ژیگولو می اید

 

به نام یگانه معمار هستی

سلام...چه حال چه احوال...خوبین

این اولین پست منه و راستشم نمیدونم اینجا چه جوری قراره پیش بره و چی میخوام بنویسم ولی اینو میدونم که میخوام بنویسم...

سعی میکنم اینجا فضای شادی باشه یعنی بیشتر از شادیها بگم ولی خوب ادمیزاده دیگه یه وقتایی هم دلش میگیره میخوام از دلتنگیام و غصه هامم بعضی وقتا حرف بزنم خلاصه اینکه فعلا اینجوری قراره پیش بره..

فقط یه خواهشی که هست اینه که هرکی لطف کرد و اومد اینجا و نوشته هامو خوند و دلشون میخواد یه نظری بذارن واسم تا من هم راهنمایی بشم(اخه اول راهم)وهم هر جایی که عیب و نقصی داره بر طرف کنم...

تا یادم نرفته باید اینجا از یه نفر که همه جوره خیلی کمکم کرده و هنوزم میکنه و شاید شماها هم بشناسینش تشکرات صمیمانه ای بکنم و اون یه نفر کسی نیست به جز گیلاسی عزیز

گیلاسی خیلی خیلی مرسییییییییییی...

و در اخرشم بگم که هرکی به ژیگولی سر نزنه و تنهاش بزاره خره.

اینجا هم مثل خیلیا نمیگم له و لورده بشم واستون و از این حرفا به جاش میگم معمار میشم واسه همتون یه خونه بسازم...(بابا دانشجوی معماری)

حالا برم که خیلی خسته ام فردا ایشالا یه اپ درست و حسابی میکنم...

فعلا...بایتون

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد dt شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ http://mhdt67.mycloob.com

سلام وبلاگ مبهمیه !!چرا اسم هیچ کس مشخص نیست یکی از یکی دیگه تشکر می کنه که اسو هیچکدوم معلوم نیست

محمد جان من که تو را میشناسمت ...
مرسی که اومدی...

گیلاسی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

اقا تبریک میگم

مرسییییییییی گیلاسی جون...شما لطف دارین

گیلاسی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ

در مورد اون مشکل هم ببین وقتی یه متنی رو تو صفحه می نویسی بیشتر از یه مدت نباید باز بمونه چون اگه طول بکشه بازم ازت یوزر و پسورد می خواد...برا همینم از هر متن کپی بگیر بعد انتشار رو بزن تا متنت نپره.... کاری نکردی دقت نمی کنی فقط ....

اره گیلاسی...خودم فهمیدم بعدش چی شد...همون کاری هم که تو گفتی کردم...
خیلی ممنون از راهنماییات...

شهرام شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام....
مرد حسابی عکس دخترای خوشگلو میذاری گوشه وبلاگت پسرای مردومو گول بزنی.....
اگه نرفته بودم تو شناسنامت که الان هی قربون صدقت میرفتم من ......
یزدیا خیلی با حالن .....خوش اومدی ژیگولو ( همچی نوشته ژیگولو می اید ...ادم فک میکنه یه شخصیت جهانی میخواد بیاد ...)
دلخور نشی ......من همینطوریم دیگه ....

شهرام جان سلام...
نه خدا نکنه من همچین قصدی نداشتم اصلا حالا چرا اینقد زود گول خوردی نمیدونم(نیش)
خواهش...با حالی از خودته...
نه اصلا اشکال نداشت...در ضمن یخورده هم خندیدم...
مرسی که اومدی حالا چه با گول خوردن چه بی گول..........

... شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

به سلامتی..

مبارک...

خواهش...

خیلی مرسی که اومدی اینجا...

الهه تنهایی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://myheaven.blogsky.com

به بهههههههههههه سلاممممممممممممم
تبریک میگم خیلی خیلی مبارکککککککککککک باشهههههه

ژ یگولو یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ

خواهش میکنم الهه جان...

لطف کردی بهم سر زدی...مرسیییییییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد