امام رضا...

سلامممممممممم...

خوبین همگی...ایشالا که باشین...

امروز ظهری تازه رسیده بودم خونه داشتم روزنامه میخوندم تلویزیونم جلو روم روشن بود فکر کنم کانال ۳ بود صدای اذان به افق تهران رو داشتم میشنیدم ...اذان که تمام شد (نمیدونم هیچ وقت دیدید که بعد از اذان نماز جماعت یه جایی رو پخش میکنن یا نه )خلاصه یهو نگام افتاد به تلویزیون دیدم داره نماز جماعت مشهدو نشون میده تو یکی از صحن های حرم امام رضا ...نمیدونم چی شد که دلم یهو رفت اونجا پیش گنبد طلایی رنگ امام رضا با اون کبوتراش ...خیلی دلم گرفت از ته دلم ارزو کردم الان کاش اونجا بودمو بین اون همه مردمی که داشتن نماز میخوندن بودم... و یه چیزه دیگه ای که این وسط خیلی روم تاثیر گذاشت صدای دلنشین اقامه گوی نماز بود واقعا طرز اقامه گفتنش و صداش به دلم نشست ...

خیلی وقته دلم هوای امام رضا رو کرده ولی هیچ جوری موقعیتش پیش نمیاد که یه سر برم پیشش یخورده عقده هامو دلتنگیامو خالی کنمو باهاش صحبت کنم و خودمو سبک کنم و بیام...

راستش خونواده ام با خونواده عموم اینا دارن این هفته میرن مشهد ولی من به خاطر کلاسام و کار اموزیم نمیتونم باهاشون برم ...

خوب بی خیال فعلا...به قول بزرگترا حتما هنوز امام رضا هنوز منو دعوت نکرده یعنی هنوز منو نطلبیده که برم پیشش ...

خوب این از این...

راستی من همچنان با سحر خیزیه شدید و فجیهی دارم این کلاسامو به  طور مرتب میرم بدون غیبت و حتی تاخیر (کفو برو تو کارش) ...

اگه به اس ف پ ند و اینا هم اعتقاد دارین هرکی بیکاره یخورده واسم دود کنه یه وقت چشمی چیزی نخورم من ...مرسی مرسی...

یه چیزه دیگه اینکه من دوروزه ماشینمو تحویل گرفتم از تعمیرگاه ۵۰ دفعه با نیروی مکانیکیه خودم (همون هول خودمون)روشنش کردم یه سه چهار باری هم بردمش پیش دکترش که بابا یه کاریش بکن این روشن بشه وقتی من استارتو میزنم ولی دریغ از یه بار به خودیه خود روشن شدن این ماشین...حالا دیگه بناست که اتیشش بزنم خودمو راحت کنم و تعمیرکاران نسبتا محترم رو بیچاره و یه مقدار دیپرس ...راه حل شاهکاری به نظرم رسیده ...نه ؟ مرسی مرسی اینقده خجالتم ندید...

قدیما میگفتن خدا هیچ مردی را گیر زن بد نندازه و بلعکس البته به نظر من ...

ولی من در اینجا با قاطعیت اعلام میکنم که خدا هیچ کسی رو گیر یه ماشین خراب و بد نندازه که از همش بدتره...خدا صبرم بده...

خوب دیگه من رفع رحمت کنم (این کیبرد من حرف ز نداره )...

خدا ایشالا هرکی هر ارزویی داره براورده کنه ...اینم از دعای امروز...

راستی روز پدر هم نزدیکه...من از همینجا و یه دو سه روزی زودتر اون روزو به همه باباها چه تو این دنیایی که ما هستیم الان چه تو اون دنیا به همشون تبریک میگم...و به همشون میگم خسته نباشید...

دوستون دارم همه شماها رو...فعلا...بایتون

نظرات 5 + ارسال نظر
نیاز شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://akvarium2000.blogfa.com

سلام.....خسته نباشی از کلنجار رفتن با ماشین....ایشالا زودتر با یه بهتر تعویض بشه.....در مورد امام رضا هم خوش به حالت که دلت براش میلرزه...من که از بس بهش التماس کردمو اون نطلبید دلم سنگ شده....به من چه تقصیر خودشه.....شاد باشی...به یزدیای گل سلام برسون...

سلام عزیز...سلامت باشی...دعات زود گرفت دیشب عوضش کردم...
نمیدونم...حالا یه بار دیگه امتحان کن...فک کنم سرش شلوغ بوده...
مرسی...

... یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

دروغ گو اگه نداره چطور گذاشتی؟؟!!!هان

نمیدونم...معجزه شده حتما...

صمیم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ق.ظ http://alisa5050.persianblog.com

سلام شیطون!
گفتم فبل از رفتنم با تو حتما حضوری!!! خداحافظی کنم.ضمنا سلامت رو به امام رضا هم میرسونم.ما که قدرش رو نمیدونیم شاید از زبون شما که حرف بزنیم به ما هم نگاهی بندازه.
شاد باشی و روزت هم مبارک بلا! بای

سلاممممممممم صمیم خانوم...
تو خیلی لطف داری...مرسی...
مگه داری میری پیش امام رضا؟ برسون پس...
شما اختیار دارین صمیم جان ...منم هیچی نیستم فقط خیلی دلم هواشو کرده...ادما از خودشون خبر دارن...من خیلی بدم...واسه همینم شاید...
تو هم همیشه شاد باشی...مرسی متشکر از تبریک...
واقعا ممنونمازت...نوشته هات به ادم روحیه میده...

نیاز دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://akvarium2000.blogfa.com

سلام...روزت مبارک....با اجازه لینکت کردم....شاد باشی

سلام...مرسی...عید تو هم مبارک باشه...زحمت کشیدی مرسی...تو هم ...همیشه

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ق.ظ

عیدت مبارک..

عید تو هم مبارک باشه سمی جانم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد