۴۱

سلاممممممممممممممممممممممممم...سلام..سلام...

آییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااا...دارم میمیرم از دندون درد...

ای خدا حتما هر یه هفته یه بار باید این دندونای لعنتی من درد بگیرننننننننن...

اینجورم که درد نمیگیره لامصب...یه ور کلمو متلاشی کرده اصلا...اخ اخ ...

من به این نکته مهم دست یافیتم کههیچ دردی بدتر از درد دیگه نیست...(عجب جمله قشنگی گفتما...خدایی)یعنی تا هر جای ادم که درد بگیره فک میکنه دیگه دردی بدتر از اون درد نیست...ولی همه دردا درد هستن...

هرکدومشونم به نوبه خودشون پدر ادمو در میارن...تا اونجایی که بتونن کوتاهی نمیکنن نا مردا...

لامصب سیستم مخ ادمو از هم میپاشه...

نه اینکه خیلی هم مخ سالمی داشتم......

این دندون پزشکا هم که کاری بر سر ادم میارن که دیگه هرچی هم درد بکشه رغبت نکنه بره پیششون...

یه سه سال پیش یکی از دندونام خراب شده بود رفتم پیش یه دکتر نیگا کرد گف باید عصب کشی بشه...گفتیم باشه...

نزدیک به ۶...۷ بار که مارو کشوند تا مطبش واسه عصب کشیه یه دندون...بعدشم نامرد بدون بیحس کردن عصب کشی کرد...یعنی یه سوزن زدا...ولی حدود یه ساعتو نیم شد تا کارشو شروع کرد اخه خیلی سرش شلوغ بود...بیحسیه همینجوریش که کم بود یعنی کامل بیحس نشده بود بعدشم که دیگه بعد از ۵/۱ ساعت اثرش از بین رفته بود...نمیدونم تا حالا عصب کشی کردین یا نه دندونتونو...واقعا مخ ادم سوت میکشه...یعنی الانم که بهش فک میکنمو یادم میاد موهای تنم سیخ میشه...واسه همینه که خیلی وقته این دندونم خرابه ها..میدونم..خیلی هم دردشو کشیم ولی رغبت نمیکنم برم پیش دندون پزشک...میترسمممممممم

دیگه اینکه خدا خیلی داره لطف میکنه...بارون..برف...همینجوری داره از دیروز تا حالا میباره...یه سره نه ها...ولی خب خیلی بارون اومده...رو حساب یزد بودنش...و دیگه اینکه اسمون گریه میکنه من بسی خیلی زیاد خوشحام...

خب به اسمونم اجازه میدم که هروقت من دارم گریه میکنم اون خوشحال باشه و بخنده...اصن عروسی بگیره واسه بچه هاش...

دیگه اینکه خیلی اخ و ناله کردم...اخه بد جور درد گرفته بیخیالم نمیشه لعنتی...

تا زیادی چرت و پرت نگفتم از درد برم بگیرم بخوابم...هرچند که میدونم خوابمم نمیبره با این وضع...همینجوریش چی بوده که دیگه این دندون درد دیگه هم قوض بالا شده واسه من...

خوش باشین و بدون درد ایشالا همیشه...

قربونتون...فعلا...

نظرات 30 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام
میفهمم خیلی دندون درد بده....برو اساسی درستش کن

سلاممممممم...
چشمممممممممم...ولی اخه هم میترسم هم وقتی دردش تموم میشه یادم میره برم پیش دندونپزشک...ولی باید برم چاره ای نیست اخرش...

م چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ق.ظ

سلام
دندون پزشک رو خوب اومدی راستش منم خیلی میترسم برم
خداییش حاضرم به جنگ خرس برم اما پیش دندون پزشک نه
خصوصا وقتی داره دندون رو چرخ میکنه اون لحظه مثل اینکه داره مغزت رو چرخ میکنه
:(
ایشالا زودی خوب بشی
اینقدر بهت گفتم کم شکلات و آب نبات بخور گوش ندادی
اینم از عاقبتش

سلام مریمی جان...
جنگ خرس...اره راست میگی...من حالا این چندش شدنم از ترسش دیگه بیشتره...حالم بهم میخوره...
ایولللللللل همین...مغز ادم اصن احساس تیکه تیکه شدن بهش دست میده...اه اه...
مرسی...الان بهترم...
همون راست میگی...گوش میکنم از این به بعد...:دی
هههههههه..اره اینم عاقبتش...:دی(حالا دعوام نکن خب...تو یه بار دیگه بگو اگه گوش نکردم...)

م چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ق.ظ

درضمن میگم تمرین کنی جملات قصار خیلی خوب میتونی بگیا :)

باشه تمیرین میکنم...:)...

پردیس چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

جدی چیزیم نیست اما تو داری درد می کشی...خوب شو زودی

اهان...خدا رو شکر...گفتم نکنه حالت خوب نیست چیزی نمیگی...خیالم راحت شد...
دیشب که اره خیلی درد کشیدم...واقعا وحشتناک بود..دیگه به ضرب و زور دوتا ایبوپروفن ۴۰۰ کمی بهتر شد دمدمای صبح ساعت ۵/۵ ...۶ خوابم برد...

الان بهترم...مرسی...

میدونی که من کیم چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

یه درمون دارم برات اساسی ...یه داروی گیاهی هست..اسمش الان یادم نیس..یه بار بزنی دیگه تا ده سال بعد دندون نداری....من خودم یه دندون عقلم سه سال کشت..یه بار رفتم یه عطاری ..داد بهم دیگه درد نمیکنه..تازم از ترسش زودی هم در امد..جا هم اضافی نگرفت....
ولیاینو بگم عین زهر ماره..فقط خوبیش اینه که اول و اخرین اره که درد دندون داری...
می بینم که بد جور لینک شدم..تا شما باشی دیگه منو یادت نره..وگر نه بازم جریمه میشی((خوب میدونم پر رو شدم..بهتره ..فرارررررررررررررر))

سلام فاطمه خانوم عزیز...
خسته نباشی خانوم دکتر..اسمش یادت نیست که من چجوری بفهمم چیه خب؟
ااااااا جدی میگی فاطمه اینو..اینکه خیلی خوبه...ایولللللللل پس اینطوری که میگی خیلی کارش درسته که این اسمش یادت نیست...
عین مرگ باشه...درد دندونو خوب کنه...هرچی میخواد باشه...من میخوامممممممممممم پس...
اره دیگه...من همون اول لینکیده بودمت..فقط این بلاگ اسکای نامرد ابروی منو برد پیشت..یادم نرفته بود فاطمه جان...ولی خیلی جریمه بدی بودا...میدونی حدود ۲۷....۲۸ تا کامنتای پستای قبلیمو نیگا کردم واسه خاطر ای پی...نه دیگه جریمه بسمه...
نه بابا اینا چه حرفیه...هرچی دلت میخواد بگو مشکلی نیست...تو هرجا فرار کنی اخرش پیدات میکنم من...خودتو خسته نکن پس...

افسانه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.memary.blogsky.com

سلام
خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم
ولی خوبه خیلی تو نگارشت پیشرفت داشتی
گل میخک برا دندون درد خوبه میگن
ولی من امتحان نکردم

سلامممممممممم افسانه جان...اره یه دفعه فقط همون پستای اولی اومدی...دیگه نیومدی...منم سه چهار دفعه دیگه اومدم دیدم نیومدی گفتم حتما دیگه نمیخوای بیام که نمیای...به هر حال...
اهان...مرسی...
اره میخکم خوبه خودم میدونستم...فقط نداشتم که بگیرم پای دندونم دیشب..وگرنه خیلی مسکن خوبیه این میخک...
من کردم...

shiva چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://mahighermez.blogsky.com

man khoshhal misham link konid
man moshkeli nadaram
omidvaram dandoonetam har che zood tar khoob beshe:D

خواهش میکنم...حتما...
مرسی...
ممنون...مرسی...الان خیلی بهتره...

سارا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.dokhtare-nashenas.blogfa.com

میدونی اونروزی صدای اخبار و میشنیدم می گف یزد برف داره میاد یاد یو افتادم ... هه هه
وای دکتر به من گفته بیا عصب کشی کنم دندوناتو :((
یعنی میگی نرم ...؟!

می خواستم برمااااااا چرا منو ترسوندی هان ؟

الان مامانم می یاد دعوات میکنه :D

سلام...
اهان...خوبه بازمیجوری یاد من کردی خوبه...باعث خوشحالیه...هه هه...
ههههههه...خب برو عصب کشی کن نترس...همه دکترا که مث هم نیستن که...
نه برو...

وای...ترسیدی یعنی الان...نه من بهت میگم برو نترس...همه دکترا مث هم نیستن که...حالا ایشالا حتما دکترت خوبه...

واییییییییی...من حالا ترسیدم...برو دکتر مامانت میاد منو میکشه...:دی

سمیرا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام مرسی به من سر زدی من با تبادل لینک موافقم.........
راستی دندونتون خوب شد؟

سلام...خواهش میکنم...
اهان باشه حتما...
اره خیلی امشب بهتره...دیشب که تا صبح درد کشیدم ولی دیگه دوتا قرص خوردم تا دیگه حدودای ساعت ۶ خوابم برد...الان شکر خدا هنوز درد نگرفته...
مرسی...

شاذه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ http://shazze.persianblog.com

سلام.
وای نگو. منم این چند روز اسیر دندون پزشکی ام. داستان آخریم هم اتفاقاْ راجع به دندون پزشکیه! بدون هیچ دلیلی.

سلامممممممم...
اخ اخ...اسیر ندون پزشکی بودنت که خیلی بده...ایشالا زودتری راحت بشی از دست دندون پزشکی...داستان اخریتم گذاشتم بره روهم بیام یه جا بخونم صرفم بکنه...حالش بیشتره کل داستانو باهم بخونم...
اهان بدون هیچ دلیلی...نمیدونم...

فاطمه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام ..شب خوش
۱- ۱۰ دقیقه پیش نه ۱۶ دقیقه ژیش(میدونم خیلی خوش اخلاقم)
۲-شب بیدارم هم خودتی من کجام شب بیداره
۳-پیداش کردم..دنتول..اسمش همینه...روش با سبز نوشته
فقط یک قطره نوشته...این میتونی تو داروخانه هام پیدا کنی...فقط مواظب باش وقتی می زاری تو دهنتوونریزه تو دهنت که ادم از زندگیش سیر میشه..:دی

بابای

سلام...شب شما هم...
۱- همون موقع که نوشتم حدود ۱۰ دقیقه پیش میدونستم میای میگی ۱۶ دقیقه...(اره منم میدونم...!!!)
۲- مرسی..مرسی...نه کی گفته اصن...نه نه...اصلا...
۳- مرسیییییی...بعد از ظهر میرم میگیرم...دنتول...
بد مزه هست اره...همون مث زهر ماری که گفتی...:دیباشه مواظبم نریزه تو دهنم...
بازم مرسی خوش اخلاق...:دی

فعلا...

یلدا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ق.ظ http://nargo0ol.blogfa.com

دندونیو که درد می که بااااااااااید انداخت دور....
اگر روزی حس هایم به من بازگردند ...

تهی خواهم شد از درک زندگی...

سلام یلدا...چه عجب این طرفا..راه گم کردین...به هر حال خوش اومدی...

چند وقت پیش یه دندون عقلو درد میکرد انداختمش دور...اینو دیگه نمیشه ضایع هست...

اره دقیقا...اومدم خوندمش...

شاذه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://negarin.blogfa.com

سلام. ممنون حالم خیلی بهتره. تو چی دندونت خوب شد؟
میگم شاهکارمو دارم تو بلاگفا میذارم. اولشه ولی یه سری بزن. همین آدرس بالا. این دفعه بلاگفا مو گذاشتم. داستان کاملم تو آرشیوش هست. عشق پرواز که پردیس جونم آپ کرده و قبلیا
همین

سلام...خوشحالم...منم اره خیلی بهتر شد...دیشب یخورده دیگه دوباره درد گرفت ولی نه مث پریشبی...مرسی...
اهان...باشه مرسی..کار خوبی کردی...حتما...
باشه حتما میخونمش...

مرسی...

پت جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

سلامممممممم
ایشالا خوب میشی...
نمی خوام به دردت بیافزایم ولی یه بار ۳-۴ سال پیش رفتم دکتر دیگههههههههههههههه پامو اونجا نمی ذارم!!!! بمیرم خیلیییییییی بهتره... بنده خدا کارشو خوب انجام داد ولی کلی چیز میز بهم گفت که تا ۲-۳ ساعت فکر می کردم همین الانه که از هم متلاشی شم!!!! هی می گفت کلسیم بدنت کمه!!! دندونت شل شده!!! یعنی به درد نمی خوره!!!!‌
این دندون پزشکا واقعا آدمو مایوس می کنن!!!‌
امیدوارم همینجوری نعمت برای یزد بباره و همه شاد باشن

سلاممممممممم خوب شدم..:دی
کلسیم خودش کم بوده دکتره دیوونه...اره دکتر زیاد چرت میگن نباید به حرفاشون زیاد اهمیت داد...
مرسی...من امیدوارم...

پت جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

یه نکته: من خودم پتم!!!‌ مت اون یکیه!!!! :))
نکته ی دوم: ۱-۲ روز دیگه آپ می کنم!!! وسعم می رسه آخر ماه حقوق می گیرم!!!!

اهان...خب میدونستم منم...نکنه اشتباه نوشتم یه جایی؟؟؟!!!
اهان...امروز اپیدی میدونم...
اهان...ایوللللللللللللللللللللللل حقوق...:دی

نانی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ http://nanny444s.persianblog.com

چرا اینروزا همه رو جو دندون گرفته؟

نمیدونم والا؟؟؟چی بگم...

تو رو نگیره ایشالا...

دختر باران جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلاممممممم...
خوبی ژیگولو خان؟
من بازم دیر اومدم البته چند روز پیش کامنت گذاشتم اما هر کاری میکردم سند نمیشد
دوست خوبم من تو یزد یه دندون پزشک خوب میشناسم
ادرسشو از خودش میپرسم برات میگم
خدا کنه خوب بشی
شاد باشی

سلاممممممممممم...
مرسی اره خوبم...
نه بابا هروقت تونستی بیای خوشحالم میکنی زیاد...دیر و زودش مهم نیست...
اهان...ایوللللل...
ااااااا پس اشنایین؟؟؟مرسی لطف میکنی ...زحمت میشه ها...
مرسی..الان که خوبه ولی میدونم دوباره شروع میشه دردش...
تو هم همینطور...مرسی

دایانا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام.خوبی؟وای میبینی اسمسم چه تک و تنها افتاده زیر این همه اسمای طول و دراز.از لطف همیشگیت خیلی ممنونم .فعلا فرصت آپ ندارم.بای تا بعد....

سلامممممممم...خوبم ...
وای راست میگی..درستش میکنم حالا...
خواهش میکنم عزیز...
اهان..ایشالا به زودی فرصت کنی...

نانی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ http://nanny444s.persianblog.com

جو منو هم گرفت از صبح تاحالا دندونم درد میکنه دارم میمیرم
لینکم اگه میخوای بکن
بنده هم با اجازه لینک میکنم

ای واییییییی...خدا نکنه چرا؟؟؟خدا لعنت کنه این جو و ..بد جوی...ایشالا زودی خوب بشی...
چشممممم حتما...
مرسی...

بنفشه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام
چطوری دوس جونمون!
بابا من بی معرفت و بی مرام تو چرا ما رو از یاد بردی؟!
هین؟!
دوست دارم و امیدوارم دندونت زود زود خوب بشه.
تو هم برام دعا کن ....خیلی دعا کن
خوش باشی.

سلامممممممم بنفشه خانوم عزیز...
خوبم مرسی...تو خوبی؟؟ مامان بهتره حالش؟؟؟
نگو این حرفو...بی معرفت بی مدام کیه...من از یاد نمیبرم که...من که همیشه اونجام...هیچوقتم فراموشت نمیکنم...بازم میام مزاحم هستم نترس...
منم همینجور...مرسی الان خیلی خوبه...
باشه...من کارم همینه...دعا کردن...جدی میگما...ایشالا حال مامانتم زودی خوب میشه...

تو هم الان که نیستی میدونم ایشالا هرچه زودتر بشی...مرسی

ریحانه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

میام دوباره !!:d

لطف میکنی...چیه عجله داشتی الان که رفتی؟؟؟

ریحانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://reyhan274.blogfa.com

دندون درد چه شکلیه ؟؟‌کاش توضیح میدادی !!‌آخه می دونی من تا حالا دندونام درد نگرفته ... الان خیلی دلت سوخت ؟؟ الان یعنی دلت جزغاله شد ؟؟‌من اصلا نمیخواستم دل کسی رو بسوزونم !!‌ولی خب گفتم بدونی ... تازه چند تا از دندونام هم کارش به عصب کشی و اینا هم کشیده ولی از درد دندون خبری نبوده !!‌اگه بازم توضیح خواستی بیا برات بدم ..
دکتر هم میری برو یه دکتر خوب .. مثلا عموی من ..

اخخخخخخخخخخخخ واییییییییی گریههههههههه...این شکلیه...
نه دیگه من توضیح بدم زشته دیگه...:دی
اخی چه جالب و خوب که درد نگرفته دندونات تا حالا...ایشالا هیچ وقت درد نیاد...
هههههه اره دیگه جزغاله شد...اره دیگه شدید...
اهان تو که میدونم نیتت خیره قصد جزغاله کردن نداشتی...!!!
اااااااااا نه دیگه این دیگه نشد...عصب کشی و بدون درد؟؟؟
بیا بده توضیح...میخوام...:دی
اهانننننننن اصلشو الان گفتی...دکتر که عموی ادم باشه که دیگه دندون درد معنی نداره که..اره دیگه منم عموم دندونپزشک بود دندونم غلط میکرد وقت عصب کشی درد بگیره...

ریحانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://reyhan274.blogfa.com

دیدی اومدم

اره دیگه...ولی خدایی با خودم گفتم این ریحان الان که گفته دوباره میام یه ماه دیگه میاد...

شهرزاد قصه گو یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ق.ظ http://shahrzad-ghese.persianblog.com/

سلام دوست عزیز
از توجهت متشکرم .
وبلاگت عالیه . خیلی با ذوق می نویسی . آفرین
امیدوارم هر چه زودتر دندون دردت خوب بشه .
سرزنده باشی .

سلام عزیز...
خواهش میکنم...
ممنون مرسی...نظر لطف تو رو میرسونه...
مرسی الان خیلی خیلی بهتره...
شما هم...

بنفشه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ق.ظ

سلام قربونت برم
کی گفته من حرفای تو رو نه میخونم و نه باور میکنم؟
اصلا اینطوری نیست ژیگولو جونم.
چرا اینطوری فچ کردی؟!
یالله توضیح بده؟
من حرف بدی بهت زدم ؟ یا کاری که دال بر این بی تفاوتی باشه؟
خودم که اینطوری احساس نکردم
خیلی جا ها شاید کوتاهی کرده باشم اونم دلیلش این همه گرفتاریه نه باور نکردن و نخوندن و از این چیزا.....
میدونی ژیگولو خوشم میاد که احساست رو زود بروز میدی اینجوری ادم فرصت برای جبران داره
لطفا بهم بگو چرا همچین فکری کردی؟باشه عزیزم؟

سلامممممممم بنفشه خانوم گل...خدا نکنه عزیز...
خودم گفتم ولی حرفمو پس میگیرم...
میدونم عزیز..اونشب دلم گرفته بود یه چیزی گفتم من...معزرت...
میگم که از چند جهت دلم گرفته بود اونشب...
توضیح...:دی...توضیح دادم خطای بالا...
نه...
میگم که نه اصلا...
نه نه اصلا کوتاهی نکردی...منظورم از نخوندن حرفام که گفتم این بود که شاید کامنتمو نمیخونی که واست میزارم ...اخه چند دفعه پشت سر هم گفته بودی که نمیای پیشمو تنهام گذاشتی و اینا...منم با خودم گفتم شاید کامنتا رو نمیخونی...میدونم اصن حرف اشتباهی زدم..خب بعضی وقتا ادم اوضاع روحیش یه جوری هست که یه حرفی رو میزنه...من همونوقتم میدونستم حرف درستی نزدم ولی دیگه کامته را گذاشته بودم گذشته بود...میدونم گرفتاری بنفشه جان...مخصوصا الان که حال مامانتم اصن خوب نیست...ایشالا زودی حالش خوب بشه...به هر حال من معذرت میخوام اگه حرف بدی زدم...من همیشه میام و بهت سر میزنم...ولی بازم چشم...میام...همیشه میام و یادتم...
اهان...خوبه...خودمم میفهمم چی به چی میشه...نه تو هیچی رو نباید جبران کنی...
الان گفتم دیگه...اصن فکر اشتباهی بوده...حالا هم همهچی تموم..بیخیالللللللل...

مرسی از توجهت...خوب باشی حال مامانتم ایشالا زود خوب بشه عزیزم...

ورونیکا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.veronikaa.blogfa.com

سلام
چقد خوب و راحت حرفاتو می نویسی....

سلامممممممم...
مرسی...فک میکنم ادم راحت حرفاشو بنویسه و احساشو بیان کنه خیلی بهتر باشه...

خوشحالم کردی بهم سر زدی...خیلی خوش اومدی...من هر دوستی رو که پیدا کنم خوشحال میشم...ایشالا تداوم داشته باشه...

دریا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.ddarya.blogfa.com

سلام...من با اینکه تو درد خیلی خیلی نازک نارنجیم نمی دونم چرا دندون درد و گوش شیطون کر تحمل میکنم نمونش قبال از بارداریم که درست ۴۰ روز تمام البته نه هر روزشا دندون پزشک بودم اخه دندون مبارکم شکست مجبور شدن قالب بگیرن بعدشم یکی دیگه عصب کشی شد
امیدوارم زود خوب بشی

سلام...
اهان...این که خیلی خوبه...اهان...خیلی خوبه...ایشالا که دیگه درد نداشته باشی که بخوای تحمل کنی...منم تحمل میکردم اون شبی که اینا رو مینوشتم وگرنه باید همونوقت پیش دندونپزشک باشم...
مرسی سر زدی...خوشحالم کردی..ایشالا این دوستیه مداوم باشه...مرسی...

مرسی...

پت یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

سلامممممممم
یه موقع آپ نکنیا!!!
من دوباره وسیع شدم!!!‌اگه کلمش درست باشه!!!! یعنی وسعم رسیده!!! دلت بسوزه :)) از بانک وام گرفتم!!!!

سلاممممممممممم...
باشه...:دیالان دارم میرم اپ کنم اگه خدا بخواد...
اهان..تبریکککککک...اره فک کنم درست باشه...خوبه یخورده از وسعاتم به منم بده...الان سوخت...:دی
اهان وام گرفتی پس...الان بیشتر سوخت...:دی

ورونیکا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.veronikaa.blogfa.com

سلام...مرسی که بهم سر زدی...خواهش میکنم عزیز لطف می کنی لینک کنی:*

سلامممممممم...خواهش میکنم...

چشممممممم حتما...

ورونیکا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.veronikaa.blogfa.com

خوشحال شدم....اگه اشکالی نداره منم لینکت رو بذارم؟
از تبریک و حرفای قشنگت هم ممنون:*:X

خواهش میکنم...نه چه اشکالی...

خواهش میکنم...خوشحال شدم اشنا شدم باهات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد