یا علی

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...

براستی که :

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد...

 

 

عاشقان عیدتان مبارک...

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ

برو ای گدای مسکین در خانه علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

یا علی...

یا علی...

فاطمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام ژیگولو خان....هم عیدت مبارک..هم وسعتت مبارک:دی

راستی جیمیل درس فرستادم....؟

در مورد او نهر اهنگی میخای بزاری بگو برات توضیح بدم...
(چون امرو ز عیده من خوش اخلاقم)

اره درسا فرستادی..ممنون و متشکر...

ایولللللللل خوش اخلاق...:دی

ژ یگولو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

در جواب به فاطمه جان:
فاطمه جان سلام...

اره مرسی درست فرستاده بودی جیمیل رو..فقط من خ...ر :دی ناخواسته زدم پاکش کردم (گریهههههه) اگه میشه و امکان داره یه دفعه دیگه اگه هم که نه هیچی...

اهنگم اهنگ بنالیم میخوام بذارم..ترکیه...روی وب ستاره هستش ادرسش لینک هست همینجا...روزهایی که میگذرند...اون اهنگو میخوام بگذارم...

فاطمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ

خوب داداش گلم برو از سطل آشغالت بردار ..اینو نتونستی بگو دوباره برات بفرستم

لینک اون آهنگم پیدا کن تا برات بگم چه جوری بزاری تو وبلاگت

اوکی ...فعلا

خجالتمون نده دیگه...اخه نمیدونی که من چجوری پاکش کردم که...همچین اساسی...

لینکشو از کجا پیدا کنم حالا من...هومممم...

نانی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ http://nanny444s.persianblog.com

به شما هم مبارک باشه

مرسی...

دختر آریایی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو جان ....
خوبی ؟
مرسی که بهم سر زدی ....
عید گذشتت مبارک .....
من همیشه دیر میرسم ... میبینی خدایی .... شانس نیست ... درست روز عید نتونستم بیام نت .... حیف ...
خودت دیگه میدونی من جواب نظرتو تو وبلاگ میدم ... برا همین اینجا دیگه جواب نیمدم .... اینجا درباره پستای خودت نظر میدم ....
ببینم تو چند سالته ؟

فعلا..

سلام نگین جان...
خوبم یخورده...
خواهش میکنم عزیز...
و همچنین...
اشکال نداره عزیز...هروقت دوست داشتی و تونستی قدمت سر چشم..
اره ولی شاید بد شانسی بوده که روز عید نتونستی بیای نت..مث خودم که تا شب نتونستم بیام(کارتم تموم شده بو :دی)...
اره میدونم..مرسی...میام میخونم همیشه...
اهان..
من؟؟؟ ۲۷۳ ماهمه...:دی

فعلا...

بنفشه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
چطوری ژیگو جونم؟!
دلم برات تنگ شده
اومدم بهت سر بزنم!
یه دنیا حرف دارم اما کلمه ای برای بیانش ندارم!!!
ببخشید
نمیدونم چرا همش دچار غم و غصه شدم
تو راهی بلدی که از این وضعیت خلاص بشم؟
دلم برای همه شیطونیای بچگی تنگ شده ....برای بی دلیل خندیدن .....
ببخشید ناراحتت کردم

سلام بنفشه خانوم عزیز...
خوبم انگاری...به غیر از دندوندرد لعنتی زیاد بد نیستم...
مرسی عزیز از معرفتت...
همون یه دنیا حرفتو بزن به من...این هزار بار...شروع کن به حرف زدن کلمه ها خودشون جور میشن...بهم اعتماد کن و حرفاتو بهم بزن و درد دلتو بهم بگو...قول میدم فقط گوش کنم...کاری که از دستم بر میاد خلاصه...
واسه چی؟
اره این خیلی بده...خودتو نجات بده...اینقد بهش فکر نکن...
حرف زدن...ایمان دارم که ادم با حرف زدن با یه ادم معتمد خیلی سبکتر میشه...مسافرت...چند دفعه دیگه هم گفتم..مشهد پیش اقا و درد دل کردن باهاش ادمو خیلی راحت میکنه...کاری که خیلی وقته خودمم میخوام انجامش بدم...و به زودی هم میرم من...این از این راه ها...
خب بدون اینکه فکر کنی واسه چند لحظه هم که شده بخند بی دلیل به قول خودت...خودتو رها کن...
نه خواهش میکنم...از ناراحتیت ناراحت میشم..ولی از حرف زدنات نه...هرچی میخوای بیا بهم بگو...هر چیزی که سبکت میکنه...فحش..دری وری...درد دل..هرچی هرچی...

پت چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

سلامممممممممم
نه بابا وسعم در همین حد یه پست زیاد شده بود.... امتحانم تازه تموم شد.... وسعم سرش تموم شد....

سلاممممممممم...
اهان..نه خوبه وسعت زیاد باشه...
به سلامتی...راحت شدی خب...
اهان..نمیدونم...

پت چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ب.ظ

با تاخیر عیدتو هم مبارک باشه!

مرسییییی...با تاخیر البته...:دی

دختر آریایی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو جان ...

ببین من از تو زرنگ تر شدم .... کجایی تو پسر ....
بیا...
اومدم احوالتو بپرسم ...

فعلا........

سلامممممممممم نگین خانوم عزیز...

اره دیگه..دوبار کامنت گذاشتی...:دی مرسی...
اومدم دیگه...اینه هام اینجام...

مرسی ممنون...

خوش باشی عزیز...

زیتون پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام با عرض پوزش و مهذرت خواهی (خجالت )
جواب کامنتتو بخون ... (نیشخند)

سلام ایدا خانوم گل...
خواهش میکنم اینا چه حرفیه...
اومدم خوندم+ پست جدیدت..اول پستت خوشحال از اون خواب شیرینت . وبعدشم ناراحت...واست کامنت گذاشتم...اگه امکان داره نرو دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد