نیدونم...

ریحانه گفته دیگه سلام نکن اول نوشته هات...

ولی من که گفته بودم قبلا  دوست دارم سلام کنم...

پس سلااااااااااامممممممممم...

اومدم بگم فعلا تا اطلاع ثانوی (که زیادم فک نکنم طولانی باشه) ژیگولو حال و احوالش دگرگونه...

داره به شدت دست و پا میزنه تا گمشدشو پیدا کنه...البته با کمک یه دوست بسیار خوب و با محبت خودش...

ژ یگولو داره دنبال خدای خودش میگرده که حس میکنه یخورده خداهه ازش دوری کرده...

به زودی میام کامنتای پر از محبت تکتکتونو جواب میدم...

فعلا اوضاع و احوالم خودمم نمیدونم چه جوریه...

 

فقط دعام کنین بچه ها...دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...

دوستتون دارم...بر میگردم...فعلا...یا حق...

نظرات 14 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ http://reyhan274.blogfa.com

ریحانه یه چیز میدونه که میگه ... خیر و صلاحتو می خواد دیگه !! به حرفش گوش کن بد نمی بینی :D

ایشالا گمگشتتم پیدا کنی !!دیگه گمش نکنی ... به پای هم پیر شین ...

اره دیگه..ریحانه خوبه..باهوشه..گله...

چشم..ببین گوشم کردما خدایی...

ایشالا...خدا که اخه همیشه جونه نمیاد به پای یه الف بچه نا خلفش پیر بشه که اخه...:دی

ریحانه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ

در ضمن اول هم هستم دیگه ... لازم به گفتن نیست

اره...

تو قهرمانی..مث همیشه...

:دی...

گیلاسی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ق.ظ

خدا به همراه هر دوتون باشه..خوشحالم

چشمامنو روشن میکنی هر ۶ ماه یه بار گیلاسی..خدا رو شکر..خوشحالم...

میگم مطمئنی خوندی من چی نوشتم و گمشدم کیه؟؟؟ایا...

نیمفا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://while.blogsky.com

سلام
علی داداشی اینا چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:دی
به پای هم پیر شین:)))))
تو بهش رسیدی تو قلبت فقط صداش بزن!
مووووووووووفق باشی

سلاممممممم نیمفای عزیز...
نمیدونم والا به خدا..خنده...:دی
هههههه..گیلاسه دیگه همینجوری حواسش نبوده یه چیزی نوشته..اشکالی نداره اصلا...
مرسی عزیز...صدامو میشنوه..میدونم نیمفا..میدونم...

تو هم عزیز..مرسی...

نیلوفر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ

دعا میکنیم برات عزیزم
موفق باشی
امیدوارم بتونی پیداش کنی(گل)

مرسییییییییییییی نیلو خانوم عزیز...
تو هم عزیز همیشه موفق باشی...
پیدا بود الان بیشتر پیداش کردم هنوزم بیشتر میشه...مرسی...

نیاز سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

موفق باشی...دعا میکنم برات!

سلام نیاز...
مرسی ممنون...

مرسی از لطف همیشگیت...

فاطمه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ

مامانننننننننن

علییییییی هم از دس رفتتتتتتت(گریه)

محتاجیم به دعا ...یه شرط داره ...تو هم باید مارو دعا کنی

میدونی که.....(چشمک)

میگم چند روزه این نیستااااااا...نگو دنبال کسی داره میگرده(نیش)(سکوت)

خندهههههه..فاطمه این مامان صدا زدنت منو میکشه از خنده...

گریههههههه...(خندههههه)...

من که همیشه شرطو میبرم اگه همینه شرطش..من همیشه دعاتون میکنم به خدا همه تونو...

اره دیگه..(چشمک)...

خنده...اره دیگه خدا به اون گندگی سخته پیدا کردنش...

پرشیلا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.pershila.blogsky.com

سلام
ممنونم که بهم سر زدی دفعه بعد نظرت رو هم بنویس توی نظر دونیم

سلامممممم...

خواهش میکنم عزیز...

نظر گذاشتم که تو نظر دونیت...بازم چشم..ولی اخه این ادرسی که الان نوشتی باز نمیشه که...
اگه اینو میخونی ببین چه جوریاست بهم خبر بده..مرسی...

... سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام..
باز که تو خل شدی..
چه گیری دادی به خدا آخر یه بلایی سرت میاره راحتت یکنه ها..بی خیال...

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم سمیه خانومیه گل...

کجایی تو خانوم گل معلومه..بابا کجایی تو صابخونه...مستاجرت مرد که اخه از بس نیومدی...

خواهش میکنم عزیز..خلی از خودمه...:دی

خندههههههه..اشکالا نداره..ولی چشم گیرمو ول کردم دیگه..ترسوندیم که اخه..:دی

سمیه میدونم حالت گرفتس..ولی بیا نت فک کنم بهتر بشی..مث قدیما...

دختر باران سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلام علی جان
خوبی؟
چرا سردرگمی ؟؟؟؟؟؟؟؟
دستت بهتر شده؟
علی فکر کنم عاشق شدی و به روی خودت نمیاری که شیرینی ندی(خنده)
علی همیشه شاد باش چون تو علی غمگین بهت نمیاد
بازم میام
همیشه هم برات دعا میکنم
التماس دعا....
فعلا خدانگهدار

سلام باران خانوم گل...
خوبم..تو خوبی؟
گفتم که..نیدونم...
نه هنوز همونجوریه..بعضی وقتا بهتره و بعضی وقتا هم بدتر..مشکل مهمی نیست...
خندههههههه...من..من؟؟؟ نه عزیز...
چشم ابجی خانوم داداش..چشم...
مرسی از لطف و محبت همیشگیت...
ممنون..میدونم و متشکرم واقعا...
منم همیشه دعات میکنم...

فعلا..یا حق...

samira سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

salam ali
khoobi? sar dar gom?
khoda?!! :( bet ke gofte boodam tazegia nazaram raje be in masale chie?!....dige pas inja nemigam!bikhiaaaaaal

سلام سمیرا خانوم گل گلاب...

اره الان خوبم عزیز...یکمی بودم..ولی الان خوبم...

اره تو گفتی و منم میدونم...باشه عزیز نگو...

تو هم اینقد نا امید نباش عزیز...

مرسی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ http://WWW.hoda210.blogsky .com

با سلام
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش
یه راهنمایی:
اونی که دنبالش می گردی همین نزدیکیهاست
فقط به قول سهراب چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

سلامممم...
شعر به جا و قشنگی بود..مرسی...
...
اره میدونم...بیشتر میخواستمش..همین...
مرسی بازم...

پت پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.com

به به ژیگولو!
سلام!
خوبی؟
مام بد نیستیم!
از کجا می دونستی می خوام کامنت پر از محبت بذارم؟! :دی
هنوز اینجا شکلک نداره! :((
امیدوارم گمشده ات گم نشده باشه واقعا..... زود به هم برسین....
موفق باشی

سلام عزیز...
خوبم مرسی...
خدا رو شکر..همیشه خوب باشین...
خندهههههههه...
نه...من شرمنده میشم ولی این بلاگ اسکای خیلی بیشعوره هنوز...
نه گم نشده به هیچ وجه..بیشتر میخواستمش و الانم دیگه تقریبا حل شده...

مرسی عزیز ممنون...

عسل بابا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام
آخی! امیدوارم هرچه زودتر این جست و جوت به پایان برسه و بتونی خدا رو و به دنبالش خودت رو پیدا کنی! موفق باشی.

سلام عسل خانوم...
خدا رو پیداش کردم تقریبا..خودمم هی پیدا میکنم ولی نمیدونم مواظبش نیستم چه جوریه که باز گم میشه زود..:دی

مرسی عزیز..ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد