متولد میشوممم

  سلاممممممممممممممممممممممم به رو ماه تک تک دوستای گلم...

 

خوبین خوشین؟؟؟ایشالا که همیشه باشین...

 

 

امروز یه روزیه واسه خودش...با یه حس خاصی که توش هست...من فک کنم واسه همه هست این حسه هرکی هم بگه نه دروغ میگه..حالا اون حسه کم و زیاد داره ولی خب هیچی نمیتونه باشه...

اهان حالا چه روزی؟؟

میگم..

داشتم با خودم فک میکردم خاطرات رو مرور میکردم که رسیدم به سال ۱۳۶۳ ...

۲۷ فروردین سال ۶۳ اینجوری که مامانم تعریف میکنه (چون من که یادم نمیاد که )هول و حوش ساعت ۹:۳۰..۱۰ صبح بوده که مامانم واسه اولین بار تو زندگیش مادر میشه و بابامم میشه بابا...

چون من اونوقت جز گریه کار دیگه ای خدا یادم نداده بوده چیز زیادی یادم نمیاد ولی میگن بستگان بسی مشعوف بودن واسه خودشون ...

اره خلاصه بعد ۹ ماه بیچاره کردن مامان گرام بنده پام به این دنیای گنده باز میشه...

و امروزم ۲۳ سال از اونروز میگذره و من امروز وارد ۲۴ مین سال زندگیم میشم...

درست ۴..۵ روز بعد دنیا اومدنم اسم منو میزارن علی محمد و تا الانم همیشه همین صدام کردن...البته بیشتر بهم میگن علی به جز مامان و بابام...

دیگه چی بگم...

اهان یه چند روز پیشم یه ایمیل واسم اومده بود که توش مشخصات متولدین ماهای مختلف بود ..از رو همین طالع بینیا بود...وقتی خوندم دیدم یه قسمتاییش درسته در مورد من و یه قسمتاییشم شدیدا نادرست...

حالا میزارم اینجا شما اگه خواستید بگید کدوماش درسته و کدوماش نادرسته از رو شناختی که از من دارین هر کدومتون..البته اگه دلتون خواست اگه هم نه که هیچی...

///رک و راست..تند و اتشین و پر حرارت و رمانتیک..ماجرا جو..حسود و پر توقع..عاشق فرماندهی..مملو از انرژی و عقاید سازنده هست..رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش است..بسیار عاشق پیشه هست و در عشق واقعا پابرجاست اما نشان نمیدهد..مخالف میانه روی..جدی و خشن صمیمی است..صادق و بی غل و غش..دوستدار زنی شاد و فراری از زن منفی باف و خجول ملالت اور..تشنه رقابت کشاکش و نبرد..دارای حس یاغیگری و عاشق زیر پا گذاشتن قوانین..عادت دارد به قلب مشکلات حمله کند..یکه تاز و شتابزده هست..فاقد ریا و تزویر و سریع والحن..ضد حیله گری و ریا..رک و راست و سمج..دوست دارد رهبر خانواده باشد///

خب دیگه یعنی یه سال من بزرگتر شدم ولی هنوزم که هنوزه بعضی کارای بچه بازی و دوست دارم بعضی وقتا...

خب دیگه همین...

امروز تولدمه...با اینکه خیلی عذاب و سختی کشیدم تا اینجای عمرم ولی روز تولدم واسم یه روز خاصه..اینروز رو دوست دارم خودم..بدون هیچ دلیلی شاید..نمیدونم...

خوب و خوش سلامت باشین همگی..مواظب خودتون باشین..فعلا..یا حق...

نظرات 50 + ارسال نظر
دوست پاییزی دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک.. میخونم بعد بازم نظر میدم.

سلام دوست جون...
خواهش میکنم..مرسی ممنون عزیز...
باشه...

راوی خاطرات بزها دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://boza.blogsky.com

همین یک ساعت پیش داشتم با یکی از عزیزترین دوستانم صحبت می کردم .امروز روز تولد اون هم هست.
اصولا من از آدمای فروردین خوشم میاد.
همیشه شاد باشی و پیروز و سرفراز و خوشنود و رازی از زندگی.
تولدت مبارک

سلاممممممم اقا...به سلامتی..تولدش مبارک///
مرسی اقا نظر لطفته...
ممنون مرسی واقعا...

دوست پاییزی دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://mehr-64.blgsky.com

سلام
میخواستم اولین نفری باشم که تبریک میگه مثل اینکه موفق شدم ولی ببخشید که یکمی خوب نشد.. یعنی بدون اینکه بگم کیم و از کجا اومدم یهو تبریک گفتم..خب من دوست پاییزی هستم که احتمالا اسمم رو تو وبلاگ گیلاسی و خروس بی محل دیده باشی..چون من اسمتون رو اونجا دیده بودم..چند باری هم اینجا سرزده بودم ولی حرفی نزده بودم..
تولدتان بهانه ای شد تا بیام و نظر بزارم..
تولدتون رو تبریک میگم و برایتان بهترین ها رو ارزو میکنم..

سلام...
اره موفق شدی...:دی
خواهش میکنم اینا چه حرفیه..خیلی هم خوب بود...اره ولی من اسمتو تو وب گیلاسی دیده بودم همچنین چند جای دیگه..زیاد واسم نا اشنا نبودی خوشحال شدم اسمتو دیدم...
ممنون که اومده بودی...
لطف کردی شما...
ممنون مرسی مرسی مرسی...

فاطمه دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

با اینکه کلی ازت شاکیم دادا علی ولی تولدت مبارک


آخه باید من امروز بدونم تولد توههه(گریه)
ایشالا نمی گم صد سال

چند ده سال عمر با عزت داشته باشی

یا حق....

شاکی!!؟؟؟ اخه واسه چی؟...ممنون مرسی عزیز...

خودمم زودتر نمیدونستم اخه..امروز فهمیدم دنیا اومدم..:دی..گریه نکن...

ممنون مرسی عزیز در کنار شما دوستان خوبم ایشالا...

حق نگهدارت...

Oliera دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://olier.persianblog.com

به به٬ خبرای خوبیه اینجا
آقای علی محمد عزیز و ژیگول میگولو٬ تولدت مبارک.
.........................بابایی

سلاممممممم اقا...:دی
ممنون مرسی متشکر...
......بابایی...

Oliera دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://olier.persianblog.com

باشه٬ این بار که اومدم اگه فرصت خروج از کارخونه رو داشتم بهت میگم. خیلی دوست دارم یزدو ببینم. خدا رو چه دیدی! شاید خوشم اومد و واسه همین پروژه خودم رو انداختمبه یزدیا به عنوان مهندس ناظر. راستش مادرم عاشق یزده و مردم یزد. نمیدونستم چرا اما یواش یواش دارم متوجه میشم.
آقا حالا که داری میگردی واسه ایلیا دخمل ژیدا کنی یه دونه هم واس من گیر بیار (چشمک)
..................بابایی

اره ایول..خوشحال میشم حتما خبرم کن...
باعث افتخاره...ایوللللللل این که خیلی خوبه..بیا یزد..ولی یه چیز هستا تابستونی کلی گرما میخوریا..گفته باشم بعدش فحشم ندی..:دی
شما و مادرتون لطف دارین...
چشممممممم اقا حتما...خبرت میکنم یه دونه خوبشو که پیدا کردم واست..:دی(چشمک)...
...

یاسی دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلاممممممممممم
علی جان تولدت مبارککککککککککک:*:*:*
ایشالا صدوبیست سالگیت خودم بهت تبریک بگم

سلامممممممممممممم عزیز دل...
ممنون مرسی یاسی جان...
اوهههههه..نه بابا اینقد عمر میخوام چیکار...:دی..
به هر حال ممنون و مرسی از لطفت و تبریکت...

ارغوان دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.com

سلام. اولین باره که اومدم وبلاگت. دو تا تبریک یکی برای تولدت یکی هم برا وبلاگت. چه قلم خوبی داری.برات آرزوی موفقیت بیشتر دارم. به منم سر بزن خوشحال میشم.تا بعد

سلاممممممم چه اسم قشنگی داری...
ممنون مرسی هوارتا...
نمیدونم حتما خوب به نظرت رسیده..ولی هنوز خیلی مونده تا خوب بشیم...
چشم حتما میام دیدنت..ممنون بازم..بابت همه چیز...

گرینای سابق! دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://wastepaper.blogfa.com

سلام. تو هر وبلاگی می رم کامنت شما رو می بینم! (حالا نه تا این حد...)
برام جالب بود... البته قبلا هم به وبلاگتون سر زده بودم اما نظر ننوشته بودم.
امیدوارم همیشه بنویسین!

سلام...خندهههه..میفهمم چی میگی...اخه بچه ها هم بهم میگن زبل خان..نا مردا..:دی
ممنون مرسی...
همیشه مینویسم..چون اینجا رو دوسش دارم...

دختر باران دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلامممممممممم علی داداشی
تولدت مبارکککککککککککککککککککک
ایشالله ۱۰۰۰ سال زنده و سلامت و شاد باشی
جدا من تا امروز نمیدونستم تولدت ۲۷ فروردینه و همینطور اسم کاملت رو نمیدونستم!
به نظر من جدا از طالع بینی و این حرفا تو آدم مهربون و احساساتی و عاشق(خونوادتو میگم)و فوق العاده راهنمای خوب و حرفای خوب خوب میزنی
راستی میگما من فکر کنم تو میری تو ۲۳ سال مگه متولد ۶۳ نیستی؟؟؟؟؟؟
راستی من کیک میخواماااااااااااا
اما هنوز کادو نیاوردم(خجالت)
مواظب خودت باش

سلاممممممممممم ابجی خانوم گلم...
ممنون عزیز...
ممنون مرسی متشکر...
اخه به هیشکی نگفته بودم تا امروز...
نظر لطفته..خیلی سعی میکنم که باشم تا چه حد موفق بودم و دیگه نمیدونم...
نه دیگه میرم تو ۲۴...میخوای باهم بشماریم...!!:دی
کیکم به روی چشمم..من شما رو زیارت کنم کیکم بهت میدم...
کادو هم پیشکش..توقعی ندارم...
تو هم عزیز مواظب خودت باش..خوش باشی...

علی دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ http://rafifar.blogfa.com

سلام. منم تولدت رو تبریک می گم! ایشالا تو این سال بیشتر از پیش موفق باشی

سلام علی اقا...
ممنون مرسی اقا...
ایشالا..تو هم موفق باشی..ممنون...

سایه سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ق.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلام
تولدت مبارک
شاد و سلامت و همیشه پاینده باشی
مرسی که به من سر زدی

سلاممممم...
مرسی عزیز...
ممنون متشکر...
خواهش میکنم...

آهو سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ق.ظ http://www.ahoo_255.persianblog.com/

سلام علی جون
تولدت مبارک
ببخشید دیر اومدم
واست آف گذاشتم
ایشالا صدسال زیر سایه پدرو مادر زنده باشی و دلخوش

سلاممممممممممم مریمی عزیزم...
ممنون مرسی متشکر عزیز...
خواهش میکنم اشکال نداره...
دیدمش ممنونم واقعا...
منون ایشالا تو هم گرفتاریات حل بشه دلت خوش باشه...
بازم ممنون...

صمیم سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ http://alisa5050.persianblog.com

تیک تیک...تاک تاک... دین دین....دان دان....
تقویمممممممم تاریخخخخخ!!
۲۴ سال پیش در چنین روزی آخرین نسل تموچین خان که به نژادی ایرانی جهش یافته بود در میان بهت و حیرت و شیون مردم پا به گیتی گذاشت و مانتوی گیتی خانوم رو خاکی کرد.این اعجوبه خلقت به مدت ربع قرن جز ویران کردن مخ متفکران و نابودی روان روانپزشکان کاری از پیش نبرد.تا اینکه یکسال پیش خورشید شانس بر بام خانه اش تابید و با وبلاگ گل و بلبل منوره مخدره علیا صمیم بی همتا!!!!!آشنا گشت و زان پس بود که یزد کمی آرامش جان و روان یافت و یزدی ها به روان پاک این صمیم خانوم درود و بدرود فرستادند.هم اینک ما و جمله تاریخیان حلول ماه شبتاب این تموچین کوچولو را به همه دوستداران صلح و صفا تسلیت گفته و از خداوند بقای عمر این تازه متولد شده را آرزو مندیم.باشد تا دیگر پا بر دم ما نگذارد و مراتب ارادتش سر بر آسمان ادب ساید....

خندههه...
خب!!!
خندههههههههههههههههههههههههههههه...

واقعا صمیم خندوندیم.منونم عزیز...

اره دیگه یزد ال در ارامشه..همشم از صدقه سری اشنایی با صمیمه..
یزدیا خیلی دعا به جونت میکنن..
خندههههههه...

مردم از خنده صمیم...

ممنونم..خیلی تبریک باحالی بود...

بازم ممنونم صمیم عزیز...

صمیم سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ق.ظ http://alisa5050.persianblog.com

خب حالا که با خاک یکسان شدی اینو بگم و فلنگ رو ببندم.
تولدت مبارک ژیگولوی مهربون و خوب و دوست داشتنی من.

اره دیگه یکسانومون کردی که..خندهههههه...

ممنون عزیزم..ممنون واقعا مرسی..به ادم روحیه انرژی مدی حتی از این راه دور..ممنونم واقعا...

گرینای سابق! سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://wastepaper.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم تولد مبارک...
خیلی با ذوق و شوق هم می نویسی
ممنون که اومدی
خداحافظ

اااا..چه جالب..حالا چی شد یادت اومد..اره دیگه اینقده رفتی تو کارا دعوا کردنم که یادت رفت دیگه..:دی

ممنون مرسی...
خواهش میشه..بازم میام...
فعلا...

مونیکا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

آخی کوچولو تولدت مبارک
حالا کوچولو گفتم بهت برنخوره باور کن یه روز از بزرگ شدنهای سال به سال غمگین می شی.ایشااله سال خیلی خوبی باشه
خوش باشی

میسی میسی...
میدونم چی میگی..همین الانشم غمگینم بعضی وقتا..از این بزرگ شدنام...
ممنون مرسی ایشالا...
تو هم عزیز خوش و خوب باشی...
ممنون مرسی...
میسی میسی...:دی

نیاز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

وای................تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک.....ایشالا ۱۲۰ ساله شی...نه ۱۲۰ سال کمه....همیشه زنده باشی.....

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم نیاز خانومی گل...

ممنون ممنون ممنون...مرسی عزیز...

ممنون عزیز..در کنار شما دوستای خوبم ایشالا..شماها هم باشین..ما هم هستیم و دلخوش...

این تبریک باحالت اگه بدنی چه بر سر صفحه بلاگ اسکای اورده..:دی..

ممنون مرسی عزیز...مرسی...

نیاز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلیهاشو نمیدونم...ولی:فاقد ریا و تزویر و سریع والحن.....ضد حیله گری و ریا..صادق و بی غل و غش..

ممنون اره سعی میکنم اینجورا باشم..درسته تا اونجاییش که بتونم باشم البته..سریع و الحن..میدونم واسه چ اینو گفتی..تو هنوزم اون خاطره بد تو ذهنته..کاش یه روز پاک بشه..
به هر حال بازم از همینجا معذرت میخوام...
ممنون...

پت سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

سلاممممممممممم
تولدت مبارک.... ۱۰۰ سال به این سالها..... ۱۲۰ ساله بشی......
امیدوارم که همیشه ی همیشه تو همه ی همه ی لحظه های زندگیت موفق و شاد و سلامت باشی......

سلاممممممممم...
ممنونننننننننننننن مرسی عزیز...
ممنون واقعا..مرسی از این همه لطف و مهربونی و دعای خوب..ممنون...

پت سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

حالا میریم سر نظر..... خب من که تو رو خیلی نمیشناسم ولی اگه نظرم ندم دق می کنم!..... بذار اونی که ازت برداشت کردم تا این لحظه رو بگم.... این که با انرژی هستی رو شخصا قبول دارم..... و این که قوانین و دوست داری زیر پا بذاری..... از کجا دومی اومد؟!
خب....
من دیگه برم ببینم چند تا پست عقب موندم!
موفق باشی

خندهههههه...
بگو..میشنوم...
درست گفتی...با انرژی بودنو رو دوست دارم و سعی خودمو کردم که همیشه باشم...دومی هم کاملا درست گفتی..مخصوصا قوانین راهنمایی رانندگی مخصوصا تر از اون قوانین سرعت...
مرسی عزیز...
تو هم موفق باشی...

پت سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

وایییییییییی ژیگولو! =))=))=))=)) داشتم جواب کامنتمو می خوندم یهو دیدم نانسی شروع کرد!!!!‌ مگه موزیک داشتی تو؟؟؟؟ پس چرا تاخیر داره؟ حیلی بامزه بود!=))=))=))=))=))=)) کلی شاد شدم!

چیه عزیز؟؟؟

اره دیگه خیلی وقته که..مگه نمیدونستی؟؟؟

این نانسی هم تازه گذاشتمش...
عاشق صدای این بشرم...
خوشحالم که شاد شدی..اره یخورده تاخیر داره..ولی زیاد نیست یه کمه...

دختر آریایی سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلاممممممممممممممم....
تولدت مبارک علی جون ...........
من نمیدونستم......اومدم پیشت که دعوا کنم بگم معلوم ع
هست تو کجایی...دیدم تفلدته..........
تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک.....امیدوارم سالهای سال زنده باشی منم باشم بهت تبریک بگم ....

پسر من کم میام...ببخشید....واقعا نمیتونم....وقت نمیشه....
اون موقع هم که زیاد میومدم توی ایام عید بود و چند روز بیکار بودم.....الان شدم مثل قبل....
پای بی معرفتی نذار.....تو بیا پیشم.....

فعلا....

سلاممممممممممممممم نگین جون...
ممنون عزیز..ممنون مرسی...
:دی..خودمم نمیدونستم...:دی..وای پس یه دعوای مفصل از سرم گذشت اره؟؟ :دی

اره ایشالا...ایشالا در کنار هم..همه دوستای خوب...منم دلخوشیم شماهایین..واقعا میگم...

میدونم وقت ندای و سرت شلوغه..منم میام تقریبا هر روز یا یه در میون ولی بعضی وقتا کامنت نمیزارم نذار به حساب نیومدنم...

منم که گفتم میام همیشه..نه بابا معرفتت ثابت شده هستش واسم...

مرسی عزیز ممنون...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام......
نه علی این حرفو نزن..مگه ئتو نگفتی تولدت ۲۹ فروردینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من می خواستم سورپریزت کنم.
الان من گریه دارم

سلام نگار عزیزم...
من؟؟ نه من کی گفتم ۲۹...
گریه نداشته باش تو..میدونی که خودت طاقت گریه تورو ندارم...
اشکالی که نداره عزیز...حالا دو روز اینور اونور..منم از اون حرفم منظور خاصی نداشتم...

نگار سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://khasle.tk

اون بدون نام قبلیه من بودم....تو اصلا دوس داری من گریه داشته باشم..........

فهمیدم خودم عزیز...
نههههههه به هیچ وجه عزیز..هیچ وقت چشات ابری و خیس نباشه ایشالا...

اقلیما چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ

سلامممممم
به به اینجا که جشن تلبده!!!!
تلبدت مبارک.ایشالاه عمر نوح بکنی.از اینجای عمرتو هم دیگه زجر نکشی.
راستی صمیم جون خیلی با حال بهت تبریک گفته ها!!!!
فعلا بای تا هایییییی

سلاممممممم اقلیما جان با معرفت...:دی
اره دیگه..میگن...:دی
ممنون مرسی از لطفت...عمر نوح؟؟ نهههههه میخوام چیکار..:دی
ممنونم عزیز..ممنون مرسی...
اره دیگه..صمیمه دیگه...:دی
فعلا عزیز...

یکی از ما دونفر ( اعزامی ) چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ق.ظ http://www.mehrzadeh.blogfa.com

سلام علی جان !‌خولی ژیگولوی عزیز و با معرفت مهرزاد ما ؟
چه میکنی ؟
میگم خودمونیم ها چند تا رفیق مثل اعزامی داری که تو پست قبل از پست تولدت بیان بهت تبریک بگن ؟؟؟
اینجا چرا شکلک نداره تو کامنتها ؟؟؟
حلا عیب نداره ! اومدم ببینم کجایی خبری ازت نیس ؟ مگه بهت نگفتم داریم مهرزاد و آپ میکنیم گوش به زنگ باش دادا ؟
بدو بیا ببین خط هشتم بالاخره آپیده ها !
دمت گرممممممممممم !
بازم تولدت مبارک !
حیف اینجا از اون شکلکهایی که برات آف گذاشته بودم نیست ! وگرنه هوار تا برات سند میکردم از اونا !

سلامممم اعزامی جان...
خوبم مرسی عزیز...
خودمونیما همین یکی..:دی..ممنون مرسی...
همون..هیچی نگو صداشو در نیار که شاکی اینجا زیاده از شکلک نداشتن اینجا..مخصوصا این پت..میاد منو میکشه حالا...
اره گفتی..اومدم که...فقط یخورده دیر شد..معزرت...
خواهش میشه...
ممنون مرسی بازم...
ممنونم عزیز...همونا هم کلی ذوق اور بود..منون مرسی...

عسل بابا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com


تولدت مبارک!

خیلی خیلی تولدت مبارک!

سلام عسلی خانومی...

ممنونم خیلی خیلی...

میدونم با وقت کمی که داشتی اومدی..ممنونم ایشالا موفق باشی...

عسل بابا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

من خیلی شناخت ندارم ولی می دونم خیلی خیلی مهربونی و کلی محبت داری نسبت به همه!

ممنون عزیز..نظر لطف تو و دوستانه..

ممنون..سعی میکنم که باشم...

عسل بابا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

منم یه کم درگیر درسا و برنامه هام هستم ولی دلم نیومد اینجا کامنت نذارم! در اولین فرصت می یام... خیلی مرسی از لطفت...

میدونم عزیز..تو همون کامنت اولیت خودم گفتم...

ممنون که با وقت کمت وقت گذاشتی و اومدی..مرسی...

منتظرتم...

بنفشه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام
با یه دنیا شرمندگی به خاطر تاخیرم و اینکه امروز بعد از چند رو ز به نت دستیابیدم باید بگم که :

مرغ و خروس و اردک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
دلت شاد و دلت خوش همیشه پاینده باشی


ژیگوی مهربونم بهترینهای دنیا رو برات ارزو میکنم
و البته یه دنیا عشق و محبت
تولدت مبارک نازنینم

سلامممممممممممممم بنفشه خانوم غایب کم پیدا...
خواهش میکنم دشمنت شرمنده عزیز...

خندههههه..ممنون عزیز..ممنون واقعا...
خندهه..شعره باحالیه..ممنون مرسی عزیز...

ممنونم عزیزم.نمیدونم چه جوری جواب این محبتا رو بدم..ممنون مرسی...

مهدیه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ http://aroosaketo.mihanblog.com

سلام. تولدت مبارک( جییییییییییییییییغ)(سووووووووووووت) ایشالاه عروسیت . بخونم میام

سلامممممممم مهدیه جان...

ممنونم مرسی...وایییییییی ممنون مخصوصا از جیغات...حال کردم..:دی

خدا نکنه..خندههههههه..

منتظرتم...خوشحالم کردی ممنونم...

ریحــــانه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

مسرور فرمودین !! تو جدا ۹ ماه اون تو بودی ؟؟‌چه جوری تونستی واقعا !!
در مورد این طالع بینیتم خوب خودت باید بگی .. ما که ندیدیم !!‌
مثلا در عشق پا بر جاست ولی نشان نمی دهد .. نشون که ندادی تا حالا !! حد اقل بیا تعریف کن ببینیم پا بر جایی یا نه!
این فقط یه مثال بودااااا !! شانسکی به این موردش اشاره شد :دی
دیگههههههه ! اوممممممم!! آهان ! ما همگی مواظب خودمون هستیم .. نگرانی به خودت راه نده.:)

بههههههه ریحان خانوم...
اره دیگه..اینجوری که میگن..:دی چرا مگه؟
خندههههههه نیدونم واقعا..خیلی سخت بوده احتمالا...:دی
خودم بگم..اگه روم شد میگم...:دی
یه روز تعریف میکنم حتما...مطمئن باش..اونقت خودتون بگین پابرجا بودم یا نه...
اهان..میدونم ..:دی
نه دیگه من نگرانتونم..مخصوصا تو یکی...:دی

یاس چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://myrules.blogfa.com

اوا میبخشید که من انقده دیر رسیدم ول خوب کلی تبریک میگم و امیدوارم کلی سال خوبی باشه واستون و ایناااااا
بعدشم سوالتون خیلی سخت بودش !من بلد نیستم!کسی اینجا تقلب بلد نیست؟

خواهش میشه..حالا هم که اومدی ممنون عزیز..مرسی...

خندهههه...نه بابا اینجا همه ماشالا بچه مثبتن..تقلب مقلب بلت نیسن..:دی
مرسی عزیز...

فاطمه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ

نگار؟آیا؟؟!!!!!


هااااا زود باش بگووووووووووووووووو

نگار!!!
ایا..

چی رو بگم..نگار نگاره دیگه..نگار...:دی

فاطمه پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

دادا علی آپیدم بدو بیا



نگارررررر؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!آیا؟؟؟

اومدمممممممممم...

ای بابا بیخیال دیگه..:دی

نیلوفر پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

تولدت با تاخیر مبارک
ببخشید نبودم سر موقع تبریک بگم

ممنون نیلو جان..مرسی...
میدونم..تلفونتون قطع بوده...:دی
ممنون مرسی...

آتش یخزده پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام خوبی
آقا ما اینقدر دوست و فامیل فروردینی مرد داریم
یکی از یکی بی بخار تر آتشین کجا بووووووود؟
تولدت مبارک.

سلامممممممم عزیز...خوبم مرسی...
ای بابا پس ابرو فروردینیا رو بردن اینطوری که میگی..ولی من خودمو میگم اتیشم به معنای واقعیش...تو همه چیم...
ممنون عزیز..مرسی...

دختر آریایی جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو....
امروز چیه؟؟چیه؟؟چیه؟؟
جمعه است.....امیدوارم دلت نگیره....
من فکر کنم سرماخوردم....دلم گرفته (خنده)
ژیگولو دیروز که گفتم کار دارم....داشتم وبلاگ رو طراحی میکردم...
www.eraser.blogsky.com
اسمش هم هست : واژه ای به نام پاک کن!
این وبلاگ دومه....یه وبلاگ برای گفتن روزانه ها.....
بیا توش...نظرت رو بگو....
همون قدر توی وبلاگ اصلیم (دختر آریایی) میای تو اینم بیا....خب؟

فعلا...

سلام نگین جان...
امروز..جمعههههه...
اره جمعه هست..نه زیاد نگرفت به جز یخرده شبش که اونم کار همیشگیه عادیه..:دی...
وایییی چه بد..ایشالا زود خوب بشی...
ایولللللللللللللللللللل..اومدم دیدم..خیلی خوبه..جالب بود واسم کلی..ایشالا موفق باشی عزیز...
اومدم و بازم میام..حتما...
باشه حتما حتما...
یا حق...

مرجان جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام جناب ژیگول میگول !
آخ که رنگ وبلاگت خیلی جیغه واسه خوندش مجبور شدم یه چشمو ببندم یه چش دیگه رو هم کمی تار کنم !
تولدت مبارک !
وای وای چه کیک خوشمزه ای بدجوری چشمک میزنه !
دیگه عکس خوراکی موراکی چی داری ؟ همشو بذار توی وبلاگت جون من !

سلامممممممم مرجان خانوم...
خندههههههه..من عاشق این رنگم..نارنجی عشقمه..اره میدونم واسه وبلاگم یخورده چشمو اذیت میکنه..حالا یه کاایش میکنم به زودی...
ممنونم عزیز مرسی...
خندهههههه...بفرما قابل شما رو نداره...
باشه چشمممممممم..دوست داری خواراکی اینا اره..
ممنون عزیز خوشحالم کردی...

دختر باران جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلام داداش علی
از اینکه دفعه قبل خبرت نکردم معذرت میخوام چون دستم درد میکرد و نمیتونستم بیام و بنویسم
چرا آپ نمیکنی؟
راستی این پست رو کسری نوشته خوشحالمون میکنی بیای
مواظب خودت باش داداشی
خدانگهدار

سلاممممممممم باران خانومی گلم...
خواهش میکنم عزیز..اره اومدم خوندم...ببخش اگه چیزی گفتم..حالا دستت بهتره ایشالا...؟ ایشالا که بهتر باشی...

اپم میکنیمممم :دی
اره اومدم و خوندم...
تو هم خیلی مواظب خوئدت باش عزیزم...
یا حق...

گیلاسی جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

تولدت مبارک علی جان
انشاءالله همیشه لحظه های زندگیت همینطور عاقل باشی ... شاد باشی و موفق!
قربونت

سلامممممممممم گیلاسی خانومی عزیز...
عاقل؟؟؟ چشمممممممم..ایشالا...تو هم عزیزایشالا..ممنونم مرسی خانوم...

قروبونت...

ممنون که با این وضع مهربون و این حال روحیه خودت اومدی..ممنونم عزیز...

مونیکا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ

تو هنوز داری متولد میشی؟تنبل کجایی؟ببین می گم توام که عشق پولی بیا بریم بانک بزنیم چطوره؟

اره دیگه...:دی...
تنبل همینجاست..زیر سایه دوستان..:دی

ایولللللللللل اره بریم..پول باشه کوفت باشه...من هستم بریم...(چشمک)...

اقلیما شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
بابا تولد!!!!! آیا تو هنوز در تولدیدنی آیا؟؟؟
بسه دیگه زیاد تو عمق تولدت نرو غرق میشیاااااااا. در عوض بیا آپ کن مردیم از بس که اومدیم این پستو خوندیم.
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان...
نه بابا بیرونشم الان...:دی
چشممممممممم...امشب میام یه اپ درست و حسابی میکنم...
خدا نکنه عزیز...
فعلا عزیز...

سایه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلام جیگولو خان
تو هنوز بزرگ نشدی که بیای آپ کنی؟؟؟
منتظریما
ما هم آپیم
http://ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلامممممممممم سایه خانوم جان...
نه دیگه..:دی قرارم نیست بزرگ بشم که...:دی
حتما عزیز..امشب میام یه اپ درست و حسابی میکنم..ممنون از لطفت...

یه دل خاکی با کلی پاکی شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

تولدت مبارککککک عزیززززز...
انشا..سال های سال ...شاد ... سالم و همیشه موفق و خوشبخت باشی...یا علی...

ممنوننننننننننن مرسی عزیز...
ممنون عزیزمرسی از این همه لطف و مهربونی دعاهای خوب..ممنونم...

سالار شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://tanhaa.mihnblog.com

سلام غیلی مخلصیم
خیلی دوستون دارم
خیلی
یل علی

سلاممممممممممم سالار خان جان...
ممنون...
منم...
یا علی...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ

بسه دیگه چقدر جشن تولد

بزرگ شدی دیگه از این کارا نکن

بیا زود آپ کنمن باید حتمن غر بزنم ها

ااااااا خب چشمممممممممم..
امشب میام..حتما حتما..دعوام نکن حالا...

غر نزن میام عزیز...

نیلوفر یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

کجایی چرا همش این پسته؟

من اینجام..همینجاها..همین نزدیکیا..میام..امشب...

عاطی یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://dokhtare-tehrooni.persianblog.com

سلام!
تولــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــارک!
ایشالله ۱۲۴ سالگیتو جشن بگیری !

سلامممممممممم عاطفه خانوم گل...
ممنونم مرسیییییییییییی...
در کنار شماها..باید باشین شماها هم..ممنونم مرسی عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد