اپ نکردم...

سلام به دوستان و عزیزان گرام خود خودم...

۱- به خاطر همه لطف و مهربونیاتون و تبریکای قشنگتون از همه شماها عزیزانم ممنونم...خوشحالم کردید...

۲-راستش اینروزا حال و حوصله راست ریس همی ندارم...کارای عقب افتادم باز بلوکه شده و به بن بست رسیده...روزگار  زیاد خوبی نیست واسم اینروزا...خیلی میخواستم اپ کنم ولی اصلا حسش نیست...ولی امشب به خاطر قولی که صبحی به یه عزیز دادم گفتم بیام این چند خط رو بنویسم هم خودم دلتنگیم رفع شده باشه و هم به قولم البته نصفه و نیمه عمل کرده باشم...

۳- جواب کامنتا رو هم ندادم هنوز...ایشالا به زودی هم یه اپ درست حسابی میکنم و هم جواب مهربونیاتونو میدم...

۴-شاید بگین این داره خودشو زیادی تحویل میگیره..ولی اینجور نیست...خدا میدونه حالم و  حواسم اصلا سر جاش نیست...تا جایی که امروز رفتم بانک با اقاهه جر و بحث کردم...اون میگفت امروز یکشنبه هست و دوم و من میگفتم دوشنبه هست و سوم...(دیوونه که شاخ و دم نداره که)...

۵- مثلا قرار نبود من بنویسم زیاد...

۶- خوش باشین همگی...

۷- دعام کنید...زود میام...شاید همین فردا...فعلا...یا حق...

نظرات 35 + ارسال نظر
پردیس یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.bekhateretovaman.persianblog.com/

سلام
تولدت مبارک
من ۲۷ روز از شما بزگترم
تشریف بیارین وبلاگ ما هم.

پت دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.com

دوم :دی

پت دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.com

سوم!!!!!!!!!

پت دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

خب....
سلام!
خوبی؟ اینم شد سوال! این همه از حالت گفتی تازه میگه خوبی؟!
خب.....
۱- خواهش می کنم!
۲- امیدوارم زودتر خوب بشی.... کاری از دستم برمیاد بگو سعیمو می کنم.....
۳- اشکال نداره.... به خودت سخت نگیر....
۴- نه بابا این حرفا چیه.... آدم گاهی پیش میاد که اینطوری بشه دیگه.... تا دلت بخواد با مردم در این راستا جر و بحث کردم.... اونم در مقیاسه سال!!!
۵- این چند خط که زیاد نیست.....
۶- تو هم همینطور....
۷- محتاجیم به دعا..... زودی می بینمت.....
موفق باشی....

مژده دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ق.ظ http://sevendays.blogfa.com

سلام. دفعه اول اومدیم خدمتتون. تا ما اومدیم شوما رفتین مرخصی مادر؟ به هر حال امیدوارم که اوضاع و احوالت بهتر بشه... و زندگی به کامت باشه. حتمن دعات میکنم.

نیاز دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ

با بغض اومدم اینجا یه کم بهتر بشم دیدم تو هم در دسترس نیستی....
امیدوارم زودتر خوب بشی...

نیلوفر دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

ای بابا عزیزم تو چرا هی حال نداری؟
منتظر یه آپ از اون شاد و شنگولیا هستماا
ایشالله زودتر حالت بیاد سر جاش

دختر آریایی دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو جان...
چطوری تو پسر؟؟
چرا حوصله نداری؟
چی شده؟؟
نبینم ژیگولو حوصله نداشته باشه....
ای بابا....
پسر سخت نگیر....زندگی میگذره...چه خوب چه بد....
پس بذار خوب بگذره....
خودتو زیاد درگیرش نکن....
اینقدرم نگ حوصله ندارم...وقتی بگی حوصله ندارم...واقعا حوصله نداری....

فعلا...

عباس دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام پسرخاله جان، تولدت مبارک
ببخشید که یخورده دیر شد:دی
خوش باشی همیشه

مونیکا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام خوبی؟
ببین عزیزم این بی حوصلگی و تاریخ قاطی کردنها و ندیدن پست من همه و همه نشونه پیریه.
تو خجالت نمی کشی؟نه می خوام بدونم خجالت نمی کشی تو این سن از این پستهای آه و ناله میدی؟؟مگه دستم بهت نرسه.
آقا شما جاتون روی سر ماست لینکتونم می کنیم(الان فکر کنم چشات شده چهارتا از این تغییر لحنها نه؟)
تا بعد

فاطمه سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ


ببین الان من درس می بینم

باورم نمیشه اینجا باز شد دو روزه و شب که هیچی دیگه:|

باز تو رفتی تو مد بی حوصلگی و غم ...می کشمتتتتتتتتت
بله دستتون درد نکنه ممنون که حرف یه نفرو زمین ننداختی

ولی به نمیگن آپ ها به ان می گن No UP

من یه آپ نون آب دار می خوام((چه ربطی داشت)))

بای دادا علی

ارسال برای باز ۴

مژده سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام. در جواب کامنتت ژیگولو جان باهات موافقم. زندگی همه ماها معجونی از قشنگ ترین و زشت ترین حس های دنیا است. معجونی از عشق... اعتماد به نفس... خودخواهی... خودبرتر بینی... یآس... ناامیدی و و و .... خوب همه اینها باعث میشه این احساسات در نوشته های ادم هم منعکس بشه. منم خودمو از این قلمرو خارج نمیبینم. واقعیت اینه که من هیچ حس بدی نسبت به این نوشته ام نداشتم. چون واقعیت بود. بدون اینکه هیچ اغراقی توش باشه یا بخوام به عمد خودم بهش طعم تمسخر بدم... در هر صورت شما جرات کنین کامنت بزارین ما خوشحال میشیم....

مرجان سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام ژیگول میگول جون !
آپت کمی نقص فنی داره منظورم اینه که نصفه است . نکنه خودم نصفه باشی ؟ ( چشمک ! به جون خودم این از حدسیات گیگیلی بود )

صمیم سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://alisa5050.persianblog.com

هویجوری ملت هلمون دادن و ما رو انداختن این تو! بخشید بی اجازه اومدیم.
الان داشتم فک میکردم مثلا قیافه توچه جوریه؟
هووووم!باید لاغر یاشی و پوستت یکمی مهتابی باشه.به نظر م یخورده ریقو!! میای.قدتم باس بلند باشه.فک کنم عینکی چیزی هم میزنی.کلا قیافه این دانشجوهای برق! سال دومی رو داری.شرمنده ولی تا قسمتی هم مامانی هستی!!دوست دختر؟ هووم!یکی بسته!خیلی با محبتی و دخترا اینجوری ترش میکنن!! البته شرمنده ولی فک کنم بابات حمالی های زیادی رو رو دوشت میذاره.تو هم که بدت نمیاد؟ این بود توصیف من از ژیگولی که فک کنم رنگ نصف لباساش و شلوارکاش!! نارنجی باشه.
خب۱ فعلا کار دارم.یه گاز گنده به عکس اون کیکه میزنم و بعد میرم.بای.

پت سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

چند روز دیگه تا فردا مونده یعنی؟!

پت سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

ایول! جواب دادی پایینیارو......
خب یه مرحله جلو رفتی.....
نانسی همواره داره می خونه..... این دفعه تاخیرش کمتر شده بود......

یه نفر سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://wastepaper.blogfa.com

سلام... امیدوارم هر چه زودتر مثل قبل شاد و شنگول بشی D:

دختر باران سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلام داداش علی گلم خوبی؟
چرا حالت گرفته؟(گریههههه)علی تو که همیشه دیر به دیر آپ میکنی تازه همه غصه هاتم تو خودت میریزی این یعنی چی؟مگه تو وبتو نساختی که توش درد دلاتو بنویسی تا آروم بشی بعد هم من و همه دوستات دوست داریم کمکت کنیم حرفاتو بزن شاید آروم بشی غصه هاتو تو خودت نریز
بیا و بنویس
منتظرم
راستی اون پست شکلکا چی شد؟؟؟؟؟؟؟
مواظب خودت باش
فعلا
یا حق(گل)

پت سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

خواهش می کنم....
امیدوارم که زودتر خوب بشی.....
نگران مسائل اینطوری نباش..... خودشون زود حل میشن ( ارزش سلامتی و اعصاب و آرامش و اینات خیلی بیشتره.... )
موفق باشی

پت سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

شما خودشو ناراحت نکنه!

پت سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

آن بودم.... ولی دارم میرم....

علی چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ق.ظ http://rafifar.blogfa.com

امیدوارم زودی خوب بشی و برگردی

پت چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.com

سوالت چی بوده که جوابشو ندادم؟

عسل بابا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام

آخی! خیلی خودت رو ناراحت نکن. بالاخره از این حالات برای همه پیش می یاد! ایمان داشته باش و یکی_یکی همه ی مشکلات رو کنار بزن.

نیلوفر چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ

تو خجالت نمیکشی؟
نه فقط می خوام بدونم تو خجالت نمیکشی آپ نمیکنی؟(نیش)

پت چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

دیروز شد!!!!!

دختر باران چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلام داداشی
میدونی وب مریم (آهو)چرا حذف شده؟
آدرس جدیدشو داری؟
روزانه هایم نه آهو رو میگم که حذف شده
گریههههههههههه
مواظب خودت باش فعلا

پردیس چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.bekhateretovaman.persianblog.com/

سلام
خیلی خوش حالم که وبلاگم رو دوست داشتی
کاش زود آپ کنی که منم بیام بخونم

مونیکا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ق.ظ

بابا بی خیال شین شما دوتا
تو این سن تولدم چیه آخه؟من تولدم رو دوست ندارم آقا برای همینم برام مهم نیست که بگمش.بی خیال آشتی؟

نیاز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

چی شده علی؟؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

علیییییییییییییییییییییییییییی


یا بیا آپ کن
یا




بازم بیا آپ کننننننننن(نیش)



هر چی هم گفتی چون داداشمی چیزی نگفتم...وگرنه یکسانت می کردم با خاک(نگاه)



نگار؟؟!!!!
نگار.....نگار؟؟؟آیا؟؟!!!!


حسابتو میرسم...برا من اون چیزارو می نویسی


زود باش بیا آپ کن.....



بددددددددددددددددددددددددددددددددددددد(گریه)

فاطمه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

دوباره سلام علیکم....دیگه تصمیم گرفتم دیوار خونتونو...برم بالا....خوب اومدم تصور خودمو ازت بگم....
عکس تو که دیدم می دونم چه جوری هستی....یه یزدی تمام عیار....به قول خودت یه .....ولی من نمی ترسم ازت(نیش)

خیلی مهربون و پر محبتی علی دادا....شاید به دلیل ماه تولدی که داری....میدونی که اکثر اطرافیون من فروردینن...پسر..دختر..فک و فراون تا دلت بخواد....
همشون مهربون و دارای دل پاک....این وسط تو هم استثنا نمیشی....ولی یه کم نسبت به دخترا زیادی مهربونی....رک بگم
یه خورده زن ذلیلی(نیش)(سکوت)(سوت)
تا حالا که به من چیزی در این مورد نگفتی..ولی می دونم کسی رو از ته وجودت دوس داری....اینو حسم می گه...
بعدشم ما فروردینهارو خوب میشناسیم..میدونی که(چشمک)

رک و راست که هستی....رمانتیکم که دیگه نگو....حسود(نیش) نگم بهتره....انرژیک که هستی ولی بعضی وقتا نمیدونم چرا ازش استفاده نمی کنی(چشمک)....اوه اوه این عاشق پیشه بودن و پابرجا بودنتون منو کشته..حتی در مورد توهم به نظرم صدق میکنه....صادق بی غل غش....والا چی بگم..تو هستی و زیادشون نیستن....دوستدار زنی شاد...اینو میگم به شدت هستی....شتابزده بودنتو امروز بهم ثابت کردی(نیش)...ضد حیله گری و ریا اینو برا تو نوشتن..بدون خوشی با صداقت که تو داری نمیشه یه کار حیله گرانه بکنی...رهبر خانواده...نمی دونم والا...اکثرن که هستن تو رو نمی دونم(فکر)


***********************
منم دیگه به اونجا رسیدم که از بزرگتر شدنم ناراحت میشم....چرا چون نمی تونم بچه باشم...شیطنت کنم...یه دلیل غیر منطقی میزارن جلوم که بچه نیستی بزرگ شدی...
کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدیم....(سکوت)


واه واه چقده حرفیدم...فک نه دستام درد گرفت...
بددددددددددددددددددد(گریه)

پت پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

قهری آیا؟!

یه نفر پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://wastepaper.blogfa.com

سلام ژیگولو!
راستی من هم یه دوست یزدی خوب دارم ها اینجا...پسر گلیه. مثل خودت.

yasi پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

salaaam
chete to ali? narahat shodam:(
booooos

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد