هنوز هستم...

سلاممممممممممممممممممممممم گلای نازنین...

خوبی ایشالا؟؟

شانسو میبینی تو رو خدا...دیشب اومدم بعد از نمیدونم چند روز آپ کنم و از خجالت خودمو بچه ها و ژیگولو در بیام که این برق لعنتی  باز قطع شد و همه چی از هم پاشید...امروزم که خونه نبودم و شبی هم که اومدم اپ کنم مشکل(پسر عموی بابام تو جاده تصادف کرده امشبم چند ساعتی بیمارستان و اینور اونور بودیم و فردا صبح زودم ساعت ۵/۴ ...۵ باید بریم با داداشش دهج کرمان ماشینشو بیاریم) پیش اومد که احتمالا دو ..۳ روزم ادامه داره ولی از بس دلم واسه این دنیای نارنجیم  و بچه ها تنگ شده بود که گفتم بیام یه چند خطی بنویسم و اطلاعات بدم فردا اگه یه دو روز نیومدم ختم و سوم و هفت رو هم نگیرین..اخه من نیستم زشته مردم چی میگن... ...

اره دیگه اینجوریاست...

یه چیز دیگه هم اینکه اون بازیه بود افراد و چیزای تاثیر گذار تو زندگیه ادما...اره یاسی عزیز زحمت کشیده منو به این بارزی دعوت کرده که این دو شب که قسمت نشد که بنویسم ولی ایشالا در اولین فرصتی که پیش بیاد میام و مینویسم..گفتم که هم تشکر کرده باشم و هم اینکه بگم یادم نرفته(یاسی جان)...

خب دیگه ساعت ۵/۱ شد و ۳ ساعت دیگه باید پاشم..دیشب و امروزم اصلا نخوابیدم..خلاصه که کلا ریلکسم من از همه نظر...

خوش باشین و سلامت...مواظبت خودتونم باشین..فعلا..یا حق...

 

پی نوشت اول : ۶/۳/۸۶...۲۳:۵۷...

سلام...امروز بعد ظهر رسیدم...قد یه ماه خسته ام...میخواستم اپ کنم ولی نتونستم...ایشالا فردا میام درست و حسابی توضیح میدم...خوش باشین..فعلا...

نظرات 22 + ارسال نظر
اقلیما شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ

سلاااام
میبینم آپ کردی!!!!!!
حقته برقتون هی قطع میشه هی.چون آپ کردی دوبا ره خبر نکردی هی.
تو به ریلکس بودن خودت ادامه بده همچنان.

سلامممممممممممم عزیز...
اره یخورده...
نههههههههههههه..چیرو حقمه؟؟ اخه خیلی خیلی وقتم کم بود..من که دیدی هروقت اپ کنم خبرت میکنم..(چشمک)...
نمیخوایم که..خودش ادامه داده میشه...

اقلیما شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ

راستی: اول!!!!!!

اره تو قهرمانی..:دی

از کجا فهمیدی اونوقت؟؟:دی

زری شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ق.ظ http://respina00.blogfa.com

سلام همین و بس


اخه بهم سر نمی زنی که


بای

سلامممممممم...

اخیی..راستم میگی..نه اینکه فراموش کرده باشم کلا ها...نه به خدا..ولی چند وقتیه نیومدم راست میگی...ممنون که تو اومدی...
اسمتو دیدم هم خوشحال شدم و هم اینکه خودمو اماده کردم واسه غر زدنت که چرا اپ بلند کردم..:دی...غر زدناتم خوب بود و هست..ممنون..میام..فراموشت نکردم...

فاطمه شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ق.ظ

سلام دادا
خوبی؟؟؟؟
معذرت میخوام...میدونم ازم ناراحتی...اینجا تاییده داره
یا نه؟؟
آفرین دادا بازی جالبی حتمن بنویس
برات کلی حرف دارم
که از نیدونم در بیایی

فعلن دادای خوبم


آههه از دست این برق....
نیروگاه هستهای میزنن برق تامین کنن...اونوقت ما....
بهتره بقیشو نگم سیاسی میشه

شاد ببینمت
یا حق....

سلام فاطمه جان..خوبم مرسی...
اره تاییدیه داره...خواهش میکنم عزیز..بیخیال...
باشه مینویسم...ممنون...
نیومدی که حرفاتو بهم بزنی مث همیشه که ایندفعه (غمگین)...
اگه دوست داشتی بگی منتظر شنیدنش هستم هنوز...

فعلا...

اره دیگه الان کجای این انرژی هسته ای واسه حق مسلم و تولید برق ما هست نمیدونیم...انرژی هسته ای حق مسلم کشورای همسایه هست فک کنم...
اره سیاست کثیف...

منم همینطور ایشالا...
یا علی...

مهتاب شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://kaktooss.blogsky.com

سلام دوست من

من قبلا یه دوستی داشتم که گمش کردم ...همون سمیه دوست داشتنی ...شما احتمالا ادرسی نداری ازش ؟

سلام...

ااااا چه بد...!!!سمیه؟؟؟
نه متاسفانه..منم خیلی وقته ازش خبری ندارم..خیلی نگرانشم هنوزم و دلتنگش..ولی بی خبرم ازش...

نیلوفر شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

زود بیا خبرا رو بده ببینم...

چشمممممم...:دی

من و تو شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.20man-va-to28.blogfa.com

سلام داداش علی گل و عزیز
خوبی علی جان؟امیدوارم حال و روزت خوب باشه
آپ که کردی خبرم نکردیا یادت باشه(گریهههههه)دوست دارم آپ میکنی بدونم و بیام بخونم مطالبتو
امیدوارم حال پسرعموی پدر محترمتون خوب بشه(دعا)
موفق باشی و شاد
یا علی

سلاممممممم ابجی باران خودم..خوبی گلم..منم ای بد نیستم...
ممنونم مرسی عزیز...
اخه میدونی چی شد..خیلی خیلی وقتم کم بود اصلا وقت نشد که خبر بدم..وگرنه که من همیشه بهت خبر میدم که...بازم چشممم..اپیدم خبرت میکنم..(حالا نه اینکه خیلی هم مهمه..:دی..خندهههه)...
ممنون مرسی مهربونم..حالش خوبه...
تو هم همینطور گلم...
یا حق...

فاطمه شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

ژیگولوووووووووووووووو
کجایییییییییییییی

بازززززززز غیببببببب شدییییییی؟؟؟؟!!!!

جانمممممممم...
نیدونم...:دی

گفتم که شاید دو روزی نباشم که..نخوندی مگه؟؟

الان دیگه ظاهر شدم..غیب نیستم دیگه...:دی

ستاره یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ق.ظ http://www.meykade-ava.blogfa.com/

سلام علی اقای با معرفت
خوبی داداشی؟
کم پیدا شدی نمییای اون طرفا
خدا بد نده.................
مواظب خودت باش

سلامممممممممممم ستاره خانوم گل...
خوبم مرسی ممنونم...
ببخشید شرمنده..خیلی وقتم کم شده اینروزا..ولی بدون به یادت هستم..میام حالا مزاحم میشم...
نه زیاد..فقط ماشین خراب شده بود..ادما چیزیشون نیست...
چشم..تو هم همینطور...

نیاز یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

اول ایا؟؟

اره دیگه...تو همیشه اولی کلا نیاز..:دی

نیاز یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

حالا این پسر عموی بابات فوت کرده؟؟....ایشالا هر جا هستی و سرگرم هر کاری شاد وموفق باشی

نه بابا کجا فوت کرده..چیزیش نیست...ماشینش خیلی بیشتر فوت کرده..

ممنونم مرسی نیاز جان...

مرجان یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی جونم
پیدات نبود اومدیم با گیگیلی ازت سراغی بگیریم که اگه یه وخ مرده باشی به بقیه خبر بدیم ! ولی انگار بادمجونه بم آفت نداره به سلامتی کرمون هم میری . برامون قوتو بیار (نیشششششششششششمولک)

گیگیلی که احتمال میداد زن گرفتی ولی من میگفتم نه ژی ژی هنوز دهنش بوی شیر و پستونک میده (خیطمولک)

شاد باشی

سلامممممممممم مرجان خانومی...
نه دیگه.افتش کجا بود..خارجیه بابا..(عینک دودی)..:دی
کرمون که نه..استان کرمان..دهج...ایندفعه که رفتم کرمون قوتو هم میارم...

گیگیلی عجب احتمالات خوشمزه ای داده بوده...ایوللللللللل گیگیلی..:دی
نه دیگه بوی اینچیزا هم نمیده...:دی

تو هم عزیز...

غریبه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بر ژیگولو خان

آیا این شما بودید که در روز نوشت های مخلوق عزیزه نوکیا دوستی به نام فاطمه خانم (!) ادعای غریبه بودن نمووووده بووودید ٬ آیااااااا ؟!!!

یا حق

سلامممم...

اره من بودم...چطور مگه؟؟ مشکلی پیش اومده ایا؛؟؟؟

همین؟؟

فعلا...

غریبه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام ژیگولو خان

نه نه ٬ مشکلی نبوده و نیست البته آیا ؟!!!
فقط آمدیم تا پیدایتان کنیم و عرض سلام و ادب و احترام و ... از این جور مسائل ٬ باز هم البته آیا ؟!!!

و باز هم البته تر ٬‌ یه نموره توضیحات بیشتری هم هست که در بخش نظرات نیمکت و قسمت سوم کامنت خودم ٬ خدمت تون عرض کردم ٬ باز هم آیا ؟!!!!

ای بمیری غریبه با این همه ٬ آ ی ا ؟!!!

یا حق

سلام غریبه جان...

اهان..خوب است...
ممنونم مرسی شما بسی لطف دارین...مرسی...

اهان یعنی جواب کامنتمو دادی؟؟ایا؟؟ میام بازم اونجاها...ایا؟؟:دی

خدا نکنه...

فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ق.ظ

صدا میاد؟

الووو...
اره مگه میشه صدای تو نیاد...بگو..

فاطمه دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ق.ظ

(خنده)

ای خدا آلزایمر گرفتم من(خنده)
(غشمولک)
رفتی کرمان...به خاله ام سلام منو می رسوندی(نیش)

(خنده)

...

خنده...

مگخ خاله ات کرمانه؟؟
حالا من تا خود کرمان که نرفتم..یکی از شهرستانای کرمان بود...دهج...
هروقت رفتم سلام میرسونم بدون اینکه تو بگی..خوبه؟؟خندهههه...


میگما فاطمه..خیلی خیلی واست خوشحالم...به خدا...ایشالا که خوشبخت بشی گلم...بهترین کارو کردی...بر خلاف همیشه دیگه که دوست نداشتی بهت بگم و باهوشی ولی ایندفعه میگم ..میگم که تو باهوشی..بهترین تصمیمو گرفتی به نظر من...تو یه شناخت چند ساله از خودش و خانوادش داری و بقیشم که دیگه با خداست..ایشالا که خوشبخت بشی..از صمیم قلب واست این ارزو رو دارم فاطمه...
حالا حرفامو بقیش میام تو کامنت دونیت میگم...

خوش باشی فاطمه جان...یا حق...

آقا موشه دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلاممم
شطوری ژیگولو شلامتی
بابا تو اینجا بودیو ما اونجا بودیمو
پیششش منم بیا خوشحال میمونم
میام بازم
راسی تبادلینکم میکنیم
فععلا
خوش وقت باشی.

سلام...
خوبم مرسی...
اره دیگه...:دی
باشه..میام پیشت...
ممنون..لطف دارین شما...
من مشکلی ندارم..موافقم...
فعلا...
تو هم...

پت دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام ۱۱۹!
این حرفا چیه؟! این مدت یه ذره شلوغ بود نرسیدم آپ کنم..... ولی امیدوارم آخره این هفته بتونم! امیدوارمممممممممم! :))
تو هم که آپ درست حسابیه مفصل نکردی که!
کارا روبه راه شد؟! واقعا بیمارستان جای بی خودیه!
موفق باشی....

سلاممممممممممم عزیز...
اهان..امیدوارم کارات موفق باشی..منتظر اپتم هستم..هروقت تونستی و وقت کردی اپ کن عزیز...
اره.منم خهیلی گرفتار شدم..همشم بیخودی...اعصابمم خورده..خیلی...ولی فردا منم اپ میکنم به احتمال خیلی زیاد..خبرت میکنم...
اره تقریبا رو به راست...اره خدایی جای بد و مزخرفیه...

ممنونم..دلم واست تنگ شده بود.مرسی...فعلا...

ستاره سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ق.ظ http://setarehu.blogfa.com

سلامممممممم
امتحان دارم آخه باید عین آدم بشینم درس بخونم
میام باز
فعلاااااااا بایی

سلاممممممممممم ستاره جان...
اهان..خودم حدس زدم امتحان داشته باشی...مزاحمت نمیشم..هر وقت تونستی اومدی خوشحال میشم..بشین با خیال راحت و بدون فکر و خیال درساتو بخون ایشالا که موفقم باشی که حتما همینجوره...
فعلا عزیز...

نیاز سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

وای فک کن....طرف سالمه من اومدم میگم فوت کرده...به خدا شرمنده...ولی تقصیر خودت بودی..خودت گفتی سوم و هفتم!(گریه)...بازم ببخشید!

وای؟؟ فک کنم؟؟الان فکرم من..:دی
خواهش میکنم دشمنت شرمنده...اشکال نداره...سوم و هفت منظورم واسه خودم بود نه اون..خندههههه...اینا چه حرفیه نیاز جان..بیخیال...

مرجان سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

میگم ژی ژی !
گیگیلی میگه این برق خونه شوما نیست که قطع میشه . فیوز خودت احیانا میپره یعنی اینکه حرفت نمیاد و میای الکی میگی برق قطع شده (زبوووووووووووون) فیوز پریده (چشششششششمولک)

سلاممممممم...
فیوز خودم که اره راست میگه..داغونه...عیبشم حالا نمیفهمم از کجاست..ولی اون برق خونمونم قطع میشه..الکی نگفتم که..

نیشمولک...:دی

میم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://55726.myblog.ir

خب اینارم میذاشتی فردا می گفتی دیگه ! : دی

سلاممممممم...

یعنی چی اونوقت؟؟؟

خب الانم که گفتم فردا هست دیگه..الا همون فرداست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد