بی نظیر باش...

مردم ایــــــــــــــــــران ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

خوب هستید ایا؟؟

خوب که هموتون هستین...

اول بریم سراغ بازی...

راستیاتش من هرچی فک کردم تو این چند روزه نتونستم کسی یا چیزی که تاثیر گذار بوده باشه تو زندگیمو پیدا کنم...

کلا من خودمم موندم..زیاد تاثیر پذیر نیستم..مگر اینکه تاثیره خیلی خیلی محکم و کار درست باشه ...

۱-ولی کسی که خیلی تو زندگیم تاثیر گذاشت..معلم کلاس سوم دبستانم بود..اقای طلاکوب..مردی که مرد بود..انسان بود هرچی ازش بگم کم گفتم...میتونم بگم این بنده خدا مسیر زندگیمو تغییر داد..میدونم به وضوحم میدونم که اگه اون و کاراشو راهنماییشاو از همه مهمتر مهربونیش نبود الان اینی که هستم نبودم...من خیلی چیزا رو مدیونشم..خدا ایشالا هر جا هست حفظش کنه...

۲-یکی از چیزاییهم کمک کرد بهم تو زندگیم تاثیر گذار بود میتونم بگم این دنیای نت بود...به عقیده خیلیا مجازی که من مجازی بودنشو قبول ندارم اصلا...من نزدیک به ۵/۱ ساله که بیشتر نیست که با این دنیا اشنا شدم...و اولین وبلاگی هم خوندم و هنوزم میخونم وبلاگ گیلاسی عزیز بود...اینم میتونم بگم که اگه ژیدا نمیشد تو زندگیم شاید الان گوشه تیمارستان یا همون بیمارستان روانی بودم...تو اوج دیوونگی با این دنیا اشنا شدم که واقعا بهم کمک کرد که امیوار باشم خودمو بیشتر پیدا کردم و شناختم...+۲..۳ تا از نوشته های بچه ها که واقعا تو زندگیم تاثر گذاشت...

دیگه همین..هرچی فک میکنم میبینم چیزه دیگه که خیلی تاثیر گذار بوده باشه نبوده هنوز تو زندگیم..نیدونم شاید بعدنا به مرور زمان پیش بیاد...

خب این از این بازی..هر کی هم که دوست داشت و از این بازی خوشش اومد میتونه شرکت کنه...با همتونما..همه شماها دوستای خوبم که اینجا رو میخونین...هرکی هم این بازی رو کرد بهم خبر بده لطفا...

خب دیگه چی بگم...

اهان..اون پسر عمو بابام بود تصادف جات کرده بود..شنبه ای رفتیم که ماشینشو با جارو خاک انداز جمع کنیم بیایم اقا من نمیدونم چه جوری تونسته بود هر ۱۸ تا چرخ ماشین بی زبونو هوا کنه...خیلی تلاش کردم که عکسشو بزارم ولی هنوز نتونستم یعنی عکسایی که گرفتیم به دستم نرسید..حالا یه ژی نوشت میزارم یکی دوتا عکسای هنرمندیشو میزام شاید واستون جالب باشه...

شنبه صبح رفتیم یکشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر برگشتیم...

ولی این ۱ روز و نصفی که اونجا بودیم اینقده کار بود که قد یه ماه خسته شدیم...بعد از اینکه ماشینو بلند کردیم با جرثقیل کاراش تموم شد تاز ساعت ۹ شب شروع کردیم به جمع کردن بار ماشینه دور بیابون..البته ۴ تا کارگر هم گرفتیم ولی خب خودمونم کمکشون بودیم تا زودتر تموم بشه..از ۴۵۰ تا گونی کود شیمیایی ۳۵۰ تاشو از تو بیابون جمع کردیمو دوباره بار ماشینه کردیم تا بره رشت بارشو خالی کنه..فک کنم خسته شده بوده گفته ولش کن کی حوصله داره اینهمه راهو بره تا رشت.همونجا بارشو یه باری خالی کرده ...

ماشینم که لوله شده ماشالا...

خلاصه اینم از شیرین کاریای پسر عموی پدر محترم...

تازشم خودمم تو راه دوتا شیرین کاری کردم... دوتا جریمه دادم... اصلندشم به من چه که این ۲۰۶(ماشین عموم) وحشیه میخواد همش تند بره خودش واسه خودش...۱۲۸ کیلومتر همش میرفتم نامرد جریمم کرد ۲۰ تومن...یه جا دیگه هم تو راه برگشت تو یه پارکینگ وایسیدیم بعدش که حرکت کردیم دیگه کمربندارو نبستیم این هاپوی لعنتی هم مث جن از پشت سرمون ظاهر شد و گفت بزنین کنار...یه ۴ تومنی هم اینجا پیاده شدیم خلاصه..اصلندشم به من چه..هیچم تقصیر من نبود ...

دیگه اینکه بلاخره پس از رنجها و ملالتها و مشقتهای فراوان شنبه ای مخزن CNG ماشینمو نصب کردیم... خواهش میشه..ممنون تشکر لازم نیست... بهدشم تازه امروزم پلاک ماشینو بعد از ۴ ماه دوندگیای بیشمار و خستگی ناپذیرمان عوض  کردیمو شد پلاک ایران ۵۴...ولی خدایی عجب مصیبتیه این پلاک ماشین عوض کردن..خون ادمو تو شیشه میکنن اینقد که گیر میدن...تازشم من که یه مشکل دیگه هم داشتم و اونم غرغرای بابام بود که چرا پلاکو به نام خودم نکردم بابام ۴ بار از کار بیکار کردمو از این مسائل ..ولی اخه بابا که از مسائل پشت پرده که خبر نداره که اخه...

خلاصه که بیکار نیستیم..هر روزی یه کاری هست...

حالا فردا باز باید از صبح کله سحر خودمون همون ساعت ۱۰ پاشم برم دانشگاه بینم چه اوضاعیه...ولی خداییش میگم ساعت ۱۰ ولی ساعت ۷...۸  هروز بیدارمون میکنن نامردا...یه روز برو سر کار بابا..یه روز برو ابجی کوچیکه امتحان داره ببرش مدرسه...منم که جغد شبا تا ۲..۳..۴ بیدارم اصولا...کلا دیگه عادت کردم... ...

امروز ابجی رو بردمش امتحان بده بعد رفتم همراه بابام دنبال کار تعویض پلاک ماشین تا ظهر که اومدیم خونه میبینیم واییییییییییی کمدمون +هرچی که توش بوده وسط اتاق رو همه...ای خدااااااااااااااااا..ماماننننننن..باز کی اومده به وسائل من فضولی کرده؟؟؟ مامان: نمیدونم...داداشه: برو بینیم بابا حال داری...من: ابجی کوشولو: ...من:میکشمتتتتتت ..ابجی: حقته..من:چرا آیا؟؟؟ ابجی:به خاطر اینکه ساعت ۱۰ قرار بوده بیای دنبالم دم مدرسه..چرا نیومدیییییییییییییییییی ..من: خب من کار داشتم دستم بند بود...ابجی:خب اینم باشه تنبیهت..به من چه اصلندشم... ...

اینم از بساط ما و این ابجی کوشولومون  که تازه کلاس اول رو تموم کرده...من موندم این دو سال دیگه چیکار میخواد بر سر من بیاره... ...

دیگه چی میخواستم بگم...؟؟؟اهان..دیروز صبح خواب بودم که یهو دیدم این موبایل بیتربیت بی ادب بی نزاکت کثیف... خروس بیمحل داره خودشو جرواجر میکنه لعنتی زنگشم که مث ادم نیست که..ادمو دیوونه میکنه..چاره به جز برداشتن گوشی نبود...گوشی رو برداشتم دیدم بعلهههه...اولین پیشونی نوشت امروزمون از دایی شروع میشود احتمالا(اخه این پیشونی من دفتر یاداشتای روزانه فامیله..که هی یادشون میاد یه کاری دارن نمیدونم چرا یادشونو من میافته... )خلاصه بعد از اینکه همه کاراشو دایی گفته(درباره تغییر دادن ادرسش واسه کارت سوخت ماشینش که من باید انجام میدادم )گوشی رو قطع کردیم..بهدش با خودمون گفتیم حالا که به اینترنت وصلیم مسنجرمون رو روشن کنیم بینیم چه اوضاعیه و دنیا دست کیه...که سر صبحی دوتا صحبت کوتاه با دوتا از دوستای عزیزم داشتم که هر دوشون خبرای خوبی بهم دادن..واقعا منو خوشحالم کردن و سر صبحی پر از انرژی شدم..یکی فاطمه که حرفاشو واسم گفت و واقعا از تصمیمی که گرفته خوشحالم کرد..که امیدوارم از صمیم قلبم واسش ارزوی خوشبختی میکنم و اون یکی خبر خوشم توسط اعزامیه عزیز بود که یه خبر خیلی خوبو بهم داد واقعا از ته دلم خوشحالم کرد..ایشالا که موفق باشی و دیگه دور و برش نری...نذرمم قبول شد... ...

اینم از دوتا خبر خوب دیروز صبح...

اینه دیگه هم بگم برم تا نزدینم...

من تازگیا هرچی افهای جالب واسم میاد سیوش میکنم که داشته باشم...یه جمله هست که من همیشه شده ورد زبونم و خیلی این جمله رو دوسش دارم..نمیدونم چرا ولی یه حس قشنگو بهم میده..جملهه اینه:

///انچه که هستی هدیه خداوند هست به تو...و انچه که میشوی هدیه توست به خداوند...پس بینظیر باش///

واقعا این جمله رو دوسش دارم و به نظرم خیلی قشنگه...

خب دیگه خیلی ور زدم... خوش باشین و بینظیر...فعلا..یا حق...

 

پی نوشت ۱ : شماها مطمئنید که نوشته هامو میخونین؟؟؟ یخورده دلگیر شدم...هویجوری...بیخیال...

 

نظرات 40 + ارسال نظر
اقلیما چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

اسلامممممم
میبینم که گویا این بار هم اولم!!!!!!
جمله ی قشنگیه.آفرین تو میتونی.
فعلا بای تا های

سلامممممممممم اقلیما جان...اره اولی...باز غر بزن چرا خبرت نکردم..:دی
مرسی..همه میتوننن..یعنی باید بتونن...
فعلا عزیز...

گیلاسی چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ

یا اینکه مث این ادمهای خل و چل زدم اون وبلاگ رو پاک کردم ولی دقیقا کامنتها ی اولت یادم میاد .... اون اقا پسر مودب رو خوب یادمه ... دنیای نت برای من هم تاثیر خوبی داشته تا حدی!
اخی خدایی خیلی جالب بود !!چه تبیهی !! تا تو باشی دیگه بچه رو منتظر نگذاری (؛

سلام گیلاسی عزیز...
نمیدونم میدونی که اسم گیلاسی که اینجا تو کامنتا باشه یه چیز دیگه میشه و یه خوشحالی واسه من هست علاوه بر خوشحالیهای دیگم یا نه..ممنونم...
اختیار دارین اینا چه حرفیه..ولی خداییش حیف شد...ممنونم مرسی..من هیچ وقت یادم نمیره اونروزا رو و حتی اینروزا رو..ممنونم...

خندههههههه..بله دیگه پرنسس کلاس بالا تنبیه میکنن..:دی

کله پوکه ۱:مینـــــــــــــــــــ چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ق.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

ســـــــــــلام صدتا ســـــــــــــــــــــــلامبه داداش ژیگول میگوله خودمون(میگن سلام سلامتی میاره)
خوفی داداشی؟؟دلم واسه داداشی اٌشلم و وب خوشمزاش یه کوشمولو شده بود

راستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی منم شخصا از آقای طلاکوب و آقای نت جان تشکر مخصوصه مخصوص میکنم

ایشالله این نتو از هیشکی نگیرن(آمیــــــــــــــــــــن)

راستـــــــــــــــــی خسته نباشی فردین

هی این صداو سیما خودشو میکشه هی برنامه میسازه میگه باسرعت خطرناکه

کو گوشه شنوااااااااااااااااااااااا

از این به بعد اگه با سرعت بری و کمربند نبندی من خودم به شخصه یک جریــــــــــــــمه سنگنینت میکنم

یه تــــــــــــــــــبریک ویژه به خاطر مخزن CNG

وتعویض پلاکه ماشینت کی بیایم شیرینیشونو بخوریــــــم ؟؟

راستـــــــــــــــــــــــــــــــــــی یه ماچه گنده از لپای آبجی کوشمولوی اٌشلت بکن

از طرف منم بهش بگـــــــــــــــــــــــو دمت گرم

آخه خیلی باحال اعصبانییت خودشو نشون داده

وای چقدر جمله با مفهومی بود

هدیــــــــــــــــــــــه به خدا................

با این جمله شاید بعضی از آدما به خودشون بیان(نیدونم)

مواظب خودت باشی داداشی

فعلا(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

سلامممممممممممممممم..سلام..سلام..اره دیگه سلامتی میاره..مخصوصا سلام پر از انرژی دوستای خوبی مث تو...
خوفم میسی ابجی گلم...منم دلم یه زره شده بود..کجا بودی نبودی چند روز؟؟

ممنونم و مرسی..شما لطف دارین عزیز جان..مرسیییییییی...
ایشالا..آمیـــــــــــــــــــــــــن...
سلامت باشی..خجالتمون نده..:دی
اره خدایی...(چشمک)...کو گوش شنوا...
اوه اوه..باشه چشمممم..تو از پلیسم بیشتر جذبه داری که..ترسیدم من..چشمممممم...ولی سرعتو بیخیال شو..کمربندو میبندم...باشه؟؟
ممنونم..مرسی..شیرینی هم چشممم..هر وقت که دوست داشتین بفرمایید قدمتون رو چشم...(جدی میگما)...
اونم به چشمممم...ماچ محکم گنده..:دی
این نگفته دمش گرم هست همیشه..خندهههه..منو بیچاره میکنه وای به حال اونکه بگم دمتم گرم...:دی
اره خدایی..اعتراض با کلاس فرمودن...:دی
اره خیلی خیلی این جمله رو دوسش دارم...
اره منم همینو میگم...میگم اگرم تا حالا نیومدن به این جمله که فک کنن باید به خودشون بیان و هدیه خوبی به خدا بدن..یا بدیم..فرقی نمیکنه...ایشالا...

چشمممم..تو هم مواظب خودت باش...

فعلا عزیزم...ممنونم.مرسییییییییییییییی از این همه گل قشنگ..تو خودت گلی...

دوست پاییزی چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ق.ظ http://mehr-64.blgsky.com

سلام
خیلی خوب همه ی خاطراتتون رو نوشتید..همونجوری که تو وبلاگم گفتین تونستین چند لحظه ای خودتون رو تو ورزشگاه حس کنید..الان منم تونستم همه شرایطتون رو حس کنم..
واقعا که ادم پر کاری هستید..
شاد باشید و خدا برا این فامیل و خانواده نگهتون داره :):)
من با اجازه لینکتون رو تو وبلاگم میذارم..

سلامممم...
ممنون مرسی...اره دقیقا...حس کردم اونجام...ممنون مرسی...خواهش میکنم...خوشحالم...
ادم پر کار؟؟ نمیدونم..شاید...
اره همون..:دی....ممنونم...
منونم مرسی باعث افتخاره..منم همین کارو میکنم..با اجازه...
بازم ممنونم...

عاطفه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

علی محمد به خدا درگیر امتحانم ..نمیتونم بیام ..هیجا سر نمیزنم ..فقط ۲.۳ نفر هستن که همیشه میرم وبلاگشون ..سمیه هم مشهد ..کامپوتر نداره ..حالشم خوبه ..بهشم میگم که گلگی کردی ..خوش باشی /.

سلام عاطفه خانوم...نه منظورم سر نزدنت نبود..من میدونم که تو چه جوری هستی که میشناسمت که...توقعی ندارم..هر وقت بیای که خیلی خوشحالم میکنی...فقط چند دفعه اومدم هم حال خودتو پرسیدم و هم احوالی از سمیه گرفتم ولی هیچ خبری نشد..خیلی نگران سمیه بودم گفتم خب احتمال زیاد تو ازش خبر داشته باشی..ولی هیچ جوابی نشنیدم...سلام منو بهش برسون..خوشحالم که حالش خوبه...نه گلیه ای ندارم به اون صورت فقط نگرانش بودم دلتنگ..اخه ۴..۵ ماهی میشه هیچ خبری ازش نیست...به هر حال ممنونم که اومدی و خبر دادی..منم گله ای ندارم..خوش باشی و موفق...

فاطمه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام دادا

باز زدی تو خط حرف زدن که

برم بخونم میام(نیش)

سلاممممممممممم...

شه کنیم دیگه..کمتر از این نمیشه...:دی

اهان باشه...نیشمولککک...:دی

غریبه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام سلام

من آمده ام های های !!!
برم بخونم تا بعدش ببینیم دنیا دسته کیه ؟؟؟

یا حق

سلام..سلاممم...

خوش امدی شما های های...
اهان باشه...

فعلا...

فاطمه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

من الان نمیدونم چی بگم واقعن تاثیرای زیادی تو زندگیت داشتی ...موندم تو کف....دهنم باز..آآآآآآآآآآآآ
ایشالا اون آقا معلمم هر جا باشه سالم و موفق باشه...امین

از ۲۰۶ می ترسم(گریه)مامانننننننننننن نه شوشووووووووووو
(گریه) (نیش)
آی حال کردم...چه آبجی کوشولو با حالی...از طرف من بوسش کنیا...من میمیرم برا دختر بچه های پایین ۸ سال...شکلاتن(بوس)

خوب ژی ژی(حق رایت دادم مرجان(نیش)))
یه آهنگ بزار جیغ نکشه رو اعصابت...برا چی توهین می کنی...هان می رم به رئیس شرکت گوشیت می گما....ایشششششش...لوسسسسسسسسس

ببین فک کنم صداشم می تونی کم کنی ...نه به نظرت..آیا؟؟؟

دیگه چی موند...
ایولللللل...ایولللللللللل داش ژی ژی ایوللللللللل...
سی ان جی سوز کردن کار هر کسی نیست افتخار کن به خودتها...تو میتونی هر کاری بکنی:|

بقیش بمونه بعدن میگم
فعلن فیفیلی(نیش)

خندههههههه...تاثیر داشته خیلی چیزا تو زندگسیما.ولی نه اونقدری که قابل گکفتن یا فکر کردن باشه..کوچولو کوچولو بودن که تو زندگیه خلیا هست...
ایشالا..ممنون از دعا...

چرا؟؟؟شوشو ۲۰۶ داره؟؟ایا؟؟

خنده...چشم بوسش میکنم...اره شکالاتن ولی تا موقعی که رو اون دندشون نیفتن...

جانم..(یه لحظه گفتم ااا فاطمه بود که چی شد یهو مرجان شد...)خودتون میدونین تو مرجان..:دی
این گوشی عهد دقیانوسی من از این غلطا نموتنه بکنه که...حالا ایشالا ان ۷۶ که خریدم دورست میشه..لوسم خودتی..:دی

ارهههه اینم میشه ها..ولی اگه کم باشه دوباره در بین روز که بیرونم صداشو نمیفهمم...خندهههه...

مچکر مچکر..:دی...ایولللل به خودت...
ااااااا جدی میگی؟؟ اره خب خیلی سخته و نوبتای طولانی دنگ فنگ زیاد داره...(خندهههه ...مسخرم کردی الان یعنی؟؟)..:دی

اهان باشه..مرسی پس منتظرم...
فعلا...

پت چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.com

سلام
خوبی؟
بابا تاثیر ناپذیر!!!!
عکسای تصادفو بذار بلکه درس عبرت بگیریم و رومون تاثیر بذاره! :))
جریمه نمک رانندگیه! :دی
سی ان جی مبارک..... شیرینی چی شد؟!
خواهر کوچیکه دمش گرم!‌ خوشمان آمد! :)) :)) :))
همیشه خوش خبر باشی.....
اهل فلسفه هم که شدی!!!!
موفق باشی

سلام...
مرسی خوبم...
:دی...(عینک دودی)...
میزارم ببینی..ولی من میدونم تو شجاع تر اونی هستی که روت تاثیر بزاره..:دی...
اره..فقط خدا کنه نمکش زیاد نشه که شور بشه دیگه فایده نداره...
ممنون...شیرینی هم به چشم...میای یزد ؟؟:دی
اره دیگه بایدم خوشت بیاد..:دی ...همجنس خودتونه...
ایشالا...
شه کنیم دیگه...
تو هم موفق باشی و شاد...ممنون...

آتش یخزده چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممم.ژیگولو جان.کجایی علی آقای گل.منم به بازی دعوت کن.

سلامممممممممممممممممممممممممممممم عزیز جان...
همینجاهام...تو هم دعوتی عزیز...حالا میام وبت دعوتت میکنم خوبه؟؟

مرسی اومدی...

بنفشه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
چطوری ژیگو جونم؟
خیلی باحال بود
منم از این بلا ها سر داداشام میاوردم
درستشون کردم
خدا خیرت بده جوون که همیشه دستت تو کار خیره
انشالله خیر از عمر و جوونیت ببینی

این افه رو هم من قبلا خونده بودم
واقعا قشنگه

امیدوارم همینطور که هستی بمونی بینظیر

سلاممممممم...
ممنونم مرسی بنفشه جان...
میسی...
ایوللللللللل...یعنی منم الان در حال درست شدنم اره؟؟ :دی
ممنونم مرسی...

اره خدای قشنگه...

بینظیر که نیستم...ولی امیدوارم که بتونم یه چیز تقریبا به درد بخور بشم...
ممونم..راستی حال بابا مامان چطوره؟؟من هر کار میکنم کامنت دونیت واسم باز نمیشه بنفشه جون..ولی پستاتو خوندم و متاسف شدم..ایشالاکه حالشون زود زود خوب میشه...تو هم نگران نباش..توکل به خدا..همه چی درست میشه ایشالا...

مریم چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://dailysmile.blogfa.com

ای ول آبجی کوچیکه:))
.
.
.

اره دیگه شماها بایدم طرفداریش کنین..:دی

ممنونم مرسی..

نیاز چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام...خوبی؟خوشی؟سلامتی؟...
همه نوشته هات یه طرف اون جمله اخرتم یه طرف...واقعا لذت بردم....مرسی...!
بی نظیر باش

سلام نیاز جان..ممنونم مرسی..ای بد نیست..اره خداروشکر..میگذرونیم...

مرسی خواهش میکنم..تو لطف داری عزیز..اره دیگه..خودمم عاشق این جمله شدم از وقتی خوندمش...

سعی میکنم..
شما هم بی نظر تر باشی...

آقا موشه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلا ژیگول خان حالت چطوره
اومدم دعوتت کنم به یه مهمونیه دوستانه میخوام بیشتر با همه آشنا بشم
منتظرتم حتما بیا
یه خواهش اگه زحمتی نیست از طرف من هر چند تا دوست داری دعوت کن بیان

اصلا توجه توجه هرکی این نظرو داره میخونه از طرف من دعوته تشریف بیاره خوشحالمون کنه

سلام اقا موشه..خوبم ممنون...
باشه چشم..میام خدمتتون...
هرکهی دوست داره میتونه بیاد...

توجه..اقاق موشه با شماهاست...

کله پوکه ۱:مینــــــو پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

آخ جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون شیرینـــــــــــی

مــــــــــــــــــــــرسی داداشی اٌشـــــــلم(گل)

وایــــــــــــــــــــــی اصلن حواسم پرت شد سلام نکردم(خجالت)

آخه وقتی دیدم گفتی واسم شیرینی میخری اینقدر ذوق کردم که......

حالا ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام (خجالت)

خوفی داداشی جونم؟

حالا کی واسم شیرینی میخری هــــــــــــــــــــا؟؟؟

من کی بیام واسم میخری؟حالا کجا بیام؟چندتا شیرینی واسم میخری؟

خیلی؟؟؟؟آره؟؟؟وایــــــــــــــــــــی مرسی داداشی جونم

نخیرم سرعتو بیخیال نمیشم (عمرا، اصرار نکن)

اگه با سرعت زیاد بری جریمه ت اینه که واسم بستنی بخری هـــــــــــــــا

اگه خیلی خیلی با سرعت بری باید مشقامو هم بنویسی

اگه خیلی خیلی....... به توان n تا با سرعت بری!!!!!!!!!

اون موقع جریمه ت اینه که................خودمم نیدونم بزار فکر کنم بعدا بهت اطلاع میدم(نیشخند)

راستـــــــــــــــــی این چند روز که نبودم مامانم اینا تبعیدم کرده بودن خونه خاله م(گریـــــــــــه)فکر کن

اصولن بعد چند روز تبعید وقتی به سلامتی از مسافرت

تشریف فرما شدن اجازه صادر کردن منم بیام خونه(چشمک)

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی (بوس)(بوس)(بوس)(بوس)

این مچا هم واسه آبجی کوشمولوی گلت چقدر من از این دخترا خوشم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

چون کپه خودمه(نیشخند)

راستی شما بیشتر تر تر گلین

راستی مرســــــــی به کلبه درویشی ما هم تشریف آوردین

قدم رو چشم اون دوتا گذاشتین(نیشخند)(اصولن من یکی زیاد از این جمله های ادبی بلد نیستم)

در مورد اون شعر هم باید عرض کنم

اهم ...اهم... نیدونم کی سرودتش(خجالت)اصولن از تو نوشته های داداش امیدم کش رفتم(نیشخند)

تقصیر خودش نوشته هاشو تو کامی میزاره خوب منم کنجکاوم دیگه میرم میبینم(نیشخن)(خجالت)

چشم منم مواظب خودم هستم

شما هم مواظب خودت باش با آبجی کوشمولوی اٌشلت

فعلا (گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

برمی گردم(نیشخند)

سلامممممم اول...
دوست داری شیرینی؟؟ ایوللللل
اشکال نداره...
خندههه..اخی نازی..اره دیگخ داش ژیگوله و قولش...حتما میگیرم برات شیرینی...
ســــــــــــــــــــــــــــــلام...(اشل خانوم خجالت نمیخواد)...
خوفم میسی گلم...
هروقت که تو بخوای عزیزم...
هروقت دوست داشتی و اومدی واست میخرم..شایدم اگرکم من زودتر اومدم واست میخرم...۱۰ تای بچگیا واست شیرینی میخرم...خوبه؟؟
سرعتو بیخیال نمیشی؟؟ گریهههههه..من سرعت دوس دارم خب...
حالا بازم فکراتو بکن شاید تونستی یه تخفیفی بهم بدی تو سرعت...هان؟؟
ایولللللللللللللللللل جریمش همینه..چه جریمه اشلی داره..ایوللللل..:دی
اوخ مشقاتو؟؟ یخورده سخت هست ولی قبول..:دی
اهان این مهم شد الان..باشه جریمشو حتما بهم بگو بعدا..یادت نره..:دی
اخییییییییییییی نازی...ای نامردا..چرا مـــــــــــــــینو خانومو تبعیدش کرده بودین اخه..نمیگین ما نگران میشیم...؟؟
خب بسلامتی...
اونوقت این ماچا رو میخوری من حسودیم میشه که اونوخ چی کار کنم خب...:دی..:دی
خوشت میاد..اره دوست داشتنین...
ایوللللللللل پس شوما هم بعله..خندهههه..ایوللللللل...
گلی از خودته میــــــــــــــنو خانومی...
من اون دفعه ای هم اومده بودما ولی احتمالا کامنت دونیت باز نمیشده واسم که کامنت نذاشته بودم...خونه قشنگ و شادی دارین...ایوللل...
خندههههههههه..خواهش میکنم اینا چه حرفیه...:دی
چی بگو؟؟ اهان..اشکال نداره...مهم جالب بودنش بود..شما راحت باش..:دی
اره دیگه تقصیر خودشه...اشکال نداره..:دی...
خوبه..همیشه و همه جا مواظب خودت باش...
چشمممممممم حتما...

فعلا عزیزم...مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی....(دسته گل)..:دی
ممنون...

کله پوکه ۱:مینــــــو پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.shitoona.blogfa.com



ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام من اومدم

آخه گفته بودم که برمیگردم(نیشخند)داشتم به جمله که نوشته بودی فکر میکردم

یهو یه جمله به خاطرم رسید

که منم خیلی دوسش دارم و بهش اعتقاد دارم گفتم واسه داداشیم بزارمش

به یاد داشته باش : به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است ، به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ است

من هر موقع دلم میگیره یا به مشکلی بر میخورم به این جمله فکر میکنم خیلی بهم امید میده

اصولن یه جورایی شارژم میکنه

خوب اینم پیام اخلاقی ما(نیشخند)دیگه بااجازه میرم

فعلا داداشی(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

سلاممممممممممممممممم خوش اومدی...
مرسی عزیز خوب کردی...
اهان خب...

اره خدایی این جمله هم خیلی خیلی پر معنا و مفهومه و واقعا تو اوج نا امیدی به ادم امید میده که بتونه از پس مشکلاتش بر بیاد با در نظر داشتن خدای مهربونش...خیلی قشنگ بود مرسی...
اره دقیقا میگم که پر از امیده این جمله...خدا واقعا بزرگ و مهربونه...پس هیچ وقت نباید احساس شکست کنیم و نا امید بشیم...

خوبه عالیه...

:دی..خیلی پیام خوبی بود...تشریف داشتی حالا..کجا به این زودی ..هنوز نشستی که...بازم بیا و داداشی رو خوشحالش کن...
ممنونم مرسیییییییی..هوارتا...گل خانوم...

توت کوچولو پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام من آپم خاطراتمه بیا بخون وبت خیلی نازه امیدوارم از خاطراتم خوشت بیاد!

منتظرم!

سلام..چشم میام خدمتتون...ممنونم مرسی...خاطره ها هر جور باشه زیباست دو ست داشتنی خوندنی..میام حتما...

فعلا...ممنون...

مریم جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
این همه کار کردی
من جات خسته شدم
خسته نباشی

سلاممممممم مرین خانوم گل...
کار همیشه جلو جلو من داره میره...
اخیییی...خسته نباشی..:دی
مرسی ممنونم عزیز...

نسترن جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://na-sta.blogfa.com/

د نیای نت واقعا جالبه مثه گیلاسی .تاثیر گزارن رو ادم .
من از نوشته های تو هم خوشم اومد .موفق باشی .
راستی این چه بلایی بود سرت اومد ؟امان از ذست مامانها وابجی ها .

اره خیلی جالبه و خوب...اره دقیقا...
ممنونم مرسی..نظر لطف شماست...ممنونم...
همون اره..یکی بگه...:دی امان امان امان..مخصوصا از دست مامانا...

مرسی اومدی اینجا...

مرجان جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

اول سلام ژی ژی جونم

دوم . خدای من ! باز تو رود ه ات رو اساسی پاک سازی کردی . منو گیگیلی نیم ساعته پای کامی نشستیم نوشته هاتو میخونیم . من میخونم گیگیلی معنی می کنه (غشمولک)

اون تنبیه آبجی کوچولو هم حقت بود ایشاا... بازم تنبیه ات کنه

اون قسمت گفتی فامیلتون ۱۸ چرخ رو داده بالا . فکر کنم اون موقع گیگیلی توی ماشینش بوده حواسش پرت شده ماشینش اون شکلی شده (غش غش مولک)

-----------------------
فاطمه نیش نیش ! دیگه نبینم از حقوق منو گیگیلی استفاده کنی . ژی ژی حق کپی رایت داره . به شوشو میگم تنبیه ات کنه ها ؟ نیشمولک
-----------------------
خب دیگه ژی ژی شاد باشی

سلامممممممم خانوم گل...

خندههههه..اره دیگه..رده های من همیشه پاک سازیه...نه بابا همش ۴ تا خط بیشتر بود مگه؟؟ خندهههه از دست گیگیلی و تو..اخه چیشو ترجمه میکنه گیگیلی؟؟زیادم به ترجمه هاش اطنینان نکنیا...:دی...

اره دیگه بایدم اینجور بگی...هوا همو دارین دیگه...یکی نیست از من طرفداری کنه...گریههههههه...:دی

اره احتمالا..حالا اگه گیگیلیه تو هم نبوده اونموقع اونجا یه گیگیلیه دیگه حتما بوده که اونجوری شده...


---------------------
قابل توجه فاطمه خانوم...مرجانی میگه حق کپی رایت داره...اوخ اوخ تنبیه شوشو چه شود.
--------------------
تو هم عزیزم..ممنون...

نیلوفر جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

خداییش عجب خواهر باحالی داریااااااااااا

خداییش آره...:دی...اونم چه باحالی...

ستاره جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.meykade-ava.blogfa.com

سلام علی اقا ی گل
خوبی؟
سیو میکنم میخونم
شاد باشی

سلاممممممممممممم ستاره جون...
خوبم مرسی عزیز...
اها..باشه عزیز...
تو هم شاد باشی و موفق...

ستاره جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.meykade-ava.blogfa.com/

جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم
سنگ خارا را گواه این دل شیدا بگیرم
مو به مو دارم سخن‌ها نکته ها از انجمن‌ها
بشنو ای سنگ بیابان ، بشنوید ای باد و باران
با شما همرازم اکنون، با شما دمسازم اکنون
شمع خودسوزی چو من، در میان انجمن
گاهی اگر آهی کشد دل‌ها بسوزد
یک چنین آتش‌به جان مصلحت باشد همان
با عشق خود تنها شود تنها بسوزد
من یکی مجنون دیگر در پی لیلای خویشم
عاشق این شور و حال عشق بی فردای خویشم
تا به سویش رهسپارم سر ز مستی بر ندارم
من پریشان حال و دلخون با همین دنیای خویشم

ممنونم مرسی ستاره جان از این شعر قشنگت و وقت گذاشتنت...ممنونم...

ارغوان جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.com

سلا م خوبی ؟ خوش میگذره؟ یادی از ما نمیکنی؟ پیش منم بیا.آپم فعلا

سلام ارغوان جان...بد نیستم..مرسی ممنونم..ای میگذره دیگه...معذرت میخوام..چند وقته خیلی گرفتارم..ولی فراموشت نکردم..حالا میام درست و حسابی مزاحم میشم...
میام عزیز..حتما...

ستاره شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.setarehu.blogfa.com

سلام مردم غیر ایرانییییی
چطوری؟نمیدونستم خواهر کوچیکم داریا که موقعه ی امتحاناشه
جملهی خوشگلیه اما کاش آدم میتونست حس کنه بی نظیره حداقل تا حدودی بی نظیره اما خیلی وقتا نمیشه فعلا که دندنمون درد میکنه دلمون گرفته حالمونم خر تو خره ....برمیگردم(عین سنجد که برمیگشت)

سلاممممممم...
ای بد نیستم..شکر...
من که بهت گفته بودم که ستاره..حالا اشکال نداره...مهم نیست..:دی
اره دقیقا حس خود منو داری...من خیلی این جمله رو دوست دارما..خیلی قشنگه..ولی کاش میتونستیم که یکم حس کنیم مثلا امروز یه کاری کردیم که هدیه خوبی واسه خدا بوده باشه.امیدوارم حسشم بیاد...

اخیییی..چرا عزیز..دندون درد..میدونم چی میکشی..ایشالا که زود دندونتو دل گرفتتو حال خر تو خرت خوب بشه..موالظب خودت باش..فهلا...

اخیی سنجد..یادمه..خوشم میومد ازش...ممنون منو یادش انداختی..جالب بود...:دی

سایه شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.com/

جیگولو جان سلام
میبینم که فعال شده بر وزن فععللتانه
خوبه
همه ماشینا تازگی وحشی شدنااا
عجب داداش مهربونی هم هستیا
حالا ما بریم و میایم سر فرصت از نوشته هاتان صوتی می ستانیم

سلامممممممم سایه خانومی عزیز...
خندههه..چه کنیم دیگه...
ایشالا که خوبه...
اره دیگه..۲۰۶ که از اولش وحشی بوده نامرد..:دی...
مرسی عزیز...
حتما..منتظرتانیم به شدت...

چند روزیه نیومدم وبلاگت..یعنی وقت نکردم به خدا..ولی خیلی به یادتم همیشه..زیاد..همین الان دارم میام پیشت..ممنون.خوش باشی..فعلا...

میم . میم شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://55726.myblog.ir

حسابی جبران کردیااااااا!
میگم این ایرانن ۵۴ ماله کجا می شه ؟! البته این زیاد مهم نیست می خوام ببینم ایران ۱۴ هم ماله همونجا میشه یا نه :دی

جبران؟؟
ایران ۵۴؟؟ همین نزدیکیاست دیگه...یزد...نه ایران ۱۴ ربطی به ایران ۵۴ نداره..ایران ۱۴؟؟ خیلی مخوفه..مال کجاست ایا..من بیشتر شماره هارو میدونما..ولی ایران ۱۴ رو نمیدونم...حالا میگردم پیداش میکنم اگرم نگی خودت..:دی

۰۰۹۸ شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.akhtarake0098.blogfa.com

بابا ا ی ول داری

مرسی..ممنونم...

خودتم ایول داری...از این ادرس وبت خیلی خوشم اومد و اسمت..۰۰۹۸...جالبه...

من و تو شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.20man-va-to28.blogfa.com

سلام داداش علی عزیزم خوبی داداشی؟
داداشی عزیزم اولین نفر پستت رو خوندم اما آخرین نفرم واسه کامنت!مشکلم درس و مشکلات خودم و عزیزانم و غصه و ناراحتیامه که اصلا حال و احوال درست و حسابی برام نزاشته!خوبه خدارو شکر با کارای متفرقه فعلا سرگرم شدی از حرکت آبجیت خوشم اومد فک کردی بچه انتظار نمیفهمه(خنده)خدایی خیلی خوشم اومد آفرین آبجی کوچولو
جمله ای که نوشته بودی واقعا بینظیر بود
امیدوارم همیشه موفق و سلامت و خوشبخت باشی
مواظب خودت باش
فعلا خدانگهدارتون

سلاممممممم ابجی گلم...خوبم مرسی عزیزم..تو خوبی؟؟
ممنونم عزیزم..تو همیشه بهم لطف داری..اصلا اشکال نداره..فقط کامنتتو ندیدم نگرانت شده بودم...اخییی...مشکلات همیشه هست..ادم با مشکلات و حل اوناست که بزرگ میشه و قوی با تجربه...ایشالا که مشکلات خودت خونوادت هرچه زودتر حل بشه و تو اینقد اشفته نباشی و کمتر غصه بخوری مهربون...اره دیگه..نه بچه ها خیلی خیلی باهوشن...اره دیگه تنبیهمون کردن خانوم...
خواهش میکنم قابلی نداشت...
منم امیدوارم.ارزومه خوشبختیتو ارامشته خانوم خانوما..ابجی خانوم گلم...
تو هم همینطور عزیزم...
فعلا...

سها یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://soha64.persianblog.com

سلام
من آپیدم
بیای خوشحال میشم
منتظرم

سلام...
اهان...به سلامتی ایشالا...
چشم حتما..میام پیشت...
چشم...

مریم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام داداشی
چرا آپ نکردی
من منتظرم
دوست دارم

سلامممممم ابجی مریم گلم...
من اصولا شبا اپ میکنم..امشب اپ میکنم احتمالا...
ممنونم مرسی...
منم...

مونیکا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام خوبی؟
ببین درمورد تاثیرات که هیچ .فقط بنده موندم بشریت چطور از خجالت تو در بیاد خوبه؟بابا زحمتکش.همچین با آب و تاب میگه هرکی ندونه فکر می کنه این جدا اهل کاره.بابا ما خودمون زغال فروشیم.تازه طفلیو هی الکی جریمه می کنن دیدی تورو خدا؟!!!!
ببین من نمی خونم نوشته هاتو.یه چی می ژرونم همینطوری.اینم سواله آخه؟اگه نمی خونیم چیکار می کنیم پس؟دم می کنیم ناشتا؟؟؟خدایی علی آخرشی
پاشو پسر گنده.دم آبجیت گرم که حالی بهت میده.
مواظب خودت باش

بههه سلام مونیکا خانوم..چه عجب اینطرفا؟؟ :دی...
خب هیچ..:دی
اره همون دقیقا..من خودمم موندم..خندهههههههه...اب و تابش کجاش بود من ندیدم..:دی...شه کنیم دیگه ما اینیم...:دی...
ببخشید استاد...میدونستم تو زغال فروشی...جدیا..:دی...اره اینو بگو..از همش بدتر...همش ۱۳۸ کیلومتر میرفتم نامرد هاپو الکی جریمم کرد...
من منظروم اصلا شما نبودی بانو...همینجوری ۲..۳ شب پیشی یه چیزایی دیدم که یخورده دلم گرفت اینو اینجا نوشتمم..الانم بیخیالشم...
میدونم میخونین..میدونم...خندههههههه اینو خوب اومدی خدایی...
خودت بیشتر اخرشی استاد...
چشممممم...:دی...اره حالا همه شماها ازش طرفداری کنین تا ببنیم به کجا میخواد برسه...همینجوریش لات هست اگه مثلا یه روزی اینارو بخونه و حمایتا رو ببینه که دیگه نمیدونم چیکار میخواد بر سر من بیاره...:دی...
تو هم عزیز...

اقلیما دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ

هاییییی
میبینم که بعد از چند روز که اومدم و هنوز اپ نکردی
فعال باش پسرررر!!!
راستی من که متنتو میخونم
فغلا

سلاممممممممم خانوم خانوما...
اره ..قرار بود امشب اپ کنم ولی نشد..نمیدونم چرا ایا؟؟
اره باید فعالتر بشم...
میدونم عزیزم...مرسی...
فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

اینم لینکش
http://www.persianblog.com/posts/?weblog=chocoholic.persianblog.com&postid=6923222
در مورد پی نوشتت.... مطمئنم که میخونم.....
فعلا

ممونم عزیز..لطف کردی..خوشحالم کردی..مرسیییی...
ممنونم تو همیشه بهم لطف داشتی و داری...

پرشیلا دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.com

سلام
مدتی بود وبت کننات فایند می زد...ما نمی یاییم شما هم نمی یای..؟
یه سوال فنی داشتم.شما که اهل یزدی می دونی چند تا مدرسه فنی و کارودانش دخترانه داره
حتما بهم بگو خیلی حیاتیه ...منونم...
یا حق

سلام پرشیلا جان...
عجب..واسه هیشکی از این غلطا نمیکنه نمیدونم چی شده بوده...
به یادت بودم..فقط ادرستو گم کرده بودم نتونسته بودم بیام..معذرت...
عجب سوال فنیه مشکلی پرسیدی خدایی؟؟ تعدادشو میخوای یعنی؟؟ من نمیدونم به خدا..فقط میدونم خیلی زیاده...حالا اگه تعداد دقیقشو میخوای سوال میکنم میام واست میگم..الان نمیدونم چندتاست..
میشه بدونم واسه چی؟؟

ممونم اومدی...

پت سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

۰۰۹۸ هم اومد! یه کد شهری هم پیدا بشه می تونی ۱۱۹ بین ال بشی!

اره دیگه..کلاسمون میره بالا...:دی

آرامیس سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

سلام من تازه اممودم این ورا ببخشید خونه خاله همین جاست !!!

سلام ارامیس جان...
خونه خاله..عمو..هرچی که شما دلت خواست همین جاست...

آرامیس سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

راستی من لینکوندمدون !!!


بیا بهم سر بزن ببین اگه پسندیدی منو بلینکون !!


ღღღღღღღ ღ شوخی با آدم فـضای ها ღღღღღღღღ

ممنونم..شما لطف کردین...

چشم حتما میام خدمتتون...چشم...

چه جالبه این شکلکا...ایولللل...

[ بدون نام ] دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

آپ نکنیا!
(منو که میشناسی؟!)

چشممممممم...:دی...

نه نمیشناسم..:دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

یه ربع دارم میخونم میگم اینکه همون بازیه! نگو همون پسته قبلیه!!!
(من همونم که نمیشناسی! )

اخرش تو کدوم پست و خوندی؟؟؟ ایا؟؟ گیچ :دی شدم...

نه دیگه نمیشناسمت...خودتو نشون بده بینم..:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد