گیلاسی..نه...

 سلام علیکم...خوبین؟؟خوشین..خوش میگذره..کجایین کم پیدا

خب مث اینکه کلا من تنبل شدم تو اپ کردن و حالا دیگه باید قبول کنم..دیگه هیچ توجیهی هم پذیرفته نیست فک کنم... ...خب پیش میاد دیگه از اینجور حالتا..که ادم حس نوشتنش نمیاد...

مث همین نیاز خانوم خودمون که فعلا رفته استراحت... و جاش حسابی خالیه...ایشالا که زود برگرده...

دیگه اینکه این روزا مث برق و باد و طوفونای امریکایی از اون سرعت بالاها داره میگذره...و هیچ اتفاق خاصی هم نمیافته...

.

.

.

همین الان یه اتفاق خاص خیلی خیلی بد افتاد...

وبلاگ گیلاسی...

هیچی نیست..به جز یه کلمه خداحافظ گنده...

گیلاس یعنی چی؟؟ شکه شدم یهو...یعنی حک شدی تو هم؟؟؟یا خودت دیوونه شدی یهو..بیا بگو تو رو خدا که شوخیه...گیلاس صادقانه از همین جا بهت میگم...نت و این دنیا بدون تو هیچ فایده ای نداره...همیشه همیشه اولین وبلاگی که باز میکنم ولاگ تو بوده و هست...دارم دیوونه میشم به خدا...

گیلاس بیا بگو چی شده...تو رو خدا... ...

.

.

.

اون سه خط اون بالا که نوشتم رفتم تو وبلاگ گیلاسی که یهو اون کلمه لعنتی که متنفرم همیشه ازش رو دیدم و حالم بد شد..اعصابم خورد خورد شد...

شاید بهم بخندین خیلیاتون... ولی گیلاس...!!!

واقعا واسم وحشتناکه اگه بخواد برای همیشه خداحافظی کرده باشه..خدا کنه که اینجور نباشه...یعنی نباید اینجور باشه..نباید..نباید گیلاس..میفهمی...

اصن همه چی بهم ریخت...

ببخشید بچه ها..امشبم نشد...

اخه شاید باورتون نشه..ولی حالم بده...

معذرت میخوام..دعا کنید گیلاسی برگرده و توضیح بده که چی شده..دعا کنید...

فردا حالم بهتر شد میام چرتو پرتامو مینویسم(ببخشید ابجی خانوم...دست نوشته هامو )...

.

خوش باشین..مواظب خودتون باشین..فعلا..یا حق...

 

نظرات 20 + ارسال نظر
sh.kh چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://khodaam.persianblog.com

motasefane yeki miad yeki mire yeki be fekre raftane??

آره دقیقا...خیلی قشنگ گفتی...

ولی کاش اینجور نبود..خیلی سخته...

ممنون که سر زدی..مرسی...

اقلیما چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
من از همین جا این واقعه ی دردناکو بهت تسلیت میگم.
بر میگرده .غصه نخووووور.
منم ناراحت شدم که شاید دیگه نباشه.
گیلاسی تنها وبلاگی بود که هر وقت باز می کردم اپ شده بود.
امید وارم برگرده.
فعلا بای

سلاممممممممممم اقلیما جان عزیز...
ممنونم مرسی...
ایشالا که برگرده...کاش زودتر برگرده...ممنونم...
اره ناراحت کنندست واقعا...
اره..با وجود مشغله زیادی که داشت بازم به روز بود...
ایشالا...
فعلا عزیزم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ

برو ایمیلت رو چک کن

چشم...

خیلی میترسم..خیلی...یا خدااااااااا...

نیلوفر چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ

گیلاس عزیز...برگرد...

برمیگرده گیلاسی...بر میگرده...مطمئنم...

سها چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ http://soha64.persianblog.com

سلام
مرسی از اینکه اومدی

از تبریکت هم مرسی
خوشحالم کردی.

بازم بهم سر بزن

سلام...
خواهش میکنم...

خواهش میکنم قابلی نداشت...
منم خوشحال شدم...

چشم..میام پیشت...

sh.kh چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ http://khodaam.persianblog.com

:)

:دی

فاطمه چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام دادا

خوبی؟؟
نمیدونم چرا همه اینجوری شدن...دارن میرن...رفتن سختر از موندن...من به این اعتقاد دارم...
امیدوارم همه برگردن...
دعا می کنم

نبینم غصه بخوری...
فعلن داد...

سلامممممممم خانوم خانوما...چه عجب این طرفا؟؟

خوبم مرسی عزیز...
اره دقیقا..حرف خوبی زدی.منم نظرم همینه و به قول خودت بهش اعتقاد دارم...
ایشالا..برمیگردن..حتما...
ممنونم...

مرسی گلم..نه حالم بهتره...
فعلا عزیز...

یاسی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
خوب حال همه گرفته شد
راستی من اصلا مث تو نیستم تمت مث خودت می خوام بگم مبارک باشه!!!...وقتی می گم زیادن نگو نه

سلام یاسی جون...
اره..خیلی هم گرفته شد...
مرسی...

حس میکنم داری ازم انتقام میگیری یا یه جور تلافی میکنی یاسی...
...

من و تو چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.20man-va-to28.blogfa.com

سلام داداش علی خوب ومهربون
خوبی؟
آره دیگه دیر به دیر آپ میکنی و کمتر سر میرنی بهمون(چشمک)امیدوارم تو کارات موفق باشی
گیلاسی هم وبشو تغییر داده البته میدونم چون تو وبش کامنتتو دیدم فقط گفتم نگران نشی
شاد باشی و مواظب خودت باش

سلام ابجی باران گلم...
خوبم مرسی تو چطوری؟؟
دیر به دیر اپ میکنم ولی سعی میکنم دیر به دیر بهتون سر نزنم..حالا بعضی وقتا هم دیر میشه..من معذرت میخوام ابجی گلم..خیلی سرم شلوغه اینروزا...

اره..دم دمای صبح بهم گفت..خیالم راحت شد کلی...
ممنونم عزیزم...
چشم.تو هم مواظب خودت باش..فعلا..ممنونم...

چاپاریست پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.chaparist.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
من آپم با دعاهای یک موش
منتظر حضورت هستم

سلام...
ممنون نظر لطف شماست...
اهان...
چشم..میام خدمتتون...
مرسی...

سایه پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلام
نبینم ناراحت باشی
دنیا اطراف ما خیلی بدی داره و مثل اینکه بدیاشم داره به این دنیای مجازی رخنه می کنه
ما هم دعا می کنیم
می تونیم با ایمیل کمک کنیم
مهم حضور و به فکر بودنه
ایشالا که زود پر انرژی بشی و بیای
همیشه وقتی دلت میگیره به خدا و حضورش فک کن ... کسی که هیچ وقته هیچ وقت ولت نمی کنه

سلام سایه جان...
مرسی..نه بهترم...
اره دقیقا..کاش بدیاش اینجا نمیومد حداقل و خرابش نمیکرد...
مرسی از دعا...
اره دقیقا..
اره...
الان خوبم..مرسی...
اره دقیقا راست میگی..خداجونو که همیشه به یادش هستم...
ممنونم از حرفات..مرسی سایه جان...

یاسی پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

میخوای ازم انتقام بگیری..یا نمیدونم حرصمو داری..اره؟؟
من؟ من و انتقام؟ اصلا انتقام ـچی؟ قبل از نوشتن این بهتر بود یه کم فکر میکردی!!! هان؟ نمی فهمم این چه حرفیه؟! من اصلا چیکار دارم؟ اگه تبریکم گفتم فقط برا این بود که تو بفهمی یه چیزایی رو که اینجا نمیشه بنویسم

فکر کردم یاسی...اخه چی بگم...ولش کن بیخیال..مث همیشه...
من باید باهات حرف بزنم یه چیزایی رو روشن کنیم با هم...

اینجا هم هر چی دوست داری بنویسووهرچی که دلت میخواد هر چی که رو دلت سنگینی میکنه..اصن از دستم ناراحتی بیا دری وری بگو..هر چی هرچی که دوست داری... هرچه از دوست رسد نیکوست یاسی جان...من خوشحال میشم حرفاتو بهم بزنی...اگرم نخواستی تایدش کنم بهم بگو تایدش نمیکنم...مرسی...

بنفشه پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
چه خبره اصلا معلومهست
انگار همه دیوونه شدن
چرا همه دارن میرن؟
چرا اینطوری میکنن بچه ها



من هر از چند روز که میام میبینم حباب وجود یکی از بچه ها ترکیده
اصلا انگار چیزی وجود نداشته
چی میشن اینا؟



ژیگوووووووووووووووووووووو
دلم گریه میخواد یه عالمهههههههههههههههه
اینجا چه خبره

سلاممممممم بنفشه جان...
نه اصلا معلوم نیست چه خبره...
یه جورایی بخوایم حساب کنیم اره...
نمیدونم باید از خودشون پرسید...
نمیدونن که با رفتنشون چه ناراحتی واسه ماها که هستیم درست میکنن...


واقعا عذاب اور و بده به خدا..کاش که اینطوری نمیکردن..به قول فاطمه موندن هرچی هم سخت و بد باشه بد تر و سخت تر از رفتن نیست...


اخییی..نه عزیزم تو دیگه گریه نکن تو رو خدا..همینجورش دلمون گرفته...گریه خوبه ها..حالا اگه خیلی میخوای یکم فقط..یکما...اینم چون نمیتونم بهت بگم نه...همیشه شاد باشی و خندون عزیزم.ایشالا که بچه ها هم بر میگردن...

مریم پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام داداشی گلم
از ناراحتیت خیلی ناراحتم
انشالا گیلاس جونم مشکلی براش پیش نیومده باشه و زود برگرده
براش دعا کنیم

سلامممممممم ابجی مریمی عزیزم...
نههه..من حالم بهتره..تو دیگه نباید ناراحت باشی...
ایشالا...برگشته فک کنم..البته یه خونه جدید...
مرسی از دعات..اره براش دعا میکنیم...
ممنونم ابجی گلم...

راوی خاطرات بزها پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://boza.blogsky.com

سلام
خب من وقتی اومدم که حالت بدجور گرفته است.
نگران نباش . این گیلاسی که من می‌شناسم رفتنی نیست حتی اگه خودش بخواد.
اون که تا حالا هزارتا وبلاگ عوض کرده حتما نظرش هم عوض می‌شه.(البته امیدوارم این کامنت رو نبینه چون ممکنه نظرش عوض شه ، خب اون هم برا یه مدتی)
خب خودت خوبی؟
خوشحال باش که این همه کار سرت می‌ریزن.
خوش باشی

سلام آقا...
اره اونشب خیلی حالم گرفته شد..ولی الان خوبم...
اره راست میگی..نرفت گیلاسی.خونشو عوض کرد فقط..ولی تا دم رفتن پیش رفتا...
اره راست میگی..:دی..اون خیلی ولاگ عوض کرده...اره بابا اینارو یواشی بگیم نبینه جو گیر بشه..:دی
اره خوبم من..ممنونم...
کجاش خوشحالی داره ایا؟؟من از کار بیزار نیستما..اصلا..کار دوست دارم خستگیه از کار رو بیشتر..ولی یه چیزایی میبینم و میشنوم بعضی وقتا که خورد میشم یخورده...
ممنونم که سر زدی...مرسی...

یکی از ما دو نفر ( خط هشتم ) پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://mehrzadeh.blogfa.com

ژیگولوی عزیزم سلام
مهرزادی دوست داشتنی سلام
یه جا توی پستت نوشتی از خداحافظ بدت میاد آخ که اینجا حرف دل منو زدی و اعزامیم رو که هیچ وقت از این جمله خوشش نیومده ...
همیشه رفتن سخته ژیگولو خان ... گیلاس یکی از بهترین مهرزادی هاس
من و اعزامی که خیلی قبولش داریم
حتما یه روز بر میگرده ... آخه نوشته که فرار کرده ولی همه میدونیم که آخرش خودشو پیدا میکنه ...مثل روز روشنه .
شاید برامون دیگه ننویسه ولی مهم اینه که بازم با ماست
ژیگولو جان جونم برات بگه که اومدم یه دست مریضاد به تو که گل کاشتی بگم و برم
ازین که پست اعزامی رو خوندی و اونقندر با احساس با من همدل شدی ممنون
شاید چند ده بار کامنت پر احساست رو خوندم عزیزم
ممنونتم
این خوبیاس که هیچ وقت فراموش نمیشه حتی اگه اون آدم خوبا یه روز دیگه وبلاگ ننویسن ...
مهرزادی باشی و پایدار

سلاممم خط هشتم جان...
مرسی...علیک سلام...
اره دقیقا...من از این کلمه متنفرم..متنفر..تا بشه هم خداحافظی نمیکنم حتی با تلفنم که صحبت میکنم...
اره سخته و اونم چه سختی..خیلی خیلی زیاد...
اره گیلاسی دوست داشتنیه...
اره دقیقا..البته که بر میگرده...
اره همینجوره...
ممنونم مرسی عزیز...لطف داشتین و دارین همیشه بهم شما مهرزادیا..مرسی واقعا...
وقتی خوندم واقعا از ته دل ناراحت شدم ولی از همون روز بیشتر از قبل برای اعزامیه عزیز و همچنین شما دعا میکنم...
ممنونم تو لطف داری بهم...
خوبی از خودتونه...ایشالا که وبلاگا هم هیچ وقت قصد رفتن نکنن تا میشه...
مهرزادی هستم و میمونم..تو هم موفق باشی و پایدار..ایشالا که اعزامی هم برگرده خیلی زود..خیلی دعاش میکنم سلام منو بهش برسون حتما حتما...
ممنونم و مرسی...

مرجان پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی جونم

اومدم بهت خبر خوش بدم ! گیلاسی برگشته !

.

.

.


.


آره ...... آدرسش هم توی وبلاگه منه (زبوووووووووووون)

برو تا هلاک نشدی ... برو ببین

شاد باشی

سلامممممممم مرجان خانومی گل...

مرسییییییی همیشه خوش خبر باشی ایشالا...
.
.
.
.
میدونم عزیزم..یعنی پیداش کردم.مرسی و ممنونم واسه این خبر خوبت عزیز جان...
خندهههههه..چشمممم...

تو هم عزیزم...

کله پوکه۱:مینــــــــو پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.shitoona.blogfa.com



ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

این دفعه دیگه سعی میکنم هول نشم
خوبی یا بهتر تری داداشی؟

آخ جـــــــــــــــــون 10تـــــــــــــــــــــــــا!!!!(تمامه سعی خودمو کردم ولی نشد)

مرســـــــــــــی داداشی اٌشلم(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)
پس زوده زود واسم میخری هــــــــــــآ؟؟؟

میبنی داداشی آخه این کامیه که من دارم اه(گریه)

سه روزی یه بار باید بره تعمیرگاه، هی به سلامتی می هنگه

راستـــــــــــــــــــــــــــــی من فکرامو کردم


تــــــــــــــــــــــــــــوجه تــــــــــــــــــــــوجه
اطلاعیه

بعد از فکر و اندیشه ی بسیاری که بنده یعنی اینجانب

مینو خانومه گله گلابه ناز مامانی اٌشــــــــل

کردم این طرح و تصویبیــــــــــــــدم

اهم.....اهم.......(هیـــــــــــس)

جریمه سرعت به توان n تـــــــــــــــــا

..........اینه که باید واسم
n تــــــــــــــا بستنــــــــــــی و عروسک بخری و

n بار مشقامو بنیوسی ....تــــــــازه دیکته هم باید به من بگی (ولی سخت سخت نباشه هــــــــا)

حالا اشکال نداره واسه این که داداشی اٌشلو خوفی هستیو

میخوای واسم شیرینی بخری باشه

فقط یه کوشمولو بهت تخفیف میدم

میتونی یه کوشمولو باسرعت بری

فقط یه کوشمولوهــــــــــــــــا نه بیشتر

باشه داداشی؟

آفرین داداشی اٌشلم

به این میگن داداشی خوف

(گریــــــــــــــــــــه)(گریـــــــــــه)

من الان خیلی ناراحتـــــــــــــــــــــــم(گریه)

گیلاسی جونم من که تو رو نیشناسم اما میدونم داداشی دوست داره پس نرو باهشـــــــــــــــــه(بوس)(بوس)

تازه وقتی داداشیم واسم شیرینی خرید به تو هم میدم پس قول بده نری
باشــــــــــــــــه(بــــــــــــــــــــــــــوس)

میـــــگم داداشـــــــــــــــــــــی

از اون شیرینی بزرگا هستن از اونا واسم بخرخــٌــــــب

نیگا من چه دختر خوبیم اصلنم فضولی نیکنم

درسامو هم میخونم با بچه ها هم دعوا نیکنم
حالا واسم میخری؟

باهشه؟
پس واسم بخر خٌــــب

الهـــــــــــــــــــــــــی

من میرم درسامو میخونم مشقامو هم مینویسم
تا واسم از اون شیرینی گنده ها بخری
من رفتم داداشی

مواظب خودت باش
زیادی با سرعت نری هـــــآ
فعلا

(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)











سلاممممممممم مینو خانوم عزیز...
خوبم مرسی عزیز...تو خوبی؟؟
اره ۱۰ تا...بیشتر سعی کن تو میتونی...؛دی
مرسییییییییییییییی...
باشه چشم میخرم..زود زود...
اخی...منم کامیم حالش خوب نیست ولی هنوز از این بازیا در نیاورده...ایشالا که کامیت حالش خوب میشه زود...
در چه موردی فکراتو کردی ایا؟؟
اهای بچه ساکت مینو میخواد حرف بزنه...بگو عزیزم...
اخی نازی مینو خانومی گل و ناز اشل...
هیس بچه ساکت...
چشممممممممممم..بستی..عروسکای خشمل که دوست داری و مشقات..مشقات یخورده سخته ولی باشه اگه زیاد نباشه جریمه نشده باشی مینویسم...دیکته هم اسون میگم همشو بنویسی ۲۰ بگیری...:دی
ایوللللللللللللللل به تخفیف..باشه یه کوشولو فقط سرعت میرم..کم کم...مرسییییییییییییییییییی...
مرسیی..تو ناراحت نباش عزیزم...اون برگشته.زیاد نرفت..منم ناراحت نیست دیگه..ت هم نباش..افرین..اره شیرینی هم بهش بده که دیگه از این کارا نکنه...
اهرهههههههه عسیسم..میخرم واست..میدونم که دخمل خوب و حرف گوش کنی هستی که..میخرم واست...
اره بورو بشین خوب خوب درساتو بخون ۲۰ بگیری من همیشه واست ازون شیرینی گندهها که دوست داری میخرم واست...افرین گلم...
تو هم مواظب خودت باش...ممنونم از این گلای قشنگ..تو خودت گلی...

مواظب خودت باش عزیزم.فعلا...

دایانا پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

امیدوارم گیلاسی جون هر چی زودتر برگرده.

ممنونم و مرسی دیانا جان..

چشممون روشن..چه عجب اینطرفا..خوشحالمون کردی...

[ بدون نام ] جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ق.ظ

(نیش)
صداشو در نیار من کیم(هیشش)

اومدم به دادا سر بزنم

بای دادای خوبم

:دی...
چشمممممممم...:دی

ممنونم مرسی عزیز دلم...

فعلا عزیز جان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد