تولد...

سلاممممممممممممممم عرض میشود...

خوبین؟؟ خدا روشکر..همیشه باشین ایشالا...

خب طبق معمول باز من قاط زدم نمیدونم باید از کجا شروع کنم...

اول اینکه یکی به داد من برسه این ادرس این سیمیلیها رو بده به من...اخه این سیستمم یک هفته ای دل و روده همه چیزش بیرون بوده هیچی واسش نمونده......این سیمیلیهای این بلاگ اسکای هم که واسه خودش خوبه...حالا خلاصه من اینا سرم نمیشه..ادرسشو بهم بدیدددددددد...

خب این از اولیش...

بهدش دیگه اینکه...

اها..مرجان خانومی گفته بودن به جایی اینکه اینقده روده درازی کنم و از اینا درباره اون مراسم نامزدیه بیشتر توضیح بدم...

اطاعت امر مرجان خانومی...چشمممم...

و اما توضیح..:

عروس : عمه ژیگولو خان میباشد..دارای ۲۵ سال سن(مث اکثر خانوما ببینه نوشتم سنشو میکشتم)دیپلمه در رشته ادبیات فارسی...و دارای چند دیپلم دیگر که طی سالهای پس از درس گرفته..همچون خیاطی..گلسازی...و غیره و همچنین دریافت کارت مربیگریه قران...شدیدا مذهبی دختر و همچنین بچه اخر خانواده..یه جورایی ته تغاری......

داماد : پسر خاله ژیگولو خان میباشد همسن  فسیل  میباشد به نوعی...۲۸ سالشه فک کنم...دیپلم ریاضی...مث خیلی از جوونای این مملکت گل و بلبلی دنبال خیلی از کارا رفته تا بلکه بتونه گلیم خودشو از اب بکشه...اعم از نجاری پیش داداشش.کارخونه مقوا سازی...چندتا کار دیگه... که الان دیگه نزدیک به یه ساله یه مغازه مبل فروشی زده...یعنی مبل و دکوراسیون ام دی اف و از این چیزا...

خب این از زیر اب زنی قسمتی از زندگیه هر دوتاشون توسط اینجانب...

بعد دیگه هیچی خواستگاری به روش سنتی انجام شد...پنج شنبه ای هم گذشت مراسم بله برون بود..که ما یزدیا بهش میگین صداق طی کنی...عروس دومادم باهم حرفاشونو زدن..البته سه سوت بیشتر نشد..من نمیدونم چطوری بود..احتمالا حرفاشونو ام پی تری کرده بودن که زیاد معطل نشن...

بعد دیگه اینکه پنج شنبه ای هم که میاد مراسم نامزدیه که بازم ما بهش میگیم عقد کنون..عقد میکنن که به هم محرم بشن تا اخرای شهریور که داداش دوماد همین پسر خالم که اسمشم تو لینکام هست از کانادا (به قول نیمای بیمعرفت بلاد کفر) برگرده جشن ازدواج و بگیرن و برن سر خونه زندگیشون...که اقا دوماد دیگه اجازه داشته باشن دوچرخه رو سوار بشن با خیال راحت..(دارین که قضیشو؟)

خلاصه اینکه پسر خاله  نسبتا گرام از اون هفته میشه شوهر عمه نیمه نسبتا گرام......

بعد تازه دوتا باجناغم پیدا میکنه که خیلی هم بنده خداها لول سنیشون در حد همه...شوهر عمه اولی ۵۵ سالشه حدودا...دومی هم همین حدوداست..فک کنم ۵۲ سالشه حدودا این سومی هم که ۲۸...

این بابا بزرگ مامان بزرگ ما هم دیگه راحت شدن...۶ تا پسر و ۳ تا دختر بودن که الان دیگه تموم شدن...

خب اینام از این دوتا...

خوب بود مرجان خانوم ؟؟

خب دیگه چی میخواستم بگم؟؟

اهان...

تولد تولد تولدش مبارک...

وبلاگمو میگم باباجون...

این دنیای نارنجیه من امروز یه سالش شد...

دقیقا پارسال ۹ تیر اولین پستمو نوشتم و الان ۹ تیر امسال هستو این بچه کوشولوی من ۱ ساله شده...

خب اینم از تولد بچه کوشولوی نارنجیه من...

خب دیگه باز طولانی قراره بشه و این مرجانم شاکی میشه ایندفعه دیگه اساسی میاد حسابمو میرسه...

راستی یه چیز دیگه الان یادم اومد بگم...

امشب یکی منو خیلی خیلی خوشحالم کرد...اره برگشتن دوست خوبم نیمفای عزیز...از عید تا حالا نبود و امشب برگشته و منو واقعا خوشحال کرد...

مواظب خودتون باشین...موفق و موئید باشین ایشالا..فعلا... یا حق...

نظرات 41 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

اولم آیا؟!

اره اولی خانوم خانوما...

قهرمانی تو...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

ای خداااااااااا!‌من اول شدم یا نشدم؟! بابا خب چندتای اولو باز بذار که ببینم من اول شدم یا نه!
ولی فعلا فرضو میذاریم بر اینکه شدم! :دی

اره دیگه..خیالت راحت اول شدی...
نه دیگه نمیشه..اولی شما...
اره فرضتم دسته..:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

سوممممممممم!

نه تو همون اولی..بیخود جایگاه سوم رو اشغال نکن...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ

خوب شد خبرم کردی..... عصری که کامنت گذاشتم گفتم دیگه امشب نمی آپی!

اهان..وظیفم بود عزیز..نه امشب اپیدم...

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

یه چیزی..... یادم رفت!
آهان..... مگه نگفتی عروسی بوده؟ حالا تازه میخوان برن عقد؟! چه با مزه..... تفاهم سنی باجناقا منو کشته! ولی اینشم با مزه است و جالب...... مهم تفاهمه! :)) خل شدم من باز..... دوچرخه چی بود داستانش؟! من که از پشت کوه اومدم از کجا باید بدونم؟!

بگو..ای بابا چه زود..
خب..چی بگو...نه من کی گفتم عروسی بوده...:دی
اره دیگه..
اره همون مهم تفاهمه...
خدا نکنه اینا چه حرفیه...

دوچرخه؟؟ مگه نمیدونی جدی...

به هموطن اذری زبانمون گفتن دوران عقد یا همون نامزدی رو به چی تشبیه میکنی..اونم فک کرده و گفته مث این میمونه که بابات واست دوچرخه بخره ولی نذاره سوار شی...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

دیگه..........
آّهان! تولد وبلاگت مبارک... امیدوارم سالیانه سال بنویسی و این صوبتا...... مبارک مبارک تولدت مبارک...... مبارکککککککککککککککککک

دیگه...
ممنونم.مرسیییییییییییی...
مرسی..من که قصدم همینه ایشالا که بتونم بنویسم...
ممنونم و مرسی...

نیاز یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ

سلاممممممممممممم علی جان.....خوبی ؟؟؟
ایشالا همش بیای خبرای خوب خوب بدی.....عروسی ...تولد....ایشالا عروسی خودت ننه...منم دعوت کنیا....یه دفعه دیدی فامیل در اومدیم:دی
ایشالا که این عروسو داماد هم سفید بخت بشن....
ایشالا وبلاگت هم هزار ساله بشه....همیشه هم نارنجی بمونه.چقدر ایشالا ایشالا کردم...ادرس اسمایلی ها هم اینه:
http://www.pic4ever.com/index-3.htm
شاد و سلامت باشی

سلاممممممممممم نیاز خانوم گل...خوبم مرسی...
ایشالا..:دی...نه دیگه این یکی رو بیخی فعلا ننه...اون که حتما..دعوتت میکنم اگه نیای هم ناراحت میشم..جدی میگما...خندههه..اونم اره..شه خوب میشه ها ییهویی فامیل در بیاییم...:دی
ممنون..ایشالا...
هزار ساللللل...نیدونم...اون که اره..همیشه میمونه...همیشه نارنجی میمونه...
اره خدایی..ولی این ایشالاها میدونم که همش دعاهای خوب تو واسه من ..ممنونم نیاز خانومی عزیز...مرسییییییییییی...
ایولللللللل مگه اینکه تو کمکم کنی..ممنون...

تو هم عزیز..یا حق...

مریم یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام.....
همون مریم کامنت دونی ۲ پست قبلیم....
پس چرا هیشکی اینجا مزدوج نمی شه؟؟؟من عروسی می خوام...
من بخ بخ سال دیگه کنکور دارم....یادتون نره....
عروسی هم خوش بگذره...
فهلا....

سلامممممممم...
ممنونم مرسی اره شناختم مریم جان...
اینجا؟؟ میخوای من مزدوج بشم حالا که عروسی میخوای تو..چه کنیم دیگه فداکاری میکنیممم..خندهههه...
ااا..این حذفارو نزن دیگه...ایشالا که همیشه موفق باشی و سال دیگه هم تو کنکور..ایشالا..سال دیگه یه روز مونده به کنکور تو رو دعا میکنم تو پستم..خوبه؟؟
ممنون مرسی...
فهلا عزیز...

آیدا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
ممنون از دعاهات ...
مبارکه نامزدونگه عمه جان .ایشالله خوشبخت شن .
تولدشم مبارک ... ایشالله صد ساله بشه ...
آپم کردم ...

سلاممممممم آیدا جان...
خواهش..وظیفه اس...
ممنونم مرسی عزیز...ایشالا...
تودد نارنجی دیگه منظورته اره؟؟:دی..ممنون...
اهان..یه روز احتمالا عقبم..ولی امشب میام..مرسی گفتی...

مریم یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
تولدت مبارک بووووووووووووووووووس
قضیه دوچرخه رو گرفتم چشمک
انشالا خوش بخت شن
انشالا عروسی داداش علیم
الهی همیشه به شادی
خوش حالم که خوش حالی

سلامممممممممممم گلم...
ممنونم مرسی عزیزم..مرسییییییییی...
ایولللللل...چشمک...
ایشالا...
(خجالت)..خندههه...ممنون...ایشالا با هم...
الهی..واسه همه ایشالا...
مرسی عزیزم..ممنونم...

بنفشه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام ژیگو جونم

بامن قهری؟
چرا نمییای پیش من؟

ولش کن اول :
تبریک میگم انشالله عمت و پسر خالت به پای هم پیر بشن و خوشبخت .
دوم :
دلم برات میسوزه چون تو مجبوری که صبر کنی تا اینا برن سر خونه زندگیشون و ادامه ماجرا و بعد دختر دار بشن و دخترش بزرگبشه تا بدنش به تو اخه تو با این شیرین کاریات به نظر نمیرسه که ................
البته اون موقع باید عروس به جای حلقه برات یه دست دندون مصنوعی بخره:دی

ماجرای دوچرخه چیه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!۱


مرجان جونم کم این ژیگو رو اذیت کن
نمیدونی نی نیه گناهیه گریه میکنه هااااااااااااااااااا

مواظب خودت باش و قهرم نباش

سلامممممممممم بنفشه خانوم عزیزم...

ااا..نه بابا..منو قهر...مگه دیوونه ام؟
اومدم.. به خدا...دیشبم دوباره اومدم ولی وبلاگت دیشب باز نشد...گریهههه...

ممنونم و مرسیییییییییییییی عزیز...

خندهههههههه..میگم خدا بنفشه دلش واسه چی میسوزه الان..نه بابا عمرا من دختر این دوتا رو بگیرم..حالا بعدا سر فرصت بهت میگم چرا..:دی

اوقققق..:دی

ماجرای دوچرخه؟؟ نیدونی مگه...از هموطن اذری زبانمون پرسیدم دوران نامزدی رو به چی تشبیه میکنی ..میگه مث این میمونه بابات یه دوچرخه واست بخره بعد نزاره سوار بشی...چشمک

گوش کن مرجان خانوم..بنفشه با توئ ها...خندهههههیکی از ما حمایت کرد..ایوللللللل...(شوخی میکنما)...
اها..اره دیگه نیتی کوشمولو گریه میکنه دیگه...:دی

مواظب خودم هستم و عمرا اگه قهر باشم و یا بخوام قهر کنم..اونم با تو..فک کردی...
مرسی عزیز...

مرجان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

به به بادا بادا مبارک بادا !
عروسیه مبارک بادا
سلام ژی ژی جونم

ایشاا... دومادیه خودت بیاییم با گیگیلی برقصیم
چه پسته باحالی بود ژی ژی ! ممنون که حرفمو گوش کردی هم از این ازدواج نوشتی هم شونصد کیلومتر نبود . آفرین پسر !
چه تیکه های جالبی هستن این عروس و دوماد . خوش به حالت ژی ژی . این وسط حسابی خرت میره ها ! (غشمولک)

ایشاا... صداق کنونه خودت ژی ژی
راستی نیمفا کیه ؟ (نیشمولک)

پستت خیلی با حال بود مرسی
گیگیلی حسابی خوشگلا باید برقصنو اومد

شاد باشی

:دی... ایشالا مبارک بادا..(بقیشو من اومدم..)

سلاممممم مرجان خانومی...

ایولللللللل رقص با گیگیلی چه حالی میده ها..:دی
خواهش...وظی فه اس..ممنون...
اره خدایی اینتو خوب اومدی..تیکه های جالبی هستن..:دی
من نه بابا خرم اتفاقا اصن در این مورد نمیره...

ایشالا...(بی جنبه ام نه؟؟خندههه)
نیمفا همین یکی از بچه های وبلاگ نویسه..لینکشم این گوشه وبلاگم هست..اگه دوت داشتی میتونی بری بیشتر اشنا بشی...

خواهش..خوشحالم خوشت اومده..
ایولللللللللللللل به گیگیلی باحال خودم...

تو هم عزیزم...ممنون...

فاطمه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام بر مرد همیشه حاضر صحنه


ما دورا دور دعا گو هستیم

فقط شما نمی آپی...باپی ما ظاهر می شویم مثل همین الان

می بینم عمه رو دادی به خاله پسر
ایوللللل
تا باشه از اینا باشه
ایشالا عقد کنون خودتتتتتتتتتتتتتتتتتت
همه باهم
ایشالاااااااااااااا
حالا کففففففففففف

خود کوشولو یه ساله شدی....نارنجی کوچول...آخی نازی...ایشالا عروسی این نارنجی کوشولو

تولد تولد تولد مبارککککککککککککککککک


خوب حالت چطوره؟؟خوفی ....اوضاع داروها چطور خورده میشن که الحمدا...
آفرین گل پسر


راستییییییی دادا
تو نمیخوای اهنگ بولاگو عوض کنی بابا خسته شدیم ما
بزن تو یه خط دیگه(نیش)

من برم دیگه زیادی حرف زدم
فعلن دادا

شاد باشی
یا حق....

این خانم بی نامه کیه هاااااااااا!!!!

سلامممممممممم فاطمه خانوم گل گلاب...

ممنونم مرسی عزیز...

من اپیدم که..قبلی رو نیومدی...

اره دیگه دادیم رفت..خندههه..
ممنونم..
اوه اوه...من عقد نمیکنم تا تو یکی بیای یزد..:دی
بیخودم هوچی بازی در نیار..اول ما باید به افتخارت کفو بریم تو کارشا مث اینکه خانوم خانوما..هیچی نمیگی که دعوتمون نکنی عروسیت..خیلی زرنگی...:دی

ایشالاااااااااااا...اره یه سالش شده..۲ سالگیش عروسش میکنم بره...مرسیییییییییییی...

داروها هم اوضاشون بد نیست..البته فقط یه اسپریه الان دیگه..اگه یادم نره اره مرتب نصرف میکنم...خواهش...

چی عزیز؟؟
چرا اتفاقا..ولی خب من خیلی خیلی وقتم کمه..مخصوصا اینروزا...تو خودت که میدونی اخرشم کار خودته..دو تا زحمت واست دارم که هیچ جوری پیدات نمیکنم بهت بگم..حالا اینجا میگم اگه خوندی..بدونی...

اول اینکه همین اهنگو عوضش کنی و دوم اینکه چشم و چال بچه ها کور داره میشه خدایی نکرده البته..گزارشتاش به همراه مخلفاتش میرسه بهم..میخوام قالبو عوضش کنی واسم نارنجیش سر جاش باشه فقط یه خورده همچین کوچولو کمرنگتر باشه..ممونم و مرسی..شرمنده ام اینقد بهت زحمت میدم همیشه..اگه وقت داشتی یه وقتی ممنونت میشم واقعا...


کجااا..نه بابا تو هرچی حرف بزنی من بیشتر لذت میبرم..جدی میگم اینو فاطمه جان...

تو هم عزیز...
یا حق...

کدوم؟؟ اولیه؟؟

مونیکا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام
۱-بنده آدرس اسمایلی ندارم این از این
۲-آخر شهریور که رمضونه شما چطور عروسی می گیرید؟
۳-مرسی دیگه حالا ۲۸ سالگی همسن فسیله؟دستت درد نکنه .من دیگه نیومدم شاکی نشو

سلامممممممممم مونیکا خانوم عزیز..کجایی کم پیدا خانوم خانوما؟؟
۱-ایولللللل...
۲-نه دیگه اینقد اخرش که...یخورده مونده به اخرش..رمضون نشده...
۳-اوه اوه..خراب شد..نه بابا کی گفته..من اصن از همینجا این شایعه رو تکذیب میکنم به شدت...نه دیگه شما خواهشن شاکی نشو..غلط کرد اونی که گفت اینارو...:دی

عصبانی به نظر میرسی؟؟ ایا؟؟

دیووونه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی
نمیدونم هنوز منو یا دته یا نه؟
نمیدونم...
تولد رو تبریک میگم هنوز نخوندم ولی اول پستت نوشته تولد گفتم تبریک گفته باشم
خدانگهدار

سلام ابجی باران عزیزم...
من همیشه شما رو یادم میمونه خانوم خانوما..ولی انگار شما مارو فراموش کردی...
نه من همیشه تو رو یادم میمونه...مگه میشه..
تولد وبلاگم بود..ممنون بابت تبریکت...
در پناه حق...

اقلیما یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلام.
بابا تولد!!!
راستی این بچه ی شما مادرش کیه؟؟؟؟؟؟
عروسی هم مبارک.
راستی دوباره آپ بی خبر کردی؟؟؟؟
فعلا بای تا های

سلاممممم اقلیما جان...

اوه اوه... حسن خطر داره..این سوالای سیاسی از من نپرس عزیزم..:دی
مرسیییی...
من خبرت کردم..اف گذاشتم..نیدونم چرا نمیرسه بهت اخه..گریههه...
فعلا عزیز...

نیلوفر یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

هپی برد دی تو یو :))))))))))
بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا...این حیاطو اون حیاط میپاشن نقل و نبات :)))))))))
دست دست دست...عروسی عمه جون و پسر خاله جونه...دستدست
ژیگولو بیا وسط قر بده بینم...
این کمره یا فنره؟
حالا نیلوفر میاد وسط که روی جمیله رقاصو کم کنه :)))))))))
دست دست

بابا خارجی...مرسییییییییی..
ایوللللللللللللللللل..ترانه قدیمیه رو خوب اومدیا.ایولللل...

حالاووآ آ..:دی..جو گیر شدم...خندههه
اوه اوه..نه دیگه ژیگو تنها کاری که بلد نیست و ابروریریه همین قر دادنشه...اونم تازه چی..جایی که اساتید حضور دارن..نیلو خانوم..بقیه دخملا...عمرا من قر بدم...
همون فنره...:دی
ایوللللللللللللللللللللللللللل..حالا دست دست..نیولو خانوم ایولللللللل دست دست....ماشالا..خوشگلا باید برقصن خوشگلا دارن میرقصن الان..:دی

ممنونم واقعا نیلو جان...

رضا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://reza-nefrin-name.blogfa.com

salam salam doste aziz webloget mese khodet ba hale
dele kasio nashkani doste aziz deletam eshalla ke nemishkanan ma ke delemono shekondan
moraghebe khodet bash beharhal
ta bad____ali ali ya hagh

سلاممم اقا رضا عزیز...ممونم مرسی اقا..باحالی از خودته...
ای واییی..خدا نکنه دلشکسته باشی...اونی که دل میشکنه مطمئن باش دل خودشم یه روزی یکی هزار برابر بدتر میشکنه..خدا بزرگه...غصه نخور اقا رضا...
چشمممم..شما هم همینطور..خیلی خیلی...
در پناه حق..یا علی...

[ بدون نام ] دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ

دوباره اول!
ای ول..... خوشم اومد.....
خب! اومده بودم یه چیزی بگم که......
آهان..... اون یکی پت و مت که تو بلاگفاست هیچ گونه نسبت نسبی و غیره با من و مت نداره و فقط تشابه اسمی میباشد...... کامنتتو تو وبلاگش دیدم اومدم شفاف سازی کنم! شرمنده مزاحم شدم..... دیدم قضیه جدیه! :))
موفق باشی

اره دیگه..همیشه اول...:دی
ایوللل..منم ...:دی
ای واییی..پس ابروم رفت اره..اوه اوه...پس چرا اینقد نوشته هاتون شبیه هم بود اخه..چه اشتباهی کردما...خدایااااااااا...

مرسی از شفاف سازی عزیز جان..ممنونم...

دشمنت شرمنده..شما مراحمی عزیزم...
تو هم..مرسییی

عسل بابا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام

خیلیییییییییییییییییییییییییی تولدش مبارک! ایشالا زیر سایه ی باباش سالیان سال عمر کنه این کوشولوی نالنجی خوشمل!!

سلام عسلی خانومی...


ممنونمممممممممم...ممنونم مرسی عزیز...خشملی از خودته عسلی ...:دی

کله پوکه۱:مینــــــو دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام داداش ژیگمولوی خودم
خیلی دلم واست تنگیده بود
داداشی اٌشلم بهتر شدی؟(ناراحت)بابا یکم به فکر خودت باش
وایــــــــــــــــــــــــــی مرسی داداشی (گل)پسته قبلیتو خوندم الهـــــــــــــــــــــــی
ممنونم داداشی جونم که به فکر ما هستی
دیگه به سلامتی تموم شد بقیه شم دسته اون بالا بالایی
اوه اوه
آخ جـــــــــــــــــون عروسیه وای چه باحال
میتونی عروسیه عمه جونتو ببینی
خوب تا الان شد 3 تا
از طرفه من یک تبریک مخصوصه مخصوصه سفارشی به عمه ت بگوووو بهش بگو ایشالله خوشبخت بشن
بعدشم از طرفه من ماچ کنی عمه جونتو
وای پس یه تبریـــــــــــــک دیگه هم به تو هم به خودم به خاطر تولد وبه اٌشله نارنجیت(بوس)(بوس)میگم
خوب شد 4 تا
میدونی دیگه چهارتا چی؟
یعنی چهار تا شیرینی باید به من بدی
من حواسم خیلی جمعه هـــــــــــا مخصوصا تو اینجور چیزا
میگم داداشی بیشتر مواظب خودت باش باشه؟
نمی خوای که ما رو ناراحت ببینی مگه نه؟پس مواظب خودت باش خیلی زیـــــــــــــــاد
راستی بهت خوش بگذره نامزدی عمه ی گلت
فعلا داداشی(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

سلاممممممممممم مینو خانومی گلم...
منم همینجور عزیز...
اره بهترم خدا رو شکر..ممنون...ناراحت نباش تو...خواهش میکنم عزیزم..وظیفم بود..من همیشه دعاتون میکنم...
اره دیگه شماها زحمتاتونو کشیدین..ایشالا که نتیجه خوبی هم میگیرین...اگه خدئا بخواد...
اره عروسیه..ولی فک نکنم زیاد باحال باشه..:دی
ایولللللللل خودت دیگه حسابش دستت باشه..من یادم میره چندتاشو...
باشه عزیز..چشممم بهش میگم...
اینو دیگه نه..بیخیال شو..لطفا...
ایولللللللللل مرسییییییییییییییییییییییی...بوس گنده...:دی
اهان...ایولللل
اره دیگه بابا...
شیرینی دیگه
اره میدونم...
ایوللللللللللللللل..خیلی خوبه...
چشمممم خانوم خانوما..هستم..سعی میکنم باشم..
نه اصلا...به خدا شماها اگه ناراحت باشین من خیلی حالم بد میشه...چشمم حتما عزیزم...
ممنونم مرسی خانوم گل...
فعلا عزیزم..
مرسیییییییییییییییی بابت گلای قشنگت... گل گل گل گل گل گل گل گل...مرسییییییییی...

نیکو دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام ژیگلو لو

خوشحالم که حالت بهتره

تولد وبلاگت رو تبریک میگم امیدوارم سلامت باشی وهمیشه از شادیهات بنویسی .
موفق باشی

سلاممممممممم خانوم...

ممنونم مرسی عزیز...

ممنونم..مرسی..ایشالا با بودن شماها..شماها که باشین و خوش باشین منم هستم و خوشم..مرسی عزیز...
تو هم...

پت!!!!!!!!!!!!!!! دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلام ژیگول مگولی پت گفت بهت بگم من این پت نیستم من اون یکی پتم نفهمیدم گرفتی یا نه اون پت با من پت فرق فکوله خیلی سخته اما خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم با قضیه کنار اومدی خبرم کن

اخ اخ..اره خودشم اومد گفت بهم..ببخشید به خدا اشتباه کردم من..معذرت میخوام..ولی یه خوبی داشت اونم اینکه یه دوست خوب دیگه پیدا کردم..که این خیلی خیلی واسم ارزش داره...
اره حتما منم خوشحال میشم..لینکتو میزام عزیز...

چشمم حتما...مرسی بازم...

پت!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلام بابا اره خدا رو شکر فهمیدی من خودم گیج شده بودم کلی فکر کردم تا فهمیدم من اون پت نه این پت این پت یکی دیگه اس ما هم لینکیدیمممممممممممم باز بیا خوش میای فعلااااااااااااااا

سلامممممم...خندهههههههه..نمیدونم چی شده بود اونشبی من این اشتباهات کرده بودم اینجوری قاطی کرده بودم..ولی خدایی خیلی چیزا شبیه هم بودا...حالا به هر حال...
ممنون از لینک..
چشم حتما...

ریحانه سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://reyhan274.blogfa.com

تازه شده تولد ۱ سالگیش ؟؟!! من فکر می کردم مسن تر از این حرفا باشه !
در هر حال تولدش مبارک !
ایشالا عروسیش .
ایشالا بچه دار شدنش .
خدا برات نگهش داره .
مال ما که جوون مرگ شد :-S

اره بابا..ما که مث شما ثابقه دار نبودیم که...
ممنونم مرسی ریحان جان...
ایشالا..من سال دیگه دو سالش شد عروسش میکنم بره..خندهههه...
بچه رو دیگه با خودشه...
ممنون مرسی...
خودت کردی..ولی من همچنان منتظرم برگردی..باید برگردی...

نیاز سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام و صد سلام به ژیگولوی همیشه با معرفت....
خوب بیدی خش بیدی؟؟چه خبرا؟؟
اومدم اینجا کامنت بزارم دیدم ای بابا من که کامنت گذاشته بودم قبلا یادم اومد اینجا صد سالی یه بار اپ میشه:دی
از این به بعد بیشتر مزاحمت خواهم شد....
مواظب خودت باش....
به همه هم ولایتی های عزیز هم سلام برسون...

سلاممممممم خانوم خانوما..هزارتا سلام به نیاز خانوم عزیز و مهربون...
مرسی..شکر..اره خشم..:دی...سلامتی عزیز...
ممنونم مرسی..حالا تو یه پست دوبار کامنتم بزاری مارو بیشتر خوشحال میسکنی عزیز جان..طوریش نمیشه ها..:دی..به هر حال ممنونم واقعا..میای اینجا خیلی خیلی خوشحالم میکنی..باور کن...
صد سال یه بارم نه دیگه..خندههه...
شما مراحمی خانوم خانوما..این حرفا چیه عزیز..هروقت بیای به خدا خیلی خوشحال میشم...
چشممم..تو هم همینطور عزیز...
چشممممم...راستی نمیای به این ولاتا...؟؟

بهاره سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

مبارکه مبارکه مبارکه

ممنون...ممنون..ممنون..مرسییییییی...

مرجان سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی جونم

باز کدوم ورا غیبت زد ؟

نکنه رفتی واسه صداق کنونه خودت ژی ژی ؟ (غشمولک)

سلامممممم مرجان خانومی گل...

همین ورام...میام...

نه بابا..صداق کجا بود...میام حالا...

دختر آریایی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جان....
خوبی؟
خب من برگشتم....کلی هم تعریف کردم...توی اون وبلاگ واژه ای به نام پاک کن!
دیگه چی بگم....
خب نامزدی رو تبریک میگم...به پای هم پیر شن...و خوشبخت....
تولد وبلاگت رو هم تبریک میگم....
انشاا.... تولد ۱۲۰ سالگیش (خنده)
دیگه..............
برگشتن دوستت رو هم تبریک میگم...
وای من چقدر تبریک گفتم....
آدرس سمایلی ها:
www.pic4ever.com
موفق باشی...

فعلا...

سلام نگین جان...
خوبم میسی...
به سلامتی...اره دیگه خودم اودم دیدم دیشبی...اره خودمم اول اودم اونجا بعد رفتم اریایی...
هرچی دوست داری بگو...
ممنونم مرسی...
مرسییییییییییییییییییییییییی...
خندهههه..۱۲۰ سال؟؟ تا من هستم اونم هست...:دی
دیگه؟؟
ایوللل..مرسی خانوم...
اره..مرسی واقعا..لطف داری...
ایوللللللل.ممنون واقعا..نیاز هم قبلا داده بود..مرسی عزیزم...
تو هم...

فعلا...یا حق...

آرامیس چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ http://mem00l.blogsky.com

به خاطر بسپارزندگی یک اسم نیست،زندگی واقعا یک فعلی است در حال شدن،عشق نیست ،عاشق شدن است .

ایولللللل...
ممنون...

سایه چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلامنه
خوبی جیگولو خان جان ؟؟؟؟
از دست تو با این کامنتدونیه سنگینت
ماشالله
تفلد نارنجیتم مبارک
نامزدی هم مبارک
ایشالله بیای و خبر نامزدی خودتو اینجا بدی و بیایم ۷ روز و هفت شب خونتون خراب شیم
خوش باشی

سلامممممممممم عزیز..خوبی سایه جان...؟
مرسی خوبم..شکر...
ای وایی..شراااا؟؟ ببخشید...من معذرت...
به جونت...
ممنونم..مرسیییییییییییی...
مرسی...
خندهه...شما سروری...اگه اینجوره(۷ روز و هفت شب)میایین همتون پس ایشالا...

تو هم عزیز...ممنون...

باران چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی
آره مطمئن شدم که فراموش شدم!!!!!!
اینم به خاطر مجازی بودنه این دنیاست
همیشه شاد باشی
مطالبتو میخونم اما دیگه نظر نمیزارم
خداحافظ

سلامممممم ابجی گلم...
از کجا؟؟؟ چقد زود قضاوت میکنی تو؟؟؟
خوبه من تا حالا چندین بار گفتم من یکی به مجازی بودن این دنیا اصلا اعتقادی ندارم...اصلا...
تو هم عزیز...
هر جور راحتی..ولی خواهشی که ازت دارم اینه که زود دربباره ادما قضاوت نکن خانوم خانوما...جواب کامنت قبلیتو مگه نخوندی؟؟
من یه هفته کامپوتر نداشتم..بعدش اینکه تو هم نبودی اصلا..خیلی واست اف گذاشتم ولی خبری ازت نبود..خودت میدونی چقد دوست دارم و نگرانت بودم و هستم همیشه...بعد که اومدی و ادرس جدید گذاشتی خیلی خوشحال شدم و همون وقتم اومدم وبت ولی هرکار کردم تا به همین امروز بعد از ظهر کامنت دونیت باز نمیشه واسم...افم گذاشتم واست..ولی نمیدونم بهت نمیرسه؟؟؟یا حوصله منو نداری دیگه...
به حر حال من گفتم و بام میگم حتی اونایی که میان اینجا و بهم بدو بیراهم میگن فراموششون نمیکنم هیچ وقت..حتی اونایی که قبلا میومدن و الان دیگه نمیان یا وبلاگشونم حتی بستن ولی هنوز لینکاشون کنار صفحه من هست..دیگه تو که جای خود داری...اینارو میگم که بدونی من نه بی معرفتم تا اونجایی که میدونم و نه اینکه تو رو قراره فراموش کنم..امیدوارم جواب این کامنتو بخونی و زود قضاوت نکنی اینقدر...
نظر بعدیتم تایید نمیکنم چون خودت خواستی..افم میزارم واست ایشالا که برسه بهت...

مواظب خودت باش..فعلا..یا حق...

دختر آریایی چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو...
خوبی پسرم؟
چه خبر؟
مرسی که اومدی...
من کی گفتم قشممممممممممممم....گفتم کیشششششششششش....خدااااااا...من با تو چیکار کنم...خودت بگو....
والا....
چرا آپ نمیکنی؟
تنبل.........
باز میام اگه آپ نکرده باشی میزنمت....

فعلا.....

سلامممم نگین خانوم عزیز...
پسرم!!!
سلامتی...
خواهش...
خندهههههههه..خودت گفتی خب..اونشبی که قرار بود فرداش یری خب...نگفتی قشم جدی؟؟ پس چرا من همش فک میکردم رفتی قشم؟؟؟ حالا بیخیال..:دی
بزن بکش یه ملتی رو راحت کن از دستم..خندهههه..دعات میکننا..
...
اپم میکنیم..امشب اگه حالش بود و اگه نبود فردا حتما حتما...
اینم حرفیه..:دی
اوخ اوخ..کتک نگین خانومی گله هرکی نخوره خله..:دی

فعلا عزیزم...

نرجس پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ق.ظ

از قول من به عمه ات تبریک بگو....
جریان دوچرخه سواری چیه؟ :-))

چشممممم حتما..ممنون مرسی...

:دی...نیدونی؟؟

اگه نمیدونی بگم واست..

غریبه اشنا پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ق.ظ http://tanhadostman.blogfa.com

تولدش مبارک...
یعنی زیگول خان اگه ما نیایم تو هم نباید بیای
آپ کردم

ممنونم مرسی عزیز...
چرا باید بیام..ولی وقت نکردم به خدا و البته بخورده هم فراموشکاری باعث شد..الان میام...

مریم پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام....خوبی شما؟
منم اول اینکه خواهش می کنم بابت اینکه مریممم...اینکه دوبار اومدم....اینکه کامنت گذاشتم....اینکه لطف دارم....
ای بابا...این حرفا چیه؟
خجالت کشیدم خب.....
خوشحالم که یه کوچولو انرژی به بقیه می دم.....امیدوارم این طور باشه.....
حتما لینکت می کنم.....بزار گذرم به بلاگفا بیفته.....
خوش باشی....
راستی بهتری الان؟
فهلا...

سلاممم مریم خانوم گل...
همه اینارو خوب اومدی...
:دی..حرفای حقیقته...
ااا واسه چی خب؟؟
اینطور هست..مطمئن باش...
ممنونم مرسییی..منم همینطور..حتما حتما...
تو هم مریم جان...
اره خداروشکر...ممنون...
فهلا...

ملودی زندگی پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://thesecrets.persianblog.com/

سلام خیلی جالب توجه بود ایشالا همیشه وشبخت باشن تولد وبلاگتم مبارک

سلام...
ممنونم مرسی...ایشالا.ممنونم مرسی...

مرسییییییییییییییییی...

یاس پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://myrules.blogfa.com

چه با مزه بود،آدم قاطی میکنه از بس فامیل با هم قاطی میشن. نه؟
تولد وبلاگتونم مبارک:)

سلامممممممممم خانوم خانوما..یاسی خانوم گل...
جدی؟؟ اره دقیقا...مخصوصا فامیل ما..اوخ اوخ..داغونن از بس رفتن تو هم..خندهههه...
ممنونم عزیز...

باران جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

داداش علی سلام
این حرفایی که برات مینویسم برات هم آف گذاشته بودم اما فکر کردم به دستت نرسیده چون جوابی برام نزاشته بودی به هر حال
زمانی که وب رو درست کردم تو امتحانا بودم و تقریبا تا بعد از امتحانا کسی از وب من خبر نداشت و بعد بقیه رو خبر کردم چون اونموقع درس میخوندم و یه دلیل دیگه هم آدرس وبا یادم رفته بود آخه من تو پیوندام آدرسارو کپی میکنم و توجهی به آدرس ندارم خودت خوب میدونی همیشه داداشم هستی و خواهی بود و فراموشت نمیکنم
بعد هم اینکه به خدا آفی از طرف تو به دستم نرسیده وگرنه خودت خوب میدونی همیشه جوابتو میدم
داداشی مواظب خودت باش
برای نتیجه امتحانام هم دعا کن آخه همیشه دعاهات بر آورده میشه
ممنون داداشی
بای بای

سلامممممم ابجی گلم...
افهات به دستم رسید عزیز دیشب...فقط اینقدر خسته بودمو حالم خوب نبود که نتونستم جواب بدم..گفتم امروز جواب میدم...
اهان..باشه عزیز..قبول دارم..میدونم امتحان داشتی...باشه عزیز قبول دارم حرفاتو..راست میگی...ممنونم و مرسی عزیز...منم همینطور...
افهم گذاشته بودم ولی خب به دستت نرسیده دیگه..پیش میاد اشکال نداره..اره میدونم عزیز...
چشممم عزیز دلم...
چشمممم حتما..خودت میدونی که همیشه واست دعا میکنم..ایشالا که موفق میشی و نتیجه امتحاناتتم خوبه...
خواهش گلم...
فعلا....

نیاز جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

یالا یالا ما اپ میخوایم یالا!

خنده...

چشممم خانوم خانوما...

کله پوکه۱:مینـــــــــــو جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــــــلام


خوبی داداشی؟
تبریک میگم روز مادر رو بهتُ خودم میدونم باید به مامانه نازو مهربونت تبریک بگم(اینم میدونم دیر شده واسه تبریک(خجالت))

راستی عروسی خوش گذشت؟؟؟؟جای مارو خالی کردی؟؟؟

خسته نباشی؟؟؟؟(اصولن چون هم از اقوام عروس خانوم بودی وهم آقا دوماد حتما حسابی خسته شدی)

آها ببخشید منظورم از عروسی همون نامزدی بود

واااااااااااااااا چرا آپ نکردی؟نمیگی من از کنجکاوی میمیرم که
چه اتفاقایی افتاده هــــــــــــــــا؟

ای وای اصلن حواسم نبود خسته ای داداشی باشه هر وقت خستگیت بر طرف شد آپ کن

خوب من پس فعلا برم(چشمک)

(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســـــــــــــــلام مینو خانوم گلم...

خوبم مرسی عزیز...
ممنونم مرسی عزیز..مرسییییییی...منم هم به خودت که خانومی و هم به مامنت تبریک میگم...(ااا)

عروسی هم ای..بد نبود...ارهههه...

سلامت باشی عزیزم...اره اینو خوب اومدی..واقعا خسته شده بودم خیلی خیلی زیاد..اخه مراسمم خونه ما بود..دیگه هیچی...

اره اره..همون نامزدی...

اخه خیلی دیشب خسته بودم..الان دارم میرم اپ کنم...میگم حالا خانوم کنجکاو..:دی

خواهش میکنم..الان دیگه برطرف شده دارم میرم اپ کنم..ممنونم...

به سلامت عزیز...فعلا...

ممنونم..مرسیییییییییی..خودت گلی خانوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد