۷ خان ژیگولو

سلام برو بچه های گل...

خوبید؟؟ ایشالا که باشین...

من طبق معمول چند شبه میخوام بیام اینجا رو نورانی کنم(چرت و پرتامو بنویسم) ولی اصلا دست و دلم به نوشتن نمیرفت...نیدونم چرا..یه جورایی حوصله نوشتنو نداشتم...

ولی امشب دیگه بد جوری دلم واسه همون چرت و پرتا تنگ شد گفتم میرم یه چیزی مینویسم......

اقا من تنبلی کردم هنوز اون سیمیلیها رو دانلود نکردم داشته باشم...هنوز مجبورم با همینای اسکای سر کنم...

۱- بلاخره من موفق شدم دیروز صبح مقدار ۶ کیلو گرم سی ان جی وارد مخزن ماشین کنم...و با هزار ترس و لرز رفتم تا این محبوب خپله (همونی که ماشینمو گاز سوز کرده)واسم تست کنه...اخه واسه اولین دفعه باید تست بشه تا همین که استارت میزنیم نریم رو هوا...میدونم سی ان جی بی خطر ها..ولی یه فشار شکن رو ماشینا نصب میکنن که اگه ایراد داشته باشه میری رو هوا...خلاصه دیگه از دیروز تا حالا کلی خوشحالم همچین واسه خودم...تازه امروزم باز رفتم گاز زدم..من حالا دیگه باید همش یه پام تو پمپ گاز باشه..اخه ۱۴۰..۵۰ کیلومتر بیشتر نمیره..اونم تازه اگه مخزن پر باشه..ولی حالا خداییش خوبه..واسه منی که همش باید یا مجبوری و واسه کسی یا واسه کاره خودمون اینور اونور بدووم خیلی خوبه...

۲- همون دیروز که کار گاز تموم شد و داشتم میومدم خونه با خودم فک کردم حالا که گاز سوزش کردم دیگه عمرا بفروشمش..حالا هر چند همش باید تو میکانیکی باشمولی مقاومت میکنم و نمیفروشمش..اخه قرار بود شنبه ای بدم بره ولی دیگه این شد که نشد...ها..داشتم میگفتم داشتم میومدم خونه یهو سر راه تصمیم گرفتم برم مغازه یکی از بچه های محلمون که تو کار تزینات ماشینه شیشه های ماشینو دودی کنم همچین یخورده خوشگل بشه و افتابم نیفته...اقا وارد شدم به مغازه همانا و ۲۴۰۰۰۰ تومن پول بیزبون تموم کردن همانا..خواهش میکنم زحمتی نبود...البته دو فقره چک مهره ای!!! بهش دادم تا برج ۸......

اینم از شیرین کاری بنده...

تازشم بعد از ظهرش به بابا گفتم.....باباهه اینجوری پسره خل...مگه همون ز ظ ذ بط ت خودش چش بود که رفتی اینو بستی..گفتم چش بود دیگه..چش بود...(چش که میدونین چیه؟؟ قابل توجه اونایی که نمیدونن چش چیه؟؟ چش همون موجود چهار پاییه که یه دم داره از نوع خوب خارجیش بارم میبره تازه.به رنگهای مختلفم یافت میشه...زیستگاهشم تو روستاهاست بیشتر...البته بعضی از شهرهای هنوز کاملا تکامل نیافته هم دارن از این موجودات زحمتکش و باهوش...)تازه رنگ روکش صندلیا با روکش فرمون هم ستش کردم..میدونین دیگه حتما ژ یگولو چه رنگی رو انتخاب کرده...اره نارنجی..البته نقره ای نارنجیه..خیلی خوشمله.....اینم از این...

۳- هوا اینجا بسی داغ شده است...به طوری که پسر عمه اینجانب از دیشب دچار گرما زدگی شده بیدن و حالشان بسی خراب گشته است...از اون خرابا...خلاصه که صبح رفتند نزد دکتر ولی هرچی صبر نمودند داروهای طبیب افاقه ای نکرد و بعد شب حدودای ساعت ۵/۸ باز عمه اینجانب ژیگولو خان را که بسی استتار هم کرده بود پیدا کرد و خرش را چسبید..خلاصه پسر عمع رو بردیم بیمارستان و یه یه سرم و دوتا امپول زدیم بهش و بعد از ۳ ساعت اوردیمشان خوانه...از رنگ رخسارشان معلوم بود که کمی بهتر گشته اند...چی فک کردین..تا ژیگولو نیاد تو کار هیچی درست نمیشه...(دارین هندوونه  و نوشابه ها رو...)..دمای هوا هم اکنون که ساعت ۲ نصفه شبه ۴۰ درجه هستش...هویجوری مهز اطلاع...

در ضمن ین هوای بیمارستانم مذخرفه ها...حال منم داشت بد میشد نفسمم دیگه بالا نمیامد...شانس اوردیم اخراش بود دیگه.وگرنه منم باید همونجا میموندم دیگه......با اجاز همگی البته......

۴- امروز روز اول ماه رجب بودا...نمیدونم..میگن امروز روز ارزوها بوده...البته این ماه پر از تولد اماما هست و کلا رجب و شعبان ماه های شادی هستن و جشن...نمیدونم من که تا الا امتحان نکردم ارزو کنم اینروزو ببینم براورده میشه یا نه..نمیدونم شماها هیچ کدوم امتحان کردین یا نه...به هر حال گفتم که گفته باشم......

۵- دیگه به قول مرجان خانومی اپ ۶۰منی شد..بسه دیگه..کافیه واسه امشب...

۶- شبا..یعنی این نصفه شبایی که بیدارم بعضی وقتا دلم میگیره..یه جاهایی شاید بگم..نگران نشید اونایی که میشید..خودتون میدونین کیارو میگم...

۷- خیلی خیلی دوستون دارم و همیشه واسه هموتون دعا میکنم...خوش باشین..فعلا...یا حق...

 

پی نوشت : ۱۱:۴۵ ۲۶... تیرماه...

من باید یک ماه پیش اینو مینوشتم که به علت نبودن حال مساعد اینجانب این نوشتنم میسر نشد و گفتم حالا اشکال نداره ۲۶ تیر ماه مینویسم و اونجا یه ماهو ازش کم میکنم خودش میشه درست...

من به یه نفر خیلی مدیونم...دینمم خودم میدونم و خودش و خدا...

اینقدری هست که با این نوشته واسه تبریک تولدش یه قدر دانی کوچیک جبران نشه..ولی به هر حال با خودم فک کردم حداقل تو این ژ یگولو یه یادگاری بمونه از محبتاش...

نگار عزیزم...خانوم کوچولوی بزرگ...تولدتو بهت تبریک میگم...یه سال بزرگ ترشدنتو..که البته همونطوری که میدونی...چند دفعه هم تا حالا بهت گفتم تو اینقده از خودت و سنت بزرگتر هستی که این بزرگ شدنات فقط یه نماد از بزرگ شدنته...

چندین وقته که میخوام بنویسم از زحمتات...از محبتای بی دریغت...(البته تا اونوقتایی که تونستی و بودی)از وقتایی که تو اوج تنهاییم تنهام نذاشتی...هیچ وقت اونشب وحشتناکم و فراموش نمیکنم که تو وسطای شب وقتی بهم زنگ زدی همه ترس و غربت اونشب از بین رفت...لعنت به اون شهر لعنتی..لعنت به اون اتفاق بد..لعنت به اون اتاق اون یه شبی که مهمون اون اتاق پر از غربت و تنهایی بودم...من حقیقته و گفتم میگم همیشه...خداییش اگه اونشب نبودی تا صبح شاید اینقدر کابوس میدیدم که صبح دیگه چیزی ازم باقی نمیموند...اون دو ساعتی که مثلا خوابیم ۲۰ دفعه بیشتر با تنی خیس از عرق مرگ از کابوسام بیرون اومدمو باز کابوس بود و کابوس...اونشبو که تنهام نذاشتی رو هیچ وقت فراموش نمیکنم...هیچ وقت..و این فقط یه مثال کوچیک بود از تمام خوبیا و محبتایی که در حقم کردی...نگار عزیز و مهربونم من بازی با کلمات رو بلد نیستم...صادقانه بهت میگم دوستت دارم و هیچ وقت...هیچ وقت فراموشت نخواهم کرد..حتی اگه دست روزگار کاری کنه که تو تنهام بزاری...

ممنونم...به خاطر مهربونیات..همراهیات...تشویقات...دلسوزیات...ممنونم...

 

 

پ ن ۲ : دوستای گل و مهربون همیشگیم..لطفا با خوندن پ ن بالا اشتباه نکنین...ممنونم از لطف همیشگیتون...

نظرات 49 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

اولم آیا؟!

سلامممم خانوم همیشه اول...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

ژیگولو در نقش دماسنج......

خنده...
شکنیم دیگه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

ژیگولو از ۱۱۹ ارتقا یافته به هواشناسی.....

ایولللل..:دی

خوبه که...:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

ژیگولو..... یه زحمتی بکش..... فکر کنم اولین نفری که شنیدم گازسوز کرده تویی..... این رونده گازسوزکردنو برامون توضیح بده.... بی زحمت..... یک در دنیا صد در آخرت..... سفید بخت شی مادر..... خیر از جوونیت ببینی پسرم..... و از این قبیل هندوانه ها و نوشابه ها..... تابستونه می چسبه....

جانم...اختیار داری..بفرما...اها...خب؟؟این گاز سوز کردن روند خاصی نداره...ماشینت اگه کلا تو مایه های هاچ بک(۲۰۶..پراید..دوو و ...)که بیخیال میشی چون به هیچ وجه گاز سوز نمیکنن..میری یکی از کارگاههای سی ان جی سوز کردن خودروها مدارکشم فتوکپی سند ماشینت ۳ عدد.فتو کپی شناسنامت یعنی شناسنامه صاحب سند اونم ۳ عدد..فتو کپی کارت ماشین اونم ۳ تا..ور میداری میری اونجا میزارنت تو نوبت..تهرانو نمیدونم یا شهرای دیگه رو اینجا نزدیک به یک سال میشه تا نوبتت بشه...بعدم که نوبتت شد پراید رو ۶۰۰۰۰ تومنه میدونم بقیه ماشینا رو نمیدونم پول میدی و یه روزم ماشین میخوابه و بعدش شما صاحب یک عدد خودروی گاز سوز هستید...
مرسی از دعاها و نوشاب ها و هنودونه ها..ممنون...:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

میگفتی منم میومدم ۴ تا چک برج ۱۱-۱۲ هم میدادیم بعدشم نوروز تو اوین کمپوت میخوردیم!

اوه..یادم نبود حالا هم هنوز راه داره دیر نشده هنوز..اگه میخوای بگو...چه حالی هم میدادا..نوزوز..اوین..کمپوت..:دی

زری سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.respina00.blogfa.com/

سلام خوبی بازم یه نمه طولانی نوشتیها مگه نه ..........

سلاممممممم زری خانوم...

کار همیشگیمه میدونی که دیگه..تو هم که هیچ وقت نخوندیش که..:دی..همینشم خوبه که میای..من قبول دارم...

سایه سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.com/

به به
چقدر این آپای ۶۰ منی حال میده و سریع الحلقوم هضم میشه!!!!!
راستی ما به جای دودی کردن شیشه عینک دودی می زنیم و بسی لذت می بریم
شما هم قبل از انجام کاری با دوستانت مشورت کن شاید راههایی ارزان تر به شما پیشنهاد بدن
حالا نمی دانیم آیا اول هستیم یا نه؟!!!!

...
ااااا جدی...امیدوار شدم...:دی
خب اونم راه حلیه واسه خودش..ولی شیشه عینک که دودی باشه که بازم تو ماشین افتاب میفته که...ایا؟؟
نه بابا..من دوست دارم ماشینم ژ یگولی باشه...:دی
اره تو اولی...(چشمک)...

عسل بابا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

مامان جان:
1.مهز نه: محض
2.ضبط درسته
3.مذخرف نه: مزخرف

سلام!!
من شب آرزوهای پارسال کلی دعا کردم ولی امسال یادم رفت تقریبا!
یکی از دعاهای پارسالم این بود که جنگ لبنان و اسرائیل تموم بشه که شد .از خدا یه اراده ی قوی خواسته بودم که بتونم درس بخونم که اونم تا حد زیادی بر آورده شد.
آرامش و سلامتی واسه همه هم که دعاهای همیشگی مه!
فکر نکنی همه ی اینا یادم بوداااااا...نه! رفتم سالنامه ی پارسالم رو نگاه کردم! :ی
بابت تبریک هم خیلی ممنون...موفق باشی...

جان مامان جان...(مامان ۴ ساله خودم البته..:دی)...
۱-اوکی
۲-...
۳-...
۱۷ شدم یعنی؟؟

سلاممممم عسلی خانومی...
ایوللللل..اخی امسال یادت رفت...
اره دیگه تموم شد..ایوللللخب دیگه؟اونم اره..ایولللللل پس کلی دعاهات گرفته...خوبه خداروشکر...
مرسی ممنون...از طرف همه...
خنده..خیلی خوبه که همه چیزو نوشتی..من اگه یه چیزی یادم بره دیگه هیچ نشونی نیست..نه نوشته ای نه چیزی..البته از پارسال این ژ یگولو هست...
خواهش عزیز..تو هم...

بهاره سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

سلام
خوبی؟
بابا سیستم . صداشو کم کن گوشم رفت .
لینکوندمت بای بوس باس

سلامممم...
مرسی عزیز...
سیستم که نیست حالا به اون صورت ولی خب بدم نیست...کم نیکنم..:دی
ممنونم عزیز...مرسیییییییی...بوس...

دوست پاییزی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
۱.یعنی چی ممکنه بری رو هوا؟؟؟
۲.واااااااای حتما الان ماشینتون خیلی خوشگل شده..خود ماشین چه رنگیه؟؟
۳.مگه چقدر هوا گرمه؟؟ همه از گرما می نالند..
۴. حلول این ماه های مبارک رو بهتون تبریک میگم..منم نمیدونستم حالا که گفتی آرزو میکنم ببینم چی میشه :)
۵.!!
۶.دلم میگیره؟؟ یه جاهایی شاید بگم؟؟ یعنی چی؟؟ من که نگرفتم :(
۷.ممنون که دعا میکنی..ما هم دعا میکنیم :) شاد باشی

سلاممم دوست عزیزم...
۱-یعنی منفجر میشیم با ماشین دسته جمعی..:دی
۲-اره خداییش چشمش نزنم خشمل شده..ماشینم سورمه ایه...
۳-تا ۵۰ درجه رسیده فعلا..چقدرشو دیگه من نمیدونم...
۴-ممنونم عزیز..منم تبریک میگم بهت...اره ارزو کن...حتما قبول میشه...
۵-...
۶-خندهههه..نه خب اونی که باید میفهمید فهمید فک کنم...چیز مهمی نبود...
۷-خواهش وظیفه اس...ممنونم مرسیییی...تو هم عزیز...

ارغوان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.com

سلام ژیگولو خان خوبی؟ آره جدا که هوا بد جوری گرمه امسال. در مورد آرزوهایی که میگن تو ماه رجب بهش میرسه آدم. واقعیت داره من امتحان کردم چند سال پیش. ایشالا که به هرچی دلت میخواد برسی. پیشاپیش روز مرد و پدرو تبریک میگم. فعلا.یا حق

سلام ارغوان عزیز...مرسی خوبم...ایوللللللل..اره خب اعتقاد داشته باشی حتما ارزوهات بر اورده میشه...خدای مهربونه ماست..مگه میشه...ممنونم و مرسی عزیز..تو هم همینطور...مرسییییییییییییی...فعلا...یا حق...

مونا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://orbitaletanhayee.persianblog.com

سلام....نفر اولم؟؟؟؟؟

سلام...اره اولی..:دی

مونا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://orbitaletanhayee.persianblog.com

دوباره سلام...رفتم خوندم اومدم..خوب واسه چی همش تو پمپ گاز باشی...هر چند روز که نزنی وقتی بری مال روزای پیشتم میدن بهت..خوب شاید دلیل خودتو داری...
واقعا گرما زدگی بد ترین چیزه خیلی افتضاحه..خدا نصیب دشمن نکنه..امیدوارم آرزوتم براورده بشه..موفق باشی...و سر بلند.

دوباره علیک سلام مونا خانوم عزیز...اها...واسه اینکه مخزنش پر پرم که باشه ۱۵۰ کیلومتر بیشتر نمیره...اون که مال بنزینه که اینجوره...گاز فعلا ازاده...امیدوارم متوجه شده باشی مونا جان...
اره خداییی..ایشالا...ممنونم..ایشالا ارزوهای تو هم براورده بشه و همه اونایی که ارزویی دارن...

ممنون تو هم...مرسی...

... سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام عزیزم..
خوبی؟ خوش میگذره؟!!! ما رو نمیبینی خوشی؟!! وبلاگ نیما چرا باز نمیشه؟؟؟
خدا رو شکر سیمیلیهات خندونن هنوز نخوندم ولی اینجور که بوش میاد روزگار زیاد بد نیس.. خدارو هم شکر..

سلامممممممممممممممممممممممم....
بد نیستم..میگذره..خوش..نا خوش...
اره خیلی..این رسمش نیست..نمیدونی چقده تو این مدت نگرانت بودم همیشه و دلتنگت...نمیدونم...واسه من باز میشه که..اونم یه ۲ ماهی هست اپ نکرده...پسفردا تولدشه..احتملا اپ میکنه...
سیمیلیای من همیشه خندونن..حتی پستی که رو به موت بودم..نمیخوام اینجا رو غمگینش کنم..غمام مال خودمه...ایشالا روزگار تو هم خوب و خوش باشه..ارزومه...

نیاز سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام علی جان...چطوری؟...خوبی؟....
بالاخره اینجا اپ شد...ای ول خسته نباشی....در مورد اون پیشنهاد هم این نهایت لطفتو میرسونه ممنونم ولی من شوخی کردم به قول معروف کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی...من اگه تو حال و هوای نوشتن بودم که باید مورچه ای در باد رو اپ میکردم...به هر حال ممنونم که به من اینقدر لطف داری....
افرین به تو که رفتی ماشینتو گاز سوز کردی فکر کنم مشکلت از امثال ما کمتر باشه به تو میگن اینده نگر!.....
ای بابا فکر کنم تو لباس عروسو هم نارنجی سفارش میدی اره؟؟....
هوا به این گرمی پسر عمه ات داشته به لقا الله میرسیده اونوقت تو منو دعوت میکنی اونجا؟؟؟؟گریهههههههه
اقا دعا برای ما هم یادت نره....
شاد و سلامت باشی....

سلاممممممممم نیاز خانوم گلم...بد نیستم..مرسی...تو خوبی؟؟
اره بلاخره...سلامت باشی..ممنونم...خواهش میکنم..ولی من کاملا جدی گفتم و هنوزم میگم..هر وقت دلت خواست ژیگولو در اختیارته نیاز عزیز...اره اونجا خیلی جات خالیه..امیدوارم زود حال و هوای نوشتنتم برگرده که خیلی دلم تنگ شده برا نوشته هات...خواهش میکنم عزیز...
منم خیلی اتفاقی شد....داییم رفت نوبت زد واسه ماهم نوبت زد و بعد ۵..۶ ماه نوبتمون شد..اره خداییش مشکل کمبود بنزینو تا حد زیادی حل میکنه...اگه بشه که اره..خندهههههه...
خب چه ربطی داره این دوتا بهم..:دی...گریه واسه چی؟؟
من همیشه همیشه دعات میکنم نیاز عزیزم...واسه همه دوستای گلم دعا میکنم...
ممنون..تو هم همینطور ایشالا...

مریم سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
با این که بی معرفتی و دیر به من گفتی که اپی ولی دوست دارم

سلام خانوم خانوما..گل خانوم عزیزم...

دیشب دیر وقت اپ کردم بعد اومدم خبر بدم این مسنجرم قاط زد..منم خسته بود به شدت..نشد دیگه..ببخشید

منم دوست دارم ابجی مریم عزیزم...

ستاره چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ق.ظ http://setarehu.blogfa.com

ژیگولوی عزیزم سلام این روزا یه ذره مریض بودم توضیحش

مفصله فقط امروز تونستم یه ذره حال و حوصله ی اومدن پیدا کنم.

ببخش که کامنت نذاشته بودم دوست جونم.ممنون از اینکه همیشه به

فکرم هستی توهمیشه یکی از بهترین دوستای من بودی و هستی.قالب

وبم هم هنوز اونی نشده که میخوام رنگ مشکی با روحیه ی من

چندان سازگار نیست شاید خونمو عین خونه ی هویجی تو نارنجی

خوشگل کردمش
راستی اون شب کی بوده که اینقدر خراب بودی حالا خوبی ؟؟؟؟

سلامممممممم ستاره خانوم عزیز...اخس..خدا بد نده..چی شده؟؟ دیدم نیستیا...نگرانت شدم..بیا بگو ببینم چی شده بوده..ایشالا که زود زود خالت خوب بشه...
خواهش میکنم..نه تو مریض بودی خب...من توقعی ندارم وقتی بیای خیلی خوشحال میشم...ممنونم.نظر لطفته عزیز..تو هم بهترین دوستمی...اره دقیقا..چیزی که منم میخواستم بگم ولی گفتم شاید دوست داشته باشی مشکی رو چیزی نگفتم...ایوللللللللل همزاد ژ یگولو..خیلی ممنون...

اون شب؟؟ خیلی وقت پیش..نزدیک به ۸...۹ ماه پیش..اره الان خوبم...

باران چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام علی آقای عزیز
خوبی؟خوش میگذره؟اوضاع روبه راهه؟خدارو شکر که همه چی خوبه
تو همیشه واسه آپ کردن بدقولی(چشمک)معمولا میگی فردا میشه یه هفته دیگه(گریههه)
اول نفر بودم مطلبتو خوندم ولی چون مدتیه که حتی از کامی هم بدم میاد و نمیتونم بنویسم ننوشتم هیچی دیگه الان اومدم هم تشکر کنم بابت حرفات و هم اون آهنگ خوشگله
۱)خدانکنه ماشینت بره رو هوا(عصبانی)
۲)آره بهتره ماشینتو نفروشی چون ماشینت گازسوز شده و تو این بی بنزینی خیلی به درد میخوره قدرشو بدون و اینکه واقعا ماشینت هم میخوای کم کم خوشگل کنی و خیلی قشنگ و دوست داشتنی میشه
۳)اوههههه ۴۰ درجه اونم تو شب(تعجب)خداروشکر پسر عمه ات خوب شده واقعا خیلی هوای اونجا گرمه ولی شهر ما زیاد گرم نیست ولی من همش میگم چقدر گرمه(خنده)دستت هم درد نکنه که پسر عمه تو رسوندی بیمارستان
۴)آره واقعا هر روز این ماه روز آرزوهاست منم تا حالا آرزویی نکردم ولی خیلیا رو میشناسم که آرزوشون بر آورده شده
پ.ن:خیلی حرفات مشکوک بود(خنده)ولی منم تشکر میکنم از نگار خانوم خدارو چه دیدی شاید این داداش ما به این زودی راهی خونه بخت شد(خنده)خیلی خوبه دوستش داری و فراموشش نمیکنی
پ.ن۲:حرفات خیلی تابلو بود برداشت دیگه ای نمیشد کرد
در مورد آهنگه علی جان نمیتونی واسم ایمیلش کنی؟؟؟
شایدم باید برم در به در سی دی فروشی شاید پیداش کردم(گریههههههههه)
شاد و سلامت و موفق باشی
بای بای

سلاممممممم ابجی باران گلم...مرسی بد نیستم...اوضاع هم ای خوبه بد نیست...خندههه..اره فک کنم چند دفعه بد قولی کردم...ببخشید دیگه...
ممنون که خوندی و میای همیشه بهم سر میزنی عزیز..هر وقت دوست داشتی و اومدی خوشحال میشم..از کامی هم بدت نیاد..تو دلت گرفته گیر میدی به کامی...
خواهش میکنم عزیز...
۱- خب شوخی کردم عصبانی و ناراحت نشو...
۲- اره خودمم همین فکر رو کرزدم..ممنون...
۳-اره خدایی...الان یه ذره بهتره ولی همیشه باید کولر و پنکه روشن باشه..حتی شبا...خواهش..:دی
۴-اره خیلیا میگن..ایشالا تو هم ارزو کنی و براورده بشن ارزوهات...
ااا...گفتم که اشتباه نکنی...:دی
کجاش تابلو بود..نه عزیز اونجورا هم که تو فک میکنی نیست...
اخه نمیشه که..رو سی دی دارمش..چطوری ایمیل کنم..پست همینجوری میتونم بکنم..ادرس بده واست پستش میکنم..این پست جدیدا برقی شده فایده ای نداره...
نیدونم..
تو هم موفق باشی و شاد..مواظب خودت باش..فعلا...

نرجس چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://narjess.persianblog.com

مبارکا باشه ژیگولو خان....

سلامت باشی عزیزجان..ممنونم مرسییییی...

√ҰâŞâmįη چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام ژیگولو جان این طور که معلومه اسمت علیه شایدم کامل ترش محمد علی باشه :دی

اسمش خیلی نازه آفرین :دی

این نگار خانوم کی بود؟‌:دی

راستشو بگو :دی
سیستمتم مبارک باشه ایشالا به سلامتی و اینا
ایشالا آرزوتم براورده میشه...
از این دل گرفتگیا خیلی خستم خیلی...!
.

سلامممممممم یاسمین جان...
اسمم علی محمد هستش..ولی بیشتر علی صدام میکنن...

می سی...

دوست..یه دوست خوب..مث خودت...

راستشو گفتم که...
اره و اینا..ممنونم مرسی...
ایشالا..ایشالا ارزوی تو هم براورده بشه...
اره خدایی...همهمونم همینجوریم..فقط نوعش فرق میکنه...
ممنون بابت لطفت..مرسی...

نیلوفر چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام علیکم
علی جان...لینک وبلاگ شهرزاد تو لینکام هست...تا بی نهایت...

سلاممممممم نیلو جان..چه عجب اینطرفا؟؟

جانم...اهان..من اسمشو نمیدونستم خب..ممنون خبر دادی..مرسی عزیز...

√ҰâŞâmįη چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

پس چرا جواب خون شهدا رو نمیدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دى

الان دادم دیگه...ببخشید زودتر نتونستم بیام...

مرجان چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکم

آخه پسر ! این چه آهنگیه گذاشتی روی وبلاگت ؟ نه جدی ؟ تا وبلاگتو باز کردیم ، مردمکه چشمای منو گیگیلی 60 دور در ثانیه دوره خودش چرخید . الهی جیزه جیگر بگیری ژی ژی

بعدشم ! آخه ایکیو سان ! توی یزد ، با اون همه گرما ، خداییش کدوم عاقلی میره روکشه صندلیو نارنجی می کنه ؟ نه می خوام بفهمم . ای خدااااا ! یه عقلی به ژی ژی بده ، 200 میلیون تومنم پول به منو گیگیلی !

گفته بودم برو ماشینتو با یه الاغ عوض کن

الفرارررررررررررررررررررررررررررر

تولد دوستت نگار جون هم مبارک باشه

قربانت
بوس

سلام مرجان خانومی...

این اهنگ نانسی که خیلی وقته روی وبلاگمه که مرجان..مگه تا حالا نشنیده بودی؟؟اوخ یعنی ترسیدین تو و گیگیلی؟؟ من که فک نکنم...:دی

جان ایکیو سان..بگو عزیزم..چیه؟؟:دی...من عاقل...:دی..نارنجی یکدست که نیست که نقره ای هست و نارنجی..تازشم ماشینم رنگش سورمه ای هستش یه دقیقه تو افتاب باشه میشه مث تنور کار از این حرفا گذشته...تازشم پولا هم تقسیم میکنیم..نصفشو باید بدی به من...:دی

این خودش یه الاغ کامله..واسه چی عوضش کنم خب...

من تو رو نبینم فقط...

ممنونم و مرسی عزیز...

مرسی..بوس...

مریم چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام....
چطوری؟؟
ممنون که سر می زنی....
آره دیگه....اونجاها باید خیلی گرم باشه....
تو اون شرایط خودتو قایم کرده بودیییییی.......وااااااااای
مگه تو از کل دنیا همین یه پسرمه رو بیشتر داری آخه....
یه جورایی اگه ماشین نو مبارک نیس....پس ظاهر نوی ماشینت مبارک....
خوش باشی....
فهلا....

سلاممم مریم خانوم عزیز...
خوبم مرسی...
خواهش...
اره دیگه خیلی گرمه...
نه..کجا قایم شده بودم ایا؟؟
یه دونه دیگه هم از اون دار دنیا دارم...دو تا دارم..فعلا البته...:دی
ممنون مرسییییییییی...
تو هم عزیز...
یا حق...

نگین چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جونمممممممممممم...
خوبی؟
تبریک میگم که بالاخره تونستی ماشین رو گاز سوز کنی...
خسته نباشی....(نیش)
حالا اینقدر برو اینور اونور تا خدایی نکرده بری رو هوا...نه اینکه خیلی قابل اعتمادن....
نمیدونم...حتما خوشمل شده....ولی من خودم به شخصه ساده دوس دارم..
پسر.........چرا خرج الکی میکنی...تازه ۴روز دیگه نظرتم دربارش عوض میشه....
اما بازم مبارکه...
خوبه باباهه کتکت نزد...(خنده)
اوه اوه...از گرما نگو من میفهمم چی میگی...
بیمارستان هم که دیوانه کننده است خدا آدم رو اونجا نکشونه...
حالا پسر عمه خوب شد؟
من خیلی دلم میخواست روزه بگیرم ولی نگرفتم...الانم اعصابم خرده...
چرا دلت میگیره...من میدونم
یه آهنگ ملایم میزاری و میری توی فکر....نکن اینکارو...
اصلا فایده نداره...گوش کن..ضرر نمیکنی...
من خودم همینکارو میکنم..
آدم خیلی باید بی جنبه باشه که یه نوشته معمولی رو با منظور برداشت کنه...(چشمک)
مرسی که اومدی ژیگولو...

فعلا...

سلاممممممم نگین خانومی گل...
بد نیستم مرسی...
ممنون..واقعا هفت خان شرکت گاز رو پشت سر گذاشتم این تبریکو میپزیرم..:دی
سلامت باشی..ممنون...
اره خدایی...اخرشم در راه ماشین و ماشین سواری شهید میشم من..:دی
فک کنم خشمل شده..منم ساده رو دوس دارم..اونقدرا هم جواتش نکردم..حالا عکسشو میزارم ببینی...
ادمی زاده دیگه..یه لحظه کافیه تا ا ل ا ق بشه..مث من..:دی ولی خب گفتم ارزو به دل نمونم ییهو..:دی
ممنونم...
خندههه...اره خدایی...
اره کرمانم دست کمی از اینجا نداره..همدردیم...
اره خدایی..خیلی خیلی جای مزخرفیه...خدا نصیب هیج ادمی نکنه...
اره خوب شد خداروشکر...
دقیقا..منم همینطور..مامانم روزه گرفت..ولی من از همون صبحش داشتم از تشنگی میمردم..نتونستم...
اره دقیقا..بعضی وقتا که دیه خیلی ملایم میشه و میشه غمگین...گوش کردم حرفاتو همیشه نگین عزیز..خودتم میدونی..بازم چشممممم...
ایول..منم گوش میکنم به حرفت...
خندهه..(چشمک)...
ممنون..خواهش..وظیفه اس عزیز...

فعلا...

√ҰâŞâmįη پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

امشب دیر کردی آقاهه

نمیای؟!

چرا عزیز..بودم..فقط دیر جواب دادم..معذرت...

یاسی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

مهم نیست!!!!!!!!!!!!!

سلام یاسی خانوم...

چی مهم نیست؟؟

واسه من هست...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام!
تولد نگارجان با اندکاتی تاخیرات مبارک باشه و به سلامتی و شادی ۱۰۰ سالگیشو جشن بگیریم.....
موفق باشی

سلام...
ممنونم..مرسییییییییی...ایشالا..ایشالا...
تو هم...

نگار پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://khalse.tk

سلام..
خوبی؟
ممنون آره تولدم ۲۶ خرداد بود تو ۲۶ تیر نوشتی و منم ۲۸ تیر دارم می خونم..
مرسی...من چیزی برای تعریف کردن ندارم..همون طور که گفتم نه چیزی برای دوست داشتن..تو هم خیلی لطف داری....
ببخشید می دونی که حالم اصلا خوب نیست...باید ببینی چه شکلی شدم...فقط شاید جیغ زنی....دیگه هیچی ازم نمونده..
راستی تولد نیماست نمیتونم برم بلاگش می دونی کع پرشین بلاگ هک شده و مین طور موبایلم هم که فهمیدی چی شد اگه بهش اس ام اس زدی بگو نگار دیشب زنگ زد تبریک بگه مهمونی بودی جواب تلفن رو ندادی...از طرف منم تبریک بگو.....بگو نگار گفت کادوت پیشمه..این دفعه اگه زنده موندم دیدمش بهش میدم....
....علی داغونم...........دارم می میرم...هیچی هم ازم نمونده...................
قربونت برم...بای

سلام نگار عزیزم...
مرسی..بد نیستم...
خواهش عزیز...ایولللللل..ببخشید دیگه دیر شد یکمی...تو بازم مثل همیشه..داری حرفای خودتو میزنی و .... داری عزیز...
اره میدونم...و ناراحتم...خدا نکنه..بیشتر مواظب خودت باش..کمتر کار بکن اینقد به خودت فشار نیار عزیز...
اره میدونم تولدشه..بهشم تبریک گفتم..اونم دوت..یکی از طرف خودم و یکی هم از طرف تو...گفتم عزیزم.همه اینارو بهش گفتم...باشه حتما...
خدا نکنه..تو باید همیشه باشی..مردن فایده نداره..زنده باش و زندگی کن..خیلی مواظب خودت باش..میدونم خیلی داری سختی میکشی..ولی تو خیلی قوی هستی و باهوش..نذار اذیت بشی عزیزم...
خئا نکنه..بوس بوس..بوس..بوسسسسس...

نگار پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ

می دونی که با دیدن تایید کامنت چه حسی بهم دست میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:دی...

نه نمیدونم...(چشمک)...

شهرزاد جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

سلاممممممم ژیگولوییییی:
واقن شرمنده ادرسم عوض شده دوباره
ادرسم اینه:
shahrzad91r.blogsky.com

سلاممممممممم شهرزاد خانومی...
دشمنت شرمنده عزیز...ای بابا..باشه عزیز..مرسی خبر دادی...

باشه حتما میام...

پرشیلا جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.com

سلام ژیگولو خان
کجایی؟ نیستس ؟ از این ورا یه سری بیا

سلاممم پرشیلا جان عزیز...

همینجاهام...کنار دوستان و شماها...

چشمم..حتما عزیز..

√ҰâŞâmįη جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://h

بازم میخوای دیر جواب بدی؟ یا هنوز ازت سوالی نپرسیدن؟‌:دی

سلام علی جان !! خوبی؟! خوش میگذره آیا ن

آپ بعدیت کیه ایشالا؟ این پستت تاریخ انقضا داره ها :دی

فردا تمومه زود بیا :دی

نه دیگه..من کلا شبا جواب میدم...همینوقتا..۱۲ به بعد...

سلاممممم عزیزم..خوبم مرسی..تو چطوری..؟برنمیگذره..میگذره کلا...

ایشالا فردا شب...:دی..فردا شب ایشالا اپ میکنم...

اهان..تو از کجا تاریخشو دیدی ایا؟؟:دی..:دی...چشمممم

نگار شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

کامنت منو تایید نکردی؟
آدما روهم بلدی پاک کنی؟؟؟؟
هه.....

ببخشید عزیزم..الان تاییدش کردم...

اخه خودت میدونی که چی شده بود..ببخشید به هر حال..معذرت...


پوز خند هم نزن..توضیح دادم واست...

ایدا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.harfabi.blogfa.com

سلام
میگم با تبادل لینک موافقی؟

سلام...میام حالا اونجا...

بچه شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://donbaleyevagera.blogfa.com

سلام .
چطوری ژیگولو خان ؟
خوبی ؟
سلامتی ؟
بهتری ؟
چه خبرااااااا ؟
بابا عجب حوصله ای داریا . من که اصلا حوصلم نمی شه این همه مطلب و یکجا بنویسم .
به منم سر بزنی خوشحالم کردی .

سلاممم عزیز..
خوبم مرسی...
اره بهترم.ممنونم...
سلامتی عزیز...
نیدونم..خیلیا حوصله ندارن..حتی حوصله خوندنشا...
چشم..حتما

مونیکا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ

راستش منم با مرجان موافقم به نظرم یکمی طولانی می شه پستهات برای من که خیلی کوتاه میام سخته بخونم البته خوب این فقط نظر منه به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند.شاد باشی

سلام مونیکا خانوم عزیز..چه عجب اینورا؟؟افتاب از اونوری در اومده بوده احتمالا...

سعی میکنم کوتاه بنویسم..

فقط همین؟؟

مرسی...

√ҰâŞâmįη یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام علی جان...

من حالم خوبه مرسی عزیزم

امشبم که آپ نشدی...

میگم اگه موضوع واسه آپ نداری ، یه دونه آپ راجب جنس بد جنس خودتون تقدیممون کن !!

آخ که چی میکشم از این جنس قوی...!

خدایا خودت ما رو بکش :دی

سلام عزیزم...

خداروشکر...ایشالا که همیشه خوب باشی...

اره باز بد قولی کردم..هستما..حوصله ندارم...

خندهه..جنس بد جنس خودم یعنی چه ایا؟؟؟ بیشتر توضیح بده بینم منظورت چیه؟؟؟

اهان...کلن رو فک میکنم میگی...پسرا..مردا..اره؟؟

خدا نکنه..:دی

الهه تنهایی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://myheaven.blogsky.com/

سلاممممممممم
خوبی ؟؟؟ چه خبرا ؟

ازت خبری نبود گفتم بیام سر بزنم بدونی به یادتم

سلاممممممممممممم الهه گلم...
بد نیستم..مرسی...سلامتی...

ممنونم..مرسیییییییییی به خدا..
من وقت نکردم چند روزه بیام ولی همیشه به یادتم..اتفاقا امروز از همیشه بیشتر..جدی میگم...به هر حال ممنونم...

صمیم یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

من دوباره زنده شدم ممد جان!!!!!!!!!!!
خوبی؟میای بیمارستان دیدنم کمپوت هم بیار.باشه؟

اااا...زنده شدی؟؟
مگه نبودی؟؟
اهان تو بلاگ اسکای زنده شدی..گرفتم...
خوبم مرسی...چشمممممممممممم به روی جفت چشمام...حتما...

ایدا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.harfabi.blogfa.com

ok.hatman manam linketo gozashtam mer3000

ok...khahesh..mamnoonam..mersiiiii...

اقلیبما یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
من هومدم
سر فرصت میام می خونم
فعلا بای تا های

سلاممممممممم اقلیما جان...
خیلی خوش هومدی؟؟ چه عجب..خوش گذشته ایشالا...
اها..اوکی...
فعلا عزیز...

نیاز یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

مرسی که لطفت همیشیگیه....

خواهش...وظیفمونه..من همیشه به یادتم..دلمم تنگ میشه واست..همین که هستی بازم خئا رو شکر..خوشحالم خیلی...

نیاز یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

مرسی که لطفت همیشیگیه....

خواهش...وظیفمونه..من همیشه به یادتم..دلمم تنگ میشه واست..همین که هستی بازم خدا رو شکر..خوشحالم خیلی...

مرجان یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکم

من نمدونم چه رازیه که تو یه مدت غیب میشی ، بعد ییهو میای شصت من پست می نمینسیمی نویسی (چی شد !) من معمولا توی نوشتنه فعله می نمینمیمنیمی نویسی مشکل دارم . نیشمولک

شاد باشی

سلاممم مرجان جان خانومی عزیزم...

خودمم نمیدونم والا..اگه فهمیدی رازشو حتما بیا به منم بگو..باشه؟؟افرین...
:دی...اره سخته از بس این کلمه...

تو هم عزیزم...

ayda یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.harfabi.blogfa.com

ok.mana movafegham aslan haghe kore nabud

اره دیگه...ناراحت کننده بود...

*+*+*سارا*+*+* دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

ژیگولی جون بترکی با این اهنگت

چنان قرم گررررررررررفت که نگو =))

حالا این کمرههههههههههههههههههههههه یا فنره =))


من خیلی دوست داشتم که روز اول رو روزه بگیرم...ولی متاسفانه نشد...ینی غروب فهمیدم که روز اول بوده

الهیییییییی..خندههه...

ایوللللللللللللل قررر...

هر دوش هست دیگه..کمر فنری..:دی

اوهوم...منم همینطور..ولی لامصب از همون سر شبش تا فرداش نیم ساعت یه بار دو لیوان اب خوردم..خیلی تشنم میشه من...

ایشالا سال دیگه...

راستی..تولدت مبارک باشه...

مریم سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
باهات قهرم چون به من نگفته بودی که آپی
مواظب خودت باش

سلامممممممممممم ابجی مریمی عزیزم...
ااا..قهر نکن خانوم خانوما..اخه تو که نبودی که..من ایندفعه به هیچکس نگفته بودم..تو هم که کامیت خراب شده بود نبودی خب..دیشب بودی که اینقد حرفای دیگه بود که یادم رفت یبگم..معذرت...

چشم..تو هم عزیزم...

شهرزاد سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام ژیگولییییییییییی:
حالت چه طوره؟
چه طوریایییی؟
کجایی بابا کم پیدایی؟
ژیگولی بیا اپ کن لااقل یه چیز درست حسابی بنوسیم!!!
ژیگولی این اهنگتو عوض کن یهو شروع میشه ماهم که عصاب وصاب نداریم ییهو شیش متر میپریم هوااااااااا......
موظب خودت باش
زود زود اپ کن و کوتاه..
**قربانت**
بی معرفت به منم سر بزن!!!

سلاممممممممممممممم شهرزاد خانومی گل...
حالمم خوبه..بد نیستم خداروشکر...
اینطوریام..:دی
خودمم نمیدونم..پیدام کردی یه اطلاعیه بده بهم...
چشم..امشب ایشالا...
سفارش دادیم عوض بشه..تو فره هنوز..ایشالا به زودی...
چشممم..تو هم مواظب خودت باش...
ایشالا...
مرسی...
بی معرفت نیستم..حوصله ندارم اصلا اینروزا..ولی چشم..حتما میام..حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد