یادش به خیر...

salammmmmmmm...

che hal...che ahval?? khosh migzare...

...

خاریجیکی نوشتم حال کنین...

میبینم که کسی یادشو این ژ یگولو هم نیس انگاری...بودو نبودش یکی شده فچ کنم انگاری...

اکشال نداره...

اقایون خانوما...توجه توجه...

هاااا..چی میخواستم بگم؟؟

هیچی یادم رفت...

این یه نمونه از کل روز منه..۶۰ درصد حرفایی رو که میخوام بزنم و یادم میره سه سوت...بچه به ایم باهوشی دیده بودین؟؟ نه خدایی...

ابروم رفته..الزایمره اسمش الان اینی که من گرفتم؟؟؟شماها که دکترین و سرتون میشه؟؟

خب از کجا شروع کنیم..

اقا بلاخره این اتاقه بود من داشتم...یادتونه..شتر با بارش و اینا...اره همون...بلاخره شترا و باراش پیدا شدن...این زبون بسته شترا نزدیک بود دیگه بمیرن حیوونکیا...ولی خوب به دادشون رسیدم...

اره دیگه ۵ شنبه ای بلاخره این پسر خاله نسبتا گرام میز مارو اوردندبعد از ۶ ماه...ماهم شروع کردیم به جم و جور کردن اتاقمون و بلاخره بعد از تلاشهای فراوون شبیه اتاق ادما شد این اتاق...

داشتم کاغذامو نقشه ها و پروژه هامو جابه جا میکردم چند روز پیشی کلی به یاد دوران دانشکده افتادم و بچه ها و پروژه هایی که شبانه روزی کارمیکردم تا تمومشون کنم...هیچ وقت سرموقع یادم نمیاد پروژه هام اماده بود..همیشه خدا به قول یکی از دوستام دقیقه ۹۹ کارامو تموم میکردم و تحویل میدادم...میگفت تو کارات از دقیقه ۹۰ و اینا گذشته..تو دقیقه ۹۹ ای هستی همیشه...یادش به خیر...چقده من حرص میخوردم...به خاطر کم اوردن وقت...زیادم ازش نگذشته ها ولی خب رفته جز خاطره هام..پارسال همین موقعه ها و ترم قبلش بود..که اوج پروژه هام بود...

یادمه تو ۱۰ روز من کلا شاید ۵۰ ساعتشو خوابیده بودم...دیگه دم دمای اخرین وقتای که داشتم به تحویل پروژه ها چشمام باز نمیشد..قلمم تو دستام بند نمیشد...اونموقع ها خیلی دری وری به خودم این رشته ام میگفتم ولی الان که یادش میفتم دلم تنگ میشه واسش...یادمه پارسال دوتا از اخرین پروژه هامون بود تقریبا یه چیزی تو مایه های پایان نامه..هر کدوم ۴ واحدی بودنو هر کدوم یه استاد داشتیم ازاون پاچه گیرا و بد اخلاقاش..خیلی وارد بودن و فهمیده ها ولی خب نامردایی بودن اساسی..اصن دانشجو رو به هیچیشونم حساب نمیکردن...پدرمونو در اوردن...یه پروزژه مجتمع فرهنگی رفاهی کامل با همه چیزش...و اونیکیشم یه نمایشگاه مدرن بود...هردوتاشو واقعا دوست داشتم و با تمام وجود روشون کار کردم...خیلی هم خدایی تعریف نمیخوام بکنم ولی خدایی کارام عالی از اب در اومده بود..ولی وقت نمره اون نامردا بیمعرفتی کردن..یکیش بهم دادن ۱۴ و اون یکیش ۱۳...که هر استاد دیگه ای بود ۱۸..۱۹ رو حتما حتما میداد ..تازه جالبیش این بود خودشونم میگفتن...ولی روزی که تحویل میدادم کارامو بعد از ۳ ساعت انتظار کشیدن و حرص خوردن نمرمو گرفتم همه خستگیام یه جا از تنم بیرون میرفت..خیلی لحظات خوبی بود..الان دلم تنگ شده واسه اون موقع ها..اون ترس و استرساش..اون بیخوابیاش...یادش به خیر....

نمیدونم چرا اینارو امشب نوشتم...اصلا نمیدونستم چی میخوام بنویسم..فقط دلم تنگ شده بود و گفتم میرم شروع مینم یه چیزی مینویسم..این شد که یهو یاد اون وقتا افتادم همین الان و نوشتم...

دیگه اینکه هیچی..خیلی لز دوستان غر زدن و فحش دادن(البته تو دلشون)که چرا اینقد طولانی مینویسم..ایندفعه رو دیگه چیزی نمینویسم که یکم کمتر طولانی بشه...باشد کهع رستگار شویم همگی..جمیعا...

راستی..اینروزا داره عجیب و غریب از بعضی از ادمای دور و برم همینایی که هر روز ناچارم ببینمشون داره حالم بهم میخوره..چرا ایا؟؟؟

خیلی داره از بعضی جهات بهم فشار میاد و دم نمیزنم..ولی خداییش سخته..دعام کنین بتونم طاقت بیارم...

 

مواظب خودتو باشین..خوش باشین...فعلا...

نظرات 36 + ارسال نظر
اقلیما چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ

سلامممممم بر جیگولو.
چه عجب پیدا شدی!!!
بی معرفت من که این همه واست اف نهادم.چرا جواب نمی دی؟؟؟ما که یاد شما هستیم شما انگار .... آره؟؟؟
اره ؟واقعا حالت به هم می خوره؟
منم اینجوریم بیشتر مواقع.اگه دلیلشو فهمیدی به منم بگو.
خووب
راستی یه سرکی هم به من بزن.
اون اسم وبلاگه منم تو لینکات عوض کن
فعلا بای تا های

سلامممممممم اقلیما خانومی...
من که پیدا بودم عزیز..شوما نبودی چند روزی...
من بیمعرفت نیستم خانوم خانوما...من هم واست اف گذاشتم اکثر شبایی که بودم و هم دو سه تا کامنت واست گذاشتم..همیشه هم به یادت بودم و هستم...افها احتمالا نمیرسه..وگرنه که من هم جواب دادم و هم خودم اف گذاشتم واست...
چشممم..اگه فهمیدم البته..که فک نکنم...
من همیشه سرمیزنم..چشم..حتما عزیز...
نیخوام عوضش کنم..من این اسمتو خیلی دوست دارم خب...
فعلا عزیز...

اقلیما چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ

جانم؟؟

اقلیما چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ق.ظ

اون قبلی ایشتباه شد(کامنت خالیه رو میگم)
راستی من الان چندم هستم؟

اهاننننن...اوکی..
الان سومی..ولی اول شدی ایندفعه رو..ایوللللل..:دی

بنفشه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
ژیگو جونم دلم برات تنگیده
اما دستم خیلی خیلی بندینده
بعدا میام و بهت سر میزنم
خوشحالم که بالاخره اتاقت سرو سامون گرفت میترسیدم که خودتم قاطی اساسا ........ :(())))))))))))))))
میز نو هم مبارک باید شیرینی بدی ها :دی
دیگه کم پیدا شدی؟!!!!!!!!!!!!!!۱

دلم برات تنگیده .........

سلامممممممممم بنفشه خانومی...خوبی گلم؟؟
منم بد نیستم..خدا رو شکر...
من بیشتر..خیلی به خدا...
میدونم سرت خیلی شلوغه...توقعی ندارم..فقط میخوام تو حالت خوب باشه و به کارات برسی..من همیشه به یادتم..همیشه...
هروقت تونستی و اومدی واقعا شادم میکنی...ممنونم...
خندههه..مرسی...همون شترا دیگه منظورته اره؟؟ خندههههههه...
شیرینی هم به چشم خانوم خانوما..حتما...
من و کم پیدایی..عمرا..منهمیشه هستم عزیزم...

منم همینجور..خیلی زیادددد..مواظب خودت باش...

یاسی چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

دعا می کنیییییییمممم!!
مشکله همه اس! منم حالم از بعضیا به هم می خوره که مجبورم همش هم ببینمشون! از جمله هم گروهی تزم!!! ایشششششششششش!

مرسییییییییی...
اره دقیقا...میدونی دارم یهو به چی فک میکنم الان؟؟ به اینکه خدا کنه اونجوری باشم که کسی حالش از من بهم نخوره...
اره یادمه یه چیزایی بهم گفته بودی دربارش..که اصلا قابل تحمل نیست...ایشتالا که هر چه زودتر از دستش راحت میشی..:دی

مواظب خودت باش..مرسی اومدی...

آرامیس چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://mem00l.blogsky.com

سلام

بعد کلی دوباره آپ زدم

یه کمیشو نوشتم هی بدک نیست !!

بدین وسیله اعلام می شود اوراق مشارکت تعداد محدودی دوست دختر
توسط اداره نظارت بر امور داف بازی با شرایط ویژه به عرضه گذاشته میشود.
این اوراق بی نام و قابل انتقال به غیر می باشد

دادا ممولی میبینمت

سلامممممم ارامیس جان...

ایولللللللللل...

اهان..ممنونم...

ایول..باز از اون اپا هستشا اره؟؟ ایول...

میام حتما..ممنون خبر دادی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

دوباره اولم؟!

نه دیگه.ایدفعه دیگه اول نیستی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

بی زحمت یکی بیاد اولی رو تحویل بگیره..... دیگه هیجانشو از دست داد! آهههههههههههههههه!

بی زحمت اومدن تحویل گرفتن..اقلیما اومد تح.یل گرفت..:دی

اخییی...:دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

گفتی پروژه؟! اوه! واقعا یادش به خیر اون روزا!‌ تو هنوز به دنیا نیومده بودی مادر جووووون! دانشسرایی بود و ما بودیم و استادا!

اره دیگه...پروژه...اوه..اره دیگه تو الان ۴۰ سالته من اونوقتا هنوز نبودم..:دی..وای وای..

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

خستگی با ۱۳ و ۱۴ از تنت رفت؟! خسته نباشی مادر جون!‌ مخصوصا که ۱۸ - ۱۹ حقت بوده!

اره..تو هم به جا من بودی با همین ۱۳..۱۴ خستگیت در میرفت..با اون استادا..اخه قول مساعد افتادن رو بهمون داده بودن..

مسخرم نکن..:دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

من بودم آجان کشی میکردم و مشتی بر دهان استکبار جهانی میزدم بلکه از رو برن و به من ۲۰ بلکه هم ۲۲ یی ۳۰ اینطورا بدن!

همون..حیف که تو نبودی..بلکه حسابشونو برسی . حقشونو کف دستشون بزاری...اگه بودی کاری میسکردی ۳۰ رو میدادن حتما بهت..حیف شد...

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

این تاییدی رفته تو اعصاب من ها!

ااا..شرااا اخه...اهان چون باید هی بندی هی بازش کنی..قدیما یه چیزای دیگه رو اعصابت بود که یه جورایی حلش کردیما..یادته..همین نوشتن اسمت..:دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

خب دیگه تا بیشتر اعصابم هالیدی نرفته برم سر پروژه!.....

اهان..باشه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

بله!‌ خداوند بهت تحمل بده از همون جهات که فرمودی!

انشاالا...آمیــــــــــــــــن...

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

فعلا!

یا حق...

√ҰâŞâmįη چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام علی جان!!

آره میفهمم حستو ... خیلی با حاله ... آدم از یاد آوریش هم دلش میگیره...هم خوشش میاد و اینا...

حالت خوبه؟!

حالا اوضاع رو به راه هس یا نه؟!

آپ بعدیت کـــــیه ایشالا؟!

خوش باشی!!

گل رز :دی

.

سلامممممممممم یلسمین خانومی گل...

اره دقیقا...خیلی خوب حس کردی...

بد نیستم..خوبم..مرسیییییییی...

الان اره رو به راهه تا حدودی...خداروشکر...

خندههه..من نگم کی اپ میکنم خیلی سنگینترم..:دی

ممنونم..تو هم عزیز...ایشالا...

مرسیییییییییییییییییییییی...

فاطمه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

خیلی دوست دارم یه کتک مفصل بزنمت

خودت میدونی کیم؟؟؟!!!!

نمیدونم چرا ولی هیشکی نمیخواد درک کنه که منم دلم میخواد اینجا باشم ولی روزگار نمیزاره....یه چند ماه دندون رو جیگر بزارید باز مثل همیشه میام براتون کلمنتای ده متری میزارم خوبه....
الان به من گیر می دین که چی...
حالا شاید اون سطر اول منظورت من نباشم ولی من به خودم میگیرم:دی

یه توضیح اضافه:
اینقد کارام رو هم ریخته که هر روز ۷۲ ساعت هم باشه باز کم میارم...باور کن....
ولی بگما ریز ریز نوشته های تورو میخونم...
آآآآآآآرررررررههههههه
یادش بخیر:دی
چه خوب میشد یکی از همون استادا پاچه تو می گرفت:دی
مرجانننننننننننن بیا باز این زیاد داره حرف میزنهههههههههه


اییییی گیگیلیییییییییییییییییییییی

نیلوووووووووووووووووووووو




من اینجامااااااااااااا

اخ جوننننننن کتک مفصل..اونم از طرف فاطمه..اوه اوه..:دی

اره میدونم..پس که چی...
خب دلمون تنگ شده به خدا..باورمون میشه و درکتم میکنم که سرت شلوغه و کار داری..ولی دلتنگیه باعث میشه که بیاییم بگیم کجایی و چرا نیستی و از این حرفا...
جدی میای بازم مث قبل؟؟ ایوللللللل ما همچنان منتظرت میمونیم...
چه خوبه این کامنتای ده متریت...(قلب)...
چشممممم خانوم خانوما..دیگه نمیدیم...:دی..خوبه؟؟

نخیرم..اصلندشم منظورم به تو و دوستای دیگه نبود...بیخودم بخ خود میگیری...

توضیح اضافتونم گوش میدیم...:دی
از بس که یانگومی تو فاطمه...باور کن...من باور میکنم...
ممنونم..مرسیییییییییییی..فدات...
خندههه..ارههه...یادش به خیر...
اگه اونطرفا پیدام بشه هستن که بگیرن هنوزم پاچمو..:دی ولی من احتیاط میکنم..:دی

اااا مرجانو چیکار داریووالن میاد اینجا با گیگیلی باز قشقرق را میندازه و دعوام میکنه و بعدشم فرار میکنه...هیسسس...

داد نزن فاطمه..ااا

نیلو هرچی هم اد بزنی اینمطرفا پیداش نمیشه..خیالت راحت..:دی

قابل توجه نیلو..گیگیلی..مرجان جان..و بقیه بر و بچ..فاطمه خانوم اینجا بودن یه چند دقیقه ای...

ممنون فاطمه جان..مرسی...

خر کوچولو پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.kharekocholo.blogfa.com

خب من مثل همیشه بازم کم می یارم به خاطر معرفتت !
اگه کم رنگ شدم ....

اختیار داری...اینا چه حرفیه..تعارف نمیکنم..بچه هایی که میان اینجا معرفتاشون بهم ثابت شده هستش...یکیش خود تو..هر وقت وقت داشتی و اومدی واقعا خوشحالم کردی عزیز..مرسی...

نگین پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

پسلام علی جونم
خوبی؟
ببخشید نیومدم...نکنه دلخور باشی از دستم؟
من جند روز نیومدم اصلا تو نت...نشده..ببخشید...
خوش میگذره؟
خسته نباشی..
الان چه حی داری اتاقتو مرتب کردی؟
الا کار جالبی نیست ...اه اه...من بدم میاد...
چه خبر دیگه؟
مرسی که اومدی پیشم
نه عزیزم نگران نشو...هیچطوریم نمیشه....نشده بود بیام...
آپ میکنم به زودی...این خبره خوشم بود...
بیای پیشم هااا...
دلخور نباش...
فردا جمعه است ااااا....

فعلا...

سلاممممممم نگین خانومی عزیزم...
بد نیستم..شکر...
خواهش میکنم..نه به خدا.دلخور نیستم...
دیدم نیستی هیجا..اصلا اشکال نداره عزیز..هروقت باشی و بیای خوشحالم میکنی...
اییی..میگذره...
ممنون...
کلا از نظافت و تمیزی خوشم میاد..یه احساس سبکی...
چی کار جالبی نیست؟؟
خبر خاصی نیست...
خواهش..وظیفه اس...
اهان..باشه عزیز...
اومدم امشب همین الان دیدم اپیده بودی...مرسی...
چشم..همین امشب اومدم...
نیستم عزیزم...
میدونم...مرسی...

موفق باشی..یا حق...

توت کوچولو پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

یؤً»ئژؤًٍ.‌«]أئ»ِ.ژ]ء == > به این میگن خارجکی(چشمک)

آره من که همیشه از همه حال به هم میخوره چی بگم؟!
تو که تازه اینجوری شدی(زبوووووون)

وقت کردی یه سر بیا!

بوس بوس

بابای

ایولللللللللللل خاریجیکی...:دی...چشمولک...

نه من از همه که حالم بهم نمیخوره دیگه...
اره...

حتما عزیز..اومدم پیشت...

مرسی..بوس...

فعلا...

باران پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام علی جان
ولادت با سعادت حضرت علی (ع)رو بهت تبریک میگم و همینطور روز مرد رو بهت تبریک میگم
خوبی؟
ممنون از لطف همیشگیت و ممنون از حرفات
حالم یه کم بهتر شده و بعد از کلی تصمیم گیری برگشتم ممنون داداشی گلم
اون حرف اولت اینکه بود و نبودت فرقی واسه کسی نداره سخت در اشتباه هستی...خود من شاید کامنت کم بزارم اونم تو این یه هفته اینطور شدم ولی روزی چند بار وبتو باز میکنم ببینم آپ کردی یا نه...بدون واسه همه بخصوص من خیلی ارزش داری خیلییییییییییییییی زیاد
اتاق جدید مبارک باشه نکنه خبراییه هاااا(خنده)آره میدونم خبرایهه نمیگی(خندههه)
دانشگاه و پروژه هاش اصلا خاطرات خوبی نیستن منم ۲ ماه واسه ۳ تا پروژه زحمت کشیدم آخر ۱۳ بهم داد استاد ن ف ه م....بقیشو خودت حدس(خندهههه)
دیگه دلت واسه اون خاطرات تنگ نشه
چرا حالت بهم میخوره از آدما؟منظورت کی بید هاااا...به خودت سخت نگیر چون منم مثل تو تحمل خیلی از آدما رو ندارم
بیخیالشون اصلا محل نده
تورو خدا تند تند آپ کن نه ۳۰ ۴۰ روز یه بار اونم ۲ خط مینویسی(گریهههههههه)
مواظب خودت باش
شاد و سلامت باشی
فعلا خداحافظ

سلاممممممممممممممم باران خانومی گلم...
منم این عید رو تبریک میگم..

ممنونم از تبریکت..مرسی خانوم خانوما...
بد نیستم...
خواهش...
اومدم دیدم..خوشحالم که برگشتی عزیز..خیلی...
میدونم..اون حرفم شاید مال خودم نبود..نمیدونم چی شد نوشتم اصلا..من به همه شماها ایمان دارم و لطف و مهربونیاتون واسم ثابت شده هست....ممنونم از تو ابجی خانومی گلم..مرسی...
اتاق جدید نه اتاق تمیز..:دی..نه بابا خبر کجا بود..:دی
اره خدایی..ولی واسه من که یه مدت گذشته وقتی به کارام نگاه میکنم یه احساس غرور خوبی بهم دست میده از اینش خوشحالم...
چشم..:دی
نمیدونم..از همه نه ها..از بعضیا..اونم اکثر اوقات نه..بعضی وقتا...
اره باید همین کارو کرد...
چشممممممممم..
گریه نکن ااااا...
چشم..تو هم...
ممنونم..مرسییی...
فعلا عزیز...

مرجان پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر ژی ژی اکم

تو آپه شصت منی از خودت دروکردی ؟ کار و زندگی نداری ؟ نه ، مرگه من کار و زندگی نداری ؟ بگم گیگیلی بیاد از پشته بوم پرتت کنه پایین ؟ یا بگم جوجه تیغی بندازه تو شلوارت ؟ خدایا منو گیگیلیو بکش ، بکش .................اما ژی ژی جونمونو نکش ازمون نگیرش (نیش)

پس یه پا دکتر مهنسی و گیگیلی خبر نداشت . آره ؟ آخه این همه پروژه دروکردی
راستش تازگیا منم حالم از دور و بریام به هم میخوره یعنی چرا ؟ ( همون شکلکه که داره فکر می کنه دست توی دماغش می کنه . نیش)

ژی ژی پاشو بیا با گیگیلی بریم دوچرخه سواری . میای ؟ باقلوا هم بی زحمت بیار با خودت . اوممممممممممممم ۷۰ تا ! نیش

شاد باشی

فاطمه نیش نیش سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ژی ژیو کشتیم دیگه . حالا برو با خیاله راحت شکلات بخور (نیش)

سلاممممم بر مرجان خانومی گل...

نه دیگه..اینیکی خیلی کمتر بود که...اونلی فور یو...:دی
نه..اگه کار و زندگی داشتم که اینجا نبودم که...رفته بودم خارج..:دی
ااااااا اینکارای بد و زشت یاد گیگیلی نده بچه..زشته...خدا نکنه...این حرفا چیه؟

نه بابا..:دی

خندههه..نیدونم والا...

چشممممممممم چشم حتما...باقلوا هم به چشم...چه حالی هممیده دوچرخه سواری اونم با گیگیلی...ایولللللل...

ممنونم..مرسییییییی...

قابل توجه فاطمه خانوم...
اره راست میگه..:دی

اقلیما جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام
کجایی؟
بیا آپ کن.
من آپم.
راستی روزت مبارک(شنبه)
فعلا بای تا های

سلام عزیز...
همینجاها...
چشممم...فردا ایشالا...
اوکی..میام حتما...
مرسیییییییییییییییییی..ممنونم...
فعلا عزیز...

مـــاهـــان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://taranome-ashk.blogfa.com

ســـــــــلام



حــالــت خــوبـه؟



بـــدو بــیـا کـه آپ کــردمـا



ایـنـم یـه شـکـلـک جـالـب



..................(`-.................,.-')..
.....................\............/. //..
......................\........../. //..
........................\......../. //..
....................... ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|...............`-._ .. _.--' ................_..`...
........................).........|....................``........................`...
....................../...........|.................................................|.`...
...................../_....__)..................................................|...`..
.................../....................|........................................../.......).).
..................|...............|......|......................................../......(.(.(.(..
..................|...............|......|....................................../.........).).).).
..................|..()...()...|...................|...............|..._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
....................................\_______\_........\____...\_..@


حـتـمـا سـر بـزنـی ها




مـوفق بـاشی بابای[بوسه][خجالت]

سلام..

مرسی خوبم..

باشه..مرسی...

مرسی از این شکلک...





من شما رو میشناسم..ایا؟؟

عسل بابا جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام

هستم همینجاها ولی حس و حال نوشتن ندارم! می یام سر می زنم و میرم! همین!!

سلام عسلی خانومی...

اهان...چرا اخه؟؟ایشالا که حس و حالم پیدا کنی زود...

دوست پاییزی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
اومدم عید رو بهتون که هم نام امام علی (ع) هستید تبریک بگم..شب خوبی داشته باشید..

منم بعضی وقتا واسه دوران درس خوندن های قبلم تنگ میشه..من هنوز درسم تمام نشده و دارم میخونم..ولی دلم واسه دوران دبیرستان و پیش دانشگاهیم تنگ شده..واسه شب بیدار موندناش و دوستام..

ممنونم..مرسیییییییی..منم این عید رو بهت تبریک میگم..مرسی عزیز...

اره دقیقا...یاد اوریه خاطراتش جالبه و دوست داشتنیه...

موفق باشی عزیز و خوش..مرسی...

مرجان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی جونکم

ولادت امیر مومنان رو به همه مردای دنیا ، از جمله تو دوسته خوبم تبریک میگم

همیشه موفق باشی

سلامممممممممم مر مر جان جون خودم...

منم ولادت حضرت علی رو تبریک میگم..مرسی از تبریکت..ممنونم واقعا...

مرسی..تو هم همیشه باشی ایشالا...ممنونم...

فاطمه جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام دادا
ولادت مولا علی و روز مرد و روز عزیز پدر بهت و بابای نازنیت تبریک میگم
ایشالا دست مولا علی همیشه یارتون باشه

سلام مرمرررررررر
چشممممممم(نیش)

سلامممممممممممم فاطمه خانوم گلم...
ممنونم..مرسییییییییییییییییییی...ممنون واقعا..منم این عید رو تبریک میگم...به بابای خوبت که الان شاید جسمش کنارت نباشه ولی میدونی و میدونم که همیشه باهاته...

مر مر خانوم اینجارو...

توت کوچولو شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااامممممممممم..!!

آپم!!

روز پدر مبارک(توهم)

آره من کلا سبکم تنده مثه خودم(چشمک+زبون)

بابای

سلاممممممممممممممممم...

اوکی دیشب اومدم دیدم ولی نتونستم کامنت بزارم...

مرسییی..ممنونم...

ایوللللللللللللل...سبک خوبیه..عالیه...(چشمک)...

فعلا...

شهرزاد یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

سلاممممممممممممم ژیگولییییییییی:
عیدت مبارکککککککککککککککک!!!!!!!!!!!!
روزت مبارکککککککککککککککک!!!!!!
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
این روزم به پدرتم تبریک بگو از طرف من.....
مواظب خودت باش
*شاد باشی*

سلاممممممممممممممممممم شهرزاد خانومی گل...
مرسییییییی ممنون...
بازم مرسی...
بد نیستم..خداروشکر...
میگذره...خوش..نا خوش...
خداروشکر...
چشم حتما..ممنونم...
تو هم عزیزم...
شما بیشتر..فعلا...

شهرزاد یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

دوباره سلام:
علی جان تو ادرس وب منو تو لینکات عوض نکردی؟؟؟؟؟؟؟/
امدم برم تو وب خودم دیدم گفت تو سیستم نیست!!!!!
بی زحمت اگه تونستی درستش کن مطمئن باش دیگه ادرس عوض نمیکنم.....به اندازه ی کافی فحش از دوستان سر این قضیه خوردم....
دست مرسی
ممنون

سلام عزیز جان...
اخخخ..ببخشید..به خدا وقت نکردم...امشب حتما...
چشم حتما عزیز...فحش که بیخود کردن دادن...دیگه نمیدن..اونم به خدا وقت نکردم وگرنه با کمال میل..حتما درستش میکنم...
خواهش...

رضاــــــــــReza یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.reza-nefrin-name.blogfa.ir

سلام سلام
به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان
وبت مثه خودت باحاله
یه آهنگ بذاری توش بدک نیستپرنده های دلمون پر میکشن تا بی کرون

باز صدای عشقمو میکشونن تا کهکشون

یاد نگاه اولت دل می بره باز دوباره

نگاه هر رهگزری باز تورو یادم می یاره
علی علی یا حق ـــــــ تا بعد ـــــــ@};-

سلام اقا رضا...
چقده قشنگ..ممنون...


یا حق...

باران یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی
احیانا خدای نکرده زبونم لال نمیآپی؟
گریههههههههه

سلامممممممممممممم ابجی خانومی گل...
خندههه..خدا نکنه...امشب ایشالا اگه مشکلی پیش میاد...
گریههههه هم نکن..اااا...

دایانا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام.خوبی؟من همیشه سر می زنم.اما می دونی آدم وقتی خودش وبلاگ داشته باشه زیاد حوصله کامنت گذاشتن نداره.دلم واسه وبلاگم تنگ شده.فقط یه انتقاد راجع به وبت.این آهنگ نانسی رو به نظر من برش دار.هیچ قرابتی با اینجا نداره.موفق باشی .بای

سلاممممممممم دیانا جان عزیز..مرسی بد نیستم..ممنون...
مرسی عزیز..تو لطف داری بهم...همین که میای هم خوبه...خوشحالم میکنی..هروقت دلت خواست و حوصلشو داشتی کامنت بزار عزیز...
منم خیلی خیلی دلم واسه نوشته هات تنگ شده..جدی میگم..کاش دوباره شروع کنی عزیز...
چشممم حتما..ورش میدارم این اهنگو.خودمم تو فکرشم..به زودی زود ایشالا..ممنون از انتقادت..مرسی..

دیانا جان..تو هم شروع کن دوباره عزیز...منتظر نوشتن دوباره ات هستم...باشه؟؟؟

موفق باشی..فعلا...

نگین یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلااااااام علییییییییییییییی
روز پدر رو به بابات از طرف من تبریک بگو...
بالاخره روز مرد هم هست...روزت مبارک پسرم...
خوبی؟
چه خبرا؟
دیروز میخواستم بهت تبریک بگم...
ولی خب....مهمون داشتم نمیتونستم بیام نت...
ببخشیددد....
خوبی دیگه؟
چی بگمممممممممممممم
خوندی پستمو...مرسییییی....
واییی خدا جونم...
سه شنبه و چهارشنبه عروسی داریم...از الان دارم آهنگ قر قنبیلی گوش میدم...حال میکنی آمادگی رو..(نیش)
مواظب خودت باش...

فعلا...

سلاممممممممممممم نگین خانومی...
چشمم حتما عزیز..مرسی از لطف همیشگیت...
خندههه..ممنونم..مرسی...
بد نیستم
خداروشکر...
سلامتی...
اها..ممنون همین که به فکرمی کلی واسه من ارزش داره..مرسی عزیز...
خواهش میکنم اینا چه حرفیه...
هرچی دوست داری بگو نگین جان...هرچی...
ایوللللللللللللل بابا نگین تو داری میترکونیا حالا دیگه..این دوتا چندمش میشن؟؟ ایولللللللللل ایشالا همیشه به خوشی و شادی و عروسی و اینا باشه ایشالا...
اره خدایی حال میکنم امادگی رو...ایولللللللل...
چشمم..تو هم عزیز...

فعلا...

یلدا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

دوباره سلام اخه این چه مدل نظر گرفتنهههههههههههههههههههه
من جون می کنم تا یه نظر بدم بعد هم که ثبت نمی شههههههههههههههههههه
خیلی بده این جورییییییییییییییییییییییییییییی

سلام یلدا جان...ای وایی مث اینکه منشکل پیدا کرده...شرمنده واقعا...
ببخشید سعی میکنم ببینم مشکل کجاست درستش کنم..معذرت واقعا...
میدونم خیلی بده..اره...درستش میکنم ایشالا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد