تولد ابجی جونیم...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...

دارین طول سلامو؟؟؟

این طولانی بودنش میدونین یعنی چی؟؟ یعنی اینکه خیلی دلم برا اینجا و بچه هاش تنگ شده...

خوبین؟/ خوشین؟؟

اول از همه ولادت  تنها مرد عدالت و عدالت خواهی واقعی رو به همه تبریک میگم...مخصوصا به همه باباهای مهربون که خیلیاشون از تو چهرشون پیدا نیست ولی از ته دلشون مهربونن و دوستمون دارن...بابا جونم..میدونم که خیلی اذیتت کردم ناخواسته البته..ولی خب روزگاره..پیش میاره..میدونم که با اون دل بزرگت از بدیای من گذشتی و بخشیدیم...به اندازه همه اون دوست داشتنی که باید دوست داشته باشم بیشتر دوست دارم...شاید تو رفتارام نه من نشون بدم و نه تو..ولی هردومون خوب میدونیم...امیدوارم که منو بخشیده باشی...ببخشم...ازم بگذر...میدونم دعاهای خیرت پشت سرمه...کاملا حس میکنم...خدایا شکرت..هزاران هزار بار شکرت...

بازمن از همینجا که میدونم هیچ وقت نمیخونی بهت این روز بزرگ رو تبریک میگم...امیدوارم سایه پر از برکتت همیشه بالا سرمون باشه...همچنین سایه پر از مهر و گذشت همه پدرای زحمتکش بالا سر متا بچه هاشون...

 

میدونم که همه تا یه چیزی رو داریم از دستش ندادیم یا قدرشو نمیدونیم یا اونطوری که باید بدونیم نمیدونیم...مطمئنم که اون بچه هایی که باباهاشون الان یه جور دیگه پیششونن یعنی فقط تو دلشون پیش همن و جسمشون در کنار بچه هاشون نیست..اون بچه ها از همه ماها بیشتر قدر بابا رو میدونن و میدونن داشتنش چه نعمته بزرگیه..مث چنتا از دوستای همینجا که میدونم این وضعو دارن...فاطمه عزیز..گیلاسی مهربون..ایدای گل (زیتون) و بچه های دیگه ای که این وضعو دارن..از همینجا به باباهای مهربونشون تبریک میگم این روزو...

خب این از این...

و اما...

تولد تولد تولدش مبارککککککککککککککککک...

البته دیروز بودا ولی خب هم تبریک روز پدر و هم این تولد با یه روز تاخیر اینجا مینویسم..اینم همش تقصیر این اینترنت مذخرفه که هر کار کردم دیشب و پریشب یا وصل نمیشد یا اون دو باری هم که به زور وصل شد هر دفعه ۳..۴ دقیقه بیشتر دوام نیاورد و قطع میشد..این شد که همش افتاد واسه امشب...

 

تولد ابجی کوچولی گل خودمه..همه زندگیه من...مخمل داداش مطهره کوچولی خودم...داداشی فداش بشه...

 

۷ سالش تموم شد  وارد ۸ سالگیش شده...

خیلی خیلی خیلی دوسش دارم و حتی یه روز دوریشو نمیتونم تحمل کنم...خدایا همیشه سالم نگهش دار و خندون...

من بهش میگم مخمل داداش و اون همیشه بهم میگه داش علی...همه فامیل میدونن دیگه...

کادو هم که یه عروسک یه بازی فکری یه سی دی کارتون گرفتم واسش...

مخمل داداشی..مطهره گلم خدا هیچ وقت تو رو ازم نگیره..نفس داداشی هستی..دوست دارم...

 

خب اینم که از اینا...

دیگه واسه امشبم بسه فک کنم...

خوش باشین همگی..مواظب خودتون باشین..فعلا..یا حق...

نظرات 32 + ارسال نظر
م ی ث م دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام.
مبارکه
چون عادت دارم خودم رو تو شادی مردم شریک کنم گفتم یه پیغامی بزارم!

سلام میثم جان...
مرسی ممنون...
ممنون...مرسی اقا...

گیلاسی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ق.ظ

اوخی چه نازه این دختر
خدا براتون نگهش داره حق داری تعریفش رو بکنی .. اصلا خواهر غمخواره برادره !!
ببینم برا اون یکی هم همینطوری قربون صدقه میری ((=
خیلی ممنون مهربون که یاد ما رو کردی هیچکسی تو این دنیا نمیفهمه این روز چه روز تلخیه برامون ... مرسی

سلاممممممممم گیلاسی خانومی گل...
چه خوشحالم کردی دم صبحی اسمتو دیدم اینجا...ممنون...
مرسیییی...
خیلی دوسش دارم...ایشالا..ممنون...اره دقیقا...
اونیکی هم خیلی دوسش دارم خدا میدونه...فقط ایکاش که یخورده از این بچه بازیاش بی معرفتیاش دست برمیداشت تا منم یزره دلم خوش باشه...
خواهش میکنم...مهربونم خودتی...من هرچیزی که مربوط به باباها بشه اول یادمو اینایی که ندارن میافتم و هستم..مخصوصا خودت...
خواهش...

مرسی اومدی عزیز...

باران دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلاااااااام داداش علی
چه عجب آقا بالاخره آپ کردی؟
تولد تولد تولدش مبارررررررررررکککککککککککک
امیدوارم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال زنده باشه و نوه و نتیجه و ندیده و .................(به علت بلد نبودن جدا بقیشو نمیدونم)
همه رو ببینه و همیشه زنده باشه
وایسااااا ببینم تو که داداششی اومدی اینجا تولد گرفتی کیکت کووووو؟من چی بخورم اومدم تولد هاااا(خنده)
هنوز پستت رو نخوندم فقط دیدم تولد آبجی کوچولووووووئه اومدم تبریک بگم بعد بخونم برگردم
هزارررررررر ماشالله آبجیتم نازههههههه
فعلا برمیگردم

سلامممممممممممم باران خانومی گلم...
:دی..شکنیم دیگه...
مرسییییییییییییییییی...
ممنونم..مرسی عزیز...
اینم کیک...بفرمااا..:دی
اهان...ممنونم...
مرسی...
فعلا عزیز...

√ҰâŞâmįη دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام آقاهه

اولا که روز خودت مبارک !!‌ :دی البته با کلی تاخیر شرمنده !!‌
بعدشم اینکه تولد آبجی گلت مبارک

خوشگله !!‌ *:

خیلی مراقبش باش!!‌ به خاطر چشم خودم نمی گماااااااااااااااااااا کلا گفتم :دی

ببوسش تولدشم تبریک بگو !!‌ البته با تاخیر :دی

ببخش بی خبر گذاشتمت !!‌ میبینمت!!‌
.

سلامممم یاسمین خانوم...

اولا که مرسیییییییی...خواهش میکنم دشمنت شرمنده اینا چه حرفیه عزیز...ممنونم...

از خودته...:*

چشممم هستم...اختیار دارین خانوم خانوما..اینا چه حرفیه...اااا

چشممم حتما...

نگرانت شده بودم...ایشالا...ممنونم...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام....
هم روز پدر مبارک و هم تولد خواهرت.....

سلامممم عزیز...
ممنونم..مرسی از لطفت...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

بابا کادو!!!!!
فقط خواهر کوچولوهه رو انقدر تحویلی میگیری یا همه ی خواهر برادراتو؟!

:دی...

من همین یه خواهر رو دارم البته تو خونمون..:دی و یه برادر دیگه..کلا ۳ نفریم...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

ما دیگه رفع رحمت کنیم!
موفق باشی

اختیار دارین خانوم خانوما..شما رحمتین...

کجا..به این زودی..؟تشریف داشتین.
بازم بیایین از این طرفا خوشحالم میکنی...
تو هم...

اقلیما دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلاممممممممم
خوبی آیا؟؟؟
بابا تلبد! بابا مخمل!!
منم تبریک میگم.ایشالله 108 سالگیشو ببینی.
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلاممممممممممممم...اقلیمای عزیز...
خوبم مرسی...
:دی...
ممنونم مرسی...ایشالا...
تو هم عزیز...
فعلا...

عسل بابا دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

سلااااااااامممممممممم

خوبی؟ آخی! من الان عاشق آبجی خانومت شدم! ماشالا خیلیییییییییییییییی نازه! خدا براتون حفظش کنه!

ممممممم...می شه بگیرمش واسه داداشم؟ داداش منم کوچولو ا ِ همه ش ۲۵ سالشه!! :ی قبول؟

روز پدر هم با کلی تاخیر و اینا مبارک!

سلامممممممممممممم عسلی خانومی گل...

مرسی خوبم...اخی...ممنونم..ایشالا..مرسی...

همین؟؟ همش ۲۵ سالشه؟ فک نمیکنی یخورده اختلاف سنیشون همچینی یه نموره زیاد باشه؟:دی

ممنونم مرسی عزیزم...

نرجس دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://narjess.persianblog.com

تولد آبجب‌خانمتون مبارک باشه

ممنونم مرسی نرجس خانوم عزیز...

نگار دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://khalse.tk

سلام..
مبارک باشه.......خدا نگهش داره.......آخه نی نی...خودت می دونی در این مواقع میگوییم ماژیک پفی ........
یادته قول دادی یه چیزی رو اینجا درست کنی....ولی نکردی...در هر صورت مبارک باشه

سلامممممممممممممممم خانوم خانوما..نگار خانومی گلم...
ممنون مرسی عزیز...ایشالا..ممنون...اره اره.میدونم...ماژیک پفی..هیع...
درست کردم ولی ثبت نشده بوده انگار..امشب باز درستش میکنم...
ممنونم نگار خانومی...

باران دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلااااااااااااام اینبار مطهره خانوم اینو واسه تو مینویسم امیدوارم داش علی واست بخونه یا بهت بگه
امیدوارم هزاران سال زنده باشی و سایه مامان و بابا بالا سرت باشه همیشه دختر مومن و خانومی باشی و درستو بخونی و همیشه شاد باشی و لبخند رو لبات باشه و قدر مامان بابا و داش علی رو بدونی داش علی خیلی آقاست همیشه مواظب خودت باش میبوسمت مطهره کوچولوی ناز
..................................
حالا داش علی امیدوارم سالهای سال مخمل داداش سلامت باشه و همیشه در کنار هم باشین
جالبه منم وقتی بچه بودم شوهر عمه ام بهم میگفت مخمل عمو(خندههههههههه)
شاد باشی
مواظب خودت باش
فردا بازم بآپ
بای بای

حتما بهش مخونم اینارو..اون خیلی خیلی باهوشه..میفهمه...
ممنونم باران جان...

.........................

ایشالا..ممنون ممنون..مرسی عزیز...
ایوللللللللللل حس خوبی به ادم میده...(خندههه)...
تو هم عزیزم...
چشم حتما..تو هم...
ایشالا...
فعلا...

بنفشه دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

ای جون
چه نازه
خدا بهت ببخشه
انشالله همیشه قلبتون از عشق هم گرم و داغ باشه

خیلی نازه

ای وای خاک عالم
سلام یادم رفت

سسسسسسسسسسلللللللللللللللللااااااااااااااممممممم

چطوریا؟

منم این روز رو بهت تبریکات میگم و البته به بابایی گلت
به روت نیار که یه هفته دیر اومدم باشه :دی

از قول من ابجی جونت رو ببوس و بهش تبریک بگو


ژیگو جونم دلم برات تنگیده

مرسی عزیز..ایشالا.ممنونم...
ایشالا همیشه همینجوره..ممنون...

مرسی...

سلامممممممممممممممممممممممممممم گل خانومی گلم...

بد نیستم...

:دی..اصلا اشکال نداره عزیزم...مرسی...

چشممم حتما عزیزم...

منم همینجور..خیلیخیلی زیاد...مواظب خودت باش عزیزم...

مریم دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
تولد تولد تولدش مبارککککککککک
داداش علی منم باید اندازه مطهره دوست داشته باشی آخه حسودیم شد
خیلی مواظب خودت باش
تولد منم ۲ آبانه یادت باشه چشمک
التماس دعا

سلامممممممممممم ابجی مریم جونم...
مرسیییییییییییییییییی...ممنونم...
من دوست دارم..به اندازه مطهره..مطمئن باش عزیزم..تو ابجی خانومی گل منی..همیشه...
چشم عزیز..تو بیشتر...
ممنون یاد اوری کردی عزیزم..من یادم مونده اوندفعه ای که گفتی عزیزم..مرسی....
حتما همیشه...منم دعا کن عزیز...

شیرین دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://shirinlife.blogfa.com

سلام
آخی چه خوش عکسم هست این آبجی خانم...خدا واستون نگهش داره...من تازه وبلاگنویس شدم.البته خیلی وقته وبلاگ شما و دوستاتون رو میخونم...قدم رنجه بفرمائید خوشحال میشم.

سلام شیرین خانوم...
مرسی..اره خوش عکسه...بر عکس من..:دی...ممنونم...
ایوللل..مبارکه..ممنون از لطفت..چشم حتما میام..مرسی...

شیرین سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ق.ظ http://shirinlife.blogfa.com

یا علی{چشمک}

یا علی...:دی...(چشمک)...

نیکو سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://banoo-b.persianblog.ir

سلام

تولد خواهر گلت رو تبریک میگم خواهر نازی داری امیدوارم همیشه سلامت باشه و به ارزوهای قشنگش برسه ......... قدر این داداش علی رو هم بدونه که اینقدر دوسش داره .

شاد باشین

سلامممم...

ممنونم و مرسی...مچکر...مرسی عزیز...

شما هم...

نگین سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلام علی جون
خوبی؟
خوش میگذره.....
از طرف من که به بابات تبریک گفتی؟
نگفتی بزنمت؟
حالا گفتی یا نه؟(خنده)
اینو بخون...
http://i10.tinypic.com/4ulr5te.jpg
خیلی خنده داره....
آخر انشا و املاست...
راستی....
تولد خواهرتو از طرف من تبریک بگو...
از طرف من ببوسش...
یه بوس محکم...
انشاا.. خدا همیشه تورو برای اون و اونو برای تو نگه داره...
راستی چه خبر؟
خوبی دیگه...
خوب...
موفق باشی..

فعلا...

سلامممممممم نگین خانومی...
مرسی خوبم...
شکر..میگذره...
اره دیگه..:دی
:دی...
میگم...:دی
خوندمش..خندهههههه..ماشالا هزار بار ماشالا..این چه دکتری شده الان دیگه واسه خودش...

چی..؟
چشمممممممم..یه بوس محکم محکم...
ممنونم مرسی..ایشالا...
خبر خاصی نیست..روزگاره.میگزرونیم...
تو هم عزیزم..مرسی...

فعلا...

مریم سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام داداشی
آخه تقصیر من نیست آبانی ها همشون حسودن
داداشی جونم معبود من آپه سر بزن منتظرم

سلامممممممممممم مریم خانومی گل داداش...
ااا..چه جالب..نیدونستم...خوبه این حسودیتم...
معبودتم سر زدم همون شب..فقط کامنت دونیت باز نمیشه که کامنت بزارم واست..وگرنه همون شب اومدم خوندمش..مرسی...

یاس چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://myrules.blogfa.com

آخی.چقده خوبه آدم یه خاهر یا برادر کوچکتر داشته باشه.
تولدش مبارک.
راستی اون جوابی رو که میخواستید با کلی تاخییییییییییییییییییییییییر گذاشتم توی همون کامنت ها.
مرسی که بهم سر میزنید، یکمی سرم شلوغه وگرنه واسه همه پستهاتون حتما کامنت میذاشتم:)

اره خوب و دوست داشتنیه...
ممنونم مرسی عزیز...
مرسییییییییییییییییییییی...ممنونم واقعا.رفتم خوندمشون..مرسی که جواب دادی...
خواهش میکنم...ممنون هروقت بیای خوشحالم میکنی یاسی جان...

مریم چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com


سلام....چطوری؟
کم پیدایییااااااا
وووووووووووی.....تولدش مبااااااااااااااااارک..... :)
حالا هی همتون با هم داغ دل منو تازه کنین.....من دلم داداش بزرگ می خواد...
من که روز پدر با بابام قهر کردم....ولی تقصیر اون
بود خب... :(
راستی من پستای طولانی رو هم خیلی دوس دارم...خوره نوشته و نوشتنم دیگه...
خوش باشی.......
فهلا....

سلامممممممممم مریم خانومی گل...
خوبم مرسی...کم سعادتی منه...
ممنونم..مرسیییییییی...
اخی..مگه نداری؟؟؟
اگه من بزرگترم من حاضرم داداشت باشم..اگه دوست داشته باشی...
خندههه..خسته نباشی...خب پیش میاد بعضی وقتا دیگه...
ایولللللللللللللل بلاخره یکی مث خودم پیدا شد...ممنون
تو هم عزیز...
فهلا...

عسل بابا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام

مرسی! ممنون! مرسی! ممنون! (به من چه تو چند بار تبریک گفته بودی خوب!! :ی)

خواهش..خواهش...خجالتم نده دیگه...
اهان..خب چون واقعا تبریکم داشت کارت...هزار بار دیگه هم تبریک میگم..:دی..مرسی...

دوست پاییزی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
عیدتون و تولد خواهر گلتون مبارک..معلومه خیلی دوسش دارین..البته همیشه این ته تغاری ها خیلی عزیز میشن..
منم یه خواهر ۵ ساله دارم که تمام عشق منه..و خیلی دوسش دارم..
خدا نگهشون داره برامون..:)

سلاممممممم عزیز...
ممنونم و مرسی واقعا...اره خیلی دوسش دارم...اره خدایی..:دی
ایشالا..اره..ایشالا صحیح و سالم باشن همیشه...

راستی ممنونم ازت..با اینکه من نیومدم چند وقته ولی تو بازم منو فراموش نکردی و میای سر میزنی.ممنون بازم..مرسی...

فاطمه چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ

بههههههه بههههههه

مبارکا باشه تولدت آبجی خانومی نازتتتتتتتت

وای چقدم نازههههههههه
بوسسسسسس

از طرف من یه گاز گنده ازش بگیررررررر(نیش)
من عاشق دختر بچه هام...مخصوصن تو این سن و سال


احتمالن باز بیاممممم
آخه هنوز کامل نخوندمممممم

فعلنننننننن
یا حق.....

ممنونم مرسییییییییییییییییی فاطمه خانومی گل...
مث خودته..:دی
مرسی...

حتما..خندههه...
اره خدایی دوست داشتنی هستن...


ممنونم عزیز...واقعا هر وقت بیای خوشحالم میکنی عزیز...
از بس که وقتت کمه..میدونم...

فعلا..یا حق...

اذین پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ق.ظ http://pandol.blogfa.com

مبارک....
++++++++++++++++++++
می گویند: بتاب!
از بدو دلدادگی تا انتهای سرگشتگی!
و من؛ مات! تنها در افکار خود سایه روشن می زنم!
می گویند: بخوان!
از ابتدای خلقت تا روزهای نیامده!
و من؛ مبهوت! در آشفتگی خود فریاد می زنم!
می گویند: برقص!
از بلندای ناز تا خواهش نیاز!
و من؛ بی تاب! دوش به دوش پروانه ها دیوانه می شوم!
می گویند: بمان!
از دیروز روز تا فردای شب!و من...
و من می روم!
که شامگاهان بی روزن به استجابت صبح ننشسته اند!
می روم که آغاز کنم!
از امروز روز تا فردای روزتر؛اما؛
آخر بی همسفر که نمی شود پرید!
باید تو باشی تا شوق رسیدن معنا بگیرد!
تو بالهای مرا بگیری و من دستان تو را!
و سرود رفتن و رفتن را تا فرداها در گوش جانم زمزمه کنی!

ممنون مرسی آذین جان...
...................................
چقده قشنگ مینویسیا..ممنونم.مرسی...

خیلی خوشم اومد...

ممنون اومدی...

سایه پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

سلام
سلامی که از پسش بسی تبریکها روان هست
خوشا به حال خواهرت که همچین برادری دارد
همیشه سالم و در کنار هم باشین
روز مرد هم با تاخیر بهتون تبریک میگم

سلامممممممم سایه خانومی...
ممنونم و مرسی و مچکر...
...
ایشالا...مرسی...
مرسییییییییییییییییییی...

توت کوشولووووو پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

تولللللللللللللللللللللللللدددددددددددددددش مبارک!!

مبارک تولدششششششششششششششش!!

آخی شه نازه چوچولو!! ۷ سال از من کوچیکتره آخی!!!!!!!

تولدش مبااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررک!!!

هووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااااااا!!!

چی ذوقی من دارم میکنم انگار تولد خودمه(نیش)

راشتی آپم بیا ژیگولو جون جون جونم!!

تاتا

ممنون..مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

ممنونم عزیز...
اره...اره دیگه نصف تو که میگن همینه..:دی

..

ممنون...

اره خدایی ذوقت واسم جالبه...

ایول.الان میام...

تا تا..:دی

مرجان پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولده مخمله داداش مبارک باشه . چه نازه این خانوم کوچولو بوسسسسسسسسسسس . بایدم داداشیش دوسش داشته باشه دیگه

چطوریا هستی ژی ژی ؟ من نبودم با کی رفتی دوچرخه سواری ؟ بگم گیگیلی از هستی ساقطت کنه ؟

فراررررررررررررررررررررررررر

سلامممم مرجان خانومی گلم...

مرسییییییییییییییی مرجان خانومی...اره نازه..:دی
اره دیگه..دوسش داره...

در کل بد نیستم..امشب یکم حالم خوش نیست...نیدونم چرا...
با هیشکی..میدونستم برمیگردی با گیگیلی میریم دوچرخه سواری...نه نه فقط این گیگیلی رو عصبانی نکن خواهشا..:دی

شیرین جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.shirinlife.blogfa.com

سلام
ممنون...با این حرفها انگیزه ام واسه نوشتن چند برابر میشه.راستی آپ کردم.شما چرا آپ نمیکنی پس؟

سلام شیرین خانوم...
خواهش...خوبه...عالیه...
ایول..اومدم خوندمش...
منم فردا ایشالا...

باران جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام
بازم چند سال گذشت و هنوز نآپیدی
منم دیگه صبر نمیکنم و هر وقت آپ کردی خبرم کن اصلا الان میام یزد ببینم چرا آپ نمیکنی دلیل عقلی منطقی فلسفی فرهنگی اجتماعی چی داری؟(خنده)
فیعلا

سلاممممممممممم ابجی باران خانومی گلم...
شرمنده...گرفتارم...
چشم عزیز...
اره اصلا اینطوری خوبه...پاشو بیا یزد..اصن من نماپم تا بیای اینجا...:دی..خندهههه
حالا تو بیا اون دلیلا رو یکاریش میکنیم..:دی
فعلا عزیز...

شهرزاد جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام ژیگولییییییی عزیز:
چه طوری ؟
خوبی؟
تولد خواهرت مبارک!!!!
خدا ایشالا... برا تو و خونواده ی عزیزت نگهش داره!!!!
خیلی نازه...اخیییییییییییییییی
ژیگولی من اپم ؛خواستی به منم سر بزن به نظرت احتیاج دارم.
مواظب خودت باش
**قربانت**

سلامممممممممم شهرزاد خانومی گل...
مرسی..
بد نیستم...خداروشکر...
ممنون مرسی عزیز...
ایشالا..ممنون...
...
حتما...دیشب اودم خبری نبود..حتما میام...
تو هم عزیزم...
فعلا...

یعقوب جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.yoo.ir

سلام
وب خیلی قشنگی داری وقت کردی به من سر بزن می خوام اگه اجازه بدین شما رو مورده لینک خودم قرار بدم اگه می شه فقط بیا بهم بگو که با چه اسمی وبت رو لینک کنم
بازم سر می زنم
فعلا خداحافظ

سلام...
ممنون...ممنون میشم..میام خدمتتون...مرسی...
خوشحالم میکنید...
فعلا..یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد