...

سلامون علیکم...

حال شما..احوال شما؟؟

خب از کجا شروع کنم؟؟ ایا؟

اهان..

اول :

صمیمانه و از ته دل و با تمام وجود از محبتا و تبریکای همه دوستای گل و نازنینم تشکر میکنم و واقعا شرمندم کردین..مرسی ممنون مچکر...والا اینقد بهم لطف داشتین همیشه و تو کامنتای پست قبلی بیشتر که بیشتر جوابها شد تشکر و مرسی و ممنون...واقعا این کلمه ها قدرت بیان یه ذره قدردانی از خوبیاتونو نداره ولی بهر حال...این شد که همش شد مرسی و ممنون..نگید این بچههیچ حرف دیگه ای بلت نیست بزنه ها......

دوم:

فردا صبح ساعت ۶ دارم میرم یه کار ۷ خان رستمی رو شروع کنم...چه کاری؟؟ گرفتن گواهینامه پایه یک...حالا شایدم به هیچ کاری نیاد ...ولی خب عاشق ماشین سنگینم و هر طور شده باید پایه یکمو بگیرم...(حالا هی شماها بهم بگین جوات)ولی خب دوست دارم چیکار کنم خب...حالا فردا صبح دارم میرم ثبت نامش...واینم میدوم خیلی خیلی زرنگ باشمم یه دو سه ماهی الافش هستم...ولی خب باید بگیرمش......فقط دعام کنین زیاد جلو این سیبیلوآ سوتی ندم ابروم بره...

سوم:

اقا این پرایت  ما عجیب محبوب شده...چپ و راست واسش مشتری میاد...کچلمون کردن به خدا...عجب غ ل ط ی کردیم گاز سوز کردیما...از یه طرف میبینم داره خیلی اذیت میکنه میخوام بفروشمش..از یه طرف دیگه میبینم واقعا این سی ان جی نعمتیه...خصوصا واسه من که مجبورم ایهمه با ماشین دور بدوم..حالا یا دنبال کارای خودمون یا کارای فک و فامیل که هنوز نمیتونم بهشون بگم نه...۲۰۰ تومن گاز میزنم و حدود ۱۴۰..۱۵۰ کیلومتر میره..من هرچقدرم ماشینو بدوونم کافیه واسم...حالا اگه میخواستم بنزین بسوزونم سهمیه بن زینم هوتوتو  شده بود رفته بود پی کارش...حالا به احتمال زیاد فردا دیگه باید باهاش وداع کنم..اخه ایندفعه یه سیریشی پیدا شده میخواد ول کنم نیست...فردا قرار شده بیاد ببرتش...گریهههه..من بدونماشین چیکار کنم...نامردا......

خب اینم از این...

چهارم :

ژ یگولو خان دیشب طی یک عملیات سخت و سهمگینتصمیم چند ماهه خودش رو به مرحله اجرا درآورد...اره یه وبلاگ دیگه زدم بلاخره..از اینجا هم بهتون بگم که اون وبلاگ مث اسمش تلخه...ناگواره...نا خوشایند باشه شاید...شایدم سی یا سی بشه که میشه بعضی پستاش حتما..ولی حس کردم که لازمه که اونجا هم بنویسم...اینارو گفتم که هرکس دوست نداشت و نمیخواد تلخیای ژ یگولو رو ببینه اصلا نره...دیگه خود دانید...

اینم ادرسشه: ژ یگولوئ تلخ

پنجم :

هیچی دیگه...مباظبت خودتون باشین...فعلا...یا حق...

نظرات 28 + ارسال نظر
مژده شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://mozhdeh.blogsky.com

وبلاگتون خیلی عالیه! حرف نداره! خسته نباشید!
امیدوارم که گواهینامه پایه یکتون رو هم بگیرید!
موفق باشید!

سلام...
ممنونم..نظر لطفته...سلامت باشی..مرسی...
ممنون مرسی...
شما هم...

بوسه شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام
امید وارم حالت خوب باشه
******************
نامه ی تو چقدر زیبا بود
نامه ی تو چقدر زیبا بود
هر خطش را سه مرتبه خواندم
بعد آنرا به روی یک دفتر
تا نخورده قشنگ چسباندم
نامه ی تو چقدرخوشبو بود
بوی گلهای رازقی می داد
حرفهایت هنوزهم طعم عطر پاییز عاشقی میداد
************************************

خدا نگهدار دوست گلم

سلام دوست عزیز...
خوبم مرسی...

این شعرای مریم حیدر زاده رو دوست دارم...تا حالا چند دفعه کتاباشو خوندم..ممنون...

یا حق...

اقلیما شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

سلامممم
خوبی آیا؟؟
من اصن نمی تونم بی ماشین سر کنم.تو چه جوری می تونی؟؟؟؟
پایه یک مبارک!!(آخه می دونم می تونی).
عکس ماشین سنگینه خیلی خدا بود.
خوب خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلاممممممممم اقلیما خانومی...
بهله..مرسی...
خب منم اصلن نمیتونم...واسه همینم امروز یارم اومد من دودرش کردم رفت..:دی
ممنون مرسی..کو تا قبولی حالا..ممنونم عزیز...
جدی..ایوللللللل..من الان ذوق مرگم اقلیما...
مرسییییییی..تو هم...
فعلا...

دوست پاییزی شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
به سلامتی..
خوبه گواهینامه پایه یک رو میگیری از این ورم که پراید رو میفروشی..خب بگو راننده تریلی شدی رفت دیگه :))
حالا وبلاگ تلخت رو هم میرم میخونم ولی دوست دارم هیچوقت چیزی برای نوشتن توش نداشته باشی..و همیشه شاد باشی

سلام عزیز...
سلامت باشی..ممنون...
خندههه...پراد رو نفروختمش..اخه بیماشین نمیتونم سر کنم واقعا..ولی اگه یه بارم شده باید بشینم پشت تریلی..(البته تا حالا چند دفعه رانندگی کردم باهاش..:دی)...
مرسی عزیز ممون..تو واقعا همیشه بهم لطف داشتی و داری...مرسی...

[ بدون نام ] شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

سلامممممم
خوبی؟
ماشین سنگین بامزه است.... از اون تمیزاش بخریا!
امیدوارم که زودتر گواهینامه اتو بگیری و شیرینی به ما بدی.....
ماشینتو نفروشیا! تازه خوشکل شده! گازسوزم که شده دیگه بهتر......
موفق باشی.

اون وبلاگم سر میزنم ببینم چطوریه! :دی

سلاممم..مرسی خوبم...
ایولللل...اره دیگه..از اون با کلاساش..اخرین سیستماش میخرم...
ممنون..امیدوتارم..با دعاهاتون..شیرینی هم حتما...به چشم...
سعی میکنم که نفروشم..اگه دست سرم بردارن البته...
ممنون تو هم عزیز...

مرسی...

نرجس شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://narjess.persianblog.com

ای نامرد بالاخره فروختیش.....

نامرد؟؟/
خندههههههه...

نه هنوز...دارمش...

باران شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااام داش علی عزیز خوبی؟
بابت تبریکا خواهش البته میدونما تو حرف بلدی(خندههه)
ماشیننننن سنگین نههههههههه تورو خدا(من از ماشین سنگیت متنفرم ولی داداش منم مثل تو عاشق ماشین سنگینه)گواهینامه میخوای چیکار ای بابا نمیدونم با داداشم دعوا کنم یا با این داداشم؟
ماشینتم خوشمل شده نفروشیشاااااااا چون چه بهتر دیگه بنزین نمیخوای راحت هر روز میری گردش گری باهاش
اون وبتم قشنگه خوندمش من حرفاتو دوس دارم یا تلخ یا شیرین
مواظب خودت باش
بای بای

سلامممممممممممم ابجی خانوم گل گلاب...
خندهه...ایول که تو میدونی حداقل..:دی
چرا اخه؟؟جدی متنفری؟؟ ایوایی..حالا چیکار کنم من..با من دعوا کن..هرچی میخوای بهم بگو..ولی اونچبیزی که تو تو ذهنته نیست به خدا..من میفهمم چرا متنفری...سر یه فرصت بهت توضیح میدم حالا..تو چت..اگه اومدی...
تا اونجایی که بشه نمیفروشمش...اره خوبیش به همینه که بنزین نمیخواد...
ممنون عزیز...تو خیلی خیلی بهم لطف داری...
چشم حتما..تو هم..

فعلا...

عسل بابا شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام

خوبی شما؟ خوش می گذره؟ آبجی کوچولوت خوب هستن؟ مامان بابا داداشا خواهرا همه خوبن؟ (اولا که خوب نمی دونم چندتا خواهر برادر داری دوما اصلا هم خل نشدم! خیلی هم حالم خوبه!!!!!)


خیلی خوبه که می ری گواهینامه بگیری! من تو همین گواهی نامه ی ساده ی خودمون موندم حوصله ندارم برم دنبالش!!


وبلاگ نو هم مبارک! حتما می رم می خونم! تلخی جزیی از زندگی یه! اونجا هم حتما مثل این ژیگولوی ملس خواهد بود! ساده و صمیمی! (می گم اینجا ملسه چون منو یاد نارنگی می ندازه و من آشخ نارنگی ملسم!)

بازم تاکید می کنم من خیلی هم سالمم!!! :ی خوب و خوش و موفق باشی!

سلاممممممم عسلی خانومی...

مرسی عزیز...خوبم...
ای بد نمیگذره...اره خوبه شیطون...همه خوبن...ممنون...اختیار داری اینا چه حرفیه..خل چیه؟..ما کلا سه تا هستیم..من و حمید و مطهره...

اره..چون دوست دارم خیلی...

مرسی ممنون عزیز...اره...تلخیا هم جز انکار ناپذیر زندگیا هستن...ایوللللل نارنگی ملس..

خدا روشکر..همیشه خوب باشی...مرسییییییییی عزیز...

کفشدوزک بدون کفش شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com




ناززییی... چقد تو مهربونی !!!!


یعنی من تو نوشته هات اینجوری احساس کردم !!!

...از خودته...

اها..که اینجور..شایدم...

شیرین شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.shirinlife.blogfa.com

سلام ژیگولو خان
خوبی شما؟ امیدوارم موفق باشی...منم ماشینهای سنگینو خیلی دوست دارم. خیلیم دوست دارم پایه یک بگیرم.فعلا دارم واسه پایه دو اقدام میکنم{چشمک}تا ببینم خدا چی میخواد.ممنون که بهم سر میزنید...در پناه حق.

سلاممممم شیرین خانومی عزیز...
ممنون..خوبم...ایولللللللللللللللللللللل...بزن قدش...خیلی واسم جالبه...ایوللل خوشم اومد..برو دنبالش..منم گمکت میکن وقتش که شد..:دی
خیلی عالیه..ایشالا موفق باشی...
خواهش عزیز...یا حق...

توت کوشولوووووو شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ

بابا پرایت(چشمک)

بابا ماشین سنگین (زبووووووون)

بابا ژیگولو .........

آره منم میخوام یه وب بزنم به نامه توت کوچولوی پوسیده!!
آدم باید جز شادیا یه جایی غماش رو هم بنویسه!!

تاتا

چشمولک...:دی(عینک دودی)...

اوه..:دی..بازم(عینک دودی)...

خندههه...

اوهوم..اره واقعا لازمه...دیدم همین امشب و اولین خوانندش بودم احتمالا...موفق باشی عزیز...

تا تا...:دی

شهرزاد یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام ژیگولوییییییییییییییییییی:
چه طوریایی؟خوبی؟سلامتی؟
گواهینامههههههههههه پایه یکککککککککککککک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو میتونییی؟
ایشالا موفق بشی....
وب نو مبارک
میشه بزارمت تو لینکام با اجازت؟
مواظب خودت باش
فلن

سلامممممممممممم شهرزاد خانومی عزیز...
خوبم عسیسم.مرسی...
اره دیگه...
سعی میکنم که بتونم..چون خیلی دوست دارم...
ممنون عزیز...
مرسی...
اگه دوست داشته باشی اره عزیز...
چشم..تو هم..
فعلا...

م ی ث م یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

جالب ! ماشین هم که انگار ارزون نشده ! اصلآ‌به من که هنوز حس ندارم برم گواهینامه بگیرم ماشین چه ؟

چیش جالبه؟؟نه بابا..تو این مملکت چی ارزون شده تا حالا؟؟
حتما بهش نیاز نداری که حسشو نداری..نیدونم...

نیاز یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://niyazant.blogsky.com

سلام و صد تا سلام....
اول اینکه تولد خواهرت مبارک....
دوم اینکه ایشالا این پرایتتون بشه ماکسیما زوده زود...
سوم اینکه چرا این یزدیا دست از سر ماشین سنگین برنمیدارن:دی
چهارم اینکه فحش ندیا دوباره وبلاگ ساختم...
پنجما اینکه نگی خبرت نکردما....
شاد و پیروز باشی..

سلامممممممم نیاز خانومی گل...
ممنون مرسی...
ایشالا..:دی
نیدونم...حالشون خوش نیست احتمالا..عاشخن..:دی
ایوللللللللللل..مبارک باشه خانوم خانوما...خیلی خوشحال شدم..ممنون خبر دادی نیاز جان..
مرسی عزیز از خبر دادنت...
تو هم عزیز...

... یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام...
خوبی..
هنوز نخوندم..ولی میخونم..
اول گفتم یه سلامی ا ع رض ز ظ ذ کنم خدمتتون..

سلام ... دوست داشتنی...
معلومه کجایی تو؟؟؟
هر جور راحتی...فقط بیا اینجاها...باش...
مرسییییییی...خیلی دلم تنگولیده واست...

مرجان یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر ژی ژی جونکم
بابا منو گیگیلی که از اول بهت گفتیم برو ماشینتو بفروش عوضش یه الاغ بخر (نیش)

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

وای نه هنوز صبر کن نزن فعلا وایسا کار دارم

وبلاگه جدیدتو بهت تبریک میگم .
ماشینت خیلی هم زشته فکر نکنم کسی ازت بخره این مشتریه هم پشیمون میشه فکر کنم . گواهیه پایه یک هم عمرا بهت نمیدن چون گیگیلی رفته چغلیتو کرده پس بی خیال شو .

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سلاممممممم مرجان خانومی گل...
نیخوام...(نیش نیشمولک)...

باز فرار کردین شما دوتا؟؟

اهان..بیا واسادم..بفرما...

مرسی عزیز...
خواهش میشه..زشتی از گیگیلیه..:دی...ای گیگیلی..وایساااااااا بینممممممممممممم...چغلی منو میکنی..من میدونم تو گیگیلی...

بیخود فرار نکن الان میام در خوندتون...

ریحانه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

ببخشید که من چند وقته ابراز وجود نمی کنم !!
وجود دارما .. ولی بروزش نمیدم ...
که البته این قضیه یه خورده بر میگرده به خصلت زیبای خود بروز ندهی اینجانب :)
در هر حال ممنون که خبرم می کنی !!

سلاممم ریحان خانوم عزیز...
خواهش میکنم...دلتنگت بودم...
چه خوب...چه بد...این خصلتت رو ترک کن خب...همین که باشی و حالت خوب باشه منم خوشحالم...
خواهش..وظیفه اس...

مریم دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام داداشی
ببخشید که دیر اومدم می دونی که سرم شلوغه
انشالا پایه ۱ رو هم بگیری خودت که ۱ هستی
انشالا خدا انقدر بهت بده که بهترین ماشین هارو بخری
بلاگ جدید مبارک حتما سر می زنم و لینک می کنم
التماس دعا

سلاممم ابجی خانومی گلم...
خواهش میکنم اینا چه حرفیه...میدونم عزیزم..هر وقت بیای قدمت سر چشم من...
ممنون..خودتی..:دی
ممنونم مرسی عزیز...
ممنون...
محتاجم..چشم..همیشه..حتما..

آرامیس دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

بیا بلند شویم ، را ه برویم ودنیا را برخاسته ببینیم

یه سر هم به اون خونت زدم

...

ممنون عزیز...

مرجان سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکه ملوسه خودممممممممم
خوبی ؟

نمی خوای آپ کنی ژی ژی ؟
به فیفیلی میگی بیاد پیشه گیگیلی تاب بازی کنن ؟

بابای

سلاااااااااامممممممم مرجان جان خانومی گلم...
مرسی...

دست و دلم به نوشتن و نت اصلا نمیره چند روزه..نمیدونم چرا..دلم تنگ شده ها...
چشمممممممم حتما..اخه ماحم میشه که..باشه میفرستمش بیاد...

فعلا عزیز...

پت!!!!!!!!!!!!۱۱۱ سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلام بابا تولددددددددددددددددددددددد مبارککککککککککککککک
نکنه اون تابلو هرو خودت واسه خاهرت گرفتی اخه کلی عکس گرفت تابلووووووووووووو کردی

سلاممممممممممممممممم عزیز...
مرسیییییییییییییییییییییی...
نه اصلندشم..من اون تابلو رو نگرفته بودم..نیدونم چرا تو همه عکسا هستش...

زری چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.respina00.blogfa.com/

سلام مرسی که بهم سر نمی زنی .........

سلام زری کوچولو...
شرمنده...
میام...یخورده حال ندارم اینروزا..ولی فراموشتون نکردم...

باران چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

داداش علی
میخوام ببینم نظراتت تاییدیه

جونم عزیزم...
اره تایدیه..

هرچه میخواهد دل تنگت بگو..خیالت راحت...

مرجان چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

ژی ژی اکم قربونه شکلت برم الهی ! آپ کن دیگه !
غششششششششششششششمولک

چندتا دیگه باقلوا بفرست وگرنه گیگیلی یزد رو منفجر می کنه (نیش)

جانم عزیزم...خدا نکنه مرجان خانومی...چشممم...به زودی...:دی
نیشمولککککک...


چشممممممممممممم به روی چشم...نه فقط به گیگیلی بگو دست نگه داره...:دی

توت کوچولوووووو پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام علی جووووووووووووووووونم! خوبی؟؟

آپم علی!! دارم میرم تا ۲ هفته!!

دلم خیلی برات تنگ میشههههههههههههههههه!!

خیلی!!

مواظب خودت باش!!

تاتا

سلامممممممممم سحر خانومی...مرسی خوبم...

مرسی خبر دادی...کجاااااااااااااااااااا؟؟؟۲ هفته...؟ اخه کجا ؟

منم همینجور عزیزم...زود برگرد...

من بیشتررررررر....

چشممممممممم...تو هم باش...

تا تا...:دی

نیاز پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

کجایی تو؟؟؟؟اپ کن دیگه پسر خوب!

خودمم نمیدونم...چشممم عزیز...

شهرزاد پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم ژیگولییییییییییی:
چه طوری؟خوبی؟ سلامتی؟
پسر خوب تو منو کلی نگران کردی؟
معلوم نیست که کجایی بعد هم که او طوری نظر گذاشتی!!!!!!!!!!!!!!!!
الان حالت چه طوره؟رو به راهی؟
اپ کن بیایم نظر توپ بذاریم(چشششششششششششمولک)
مواظب خودت که نیستی ولی بازم میگم:
مواظب خودت باش
**شاد و سلامت باشی**

سلام شهرزاد خانومی گل...
همین طوریا..بد نیستم...ولی خوبم نیستم...
اخییی..نگران نباش عزیز..چیزیم نیست...
حالم خوب نبود..ولی الان یخورده بهترم ولی هنوز خوب خوب نیستم...
چشم عزیز حتما...(چشمولک)...
اینو خوب اومدی..:دی
چشم عزیز چشم...
تو هم...ممنون...

نگین دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولوی گلممممم
خوبی؟
دلم برات تنگیده بود...
نههههه من فراموشت نکردم.....اصلا توی نت نیومدم چند روز...
گفته بودم توی وبلاگم...
تهران بودم...اصلا کرمان نبودم که بخوام بیام توی اینترنت...
ببخشید...
خب....درباره پستت بگم...میخوای گواهینامه پایه یک بگیری...
من صلا از ماشین سنگین خوشم نمیاد..ولی با گواهینامه پایه یکت موافقم داداچ...فکر نکنم از پسش بر بیای (خنده)

آخی فروختی ماشینو؟
الان یعنی بی ماشینی؟

یه وبلاگ دیگه زدی...میرم لینکش میکنم..
تبریک میگم عزیزم...

فعلا...

سلامممم نگین خانومی عزیز...
مرسی...
منم همینطور عزیز..خیلی خیلی...
اها..من چندروزی حالم خوب نبود نتونسته بودم بیام وبلاگت..واسه همین بیخبرز بودم..دیدم نیومدی دلتنگت شده بودم...
خواش عزیز..اینا چه حرفیه...
بفرما...اره میخوام پایهه یک بگیرم...اااا..چرا..از اون باکلاساش..خوبه که..ایول که گواهینامه رو هستی...خندهههه..میام..هرطور شده باید موفق بشم...

نه هنوز ابو طیاره رو هنوز دارمش
نه هنوز ماشینمو دارمش...

اره..ممنون عزیز..
مرسی از محبتت...

فعلا..یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد