دیگه...

سلام عزیزان...

اینقده میخوام بنویسم...ولی نمیدونم از چی و کجا...

یعنی اتفاق اینا زیاد میفته ها..ولی حال گفتنشو ندارم..نمیدونم چم شده...

چند روزیه این اینترنت لعنتی مزخرف  منو کامی رو با هم داره ج ر میده...از اونور این کامیه خدا بگم چیکارش کنه دهن صاحابشو داره سر وی س میکنه...همه غلطی میکنه با اجازه شما..پنجره باز میکنه...پنجره ها رو باهم میبنده یهو..ویروسی شده باز...اصن یه اوضاعیه ها که نگو نپرس...اخه تا کی باید به پاش بسوزم و بسازم..چند دفعه کردم برم طلا قش بدم راحت بشم..مهرش حلال جونم آزاد و از این حرفا ولی باز یه نیم ساعت خهوب میشه من اروم میشم ولی باز دوباره شروع میکنه...خواهر خر رو به فاکیده...

خب حالا اینهمه اینار و گفتم که چی..اهان..۱- نیومدم به وبلاگاتون یه دلیلش همینا بود که گفتم...۲- اپ نکردنم هم همین بود + یه زره همچین تنبلی قاطیش...حال و روز خودمم که دست کمی از کامی و اینترنتم نداره..این میشه که میشه لعبتی میشه مث من و نوشته هام...

دیگه اینکه ما همچنان در تلاشیم این پرایتمونو بفروشیمش...این ماشینی که من سالی به دوازده ماه یه دفعه نمیشستمش حالا هر روز باید بشورمش که داره واسش مشتری میاد...خدایی ما هم یه مشکلی داریم فک کنم با خودمون...از اینور نمیخوام بفروشمش..دوباره یه بالاهایی سرم میاره که میخوام بفروشمش..کلا قاطی کردم...لطفا نظری پیشنهادی چیزی دارین بهم بگین...منو راحت کنین...... 

دیگه اینکه شنبه باید برم معاینه چشم و ازمایش عدم اع تیاد و از این مسخره بازیا...حالا شانس اوردم ازمایش عدم اعتیاد به نت نداره..وگرنه بهم گواهینامه نمیدادن......

دیگه دیگه اینکه امشب بعد یه مدت مدیدی با پسر عمه نسبتا نیمه گرام رفتیم صفاییه.....یکی نبود بهمون بگه اخه صفاییه هم که میخوان برن ۶..۷ بعد ظهر میرن که یه فایده ای داشته باشه نه ساعت ۱۱ شب...یه بستنی خوردیم و شوتی اومدیم خونه...ولی جای شما خالی بستنیه خیلی چسبید...

دیگه دیگه دیگه اینکه...آهان..چمن مصنوعیه ورشگاه بم رو دیدید؟؟...عجب چمن جالبی بود خدایی...نمیدونم دیدین یا نه..اقا این بدبختا پا زیر توپ میزدن یا میدویدن یا توپ میخورد زمین یه گرد و خاکی از این چمن بلند میشد که خدا میدونه...از زمین خاکی بدتر..فک کنم خاک مصنوعی بود زمینه...من فوتبال و اینا نیگا نمیکنم هیچوقتا..ولی یه چند دقیقه الکی نشستم ببینم چیکارمیکنن که کلی خندیدم به این چمنشون...

دیگه دیگه دیگه دیگه اینکه...همیشه(همیشه همیشه نه ها) دارم به این فک میکنم چرا من یه عالکمه پول ندارم... همچین توش غلط بزنم نفهمم چیکارش کنم...؟؟والا...حالا اینو قبول دارم که حتما خدا خر خودشو شناخته که بهش شاخ نداده ها..ولی خب خدا جون..تو بده قول میدم خر خوبی باشم واست...جفتک و اینا هم نمیندازم...

راستی یه سوال..اول شماها جواب بدین بعد من تو پست بعدی جواب میدم...اگه یه مقدار زیادی پول داشتین..مثلا فرض بگیریم ۳ میلیارد تومن پول داشتین..با این پول چیکارا میکردین..خدایی میخوام بدونم... خیلی ممنون میشم جواب درست و حسابی بدین...

خب دیگه خیلی ور زدم انگاری...میدونم از اون پستای درب و داغونتر از همیشه بود...ببخشید دیگه..

خوش باشین و موفق و سلامت...فعلا...یا حق...

نظرات 35 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

اولم؟!!

سلام..اره اولی عزیز...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

به دلیل اینکه بعید میدونم اول باشم دوم و سوم رو دیگه نمیشمرم!

:دی...نه دیگه اولی... حالا خودم واست میشمرم...(چشمک)...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

اولا که خدا اگه بخواد بده سه سوت میده!‌کاری به خر و دانکی نداره! دوما اینکه با ۳ میلیارد خیلی نمیشه کار خاصی کرد! :دی یه خونه و یه ماشین میخرم بقیه اشم میدم به هر کسی که نیاز داره.....

سوم..:دی...
اون که اره میدونم...من فک میکنم ندادنش به همون خر و دانکی و اینا ربط داره...
ااا..چه جالب...:دی
خونه و ماشین و افراد نیازمند..خوبه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

شایدم باهاش موقعیت شغلی ایجاد کنم!‌:))

یعنی کارخونه بزنی؟؟

اینم خوبه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

به جای پراید کامی رو بفروش! :دی نظر عالمانه ای بود! کامی اذیت میکنه..... ولی پراید به دردت میخوره...... دوستشم که داری.... به سلامتی به پای هم پیر بشین جوون!

نههههههههه...:دی...واقعا هم..کامی هم بدرد میخوره البته...پرایدم ماشالا اذیت کردن واسه یه ثانیه اش هست..اندهزه خودش اذیت میکنه اونم...خدا صبرم بده واقعا...ممنون..:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

گواهینامه اتو گرفتی سریع به ما باید شیرینی بدیا!

چشمممممممممممم حتما حتما حتما...

مرجان پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://anemone

سلام ژی ژی جونکم

میگم ژی ژی ! یه بار خواستی ماشینتو بفروشی ... الان هم کامپیوترت قاط زده اینترنتت هم که مزخرف شده ... می بینی ؟ مواظب باش به خودت سرایت نکنه یه وخ ! وگرنه مجبور میشی خودتو هم تکه تکه بفروشی :دی غشمولک

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سلاممممممممم مرجان خانومی گلکم...

جانم...اره همون..هرچند فک کنم سرایت کرده قبلا..شایدم از خودم سرایت کرده به اینا...:دی
خودمو اگه بفروشم درسته میفروشم..؟؟ نمیخوای تو؟؟ ارزون حساب میکنما..بخر واسه گیگیلی باهاش بازی کنه...:دی

فرار نمیخواد دیگه بابا...من که دیگ دنبالتون نمیدوم...یه راست در خونه مرجان خانومی...دینگ دین..کیه؟؟ منم...بفرمایین تو..خواهش میکنم...:دی..خندهههههه...

باران پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی گل
خوبی اقا؟؟؟
ببخشید ناراحتت و نگرانت کردم چیز مهمی نیست یه کم حالم گرفته بود البته یه پست نوشتم
بزار بخونم برمیگردم

سلامممممممم باران خانومی گلم...
مرسی عزیزم...
خواهش عزیز..ابجی خانومی گلم..ناراحتی و درد و رنج کسیدن تو واسه منم هست..مواظب خودت باش عزیز..
اومدم پستتم خوندمش...
اوکی...

اقلیما جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ

سلاممم
خوبی؟
ببین من یه پیشنهاد دارم واست ماشینتو بفروش .اونو از دست خودت خلاص کن.آخه تو چه صاحابی هستی؟؟؟ ها؟؟
اینقد ازش بد می گی!!!!
من با اون 3 میلیارد خیلی کارا میکردم ولی حالا باید روش فک کنم.
اولش می رفتم یه مدرک دانشگاهی می خریدم.بعدشو هم بعدا می گم.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلامممممم گل خانوم...
مرسی...
گوش میدهیممم...اینم حرفیه ها خدایی...ببینم با ماشینم دست به یکی کردی؟؟ یا ماشینه اومده چغلی منو بهت کرده که چه بلاهایی سرش میارم؟؟هان؟؟اینقده من صاحاب مهربونی هستم..:دی
اره فکرو بکن حتما..پولای بیزبونو به باد فنا ندی یه وخ...
ایولللللللل اینو هستم خریدن مدرکو هستم...:دی
تو هم عزیزم..فعلا..

اقلیما جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ق.ظ

راستی قلب جدید وبلاگم چه طوره؟؟؟؟
خودم با هاش خیلی حال کردم.
می دونی قبلا کجا دیدیش؟؟؟
من می دونم!!!!!

خیلی خیلی عالیه.جدی میم..فضای شادیه...
منم همینطور...
تو وبلاگ چندتا از بچه ها دیده بودمش..ولی فک کنم اون چند روز اول رو وبلاگ خودت بود؟؟ اره؟؟ یا شایدم من اشتباه میکنم..نیدونم...
بگوووووووو...:دی

فاطمه جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ق.ظ

سلاممممم دادا
صب بخیرررررررررررر

میخونم میامممممممممم
فعلن

سلامممممممممممم فطیما خانومی...
صبح تو هم به خیر...

مرسی...
فعلا...

باران جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلاامممممممممم داداشی گلم
خوبی بهترین داداش دنیا؟؟؟
اشکال نداره میدونستم حتما مشکلی پیش اومده ..ممنون از اینکه به حرفام گوش کردی و دلداریم دادی...یه دنیاااااااا ممنونم
سرعت اینترنت بعضی روزا افتضاست ولی سعی کن یه کارت بگیری که سرعتش خوب باشه...اون کامپیوترم از دست نده از هیچی بهتره فقط ویندوزشو عوض کن و برنامه های پر حجم سعی کن نزاری حتی به نظر من آنتی ویروسم هیچ کاری نمیکنه فقط فضا اشغال میکنه(چشمک)
خدا کنه تو همیشه شاد و سلامت باشی و هیچوقت ناراحت نباشی ...من میدونم همیشه لطف داری به هممون و حرفامونو گوش میدی و میای وبامون(گل)
به نظر من پرایدت خیلی هم خوبه تازه گاز سوزه نفروشش چیکارش داری بعدا که تونستی و پس انداز داشتی بفروش و یه ماشین بهتر بگیر
وای این آزمایش معتادی به نت کلی منو خندوند
واییییییی رفتی کجا؟؟؟اون چه فایده یعنی چی(خنده)خوشحالم بهت خوش گذشته
من میدونم هیچوقت ۳ میلیارد نخواهم داشت و به نظرم پول زیادی هم باعث انحراف میشه...هر چی خدا بده همون خوبه
و من نمیدونم با ۳ میلیارد چیکار کنم؟؟؟هان تو به من بگو
مواظب خودت باش خیلی زیاد
فعلا(گل)

سلامممممممممممم ابجی بارانم...
خوبم عزیزم..خجالتمم نده...
مرسی عزیز...خواهش میکنم عزیز...من گفتم همون اول اولش که..گوش شنواتم..هر کمکی هم دستم بر بیاد کوتاهی نمیکنم...
اره..این کارت لعنتی جدیدگرفتم خوب بوده ها.نمیدونم چخه مرگشه اینجور میکنه شبا...اره باید ویندوز عوض کنم..اون دفعه ای که شرکت بود سرویسش کردم اصلا ویندوز خوبی واسم نصب نکرده.خودم باید دست به کار بشم...
ممنونم عزیزم.خواهش..من تا اونجایی که بتونم زور خودمو میزنم و کوتاهی نمیکنم..نمیخوام دوستا و ابجی خانومای گلم از دستم دلخور باشن هیچ وقت...
اره فعلا که هنوز دارمش...خوبه فعلا همین..یه وقت اگه تقی به توقی خوردو اینا وضعمون بهتر شد میفروشمش یه ماشین بهتر میگیرم...
خندهه...
صفاییه...بهترین جای شهر یزد..از نظر همه چیز...اب و هوا ادماش..پولداریشون..کلا بالای شهره...
خدا رو چه دیدی..واسه خدا هیچ کاری نداره دادنش...اگه ادم یه ذره اعتقاد و ایمان نداشته باشه که اره..باعث انحراف میشه...
خودمم نمیدونم..بیا بزاریم رو هم یه کارخونه درست و حسابی میزنیم...خوبه؟؟
چشم عزیز...تو هم باش..مرسیییی...
فعلا..هوارتا گل...

نگین جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام علی جونم
خوبی؟
خیلی لوسی...
اصن پیشه من نمیای !!!(گریه)
لوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس
میزنمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من میگم ماشینتو بفروش خودتو راحت کن...
بابا چند روز دندون کامی رو بکن بده یه سرویس اساسیش بکنن
اصن من نمیفهمم تو توی نت چیکار میکنی که اینقدر ویروس میگیره؟هاااااااااااااااااااا؟
من اگه ۳ میلیارد پول داشتم
اول از همه یه خونه واسه خودم میخریدم (کار از محکم کاری عیب نمیکنه)
یه ماشین
۲ـ۳ تا بچه یتیم رو خرج میدادم...خرج مدرسه و لباس و اینا
اون بقیشم نصف میکردم...
نصفشو میبردم میذاشتم تو بانک خیاله خودمو راحت میکردم..
بقیشم میرفتم خریددددددددددددددددددددددد(نیش)
شایدم هیچ کدوم از این کارارو نکردم...
حالا تو چیکار میکردی
زود بگو...

فعلااااا...

سلاممممممممممممم نگین خانومی گلم...
خوبم...مرسی...
خواهش میشه..:دی...چرا؟؟؟

مهذرت میخوام.توضی دادم واست که چی شده بود..خرابی سه کس..کامی...اینترنت و من..:دی
گریههههههههه..خودت لوسی..:دی
بیا بزن...:دی..با چی میخوای بزنیم؟؟ اینش خیلی مهمه..:دی
فعلا که هنوز دارمش...
کار این کامیه بیشعور از سرویس و اینت حرفا گذشته..دردش میدونم چیه..ویندوز میخوا یه ویروس کشی..کار خودمه و پسر عمه..:دی
من کاریش نمیکنم..این داداش نصبتا نیمه گرام هی ویروسیش میکنه...
اره...
:دی..اره خونه خیلی واجبه...
ماشینم که دیگه واجبتر...
ایوللللللللللللللللللللللللللللل..این دیگه از همش بهتر...
خرید؟؟؟اره دیگه خانوما عشق خریدن دیگه..:دی
منم امشب میگم..نمیدونم کار زیادی نمیشه کرد..:دی

فعلا...

بنفشه شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
دیدی اومدم
دیدی چه خوش قولم
به خدا ژیگو نمیدونی چه خر تو شیر گاو پلنگیه توی این سر کار من
انقذه خر تو خره که بعضی وقتا یادم میره من جزء ادمام یا خرا
امروز و الانم اومدم که فچر بد نکنی
مریم و بعدا میام و همه پتا رو میخونم و برای همه کامنت میزارم
اگر بگم الان فرصت نمیشه باور میکنی
باور میکنی که من ۷۳ تا خبر توی باکس رو ول کردم و اومدم تا یه کامنت بزارم که تو ازم دلخور نشی
منتی ندارماااااااااااااا
فقط خواستم بگم خیلی خیلی خیلی برام ارزش دری
تورو خدا ازم دلخور نباش
میام زود زود میام
قربونت برک

سلام خانوم خانوما...
اره عزیزم..میدونستم..میدونم معرفتت از این حرفا گذشته..بهم ثابت شده هست...ممنونم...
اره عزیزم..میدونم...
اخیییی...اااااا..زبونتو گاز بگیر..اینا چه حرفیه..تو بانویی..گل سر سبدی...
نه من فکر بد نمیکنم..اونحرفا هم از رو دلتنگیت بود...
ممنونم عزیزم..همین که اومدی خودش خیلیه.هر وقت کارات کمتر شد و وقت کردی دوست داشتی قدمت رو جفت چشمامه..همیشه...
اره باور میکنم عزیزم...
ممنونم..مرسیییییییییییییییی...
میدونم...
مرسی گلم...تو واسه منم خیلی خیلی خیلی هم عزیزی و هم ارش داری..ممنون...
نیستم عزیزم.نیستم.هیچوقت...
مرسی...خوشحالم میکنی...
خدا نکنه...فعلا...

[ بدون نام ] شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

یه فکر بهتر کردم! ماشینو بفروش بعد باهاش کامپیوترتو کلا بنداز دور یکی دیگه از اول بخر! :دی :))
در ضمن من چند وقته ماهی نخوردم!

چه فکری؟؟
با پول ماشینم مثلا بم کامی بخرم؟؟ ایولللللللل چه فکرایی میکنی تو هم.:دی
ماهی؟؟ اآهان..:دی..اختیار دارین...

مریم شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلام
عیدت مبارک
چرا بهم نگفته بودی که آپی؟
ناراحت شدم
انشالا تو امتحان قبول شی
اگر پول داشتم سعی می کردم هم خودم با حال زندگی کنم هم اطرافیانم
من یه کم خود خواهم ۰چشمک)

سلامممممممممممممم ابجی مریمی گلم...
ممنون..عید تو هم مبارک...
گفته بودم که به خدا عزیزم..واست افف گذاشته بودم که...
ای وایی..ناراحت نباش عزیز..به خدا اف گذاشته بودم.شاید به دستت نرسیده...
مرسی..ایشالا...
ایولللللللللللللللللللللل..خیلی عالیه...
نه اصلا...

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

یه خونه میخریدم بعدشم یه ماشین :دی

پژو ۲۰۶ :دی

مدرک دانشگاهمم میخریدم :دی

سلام خانوم خانوما...حوصله ات اومد سر جاش؟؟ بهتری؟؟؟

خونه و ماشین..اکثرا همینه.دیگه..ملزومات اولیه زندگی..خوبه...
۲۰۶؟؟ دوست داری؟؟

۰خندهههه...منم میخواممم...

مهدیه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://hamekas-m

سلام ژیگولو خان خوبی موفق باشی خیلی باحالی امیدوارم همش همینطور باحال بمونی موفق وپیروز باشی داداش گلم
اخه من داداش ندارم

سلام مهدیه خانوم...
خوبم مرسی...
ممنونم...
ممنون..نظر لطفته عزیز...
اخییی...خوشحال میشم یه ابجی خانوم ل دیگه به ابجیام اضافه بشه..من داداشتم؟؟ قبول داری؟؟ من خوشحال میشم...

راستی چرا ادرستو درست ننوشتی که بیام پیشت؟؟؟ اگه یه بار دیگه اینطرفا اومدی لطفا ادرستو بزار واسم.مرسی...

عاطی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام علی اقا
خوب مینویسی
خوشحالم که با وبت آشنا شدم
ببین یه پیشنهاد
کامی جون رو بذار صندوق عقب پرایتت رو هم بفروششون ...
راحت میشی ها !
خود دانی:))

سلام عاطی خانوم...
ممنون..نظر لطف شماست...
مرسی عزیز...
بفرما...
ایوللللللللللللللللل..اینو خوب اومدی..ولی نه جدا جدا بفروشمشون سودش بیشتره..:دی
اره خداییی راحت میشم...

ببینم تو همون عاطی خانوم خودمون نیستی که چند وقته کم پیدایی؟؟ یا یه عاطیه دیگه هستی ایا..به هر حال ممنونم...

عاطی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

راجع به این سوالت...
اوممممم....
خوب من اگه پول زیادی داشته باشم(حالا لازم هم نیست 3 میلیارد باشه)واسش برنامه زیاد دارم
یه بخشیش مال بابام .و خانواده چون بابام تقریبا همیشه واسم مایه گذاشته
یه مقدارشم خونه و ماشین میخرم (آخه عاشق مستقل زندگی کردنم) البته در حد نرمال میخرم تا واسه موارد دیگه بمونه...
یه بخش زیادیش تو بانک ، واسه زندگی آینده ام.... ;)
یه بخش زیاد دیگش هم دوس دارم آرزوهای بچه های فقیر رو برآورده کنم و شادی شون رو ببینم . با اینکه منم مثل تو ،تو آرزوی پولدار شدنم و غیر از فکر و خیال هیچ خبری نیست(البته واسه من طبیعیه ها...چون دانشجوام و 20 سالمه...) ولی حتی فکر کمک به اینجور بچه ها هم منو ذوق زده میکنه.... کاش یه روزی به این آرزوم برسم...

و اما ....چون سفر رو خیلی دوس دارم یه بخشیش هم صرف دیدن بعضی از کشور ها میشه...

البته خداییش اگه به من بگن دوس داری با هواپیما سفر کنی یا دوچرخه؟ من دوچرخه رو انتخاب میکنم
اینم یکی از آرزوهامه....
حالا سفر خارج با دوچرخه واسه من ممکنه یه جوری باشه ...و همین طور وقت گیر (آخه میدونی این همه کار و پروژه و.... ;) ) ولی تو ایران که میتونم یه جاهایی رو با دوچرخه برم حالا اگه کس دیگه هم اومد و تنها نبودم چه بهتر... آه ه ه ه ! امیدوارم این آرزوم رو به گور نبرم..... :(

دیگه.....

به علت تموم شدن موجودی از گفتن بقیه گزینه ها معذورم !
:))
شاد باشی..

اره...
...
اره حتما نبایدم ۳ میلیارد باشه..اون یه مثال بود...
اره حرف دل منم زدی..بابا وکلا خانواده خیلی به گردنمون حق دارن...
اون بچه های فقیرم عین ارزوی همیشگیه خود من.به خدا ارزو داشتم پول داشتم و اینکارو حتما میکردم...
دوچرخه سواری..دور دنیا؟؟ ایولللللللل چه باحال..البته من هواپیما رو دوست دارما.ولی پایه دوچرخه سواری هم ه بعضی وقتا میکنم.من پایه اتم..بزن بریم..:؛دی
ایشالا که خدا بهت بده..از این بیشترم بیشتر..خدا کنه...

نه خب بقیشم میگفتی خب شاید خدا یه چندتا دیگه میذاشت روش..:دی
تو هم عزیز..مرسی واقعا..ممنونم...

بهاره دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

من بار اول بود اینجا می اومدم چنان با این سوالت نیشم باز شد که گفتم بیم منم جواب بدم! (بس که وسوسه انگیز بود!)

من...اممم...حتما یه لپ تاب و یه گوشی خیلی خفن (مثلا فک کن آیفون) می خریدم.بعد شاید یه جراحی زیبایی هم می کردم.دیگه...آهان حتما یه خونه توی تهران می خریدم و می رفتم سر خونه زندگی خودم!! (خدا اینقد زیاده هنوز کلی تهش مونده!) خب یه مقدارشم به پدر و مادرم می دادم.برای برادرمم یه چیزی می خریدم که خیلی خوشحالش کنه...مثلا ماشین...یا هرچیزی که خیلی بخواد.شایدم خود پول رو می دادم.دیگه...(هنوز مونده ها!) خب بقیه شم می ریختم بانک ! تا بعدا یه فکر واسش بکنم! آهان آهان ! یه سفر خارج هم حتما می رفتم! و دیگه ماشینم دارم دیگه!‌گفتن نمی خواد.

من این نظر رو هزار بار دادم هی نشدا ! این چه رسم غریب نوازیه!

سلام بهار خانوم...:دی..می سی...

لپ تاپ...گوشی...جراحی زیبایی...خونه تو تهران...(یعنی شوهد میکردی..خندهههه)اوهوم...ماشین واسه داداش...سفر خارج..بانک..
ایوللللللل..خوبه..جالبه..وسایل راحتی زندگی کردن.منم دوست دارم...

اخییی..ببخشید شرمنده به خدا...میرم دعواش میکنم میزنمش ادم بشه..من معزرت میخوام..خیلی خیلی هم خوش اومدی...ممنون...بازم از این کارا بکن..مرسی...

یلدا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام ژیگول جان چه می کنی؟
جوش می گذره؟
خوب واسه خودت وبلاگ بهم زدی
موفق باشی گلم بازم سر می زنم................

سلام...اگه بشه گفت زندگی...
خوشیم که میگذره..به قول بچه ها...
:دی...
ممنون عزیز..مرسی..منو میشناسی ایا؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ

یه چیزی من تازه الان فهمیدم! با سه میلیون واقعا کار زیادی نمیشه کرد! حداقل تو تهران نمیشه! فوق فوقش یه خونه ی درست حسابی بشه! و یه ماشین کوکی! همین!

چی؟؟؟سه میلیارد گفتم..نه میلیون..سه میلیون که تا بیای بفهمی چی به چیه تهش رفته هوا..سه میلیاردم چیزی نیستا..ولی حالا...

بنفشه دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممم
چطوریا؟!
خوبی؟
چه خبرا؟!

اوضاع کامی و اینتر و تو چطوره؟؟؟؟

میخوای یه خیاطی خوب بهت معرفی کنم :دی
دلم برات تنگیده

سلامممممممممممممممممممممممممم عزیزم...
بدک نیستم...
مرسی...
سلامتی عزیز...

اینتر بهتره ولی کامی همچنان داغونه...

خیاطی؟؟؟؟ واسه چی اونوقت؟؟
منم همینطور..خیلی خیلی زیاد...ممنون اومدی...

عاطی دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

با توجه به اینکه گفتم تازه با وبت آشنا شدم کدوم عاطی منظورته آیا؟
به هر حال...
موفق باشی...

اخ ببخشید..شرمنده...اخه یه عاطی دیگه هم اینجا کنار لینکام هست..فک کردم اونه..

معذرت به هر حال...
بازم بیا این طرفا...ممنونم...

در ضکمن ادسی ایمیلی چیزی؟؟ممنون به هر حال...

بهاره سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

نه ه ه ه ه ه شوهر نمی کردم !
زندگی مستقل می ساختم یعنی واسه خودم!‌ شما پسرا فک می کنین فقط خودتون می تونین مستقل شینا !!!

خب بابا چرا میزنی حالا..:دی...
چکنیم دیگه..اخه نگفتی مستقل که..گفتی یه دستی واسه زندگیم بالا میزدم..این یعنی چه؟؟ یعنی میخوای شو هر کنی دیگه..خندههههه..فرارررررررر...نزن چشم..:دی

بنفشه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام
خوبیا؟
اولا که :
سوتی سوتی سوتی ......ادامه مطلب رو نخوندی؟!
گریییییییییییییییییییییییییییییییه
چون مطلب طولانی بود گذاشتمش توی ادامه مطلب تا سرتونو گول بمالم بخونیدش.

دوما:
خیاط واسه اینکه اولین خط نوشته بودی این اینتر نت من و کامی و .... برای رفوی خودتون دیگه

سوما:
من اگر سه میلیارد پول داشتم اول همه میرفتم یه خونه حیاط دار بزرگ بزگ یه ماشین و یه ویلا میخریدم
خونه ما بزرگه اما حیاط نداره یکی نیست به اونی که این خونه رو ساخته بگه اخه گوسبند نمیشد از این ۲۵۰ متر ۵۰ مترش رو حیاط کنی؟ بعد اون گوسبندم جواب میداد که اخه چطوری ۵۰ متر حیاط توی طبقه دوم در بیارم :دییییییییی

اما بعد از همه اینا به سرعت ۱ میلیارد رو میزاشتم توی بانک برای ادامه کار سومم

بعد اگر خدایی نکرده خانواده، اطرافیان و دوستانم مشکل داشتن رفعش کردم میرفتم یه ملک میخریدم و اونو به نام یه بچه پرورشگاهی میکردم و اونو پیش خودم میاوردم و بزرگش میکردم + سعی میکردم چند تا خانواده رو تحت پوشش قرار بدم

اما توی همه اینا یه فکری رو که از بچگی داشتم دلم میخواست پیاده کنم و اونم زدن یه کافی شاپه
همیش دلم میخواست یه کافی شاپ یا یه مزون لباس عروس داشته باشم
چرا انقذه من کم فکرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!


اما بچه رو جدی گفتم


(بالاخره بعد یک هفته تونستم پستت رو بخونم. هووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااا)

سلام خانوم خانوما...
مرسی...
اولا که..بیخود سوتی ازم نگیر..:دی..من به این ادامه مطلبه شک کردما و بازشم کردما ولی از اونجایی که هنوز این کامیه ما احتیاج به خیاط داره بهم ریخت و نشد که بخونم...

دوما...
هنوز به اون درجه فک نکنم رسیده باشیم که خیاط و اینچیزا خواسته باشیم..نیدونم...:دی

سوما...
از نظر معماری طبقه بیستمم میشه حیاط درست کرد..ولی یخورده وقت و حوصله و یه ریزه هم همچین خرج بیشتر میخواسته..وگرنه حیاط شیکی میشد درست کرد..حتی با حوض و باغچه و اینا...

کار سومت دیگه چیه؟؟
ایولللللللللل اینکارت عندشه دیگه..
مزون عروس رو بیشتر هستم تا کافی شاپ..:دی...
میدونم جدی گفتی...

مرسییییییییییییییییییییییییی گل خانوم...بوس...

باران سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام علی عزیزم
خوبی؟
خوب این آیین نامه رو بهونه کردی واسه آپ نکردنتا....بزنمت(چشمک)
عزیزم امیدوارم قبول بشی و امتحان خوبی داده باشی
من همچنان منتظر آپتم
مواظب خودت باش خیلیییییییییی زیاد فعلا

سلامممممممممم خانوم خانوما...
مرسی باران جونم...
:دی...چطور فهمیدی..؟بیا بزن...(چشمک)...
مرسییییییییییییی عزیزم..ایشالا..با دعاهای شما...
امشب دیگه حتما..:دی
تو هم عزیز...خیلی خیلی...فعلا...

مرجان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکم
آخه ژی ژی جونی من گرفتار بودم نتونستم به خیلی ها سر بزنم ... حالا قهر نکن دیگه ..اگه قهر کنی گیگیلی میاد فیفیلیو خفه می کنه ها :دی

ژی ژی امشب دوچرخه اتو وردار بیا دره خونمون با گیگیلی بریم لبه ساحل دوچرخه سواری !!! .......ها ؟ دریا این نزدیکیا نیست ؟ خب لبه حوضچه ای چیزی بریم دیگه :دی

ژی ژی آپ کن دیگه
وگرنه گیگیلی با تیرکمونش مغزتو سوراخ می کنه

وای الفرارررررررررررررررررررررررررررررر
گیگیلی بدو الهی درد بگیری

سلاممممممممممم مرجان خانومی گلم...
میدونم عزیز..من منظورم شکوه و شکایت نبود گل خانوم...نه قهر نمیکنم..این گیگیلی رو دوباره شیرش نکن بندازش به جون منو فیفیلی...:دی

دیشب که نشد که بیام..ولی امشب اماده باش اومدم...نه دریا که نیست ولی حوضچه و اینا گیر میاد..میریم یه جای خوب...

چشمممممممممممم...
گفتم که این گیگیلی رو بگیرش اینقد وول نخوره...:دی

بجای فرار کردن بشین یخورده ادب یاد این گیگیلی بده..اینقده بدی نکنه..مخ ادمو سوراخ کنه با تیر کمون..

دختر یخی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.icylady.persianblog.ir

من اول میرفتم یه ماشین خوشگل واسه خودم میخریدم.بعد یه مقداریشو می دادم به موسسه محک.با بقیه اش هم می رفتم سفر دور دنیا

سلام دختر یخی...خیلی خوش اومدی...

ماشین..موسسه محک.دور دنیا..عالیه...خیلی فکرای خوبی داری...

دختر یخی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.icylady.persianblog.ir

من الان داشتم پستهای قبلی تونو می خوندم متوجه شدم می خواهید امتحان پایه یک بدید.واییییییییی منم پایه یک می خوام.برای پایه یک گرفتن چقدر باید رو ماشین سنگین تمرین کرد؟اصولا مواد لازمشو میشه مختصر مفید توضیح بدی؟!

مرسی از توجهتون...
اره میخوام پایه یک بگیرم..دیروز اولین منرحلشو دادم..ایین نامه..حالا مفصل میگم تو پستم...
جدی جدی دوست داری؟؟ایوللللللللللللل خوشمان امد...
تمرین که خیلی میخواد...ولی باید بیشتر اعتماد به نفصت اون بالا بالاها باشه..
اره که میشه...خوب گوش کن...
۱-۲۳ سال تمام...
۲- گذشتن ۳ سال کامل از گواهینامه پایه دو...
۳- ثبت نام که اصلش میشه پرداخت تعداد متنایعی فیش بانکی و کپی شناسنامه و کارت ملی و اصل گواهینامه پایه دو و این حرفا...
۴- معاینه چشم و عدم اعتیاد...
۵- امتحان آیین نامه...
۶- امتحان تپه...
۷- امتحان شهری...
۸- امتحان قطعه شناسی فنی...

۹ - مبارکهههههههههههههههههههههه...

بازم چیزی خواستی بپرس در خدمتم...

باران چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داش علی
اومدم یه خبر خووووووووب بهت بدم از نگرانی بیرون بیای
حلشششششششش کردم با تدبیر
اما کاملا نه ولی خوب حل شده تا حدودی
ممنون از لطفت
فعلا....

سلامممممممممم ابجی خانومی گلم...
خداروشکر..خوش خبر باشی گلم...
ایوللللللللللللللللل...
حالا همینشم خوبه.خداروشکر..ایشالا کامل حل میشه...
خواهش..به خدا خیلی نگرانت بودم..واقعا خوشحالم کردی عزیز...مرسی از خبر خوبت...
فعلا عزیز...

شهرزاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام ژیگولوییییییییییی چه طوری عزیز؟
خوبی؟سلامتی؟
ببخش که بهت سر نزدم مسافرت بودم.
مواظب خودت انگاری که هستی !!!!یه خورده انکاری نصیحتای من بهت اثر کرده!!!!!!
غشششششششششششمولک
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´بدو بیا که آٍپ کردم بدو بدو´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام شهرزاد خانوم گل..چه عجب خانوم خانوما...؟؟
بد نیستم..مرسی...
سر زدنش هیچی..تو نباد میگفتی و اینهمه نگرانمون نکنی دختر؟؟؟
من همیشه هستم..(سوت)...:دی

میام حالا...
مرسی از این چیه نقاشی خوشمله..:دی

یلدا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممم
وای به حالت اگه نظرم ارسال نشه می کشمت الان دارم باهات چت می کنم

سلامممممممممممممممممممممممممممممم یلدا خانوم گل...
وای به حال من چرا..:دی..نه دیگه اینه هاش ارسال شد...اره دیگه..(چشمک)..مرسی...

نارسیس گلی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ

خیلی جالب بود اما متاسفانه وقت نکردم بخونم...............

سلام عزیز...
از کجا جالبیشو فهمیدی اونوقت؟؟ :دی

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد