سلام بچه ها...

خوبین؟؟

من خیلی بهترم...(البته به جز این سرماخوردگیه لعنتی که دیشب تا حالا گرفتم)...

ناز اونایی که نگرانم شده بودن معذرت میخوام..ببخشید..ممنونم از محبتتون...

 

کامپیو ترم خرابه..هنگ میکنه هی..دیگه هم روشن نمیشه..الانم دفعه ۵ هستش دارم مینویسم..اگه وقت بشه سند کنم و این خاموش نشه...

 

دعام کنیین..اون مشکله هم حل شده تا حدود زیادی..فقط دعام کنین..

 

خیلی خوشحالم بهخ خاطر این ماه رمضون..خیلی دوسش دارم...

 

ایشالا زودی درستش میکنم میام یه پست گنده مینویسم..

مواظب خودتون باشین..نماز روزه هاتون قبول..فعلا..یا حق...

نظرات 45 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

اولللللللللللللللل

افریننننننننننننن...:دی

مرسی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

فکر کنم اول شدم! :دی

اره دیگه..اول شدی عزیز...:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

امیدوارم زودتر سرما خوردگیت خوب بشه!‌ نسخه خواستی بگو یه کپی از مال خودم برات بفرستم!

ممنون.هنوز که خوب نشده..ولی ایشالا میشه به زودی...
ممنون..خودمم دکترم..حالا لازم شد چشم..خبرت میکنم حتما...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

خوشحالم که مشکلت هم حل شده...... امیدوارم که مشکل دیگه ای نداشته باشی.....
موفق باشی

ممنونم...نه..مشکل که زیاد هست..ولی این خیلی مهم بود که کم کم داره حل میشه...
ممنونم...

ستاره پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.setayesh2000,blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگ قشنگی داری
جالبه ......
خوشحال می شم به من هم سر بزنی
منتظرتم

سلاممممممم ستاره عزیز...
ممنونم..نظر لطفته...
شایدم...
چشم حتما...
فعلا...

سارا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

شاید آن روز که سهراب نوشت(( تا شقایق هست زندگی باید کرد )) خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست

قشنگ بود..ممنون...

مرسی سر زدی...

میلی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://milijingili.blogsky.com

سلااااااااااااام علی جوووووووونم!! الهی خوب زود خوب میشی غصه نخور!!

ببین من رو میشناسی ولی لو نمیدم بیای وبم میفهمی کیم!! لینکمم اصلاح کن!!

میسی

بابای

سلاممممممممممم خانوم خانوما...
غصه نمیخورم عزیز...
جینگیلی رو که دیدم فهمیدم کی هستی..الان وبتو باز کردم...
چشم حتما..درستش میکنم...

خواهش...

فعلا...

نگار پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://nazdelak.persianblog.ir

سلام خیلی زیبا مینویسی.لطفا اگه میشه منو با نام نازدلک لینک کن ممنون میشم.یه سری به وب منم بزن البته اگه رسیدی

سلام...نظر لطف شماست...چشم...حتما...

اومدم امشب عزیز...

پرشیلا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام دوست قدیمی
ماه مبارک رمضان مبارک
آپم یه سر بیا
التماس دعا
ی اعلی

سلام پرشیالا جان...
ممنون...اره وقعا مبارکه..خیلی دوسش دارم...
اومدم عزیز..ولی کامنت دونیت اصلا واسم باز نمیشه...
محتاجیم..چشم...
یا حق...

اذین جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://pandol.blogfa.com

وای چه قدر دلم لک زده بود واس اینجا...!
نبیینیم بد حالیتو داداشی...!
نماز روزه هاتون قبول...
یا متین

سلام آذین خانومی گلم...
بهترم عزیزم..از دعاهای شماها...
ممنون..قبول حق..شما هم قبول باشه ایشالا...
خوشحالم کردی اومدی عزیز...
یا حق...

نگار جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://nazdelak.persianblog.ir

سلام میتونید منو با نام نازدلک لینک کنید؟

بله عزیز...نبودم چند روز..الان میرم لینکت میکنم...چشم...

اقلیما شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام
عجب !!
چه اتفاقی افتاده؟؟؟
بی خبر آپ کردی؟
منتظر آفت هستم.
فعلا بای تا های

سلام اقلیما...
!!!
داره حل میشه ایشالا...
وقت نشد خبرت کنم...کامی خاموش شد...
امشب تازه درستش کردم و اومدم...واست اف گذاشتم..
فعلا عزیز...

بیژن شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.ritajoon.blogfa.com


به بازگشت اعتقادی ندارم حتی اگر به آن شروع دوباره گویند...به بازگشت اعتماد ندارم حتی اگر تمام لوازمش فراهم باشد ...بازگشت به گذشته ...بازگشت به دیروز ...بازگشت به سوی انسانهایی که رهایشان کرده ای...بازگشت به زادگاهت ...بازگشت به چهره دیرور و حتی بازگشت به خویشتن ....نه به هیچ کدامشان اعتقادی ندارم و سعی می کنم نه به آرامی که با سرعت از کنارشان بگریزم ....آنقدر به این حرف خود ایمان دارم که دوست دارم بگویم ...بازگشت نشانه خوبی نیست.. حتی اگر بازگشت به خوبی ها باشد....خوبی ها هر لحظه با هم متفاوتند...خوبی دیروز هم فرق کرده است ...چاره ای نیست اگر امروز هم چیز خوبی پیدا نکردیم باید به دنبال خوبی های فردا بود

چه جالب...

اقلیما یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

سلامممممم
آهاییی بیا آپ کن بینم!!!!
حداقل این همه آف گذاشتم جواب بده.
نظراتو تایید کن.
سر زدن به ما پیشکشت!!!!
خیلی نگرانت نیستم چون می شناسمت تو دورهای غمباد می گیری!!!!(شوخی)
خوش حال می شم یه خبری از خودت بدی.
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیما خانومی...
اهییی..چشم..امشب..الان دام میرم اپ کنم...
من که افی ازت ندیدم که...جدی میگم..هیچ افی ازت نبود...تازه نگرانتم شدم...
دارم الان همین کارو میکنم...
به شما هم سر میزنیم خانوم خانوما...
خنده...گرفتم نگران نباش..:دی
چشم..امشب ان نمیشی...؟؟
فعلا عزیز...

ستاره یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ http://setarehu.blogfa

کجایی تو؟؟؟؟

سلام عزیز..

همینجاهام..
امشب کامپوترم درست شد...

عسل بابا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام

امیدوارم که مشکلت زود زود حل بشه.

ایشالا که سرما خوردگی ت هم زود زود خوب بشه.

نماز روزه هات هم قبول.التماس دعا.

منتظریم که برگردی و بنویسی!

موفق باشی!

سلاممم عسلی خانومی گل...

ممنون مرسی...

هنوز که پا برجاست سرما خوردگیم.ولی ایشالا که خوب میشه...

ممنون..قبول حق..شما هم قبول باشه...محتاجیم..چشم...

ممنون..اومدم الان دیگه...

ممنون..تو هم...

دوست پاییزی یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام ژیگولو خان
تو رو خدا زودتر بیا بگو چی شده.. نگرانت شدیم..
نماز روزه هاتم قبول باشه..
مواظب خودت باش

سلامممممممممم عزیز...
نگرانم نباش عزیز..حالم بهتره خیلی..خوبم...معذرت نگرانتون کردم...
ممنون..خدا قبول کنه..واسه شما هم قبول باشه عزیز...
چشممم..تو هم باش...

مرجان یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام ژی ژی جونم

منو گیگیلی که نگرانت نشده بودیم (سوتمولک) منم سرما خوردم :( هر دو سه دقیقه یه عطسه می زنم اعصابم خورد شده دیگه (نیشمولک)

نماز روزه ات قبول
بابای

سلاممممممممممم مرجان خانومی عزیزم...

اها..چه جالب..:دی...ای وایی تو هم خوردی..بد دردیه لهنتی...
اره خدایی واقعا اصاب خورد کنه...ایشالا زودی خوب بشی...

قبول حق..شما هم قبول باشه عزیز...
فعلا...

مرجان یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

راستی ژی ژی ! توی کامنت قبلیم آدرس جدیدمو برات فرستادم :)

اره دیدم...ممنونم...چرا عوضش کردی دوباره؟/

نیما دینگالیگا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.ir

اول

بهههههههههههه..اره تو یکی که همیشه اولی اقا...

نیما دینگالیگا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.ir

ای بابا این تایید دیگه چه سیقه ایه!..خوبی داااشم؟!...ایشالا که زودی کامپیوترت درست شه....من سعی میکنم باشم در فضا تا برگردی:دی

سیقه خوییه هرچی که هست..:دی
خوبم مرسی داداش...
امشب درست شد..اینم از پا قدم تو...(چشمک)...

شما همیشه باش..ما باشیم..نباشیم..شما در فضا باش..منم که دیگه اومدم تو فضا...جا هست؟؟

نگار دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://nazdelak.persianblog.ir

سلام ممنون از لطفت .مرسی که سر زدی.سعی کن زود به زود اپ کنی ما خوشال شیم

سلام نگار خانوم عزیز...

چشممم..اگه خوشحال میشین چشم.زود به زود اپ میکنم...مرسی...

سامیه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.tintinior.persianblog.com

منم سرما خوردم تو این گرما ...
نماز روزه های شمام قبول..جناب ژیگولو!!

اخیییی..خیلی بده واقعا..از این ور ماه رمضون از اینور گرما..واقعا وحشتناکه...

ممنون عزیز قبول حق...

چه عجب اینطرفا راستی..خیلی خوشحالم کردی..ممنونم...

بهاره دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://2khtare-khoshid.blogfa.com

خوشحالم مشکل تو حل شده.
منم خوبم مرسی از لطفت.کمی دلتنگ رفتن برادرمم که به این زودیا می ره.اما به جد چیز مهمی نیست.همه به همه چیز عادت می کنیم.
نماز روزه تو هم قبول :)

مرسی...
خداروشکر خوبی...مگه براردت کجا داره میره؟؟...اره دیگه وقتی چاره ای نیست باید عادت کرد دیگه..زیاد خودتو اذیت نکن عزیز...

خدا قبول کنه..ممنون...واسه شما هم قبول باشه ایشالا...

شهرزاد دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــلام ژیگولی گــــــــــــل گلاب:
چه عجب بالاخره اومدی و نظراتتو تا یید کردی!!!!!
ایشالا زودتر کامیت خوب بشه !!این کامپیوتر که خراب میشه اعصاب آدم میریزه بهم!!!!
حالا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟سلامتی؟؟؟؟؟؟؟؟
مسافرت انگاری خوش نگذشته؟؟؟؟؟؟
مواظب خودت باش!
نماز روزهات قبول حق!!!!
التماس دعا!!!!

سلاممممممممممم شهرزاد خانومی گلم...
چه کنیم دیگه...این کامی اعصابمو بهم ریخته..از بس همش خرابه...
اره دقیقا...خراب که میشه دیگه دهن ادمو سرویس میکنه لعنتی تا درست بشه...
بد نیستم..اره خوبم عزیز..مرسی...
نمیدونم چه جوری گذشت..ولی زیادم بد نبود..حالا تعریف میکنم...
چشم خانوم گل...تو هم باش...
ممنونم..مرسی عزیزم...خدا قبول کنه..شما هم قبول باشه...
محتاجم..چشم حتما...

مریم دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام علیکم.....خوبی شما؟
چه خبرا؟خوش می گذره؟
مشهد خوش گذشت؟
من دلم ازون پست طولانیا می خواد خب...
منتظرم...

سلاممممممممممممممم مریم خانومی گل گلاب...
مرسی خوبم...
سلامتی..ای میگذره...
مشهدم خوب بود..اره..مگه پیش امام رضا باشی و خوش نگذره...
چشممم..امشب ایشالا مینویسم...
چشم...

ارغوان دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.ir

سلام خوبی؟ انشالا که زودتر خوب بشی. نماز روزه هات قبول باشه تو این ماه عزیز. یا حق

سلام ارغوان جان...مرسی عزیز...ممنون از لطفت...ممنون..خدا قبول کنه...نماز روزه های شما هم قبول عزیز...این ماه خیلی عزیزه..خیلی...یا حق...

مریم دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلام داداشی
نماز روزه هات قبول
نباشم مریضیتو ببینم داداشی
بدون که به یادتم
تو هم یادم باش

سلام عزیز داداشی..مریم خانومی گلم...
ممنون..خدا قبول کنه...واسه شما هم قبول باشه عزیز...
خدا نکنه..بهترم عزیز...
میدونم عزیزم..میدونم..
منم هستم..همیشه..به خداها...

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جون
خوبی؟
خوشحالم حالت خوبه
تو آفای منو ندیدی؟
تو کامنتای منو ندیدی؟
یه خبر نمیتونی به من بدی بابا من طوریم نیستتتتتتت
(عصبانی)
الان خوبی؟
التماسه دعا حاجی

سلام نگین جونم...
مرسی عزیز...
ممنون...
اف؟؟ نه متاسفانه...
کامنتات که دیشب جواب دادم..
عصبانی نباش عزیز..به خدا دیشب ساعت ۱:۳۰...۲ بوده که کامپوترم درست شده..تا اومدم به به کامنتم جواب بدم با اون سرعت زپرتیه اینترنت شد سحر و رفتم واسه سحری بعدشم که از خستگی دیگه بیهوش شدم..روزم که وقت نمیکنم بیام...معذرت به خدا...
الانم خوبم..نگران نباش...
محتاجیم به دعا خانوم خانوما...حاجیم نیستم هنوز..دعا هم به چشم...

.::√ҰâŞâmįη::. سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

اول سلام

بعدشم اینکه من عصبانیم

ساکت

نپرس چرا ! یه دونه میخوابونم تو گوشتا

بعدنشم اینکه ...

کامنت من کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟

جواب آفمو چرا ندادیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

ازت نمیگذرم خداام نگذره پسر

چطوری علی ؟

سلامممممممممممم خانوم خانوما...یاسمین خانومی گل...

اااا..خدا نکنه..اوه اوه..ترسیدم که..چرا؟؟

فقط سکوت نکن که از هرچی بگی بدتره...

اوههه..چرا زودتر نگفتی؟؟همون اول پرسیدم چرا...حالا نمیشه نزنی؟؟ :دی

چی؟؟

الان دارم جواب میدم دیگه..قبلا هم هرچی بوده جواب دادم و تاییدشون کردم...

افتو به خدا وقت نشد..خونه داییم اینا دیدم دیگه نشد اونجا جواب بدی...شرمنده...


اوه اوه..قضیه بیخ پیدا کرد که...حالا شما بگذر خدا هم میگذره ایشالا...

بد نیستم.نه خوب خوبم نه بد...میگزرونیم دیگه...

میلی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

شلاااااااااااااااااام ژیگی ژوووووووووووووووونم خوبی؟؟

سرماخوردگیت خوف شد؟؟!!

ولی من خیلی بد سرماخوردیدم !! اهلان چشام اصن وا نمشیه (نمیشه)!!

میدونی خیلی فچ کردم خیلی ژیاد فهمیدم اگه سرپام فقط به خاصره وبمه !! ممنون خیلی بهم کمک کردی مثه همیشه!!

بوس

سلامممممممممم خانوم خانوما...مرسی بد نیستم گلم...

اره بهترم فک کنم..ممنون...


اخییی..چرا اخه..بد دردیه لعنتی..مخصوصا تو این ماه...
اخییی..ایشالا زود زود خوب بشی عزیز...

اخه خانوم خانوما تو که این حرفا رو زدی سه شنبه ای و امشب که جمعه شبه این خبر بدو به من دادی...چرا اخه...چرا به این حرفت توجه نکردی و همه چی رو خراب کردی اخه...خیلی ناراحتم به خدا...

نگار چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://nazdelak.persianblog.ir

سلام ممنون از اینکه لینکم کردی من هر روز دارم سر میزنم ببینم که اپ کردی یا نه.هر چند تا چند روز دیگه که دانشگاه شروع بشه خودمم دیر به دیر اپ میکنم از امسالم که دیگه میخواد زودتر همیشه شروع بشه ولی مثل همیشه از ابان شروع میشه...

سلام نگار خانوم...خواهش میکنم عزیز...کامپوترم باز خرابه..ابرومو برده..شرمنده..امشب اگهع به اپ میکنم..خبرت میکنم...

اهان...ایشالا که موفق باش همیشه..

چه دانشگاهی هستی که از ابان شروع میشه؟؟
ممنون از سر زدنات عزیز.مرسی...

زری چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://respina00.blogfa.com/

سلام خوبین منتظرتونماااااااااااااا

مرسی که بهم سر زدین بای

سلام..مرسی عزیز...

خواهش منیکنم...چشم...

یاسی چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

چی شده علییییییییییییییی؟:)

چیزی که زیاد شده...ولی اصلیترین دلیلش که نیستم اینه که کامپوترم خرابه..میام حتما.بهت سر میزنم...

فاطمه پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام دادا خوبی
مام بد نیستیم شکر خدا

راستی نماز و روزهات قبول حق

ببخشید هر دو تا پست خوندم ولی کامنت دونیت برام ناز می کرد
ماه رمضونی و دردسرهای مهمون بازیش دیگه برا آدم وقت نمیزاره(چشمک)
اونم با این شو شو که ما داریم...ایششششششش(صورت سبزه) (نیش)

امیدوارم سرما خوردگیت زود زود خوبه شهههههههه
ایشالااااااااااااااااااا

بعدم اون مشکلت خدا هر چی صلاح میدونه انجام بده
ببین یه راه حل یا این کامی بفروش یا خودتو خلاص

الفراررررررررررررررررررررر

نه بای دادا

یا حق...

سلاممممممممممممم فاطمه خانومی گلم..معلومه تو کجای خانوم خانوما؟؟ خیلی وقته نیستی باز...خیلی دلم تنگولیده واست..
خدا رو شکر خوبی...

ممنونم..مرسی..خدا قبول کنه..واسه شما هم قبول عزیز...

بتاز این کامنت دونیه من واست ناز کرد؟؟خودت همه چ
یشو داری که بزن لهش کن تا باشه دیگه از این قلطا نکنه بی شرف...
اها..پس مرتب مهمونی تشریف دارین..به سلامتی و خوشی ایشالا...
خندههههههههه...

ممنونم...مرسییییییییییییی..اره خیلی بهترم...

ایشالا...هنوز نگرانشم..نگران اون مشکله...دعام کن...
خودمو خلاص کنم فک کنم بهتر باشه..این بیشرف پررو از رو نمیره..خیلی نامرده..همیشه خرابه..حالمو گرفته..ولی یه نقشه هایی دارم که اساسی حالشو بگیرم...فک کرده...:دی

تو نمیخواد فرار کنی خانوم خانوما..فرار نمیکنی و ماهی یه بار میای اینطرفا..فرار کنی خدایی نکرده که دیگه هیچی...

فعلا..عزیز...

یا حق...

شهرزاد جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام ژیگولیییییییییییییی عزیز:
عزیز تو نمی خوای که اپ کنی ما ببینیم چه بلایایی سرت اومده؟؟؟؟؟؟؟
عزیز بدو بیا که اپممممممممممم
بدو بدو
اومدیاااا
قربونت
فعلا....

سلاممم شهرزاد خانومی گلم...
بلا ملا که زیاده..امشب ایشالا اگه خدا بخواد می اپم...
چشممم...
باشه دیگه..اومدم...
مرسی..فعلا...

سحر(میلی) جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ

واست آف گذاشتم حتما چک کن!!

مرسی !!

اففهات که نیومد واسم..

ولی یخورده دیدمت..خیلی ناراحتم کردی..خیلی...

بهاره جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

رفت دانشگاه تهران :(
کامپیوتر تو درست نشد آپ کنی؟! :)

کی رفت دانشگاه تهران؟؟ مبارک باشه..خودتو میگی؟؟/

درست که نه هنوز نشده..ولی امشب فک کنم اپ کنم دیگه..

afshin, germany جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل]
زشیر شترخوردن و سوسمار
عرب را بدانجارسیدست کار
که تاج کیانی کندآرزو
تفو برتو ای چرخ گردون تفو. .

,,, mehreganat khojasteh bad ,,, [گل][خونسرد]

اوه اوه..عجب شعرایی..از سروده های کیه اینا ایا؟؟

به هر حال..ممنون...

میلی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ق.ظ

علی نمیخواستم ناراحتت کنم به خدا !!

من و ببخش !! ولی نمیتونم ...

الان هستم امیدوارم بتونی آن شی چون دیگه تا شاید ۲ یا ۳ ماه نمیام نت !!

میدونم عزیزم..
من به خاطر اول حذف اون توت کوچولو خیلی ناراحت شدم.بعدشم حالا دوباره این یکی و اینکه خیلی دیر به دیر میای...
واسه اینا ناراحتم...

اینا چه حرفیه عزیزم...میفهممتا..ولی واقعا علاجش اینه..هرچند میدونم به خاطر درستام هست...

اومدم عزیز...
خدا کنه اینهمه مدت طول نکشه..دلتنگت میشم خیلی خیلی...مواظب خودت باش هر جا هستی و هر کار میکنی...بوس...

[ بدون نام ] شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ق.ظ

بچه جان مگه من میگم تو ترسیدی ؟ خوب غیر از تو چند نفر دیگه هم کامنت گذاشتن و گفتن تایید نکنم ... بعدشم گفته بودن این حرفا رو نزنم ...اتفاقا تو خیل ی خوب نوشته بودی ... در مورد قران دقیقا حرفای دل من رو زدی و خیلی چیزای دیگه ..حیف شد ...

جان بچه جان؟؟:دی...اره دیگه..خودت گفتی دیگه...اره خب گفتن اون حرفا هرچند حقیقته ولی نمیتونن همه قبول کنن و بپذیرن..الانم که دیدم دوباره برداشتیش..نمیدونم...

ممنون..خوشحالم...همین که خودت حرفامو خوندی خیلی واسم ارش داره گیلاسی...اره حیف شد..ولی میگم خودت خوندی دیگه من راضیم...ممنون اومدی...مرسی عزیز...

الهه شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://eli-ghelgheli.persianblog.ir

سلام
اولین باره که می یام بلاگ اسکای ( چی شددددد! ) خوشم اومد.
بابت کامپیوترت باید یه ذره دلداری بدم بهت که کامپیوتر منم این بلا از ۲ سال پیش سرش اومد به ما گفتن اشکال از مادربورده عوض کردیم گفتن رم عوض کردیم گفتن سی پی یو عوض کردیم! گفتن هارد عوض کردیم! درست نشد که نشد! ( البته بعد از هر بار تعویض همون مشکلو داشتیما! ) بعد گفتن اصلا این قطعات با هم هماهنگ نیستن یه سیستم ببندین از اول ما بستیم بازم درست نشد ! فقط ۱ میلیون رو دست ما خرج گذاشتن! امیدی نیست همین!

سلام الهه جان...
اااا..چه جالب..بابا بلاگ اسکای خوبه..همیشه بیا(کیه که بگه ماست من ترشه):دی...

ممنون واقعا همینجوریش خودم نا امید بودم شما هم با این توصیفا دیگه کلا منو امیدوار کردین به زنده موندن کامپوترم..خندههههه...

نمیدونم چه مرگشه..دقیقا منم نزدیک به ۶ ماهه همش یه چیزیش خرابه این لعنتی...درست شد ایندفعه که هیچی نشد میدمش و ایدفعه میخوام یه لپ تاب بگیرم..واسه منم بهتره اصلن...

ممنون از اینکه اومدی الهه جان..مرسی...

میلی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

علی گفتی تا شب ...

اینم شب !! من به قولم وفا کردم اما تو نه !! البته شاید مشکلی پیش اومده باشه برات یا دیرتر آپ کنی ولی به هرحال من بیشتر از این نمیمونم!!

در باره ی اون شیزایی هم که گفتی !! خیلی فک کردم نتونستم قبول کنم اما به خودم قول دادم ماهی به بار اگه از وضعم راضی باشم بیام نت !!

بای علی ژووووووونم!!

سلام عزیز..

شرمنده..اره میدونم...

کاش میتونستی مونده بودی عزیز..
اره واسم مشکل پیش اومد دیشب...بعد از اینکه پستمو نوشتم خواستم به نت وصل بشم هرکار کردم نشد که نشد...نمیدونم چه حکمتی داشت قسمت چی بود که هر کار کردم نشد که وصل بشم...

خیلی فک کردی دیگه؟؟ کاش قبول کرده بودی حرفامو عزیز..به نفعه خودت بود به خدا...
کاش بیشتر فک کنی و زودتر از اینا بیای...به هر حال ارزو میکنم همیشه شاد باشی و موفق و خوش...مواظب خودت باش..منتظرتم..فعلا...

هیرودیا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

سلام
امیدوارم همیشه خوب و خوب تر باشی

سلام هیرودیای عزیز...

ممنونم مرسی عزیز..تو هم ایشالا همیشه خوب و خوش و سلامت باشی...مرسی...

مرجان یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ

ژی ژی من دلم برات تنگ شده آخه ! زود بیا بگو مشکلت چیه که نوشتی داغونی خیلی زیاد وگرنه خودم میکشمت داغونت میکنم :دی

ژی ژی بیا دیگههههههههههههههههههههههه :(

جان ژی ژی ؟؟ منم همینطور..باور کن خیلی دلتنگتونم..مخصوصا تو و گیگیلی...الان اپ کردم و کلی نوشتم..از همون پستای طولانی که میخوای تو بکشیم وقتی میبینی..:دی...

تو بیا بزن هر کار دوست داری سرم بیار..اکشال نداره اصلن...

اومدممممممممممممم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد