بازم بازی...

سلامممممممممممم دوستای گل و نازنینم...

خوبین خوشین؟؟

خب اول از همه بگم از طرف نگین عزیزم و مرجان خانومیه گل گلابم به بازی دعوت شدم من...

این بازی اینجوریه که البته خیلیاتون میدونین و خوندین و انجامم دادین احتمالا..اینجوریه که ادم باید بعضی از پته هاشو بریزه رو اب و چوب حراج بزنه به مالش...

و اما بازی...

خودتو معرفی کن: علی محمد هستم البته اینجا ژیگولو ۲۳ سالمه معماری خوندم عاشق ماشین و جاده و سرعت و از این حرفام...

فصل و ماه و روزی که دوست داری:  فصل پاییز رو خیلی خیلی دوسش دارم..یعنی همین فصلی که الان تازه شروع شده..زمستونو فقط روزایی که برفی هستو دوسش دارم...اوایل بهار هم خوبه...حس زنده شدن به ادم میده...

رنگ تو:  رنگ من..فک کنم بیشتر شماها میدونین دیگه...اره دیگه نارنجی..عشقه منه...البته بعد از اون سفید رو هم خیلی دوست دارم...البته کلا رنگها به ادم نشاط و زندگی میدن.همه رنگای خدا قشنگن...

غذای مورد علاقه:  در کل غذاهای تند و تیز رو خیلی خیلی دوست دارم..غذاهای که دهن ادمو همچین  یه حالی بهش بده...کوبیده رو خیلی دوست دارم...

موسیقی مورد علاقه:  من با این جواتای امروزی که کلا زیاد حال نمیکنم...ترانه و متن موسیقی خیلی واسم مهمه.معنی و مفهومی که به ادم میرسونه رو...عاشق اهنگای گوگوش هستم..بعدش ابی..داریوش..مهستی..هایده(اوه اوه بی ادبی هم شد خیلی مث اینکه اره..؟؟)...خلاصه با هانگای صدا دارم حال میکنم..همون دوبس دوبسسیا..البته واسه جغولک بازی در اوردن و تو ماشین بیشتر...

بدترین ضد حالی که خوردی:  ضد حال که زیاد خوردم..فراوونی... بدترینش؟؟ خدای یادم نمیاد..حالا اگه یادم اومد مینویسم بعدا...

بزرگترین قولی؟ که تاحالا دادی :  قول زیاد دادم و تا اونجای هم که تونستم بهشون عمل کردم...یعنی هر وقت قول دادم عمل کردن بهش واسم مهم بوده..چون همیشه بابام بهم میگه یا قول نده یا وقتی دادی مسئولی...و وظیفه تو هست که بهش عمل کنی...و ما هم اویزه گوشمون کردیم و سعی میکنیم بهش عمل کنیم...

ناشیانه ترین کاری که کردی:  یه مدت پیش عموم جوشکاری اسکلت فلزی کار میکردم و با اینکه بلد بودم ولی یه ناشی بازیایی در میاوردم که عموم اصابش خط خطی میشد از دستم...

بهترین خاطره ی زندگیت: تابستون ۶ سال پیش..بهترین و به یاد موندنی ترین خاطره زندگیم رقم خورد...

بدترین خاطره ی زندگی:  تابستون ۲ سال بعدش...

شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی:  اره...بچه های وبلاگ نویس رو خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون...دیگه اینکه اقای خاتمی رو...

برای کی دعا میکنی:  من واسه خودم هیچ وقت دعا نمیکنم..خیلی خیلی به ندرت اینم دعای خاصی نیست...دعاهام واسه دوستامن..مخصوصا دوستای اینجام که همیشه به یاد همشون هستم و دعاشون میکنم...واسه پدر و مادرمم خیلی دعا میکنم...

به کی نفرین میکنی:  خیلیا بهم بدی کردن..ولی نفرین هرگز..هرگز...

وضعیتت در ۱۰ سال آینده:   نمیدونم..اگه ادم از اینده خودش خبر داشت که اصلا همه چی خراب میشد که..امید و هدف به اینده و اینا همش میشد کشک...

حرف دلت:  حرف دلم خیلی زیاده و نمیشه گفتش و نمیخوام که بگمش..البته اصلی ترین حرف دلمو...بقیه حرف دلم اینه که اونایی که دوسشون دارم و بهشونم گفتم واقعا از ته دل دوسشون دارم...واقعا یعنیا...

خب اینا بخشی از پته بیزبون بود که توسط دعوت دو تن از دوستان شدیدا عزیز رفتن رو اب...

 

خب دیگ اینکه باید چند نفر رو اصولا دعوت کنم من...

خیلی خیلی کار سختیه...همه دعوتید..همه میگم یعنی همه ها...همه اونایی که این پستو میخونین..حتما حتما انجامش بدین اگه ندادین و به منم خبر بدین بیام بخونم..یادتون نره ها...منتظرم...

 

امروز باز وقت دکترم بود..کلا اینروزا حالم خیلی بد بود..یعنی هنوزم هست...نفسای نصفه نیمه پدرمو دراورده دهنمو سرویس کرده...خسته میشم بعضی وقتا دیگه..ولی خب چاره چیه..باید تحمل کرد...

امشب از ۵/۸ شب تا ۵/۱۱ تو مطب بودم تا نوبتم شد..به دکتر گفتم دکی جون ببخشا ولی هیچ فرقی نکردم تو این ۵.۶ ماهی که زیر نظرتم..ولی دکی جون خوش اخلاقه با اینکه خورد تو ذوقش ولی با صبر به حرفام گوش کرد و یه عامه دیگه دارو به اونی قبلی اضافه کردو گفت باید خیلی مواظب باشی.تو شدادا ریه هات حساسن و به هوا هم به شدت الرژی داری..خلاصه گفتیم چشم..حالا اگه تا ۱۰ روز دیگه با این الوها هم بهتر نشدم باید برم عکس بردارم از ریه ام...

در کل بیخیال بابا..چیزی نیست اینا..خوب میشم...

 

دیگه اینکه بعد از دوروز معطلی و شاگرد بودن در مکانیکی ماشینم درست شد و دیگه روغن از زیرش نمیریزه ابرومو ببره...تازه امروزم از تهران زنگ زدن بهم..بهم وقت دادم فردا برم نمایندگی ایران خودرو سیستم چهارشنبه سوریشو درست کنن برام...یه وقت جزغاله نشیم...

 

دیگه اینکه هیچی الان اذان میگن من سحری نخوردم...برم فعلا با اجازه چیزی یادم اومد بعدا میام بازم...ما هستیم در خدمتتون...

خب دیگه خوب و خوش سلامت باشین..همگی..همیشه...فعلا...یا حق...

 

پی نوشت :شنبه..۲۱/۷/۸۶...ساعت۰۳:۰۷ بامداد...

ماه رمضون هم رفت...خیلی دلم تنگ میشه واسش...دوسش داشتم..ماه خوبیه...

نماز روزه هاتون قبول حق...عید فطر مبارک...

نظرات 31 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول!!
من بالاخره موفق شدم!
هیچیشو نخوندم! حتی یه خط!!
برمیگردم!

اوه..مرسیییییییییییییییییی...اولین اولی تو...
:دی...
حسته نباشی..:دی
باچه...

باران پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ق.ظ

اولللللللللللللللللللللللللل...

برم بخونم بیام...

ایوللللللللللللللللل..
تو دومین اولی خانوم خانومی..ابجی خانومی عزیزم...

مرسی گلم...

ستاره پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ق.ظ http://setarehu.blogfa.com

اولللللللللللللل

ایولللللللللللل ستاره خانوم گل..

تو هم سومین اولی..

خب اینجا اینجوریه..۳ تا اول داریم...هیشکی نداره..فقط خودم دارم...

ستاره پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ق.ظ

منم عاشق نارنجی ام اما رنگ ماهه من فروردنیها قرمزه منم اول عاشق قرمزم

اره رنگ ماهمون قرمزهع..فروردین..میدونم..منم قرمشزو خیلی دوست دارم..ولی عاشق نارنجی ام..

نارنجی هم همون قرمزه ولی یخورده همچین مهربونتر..:دی

یاس پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
میگم که به خصوصیاتتون باید اینو هم اضافه کنید که عادت دارید فقط دختر ها رو لینک کنید
محض رضای خدا ۴ تا پسر تو لینکتون نیست(شوخی کردما)
شاد باشید

سلام یاس خانوم...
خصوصیت من نیست این..خب دخترا وبلاگ نویسای خوبین..بیشترم هستن خب..طبیعیه...
محض رضای خدا هم ۴ تا پسر تو لینکام هست..: نیما دینگا...پسر خالم..بابای ایلیا...یه دونه دیگه هم بود.اهان خاطرات بزها...

ایم محص رضای خدا..:دی
:دی...مرسی به هر حال...

باران پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ

اوللللللللللللللل خودمم
بکشین کناررررررررررررررررررر

اوه اوه..میدونم بابا..اینا هم همه کنارن...بفرما جلو شما خانوم خانوما...

الهه تنهایی پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام سلام
خوبی ؟ چه بامزه مینویسی خیلی با راحت حرفای دلت رو میگی خیلی خوبه. تبریک!
باز م ممنوننننننننن که بهم سر می زنی

سلاممممممممم الهه عزیزم...
بد نیستم...مرسی...

ممنونم عزیز...

خواهش..وظیفه اس عزیز...دوست خیلی خوب منی تو...هیچ وقت فراموشت نمیکنم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

سیستم چهار شنبه سوری دیگه چیه!؟!
اما خداییش هر کاری میکنم می بینم نمیتونم با نارنجی کنار بیام!

خندههههه...

ماشینای ساخت ا ی ر ا ن خ و د ر و مدل ۸۳ به خاطر مشکل سیستم سوختشون اتیش میگیرن بعضا..واسه همین میگن بهشون چهارشنبه سوری...(ا ی ر ا ن خ و د ر و ببینه اینو کمله منو میکنه..):دی...

نارنجی عشق است...چشمک...

اقلیما پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام
خوفی؟
بابا عشق خاتمی!!!!
خوش باشی.
پیش پیش عیدت مبارک
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیما خانوم...
خوفم میسی...
چه کنیم دیگه...
ممنون..تو هم...
مرسییی..شما هم مبارک باشه...
فعلا عزیز...

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام دوست جوووون
فصل و ماه و روز رو که کامل گفتی! الان قشنگ فهمیدم چند شنبه!! خیلی هم تفاهم داریم در این زمینه! من هم تابستون رو دوست دارم اتفاقا!! بزن قدش!!
ولی غذای تند رو هستم! بریم یه کوبیده تند بزنیم تو رگ!!
این روزا انقدر کباب خوردم شکل کباب شدم!!! دلت کباب بشه!!
امیدوارم زود تر خوب بشی.. البته اگه مراقب باشی!! که نیستی!
به این دکتره میگفتی آقا به نظر من شما تا حالا به درد نخوردی!! به نظر خودت چیزی حالیته؟؟؟؟ عصبانی میشد! حال میداد!!
خیلی بد شد ماشینت درست شد!! الان من حسادت میورزم و میام توی اگزوزش سیب زمینی میکنم که بترکه! خوب چهارشنبه سوریی میشه ها!! دودش برای ریه هات هم خوبه!!
دیگه منم چیزی یادم نمیاد!!
همین دیگه..
مواظب خودت باش که زود تر خوب بشی! ما حوصله کفن و دفن نداریم فعلا! هر وقت داشتیم میگیم که بری کار و یکسره کنی! پس تا اطلاع ثانوی چهار چشمی مراقب باش..
شاد باشی

سلاممممممممممم گیلی خانومی...
خندههه...
۲۷ فروردین ۱۳۶۳...چنتا شنبشو دیگه نمیدونم...اینو که دیگه اره..خیلی...بیا زدم..شترققق...
بریممم..ایولللللل...
میدونم اره..از بس مهمونی رفتین و دادین..:دی
هستم عزیز..هستم..سعی میکنم که باشم...
گفتم..ولی نته به این خشانتی..بچه ذوق مرگ میشد دیگه همینم حالیش نبود...
خندهههه..این ماشین همینجوریش دنبال بهونه هست.دیگه نمیخواد دست به یکی منین منو بیچاره کنین...
ااا..چه جالب..:دی
...
چشمممممم...مومیاییم کنین..:دی
باشه پس خبرم کنین...
تو هم عزیزم...مرسی...

ستاره پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://setayesh2000.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی ......
کار خیلی جالبی کردی خودتو معرفی کردی ........
عزیزم من نرفتم باز هم خوشحالم می کنی بیای به خلوتم سر بزنی .....
پست قبلیم عکس داشته که مثل اینکه برات نیومده بوده .....
منتظرتم / فدات ......

سلاممممممم عزیز دل...
مرسی عزیز...
خواهش میکنم...
خوشحالم که اینو میگی عزیز...
احتمالا...
اومدم پیشت عزیز..مرسی...
خدا نکنه...

مهدیه(گور پدر زندگی) پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.khabzadegan.persianblog.ir

من نمیدونستم مریضی:)
چرا نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالاه خوب بشی. .
بازم اپ کردی و من دیر متوجه شدم. در جریان هستی. عروسی و بساط دارسم من کمتر ان میشم. موفق باشی علیییییییی جوووووونم
بوسسسسسسسسسسسس

به کسی نگفته بودم زیاد خب...
این چیزا که گفتن نداره که عزیز..:دی
ممنونم مرسی عزیز...
اشکال نداره گلم..گفتم که هر وقت تونستی و وقت کردی و خواستی من خوشحال میشم بیای...
اره میدونم..خوش بگذره ایشالا و به خیر خوبی تموم بشه و کارای تو هم کمتر بشه...
تو هم موفق باشی و شاد عزیزم...
بوس...

شیم پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ http://shym.blogsky.com

دعتت ا پذیرا میشویم :دییییییی

ولی احتمالا هفته های دیه آپ کنم میدونی که درس دارم :دی

شلام ژیگی جونم!!

خوبی؟؟

آپم یه سر دوس داشتی بیا :دی

تاتا

ایوللل..مرسییییییییییییی شیمن خانومی گل...

اره میدونم خانوم فیلسوف...:دی

شلاممممممممم گلم...

میسی..بد نیستم...

چشمم حتما عزیز...

فعلا...

باران پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

سلامممممممممم داش علی خودم
چه عجب آقا آپ کردی؟ملت همه ذوقیدن
این بازیت جالبه ولی خوب همه پته من که رو آبه واسه تو یکی لااقل!!!!!!!!به قول خودت :دی
اون بهترین و بدترینه رو میدونم میخوای فریاد بزنم:بازم :دی
نماز و روزه هاتم ایشالله قبول حق باشه
خوب کاری کردی دکتر ولی حتما باید بری تهران قول دادیا
ایشالله زود زود خوب میشی
مواظب خودت باش
فعلا....یا حق(گل)

سلامممممممممممممممممممم خانوم خانوما..عزیز دلم...
من هر وقت بتونم اپ میکنم عزیزم...مرسی از ملت..:دی
خندههههه...حالا وقت کردی انجامش بده بد نیست..اگه دوست داشتی..واسه من که اره دیگه..:دی..به قول خودم...
خندهههه..:دیممنونم.خدا قبول کنه ایشالا.واسه شما هم قبول باشه ایشالا...
باشه عزیزم..چشم...
چشمممممم..تو هم باید باشی..خیلی زیاد...
فعلا عزیز...یا حق...

najma پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

اول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ی
شایدم ۱۶م؟:ی

خندههه..

مرسییییییییییییییییییییی نجمه خانوم عزیز...

اره دیگه...

مریم پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلام
داداشی جونم
بازیه قشنگیه
خیلی چیزا یاده آدم میوفته

سلامممممممممممم ابجی خانومی عزیزم...
اره جالبه...
اره..دقیقا..اینو خوب اومدی عزیز...
مرسی...

دوست پاییزی جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
نمیدونم چرا شوکه شدم که گفتی ۲۳ سالته!!! یعنی من تا حالا شناسنامه ات رو نخونده بودم؟؟!!
فصل و رنگ و خوب اومدی..
در مورد ملاقاتت با دوستای وبلاگی هم شدیدا موافقم..خیلی خوبه..خیلی دلم میخواد دسترسی داشتم...
دعا و نفرین..خیلی خوب بود..اینکه ادم بتونه ببخشه خیلی خوبه.. خدا رو بخاطر نعمت داشتن دل بزرگ همیشه شکرگزار باش..
امیدوارم هرچی زودتر هم سلامتی کاملت رو بدست بیاری و دیگه نیازی به دکتر نداشته باشی..
این سیستم چهارشنبه سوری جدیه؟؟!!
راستی عیــــــــدت هم مبارک
شاد باشی

سلام عزیز...
شوکه؟؟ چرا عزیز..فک میکردی بچه تر از این حرفام یا بابا بزرگم؟؟:دی
نیدونم.شایدم نخونده بودی..:دی
ایوللل..بزن قدش...
ایشالا روزی میاد که همو میبینم..ایشالا تو هم میای و میبینمت و خوشحالم میکنی...
شکر گذار خدا هستم همیشه به خاطر نعمتای بزرگش..ولی .... دلم بزرگه یعنی؟؟
ممنونم عزیز..مرسی...
اره دیگه..فرتی اتیش میگیره...یه روز تو خیابون داشتم میرفتم یهو یه س م ن د جلو چشمام دیدم اتیش گرفت..شانس اورد مردم زود به دادش رسیدن...

ممنونم مرسی عزیز..عید تو هم مبارک..نماز روزه هاتم قبول...
تو هم عزیز...

مهران جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.saheleomid.persianblog.ir/

سلام .شخصیت جالبی داری.این پته ریزی هم بد جوری کار دست همه میده البته از یه نظر خوبه میشه دوستان وبلاگیت رو یه کم بشناسی.راستش چون نگین دعوتت کرد میخواستم ببینم چی جوریاست.از ایران خودرو نگو که دلم پر خونه ازش.از ترس اینکه به چهار شنبه سوری نرسم ماشینم رو فروختم.خوشحال شدم.منتظرم.بای

سلام اقا مهران...اها...اره هم کار دست ادم میده و هم خوبه...:دی
اهان...ممنونم اقا..مرسی اومدی...اااا تو هم خینه دلت مث من..:دی..خدا صبرمون بده...خندههههه...به سلامتی..:دی
منم...میام حتما.مرسی...

ستاره جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://setayesh2000.blogsky.com

سلام عزیزم .....
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از همه چیز ممنون
پیشاپیش عید سعید فطر رو بهت تبریک می گم ...
من آپ کردم .خوشحالم می کنی به خلوتم پا بزاری ...
منتظرتم / فدات ........

سلاممممم عزیز دل...
خوبم مرسی...
خواهش عزیز...
ممنونم.منم بهت تبریک میگم..عیدت مبارک...
اومدم عزیزم...

زری جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://respina00.blogfa.com/

سلام
چ


بازم خیلی نوشتی خوب خیلی .........

سلامممم خانومی...

خندههه..
تو هر چند وقت یه بار زحمت میکشی و میای عزیز اینجا..ممنوتم واقعا..همین هر دفعه خیلی طولانی گفتنتم واسم ارزشمنده...ممنون به هر حال...تو که منو میشناسی که حالا دیگه..نمیشه کوتاتر نوشت...:دی

گیلاس(منظ) جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام..
داشتم رد میشدم گفتم زنگ بزنم فرار کنم....
عید فردات هم مبارک

سلاممممممممممم گیلی خانومی گل...
ای بچه شیطون..وایسا بینم...:دی
ممنونم مرسی عزیز..عید تو هم مبارک عزیزم...

فاطمه جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام دادا علی جون
خوبی دادای گل
ابجی بی وفارو یادت میاد
میاد منم فاطمه
مرسی از افهات همشو امروز دیدم خیلی خوشحال شدم با اینکه خیلی دیر بود(ناراحت)
بعد مدتا اومدم دنیای نت
تصمیم گرفتم از این دنیا برم کنار
چون دیگه نمی رسم بیام اینجا
میدونی که(چشمک)
راستی حالت چطوره می بینم که باز رفتی دکتر و .....(اونی که شپ شپ نگاه می کنه)
راستی دادا جون
عیدت مبارک باشه
ایشالا نماز و روزهات قبول حق باشن
من که میدونم تو رنگ نارنجی دوس داری ولی از معماری تعجب کردم فک نمی کردم اون باشه
ولی پاییز چرا چون به رنگ چشمات میاد(نیش)
کلی حرف برا گفتن داشتم ولی ترجیح دادم تا اونجایی که می تونم به دوستان سر بزنم
به همه بچه ها سلام منو برسون زیاد زیــــــــــــــــادا
مرسی
امیدوارم بی وفایی منو ببخشین
خدانگهدار تو و همه
یا حق...

سلاممممممممممممممم فاطمه خانومی عزیزم..اخ که نمیدونی چقدر دلتنگتم عزیزم...اخه تو کجایی..یعنی اینقد وقت نداری که یه سری بیای اینجاها...دیوونه شدیم که ما بابا...رحم کن...

بد نیستم عزیزم..معلومه که یادم میاد عزیزم..مگه میشه فراموشت کنم؟؟
من همبشه به یادتم عزیز..اشکال نداره...
فاطمه جون هرکی دوست داری این حرفارو نزن..بزار دلمون خوش باشه لااقل هون سالی یه بار میای اینجا بهمون سر میزنی..نگو تو رو خدا که دیگه نمیای..دل داداشی رو نشکن عزیز...جون علی...

اینجوری نیگام نکن مهربون...چاره ای نیست دیگه عزیز...خوب میشه چیزی نیست...

عید تو هم مبارک باشه خانوم خانوما..نماز روزه هات قبول حق...
مرسی خدا قبول کنه...

خنده...نگفته بودم بهت معماری رو یعنی؟؟ نیدونم...
ممنون..:دی..مرسی...
بیا عزیز و همیشه حرفاتو بزن.به خدا دلم تنگ میشه واست فاطمه...
چشم خانوم خانوما..خودتم زودی بیا اینطرفا..باور کن دلم واست یه ذره میشه..ببین چند دفعه گفتما...
بی وفا نیستی تو خانومی و نشو هیچ وقت..بیا بازم...
نگو این کلمه رو که ازش متنفرم تو رو خدا..برمیگردی ایشالا زودی...
فعلا عزیز...

مرجان جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

نه بابا ! پس ژی ژیه منو گیگیلی معماره :دی عجب ژی ژیه همه فن حریفی ((=
حالا معماری تا حالا چه طرحهایی ریختی ؟ لابد طرح باقلوا (غشمولک)
هنوز الاغ نخریدی ؟ حتما اگه بخوای بخری باید رنگش نارنجی باشه ((=

ژی ژی خیلی ملوسی به خدا ........ واااااااااای چه اسمت ملوسه :) من هم اسم علی رو دوست دارم هم اسم محمد رو :) تو هر دوشو داری علی ممدی :دی

قربونت
بوس

سلاممممممممممم مرجان جونی...
خجالتم نده عزیز..اره یخورده اگه بشه گفت اره..معماری خوندم...
خندههههههه..اره طرح باقلوا واسه تو و گیگیلی...
اون که اره دیگه..اصن الاغ نارنجینباشه که سوارش نمیشم که...:دی

خندههه...تو لطف داری مهربونی...اره هردوشو دارم..:دی

فدات خانومی...بوس...

دوست پاییزی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
خب اونجور که شما از رانندگی با ماشین های سنگین خوشت میومد و میرفتی برا گواهینامه و این چیزا فکر میکردم سنت بالاتر باشه..فکر میکردم ۲۸-۳۰ باشی..نوشته هاتم یه جورایی بزرگتر میخوره..البته نمیدونم شاید چون من این حس رو داشتم که بزرگتری..
در هر صورت برات ارزوی موفقیت میکنم..
بازم عیدت مبارک

سلام عزیز...
اهان..نمیدونم..فقط میدونم من فروردین امسال ۲۳ رو تموم کردم همین...:دی
خوش اودنم از ماشین سنگینم از بچگیام توم بوده..چیز تازه ای نیست...
ممنونم عزیز..منم همینطور...
مرسی..شماهم مبارک باشه...

بهاره شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

به آقای معمار ! بسیار ارادتمند هستیم!
آقا یه دستی هم روی سر ما بکش!
ببخشید ما جسارت کرذیم! این اسمتون گول زنکه ! ؛(ژیگولو!)

ببین اون بزرگترین قولت رو که نگفتی.همه ش گفتی قول خوبه! من به قولم عمل می کنم!‌پدرم می گوید الوعده وفا !!! قولت رو بگو چرا می پیچونی؟!!

عید تو هم مبارک :)

سلام بهار خانومی گل...
اااااا بهار خجالتم نده...اینجوریم باهام حرف نزن..من همون ژ یگولو خله ام...:دی
اینا چه حرفیه عزیز...اختیار دارین...
من ژیگولو هستم.هرجوری تو راحتری باهام همونجور حرف بزن عزیز...

خندهههه...شاید نمیشد گفت که نگفتمش..نیدونم..شایدم یه روز گفتم...

ممنونم..مرسی عزیز...

بچه شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://donbaleyevagera.blogfa.com

سلام
احوالات شما ؟؟؟؟؟

دیگه آمار دیگه ای هم مونده مگه که نگفته باشی که میگی بخشی از پته که ریختی رو آب ؟؟؟؟؟//


خوشحا میشم به منم سر بزنی

فعلاااااااااااااااااااا



.
..

سلام...
بد نیستم...مرسی...

اره یخورده دیگه تهش مونده که گفته نشه بهتره...(چشمک)...


چشم..امشب که خیلی خسته ام..فردا ایشال میام...

ممنونم اومدی...فعلا...

صنم شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://pastoo2.blogfa.com

خوشحالم وقتی اومدم که همه جوره شناختمت
خیلی با مرامی بابا!
جدی میگم بین جوونای این دوره زمونه با مرامش کم پیدا میشه
موفق باشی و شاد

سلام صنم جان...
منم خوشحالم از اشناییت...
خجالتم نده...
اون که اره...
ممنونم..تو هم همینجور ..همیشه ایشالا...

مـــریم شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://maryam-1.blogfa.com

این بازیا واسه نوه نتیجه های توئه ... خوب نیست تو از این کارا بکنی ... برو خودتو اصلاح کن .. برو !!!

اااااااااااا...تعجببببببببببببب...

بههههههههههههههه خانوم خانوما..پارسال دوست امسال اشنا..چه عجب مریم خانوم؟؟ اینطرفا..راه گم کردین..افتابم که صبی از جای خودش در اومده بود که..پس چی شده ایا..

عجب سعادتی...

مریم یعنی ۶ متر رفتم هوا اسمتو دیدما..باور کن...

به هر حا خیلی خوب کردی اومدی..عیدی خوبی دادی عزیز...پس دیگه منتظرتم که بیای اپ کنی و اینجا هم زود زود بیای خوشحالم کنیا..یادت نره...

عسل بابا یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

سلاااااام

عیدت مبارک!! نماز روزه هات هم قبول باشه!

سلاممممممممممم عسلی خانومی گل گلاب...

ممنونم..عید شما هم مبارک عزیز...ممنون قبول حق عزیز...

نگین یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جونه خودم
خوبی؟
آفرین که بازی رو انجام دادی
تو کلا خوب و بدت تو تابستونه؟
میکشمت توام پاییز دوست داری
خدااااااااااااا (گریه)
چه خففففرررررر؟
آفرین به تو پسره خوب که همیشه به قولت عمل میکنی به منم یاد میدی؟
جمعه کلی به یادت بودم اما نشد بیام سری بهت بزنم
عیدت مبارک باشه گلم...
ببخشید دیر شد دیگه
ماشینت دیگه آبروتو نمیبره؟به به ٬ به سلامتی
تبریک میگیم...ببرش یه وقت نسوزی ما بی ژیگولو بشیم
راستی علی جون...
خواهشا مراعات کن....کوتاهیی نکن
سلامتی خیلی مهمه...به این راحتی از دستش نده...تو چرا اینجوری هستی اخههههههههه؟
جیغغغغغغغغغغغغغ

سلاممممممممم نگین خانومی عزیزم...
مرسی..بدک نیستیم...
:دی...
اره دیگه تو تابستون اونم تو تیرماش...
اره..مگه جرمه..ای داد بیداد..نمیدونستم جرمه وگرنه زمستونو دوس میداشتم...
گریههههههه؟؟ چرا..اشک خوشحالی و شوقه به خاطر پاییز دوست داشتن من یا به خاطر ناراحتیه؟؟ایا؟؟...
سلامتی..خبر خاصی نیست...
اره دیگه..بیا تا بهت یاد بدم..:دی..چشمک...
ممنونم عزیزم..منم جمعه ها بیشتر به یادتم..کلا دل به دل راه داره نگین جون...
ممنونم...شماهم مبارک باشه عزیز...
نه خواش میکنم اینا چه حرفیه...
نه دیگه درست شد...سلامت باشی...:دی
بردمش ۵ شنبه ای..خیالت راحت که دیگه از این طریق قرار نیست بی ژیگو بشی...:دی
جونم عزیزم؟؟
چشمممم..اگه بتونم البته...هنوز که تا امروز نرفتم داروهامو بگیرم...:دی
من تا حدودی از دستش دادم سلامتیمو..ولی بازم خداروشکر هنوزم خوبه..چشمم...
چه جوری هستم اخهههههههه؟؟:دی
اوه اوه..کر شدم نگین..اااا...

افسانه پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
چه وبلاگ با حالی داری!! خیلی جالبه
تونستی به منم سر بزن ضرر نمیکنی...
منتظرماااااااااااا
بای بای

سلاممم...
باحالی ار خودتونه...مرسی...
چشم حتما...
چشم..میام...
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد