درس عبرت...

سلامممممممممممم خدمت بر و بچ...

خوفید؟؟

منم بد نیستم...میگذره...

خب...از کجا و چی شروع کنم؟؟

اول اینکه...بنده اون هفته ای یه ۵ شبی باز بی کامی شده بودیم...دوشبش به خاطر نبودن عضوی از کامی جان بود که به دیار باقی شتافیده بودیمشان خودمان...یعنی مونیتور رو طلاقش دادیم(حالا میگم چرا)...بعد سه شب بعدیش که عضو به دیار باقی شتافیده شده جایگزینی شدن اینترنتمان ناز میکردند و وصل نمیشدند..ماهم از لج هر دویشان یعنی هم مونیتور به دیار باقی شتافیده و هم اینترنت زر زرو  را کاری بر سرشان اوردیم تا باشد درس عبرتی بشود واسه ایندگان...اهم اوهوم...

دوم اینکه...و اما درس عبرت ایندگان: مونیتور رو عوضش کردم یه دونه از اینایی که همش اون پسر ژیگوله داغونه همش توو تلویزیون داره میگه اینم اخرشه گرفتم..البته خیلی وقته میخواستم عوضش کنم ولی خب جور نمیشد... نه پولش و نه شرایطش..الان دیگه اون هفته ای یخورده شرایطش جور شد ولی پولش که عمرا...خلاصه از ترس اینکه چشم و چالمون کور بشه و هم اینکه یه تنوعی داده باشیم مونیتور رو LCD خریدیم..ولی خدایی اخرشه...حالا نگین این بچه ندید بدیه میگه اخرشه ها..نه..ولی خدایی هم خوشگله و هم کیفیتش واقعا بالاست...بعدشم اینکه واسه اینترنتم از بس کارت تموم کردیم و شبا بی کارت موندیم و از اینورم کارت رو ۳۰ درصد گرون کردن و مهمتر از همه اینا دعواهای نا تمومی که همیشه تو خونه سر قبض تلفن و اشغالیش داریم و مرتب باید با بابا و مامان بحث کنیم رفتم  یه اشتراک یه ساله ADSL  عضو شدم خودمو راحت کردم الان.....یعنی اینم خدایی شرایطش جور شد...و هم اینکه دیدم واسه ما به صرفه هست خیلی رفتم عضو شدم..هرچند نامردا اول یه سالشو الان یه چک دو ماه گرفتن همشو یه جا ولی خب بد نیست...هر ماه ۱۲۰۰۰ تومن باید بدیم که با یه تخفیفات فوق سری رسوندیمش به ماهی ۱۰۰۰۰ تومن...حالا بد نیست..اخه قبض تلفن خونه ما از وقتی مهتاد شدیم روو مرز ۳۵ تا ۴۰ هزار تومن میارن..مامانم میگه ۳۰۰۰۰ تومنش مال شماهاست(منو داداشم)ولی ما عمرا زیر بار نرفتیم ولی تقریبا حول و حوش همینا بوده خسارتمون..یعنی ماهی ۱۵ تومن تلفن و ماهی هم تقریبا کارت شبانه ارزون ۳۰۰۰ تومن که باهم میشد ۱۸۰۰۰ تومن که الان شده ۱۰ تومن..البته دیگه تلفنمونم اشغال نمیشه وقتی به نت وصلیم...کلا خوبه......خب اینم از درس عبرت...

 

سومش اینکه...هیچ دقت کردین من داشتم اونوقتا یه زمانایی اون قدیما(دو ماه پیشی) یه کاری رو انجام میدادم بعد دیگه صداشم در نیومد...اره دیگه..داشتم پایه یک میگرفتم مثلا...تا اونجایی هم پیش رفته بودم کهامتحان ایین نامه رو قبول شده بودم.....اههه..این کارم با اینکه خیلی علاقمند هستم شدید هی امروز فردا کردم که خیلی دیر شد الان دیگه باز باید برم این ازماش لعنتی و مذخرف عدم اعتیاد رو بدم...چون سر یک ماه باطل میشه..گریههههه...باید برم دنبالش از شنبه دیگه و کارشو تموم کنم...

 

چهارمندش اینکه...هیچی دیگه...یادم نمیاد چیزی...اهان..من گوشی میخوامممممم...این

N76  قرمز خوشکله نو کیا رو اخرش من میخرم...واقعا خوشگله به نظر من..با اون رنگ قرمزش.ایولللللل...

پنجمندندش اینکه...من واقعا تنبل شدم انگاری در کامنت گذاشتن واسه دوستای گلم..از همینجا اعلام میدارم اگه دیر و زود کامنت میزارم..اگه بعضی وقتا نمیزارم و هر چیز دیگه دلیل بر فراموشی و بی معرفتیم نیست به خدا...بعضی وقتا با اینکه میخونم نوشته هاتونو ولی مخم هنگ میکنه نمیدونم چی باید بنویسم و شبا هم من میام که اصولا خسته ام یکی ئلیلشم همین میشه که مخم نمیکشه...خلاصه ببخشید دیگه خودتون به بزرگواریه خودتون...

ششمندش که دیگه واقعا هیچی...

با اجازه..خوش باشین و موفق همگی همیشه..فعلا...یا حق...

نظرات 34 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

سلاممممممممممممم...

اولللللللللللللللللللللللللللللللللل...

خیلی خسته ام...

فردا میام میخونم...

فعلا...

سلاممممممممم عزیزم...

مرسی..اره اول شدی باران خانومی...

اخییی...

هر وقت دوست داشتی بیا عزی..مواظب خودت باش گلم خیلی خیلی...

فعلا...

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ

اهم اوهوم!
سلام!
یه عالمه مبارک باشه..... ال سی دی و ای دی اس ال و دیگه مایه داریه دیگه!.......منم میگم ای دی اس ال خیلی به صرفه تره ها...... خوبیش اینه که همیشه نت داری....... یکی مثل که معتاده کیف میکنه! :دی
امیدوارم دفعه ی دیگه که آپ میکنی گوشیتم اونی که دوست داری خریده باشی...... :)
موفق باشی

بفرما..بههههه..سلام...
ممنونم..مرسی عزیز...نه بابا..مایه داری کجا بود..کلا چیز خریدن من هواییه...:دی
اره دیگه..هر وقت اراده کنی تو نتی..منم عتادم دیگه..خیلی خوبه...
ایشالا..ولی خیلی گرونه..فک نکنم..:دی
تو هم عزیز...مرسی...

نسی جوون چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

به نام خدا
سیلامممممممممممم
خوفییییییییییییییییییییییییییییی؟
اوهووووووووووووووو خسته نباشی چقدر کار انجام دادی هااااااااااااا:دی
منم مانیتور می خوامممم : گریههههههههههههههههههههههه
یالااااااااااااااااا گوشی هم می خوام: گریهههههههههههههه
گوشی مانیتور اشتراک :دی آخ جوون
می خواممممممممممممممممممممممممم
اسم قبض تلفن و نیاراااااااااااااااا :دی
وای وقتی وقت اومدن قبض تلفن و موبایل میشه من میمیرم:دی
ولی اولین باره این ماه قبض مبایلم کم اومده :دی همش ۴۰ تا هزاری ناقابل: خندههههههههههههههههههههه
خوب دوست جوونیم من فردا دوباره میرم تا ۳ شنبه هفته ی دیگه...: گریهههههههههههههههههههههههه
اینقدرم تنبل نباش:دی
راستی پایه یک می خوای بگیری چی کار؟
من می دونم تو چرا آزمایش نمیدی....:دی
معتادی نههههههههههه؟
بی چاره اون دختری که می خواد بشه زنه تو:دی
باید خودم بیام ببرمت آزمایشگاه:دی
حالا خودمونیم چی می کشی؟سوت
فعلاااااااااااااااااااااا
یا حق:قلب

به نام خدا...
سلامممممممممممممممممممممم نسرین خانومی گل و با معرفت...
خوبم مرسی عزیز...
سلامت باشی...اره دیگه..:دی
گریه نکن فقط تو..بیا مونیتور من باشه واسه تو..حالا بخند..افرین..:دی
اوه..گوشی هم که باهم میریم میخریم...
چه شعار جالبیه..:دی
...خندههه...
اره دیگه..اصن نصف این مرگ و میرو سکته ناقصای ما جوونا واسه همین قبضاست...:دی
اوه اوه..کم اومده مثلا ایندفعه؟ بابا ایوللللل...
این قضیه رفتن و تا سه شنبه بعدیش چیه نسرین؟؟ بگو ایندفعه واسم عزیز...
گریهههههههه منم...
همینجوری..داشته باشیم...:دی
اره من مهتادم..مهتاد اینجا...
من نمیامممم...خندهههه...
یه نفس زورکی اونم..:دی
فعلا عزیزم..

ممنونم واقعا نسرین جان...
یا حق..گل..بوس...

گیلاس(منظ) چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

:دی
سلااااام
چه عجب یاد خاک روبی هم افتادی!!
خوفی؟؟!! خوش میگذره؟؟!!
میدونم که ملالی نیست جز دوریه من!!
میگم پس ترکوووندی!! بابا تغییر و تحول! بابا استحاله!!!! بابا چیز...
بابا شمارش عالی! بابا کیفیت!! بابا ای دی اس ال! بابا ال سی دی!! بابا شفافیت تصویر!! بابا پایه یک!! بابا معتاد!! بابا من پفک میخواااااااام!!!
از همه اینا که بگذیریم الان حسش نیست کااااامنت بذارمممم!!!! همش رو خوندم! ولی بعدا میام کامنننننننتتتتتت میذارم!!!!
شاد باشی

چشمک...
سلاممم عزیزم...
خاک روبی؟؟
اییی..بد نیستم..میگذره...
اون که اره دیگه...:دی
اره..نه بابا اینقدر دیگه قجالتم نده گیلی خانومی...
پفکم واست میخرم عزیز دلم...از اون گنده ها خشگلاش دوست داری.واست میگیرم عزیزم...:دی
اخیییی..اشکال نداره عزیزم.هر وقت دوست داشتی بیا..خوشحالم میکنی...

اقلیما چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
خوفی؟
منم بی کامی شدم الان کافی نتم.ولی سر فرصت میام واست نظر می ذارم.یو هم هر جور دلت خواست نظر بذار.من حرفمو پس می گیریم.
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلامممممممم اقلیما خانومی گل...
خوبم مرسی...
اخییی..چرا بی کامی؟؟ خدا بد نده..چی شده؟؟
ممنونم عزیزم..هر وقت دوست داشتی و وقت کردی بیا گلم...
ایولللللللللللللللللللللللل..مرسیییییییییی...چشممم...
تو هم عزیز..همیشه خوش باشی و موفق...
فعلا...

باران چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام آق علی ...خوبی داش علی؟
چه لاتی شد حرفاما مادر:دی(به قول خودت)
ای دی اس الت مبارک واسه ۱۰۰۰۰۰۰ بار:دی(اینبارم به قول خودت)اون ال سی دی هم همینطور ...بابا پولدارررررر...بچه مایه دار:دی(بازم...)به منم یه پولی بده:دی
آره غیبت زیادی داشتی با این حساب فردا باباتو بیار مدرسه..نمره انضباطط صفر:دی بازم
علی مواظب خودت باش
ممنون به خاطر اول بودنم)چشمک(
فعلا.........

سلامممممممممممممممم عزیز دلم.باران خانومیه گلم...مرسی..بد نیستم ابجی خانومی...
لاتیتم خوب و با مزست عزیزم...:دی..:دی
ممنونم..مرسی عزیز...پولم کجا بد باران جان...من چیز خریدنممم هواییه..همینجوری داغون..:دی
گریهههههههه..خانوم تو رو خدا..منو ببخشین..قول میدم..قول میدم دیگه تکرار نشه..خانوم اجازه..خانوم به خدا تقصیر ما نبوده...
چشم خانوم گلم..چشمممم..تو هم باش...
خواش میکنم..من ممنونم و مرسی که بهم لطف داشتی و داری همیشه گلم...
فعلا عزیزم...

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ

کوووووووووووو؟؟!! کجاست؟؟؟!!!
من که چیزی نمیبینم!!!

اینه هاش عزیزم.الان تایدشون کردم.ببخشید...

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

مگه چه خبره؟؟؟!!! من باید چقدر بنویسم تا بشه یک کامنت؟؟!! اصلندش اون قبلیه مگه چشه؟؟!!
دیگه کامنت بسه!

هیچ خبر..سلامتی..:دی
یه سلامم کافیه..خدش میشه یه کامنت..هیچیش نیست..کی گفته چشه..اصلا گوشه...
دست شما درد نکنه خانوم خانوما..زحمت کشیدی..مرسی...
اااا...قهر میکنی حالا چرا..

ستاره پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ق.ظ http://setarehu.blogfa.com

سلام مهندس چطوری؟
اومدم یه حالی فقط بژرسم
خوبه میبینم که ای دی اس ال شدی مبارکه ژس از حالا دیگه از شب تا صبم اینجایی:دی

سلاممم خانوم خانوما..مهندسم تویی نه من...
ممنونم مرسی عزیز...بد نیستم..تو چطوری؟ کجایی کم پیداایی/؟
اره دیگه..چه کنیم..از شب تا صبح که قبلا هم بودم..فرقی نکرده..:دی

دوست پاییزی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
تو نظرات خوندم که گفتی معتادی..خب اینجوری که نمیتونی آزمایش بدی برا پایه یک!!
مونیتور جدید و ADSL هم مبارک باشه..
انشالله گوشی رو هم به زودی میخری..آسه آسه
تنبلیتون رو خودم در جریانش هستم..از سرنزدنت معلومه :))
شاد باشی

سلام عزیز...
نه دیگه این معتادی اکشالی نداره..معتاد نت و دوستای خوبی مث شماها اشکال نداره...
ممنونم مرسی عزیز...
اره ایشالا..من یه ساله دارم گوشی میخرم..اسه اسه هستم خودم..:دی
اخییی.ببخشید دیگه..جبران میکنم...چشمک...
تو هم عزییز..مرسی...

مریم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام...
چطوری؟
عذر تقصیر جهت تاخیر...
چه خبرا؟
خوش می گذره؟
خب الان منم می خوام یه تحولی پیدا شه تو زندگیم....شاید از همین تحول کوچولوا....یا نه....یکم بزرگتر مثلا....
مثلا اینکه بیان بم بگن کنکور و ولش....زندگیتو بکن...خوش بگذرون....غصه نخور...چرا نمی یان بگن؟جواب بده دبگه...چرا خب؟
دیگه چه خبرا؟:)
من نفهمیدم پایه ۱ چی شد بالاخره،پایین خره،وسط خره...
خوش بگذره...
فهلا بابای

سلاممم مریمی گل...
مرسی..بد نیستم...
خواهش میکنم اینا چه حرفیه...
سلامتی...
ای..خوشیم که میگذره...
اوه اوه..ازدباج کردی حتما..:دی..
عقلشون نمیکشه خب..سرشون نمیشه..سواد ندارن..خودم میام بهت میگم..جرات داری تو فقط به حرفم گوش نکن اونوقت..:دی
دیگه...خبر پیش شماست..ما بی خبریم...
خره همه جا هست اصولا..بالا..پایین وسط..ولی بالا بیشتره اصولا..پیش هستیم همچنان...
ممنون..به شما هم...
فهلا عزیز...

میلی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://shym.blogsky.com

سلام ژیگی جونم!!

من حالم بهتر شد !! جریانات رو تو وبم تعریفیدم وقت کردی برو بخون !!

میگم این نوکیا N76 گوشیه مادر خانومیه منه !! واخعا خیلی خوشمله !! ماله مادر خانومی هم قرمزشه !! حتما بخر خیلی خوشمله !! کارایی اش هم معرکه هااااا !!

تاتا

سلامممم عزیز دلم...

خداروشکر..کلی نگرانت شده بودم اخه...اره اودم خوندمش...بیشتر مواظب خودت باش بچه...

اااا..جدی؟؟ ایوللللللل...میخرمششش..مادر خانومیه شما داره یعنی دیگه اکیه دیگه..

فعلا عزیز...

شهرزاد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام ژیگولی :
چه طوری عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
اوهههههههههه تو چه قدر در گیری داشتی این هفته؟؟؟؟!!!
منم می خوام برم از این ای دی اس الا بگیرم ولی این کارت که شارز کردم تمام نشده الان دوماهه هر موقع هم که تصمیم داشتم بگیرم شرایط اضطراری پیش میاد مجبورم برم شارز کنم!!!:)))
مبارکت باشه ولی راس میگی این ال سی دی ها خیلی خوبه تصاویر توش زندس!!!
آپم خواستی بهم سر بزن!!!
قربونت
فعلا....

سلامممم شهرزاد خانومی گل...
بد نیستم..میسی...
اییی...اره ..شکر...
درگیری و من دو عضو جدا ناشدنی هستیم شهرزاد..هیچ وقت منو ول نمیکنه..من همیشه درگیرم...
:دی..ایولللل...اره خوبه.هر وقت گرفتی مبارکت باشه...
ممنونم مرسی عزیز...اره واقعا کیفیت تصویرش بالاست...
اودم عزیز...
...
فعلا عزیزم...

نسی جوون جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

به نام خدا
دینگ دینگ........
بازم اومدم....
تازه رسیدم خونه....
ببین کله پوک جان من دانشگاه تا خونمون ۲ ساعت راهه واس خاطر همین از ۵شنبه تا ۳ شنبه اونجام تو خوابگاه( دوست داشتی بیاااا) :خندهههههههههههههههه
امشبم واس خاطر کاری مجبور شدم که برگردم ولی فردا دوباره میرم...: گریهههههههههههههههههههه
آخ جوون کی بریم گوشی بگیریم:دی؟
یعنی تو می خوای واسه من گوشی بگیری؟:‌دی
اخ جووووووووووووووووووووووون:دی
آره بابا من هر ۲ ماهی یه بار می برنم بیمارستان( واسه همون قبضه هااااااااا)‌:خندههههههههههههههههه
علی جوون من خیلی خستم تازه رسیدم فردا هم دوباره باید تو این جاده برم....:ناراحت
باشه ۲ هفته ی دیگه ممکنه این هفته اصلا برنگردم....
هر چند تو خوابگاهمون کافی نت هستاااا ولی من وقت نمی کنم برم کافی نت....
نیس بچه درس خونم(دماغم دراز شد) قششششششششششش
راستی امروز ضایع شدیم بیا و بخند:خندههههههه
از اونجایی که دیشب تا ۵ صبح بیدار بودم و در حال شیطونی کردن بودم صبح به این امید که کلاس ساعت ۱۱ است گرفتم خوابیدم و ساعت و رویه ۱۰ تنظیم کردم (توجه کن کلاسم ۱۰ بوده) هیچی بزور از خواب پا شدم و آماده شدم با قیافه ی کاملا چپل رفتم سوار سرویس شدم که برم دانشگاه: خندهههههههههه
هر کی سلام می کرد فقط چپ چپ نگاش می کردم....
مثل همیشه وقتی به پله میرسم شروع می کنم به قر قر کردن نیس اطاقمون تو خوابگاه طبقه ی اخره و حدود ۶۰ تا پلست تصور کن روزی چند بار ما اینارو میریم بالا میایم پائین :گریههههههههههههههههههه
برایه همین پله که می بینم بد و بیراه میگم دیدم کلاس آرومه اول گفتم چون من نیستم واس خاطر همین کلاس آرومه:دی
اون موقعی که رسیدم ۱۵ به ۱۱ مونده بود دیدم استاد هست بچه ها هم نشستن و داره درس میده اونم زنگ فارسی عمومی:دی
منم با کماله پروئی در زدم و بلند گفتم سلام استاد خسته نباشید:دی
تلپ تلپ رفتم جلویه کلاس بشینم...
یه دفعه استاد در اومد گفت از این به بعد سره وقت بیاین آخه وسط درس که میاین یادم میره چی داشتم می گفتم و بچه ها هم قاطی می کنن...
منم خیلی جدی گفتم استاد اگه ناراحتی برم بیروناااااااا اتفاقا خیلی هم خوابم میاد...:خندههههههههههه
دخترو پسر بود که زدن زیره خندههههههههههههههههههههه
استاد در اومد گفت هر جور میلتونه....؟
گفتم نیس استاد همه اینا هواسشون به درسههههههههههه
منم مثل گاو سرم وانداختم پائین و اومدم برم بیرون که استاد گفت حالا این دفعه و عیب نداره ولی سعی کن دیگه دیر نکنی:خندههههههههههههههههههههههههههههه
اینم از دیروزه ماااااااااااااااااا
و آخرشم همش چرت میزدم سره کلاس............
خوش باشی....
یا حق!
اگه دیر اومدم شرمنده...
:قلب

به نام خدا...
بله..بفرمایید نسرین خانوم...
خیلی خوش اومدی..خوشحالم کردی...
خسته نباشی عزیز...
جان کله پوک جان؟/ بگو عزیزم.:دی..مگه کجاست دانشگاتون..اخه خوابگاه که سختره...من اره واسه مهمونی میام حتما...میاما...حالا ببین...نزنی زیرش..:دی..خندههه...
اهان...گریه نکن زشته..اااا...
اخ جون..هر وقت پولدار شدم من..هر وقت تو بگی...
من پولدار بشم اره..نشمم اره..میگیرم واست..:دی
اخیییی..اره خدایی خیلی بده...حال ادمو میگره هر دوماه یه بار...باید یه بالایی سر مخابرات بیاریم که یه تخفیف گنده به ما مشتریایی پرو پا قرصش نمیده...اتیشش میزنیم...خندهههه...
جونم عزیزم...اخیییی...حسابی خسته نباشی عزیز...
نههههه..دو هفته دیگه..اوهههه..نه سعی کن اینقد طولانی نشه نسی جون...منتظرتما...
اوه اوه..اره دیگه اینقده فکر درس و کتابی که وقت نمیکنی دیگه..ایولللل..خوبه ها...
اره دیگه میگم که درس خونی...
ضایع شدی؟ اخییی..چرا؟؟
دختر این کارا چیه تو میکنی..مردم از خنده...فک کن..خدایی جالب بوئدیا..با چشای پف کرده خواب الو دیر رسیدذه کلاس یه ساعت بعد وایساده خانوم اون وسط واسه استاد خط و نشون میکشه تهدیدش میکنه..ایوللللللللللللل..خندههههه..ای شیطون.تو دیگه کی هستی نسرین...خدایی جالب بود کارتا...ضایع هم نشدی...:دی
اره دیگه وقتی میشینی تا ۴ صبح بازیگوشی میکنین فرداشم دیر میرسی کلاس و بعدشم چرت..:دی
تو هم عزیزم...
یا حق...
سعی کن نیای..دلم میتنگه واست...دشمنت شرمنده...
بوس...

نیلوفر شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ

سلام...بالاخره این کامنتدونیت برام باز شد...
بی معرفت...کجایی تو؟...

بهههههههه سلام نیلو خانومی عزیز...کجایی تو معلومه...
باز نمیشد مگه؟؟
من بیمعرفتم؟؟ نه نیلو جان..وبلاگ تو با من مشکل پیدا کرده چند وقته باز نمیشه کالا واسسم...به شهرزادم گفتم یه دفعه که بهت بگه..نمیدونم گفت یا نه..به هر حال بازم سعی خدمو میکنم ببینم باز میشه یا نه..چشم...
خوشحالم کردی عزیز...

گیلاس شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااام دوست جون جونم
داشتم رد میشدم گفتم بیام احوال پرسون!!
باز هم میدانم که جز دوری من ملالی نیست....
خوش بگذره!!
ببین امروز شنبه است!! حالا تو کی اینو میخونی به من چه!!!
خودتی
قربونت
بووووووس
فهلا

سلاممم گیلی خانومی گلم...
مرسییی ممنون عزیزم..لطف داری تو...
اره دیگه..اینو خوب میدونی...چون همینطوره..:دی
به شما بیشتر عزیز...
منم شنبه هست الان که دارم میخونم..منتها شبه.ساعت ۵/۱۱
چی خودممم؟؟
قربانت...
هوارتا بوسسسس...
نمیای یعنی امشب؟؟
فهلا...

گیلاس شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

نععععععععععععع
نمیام!!!!
:دیییییی

نامردددددددد..

گریههههههههههههه...

:دی

یلدا(فینگیلی) یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

به به مبارک اینا . بله دیگه مردم شانس دارن می رن ال سی دی می خرن . ما فقیر فقرا هم با همون ال جی باید بسازیم و بسوزیم . چه خبرا . تو اسمونا دنبالت می گشتم . یه دفعه از وبلاگ سر در اوردی . وقتیدی اون ورا هم یه نیگاه بنداز .

سلاممم یلدا جان عزیز...مرسی ممنون...ما هم فقیزفقراییم..فقط یخورده خل و چلیم و شوت همینجور رو هوا میخریم..فرقمون همینه..:دی
سلامتی عزیز...
ما همینجاهایم..الان پاتو یه ذره بلند کنی میبینی منو..:دی
چشم ...حتما..

نگار یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://khalsehayenamahdood.persianblog.ir

سلامشم.........خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟خوشابه حالت که تنوع میدهید.............هوممم........من اصلا حسودی نمی کنم اصلندشم.

سلام نگار خانومیه عزیزم...خوب؟؟ بد نیستم...مرسی...
مرسی...
اینجور نکن لباتو نگار...
خنده...شیطون...

نگین یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جونم
خوبی؟
به به
اگه خدا بخواد مشکل کامی و نت حل شد دیگه؟
تبریک میگم بابته مانیتور و ADSL مبالکههههههههههههههههه
حالا کو شیرینی؟
زود باششششششششششششششش
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
من میدونم خسته ای
به بزرگواری خودمون میبخشیم (نیش)

سلاممممممممم نگین خانومی گل...
مرسی..تو چه طوری؟؟
اره تا حدود خیلی خیلی زیادی...
ممنونمم مرسیییییییییییییییییییی...
شیرینی هم چشم..بیاید خونم شیرینی میدم..
واییی..چه جیغی...ترسیدم که..:دی
ما کوچیکیم عزیز..:دی
ممنون..:دی

بهاره یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

مبارک مبارک مبارک مبارک ! (می گم اول مبارک ها رو بگیم بس که زیاد بود بعدا بریم سر کامنت!)
منم می خوام خط adsl بگیرم ولی اینجا گرونتره اینجوری که تو گفتی.اینجا ما باید ماهی ۲۵ تومن یا ۳۵ تومن بدیم.ولی باز البته برای ما هم به صرفه ست ها.ما حداقل ۸۰ تومن پول تلفن برامون می یاد !! :D
n76 هم خوشکله.ولی من آیفون دوست دارم! اصلا عجیب من عاشق این گوشی شدم!‌ حالا امکاناتش رو بخوای مقایسه کنی که مثل گوشی های دیگه می شه اما خوشم میاد! نیست مال شرکت اپله! حالا ایران هم که نیست.مگر برم خارج!! گرونم هستا ! اصلا بی خیال!! فعلا که موبایل کوفتی خودم (k70) باطریش سوخته و سیم کارتم رو انداختم رو یه گوشیه موتورولا که هیچ کاری، هیچ کاری، هیچ کاری نمی کنه!!! اصلا اس ام اس هم نمی خوام بزنم! بس که حرصیه! وزنش ۲ گرمه! (بخدا همینقدر سبک!) وی صفحه ریز!! بعد حرصی ها! ولی خب من دلم نمی یاد خیلی هم بد بگم.بالاخره الان این هم نبود که هیچی نداشتم فعلا.ولی کلا همیشه احساس می کنم وسایل می فهمن.مثلا الان گوشیم کنارمه فکر می کنم احساس می کنه من می گم بده.نه خوبه ! نازی گوشیه من! بخدا من دیوونه نیستم ها! احساس می کنم دیگه...!

ممنون..مرسی..ممنونم..مرسیییی بهار خانومی عزیز...
خندههه..مرسی عزیز...
ایولللل...ایشالا به سلامتی..مبارکت باشه هر وقت گرفتی..اره.اینجا همگرونتر داره..بستگی به سرعتش داره..من سرعت ۱۲۸ گرفتم..البته با تخفیف و اینا شده این قیمت..البته کلا تو یزد اینترنت ارزونتره..ولی سرعت هرچی بالاتر باشه و انتخاب کنی قیمت میره بالاتر...اوه..ما اگه ۸۰ تمن پول تلفن بدیم مامانم اتیشمون میزنه..خندههه...
ایوللل..بابا شما کلاس بالا بالا حال میکنین..مث ما که در پیتی حال نمیکنین که..اره منم عکسشو دیدم اگه اشتباه نکنم..خارجم میری ایشالا..یه گوشی هم واسه من میاری..:دی
اره..وقتی گوشی ادم خراب میشه ادم دیوونه میشه..همون یه گوشی غراضه هم که پیدا کنه فعلا داشته باشه کلی خوشحال میشه ادم...
اره دیگه..تو راست میگی..وسایل میفهمن منم همینو میگم..ایوللل خوشم اومد یه نفر دیگه مث خودم پیدا شد..من با ماشینم حرف میزنم و حس میکنم میفهمه..با گوشیم.با کامپوترم..من که فک میکنم میفهمنو جوابم میدن..به روش خودشون البته...میدونم دوونه نیستی..اتفقا خیلی هم هوشیاری..:دی
منم همینجور دیگه..ایولل..حال نمودیمممم..:دی

اینم کامنتت بهار جان..چیزیش نشده بود..م حسش نداشتم دیشب جواب بدم..ببخشید دیگه...

گیلاس(منظ) یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااااام جیکوووولووو جووون
شدم چوپان دروغگو؟؟؟!!!
نه !جون من خجالت نکش!
راحت بااااش!!!
حال و احوال خودت چطوره؟؟!!!
من که خووبم!!!!!!!!؟!!!!!!؟!!!!!!!!!!؟
زنده هستم!!!
تازه من آپم!!! دلت بسووووزه!! ( زبون درازی)
دیگه ...
امشب سر حرفم هستم!!! :دییییییی
قربونت..
فهلا شاد باشی


سلامممممممممممممممممم گیلی جون خودم...:دی
نه..یعنی چی؟؟ چوپان دروغگو واسه چی؟؟
ای بابا..من چی گفتم که تو اینارو داری میگی ایا؟؟
حالم بد نیست..احوالمم خوب میشه حالا کم کم..:دی
اره دیدم..چه جوری خوب بودی تو یکی..
خداروشکر..همیشه باشی..
ااا..سوخت الان..جدی جدیا..کبابه...
دیگه..
هم خوشحال هم ناراحت..خوشحال که حالت خوبه احتمالا و ناراحت به خاطر نیومدنت...
قربانت...
فهلا عزیز..تو هم همیشه...

[ بدون نام ] دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

خودتم که تاییده داری ! بیا اونجا بگو همینجا جواب میدم اگر خصوصیه ..فنی هم باشه فرقی نمیکنه

اااا..فقط فک میکنی خودت از این کالا بلتی...منم بلتم..دلت بسوزه...

جواب ندادی که اخه باز..گریههه

بهاره دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

همون که اومدی اونجا گتی مرسی برای مبارک گفتنات فهمیدم نظرم اینجا نیست!
نظر من کو؟!

نظرت سر جاشه عزیز...منتها من دیشب حال نداشتم جواب ندادم و تایید کنم الان اینکارو کردم...واسه تشکرم اومدم وبلاگت و هم اینکه باید میومدم کلا بهت سر میزدم.دیرم کرده بودم ولی دیگه باید ببخشی...ممنون..فعلا...

نیلوفر دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام عزیزم...
کامنتدونیت واسم قر میومد...
حالا خودت خوبی؟ خوشی؟ چیکارا میکنی؟

سلاممم نیلو خانومی گل...
بیشعوره ان کامنت دونیم عزیز..من معذرت میخوام...دیگه قول میده از این غلاطا نکنه نیلو خانومی...
منم بد نیستم..شکر...خوشیم که میگذره..:دی
همه کار میکنیم هیچ کار نمیکنیم..دلم تنگ شده بود واست عزیز..ممنونم اومدی..
منم سعی میکنم یه جوری بیام وبلاگت..فعلا...

بنفشه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام ژیگو جونم
خوبی؟
به خدا من نمیخوام ناراحتت کنم
اصلا فقط حوصله ندارم
خسته ام و عصبی
احساس میکنم تو چشمام خاک پاشیدن درد میکنه
قلبم هم که پر از غصه شده
دلم بد جوری گرفته ژی ژی جونم
دعا کن
باورت میشه روزی ۲۰ بار تصمیم میگیرم خودمو خلاص کنم
بعد میبینم اینم راهش نیس
خیلی بی حوصله ام
بیای بلاگ فاییه میفهمی چمه
بیا اونجا
منتظرتم

سلامممم عزیز دلم...
مرسی..تو چطوری عزیزم؟؟
میدونم عزیزم تو نمیخوای ولی با این حال روز افتضاحت من ناراحت میشم و دلم میگیره به خدا...
میدونم..همه چی رو میدونم بنفشه جونم...
تو خیلی خودتو داری اذیت میکنی خانومی..دعات کردم و میکنم.ایشالا همه چیز درست بشه زود...فعلا که بد جای گیری میدونم...
اخییی..میدونم خانومی...
ااااااا..حرفای احمقانه نزن بنفشه..اخه دختر گنده این حرفای بچه بازی چیه میزنی تو...دیگه نبینم اصلا فکرشم بکنیا...
اره دیگه معلومه که این راهش نیست...
اره اومدم خوندم...
مواظب خودت باش عزیزم...

عسل بابا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام

مبارکا باشه!!

منم از اون زمان که هنوز ان ۷۶ (خب حوصله نداشتم فونتم رو انگلیسی کنم بعد دوباره فارسی ش کنم!!!!) نیومده بود ایران دوسش داشتم ولی الان دیگه حسم نسبت بهش خنثی ست! دست یکیـدو نفر دیدم ولی زیاد نپسندیدم!! عکسش رو از خودش بیش تر می خواستم!!

ایشالا که تو بخری ش و به خواسته ت برسی!

موفق باشی! بای بای!!

سلاممم عسلی خانومی گل...

ممنونم مرسی عزیزم...

(اشکال نداره اصلا)..اینو رست میگی..عکسش که واقعا معرکه هست ولی خودش بزرگتر از عکسشه..منم دیدم..ولی هنوزم دوسش دارم...

ممنونم...

تو هم عزیزم...مرسییی...

ساینا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://saina-sam.blogfa.com

سلام
داشتم به وبلاگای دوستان دوستان سر میزدم، از اینجا سر در اوردم
یه سوال داشتم
ای دی اس ال ۱۲ تومنی از کجا گرفتید؟ پارس انلاین؟
اونوقت چرا من دارم ۲۵ تومن ژول میریزم تو شکم اینا؟!
ممنون میشم اگه اسم ای اس پی تون رو بگید

سلام...

بفرما...

ببینید من با یه تخفیف ۳۰ درصدی این قیمت گرفتم..بعدشم اینکه اینجا هم از ۱۰ تومنی داره تا ۵۰ تومنی..بستگی به سرعتش داره که چه قیمتی باشه..مال من پی شگا مان یزد هستش...

منا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

سلام
منو ببخش که دیر به دیر میام
هنوز مطلبتو نخوندم
فقط اومدم بگم به خدا بی معرفت نیستم اگهنمیام یه کمی درهم برهم شدم
مطلبتو میخونم و نظرمو میدم
موفق باشی داداشی ژیگولو

سلاممم منا خانوم گل...
خواهش عزیزم..اینا چه حرفیه...
اشکال نداره گلم...
میدونم عزیز..میدونم..من کی گفتم تو بی معرفتی...خیلی هم با معرفتی...
مواظب خودت باش اینقدخودتو اذیت نکن منا جان..مرسی عزیز..ممنونم...

نسی جوون سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

به نام خدا
یهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سیلااااااااااااااااامممممممممممممممممممم
خوفییییییییییییییییییییییییییییییی؟
من اومدم:دی
خواستم نیاماااااااااا ولی شماها هی اصرار کردین گفتین بیا که زندگی بدون تو هرگز:خندههههههههههههه
چه خفرااااااااااااااااااااااا؟
به من میگن نسی هااااااااااااااااااااااااااااااااا؟دی
استاد کیلو چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس ببین فردا تو جاده خاکی پیش خونتون هستااااااااااا اونجا منتظرتم که بریم واسه گوشی دیر نکنی هااااااااااااااااا؟دی
خوابم نمونی(قابل توجه خودم) : خندههههههههههههههههه
آره نمی دونی رویه یکی از پسرای تویه کلاس و کم کردم مخ برنامه نویسی بودااا بعدش استاد یه برنامه داد گفت بنویسید خیلی ساده بود ولی نمی دونم اون روز چش بود که همش و اشتباه نوشته بود ولی من درست حلش کرده بودم وقتی استاد بهش گفت بیا حلش کن اشتباه حل کرد منم زرنگی کردم سریع گفتم استاد این اشتباست بزارید از این راه باید بریم بعد اون ایستاد کنار من رفتم حلش کردم: خندهههههههههههههههههه
اگه بدونی چه جوری نگام می کرد منم همچین خودم و گرفته بودم که نگو وقتی تموم شد یه نیشخند زدم:خندههههههههههههههههههه
من خیلی شیطونم... خیلی هم آدم رکی هستم....
دیگه اینکه ژیگیلی من برم شب میام...
تا فردا شب هستم....
راستی هروقت خواستی بیای مهمونی ۱ هفته قبلش خبرم کن که یه مراسم توپ واسه ورودت بگیرم:دی
فعلاااااااااااااااا
یا حق:قلب

به نام خدا...
یوهاااااااااااااااااااااا..
سلامممممممممممممممممممممممم عزیز دلم...
مرسیییییی..خوفم.تو چه طوری گلم؟؟
خوش اومدی...
اره دیگه..نمیومدی اصن دنیا متلاشی میشد...:دی
سلامتی عزیزم...
چشم نسی جون..هرچی شما بگین خانوم خانوما...
ااا اونجا؟؟ باشه باشه حتما..یادت نره ها...
من خواب نمیمونم تو خواب نونی..:دی
ایوللل ایوللل..خوشمان دارد میاید کم کم...خیلی عالیه...
اره معلومه کاملا که شیطمونی خانوم خانوما...
شب کیه ایا؟؟باشه عزیزم..منتظرتم..چتم اگه خواستی بیا...ادرسم این بالا هست...
چشمممم حتما حتما...
فعلا عزیز..یا حق...

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام سلام عزیزم منم توی پریزم
شما خودت خوب هستی؟؟!! الان کجا نشستی؟؟!!
نییییشش

خوش میگذره؟؟!!
نفس عمیق و راحت میکشی؟!؟


قربونت..
فهلا با اجازه..
بووس





سلاممممممممممممممم سلامممم خانوم گیلیه خودم..خوبی تو؟؟
توو پریز چیکار میکنی بچه...:دی
منم بد نیستم مرسی.الان پشت کامی هستم دئیگه...

اییی..خوشیم که میگذره...
نه اتفاقا اینیکیه که نمیتونم درست نفس بکشم...

قربونت خانوم خانوما...
فعلا عزیزم...بوس...

شیوا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

آهنگ قشنگ وبلاگت من رو خیلی شاد کرد ممنونم.

خداروشکر به یه دردی خوردم من...خوشحالم شاد شدی شیوا جان...

ببینم ادرسی چیزی؟/؟...

به هر حال ممنونم...

شیوا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

آخه من که وب ندارم ....چه آدرسی بذارم؟
چه شعری شد. خوشت اومد؟

سلام شیوا جان...

اره خدایی عجب شعری سرودیا یهویی..:دی

خب وب نداری ادرس ایملی ای دی چیزی هم نداری؟؟

*** چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ

بابا دمت گرم اینجا که فقط دختر کامنت گذاشتن
گفتیم یه پسرم واست کامنت بزاره واست حرف در نیارن

خندهههه...

لطف دارن دوستان بهم...

نه بابا..کسی واسه ما حرف در نمیاره..ممنونم و مرسی به هر حال..خوشحالم کرین.. پسری شما ایا؟؟ چرا اسمتونو نگفتین بیشتر اشنا بشیم؟؟

ممنون به هر حال...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد