بدم

سلام...

 

خسته ام...

 

حوصله ندارم...

 

دیوونم کردن...

 

کسی میدونه چی از جون من میخوان اینا؟؟

 

میخوام برم بدتر از بد بشم...هرکار بدی که تو دنیا میشه انجام داد و بدم...

 

چه جوری میشه راحت شد از دست اینا؟؟

 

زنده زنده ادمو میسوزونن...

 

راستی...دلم برا همه شماها تنگ شده...برای خونه های قشنگتون...

 

فعلا...

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

یعنی الان تو سیاه سوخته شدی؟! :دی

اره دیگه...چه جورم..:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

بدونی شوخی اما..... سخت نگیر..... بذار هر کسی کار خودشو انجام بده٬ تو هم کار خودتو بکن.....

بعضی وقتا دیگه نمیشه...تا مغز استخون ادمو میسوزونه...

ولی بیخیالللل...اره؟؟ باشهه..بیخیال...

باران پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
آیا کی تورو اینجوری کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیفهمم
بزار فک کنم برمیگردم

سلام باران خانومیه عزیزم...
ایا.؟ نیدونم..بیخیال...
چی یعنی چی؟؟
خودمم نمیفهمم عزیز...
باچه...نگرانم نشو..تو که میدونی که من یادم میره..خوب میشم...

فروغ پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://http://hardambilnovin.blogfa.com/

سلام
چی شده ؟ بی خیال بابا
نگران شدم امیدوارم هر چه زود تر مشکل بر طرف بشه
به قول فروغ فرخزاد : از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را

سلام عزیز...
چیزی نیست..اره بیخیال...
نگران نباش عزیز..ممنون..ایشالا...
اره..باید بپرسم...(:

شهرزاد پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

سلاممممممممم ژیگولی:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شده چرا اینقدر شاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از هیچی هیچ وقت نیمیشه راحت شد ؛چیزی که اذیییتت میکنه همیشه مثل سایه دنبالته!!!!
منم دقیقا همین حس تو رو دارم!!!!
واقعا چه جوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب خودت باش
فعلا...

سلامممم شهرزاد خانومی گل...
خوبم مرسی عزیزم...
نیدونم..:دی
اره..اینجورم میشه گفت..حتی اگه خدشونونم نباشن سایه هاشون هستن...
نمیدونم..متاسفانه..
چشم عزیز..تو هم خیلی باش گلم...
فعلا...

گیلاس(منظ) جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااااااااام
سلام
سلااااااااام علی جوووووووووووووونم
ناراحت نبینمتتتتتت
تو که قووووووول دادی نامرد!!!!
مگه نگفتن مرده و قولش؟؟؟؟؟؟ پس چی شد؟؟؟؟؟؟
چرا دلم رو میگیروووونی؟؟؟؟؟؟

بره زیره تریلی بدون چرخ هر کی تو رو دیووونه کرده!!
غلط میکنی که حوصله نداری!! مگه دستت خودته!!!!!
اجازت دست منه هااااااااااا

تو مگه جووون هم داری اینا چیزی ازش بخووووان؟؟!!! اینا همش توهمه!!!!!!

برو انقدر بد شو که رکورد آرسن لوپن رو هم بشکوووونی!!!!!! اصلا تو بدت هم خووووبه!!!!!! یه کاری کن نامت توی تاریخ ثبت بشههههههه

همشونو گاز بگیر!!! اگه کمک خواستی منم میام گاز بگیریم!!! از دستشون راحت میشی!!!!! تازه سیخ داغ هم خووووبه!! خیلی جواب میدههههههههههه

ده داری اشتباه میکنی دیگه!! اینم ادامه همون توهمست!!! اینا الان تو رو کشتن بعد دارن میسوووزووونن! تو داغی خیال میکنی زنده ای!!

منم دلم برات تنگگگگگگگگگ شده!!!
یه ذره شده!!!

زود باش برگرد!!!
بوووس بوووس

دیگه غمگین باشی من میدونم و تووو
فمیدی؟؟؟!!!
دیگه گیلاس بی گیلاس!!
فدات
بای بای بای بای

سلاممم...
سلااااااااااااااامممممممم...
سلام گیلی خانومی گل...
اره دیگه قول دادم..خب اول اینو نوشته بودم بعدش به تو قول دادم..اره دیگه مرده و قولش..منم سر قولم هستم...
خدا نکنه من دل تو رو بگریونم..
خندهههه...
اوه..چشم.ایندفعه ازت اجازه میگیرم و بعد بیحوصله میشم..چشممم...
خندههه...نیدونم...یعنی میگی توهمه اینا؟؟ ایا..:دی
اگه بتونم باشه حتما همین کار و میکنم..کارایی میکنم بدا بیان کلاس پیشم..:دی
ایولللللللللللللل..خندهههه...این راه خوبیه..گازشون میگیرم.ارههه..کمکم میخوام..بیا کمک بام بگیریم..:دینه سیخ داغ رو بیخیال..همین گاز خوبه...
خندهههه...دخمل شیطون...
ما بیشتررررر...
اخییی..منم همینطور...

چشمممم...
بوسسسس...

اره اره..فمیدمممم...
ااا..نه دیگه غم بی غم...
فقط گیلاس با گیلاس باشه...
قربونت...
فعلا...

نگین جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جون
خوبی گلم؟
چطوری علی؟
چه اتفاقی افتاده؟
ببین باز داری کم میاری
از این قرارا نداشتیم
تو خودتم میدونی مشکل و ناراحتی همیشه هست
تو محکم تر از این حرفایی من میدونم
از پسش بر میای
امروز جمعه بود یادت افتادم
مرسی که اومدی پیشم (بوس)
علی یه خبری از خودت بهم بده
خوببببب؟

سلاممم نگین خانومی عزیز...
خوبم عزیزم..مرسی...
همین طورا...
مهم نیست..بیخیال میشم که یادم بره...
نه دیگه..نمیارم...
اره میدونم...
اره اره میدونم مشکل همیشه هست...
مرسی عزیز...ایشالا...
اخیی..مرسی گلم..منم یادتم همیشه و جمعه ها بیشتر...
خواهش عزیز..ببخشید دیر شده بود...(بوس)
خوبم من عزیز..چشمممم...

باران جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

علی تو کجاییییییییییییی؟
من نمیفهمم
زود بیا توضیح بده

من همینجاهام عزیز...
چشممم گلم..نگرانم نباش عزیزم...

بنفشه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام ژیگو جونم
خوبی؟
چت شده تو آخه؟
من نگرانتم
نمیخوای بگی؟
حرف زدن میتونه سبکت کنه ها
من منتظرم

سلام بنفشه خانومی گلم...
مرس عزیزم...
چیزی نیست...مهم نیست عزیزم...
نگران نباش گلم...
بیخیالش...
میدونم...مرسی عزریزم...
چشمم..میام پیشت...

گیلاس(منظ) شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام
آخرش من نفهمیدم تو خوبی یا من خوبم؟؟؟ اصلا چه ربطی داشت..
خوبی الان؟؟؟
دنیا روشن شده؟؟؟؟ لامپ سوخته ها رو عوض کردی؟؟؟ اگه نکردی وام بدم بری لامپ بخری...
خیلی خسته ام...
میرم بعدا میام..
قربونت..
شاد باشی

سلامممممممممممممم گیلی خانومی...
منم نفهمیدم..بیخی...:دی البته که البته که تو خوبی خانوم خانوما...
بدنیستم.مرسی عزیزم...
دنیا رو که نمیدونم...اره یه مقداریشونو عوض کردم...وامم بده.میرم ماشین میخرم باهاش..:دی
اخیییی..چرا عزیزم؟؟
باشه عزیزم.برو استراحت کن گلم...
فدات..
تو هم خانومیی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد