خوبم

سلاممممم...

خوبین؟؟ خوشین؟؟

منم خوبم..خیلی بهترم...خوبیم اینه پوستم کلفته و تو این موارد کم حافظه... هر بلایی سرم بیارن زود یادم میره...بیخیالشون..ناحق میگن به خودشونو بچه هاشونو بر میگرده...من کاری ندارم باهاشون...

خلاصه اینکه ببخشین نگرانتون کرده بودم و الانم دیگه اینو نوشتم بگم حالم خوبه اگه نگران بودین احیانا نباشین دیگه..ژیگول خان حالش خوبه...

 

میخوام بنویسم یخورده چرت و پرتام ولی الان حسش نیست ...برمیگردممم

ایشالا مینویسم..یا امشب یا فردا...(نه اینکه حالا خیلی هم مهمه نوشتن من یا ننوشتنم)

 

فعلا عزیزان...

نظرات 16 + ارسال نظر
محمدهادی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://hadin.blogsky.com

عالی بود ممنون !!!!

مرسی..خواهش...

گیلاس(منظ) شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم که میگی خوووبم!!
البته امیدوارم!!!!


بووس
قربونت
شاد باشی

سلام عزیزم...
خداروشکر...
نه دیگه..راستشو گفتم...

بوس...
فدات...
تو هم عزیزم...

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

تا بسوزند ملتی >>>>>>>>>>>>>>‌اووووووووووووووول =))

اخیییی...

نمیسوزند احتمال...:دی..چشمک...

چه عجب راستی سارا خانوم..پارسا دوست امسال هیچی...

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی ژیگووووووووووووول

من رو کشتوندی از نگرانیت و نگرونیت و نگرینییت

:دی
چیزه
میدونی:دی

نیست من همیشه جون این میز اینجام

واسه همینم خیلی مردم از نگرانی

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییی جان ژیگول...چیه؟؟

ای وایی..ببخشین...

:دی
چیزه؟؟
اره میدونم..:دی

اره میدونم...اشکال نداره عزیز...

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

پس یعنی ۱-۲ ماه دیگه آپ میکنی؟! :دی از بس که خوش قولی!

خندههههههههه...

فهمیدی؟؟

اره میدونم تو این زمینه مخصوصا خیلی خوش قول بودم...:دی

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

اخلاق خوبی داری فکر کنم......

نمیدونم..خودم...

دیگران باید بگن...که فک نکنم بگن...خندهههههه

فروغ یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ق.ظ http://http://hardambilnovin.blogfa.com/

سلام
خوضحال شدم ... خدا رو شکر
ممنون که سر زدی....منتظر نوشته های بعد یت هستم

سلام عزیز...
خداروشکر..ممنونم مرسی...
خواهش میکنم..چشم.حتما..مینویسم به زودی...

بنفشه یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
خوشحالم که حالت خوبه


ما منتظریم که حرفاتو بشنویم


بله خییییییییییییییییییییییییییییییییلی هم نوشتن و ننوشتنت مهمه

سلام عزیزم...
ممنونم مرسی عزیز...

باشه عزیز..مینویسم...نمستونم بگم کی فقط..از بس بد قولی کردم..:دی


اها..مرسی عزیزم.تو لطف داری گلم..
فعلا که هستیم و اصلندشم قصد ننوشتن نداریممم...:دی

نیکو یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://banoo-b.persianblog.ir

سلام ژیگولو خان
خب خدا رو شکر خوبی گاهی وقتا بعضی ها دل ادم رو میشکنند و راحت میگذرن چه میشه کرد ........
فقط می خواستم بگم توی این مدت که وبتو میخونم میدونم که قلب پاک و مهربونی داری ........
با بهترین ارزو ها

سلام عزیز...
ممنونم عزیز..مرسی...اره..کاری نمیشه کرد..بیخیال...
مرسی عزیز..تو و بچه ها خیلی خیلی بهم لطف دارین..خیلی..ممونم ازت...
مرسیییییییییی...

بهاره یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

وای نفرین نکن.
چه من امروز هرجا می رم یکی یکی رو نفرین کرده! البته تو نمی شه گفت نفرین کردی.گفتی به خودش و بچه هاش بر میگرده.ولی با این خودت رو تسلا نده.
من وقتی کسی آزارم می ده می خوام که بفهمه که چیکار کرده.به نظرم این کافیه.می دونم گاهی آدم خیلی بهش فشار می یاد.اینجور موقع ها آرزو می کنم دم دستم بود تا یکی تو گوشش می زدم!!‌ :D
ولی به خصوص گناه کسی رو پای بچه ش و پدر و مادرش و بقیه ننویسیم.هرکسی خودش مسئول رفتار خودشه.
به هرحال خوشحالم که بهتری.بی خیال ! همه یه وقتی خیلی عصبانی می شیم ولی واقعا اونقدر هم نیاز نداره :)

من نفرین کردم؟؟؟ هرگز...
من هیچ وقت با این حرفا خودمو تسلا نمیدم..اصلا یکی میگه اینجوری خوشمم نمیاد..شاید منظورمو بد گفته باشم...
من اصلا گناه کسی رو پای بچه هاش نمیخوام بنویسم و حساب کنم..اصلا اینجور ادمی نیستم باور کن.نمیدونم..منظرمو من خوب نگفتم یا تو بد متوجه شدی..به هر حال...من از نفرین بدم میاد..هیچ وقتم اینکارو نکردم و نمیکنمم..

[ بدون نام ] یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ

هی ی ی راستی مرسی برای اون " بهار خانومی عزیز " ! من تازه دیدم لینکم رو اضافه کردی! مرسی !‌:D
بیا دوست باشیم با هم!‌گور بابای هرچی مردم آزاره ! خودمونو عشقه !‌

خواهش میکنم عزیز..خیلی وقته اضافه کردم عزیز...قابلی نداشت...

ما که دوستیم باهعم که.مگه نیستیم؟؟؟

ما همیشه دوست میمونیم...

اقلیما یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام
تو آخرش یا ما رو می کشی یا خودتو.
بگو چته؟
الان که خوبی ظاهرا.
خوش باشی.
کمنو بی خبر نذار.
فعلا بای تا های

سلام عزیزم..
ایشالا که زودی خودمو بکشم اسیبی به کسی نذسونم..:دی
نمیشه گفت..شاید خودمم نمیدونم چمه...بیخهیالش...
اره خوبم عزیزم...
ممنونم ...تو هم همینطور...
چشم عزیزم...فعلا...

باران دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

سلامممممممممم داش علی
خیلی خوبه که خوبی
خدارو شکر
تو هم الکی اعصابتو به هم نریز
اووووکییییییییی(مثل چهارشنبه بخونش):دی
بای فعلا

سلاممممممممممممم ابجی بران خودم...خوبی عزیزم؟؟

ممنونم مرسی عزیزم...
مرسی...
چشم...
اوکییییییییی..هره همونطوری خوندمش..:دی
فعلا...

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام داداش دوست علی ژیگولو جوونم
چطوریایی؟؟
دلم برات تنگ شده!!
دوری و دوستی پیش اومد !!!!
نمیدونم شاید چند روز نباشم! شاید هم چون میگم نیستم هزار برابر بیام! منو که میشناسی! قصد بر نبودنه! حالا یه دفعه زد و اوومدم!
حالت خووووبه خووبه دیگه؟؟
نگران نباشم؟؟
به خدا حیفه اون قلب پاک و مهربونتو خط خطیش میکنی!!!
همیشه تو باید شاد باشی! این یک دستور است.
بووووس
بوووووووس
قربونت

سلامممممممممممم عزیز دلم..گیلی خانومی گلم...
بدک نیستم...میسی..تو چطوری؟؟
من بیشتر..دیشب دیر رسیدم...
نزدیکی و دوستی رو بیشتر دوست دارم..دیشب اتفاقی شد...دیر رسیدم..انگاری رفته بودی...
خدا کنه دومیش باشه..که هزار برابر بیای...اره میشناسمت عزیزم...نه..قصد و بر نبودن نذار عرزیز...منتظرتم...
اره عزیزم..خوبم...خیالت راحت گلم...
نه نگران نباش خانومی...
تو لطف داری...قلب خودت اینجوریه فک میکنی منم همینجوریم..خط خطیش میکنن نامردا...
چشممممم...اطاعت امر قربان...
بوس...
بووووسس...
فدات...

دوست پاییزی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
خوشحالم که خوبی..
مواظب خودت باش

سلام عزیزم...
ممنونم..مرسی...
چشم..تو هم باش...مرسی...

میلی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://shym.blogsky.com

سلااااااااااام ژیگی جونم!!

خوبی؟؟؟

خدا رو شکر منم ازون روزی که باهم چتیدیم خیلی بهترم !!!!!!!!

فهلا !!

سلامممممممممممم عزیز دلم...

خوبم.مرسیییی خانوم...

خداروشکر..خوشحالم.خدا کنه همیشه حالت خوب باشه گلم..مواظب خودت باش..خودتم اینقد اذیت نکن خانومی...

فهلا عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد