هر شبانه...:دی

سلاممممممممممممم..چه حال چه احوال؟؟ خوبین؟؟

 

اوه اوه..میبینم که انگاری یخورده هوا ابریه اینجاها..

باز من یه چیزی گفتم توش موندم..

اصلند اصلندشم تقصیر من نیستا...

 

از جمعه تا حالا این ای دی اس ال لعنتی مث همیشه فرتی وصل میشه ها..ولی عمرا نه مسنجرمو باز میکنه و نه هیچ سایت و وبلاگی رو...گریههههههههه...

هی هرروزم میخوام برم بزنم تو سرشونو دعوا و کتک کاریکه بابا اینهمه پول میخوایین!! بگیرین اخه واسه چی..؟ واسه اینکه اینجوری زپرتی باشه و هر روز یه بازیی در بیاره...

خلاصه اگه فردا دیدین خین و خین ریزی راه افتاده و دود و دولق(همون گرد و خاک خودمون)بفمین دیگه چه خبر شده...

حالا امشب چه جوری اومدم؟؟ بابا الانم با اون بیشعور نشد که بیام...باور کنین خالی نمیبندما...با یه اکانت دیگه به طرز فجیهانه های قاچاقی اومدم و تازه اعصابمم خورده..چون اینهمه پول اونجا دادم راحت باشم باز باید  اینجوری بیام نت...نامرداااا...

خب گفتم بگم که زیاد به بد قولی خفن معروف نشم تا بعدن سر فرصت هر روز یعنی هر شب بیام به اپم..نه اینکه حالا خیلی هم حرفا و نوشته های مهمی هم دارم...

دیگه اینکه فردا امتحان تپه هستش..ولی من نمیرم...اصلندشم..چون یه جلسه بیشتر وقت نکردم برم اموزش..بعدشم اینکه هیچی دیگه..من قمگینم الان...درپسم..اصلندشم باید دو هفته دیگه میرم....

 

بعدش اینکه تازگیا یه شقل جدیده دیگه هم به جز اون قبلیا پیذدا کردم..این شریکمون یه عالمه فاکتور نوشته که از ملت طلبکاره..بعد خودش وقت نمیکنه یخوردشسو داده به من برم نقد کنم..اره..شدیم یه جورایی یه چیزی تو مایه های همون سیبیل کلفتا..همون شر خرا...

کار جالبیه..ولی خب الافی داره..باید درصد ازش بگیرم.اخه اینجوری این شر خری من اصلا فایده نداره..به جز اینکه ۵۰ تا زنگ دیگه هم باید بزنی با موبایل اخر ماه قبض واسم میاد ای هواااا...

 

دیگه اینکه هیچی..فردا میذم دعوا اگه وقت کردم البته و این اگه درست شد فردا شبم میام چرت و پرتامو میگم..راحتتون نمیزارم.خیالتون راحت...من هستم اینجاها..اندازه ای که رو اعصاب باشم...

مباظبت خودتون باشین..فعلا..یا حق...

در ضمن..داشت یادم میرفت...با تشکر از گیلی که ......... کرد......فیلا...

 

پی نوشت یک :۲۵/۸/۸۶...دو دقیقه بامداد...

خرابه خرابم بچه ها...

اوجش ساعت ۱۱ شب هست تا صبح...

روزا از بس فکرم مشغوله زیاد وقت قاطی کردن نمیکنم...

ولی الان...داغونم...

 

نظرات 35 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

اوووووووووووووووووووول
به جون خودم اگه کسی قبلم باشه با لنگه کفش لهش میکنم!!
اصلا امشب میخوام همه رو له کنم!!

ایولللللللللللللللللللللللل گیلی خانومی...

نه بابا..کی جرات داره قبل تو باشه اصلندشم...اونم با لنگه کفش به دستی که اینجا وایسادی..:دی

اوه..بزن له کن راحت باش شما...:دی
مکن اجازت دادمن..:دی
اولین نفر خودمم؟؟ خندههههه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

شغل!

اااا..جدی؟؟ شغله اصلش..نمیدونستم..:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ

غمناک!

کجاش غمناک بید؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ

شدی ۱۸! حالا اون اشکالای اسپلینگ رو ندید میگیرم که یه موقع نری چکای منو بذاری اجرا!

خندههههه...

خوب شدم پس ایندفعه...

نه دیگه اون اشکالا را نمیخواد ببینی ابروم میره..ااا..:دی

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://monzo.coo.ir

علی یعنی من هر چی بگم تو اون پایین اضافه میکنی؟؟؟ یعنی آخررررررررررررررررررشیا!!!!!!
خندههههههههههههههههه

بهونه بیخود نیار!!!!! حالا اون خراب بود و اون یکی قر میومد درست!! ولی تو مرد آپ کردن شبانه نیستی!! یه حرفی زدی توش موندی!!! جون گیلی اگه فردا شب آپ کردی من روزی ۲ بار آپ میکنم!!!

خدا بگم چیکارش کنه اونی که تو رو از آموزش رانندگی انداخت!! خیلی ...........!! خودم حسابشو میرسم!!

این ای دی اس ال رو هم برو رو سرشون خراب کن!!! نری خودم میاما!! فردا با چوب و چماق و گوجه فرنگی اونجا وایسادم!!


بیا در گوشت یه چیزی بگم :( شام چی خوردی که انقدر این پستت غلط املایی داره؟؟؟ هیییییس!! کسی نشنوه)

شغل جدید رو هم تبریک میگم!! به پای هم پیر بشین!!
قبض موبایل رو هم میزنم پشت قوالت!!

تو خودت بیشتر از همه مباظب خودت باش!!

گیلی کاری نکرد به خدا!!! اغفال شد!! شطرنجیش کن!!


بووووووووس
قربونت



خندهههه..خب خودت گفتی که..اره دیگه اضافه میکنم...
میسی..خودتی...
حالا شانس اوردی گیلیا..وگرنه که عمرا اگه تو هم میتونستی به این قولت عمل کنی گیلی..اونوقت من میدونستمو تو گیلی..:دی

یه دوتا بوسش بکن از طرف من...:دی
خیلی ماهه...نمیخواد تو حسابشو برسی...همون دوتا بوسش کن خوبه..:دی

ایولللل..بزن بریم..من پایه میخواستم واسه دعوا..وسایلتو بردار باهم میریم فردا..ایولللل:دی

غلط املایی نداشته باشه که فایده ای نداره که اصلندشم..تازه دو سه تاشم عمدی بود...

خواهش میکنم..مرسی ..نه نمیخوام به پاش پیر بشم..اصلندشم..:دی

هستم..(سوت)...

خندهههههههه...لوس..:دی

بوسسس گنده...
فدات...

عسل بابا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام

حالا چون خیلی اصرار می کنی و من خیلی مهربون و دلرحم هستم :دی می بخشمت!!! :دی ولی تکرار نشه!!

راستی ژیگولو جان! من اصلا اهل غلط املایی گرفتن نیستم ولی اگه معلمت بودم بهت ۲ـ۳ هم نمی دادم! جان من یه دور دیگه متنت رو بخون! سعی کن بیش تر از ؛غ ؛ به جای ؛ق؛ استفاده کنی!! :دی

موفق باشی! بای بای!

سلاممم عسلی خانومی گل...

خندههه..اره دیگه مهربونی ..مرسیییییییییی...چشم..دیگه تکرار نمیشه...

خندههه..غلط املاییی خوبه که...:دی...اون شقلم من ازر عمد نوشتم به خدا..خنده و نیش بازم گذاشتم جلوش تا معلوم بشه شوخی کردم..ولی مث اینکه معلوم نشده..:دی

تو هم عزیزم...مرسی...

باران سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلامممممممممم سلامممممممم سلامممممممم
فک میکردم بعد از این همه مدت بیام ۴ ۵ پست نوشتی تنبل خان
اوهوووووووووم یعنی ای دی اس ای بده؟من تازه میخواستم برم بگیرم...یعنی بده؟
امتحان تپه همون سختست؟ایشالله قبول میشی
شرخری یعنی چه؟ها؟یعنی چه؟
اوهووووووووووم قبض موبایل:دی باحاله
اون تشکر آخرت یعنی چه؟گیلی...خوب توضیح بده
فهلا



سلاممممممممممممممممممممممممممممممم
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم
باران خانومی گلم...
تنبل خانیه دیگه..کاریش نمیشه کرد..اون زورش بیشتر از منه..حریفش نمیشم..خندههه...
نه ای دی اس ال خوبه..اشکال از جای دیگه بود که امروز کفشش کردم خودمم..خوبه برو بگیرش..

اره دیگه..همون امتحان سخته هست..ممنونم مرسی عزیزم...
یعنی؟؟ نیدونم..میدونی؟؟ :دی...
اره به خدا..کجاش باحاله..اصلندشم این قسمتش که باحال نیست به هیچ وجه..:دی

باور میکنی یادم نیست الان...حالا بعدا بهت میگم عزیزم...
فهلا عزیزم...

هدا (دختر برفی) چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آهنگ وبلاگت قشنگه :)

مرسی ممنونم...نظر لطفتونه...

من چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

امان از این اینترنت ایران .. امیدوارم زودتر رفع مشکل شه ..

امان..اونم چه امانی..امان از همه چیز ایران...همه چیز...

ممنونم عزیزم..مرسی...

اقلیما چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام
آقا منم یه چک دارم!!
میایی نقدش کنی؟
درصد هم می دما!!!

سلاممممممممممممممم اقلیما خانوم گل...
اااا..نه ما فقط تو کار فاکتور نقد کردنیم...هنوز لیسانس نگرفتیم که بتونیم چک پاس کنیم..:دی
اره لیسانسش که گرفتم حتما حتما میام...
ایولللللللللل..من اومدم اصلندشم..:دی

منا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

سلام نازنینم
خوبی؟
جالب نوشته بودی
خیلی وقتهمیخوام ارشیوت رو کامل بخونم ولی وقت نمیکنم
یه سری به ما بزن

سلاممم منا خانومی گلم...
مرسی..تو خوبی عزیزم؟؟
ممنونم مرسی عزیز...
:دی..ارشیوم هست اینجا عزیز..هروقت دلت خواست و عشقت کشیدو دوست داشتی بخونش..خوشحال میشم...
چشم حتما عزیزم...

مهدیه (گورپدرزندگی) پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.khabzadegan.persianblog.ir

سلاااااام علییییی جونم. دلم برات تنگیده به علت یه سری مشکلات داخلی خارجیسیاسی عمومی اقتصادی فرهنگی و... کمتر میام :) دلم برات تنگیده

سلاممممممممم مهدیه خانوم گل گلاب کم پیدا...
منم همینجور عزیزم...
اوه اوه اوه..چقده مشکل.اونم با انواع مختلف؟؟..به هر حال که دلم تنگیده برات عزیزووبیشتر بیا اینطرفا...حرف بزنیم..
مواظب خودت باش...

شهرزاد پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام ژیگولی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا دعواااااا!!!!!
ژیگولی ماشالا غلط املایی ....
بببین علاوه بر اون کلاس خلاصه نویسی که قرار بود بهت یاد بدم کلاس ادبیات و املا هم اضافه کن باشه؟؟؟؟؟؟؟؟:)))
ما ببینیم بالاخره تو این امتحانو قبول میشی یا نه.....
بابا شر خر.....
ژیگولی بهت نمیخوره دعوایی باشی....
اگه هستی این عادتتو ترک کن خوب نیست....
مگه بچه ۵ ساله هستی که همش میخوای بری دعوا.....:))))
آفرین ژیگولی ببین کم مینویسی چه خوبه....
دستت درد نکنه....
مواظب خودت باش
فعلا....

سلاممم شهرزاد خانومی گل گلابم...
مرسی..تو چطوری خانوم؟؟
خندههه...(عینک دودی)...
شهکنیم دیگه...(چشمک)...
اره اره..حتما باید یادم باشه اومدم سر کلاس بهت بگم اونم اضافه کار کنیم.:دی
تو دعام کن با بچه های دیگه..اره قبول میشم ایشالا...
:«دی
نه بابا..اصلا من تووو خیابونم دعوا میبینم وای نمیستم نگاه کنم..اصلا جنبشو ندارم...
چشمم..ولی نیستم...
خندههه..بچه ۵ ساله که اره..:دی
خندههه..الان تشویقم کردی یعنی..:دی..یا خ ر م کردی..خندههههه...
خواهش...
چشم..تو هم باش عزیزم...
فعلا گلم...

یاسی پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلامممممممم
ما به یاد تو خوشیم تو در چه حالی؟ عزیزم جای تو خالی:دی

سلاممممممممم یاسی خانومی گلم...
:دی..مرسی از ترانه...
منم همیشه به یادتم و حالت که خوب باشه خوشم...

نیاز جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام ...خوبی؟؟ چه خبرا؟؟...ببخشید بعد از سالها تونستم بهت سر بزنم...مدتی ازت خبر نداشتم...چطور مطورایی؟؟...فقط وقت کردم پست اخرتو بخونم...چرا دپرسی؟؟بیخیال به نظر من که اگه با اموزش کامل بری امتحان بدی خیلی بهتره اون وقت درصد قبولیت بیشتر میشه و دپرس تر نمیشی...از یزد و حال و هواش چه خبر؟؟...یه وقتایی بدجوری دلتنگش میشم اما تا تصمیم میگیرم بیام یه نیرویی مانعم میشه...نمیدونم چه خبره تو این کله من!!

هی نیا بگو خرابم و داغونم...شاد باش و پر انرژی ..ببین من با این سنم و حالم اومدم اینجا دارم بهت انرژی مثبت میدم...دیگه نبینم غمگین باشی ها!!...خودتو از مود ناراحتی در بیار...هر وقت خواستی فکر منفی کنی یه سوزن بزن به خودتو و بیخیالی طی کن باشه؟؟

امیدوارم دفعه دیگه که میام شاد شاد ببینمت

سلامممممممممممم نیاز عزیزم..چه عجب قدم رنجه کردی عزیز..اینطرفا..خونه فقیر فقرا..یادی از ما کردی...خونمو روشن کردی؟؟
خواهش میکنم عزیز..اینا چه حرفیه...
الان خوبم فعلا عزیز..تو چطوری؟؟
حرفات حرفه دل منم هست یه جورایی..حرف میزنی نیاز ارومتر میشم یه جورایی...مرسی..اره باید سعی خودمونو بکنیم که اینجور نشیم...

مگه تو چند سالته مامان بزرگ..:دی..همش یکی دوسال از من بزرگتریا...
چشممم همین کارو میکنم عزیز...حتما...

ایشالا..ممنونم بهم سر زدی گلم..

اقلیما جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام چپته؟
ها؟

سلام اقلیمای عزیز...

چیزی نبود..یا شایدم بود..مهم نیست..الان خیلی بهترم.یعنی خوبم..نگران نباش عزیز...

. شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ

ببینم تو الان دختری یا پسر که انقدر لوسی
یه کم خودتو درست کن لطفا
تازه همش نقطه گذاشتی
اینکه نشد پست نوشتن
البته خوب لوسی دیگه کاریش نمیشه کرد
خدافظ

لوس؟؟؟
پسرم...مشکلی هست؟؟
خب تو اشکالاتم رو میگفتی تا من درستش کنم..الکی نمیشه که...
نقطه گذاشتنم چیکار به شما داره ایا؟؟
شما بهتر بلدی..یا علی..مگه من دعوتت کردم که بیای اینجا اینارو بخونی..عجبا...
اره بابا لوسم..اینم نظر تو..کاریش نمیتونم بکنم..شما دیگه نیا اینجاها که لوس بودن بنده اذارت نده...
در ضمن..تو خودت از من بدتری..یه اسمی...ادرسی چیزی میزاشتی حداقل تا جواب انتقادتتو بدم بهت...
به هر حال...
خوش اومدین...

بنفشه یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام

شلغ جدیدتون مبارک
منم باید برم برای خودم از این برنامه ای دی اس ال راه بندازم اما اگه اینطوری باشه که به دردسرش نمیارزه


*********
جون من تو یکی دیگه عاقل باش و قاطی نکن
شاد ببینمت
هیچ وقت اخماتو تو هم نکن
باشه؟

سلامممم بنفشه جونم...

ممنونم مرسی..:دی
اره برو راه بنداز..نه اشکال از جای دیگه ای بود عزیزم...حالا تو پستم میگم چی شده بود..اشکال از کجا بود...

ادما بعضی وقتا هرچی هخم عاقل باشن اخرش قاطی میکنن..من که از اولشم تو صف عقل اخرش بودمو بهم نرسیده..:دی
چشم..سعی میکنم عزیزم...
ممنونم مرسی..منم همینطور...
چشم عزیزم...
باشه..نمیکنیم..تو هم هیچوقت نکن و ناراحت و غمگین نباش دیگه...افرین...

میلی یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام ژیگی جونم !!!

خیلی وخته نیومده بودم گفتم بیام دلم برات منگولیده بود!!

تاتا

سلام عزیز دلم...

منم همینجور عزیز دلم...میلی خانومی گلم...
حالت خوبه؟؟ بهتر شدی؟؟ مواظب خودت باش گلم..خیلی خیلی...

فعلا...

نسی جوون دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ

به نام خدا
سلاممممممممممم
خوبییییییییییییییییییییی؟؟؟
دینگ دینگ.....
ببخشید دیگه مثل اینکه خیلی دیر تشریفم و آوردم....
ولی خوب حالم زیاد خوب نبود...
راستی شغل جدید مبارک....
نمی دونم از کجا بگم ولی خوب اصلا این یک ماه خوب نگذشت....
بی خیال بشم بهتره....
یا حق!

به نام خدا...
سلامممممممممممم نسرین خانومی گل...
مرسی عزیزم..تو چطوری..کجایی کم پیدا خانوم خانوما...
بیا توو..در بازه...
همین که تشریف اوردی خوشحالم کردی و میکنی عزیز...اونش مهم نیست زیاد...
اخیییی..چرا اخه عزیز؟؟
ممنونم مرسی...:دی
اخه چرا نسرین جان..چی شده مگه؟؟ نگرانم کردی که...
هر وقت هر حرفی درد دلی چیزی داشتی میتونی بهم بگی.اینجا یا هر جای دیگه ای که دوست داری...من هستم...
مواظب خودت باش گلم..
فعلا..یا حق...

نوشی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

اولندش شخل نو مبارک!
دومندش امتحان چی شد؟ تصدیق پایه ۱ که اومد همه برو بچ و بیرز پشت کامیون و بریم صفا!همونجا بساط بلال و دوغ گاز دار و به پا می کنیم!
سومندش.قاطی چرا؟تو اگه قاطی کنی پس ما چی کار کنینم؟

سلامممم..اولدش..:دی
ممنونم می سی..:دی...
امتحان؟؟ سوت...:دی..سه شنبه هفته بعد ایشالا...
نه من کامیون از این بزرگا میگیرم...که همگی همون جلو جامون باشه..میریم همه باهم عشق و صفا..همه جوره...
ادمیزاده دیگه..بعضی وقتا قاطی میشه هویجوری..الان بهترم..شما هم هیچکار..زندگی کنید اونم از نوع شیرین و شادش...انشالا...
ممنونم از اینکه میای...مرسی...

صمیم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

ههههههییییییییییییییی روزگاررررررررررررررر!!!!

اوه اوه..چیه...دلت گرفته یا عصبانی هستی صمیم جونم؟؟

اصلا چه عجب اینطرفا..راه گم کردین..چی شده؟؟
قدم روو جفت چشمام گذاشتی عزیزم...

نوشی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

دادچ رسما به بازی دعوت شدی!!!!
با کامیون تشریف بیارید

ممنونممم مرسیییییییی نوشی جان...
با کامیون؟؟ خندههه..چشمم حتما...

گیلاس(منظ) چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ http://monzo.coo.ir

اولندش خیلی تنبلیییییییییییییییییییی
دومندش چرا آپ نمیکنییییییییییییییی
سومندش خیلی تنبلیییییییییییی
چهارمندش باهات قهرم تا آپ نکنی هم آشتی نمیکنممممممممم
پنجمندش مگه حالت خوب نیست؟؟!! پس بیا یه اثری از حال خوبت به جا بذار انقدر هم نذار بیایم این چند خط آخرو بخونبم حالمون گرفته بشه!!!
شیشمندش سلاااااااااااااااااااااااااام علی جووووونم
هفتمندش سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
هشتمندش دلم برات تنگ شدهههههههههههههه
نهمندش چه حال و احوال؟؟!! چه خبرا؟؟!!
دهمندش از این پس به جای ژیگولو خان میگم
تنبل خااااااااااااااااان!!
یازدهمندش من شمارش بلتم!!
یازدهمندش فکر کردی من انیشتینم؟؟؟!! تا همینجا بلت بودم بشمرم!! زبوووووووووون
بوووووووووووس
فداااااات
شاد باشی همیشه عزیزم

اولندش سلام...:دی
دومندش..به خاطر همون مورد بالا که گفتی یحتمل..:دی...
سومندش..شایدم..نیدونم..:دی...
چهارمندش..گریههههههه..باشه باشه تو قهر نکن من امشب می اپم...قهر نکن دیگه...
پنجمندش چرا حالم خوبه..باشه عزیزم..چشمم میام...کامیم خرابه منم خیلی کار داشتم..نتونستم..ولی چشم...تو حالت گرفته نشه من میام...
شیشمندش...(به جا اون اولندش میاد..ارههه خیلی تنبلم؟؟ اصلندشم.:دی)...
ففتمندش..بازم سلامممم
هشتمندش من بیشتررررر...
نهمندش..سلامتی..خبر خاصی نیست..کارا و گرفتاریای همیشگی..
دهمندش..هر جور راحتی خانوم خانوما..:دی..
یازدهمندش فچ نکنم بلد باشی..تو تا ۱۰ بیشتر بلد نیستی..:دی..فراررررر...
یازدهمند دومیشم اینکه اره بابا تو مامان انیشتنی..من میدونم که..:دی...
ای شیطوننن..
بوسسسس...
خدا نکنه..
تو هم عزطیزم شاد باشی همیشه...

نگار چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام چطوری؟خوبی؟دیگه به من سر نمیزنی ناسلامتی هم رشته اییم.من از بس درسام زیاده فرصت نمیکنم مثل تابستونزود به زود اپ کنم.

سلاممم نگار خانوم گل...مرسی بد نیستم..تو خوبی عزیز؟؟
به خدا وقت نکردم ولی به یادت بودم..باور کن..اره بابا هم رشته ایم..کاملا درکت میکنم الان در چه حالی با اون همه پروزه های سنگین..خسته نباشی واقعا گلم...
اره اومدم وبتو خوندم..میدونم..موفق باشی عزیز...مرسی...

بهاره پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

یعنی من کامنت نداده بودم؟!!
ببین بس که نگرانی تو به ما هم سرایت کرده قاطی کردیم!!
فکر کردم کامنت دادم حالا دارم دنبال جوابم می گردم!‌ پاک توهمی شدیم رفت!!
شبا واقعا وقت دلتنگیه.به خصوص اگه گاهی یه آهنگی هم گوش بدی...اما نهایت دل آدم باز می شه نه؟

نیدونم..:دی...
اااا..خدا نکنه..من خودم قاطیم ولی دلم نمیخواد دیگه به شماها سرایت کنه دیگه...
خندهههه...نه بابا اینا چه حرفیه بهار خانومی..پیش میاد دیگه...
اره واقعا...اون که دیگه حتما...تره دیگه..فردا صبحش دوباره باز میشه دل ادم..یه نشاط و امید...

من پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

سلام .. پس چرا نیستی هر شبانه که یه حرفی بزنی ؟؟

سلام عزیز...

هستم..ولی خسته ام...

میام حتما...دلم پیشتونه...

پرشیلا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام دوست با معرفت قدیمی
تولد امام رضا(ع) رو بهت تبرک می گم
درضمن من به روزم
التماس دعا
یا علی............

سلامممممم پرشیلا جان عزیز...مرسی...
ممنونم عزیزم..مرسی منم بهت تبریک میگم..البته با تاخیر...
چشم..حتما میام خونه قشنگت عزیز...
محتاجم به دعا..چشم حتما...
یا حق...

مریم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام.
چطوری؟
چه خبرا؟
هه....یه هفته پیش قرار بوده هرشب بنویسی....هه :)
چرا داغون؟
پیش یاد بعضی شبا...می فهمم...
خوش باشی...
فهلا....

سلاممممممممممممم مریم خانومی گلم...
مرسی عزیزم..بد نیستم..تو خوبی؟؟
سلامتی شما...خبر خاصی نیست...
خندههه..اره واقعا.میبینی که چقدرم هر شب نوشتم..:دی
نیدونمم؟ پیش میاد دیگه بعضی وقتا...
مرسی از درکت..اره..
ممنونم تو هم همینزطور مریم جان...
فهلا گلم...

شهرزاد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام ژیگولی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز بیا آپ کن دیگه.....
ژیگولی تا آخر شب امشب بیا وب من کارت دارم......
یادت نره
قربونت
مواظب خودت باش....
فعلا......

سلاممم شهرزاد جونم...
مرسی گلم.بد نیستم...
چشممم..امشب احتمالا..:دی
نبودم به خدا...دیر اومدم..دیشب اومدم..ببخشید دیگه دیر شد عزیزم...
چشم عزیزم..تو هم باش همیشه مواظب خودت گلم...
فعلا...

میلی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

سلااااااام ژیگی جووووووووووونم خوبی؟؟؟؟؟؟

وایییی ژیگی این چن روزه خیلی خوچحالم کاش امشب آن بودی :(

ولی به هر حااااااااال:*

بوووووووووووووووووس

تاتا

سلاممممممممممممممممم عزیززززمممم...مرسیییی خوبم..تو خوبی؟؟

ایوللللل..من ذوق میکنم که تو خوشحالی..باور کن منم خوشحال میشم..متاسفنه نبودم اون شب...

فذات خانومی..بوسسسسسس...

فهلا...

دوست پاییزی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
اومدم عید رو تبریک بگم..البته با تاخیر... منم سرم شلوغه و کم میرسم به دوستانم سر بزنم..شرمنده ایشالله تو تعطیلات جبران میکنم..
شاد باشی

سلام دوست جون عزیزم...
ممنونم مرسی عزیز.منم بهت تبریک میگم گل خانوم...
منم با تاخیر شد دیگه..به پای هم در..:دی
دشمنت شرمنده عزیز..همین که به یادمی مرشسی یه دنیا...ایشالا موفق باشی عزیز...

شهرزاد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام ژیگولی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت بهتر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز نیومدی نظر بدی ولی عیب نداره...:)))
آپممممممممممممم
بدو بیا بدو بدو......
ممنونم
تو هم بیا آپ کن دیگهههههههههههه
موظب خودت باش....
قربونت
فعلا.....

سلامم شهرزاد خانومی گل...
مرسی گلم...
اره بهترم عزیزم...
ببخشید دیگه شرمنده..نبودم اخه..دیشب اومدم...
اره اومدم دیدم عزیز...
باشه عزیز..اپ میکنم منم...
چشم..تو هم باش...
فعلا عزیزم...

[ بدون نام ] شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

بابا اونا غلط املایی بودن که گرفته بودم!.....
این بود هرشب آپ کردنت؟!

اره میدونم غلط املایی بودن خانوم معلم...


(خجالت)...نشد دیگه..ولی بلاخره شروع میکنم..:دی

نگار سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خوبی مرسی که اومدی و به من سر زدی ممنونم از اینکه درکم میکنی.اره واقعا این رشته خیلی زحمت داره ولی خوب رشته خیلی جالبیه.بازم سر بزن.

سلام نگار خانوم عزیز...
مرسی خوبم..تو چطوری؟
خواهش میکنم...
اره دیگه..هم جالبه هم دوست داشتنی...
چشممم حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد