خوشحالی میکنیممم...

سلام...

حال شما؟؟

خوفین؟؟

خوشحالی میکنیمممممممممممممممممممممممممم...

من تنبل الان عصبانیم.....چرا نداره که...

واس اینکه چند دفعه ازتون ادرس اسمایلیها رو خواستم و شماها هم بهم دادین و بازم من دانلودشون نکردم که داشته باشم الان که میخواهیم خوشحالی بنماییم نداریم از این شکلکای مسخره که بتوانیم با انها مقداری از احساسات خوشحال گونه یمان را بروز و نشان بدهیم در این منزل خشنگ خودمان......

خب بیخی..

حالا میپرسید از چی خوشحالیم ایا؟؟ یا اینکه فرقی ندارد برایتان و میگویید این دییوانه هست..الکی خوشست برای خودش بشکن میزند و حرکات موزون مذخرفی از خودش در حال در اوردن است همیشه...آیا؟؟

دیروز در میان انبوهی از جمیعت حاضر که بالغ بر ۱۰۰ نفر ادم از هر نوعی که تصورش را بکنی

در امتحان تپه حاضر گشتیم و با بهت و ناباوری همگان و حتی خودمان واسه دفعه اول آن امتحان سخت رو به طرز زیبایی قبول همی گشتیم......

اخه دفعه اول اون هم این قسمتش یعنی تپه واقعا سخته..ولی من خیلی تمرین کردم و ۴ جلسه کلاسشم رفتم و اساسی قلقهاشو یادم داد استاده..ایولل دمش گرم.دوشنبه که از ماشین اومدم پایین استاده بهم گفت ژیگولو شک نکن..اگه مث امروز تو تمرین دنده ها رو عوض کنی قبولی...مطمئن باش..ولی من مطمئن نبودم.....

فرداش رفتیم واسه امتحان..از ۱۰۰ نفر فک کنم ۵..۶ نفر دفعه اولشون بود...بقیه ماشالا از..۳..۴ دفعه شروع میشد تا ۱۳..۱۴ ذفعه و هنوزم میامدن واسه امتحان..من تو پشتکارشون مونده بودم خدایی..

خلاصه من نفر ۵۹ بودم  نشستم پشت کامیونه و شروع کردم..همه دندهایی که باید عوض میکردمو عوض کردم و بدون عیب و ایراد خداییش خوشحال بودم...اخه این امتحان اونم واسه دفعه اول خیلی نادره که کسی قبول بشه..نمیخوام از خودم تعریف کنما به خدا ولی خب خیلی تمرین کرده بودم تلاش کرده بودم...

حالا مونده دوتای دیگه..امتحان شهری  با اتوبوس و امتحان فنی(قطعه شناسی)..این دوتاش دیگه راحتره...حالا ۳ شنبه دو هفته دیگه باز نوبتم میشه ایشالا اوناشم قبول بشم و از دست این پایه یک گرفتن راحت بشم..اشتغال زایی کردم واسه خودم...

خب همینا دیگه..اتفاق خاص دیگه ای هم نیوفتاده..

امروزم رفتم طبق معمول هر روز رفتم بانک بهدشم یخورده با یکی از کارمندای اینجوریه بانک دعوا کردم و اومدم بیرون...خواهش میکنم تشویقم نکنین..

دیگه اینکه..اهان امشبم با گیرهای ۶ پیچ مامان خانوم رفتیم به دختر خواهرشون همون دختر خاله بنده پیام تبریک و تسلیت و اینا بگیم..

اره ماشالا فعالن اینا..یه سال نیست ازدباجیدن بعد الان یه دخمل تپل اوردن...خسته نباشن واقعا...به باباشونم یواشی گفتم خدا صبرت بده ایشالا......یه حالی میدهههه..سر به سر این تازه بابا شده ها بزاریییی...

خلاصه یه نفر دیگه به جمع این فامیل عریض و طویل ما اضافه گردید...

خب همینا دیگه...

خوش باشین..فعلا..یا حق...

 

نظرات 36 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ

مبارک باشه! ای ولللللللللللل
شیرینی کی میدی؟! برای امتحان میگم بابا! هنوز خیلی مونده تا بابا بشی! :دی

مرسی ممنونم...:دی...

هروقت که اقای پست چی میلبون گواهینامه رو اورد دم در خونمون شیرینی رو میدم ایشالا...:دی
منم برا امتحان گفتم...بچه که پست چی نمیاره در خونه که...:دی

گیلاسی پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

پس باید شیرینی بدی ؟ خوب تبریک اقا !! خوشحالمون کردی ... ببین اقای تنبل جان این لینک رو تو یه صفحه یاهو باز کن و بعد توی favoraites ...add بکنش .. اینطوری نیازی به دانلود نیس http://www.pic4ever.com/

اره اینطوری که بوش میاد..:دی

مرسی ممنونم گیلاس عززیزم...خوشحالم که خوشحالتون کردم...
جانم عزیزم.بگو..:دی
اهان..راستم میگیا...مرسییییی از راهنماییت... و یاد اوریت..بعضی چیزا رو ادم میدونه ولی یادش نمیاد..ممنونم عزیز...

منا پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://man-o-del.blogfa.com/

سلام داداشی
خوبی؟
تبریک میگم خوشحالم که قبول شدی
قدم اون خانم کوچولو هم مبارک
مواظب خودت باش داداشی

سلاممم منا خانومی گلم...
مرسی عزیزم...
مرسییییییییییییییی..ممنون عزیزم...
ممنون....بازم مرسی گلم...
چشم..تو هم باش خانوم خانوما...باشه؟ افرین دختر خوب...

نگار پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام بالاخره من یکبار اول شدم دی
حالت چطوره خوبی؟خوش به حالت که میتونی هر شب اپ کنی من که اصلا وقت نمیکنم.

سلامممممممممممممممممم نگار خانومی عزیز...
اره اول شدی..:دی...
مرسی عزیزم...اره خوبم گلم..تو خوبی؟؟
خیلی هم من هر شب اپ میکنم..:دی...
تو هم هروقت اپ کنی خوبه عزیز..هر وقت که تونستی و وقت کردی بیا بنویس...

میلی پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://mili.pib.ir

ما نیز به تبع از شما خوشحالی میکنیم :)))))))))))

ایولللل معلم ادبیات...

شیطون خانومیی..:دی...

من پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

مبارک باشه

مرسی عزیز...ممنونم...

شهرزاد پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم ژیگولیه گل:
خوبی عزیز؟؟؟؟
بابا ایوللللللللللللل
آفرین دوبله تبریکککک
مبالککککککککککککککککککککککککککککه
امیدوارم همیشه همین طوری در تمام مراحل زندیگیت موفق باشی!!!!
ژیگولی من بهت میگم تو دعوایی میگی نه ؟؟؟؟؟
اینقدر دعوا نکن خوب نیست....دعوا کردن معنایی نداره.....
جواب ابلحان خاموشیه ولی خدایی گاهی آدم دوست داره به یکی گیر بده.....نهههههه؟؟؟از هر چی الکی ناراحت میشه بعد که راجعبش فکر میکنه میبینه که چقدر الکی شلوغش کرده.....
مبارکههههه عضو جدید خانوادتون.....
تو دیگه وارد جزئیات نشو.....شده دیگه در عرض یه سال....
چشششششششمولک.....
مواظب خودت باش....
قربونت
فعلا................

سلاممممممممممممممم شهرزاد خانومیه عزیز...
مرسی ممنون...
مرسی عزیزم..خجالتم نده گلم...ممنونم...
ممنونم مرسی عزیزم...
نیستم بخ خدا..دیشبم بهت گفتم عزیز...
میدونم همه اینایی که میگی رو..واقعیتش اینجا بعضی وقتا شوخی میکنم وگرنه که من اگه یه جایی دعوا بشه فرار میکنم که اصلا نبینم..خودمم اهل دعوا نیستم.اصلا خوشم نمیاد...اره عزیز...
ممنونم مرسی عزیز..مبارک صاحاباش باشه ایشالا..:دی
اهان..میگی اینطوریه...باشه دیگه وارد جزیات نمیشم پس..:دی
چشمولککککک...
چشم.تو هم باش عزیزم...
فدات..فعلا...

کله پوکه۱:مینـــــــــــــو پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

دی دی دیرینـــــــــــــــــــــگ ......واینک مینــــــــــو خانومی گله گلاب وارد میشود ...احترام بگذارید(نیشخند)

خٌـــــــب همه برن کنار کسی زیر دست و پا نمونه!..

خوفی داداشی؟خوش میگذره؟همه خوبن؟مامان ...بابا...آبجی کوشمولوی اٌشلم......داداشی...پسر عمه......دختر عمه.........؟؟

هـــــــــــــورا داداشی قبول شده حالا دس ...دس....دس..

تبریک میگـــــــــــــم خیلی زیاد داداشی(گل)(گل)(گل)(گل)

وایی اینجوری که داری پیش میری همه ی پولاتو باید بدی واسه من شیرینی بخری(از اون بزرگـــــــــــا)خیلی خوشحال شدم قبولیدی

تاهزه نیس پا قدم من خیلی خــــــــــــــــوبه که حد نداره واسه همینه که قبولیدی(اصلنم از خودم نمیتعریفم)

دیگه چی داداشی؟!!!!!!!!!! هــــــــــا؟چشمم روشن غیبتیدی از من؟!!!!!!!!!!!حالا خودمونیم داداشی تقصیر من بود شرمنده آخه واسه مریضی مامانی و بچه کوشمولو ی داداشم ناراحن بودم یه مدت واسه همون بود نمیومدم نت اما فک نکنی فراموشیده بودمت هـــــــــــــــــــــــــا

راستی قدم نو رسیده مبارک(نورسیده باشه اونم دختــــــــــر کوشمولوی اٌشل چی میشه)حیف که گنا داری داداشی وگرنه میگفتم شیرینی اینو هم خودت بدی ولی نیس من خیلی به فکر داداشیم هستم اینو نیگم(نیشخنده)ببین داداشی جونی خودت گفتی هــــــــــا هر وقت دلم خواست میام اونقدر بحرفم که خودم خسته شم
نبینم بعدا اعتراضی باشه چون اصولن اصلنم نمیپذیرم
این بهترین و اٌشلتــــــــــــــــرین و خوشمزه ترین خبری بود که تو عمرم شنیدم

تا داداشیnمیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی به توان

اٍهم ....اٍهم ....

وایــــــــــــــــــــی(گریـــــــه)............داداشی نیدونی یه سرمایی خودم مرگ(نیشخند)(گریه)خیلی افتضاح(گریـــــــــه)

اعصابم خورده(اعصبانیت)میدونی بین همه ی مریضیا سرما خوردگی بدترین و حرص درآرترین مریضیه

آخه دیروزی رفتیم باغ والیبال

تاهـــــــزه داداشی منو داور انتخابیدن(میبینی آبجیت چقدر پیشرفتیده ماشالله)نیس خیلی از والیبال سرم میشه

نیدونی داداشی اونقدر اٌبهت دارم(نیشخند)اونقـــــــدر که به من میگن آقای داور

البته نمیفهمم دارن تیکه به من میندازن یا نــــــــه!!فقط و فقط یه خاطر اٌبهتمه

بی خیال من که فکر میکنم دومیه درسته(نیشخند)واسه اینکه اٌبهتمو نشون بدم هر چی اونا میگن من برعکسشو میگم اونقـــــد حال میده

جات خالیه بود داداشی
البته نه آخه سرما خوردم

برم دیگه باهشه
امشب خیلی دیگه حرفیدم مواظب خودت باشی
فعلا(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

سلامممممممممممممم مینو خانومی گل گلابم..

احترام میزاریممممم...

مرسی عزیزم..خوبم گلم..تو چطوری؟..همه خوبین..سلام دارن خدمتتون..:دی :دی...

مرسییییییییییییییییییییییییییییی..ممنونم مینو جونم..خجالتم نده عزیزم..مرسییییییییییییییییییییییییییی...

اشکال نداره عزیزم...تو هرچی شیرینی بتونی بخوری من واست میگیرم..تو راحت باش..فقط بخور گلم.منم کیف کنم...

شرمنده عزیزم..دست خودم نبود...نه عزیزم تقصیر تو هم نبوده من نباید زود قضاوت میکردم.اخه دلم گرفته بود..حالا دیگه گذشته..من معذرت میخوام...
شیرینی اونم میدم بهت عززم..گفتم که تو هر جور که بتونی بخوری من بهت شیرینی میدم گلم..
اره دیگه خودم گفتم هرچی دوست داشتی بیا واسم حرف بزن منم خوشحال میشم یه عالمه..خوب کاری میکنی عزیزم..

اخییی..سرما خردی..این موقع سال انفولانزه و سرماخوردگی خیلی زیاد میشه..خیلی خیلی بیشتر مواظب خودت باش زود خوب بشی عزیزم...اره میدونم خیلی مریضی بدیه این سرماخوردگیه لعنتی...
ایشالا زود خوب بشی...

ایولللل خانوم داور عسیسم...ماشالا...ایوللللل..سوت..جیغ..دست...


زود زود خوب بشو عزیزم..من خوشحال بشم گلم...
مرسی که اومدی بازم گلم..فدات عزیزم...
نه عزیزم..من خوشحال شدم گلم...
چشم گلم..تو هم خیلی خیلی مواظب خودت باش زود خوب بشی عزیزم...
فعلا..هوارتا گل...بوس...

سامیه جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://tintinior.persianblog.ir

به سلامتی ایشالا .. فامیل عریض و طویل خیلی خوبه!! خوش می گذره..

سلام سامیه خانوم عزیز...

ممنون..سلامت باشی...

نیدونم..اره یه جورایی...

شهرزاد جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

سلاممممممممم ژیگولی جون:
آپمممممممممممممممممممم
بد بیا.....
قربونت
فعلا...

سلام شهرزاد جونی...
ایوللللللللللللللللللللللللل...
باشه اومدم..مرسی خبر دادی گلم...
فدات..
فهلا...

[ بدون نام ] جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
خوفی جیگولو؟
می بینم که آپ می کنی خبر نمی دی!!!
مبارکه قبولیتون.شیرینی ما فراموش نشه!!
ایشالله از ارون نی نی ها قسمت خودتون بشه.
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام اقلیما خانومی گلم...
میسی..خوفم..تو. شطوری گلم؟؟
ببخشید یادم رفت..کلا به هیشکی خبر ندادم..
ممنونم مرسی عزیزم...چشممم..حتما..به روی چشم...
ا اوا...اول واسه خودتون. بعد من تا ۱۰ ..۱۵ سال دیگه...:دی
تو هم عزیزم...
فعلا گلم...

اقلیما جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

اون بی نام من بودم

مرسی عزیزم...اوکییی...

بنفشه شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام نمیکنم
اصلنشم باهات قهرم
تو چرا چند وقته سایت سنگین شده؟
دیگه نه زنگ میزنی
نه اسمسامو جواب میدی
نه میای پیشم

از دستت عصبانیم
باهاتم قهرم

ولی صبر کن :
" مبارک باشه ... شیرینیشو رد کن بیاد من قطاب میخوام "


حالا دوباره قهرم
دیگه با من حرف نزن که خیلی از دستت شاکیم زبون

با کلاس شدی دیگه تحویل نمیگیری

ولی من سلام میکنم بهت...همیشه...
من هیچ وقت باهات قهر نمیکنم...
سایه من سنگین نشده..کم سعادتیمه...
شرمنده...اینقدر کار سرم هوار میشه که به خدا وقت نمیکنم غذا بخورم بعضی روزا...

عصبانی نباش جون علی...
نههه قهرم نباش دیگه...

اهان..چی شد؟؟ ایوللل
شیرینی؟؟ حتما...به روی چشم...قطاب مخصوص یزد میارم برات...

ااا..نه دیگه قرار نشد دیگه قهر کنی...
ای دخمل بلا..اذیتم نکن عزیزم...

ما کجامون با کلاسه؟؟

نوشی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ

به به مبارکه!!!!!
ایشالا جمعه این هفته می زنیم به کوه و کمر!!!!!
.
.
خدایش منو میبینی نمی گی وای عزرائیل اومد؟؟؟

سلاممممممممممم نوشی جون...
ایشالا..به سلامتی ایشالا و خوشی...

نهههههههههههههههههههع...اینا چه حرفیه نوشی عیز..خیلی هم خوشحال میشم باور کن..

بهاره شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

مبارک مبارک ! هم قبولی هم نی نی !! ( نی نی یه برای تو،‌قبولیه برای دختر خاله!!)

آره دیگه فعالیتا اون اولا زیاده.بعدا که دیگه عادی می شه!‌:D
چه خوبه همه با هم خوشی بهشون رو می آره !‌منم خیلی خوشحالم.هم اتفاقای خوبی تو زندگیم داره می افته،‌هم بلاگفا هم از این سیستمای جواب زیر کامنتا گذاشته‌ !! اصلا نمی دونی دو روزه خل شدم از خوشحالی !!‌ ما هم بی جنبه !!‌ :D

مرسییییی ممنونم بهار جان...(نوچچچچ..عمراااااا..:دی)...

:دی...
ایولللللللللللل به تو..خوشحالم که خوشی بهت روو اورده..ایوللل...
نه خوشحالیم داره دیگه..شدیدا..همیشه خوش باشی ایشالا عزیز...

مریم شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلام
تبریک
انشالا همیشه موفق باشی
التماس دعا

سلاممم مریم جونم...
مرسی ممنونم...
ممنونم.تو هم ایشالا موفق باشی و خوش همیشه...
محتاجیم به دعا...چشمم..حتما..مث همیشه...

زبون دراز یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ

میدونی متعجبم از اینکه نو و نه درصد دوستات دختر هستن [تعجب]

کجاش تعجب داره اونوقت این؟؟

نمیدونمم...همه بچه ها با معرفت و خوبن..من از همشون ممنونم همیشه...که تنهام نمیزارن...حالا چه دختر..چه پسر..

راستی...اسمی..ادرسی؟؟

شهرزاد یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

سلاممممممممممممم ژیگولی جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنبلللللللللللل!!!بیا آپ کن دیگهههه
قربونت
مواظب خودت باشششششششش
فعلا.....:))))

سلاممممممممممم شهرزاد خانومی عزیزم...
مرسی..خوبم..تو خوبی؟؟
همینجاهام...
چشمم..سعی میکنم..شاید همین(۱۴/۹/۸۶) امشب...
فدات...
چشم..تو هم باش...
فعلا...

گیلاس(منظ) دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ

سووووووووووووووووووووووووووووووت
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
تبریییییییییییک تریییییییییییییییییییییک

سلام سلام سلاااااااااااااااااااااااااام علی جووونم
چطوری؟؟!!
شیرینی که ندادی!!!! پیچوندیشا!! یادت باشه!!!!
الان من میخوام با نفر ۵۹ آم مصاحبه کنم!!
ببقشید رمز موفقیت شما چند بود؟؟؟؟؟ ( بنویس توی کاغذ یواشکی بهم بده که لو نره!!)
به نظرت اینکه شب خوابیده بودی چند درصد در قبولیت نقش داشت؟؟؟!! :دیییییییییی
ببقشید امضا میدین؟؟!!!!


الان من میخوام تشویقت کنم !!! آفرین که دعوا کردی!!! بیشتر دعوا کن!! دعوا اصولا چیز خوبیه!!!

بازم گفتی تسلیت؟؟!! پدر جان بچه رحمته!! تسلیت بگی خدا قهرش میگیره ها!!!!!!!!! خدا صبرتون بده انشاالله :دی

امیدوارم همینجور این فامیلتون عریض تر بشه!! برای تو که بد نیست!!! به ازای هر یه نفر یک ساعت کارهای روزانه تو افزایش پیدا میکنه!!!!!! خوشحال باش داداشی!!! ببینم تو بچه عوض کردن هم بلتی؟؟!!!! :دییییی
نززززززززززن
خودم بلتم باید از کجا فرار کنم
قربووونت
بوووووس



:دی..

شیطون خانوم...چقدر جیغ میکشی..کر شد علی..:دی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

ممنونم..متشکر عزیزم...
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
سلامممممممممممممم گیلاس جون عزیزم...
مرسی خوبم.تو چطوری گلم؟؟
من کی پیچوندمش..الکی میگی..شیرینی هم میدم خانوم خانوما...
:دی..الان نفر ۵۹ اماده هست..بفرما..:دی...
اهان..اوم رمزو میگی..باشه..ولی به کسی ندیا...:دی
خندهههه..نیدونم...
نه انگشت میزنم..سوات موات ندارم...:دی


ایولللللللللللللل..من یه تشویق کن مث تو داشته باشم دیگه کارم حله..:دی
اهان..راست میگی..خب باشه خداجان..قهر نکن..ما شوخی کردیم..همون تبریک باشه فقط...
اینو که دیگه حتما بایذ با بچهه بده خدا..همون صبر رو..:دی

اره اینو خوب اومدی الان..این بچه ها جز برنامه های دراز مدتشونه..چشم انداز ۲۰ ساله..:دی
میزنمتاااا..عمرا..نه بلتم نه میخوام که بلت باشم..هرکی هرچی میخواد بگه بگه..:دی...

ای شیطوننننننننننن..راه فرارو پیدا کردی...:دی
فدات خانومی..بوس...

نگار سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خوبی؟ من اپ کردم منتظرما.میای که؟

سلام نگار جون..

ایولل..مرسی خبر دادی..اره میام حتما...

نسی جوون سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com/

اینم آدرس
یا حق!

مرسی عزیزم...
حق نگه دارت...

باران سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

سیلام دادا علی
خوبی
چه خبرا؟
بازم گواهینامه مبارک
قدم نورسیده هم مبارک ایشالله نورسیده خودت:دی
فهلا...نوشتنم نمیاد

سلاممممممممممممم باران خانومی عزیزم...
مرسی عزیزم...تو خوبی گلم؟؟
سلامتی...
ممنونم مرسی عزیزم...
مرسی ممنون...نهههع...:دی...
فهلا عزیزم..اشکال نداره..واسه همینم واقعا ممننونم..مرسیییی...

نگار سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

بازم سلام خوبی؟من اپ کردم میای که ؟

ای واییی..بازم اپ کردیا..ایوللل زرنگ خانوم..چشممم حتما ایدفعه اومدم دیگه...

منا چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام خوبی داداش
هنوز که اپ نیستی
من اپم اگه حوصله داشتی بیا

سلام منا عزیزم...
اره..خیلی خیلی گرفتارم اینروزا...ولی امشب میخوام اپ کنم ایشالا...
حتما حتما عزیزم..مرسی خبر دادی گلم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

جانم؟؟

مرجان چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام ژیژک خان :دی
خب ژیژک جون آدرس اسمایلی ها اینه دیگه : www.pic4ever.com چرا گمش کردی ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟

حالت خوبه که ایشاا...
داری کم کم ایه یکتو میگیریا :دی الاغتو نفروختی هنوز ؟ ((=

قربونت

سلامممممممممم مرجان جونم...
مرسییییییییییییییییییییییییی عزیزم...گم شد دیگه خب..نزن خب حالا..:دی

اره عزیزم..خوبم مرسی...
اره ایشالا اگه خدا بخواد...نه دارمش..واسه تو و گیگیلی نگهش داشتم بهاش بازی کنین..:دی :دی

فدات خانومی...

راستی چرا اینقد دیر خبرم کردی..نگرانت شده بودم...

سمیرا چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام
من دوباره اومدم یه سری به من بزن

سلاممممممممممممممم سمیرا جونم..

کجایی تو معلومه دختر؟؟

دلمون تنگید واست که..

خوب کاری کردی اومدی..تند تند اپ کن خانوموم خانوما تا جبران کنیا غیبتاتو...

چشم حتما میام...

دوست پاییزی پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام
بهت تبریک میگم..
انشالله تو امتحانای بعدی هم موفق میشی
شاد باشی

سلامممممممممممم عزیز دل...
ممنونم مرسی عزیز...
مرسییییییییییی ایشالا...
تو هم همیشه شاد و موفق باشی عزیز...

شهرزاد جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام ژیگولییییییییییییی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟
تو که آپ نکردی تنبل .....
من آپم بدو بیا بدو بدو....
نخوری زمین
بدو بدو...
ممنون
قربونت
مواظب خودت باششششششششش
فعلا.....

سلامممممممممممممممممم شهرزاد جونی...
مرسی عزیزم..خوبم...
اینترنتمم علاوه بر تنبلیم باز قاطی کرده...
میام عزیزم..حاما حتما..درست بشه این لعنتی حتما میام...
نه مباظبم..:دی
خواهش...
فدات...
چشمم..تو هم باش..بیشتر...
فعلا گلم...

X جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://stillness.blogfa.com

سلام ژیگولو خان! منو که یادتون هست؟ من از دوستای گیلاسی ام! خواهش می کنم اگه تونستین ازش خبری پیدا کنید ، منم در جریان بذارین! الان وبلاگشو دیدم! واقعاً گیج شدم! نمی دونم چرا اینجوری کرده! تنها راهی که پیدا کردم این بود که به دوستای گیلی سر بزنم و از شون خواهش کنم اگه ازش خبری دارن به منم بگن!

سلام دوست عزیز..اره یادمه..وقتایی که گیلاسی میره سعادت نصیبمون میشه شما رو ضیارت کنیم..

خداروشکر که الان دیگه برگشته...حتما خبر داری...

گیلاس(منظ) جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://monzo.coo.ir

سلاااام داداشی مهربونم
خوبی؟؟!! میدونم که خوبی!!
از چهارشنبه ۷ آذر تا حالا میشه چند روز؟؟!! بذار ماشین حسابم رو پیدا کنم حساب کنم!!!
ارور میده!!! میگه میشه خییییییییلی
حالت که خوبه!! چرا آپ نمیکنیییییییی!!
علی دلم رو نگیرون!! دوشت دارم نوشتنت رو!!
چشمک

فدات
بووووس


سلامممممممممممممم گیلی خانومی خودم...
مرسی..:دی
اهان..زدی تو ماشین؟؟

چند شد؟؟
اوه اوه..

ماشین حسابت خرابه حتما...:دی
نیدونم..حالا که دیگه اینترنتمم باز قاطی کرده..اخرش من دق میکنم از دست این..گریهههههه...
خدا نکنه دل کوچیک مهربوت بگیره..مرسی خلانومی..

چشمم زودی مینویسم...
چشمک..الان گوشام..:دی

قربونت گلم..بوسسس..

نیاز شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام
تبریک میگم
ایشالا بقیه قسمتاشو هم همین جوری موفق باشی

سلام نیاز عزیزم...
ممنونم مرسی گل خانوم...
ایشالا...سه شنبه همین هفته شهری دارم..ئعام کن..

نیاز اسمتو اینجا میبینم میدونی چقد خوشحال میشم؟؟
مرسییی...

[ بدون نام ] شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

خیلی آپ میکنیا! یه ذره فاصله بذار بین آپات!

ااا..راست میگی؟؟

چشممممممممممم...

:دی :دی :دی

سامیه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ

خب آدما عوض میشن دیگه .. ولی زیادم نوشته هام فرق نکرده ها!!(لبخند)

اره میدونم ادما عوض میشم سامیه جان..ولی دلیلش خیلی مهمه..اونم اینجور عوض شدن...
یکم نگرانم کردیا...

نگار یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خوبی؟چه خبر؟حالا من یه چیزی گفتم زود به زود اپ میکنی نگفتم که دیگه اپ نکن زود باش اپ کن من اپ کردم بیا تا اپ کردی بگو تو که اینقدر سرت شلوغه که منو تحویل نمیگیری.

سلاممممممممم نگار خانومی عزیز...مرسی خوبم..
خندههههه..نه دیگه حرفتو باور کردم..اصلن بهم برخورده دپرس شدم دیگه اپ نکردم..:دی :دی :دی...
حتما میام عزییزم..منم چشمم..می اپم...

میلی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://mili.pib.ir

سلاااااااااااااااااااااام علی جووووووونم!!

داشتم ازینورا رد میشدم گفتم یه سری بت بزنم !!

خوبی؟؟؟؟؟؟؟


منم خوبم مامان خانومیم هم خوبه :دییییییییی

فهلا پس

تاتا

سلاممممممممممممممممممممممم عزیزم...

میلی خانومی گلم...

مرسییییییییییییییییییییییی گلم...خوشحالم کردی عزیزم...

بد نیستم..ممنونم...

خدا روشکر..خداروشکر...ایوللللللل...سلام منو به خودتو مامان خانومیه عزیزت برسون خلی زیاد...

فهلا عزیزم...

تا تا..به قول خودت..:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد