بدون عنوان...

سلام...

نیدونم... چی بنویسم...

حس میکنم دیگه نوشتن من نه فایده ای داره نه خواننده ای نه برای خودمم ارامش بیاره..البته یه حسه همه اینا...شایدم از بیخ و بن اشتباه باشه این حسه...

 

خب چی بگم..یه ماجرایی اون هفته ای دیدم که هنوز که هنوزه بعد از ۱۰ روز رو اعصابه منه..نمیدونم چه جوری باید تعریف کنم که منظورمو برسونم و همچنین حسمو...

اصلا بیخیالش...

دیگه اینکه باز یکی از بچه های وبلاگی (گیلاس خانومی)برای بار دوم پدر کشتگیه خودشو و دق دلیاشو سر وبلاگ و نوشته های بیزبونش خالی کرد همه دوستدارانشو از جمله اینجانب یه دق حسابی داد اوایل روز جمعه یعنی همون بامداد جمعه و بعد تقریبا ۲۴ ساعت برگشت و یه خوشحالیی به همه دوستدارانش داد...حالا خودش یه تنبهی واسه خودش در نظر گرفته ولی منم میخوام از شماها نظر خواهی کنم که چیکارش کنیم این گیلاسو اخه...هان؟؟؟شماها بگین...نه فقط گیلاسو ها نه...چند تا دیگه از بچه های سابقه دارم هستن که خودشون میدونن کیا هستن..میخوام بدونم این وبلاگ بیزبون چه هیزم تری بهتون فروخته که اینجور میکنین باهاش...حذف کردن وبلاگ و رفتن از پیش دوستاتون چه چه مزه ای میده و چه دردی ازتون دوا میکنه که هی دوستاتونو دق میدین اخه؟؟ ها ها؟؟جواب بدین لطفا...

خب اینم از این..دیگه نبینم باز یکیتون بزنه به سرتونا...

بعد دیگه اینکه بنده باز پسفردا امتحان دارم...سومین قسمت امتحان پایه یک..امتحان شهری..اونم با اوتوبوس...دیروز رفتم کلاسش...خوب بود..البته به غیر از علافیش..اخه شلوغ بود و منم که ماشالا همیشه از اخر اولم ایندفعه هم نوبتم یکی مونده بود به اخرین نفر بودم که دیگه از ساعت ۹ صبح که من رفتم ساعت ۵ بعد از ظهر نوبتم شد...لعنتی تو اون شهرک ازمایشم هیچی یافت نمیشه..نه ابی..نه غذایی..نه مغازه ای..حتی دبلیو سی هم نداره..لعنتی...

خلاصه ساعت ۶ بعد از ظهر یا همون شب جنازمون رسید خونه..با مقدار قابل توجهی سردرد که ناشی از گرسنگی فراوان و ۸ ساعت نشستن در اوتوبوس اونم اوتوبوس اموزش که همش داره دور خودش میچرخه...ولی یه چیز جالبش این بود که بعد از نفر اخر که ما داشتیم میومدیم خونه دیگه یه دختره اومده بود واسه اموزش...جای تعجب زیادی نداشت ولی جالب بود..دختره هم اصلا به قیافش نمیخورد پایه دو داشته باشه ولی نامرد داشت پایه یک میگرفت.. یه دختر خیلی ظریف و کوچولو موچولو با یک عدد شوهر عینهو خرس..خیلی تناصب داشتن کلا این دوتا...مث من تو مرحله سوم بود اونم..البته یه دفعه به خاطر دختر بودنش از مرحله شهری ردش کرده بودن جناب سرهنگ ولی خب بازم اومده بود..حالا ۳ شنبه میاد امتحان...ایشالا که اونم قبول بشه..ما که بخیل نیستیم که...

اگه خدا بخواد این مرحلشم ۳ شنبه قبول بشم میرم واسه فنی که اخرین مرحله هستش..اخرین خان رستم هستش دیگه..اونم روز یکشنبه هفته بعد هستش..لبته اگه این شهری رو قبول بشم...تازشم دوباره باید برم ازمایش عدم اعتیاد...اینش دیگه از همش بدتر..ولی واسه امتحان فنی دیگه چاره ای نیست باید حتما دوباره بریم ازمایش عدم اعتیاد...

خب اینم از پایه یک و این چیزا...

یه وقت بیکار شدین و دلتون افتاد یه دعایی هم در حق ما بکنین...راه دوری نمیره...

 

دیگه اینکه...نیدونم بازم...

اهان پول میخواممممممممممممممممممممممممم...اونم فراوون..(کییه که نخواسته باشه)

همینجوری..محض اطلاع گفتم...

 

بعدش اینکه گریههههههههه...اقا یه فرد خییر پیدا بشه این سربازی ما رو بیاد بره به جای ما..ثواب داره به خدا...

از هیچی این یربازی نه بدم میاد نه میترسم ازش...فقط قسمت فجیهش این ۲ سال علافیشه..به خدادا ادمو دو سال از زندگی عقب میندازه...

میدونم حالا دخترا میام فرت و فرت میگن ایوللل سربازی و اینا...کاش ما پسر بودیم میرفتیم سربازی..میدونم میایین میگین..ولی عمرا اگه پسر بودین میرفتین...

خلاصه که هر کی داوطلب بشه خدا عمرشو دو برابر کنه خدا یه زن خوب بهش بده خدا هرچی میخواد بهش بده ایشالا...

خب دیگه چی بگم؟؟

اهان این هوای بیشعور یزد..پارسال گفته بودم فک کنم که هوای یزد در طول روز ۴ فصله..شب تا صبح زمستون هست به شدت..یخ میبنده ادم...صبح تا دم دمای ظهر بهار هستش..۲..۳ ساعت ظهر تابستون میشه..هوا هم گرم.بعد از بعد از ظهر تا شب میشه پاییز...

حالا کاش یه قطره بارون میومد ادم امیدوار بشه لااقل..عمراا..هیچی نمیاد...

من بارون میخواممممممممممممممممممم...

یکی بیاد انتقالی با ما..اجالتا از شمال باشه خیلی بهتره..حالا تهرانم بید بید اشکال نداره...

این بید بید گفتم یادمو یه پیامک  اومد...

قدیمیه ولی واسه من جالبه......البته این فقط یه اس ام اس بودا قصد جسارت به هیچ وجه ندارم...

bakhshi az yek shahkare adabiye l o r y i : yeki bid yeki nabid..3 ta derakht bid ke 2bid bid

  yekish bid nabid uni ke bid nabid vasate oon 2 ke bid bid bid

دیگه شی بگم؟؟ بسمه؟؟ نوچ..ما سالی یه بار که اپ میکنیم دیگه کم نباید بنویسیم حالا هرچندم که میخواد چرت و پرت باشه و باعث سردرد خوانندگان گرام هم بشه بشه چاره ای نیست...

دیگه چیزی یادم نمیاد...اون جریانه هم دوبار نوشتم و لی باز برداشتمش..نمیدونم چه جوریه..به دلم نمیشنه که بنویسمش..حالا اگه یهوی نشست به دل خودم مینویسمش...

خوش باشین...دل تنگتون هستم همیشه و شدیدا به یادتون...دوستون دارم.فعلا...یا حق...

نظرات 16 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

:دیییییییییییییییییییی

:دییییییییییییییییییییییییی...

هیرودیا یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

سلام ژیگولی
اولا تو همیشه خواننده داری!یکیش خود من هستم دیگه بابا جونی.خب درسته همیشه نمی یام کامنت بذارم اما می نویسم که.در ضمن بدون وبلاگ دیگه ژیگولی نیستی.یعنی دیگه ژیگول نیستی.یعنی دیگه ژیگول خان هم نیستی!...خب خودت حالت بده!مخ خدت هم تک فاز میزنه.اصلا تو با اجازه ی کی وبلاگت رو تعطیل کردی آخه؟چرا تعطیلش کردی؟مگه تو تعطیل کردی آیا اصلا احتمالا چرا؟...حالا چرا اینجوری نگاه میکنی تو ؟
حالا با پایه یک میخوای کلاس بذاری واسه ما؟شوهر من خودش راننده تریلیه!حالا کو تا تو به گرد پای شوهرم برسی.اگر که برسی که نمی رسی.میرسی آیا؟ من خفه میکنم تو رو اگه برسی؟
من خوابم می یاد دیگه!خودت هم چرت و پرت می نویسی.الان صدات رو شنیدم.فک نکنی من کر هستما.گفته باشم بهت!بعد نگی نگفتیا

سلاممممممممممممم هیرودی جونم...
میدونم عزیزم..تو و بقیه بچه ها زیادی بهم لطف دارین همیشه...اون حسه هم غلط بوده...:ددی...مخ خودم که عیب و ایرادات داشته حالا هم که دیگه هیچی..بدترم شده..:دی..اینم حرفی بودا...
چشام اینجوریه..:دی
ارهههه..اونم چه کلاسی..:دی..

کمتر ببند بچه...اخییی ..شوهرت اره؟؟
نه کی جرات داره به پای شوهر تو برسه توهم...
برو..برو بخواب شبی اساسی داری توهم میزنی خفن..برو هیرودی جان قربونت برو بخواب...
مرسی که گفتی..نه نمیگم نگفتی قبوله..:دی

مرسیییییییی..:دی

گیلاس(منظ) دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

شما جدا غلط میکنید که حس میکنید!!
اصلا از کی تا حالا حس پیدا کردی؟؟!!!
....
تو که ننوشتی مجبوری بگی یه چیزی دیدم!! نمیدونی الان ما از فضولی در حال ترکیدن هستیم؟؟!! نامممرررررددد
بیخی..

خیلی کار بدیه!! تنبیهش کن!!!!

خدا رو شکر که توی بیابون بودین!! احتمالا هم آفتاب بوده!! هر چی مایع داشتین در بدن تبخیر سطحی شده! وگرنه ۸ ساعت بی دبلیو سیییی!! وااای چه عذابی!!
میگم چرا تو آخر شدی؟؟!! نههه!! واقعا چرا تو آخر شدی؟؟!!
بگممم!! بگگگم؟؟؟!!! بگماااااا!!!
چه جااالب!!! اون دختره چه بامزه بوده!!!جناب سرهنگ نامرد !!
یه همچین دختری رو باید با ارفاق هم که شده قبولش کنه!!!
برات دعاااا میکنم!! ایشالا که قبول میشی!!!!
مطمئنم تو میتووونییییی!!!
پول میخوای چیکار؟؟!! خیلی واجبه بیا بریم بانک بزنیم! نصف نصف! ولی سهم من بیشترا!!!
یه علی که بیشتر نداریم!!! دیگه چه کنم!! بیا من میرم به جات سربازی!! فقط توی این ۲ سال هوای خانوم بچه های منو داشته باش!
خب چی بگم؟؟!!
این هواتون کلی زحمت میکشه براتون تنوع ایجاد میکنه!! بعد تو دربارش اینجوری میگی؟! نمکدون میخوری و نمک میشکنی!!!
خب بازم من جان بر کف میشم!! تو بیا تهران من میرم یزد!!
خوبه؟؟!! حله؟؟!! الان زندگی شیرین شد؟؟!!
اون جریاد رو هم نمیخواد بگی!!!! جووون آدمومیگیری تا حرف بزنی!!!!!!!
تا دعوامون نشده برم!!
تو هم خوش باشی و سلامت
قربووونت
بوووس

خندههه..ااااا..جدی؟؟؟
حس داشتیم از اوایلمون...:دیییییی...
خندهههههههه..نوشتما ولی بعدش دوباره پشیمون شدم برش داشتم....اختیر داری شما خانوم خانوما...چیز مهمی نبود..:دی...
ارهههه..حتما..چشم...
نه افتاب اصلا نبود..همش ابری بود اونروز..ولی من دیگه عادتی هستم به این چیزا..:دی..زیادم عذاب نبود...:دییی...
پیش میاد دیگه..ادم اخر میشه..اخر نشدم که یکی مونده به اخر...دی.نوچ نمیخواد بگی اصلندشم..:دی
ارهه خیلی بامزه بوده..:دییی..(زبون)..:دی...
جناب سرهنگ تنها چیزی که نمیکنه ارفاقه...
مرسییی از دعاهات عزیزم.ولی قسمت نبود مث ایینکه...
ارههههه خیلی واجبه...ایوللللل..پایه ای؟؟؟ بزن بریم..نه دیگه نصف نصف..کجاش دیگه سهم تو رو بیشتر کنیم؟؟ حالا بیا بریم کنار میاییم باهم...
تو بری؟؟ نوچ..گیلی بره سربازی..؟؟ عمرا بزارم...
اره دیگه نکدونه خوشمزست میخوریمش....
نههه..اینم نمیشه..تو بیا یزد من دیگه نمیرم تهران..همینجا خوب میشه خودش کم کم..:دی
اره دیگه اینجوری که من گفتم شیرین شد دیگه...:دی
ااا چرا عصبی میشی حالا..خب نمیگم چرا میزنی..:دی
دعوامون نمیشه نترس عزیزم...
ممنونم مرسی عزیزم...
فدات..
بوسسسسسس...

[ بدون نام ] دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ

خوب شد آپ کردی.....
این دفعه قبول شدی دیگه شیرینی میدی دیگه!؟
منم از وقت تلف کردنش بیزارم.... اما خب فکر خوبیه که بعضی از پسرای لوس یه ذره سفت بشن (‌اونم اگه بشن!) حالا این وسط مسطا پسرا سفت هم باید برن سربازی.... شما تحمل کن ۲ سالو بی زحمت دیگه!

ااا..جدی؟؟؟:دییی...
قبول نشدم دیگه..هوم..ناراحن....اره قبول بشم حتما شیرینی میدم...
اره خداییش این وقط تلف کردنش ادمو میکشه.....اره دیگه شتره دیگه..میخوابه در خونه ادم..باید تحمل کرد دیگه...

[ بدون نام ] دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ

میگم حالا که تو داری درخواست یاری میکنی٬ یه مقدارم از طرف من بگو!..... التماس دعا رو میگم! در راستای یاری سبز دو تومنی ۵ تومنی! :))

خندهههههههههههههه..چشممم حتما..اگه فایده ای داشته باشه البته...

مرجان دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://ghij.blogsky.com

سلام ژیژ نارنجی :دی
جدی اون دختره اومده بود واسه پایه یک ؟ واسه چی میخواست این مدرکو ؟ تو رفتی آزمایش بدی یا اندوم زن مردمو دید بزنی ژی ژی ؟ ((=
میگم نکنه این دختره گیگیلی بوده ؟ ازش نپرسیدی ؟ چیشش مردمو ببین ! اصلا حالا که اینجوریه منو گیگلی هم میریم پایه یک میگیریم تا کم نیاریم(غشمولک)
باز روده درازی کردی ژی ژی ؟ ای خداااااااااااااااااااااا

سلاممممممممممممممم مرجان جونی...
اره به خدا..اینشو دیگه بنده بی تقصیرم نمیدونم واسه چی میخواسته...
منت رفتم تمرین کنم..اندوم زن مردمو چیکارش داشتم..خودش دیده میشد به من چه اصلندشم..:دی
گیگیلی که پیش توئه..حتما دختر عموی گیگیلی بوده..شسایدم ابجیش؟؟ تو ازش بپرس شاید بشناسدش..:دی
خندهههه..اره حتما...:دی
نه بابا اینا چه حرفیه..من خوشحالم میشم حرف میزنی واسم.مرسیییییییییییییی...

نگار دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام بازم اول دی
حالت چطوره خوبی منم اپم بیا البته اگه این کلاس پایه ۱ بزاره.دیگه بخوای نخوای باید بری چیزیه که برای همه پسرا است داداش خودم تازه درسش رو تمام کرده الان رفته سربازی دلمم براش خیلی تنگ شده.اره واقعا ۲ سال زیاده ولی فکر میکنم فقط اموزشیش سخت باشه ولی خوب لازمه چون مردتون میکنه..سر بزن.فعلا.

سلامممم نگار عزیز...
اره تو همیشه اولی کلا..:دی..چشمک...
اییی..خوبم مرسی...چشمم عزیزم حتما...خیلی وقتمو میگیره..ولی میام حتما عزیزم...
سختیش به جهنم.اصلا نگران ایناش نیستم.سختی زیاد کشیدم به دلخواه خودم البته تو زندگیم..اصلا نمیترسم ولی این دو سال علافیش ادمو بیچاره میکنه...داداش تو
هم ایشالا به سلامتی زودی برمیگرده...
چشمم حتما..فعلا..مرسیییی....

بنفشه سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ

سبام

هرچند قهر کرده بودم
اما دلم قهر و اشتی سرش نمیشه
برات تنگ شده بود
این بود که گفتم بیام

ایشالله که همتون که امتحون میدید بقبولید

گیلاسی بازم ؟؟؟؟
نازی
اینم خیلی روحیه لطیفی داره
خیلی جیگر مینویسه ادم خوشش میاد بخونه


اون جریانه چی بید؟؟؟؟
بالاخره این درخته که بید نبید و وسط اون دوتا که بید بید بید چی شده بید؟‌:دی



دلم برات تنگیده
اما به خدا وقت نمیشه بهت زنگ بزنم
ببخشید

سلاممم بنفشه جونم...

نه دیگه قرار شد هیچ وقت باهام قهر نکنی دیگههه...
ایوللل مث دل منه..دل به دل راه داره...
منم بخ خدا خیلی خیلی دلتنگتم عزیزم...
مرسییی عزیزم...

ممنونم مرسی عزیزم...

اره بازم...
...
ارهه خیلی...دخترا همشون لطیفن..هم خودشون هم روحیشون...باید مواظبشون بود...
ارهه خیلی...

حالا میگم واست بعدا..نوشتم انجا ولی دوباره پاکش کردم..حوصلشو نداشتم...

خودشونم نفهمیدن چی شده بید اخرش..:دی


منم همینطور باور کن...
اشکالی نداره عزیزم...من به یادتم همیشه..بهت میزنگ خودم...
اینا چه حرفیه عزیزم..بوسسسس...

نسی جوون سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com/

به نام خدا
سلام....
خوبیییییییییییییییییییی؟
مگه می تونی بد هم باشی:دی
چه خبرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می بینم که اس ام اس تکراری می زاری:دی
ولی خوب باحاله...
خوب دیگه فقط اومدم ورودمو اعلام کنم:دی
دیگه برم...
تازه آپم کردم...
یا حق!
بوسسسسسسسسسسسس

به نام خدا...
سلاممم عزیزم...
مرسییییییییییییییییی...
نیدونم..شاید...
سلامتییییییییییییی...
چه کنیم دیگه..ما اینیم..:دی...
اره باحاله به خاطر همینم گذاشتمش...
مرسیییییییییییییییییییی از اعلامت و ورودت ..هر دوش...
باش حالا..کجا به این زودی..تازه رسیدی کجا میخوای بری..یه لقمه دور هم یه چیزی میخوریم..
ایوللللللللللللل...خوندمش...
یا حق گلم...
بووووووووس...

نوشی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://nuchi.blogsky.com

السلام علیک یا شیگولو(ژ تو زبانه ما نیست)
نکته اول اینکه من که فایه (پ هم نیست) ام گیلاسی . متنبه کنیم اونم اینطوری که کمفوت اش کنیم بشه کمفوت گیلاس خانومی.
آخر تو این تصدیق و میگیری و مارو نمی بری می دونم:(
سربازی هم ماله خودت اصلام ایول نداره.
دعا رو برات می کنم

سلامممممممممممممممممم نوشی عزیز..ااا جدی؟؟ چه جالب...
ایولللللللللللللللللللللل..خوب اومدی اینو..بعدم بخوریمش که دیگه کاملا تنبیه بشه..:دی
من تصدیق گرفتم اولین کاری که میکنم میام دنبال تو..حالا ببین...
هوم..اره احتمالا...بیخ ریشمه...
ایولللللللللللللل..این دعا رو ایوللل داره اساسی..مرسییییییییییییی...

نوشی جون تو خیلی لطف داری و با معرفتی..واقعا میگم اینو..مث تموم بچه های با معرفت اینجا..دوستای دوست داشتنیم..خوشحالم شماها رو دارم..واقعا میگم...بی معرفتیای منم ببخش...

یلدا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

نهایت معرفتتو دیدم ........
ممنونم که به یادم بودی ....

خواهش میکنم عزیزم...

خوشحالم که برگشتیی..خیلی خیلی زیاد...

به خدا به یادت بودم عزیزم..جدی میگم...

دوست پاییزی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام
تنبیه رو باهاتون هستم..
امتحان رو هم که امیدوارم موفق شده باشید..چون الان دیگه باید انجام شده باشه!!...
چه جالبه... دختره میخواسته پایه یک بگیره چی کار؟؟ اونم یه آدم ظریف؟؟!!
دعا هم چشم حتما..
خدایا به همه جوونا هم پول حسابی بده..هم از شر این سربازی راحتشون کن..
اینجوزی که میگی هوای یزد خیلی دیدنی هست که..
حالا بارون نداره که اونم باز براش دعا میکنیم :))
این جریان بید هم جالب بید!
شاد باشی

سلام دوست جون...
ایولللللل..:دی
متاسفانه و در کمال نامردی نه موفق نبودم...هوم..
نمیدونم والا...سه ماه پیشی یه دختر دیگه هم گرفته الانم راننده ترلی هستش..اینو نمیدونم چیکارش داره...
مرسییییییییییییی...
ایوللللل عجب دعا باحالی نمودی..مرسیییییییی...
اره واسه اونایی که ندیدن خیلی دیدنیه..:دی
اره دعا کن نکنه به دعاهای شماها بارون بیاد...
ایولل..اره من دوست داشته بیدم...
ممنون..تو هم شاد و موفق باشی...

یلدا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سلام
چه عجب یادت اومد یه یلدایی هم وجود داره . مرسی که اومدی. ولی یادت نره ها حتما تو بحث شرکت کن .
فعلا..

سلام یلدا جان...
این حرفت دیگه بی معرفتیه توئه...اگه اونطرفا نرفتی یه سر بزن ببین بی معرفت کیه...اومدم عزیزم...
فعلا عزیز...

اقلیما پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام ژیگولو!!
خوفی؟
سربازی؟؟؟
من که بهت راه حل ارائه دادم،خودت عمل نکردی!!!
ایشالله به سلامتی!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیمای عزیزم...
مرسییی...
اره سربازییییی...
اره خداییی راه حل خوبی هم ارائه دادی..ولی خب...واسه من مقدور نمیشد..پایه هم که نداشتم...
مرسییی...
ممنونم عزییز..تو هم خوش باشی...
فعلا عزیزم...

نگار پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام حالت چطوره خوبی؟مرسی که سر زدی ممنونم تمرین های معماری یک رو دارم این ترم.اره اسکیس خیلی خوبه .کروکی هم خوبه.اره واقعا همیشه از این بحثها پیش میاد تو رشته ما اخه هر کی ایده میده بعد انتظار داره ایدش مورد قبول همه قرار بگیره در صورتی که این استادای ما فقط ایراد میگیرن .بازم سر بزنی.یه بارم شده تو سر زده بیا اخه من چقدر بیام دعوتت کنم .

سلاممممممممممممم نگار خانومی...ممنون خوبم...
اهان..ایولللل...اره دیگه..رشته ما رشته ایده هاست..اگه ایده نداشته باشی این رشته هیچ فایده ای نداره..ولی بحثایی که پیش میاد باید منطقی باشه و سازنده نه اینکه همش یکی بخواد یکی دیگه رو بکوبه که اکثرا هم همینجوره..و این خوب نیست...استادا هم ماشالا اونایی که حالیشون نیست که نیست یه عذابه و اونایی که یه چیزی بارشونه اینقد خودشونو میگیرن که دانشجو رو هیچی حساب نمیکنن...
چشم حتما عزیز...
چشمممم نگار خانوم به خدا به یادت هستم چشمم حتما میام عزیزم...

نگین جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام ژیگولو جونمممممممممممم
خوبی علی جونم
چه خفرررر ؟
چیکارا میکنی ؟
امروز چند شنبه است ؟
جمعههههههههههههههههههه
ببین به یادتم
جمعه ها اصلا از تو ذهنم نمیری
دلم برات تنگولیده بود
تو از همه این وبلاگیا با معرفت تری
از اولی بودم توام بودی
با وجود اینکه چند وقتیه کم میام وبت بازم میای پیشم
خیلی با معرفتی گلم
خیلیییی
من شرمنده ام
یه چند وقت صبر کن
ولی قول میدم جبران کنم
قوللللل
علی یه چند تا سایت خوب واسه دانلود آهنگ سراغ نداری ؟
واییی همه سایتایی که آهنگ دانلود میکردم فیلتر شدن
من چیکار کنم .. دارم دق میکنم (گریه)
نوشتنت خیلی فایده داره
درسته کم میام اما بازم که میام
من میخوام وبلاگمو حذف کنم چطوره به نظرت ؟
این چند وقته همه چی بد بوده
به خیل دوستام اینجا سر نزدم
به بنفشه ... دنیا ... سحر ... هر کی اس ام اس دادم نرسیده :(
نمیدونم اینا چشونه دیگه
اه
ایشالا قبول میشی میری واسه آخرین مرحله
نکنه حالا معتادییییی
داداششششششش
(نیش)
من برم جات سربازی ؟
اتفاقا منم با سربازی موافق نیستم...رو حساب دوستی یه تعارفی کردم (نیش)
هوای اینجام همینجوریه
همش قاطیه
البته الان جوری شده از ۶ به بد هوا سر استخون سوز میشه
اینقدر ناجور
اما هنوز یه بارون نباریده
منم میخوام
گیر آوردی یه خرده بارونم به من بده
هوارتا بوسسسسس علی جونم

سلاممممممممممممممم دختر اریایی پر کار عزیزم...
مرسی عزیزم..تو خوبی نگین جونم؟؟
سلامتی عزیزم..
کار بد نمیکنم مطمئن باش..:دی
جمعههههه...
اره جمعهههههههههه..

مرسی عزیزم...ممنونم به خدا..باور کن منم بیشتر به یادتم جمعه که میشه...
منم بدجوری دلم هواتو کرده بود گلم..ممنونم که به یادمی...
ممنونم مرسی تو لطف داری عزیزم...معرفت و مهربونی از خودته گلم...
دشمت شرمنده باشه عزیزم..اینا چه حرفیه...
میدونم که کارات خیلی زیاده و فرصت نمیکنی ولی به یادمی..همین کافیه..درکت میکنم نگین عزیز...
ممنونم عزیز...هروقت که بیای قدمت رو جفت چشامه و خوشحالم میکنی...
من زیاد که تو کار دانلود نیستم ولی از هرکی شنیدم اینروزا دیدم داره میناله..بیشتر سایتا رو فیلتر کردن یا اصلن کلا بستنش...خیلی اوضاع خرابه..میفهمم چی میگی گلم...
ولی بازم چشم..سایت جدیدی پیداا کردم حتما لینکشو بهت میدم عزیزم...
نگین به خدا اگه یه بار دیگه حرفشم بزنی من میدونم و توآ..حواستو جمع کن...
سر نزدی حالا بیکار که شدی میزنی.اینا نباید باعث بشه تو وبلاگتو حذف کنی...نگیننن حق نداری اینکارو بکنیا...ببین چند دفعه گفتم بهت...
اس ام استو گفتم بدی به خودم که ندادی که..من همیشه ۲۴ ساعته جواب میدم...بنفشه هم که تا اونجایی که من میدونم حالبش خوب نیست..حو.صله اس ام اس و اینارم نداره..واسش دعا کن حالش خوب بشه...از بی معرفتیش نیست از حال بدشه...
این هفته که نشدم ایشالا دوهفته دیگه...
معتاد به شماها دوستای خوبم اره هستم...:دی
نوچ...خودم میرم ولی هرگز نمیخوام هیچ کدوم از شماها برین به جام حتی اگه مثلا بتونین...
خندهههه..ایوللل تعارف...الان من خوچحالم...
اره میدونم..نزدیکه همه دیگه..پارسالم یادمه میگفتی هوا مث اینجاست..همینطور بارون نیومدنش...:دی
چشممم حتما میدمش به تو هم نگین جون...
هوا رو ده تا بوسسس نگین جونم...
مرسییی و ممنونم واقعا عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد