رد میشویممم...

سلاممممم عزیزانم...

 

خوبینن؟؟

 

وقت نداریم اصلا و ابدا..

 

فقط امدیم بگویم ما داریم میرویم یه دو روزی به پایتخت سر بزنیم..شنیده ایم اوضاع بهم ریخته اس بد فرم..داریم میرویم کارها را راست و ریس کنیم و و بیاییم.....

 

ازمان درخواست نموده اند و اسرار پشت اسرار که برویم ماهم دلرحممم قبول زحمت فرمودیم بسی...(قضیه اون اقای دوم هستشا...:دی..یک روز در خانه نشسته بیدیم تخمنه بشکستیم یهو تیلیفینیم زنگ زد گفتم کیسته و اینا..)...

 

خلاصه که بدی... خوبی هم که نداشتیم باشه همون بدی فقط..حلالمون کنین...

 

اها راستی..اون امتحانه بید..که میگفتم اسونتره...امتحان شهریه..عمرا اسونتر نبود...گریهههههههههههههههه..اصلنم فکر نکنین رد شدما...

سه شنبه ای رفتم امتحان..نوبت من شد نفر ۱۲ بودم...همه کاریمو خوب انجام دادما...دنده عقب..توصض همه دنده ها..دنده معکوسا...خلاصه هرچی که بود و نبود..فقط لعنتی این ترمز دستی اتوبوسه خراب بود به شدت..چند نفری هم قبل از من به خاطر همین ترمز دستیه رد شدن..من بدبخت بد شانسم اخرین مرحله تو میدون داشتم دور میزدم که یهو یه صدایی اومد شترققق...اقا یه دنده دیگه از ترمز دستیه ازاد نشده بود اون وسط یهو ازاد شد..اون نامردم همه زحماتمو بر با داد و فرتی به خاطر این ترمز دستیه داغون اوتوبوس قراضشون منو رد کرد...خیلی ناردی بود خدایی...اگه بلد نبودم رد شده بودم خیالمم نبود یاد میگرفتم این دفعه میرفتم ولی اینجوریشو اصلا تو کتم نمیره..خلاصه نامردی بود. ماهم رد شدیم و رفت واسه دو هفته دیگه...

اینم از ماجرای امتحان تو شهریه ما...

 

بیخیال...

 

خب الان برم که ساعت ۵ صبح میخوام راه بیفتم..الانم نزدیکه ۱ هستش..کاش بابام گذاشته بود شبی حرکت کنم.رانندگی توو شب یه حال دیگه ای میده..حیف شد..حالا برم ۳..۴ ساعتی بخوابم که صبح راه بیفتم...

 

دلم تنگتون میشه..خوش باشین..فعلا...

 

 

سیلامممم...ساعت ۲:۲۰بامداد سه شنبه...۲۷/۹

اومدم بگم جناب ژ یگولو خان از پایتخت برگشتن نمودند و دیشب ساعت ۱۱ رسیدن بلاد خودشون...فقط دو شبه حسشون نمیدونن کجا رفته که کامنتا رو نمیاد جواب بده..شایدم حسه همون پایتخت مونده باشه..نمیدونم والا..حالا فردا شب اگه پیداش کردم بی شرف رو میام مینویسم و جواب کامنتاتونم میدم..مرسییییی..فیلا..در ضمن اینم اسمش الان پی نوشت بود...گفتم بدونین واستون خوبه...فیلا...

نظرات 21 + ارسال نظر
گیلاس (منظ) جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

:دییییییییییییییییییییییییییییییییییی

من بیشتررررررررر..:دی...

گیلاس (منظ) جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

شلااام ژیگولی جوونم
ولایت ما بهت خوش بگذره
ایشالا سلامت بری و برگردی
رانندگی هم... دیگه نمیدونم چی بگم
مواظب خودت باش عزیزم
بووووووس
قربونت

شلاممممممممممممم گلم...
مرسیییی..خوب بود خداروشکر...
ممنونم...
مواظب بودم عزیزم...
چشمم گلم..تو هم باش...
بوسسس...
فدات...

[ بدون نام ] شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

۲ روز سفر که دیگه حلالیت نمیخواد جوون!
خوش بگذره...

چرا عزیزم..جاده و منو ۴۰۵ که باهم بشیم هیچ اعتمادی به هیچ کددوممون نیست...:دی

مرجان یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://ghij.blogsky.com

سلام ژیژخان
آخه بدبخت ! از پایتخت خواستنت که ازت تعهد اخلاقی بگیرن دیگه توی امتحان پایه یک شرکت نکنی ((=

یعنی منو گیگیلی دعا کردیم رد بشی بعدم ازشون خواستیم از تو تعهد بگیرن ((=

ژی ژی حالت خوبه گلم ؟ :دی

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سلاممممممممممممم مرجان خانومی گلم...
خندهههههههههههه//ن.چ..عمرااا اینجورا نبود...گفتن تو تا میتونی هی شرکت کن...:دی

ایولللللللللللللللل تو و گیگیلی شیطون..شما ازادین هر دعایی دوست دارین بکنین..:دی

اره خوبهه..میخوای نشونت بدم....:دی..

وایسا بینمممممممممم....:دی

نوشی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

خوش بگذرههههههههههه

مرسیییییییییییییییییییییییییی..ممنونم عزیزم...

مریم یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلام داداشی گله
وای که چقدر اومدنت خوب بوددددددد
با این که شرمنده کرده بود(خجالت)
به هر حال ببخشید میزبان خوبی نبودم برات
مثل همیشه دعا یادت نره

سلاممم ابجی مریم جونم...
مرسی عزیزم...
اینا چه حرفیه عزیزم...دشمنت شرمنده گلم...
خیلی خیلی هم خوب بودی عزیزم..ممنون به خاطر همه چیز...
چشممم...

[ بدون نام ] یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

من اینجا کامنت نذاشته بودم؟!

نه گلم..الان گذاشتی..میسی...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

آهان!
هنوز پایتختی!

بودم..نه نبودم..نیدونم..:دی

آیدا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com/

سلام ژیگولو خان چه طوری ؟ فچ کم الان پایتخت به سر مبری .. خوش اومدی :)‌
من دوباره زیتون روراه اندازی کردم ... هر وقت اومدی خوشحال میشم ...

سلاممم ایدا خانومه عزیز...مرسی خوبم..ممنونم...نه دیگه دوشنتبه یزد بودم گلم...ممنونم مرسی...

ایولللللللللللللللل خوشحالم کردی شدید..خیلی کار خوبی کردی عزیز...
اومدم همون روز گلم..مرسی خبر دادی...

شهرزاد دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام ژیگولی جونمممممممممممممممممم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
بابا خیلی بی معرفتی دیگه یه سرم به من نمیزنی دیگههههههه!!!!!
پایتخت تشریف میاری به ما هم سر بزن خوشحال میشیم......
الهی بمیرم رد شدی؟؟؟؟
ایشالا دفعه ی بعد......
موفق باشی و شاد
مواظب خودت باش.....
فعلا...
یا حق!!!:))))

سلاممممممممممممم شهرزاد خانومی عزیزم...
مرسییی..خوبم...
اومدم که عزیزم..به خدا همیشه به یادتم و هر وقت که وقت کنم حتما بهت سر میزنم گلم...
اومدم ولی مث اینکه سعادت نداشتم شما رو زیارت کنم دیگه..ایشالا این دفعه...
خدا نکنههه...
اره بابا...ایشالا دفعه بعد...
ممنونم مرسی عزیزم..تو هم همینطور گلم...
چشمم. تو هم خیلی باش...
یا حق...

یاسی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

الان تهرونی یعنی؟ به سلامتی

نه عزیزم..تا یکشنبه تهران بودم...
ممنونم...

یاس دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://myrules.blogfa.com

بابا مشغول
پایه یک رو میخوای چی کار(الان میتوانی بهم فحش بدی که بعد از این همه توضیحات اومدم میگم میخوای چی کار)
موفق باشی

سلام عزیز...
خندهههه...میگیریم دیگه حالا..(چشمک)...:دی

مرجان سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://ghij.blogsky.com

سلام بر ژیژولکی منو گیگیلی :دی
به سلامتی انگار تشریفشونو آوردن یزد بله ؟ :دی خب حالا اگه خودش همونجا مونده میخوای منو گیگیلی بریم با دو تا پس گردنی بیاریمش ((=

ژی ژی بیا دوباره آپ کن لوس نشو باقلوا هم نمیخواییم اگه واسه این خودتو قایم کردی ((=

سلاممممممممممممممممممممممم مرجان خانومی گلم...
اره تشریفشونو اوردن..:دی
خودش اومده حسش اونجا کمونده بود..اره برید بیارینش...

باقلوا که قابل شما رو نداره...امشب ایشالا می اپم...

نگین سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام علی جونمممم
رسیدن خیر عزیز
خوش گذشت ؟
کارارو راست و ریس کردی ؟ (خنده)
خوبی دوم ؟
تو اینجا چیکار میکنی ؟
غشششششششششششششششش
مرسی گلم از بابته تبریکت
هوارتا بوسسس واسه تشکر
میگم آفرین به تو ٬ تو از همه بیشتر رقصیدی
بوس بوس

سلاممممممممممممممممم نگین خانومی گلم...
ممنونم مرسی گلم...
بد نبود..اره خوب بود...
ارههه..تا حدودی..:دی...
دومم خوبه اره..خندهههه...
نیدونم...
ما هم به همچنین...غشششش..:دی
خواهش میکنم..وظیفم بود...
مرسیییییییییییییی..بووووووووووس...
ایوللللل...تولد نگین خانومی گل بود دیگه...
بوووسسس...

بیژن همشهری گیلاسی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.ritajoon.blogfa.ir

سلام دوست من
ما روهم به پیوندهای وبلاگت اضافه کن
حالا که دارم میرم ولی وقتی برگشتم دوستای خوبی واسه هم میشیم درضمن من خیلی وقته لینکت کردم

سلام بیزن جان...
چشم...
چرا داری میری حالا؟؟؟
ایشالا عزیز...
ممنونم..تو خیلی لطف داشتی و داری...زود برگرد...

منیژه چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://manije.persianblog.ir

ژیگولو جان تهران بهت سازگار نیستا! ..... این همه اصرارت باعث شد بازم به روز کنم! ....بیا سر بزن و نظرتو بگو بینم! ... بدو!

چرا نیست؟؟ مگه من اینجوریم؟؟؟:دی...
چه عجب؟؟ تو سالی یه بار به روز میکنیا اره...بابا عالی مینویسی تو واقعا خیلی عالی..تند تند بنویس دیگه..چرا وسط کار میزاری میری یهو...
چشمم عزیز...
اومدممم...

اقلیما پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
فک می کردم من از همه تنبل ترم!! گویا یو روی دسته من زدیا!!!
یالله آپ کن.منم آپم.
خوش باشی
عیدت و شب یلدات هم مبارک.
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیما جان عزیز...
اره انگارییی..(خجالت)..:دی
چشمم..همین امشب ایشالا...
ممنون تو هم همینطور...
ممنونم مرسیییییییییییییییییییی..واسه شما هم مبارک گلم...
فعلا عزیزم...

روزگار بی وفا نمی دونم با وفا حالا ه پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

خوش اومدی پایتخت خوش گذشت

شما؟؟؟

اره بد نبود..مرسی...

میشناسمتا...

نیکو پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.ir

سلام ژیگو لو خان
خوبی کم پیدایی ؟خوش گذشت پایتخت ؟
وای چقدر بامزه جریان امتحان دادنت رو تعریف کردی با هات کاملا موافقم همشون خرابن این دفعه فکر کنم اتو بوس رو منفجر کنی .......با ماشین سواری سخته امتحان دیگه ماشین سنگین که جای خود داره ...........
عید قربان و شب زیبای یلدا مبارک

سلامم دوست عزیز...
مرسی...چه کنیم دیگه.همینجاهاییم...اره خوب بود مرسی...
مرسی عزیزم..نظر لطفته...اره ایندفعه قبول بشم و نشم اتوبوسه رو منفجرش میکنم..:دی

ممنونم مرسیییی عزیز..واسه شما هم هر دوتاش مبارک باشه و خوش بگذره ایشالا..بازم ممنونم...

آیدا پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ... شب یلدات مبارررررررکککککککککککک

سلامممم ایدا خانومی گل...مرسیییییییییییی عزیزم..یلدای تو هم مبارک باشه گلم...

[ بدون نام ] جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

من که کامنت گذاشته بودم!
« ۲ روز سفر که دیگه حلالیت نمیخواد جوون!
خوش بگذره... »

نوچ..نذاشته بودی..:دی

چرا بابا..سه عامل جاده..ژ یگولو...و ۴۰۵ که یه جا جمع بشن حلالیتم میخواد حتما..:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد