شب..شب یلدا...

سلام...یه سلام ساده اما گرم به همه شماها...شما دوستای با معرفت و عزیزم...

 

حسه بود گفته بودم..این نامرد منو فرستاد خودش همون تهران موند و نیومد..حالا هم که اومده اخرش خودش نیومده..شاگرداشو فرستاده..من حالا دستم بهش برسه..حسابشو میرسم...

نمیدونم من تنبل شدم.که الان دارم میشنوم همگی دسته جمعی گفتین بعلههههههه...

یا دلیله دیگه ای داره...بیخی..

و اما سفر پایتخت...

شنبه صبح حرکت کردم ساعت ۶ دقیقا...بعد همینجوری اهسته و پیوسته (هر کی باور نکنه خیلی بده)...رفتیم تا پایتخت..البته در مسیرمان در اتوبان نامردها..گرفتنمان و یک جریمه ای ارا بکردندی...ماهم هرچی فحش از اول دبستان تا اخر دوره دانشگاهمان یاد گرفته بودیم به ترتیب حواله شان کردیم..البته جد و ابادشان هم بی نصیب نگذاشتیم مبادا که از دستمان دلخور شوند...اخه من نمیدونم اتوبان یا همون ازاد راه چه فرقی با جاده های معمولی باید بکنه..جاده ها معمولی نوشته ۱۱۰ مجاز این ازاد راهها بعضی جاهاش که در وضع خنده داری تابلو زدن سرعت مجاز ۱۰۰ کیلومتر...خلاصه یه جا ۱۴۰ دیگه معمولی داشتیم میرفتیم که نامرد با دوربین سرعتمو گرفته بود و جریمم کرد ۲۰ تومن تازه بعدشم میخواست گواهیناممو پیوست کنه و من برم اصفهان بگیرم...چرا؟؟ چون پرسید ازم چندتا میرفتی منم گفتم نمیدونم حواسم به کیلومتر نبود..واسه همین به اقا برخورده بود و میخواست پیوست کنه...اونم تازه کاش با زبون ادمیزاد..مث هاپو بلا نسبت شماها البته...دیگهع با هزار خواهش و التماس و پاچه خواریه اجباری گواهیناممو نجات دادم...

خلاصه دیگه همین سرعتا رفتیم جرات نکردیم بیشتر بریم..اخه این ماشینمم که ادم نیست که..هی دلش میخواست بره...هی باهاش صحبت میکردم که بابا اروم باش باز اون کار خودشو میکرد...خلاصه که بد اسبیه این خر ما...

ولی برگشتنی ای حال داد ای حال داد..تا کاشان که اتوبان بود البته رعایت کردمو یواش اومدم هیحا از ۱۳..۱۳۵ بالاتر نیومدم..هوا هم خراب بود دیگه نمیشد که بیام...ولی از کاشان خیلی حال داد..همه جا هم که جاده دو بانده هست تا یزد..حالی به هولییییی...شبم بود هاپو آ خاوب بودن پاچه نمیگرفتن...ای اومدم ای اومدم...کلی حال داد...خلاصه که رکورد خودمو شکوندم...۴:۴۵ از تهران اومدم..میدونم خر گریه عظیمی کردم ولی خب ادم حال خودشو نمیغهمه دیگه..البته خیلی حواسم جمع بود از ماشینمم اطمینان داشتم وگرنه یواشتر میومدم...

تهرانم که به غیر از ترافیکاش خوب بود دیگه همه چیش..چندتا از بچه های وبلاگی هم دیدمشون که واقعا خوشحال شدم...

تازه شب مونده بودم کجا برم حوصله هتل و اینا هم نداشتم که یهو ندا اومد از عالم غیب که پسر خالم که چند وقتیه تهرانه خونه گرفته..گفتیم ایولللللل...خلاصه شمارشو پیدا کردیم و اجازه چتر شدن ازشون گرفتیم و ادرسشونم گرفتیم و بعد از دو ساعت دنبال ادرس گشتن رسیدم دم خونش.. و شب رو در ان محل چتر گشتیم.ولی خدایی خسته شده بودما..اخه از ۶ صبحش پشت ماشین بودم تا ۱۰:۳۰ شب که رسیدم خونه پسر خالم...دیگه شام خوردیم نماز و خوابیدم دیگه بیهوش بودم البته تا ۱۲:۳۰ بیدار بودما لعدش دیگه بیهوش شدم تا صبح ساعت ۸:۳۰ که پاشدم..خیلی حال داد خوابه...دیگه تا  بعد از ظهرم اونجا بودم بعدشم غروب بود از تهران راه افتادم و ساعت ۵:۴۰ راه افتادم دیگه ساعت ۱۰:۴۵ شب رسیدم دم خونمون...البته با یه توقف ۲۰ دقیقه ای تو راه..

کلا خوب بید...

این سه چها ر روزم که مث هرو روزمه..بانک و اینور اونور که کار همیشگیمه...

یه چیزه دیگه هم اینکه اقا اینهفته ای اینجا فجیح سرد شده از ناجوانمردانه هم ناجوانمردانه تر...ولی دریغ از یه قطره بارون...

تازه ترشم اینکه اون دو روزی که بنده تهران بیدم بارون نیومد بعد همینکه پامو گذاشتم از تهران بیرون فرداش همینجوری که خودتون میدنین تهرانیا تا شب بارون اومد..گریههههههه...

 

خب دیگه فعلا همینا دیگه...

راستی فردا شب میشه شب یلدا.. فردا هم که عید قربان هستش..عید رو به همه شماها تبریک میگم و ارزو میکنم شب یلدای شاد و خوبی داشته باشین و هر جوری که میگذرونین و با هر کسی ایشالا که خوش بگذرونین و خاطره خوبی بشه واستون واسه سالهای بعدتون...

 

مواظب خودتون باشن..فعلا..یا حق...

نظرات 17 + ارسال نظر
گیلاس (منظ) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

:دیییییییییییییییییی
بوووووس
میخونم برمیگردم

:دیییییییییییی...
بوس...
باچه...

گیلاس(منظ) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ

من یک عدد گیلی عصبانی هستم!!!
جییییییییییییغ
ششلاااام جیکولو جون!
خوشم میاد یه بار با همون سرعت قبلا رفتی تو در و دیوار و هنوز آدم نشدی!!!! دفعه دیگه که آدم زیر کردی بعد شاید آدم بشی !!! ۵ساعت از تهراااان تا یزززد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا این خر تو حفظش کنه!! اگه من جاش بودم یه لگد حسابی بهت میزدم که دیگه از این کارا نکنی!!! خوب باهات میسازه!!
عید تو هم مبارک علی جونم
شب یلدای خوبی داشته باشی عزیزم
بووووس
قربونت

اوه اوه...گیلی عصبانی!!! چی میشه...الفراررر...
واییی جیغ نکششش...:دی
شلامممممم عزیز دلم...
کی؟؟؟ من..؟ اره یه چیزایی داره یادم میادا...خدا نکنه..من خودم بمیرم ولی خدا نکه هیچ وقت واسم پیش بیاد که یه قطره خون کسی رو باعث بشم بریزم...نههه..۵ ساعت و ۵ دقیقه...:دی
ایشالا..:دی..
خندههههههههههه...نگووو یهو گوش به حرفت میکنه لگدم میزنه گیلی..:دی
ممنونم مرسی عزیزم...
مرسیییییییییییییییییییییییی..ممنونم..تو هم همینطور گلم...
بوسسس...
فدات...

گیلاس (منظ) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ

در ضمن ۱۲۰ امین پستت هم مبارک!! رند شد!!
بوووس

اوه..راست میگیا...
اره رند شد..ایولللل..مرسییی...
بوووس...

گیلاس (منظ) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ

بارووون اووووووووووووووووووووومد
برف هم اووووووووووووووووووومد!!
امروز صبح یه برف باحالی میومد!! دلت بسوووووزه!!!
قدمت برای ما خوووب بود!! بازم بیا!!
نیییییییش

ایوللل..
میخوامممممم...
اره فهمیدم...داره میسوزه..:دی
باشه پس میام دوباره..حالا که اینجوره...:دی

گیلاس (منظ) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ

رنگ فونت این پستت رو دوست داشتم!!
:دیییییییییییییییی

ایولللل..اره گفته بودی ابی دوست داری..خوشحالم دوست داشتی...
:دییی...

[ بدون نام ] جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ق.ظ

پس خوش گذشته خدارو شکر..... جریمه که نمکه سرعته!‌ :))
مال تو هم مبارک باشه.....

اره خوب بود خدا روشکر...
نه بابا..من فشارم بالاست اصلا نمک واسم خوب نیست..من سرعت بی نمک دکتر گفته باید بخورم..:دی
ممنونم مرسی عزیز...

اقلیما جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام سلام
خوبی جیگیلیو؟؟؟؟
شه طوری؟
می دونی اصولن بارون از ت فراریه!! ال شرا؟؟ نیدونم؟؟
ماله یوو هم مبارک
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممم سلاممممممم...
میسی..خوبم عزیز..ممنونم...
بد نیستم..مرسی...
منم نیدونم..اگه کفشش کردی که چرا فراریه بهم بگو..:دی
ممنونم مرسی عزیز...
تو هم همیشه خوش باشی و موفق...
فعلا عزیزم...

نسی جوون جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ

به نام خدا
سلاممممممممممممممم
خوفییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (می دونم که خوفی): دی
برایه بار هزارم عیدت مبارک: خندههههههههههههه
چه خفراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میبینم که جریمه میشی..........:خندههههههههههههه
هه هه هه... تا تو باشی تند نری
من اگه جاش بودم تازه بیشتر جریمت می کردم ولی من یه جوره دیگه جریمت می کردم: کلی خجالت
بچه جوون مواظب خودت باش... رعایت کن....
منم شب یلدایه دوتایی می خوام:دی
عیب نداره خودم سفارش می کنم به خدا که اونجا هم بارون بزنه.... پائیز تموم شد و تو هنوز بارونو ندیدی:دی : خندهههههههههههههههه
خوب دیگه من برم بازم میام...
مواظب خودتم باش...
شیطونی هم نکن... مواظب باش کسی هم گولت نزنه....
کسی هم اغفال نکن:دی
یا حق!

به نام خدا...
سلاممممممممممم نسرین خانومی گلم...
مرسییی عزیزم.اره خوفم..ایولللل :دی :دی...
خندهههههههه..مرسی گکلم.عید تو هم مبارک گلم...
سلامتی عزیزم...
اره..گریهههههههه...ولی تو بخند..:دی
اگه به منه که بازم دوست دارم تند برم..:دی...
خندههههههههههههه..اخیی..از این به بعد تو بیا جریمم کن فقط..هرچقدرم دوست داری جریمم کن..:دی
چشمممم..ایشالا...
ایوللللللللللل..منم میخوامممم...:دی
ارهه..شما اونجا اینقد بارون دارین بعد منا فقط سرماش بهمون میرسه..:دی..حتما سفارش بکن نسی جون..
چرا یه دفعه همون اولای پاییز اومد چند قطره بارون...ولی دیگه نیومد...
مرسیییی از اومدنت گلمممم...
چشممم تو هم خیلی باش عزیز...
خندهههههههه..نه من قویم کسی نمیتونه گولم بزنه..:دی
نه بابا..من از این کارا بلت نیستم..:دی
حق نگهدارت گلم...

نگار جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

به به سلام حالت چطوره چه عجب یه بارم سر زده اومدی منم شب یلدا و عید قربان رو بهت تبریک میگم امیدوارم هر سال بهتر از سالای قبل باشه برات.

سلاممم نگار خانومی گل...مرسی عزیز..خوبم ممنون...
ممنونم مرسی..منم بهت تبریک میگم عزیز...
مرسییییییییییییی...

نوشی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

سلامن علیکم
می بینم که نافرم جریمه شدی!!!!:دی!!!!
عیدت مبارک باشه.یلدات هم مبارکه
میگما من لینکتو می ذارم البته با اجازه!!!

سلامممممممممممممم نوشی جون...
اره به خدا..میبینی چگده نامردن اینا... گریهههههههه...:دییییی...
منونم مریسی عزیزم..عید و یلدای تو هم مبارک باشه گلم...
مرسییییییییییییییی ممنونم واقعا عزیزم..منم خیسلی وقته میخوام اینکارو بکنما ولی وقت نمیکنم.ولی حتما میزارم.بازم مرسییی عزیزم...

هیرودیا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

صُحبتِ حُکـّام ، ظـُلمت ِ شب ِ یـَلداست !
یلدا مبارک.
یلدایت به روشنی مهتاب.

سلامممم هیرودی جونم...
مرسییییییییییییییی...
ممنونم عزیز..بلدای تو هم مبارک باشه گلم...
ممنونم..مرسییی..واسه تو هم همینطور عزیز...

شهرزاد جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام ژیگولی جونم:
خوبی عزیز؟؟؟
اومدم شب یلدا و عید قربان رو بهت تبریک بگم....
عیدت مبارک....:))))

سلاممم شهرزاد خانومی گلم...
مرسییییی...خوفم...
ممنونم واقعا از لطفت..مرسی..عیدت مبارک و شب یلدات هم مبارک باشه گلم...
مرسی...

سمیرا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام سلام سلام................
عیدتونم مبارک شب یلداتونم پر از شادی .
راستی هنوزم دلم گرفته.........

ســــــــــــــــــــــــــــلام سمیرا جون...
مرسیییی..ممنونم عزیز...
اخیییی..چرا عزیزم؟؟ چی شده مگه؟؟؟

منا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چه خبرا؟
من چند روزی نتونستم بیام اینجا حالا که اومدم دیدم چقدر اپ کردی
هنوز نخوندمشون
نمیدونم چرا لینکت از لیستم پاک شده بود؟
تازگیا وبم عجیب شده هی لینکاش پاک میشه
خوش باشی گلم

سلاممم منا جان...
مرسی خوبم...
سلامتی عزیز...
خندههه..عب نداره عزیزم...
ااا..پاک شده بود..مرسی درستش کردی گلم..ممنونم...
قالبت احتمالا بهم ریخته یخورده...
تو هم همیشه خوش باشی و موفق گلم...

نگار سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خوبی؟کجایی؟؟؟؟؟؟؟نیستی؟نکنه عازمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام عزیز..مرسی گل خانوم.خوبم...

عازم کجا؟؟؟

نه همینجاها هستم...

باران سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام
خوبی؟
چه خبر...

سلام عزیز..مرسی بد نیستم..تو خوبی؟؟

نسی جوون سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ

به نام خدا
سهلاااااااااااااااااااااااممممممممممممم
خوبییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط اومدم بگم منم هستماااااااااااااااااا: دی
یا حق!
راستی خیلی خیلی خیلی مواظب خودت باش جیگرووووووووو
:بوسسسسسسسسسسسسسس

سلاممممممممممم نسی جون...
مرسیییییییییییییی...
مرس عزیزم..ایشالا که همیشه باشی گلم...
یا حق...
خندهههه...چشمم گلم..تو هم باش...
بووووووووسسسس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد