تقدیم به تو...

به نام خدا

چی میخوای از جونم؟

چرا دست از سرم بر نمی داری؟

مگه من چه هیزم تری بهت فروختم؟

من باید از دست تو چیکار کنم؟

تو رو به خدا دست از سرم بردار!!!

چرا هر شب میای سراغم؟

آخه تو نمی خوای بخوابی تقصیر من چیه؟

چرا خواب رو از چشمام گرفتی؟

چهاردهم به چهاردهم با اون

قیافه ی گرد و قلمبه سر و کلهت پیدا میشه!

آخه ماه من چرا هر شب میای روی بوم خونه م

و اونقدر به من می تابی که تا صبح خواب چهره قشنگت رو میبینم؟؟؟

سلام عزیزم:

با این صراحت می
گم "عزیزم" چون واقعا برام عزیزی...

چون خوبی، مهربونی، با صفایی، ماهی گلی "ماهی گلی نه ها ماه و گل"

و از همه مهمتر این که زیبایی!

به خاطر همین چیزا خیلی برام عزیزی عزیزم...

مثل همیشه یه سبد از قشنگترین گل های دنیا رو بهت تقدیم می کنم...

                                                                                                    (فرشته کوچولویه تو)

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
نوشی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ

حالا این تقدیم به کی بود خوشتیپ!!!!!!!!
مرموز می زنیا

حالا دیگه..:دی

عمرااا...:دی

گیلاس (منظ) پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

خدای پارادوکسه!!!

:دی...

پسر یخی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.ice-boy2020.mihanblog.com

اول شدم یا تاییدیه داره

تاییدیه داره...

پسر یخی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.ice-boy2020.mihanblog.com

امان از تاییدیه کار مارو کساد کرده

چه کاری رو؟؟ اوول شدنو؟

پسر یخی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.ice-boy2020.mihanblog.com

خیلی وبت جابه ..بازم میام دوباره یه عالمه برات نظر میزارم

مرسی...ممنون اقا پسر یخی...خوشحال میشم..

شهرزاد پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام ژیگولییییییییییی جون:
خوبی عزیز؟؟؟
سلامتی؟؟؟
بابا ایول شاعر شدی؟؟؟؟
بدو بیا من بالاخره آپ کردم.....بدو بدو...
منتظرتمااااااااااااااااا
قربونت
مواظب خودت باش...
عیدتم مبارکککککککککککککککک
یا حق!!!!

سلامممممممممممممممم شهرزاد جان عزیز...
مرسییی ممنون گلم...
اره ایشالا..:دی
چه کنیم دیگه..(عینک دودی)...
ایوللل چه عجب..چشم عزیزم..حتما...
باشه عزیزم.میام...
فدات...
چشمم تو هم باش گلم...
عید تو هم مبارککککککککککک هزاران بار...
یا حق...

نگار پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

سلام خحوبی/؟چیکار میکنی؟منظورم از عازم عازمه سربازی بود.سر بزن.

سلامممممممممممم نگار خانوم...

هیچی..کار بدی نمیکنیم...

اهان..نه هنوز فعلا هستم اینجاها...

چشم حتما...

باران جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام داش علی عزیزم
خوبی آقا؟
اول ممنون بابت لطف و مهربونیت (خودت میدونی)
بعدم اینکه واقعا زیبا بوددددد
خیلی خوشحالم که دل رو به دریا زدی و واسه فرشته مهربونت نوشتی..بنویس که از دل نوشتن زیباست
فهلا

سلاممممممممممممممممم ابجی باران خانومم...
مرسی ممنون...
خواهش میکنم.وظیفه بود عزیزم...
مرسی گلم..نظر لطفته عزیز...
خواهش مرسی گلم...

دنیای خصوصی خصوصی من جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://aarmita.blogfa.com/

سلام خیلی قشنگ می نویسی یک جوری می نویسی که منم می فهمم بازم می یام
چون نوشته هات دل نشین و قشنگه
مرسی

سلام عزیز..مرسی ممنونم نظر لطفته عزیز...
مرسیی..خوشحال میشم...
ممنونم خجالتم نده...
خواهش...

یاس شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://myrules.blogfa.com

جای بسی فکر داره!
با همه سادگیش بسیار زیبا بود.

سلام یاسی عزیز...مرسی گلم...

at شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://down-2-up.blogsky.com

به به سلام چطوریایی؟ خوبیایی؟
چه کارا میکنی خوش میگذره؟
به به عشقولم که مینویسی!!
من واسه فرجه ها اومدم واسم دعا کن:أِِِِِدی

بهههه..سلاممم عاطی خانوم گل...مرسی عزی..تو خوبی؟؟
بد نمیگذره.کارای همیشگی..کار بدی نمیکنم..
چه کنیم دیگه..تنوع ایجاد نمودیم...
ایول..ایشالا که امتحانتتو خوب بدی عزیز و موفق باشی.ممنونم اومدی..مرسییی..

نگین دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گلم
خوبی علی جون ؟
اینو خودت گفتی ؟
راستشو بگو
خودت گفتی ؟
در هر صورت خیلی قشمنگ بود
هوارتا بوسسسسس
عید گذشتت مبارک
میدون مالان وقت تبریک گفتن نیست
ولی چیکار کنم الان اومدم نت
هوارتا بوسسسسسس

سلاممم نگین جونم...
مرسی کلم..تو چطوری...
اره..:دی
حالااا...
مرسییی ممنونم...
هوار هوارتا بووووووووووووووووس نگین جون...
ممنونم.تو هم مبارک عیدت..:دی
نه گلم..تو هروقت بگی وقتشه...
مرسی..بوسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد