تقدیم به تو...

به نام خدا

سلام...

خوبی علی جوونم؟؟؟؟
بازم فرشته ی کوچولویه تو اومد... می خواد بازم بگه.... تو خوب می دونی که چقدر دلم پره... خوب می دونی چی که نکشیدم.... علی جوونم همه ی اینا تقدیم به تو....

 

امروز یک روز بارانی است

دل به رنگ آبی آسمان, تیره و تار شده است

قطره های درخشان باران پهنه ی وسیع زمین را فراگرفته است

و اما من...

من حس متفاوت از هر رور دارم

سرشار از شورو نشاطم...

کلماتم به رنگ عشق است

دستانم مملو از مهربانی است

دلم لبریز از حس زیبایی دوست داشتن است

و وجودم از تو وجود یافته

و اما تو...

خواستنی ترین, خواسته ی من

عزیزترین مهمان قلبم

با ارزشترین داراریی من

بگذار بگویم همه عشق من

و اما عشق...

عشق, تلاقی نگاه من و توست

عشق...

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
باران دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام فرشته کوچولو
قشنگ بود شعرت و حرفات
خوش بگذره با دادچ علی
بایبای

باز از اون حرفا زدیا ابجی جونم...خوبی تو؟

هیرودیا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

نفهمیدم!
قاطی کرد مخم
جریانش چیه!

چی رو نفهمیدی هیرودی جان؟؟
اخییی..:دی

هیچی کامپوترم خرابه..قاطی کرده..

سمیرا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.salaremarg.blogfa.com

اگه خیلی علافی یه سر به وبلاگ من بزن

سلام سمیرا خانوم..

اختیار دارین اینا چه حرفیه..باشه حتما میام...

بنفشه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
چه خشششششششششششششنگ بود
جه حس خوبی داشت

سلامممم بنفشه جونم...
مرسیییییییییی...
نیدونم..اره حسش خیلی خوب بود...

پرشیلا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام دوست قدیمی.
فرا رسیدن ماه محرم رو بهت تسلیت می گم.
راستی اگه به این که از سپاهان 5 امتیاز کم شده اعتراض داری بیا به این آدرس
www.hamedss.parsiblog.com
ممنونم
من به روزم
یه سر بیا
یا علی.........

سلام دوست همیشگی..پرشیلا جان...
مرسی..منم تسلیت میگم...
نه اعتراضی ندارم...
اومدم عزیز...
مرسی...
یا حق...

سایه ی خیال چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://golayepune.blogsky.com

سلام
خیلی با احساس بود
ای کاش یکی پیدا می شد اینو به من تقدیم می کرد

احساسش کجاش بود؟؟؟!!
فک کنم بیماریه کمبود تقدیم با احساس گرفتی! خوب میشیاااا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد