عصبانی هستیم...

سیلامممممممممم...

خوفین؟؟ خوشین؟؟

 

۱- کامی جون که ایشالا حالا دیگه میخوام سر به تنشون نباشه ویروسی گردیدند...

۲-۳ شبه که اینجور شده اند و ما وقت نکردیم ویروسهای نا به کار رو خفه نماییم...

۳- حالا همه اینها یک طرف..مسنجرمان که کلا قاط زده است از همه اش بدتر...مسنجر باز میشود ولی ما قادر به خواندن هیچ گونه افی نمیشویم و افهای دوستان جلو چشممان زنده زنده خفه میشوند...

۴-زندگی خیلی سخت شده است...چونکه زیرا...

۵-گفتیم در اسر اطلاع رسانی ماهم اطلاع بدهیم که داریم شیکار میکنیم و بی معرفتیمان را ببخشایید فعلا تا این مشکلات بر طرف شود...

۶- مواظبت خودتون باشین..خوش باشین..فعلا...

نظرات 48 + ارسال نظر
sh.kh سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Omidvaram az daste virusaye moozi rahat shi

سلام..مرسی ممنونم..ایشالا..:دی

نوشی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ق.ظ

سریع خفه اشون کن که ما دلمون یه ذزه شده برات

سلام نوشی جان..

چشممم..منم همینطور...

بهار چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

داداش آهنگ وبلاگت خیلی با حاله، کلی حال کردم D:

بهار؟؟ همون بهار خودمونی شما ایا؟؟

مرسیی ممنونم...

علامت سئوال چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://ghatreh82.blogfa.com

موفق باشید. در همه امر و فعلا در خفه کردن ویروس.

مرسیی..ممنونم...ممنون از اومدنت به اینجا...

دنیای خصوصی خصوصی من چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://aarmita.blogfa.com/

سلام ایشالا کامپیوترت زود خوب می شه
بعد می شه ایدیت را به من هم بدی؟

سلام عزیز...ایشالا...
اره گلم...

نیکو چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام ژیگلو لو
خوبی ؟
اصلا بهت نمیاد عصبانی بشی ...........
اقا هم که امده شهر تون دیگه چرا عصبانی هستی لبخند بزن ژیگو لو (:
راستی رفتی استقبال .............(:

سلاممم نیکو جان...
مرسی عزیز...
خندهههه..نه عصبانیمم مث ادما نیست..دیوونه بزیه بیشتر..:دی
ارهههههههههههه..خندهههههه..اینکه دیگه هیچی..واقا لبخند ملیح بای بزنم..حالا میام تعریف میکنم...
ارهه چه جورم..:دی

سحر (توت کوچولو) چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلااااااااااام علی جووووووووونم!!

خوبی عزیزم؟؟

دلم خیلی برات تنگ شده بود !! این مدت امتحانا اصن وقت ندارم بیام!!!!!!

بوووووووووووووس

تاتا

سلاممممممممممممممم توت کوچولو جونم..:دی

مرسیییی گلم..تو چطوری عزیزم؟؟

من همینطور عزیزم..اره دیگه..امتحان و درس خوندن تو هم که دیگه میدونم چه جوریه...ایشالا موفق باشی گلم...

بووووووووووووس..مرسیی

فعلا عزیزم..مواظب خودت باش...

شهرزاد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام ژیگولی گل:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
بابا این کامیت ما رو کشته....
ایشالا زود تر درست میشه....
قربانت
موفق باشی....
یاحق!

سلاممم شهرزاد خانومی عزیز...
مرسییی گلم..تو چطوری؟؟
منو اول از همه کشته این کامی الاغ...
ایشالا...
فدات گلم...
تو هم همینطور عزیزم...
فعلا..

دایانا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام.خوبی؟عصبانی واسه چی؟یه انتی ویروس سراغ دارم خیلی خوبه.اینجا نمی شه انگلیسی بنویسم؟؟؟؟اوکی به فارسی می نویسم.؛ای وست: کار منو که واقعا راه انداخت.دلم واسه همه تنگ شده.

سلامممممممممممم دیانا جان عزیز...مرسی..تو خوبی؟؟
مرسیییییییییییییی ممنونم واقعا..حتما به درد میخوره میرم دنبالش پیداش میکنم حتما...

منم دلم خیلی واست تنگیده..واقعا خوشحالم کردی گلم...

اقلیما پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
کجایی؟
هیچ معلوم هست کجایی؟
کلی آف گذاشتم واست!!!
هر جا هستی خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیما جان...
همینجاها...
نوچ..خودم نیدونم کجام..
جدی؟؟ هیچ کدومو نتونستم بخونم..گریهههه...
ممنونم..تو هم همینطور عزیزم...
فعلا...

پسر یخی جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.ice-boy2020.mihanblog.com

سلام

اول شدم یا تاییدیه داره

سلام اقا...

اولی شما..:دی

پسر یخی جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.ice-boy2020.mihanblog.com

یه چیزی بگم ... منم همیشه وبت میومدم ولی نظر

نمی زاشتم ... هر وقت که پیشه نسی میومدم به تو هم

سر میزدم ... ولی خوب اینبار گذاشتم


میبخشین ... فعلا؛ بای

اهان..

مرسی از لطفت پسر..

ممنونم واقعا...

بازم مرسی...

هیرودیا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

سلام.
خوفی آیا؟

سلام هیرودی جان...

مرسی گلم...

سمیرا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ

جانم؟؟

بنفشه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

زود بیاااااااااااااااا
خوب؟

چشم گلمممممم....

یاسی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلااااااااااام
علی چطوری؟ خوش میذگره با اون کامی داغون؟ آخی طفلکی پس امشب بران آف بذارم حرص بخوری نتونی بخونی؟:دی

سلامممممممممممممممم یاسی خانومی گلم...
بد نیستم مرسی...
اصلا و ابدا که فقط خوش نمیگذره با این کامی داغون اونم..:دی
نههه..حرصم نده..:دی

مـــریم یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://maryam-1.blogfa.com

با همه ی این احوالات به قیافت نمیاد عصبانی باشی ... داری میریزی تو خودت ؟؟

خندهههههههه...اره..:دی

shiva یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://mahighermez.blogsky.com

سلام !
البته می دونم چیزی که میگم زیاد مهم نیست ولی خوب من میگم!!
شما توی لینکهات وبلاگ منو زدی بلاگ فا در صورتی که من اسکایم بعد اون وبلاگ یه نفر دیگست که اسمشم شیوا نیست !
یا اسم اونو درست کنید یا بلاگو یا هر دو!
به هر حال امیدوارم زودتر کامتم خوب بشه!
بای

سلام عزیز..
اره میدونم.دوتا بودین..کلا قاطی شد..درستش میکنمحتما حتما..ممنونم گفتی عزیز..مرسییی...

افتاب دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://aftab-memaran.persianblog.ir

یه وقت با این همه عصبانیت خودکشی نکنی/؟؟؟
یوهاااهاهاهاهاهاااااااااااااااااااااااااااااااا

خوب شد به دادم رسیدیا..وگرنه نزدیک بود خودکشی ناموفق کن..:دی

افتاب دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://aftab-memaran.persianblog.ir

از فرط عصبانیت یک وقت اقدام به خودکشی و چه بسا خودزنی نکنید یه وقت؟

چشممم..چند بار چند بار..فهمیدم دیگه..:دی..مرسییی...

شازده کوچولو دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://shazdekoochooloo8668.persianblog.ir

سلام ژیگولو خان
فکر کنم کامی جونت دچار دپرسینگ حاد شده
یه طبیب ببرش دوا درمونش کن

سلامممم...
اره منم فک کنم..باید خوبش کنم حاا..:دی..
اره..حالا درستش میکنم..

راستی...مرسی از اومدنت..

مریم دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

وووووووووی....
سلام...خوبید آقای عصبانی؟
مزاحم نمی شم.
فقط اینکه هیچی تو دنیا اون قد ارزش نداره که اعصابت خورد شه به خاطرش...
خوش باشی...
بابای

سلامممممممممممممممممم مریمی...
مرسی..بد نیستم..:دی
اختیار دارین..بعد عمری اومدی اینجا..اینا چه حرفیه...
اینکه اره میدونم..ممنونم مرسی بازم...
تو هم همینطور...
فعلا..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

دینگ

دینگ دینگ..:دی

اقلیما سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
خوبی آیا؟
می گما این چیزی که واسم تو کامنتم گفته بودی راسته؟؟؟
پس ریاضی چی میشه؟؟
راستی اگه یاهو مسنجرت خرابه،از این سایت استفاده کن.
www.meebo.com
خوش باشی.
من آپم.
فعلا بای تا های

سلامممم اقلیما جان...
مرسییی..تو چطوری گلم...؟
اره دیگه..راسته راسته...
درست شد رفت پی کارش...
مرسییییییییییی از راهنماییژت عزیز...
تو هم عزیزم..فعلا...

نوشی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

نه خدایی هدف ات از تهدید چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماکه این همه تهدید و تشویق کردیم بعد عمری اومدی کامنت تاییید کردی!!!!!!!!!
پست جدیدت کو؟؟؟؟؟؟؟
فک کردی ما یادمون میره؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتی امتحان دادی قبول شدی...شیرینیو کشیدی بالا هیچچچچچچچچچ............تو قول دادی مارو ببری صفا:((((((
تو قول داده بودی..قوللللللللللللللللل

خندهههه...
هدفم تهدید بود دیگه..که بیای بنویسی...
تو که مث من تنبل نیستی که..یا هستی؟؟ :دی...
امشب یا شایدم فردا مینویسم گلم...
چیو؟
نه بابا..من یه دفعه که رد شدم دیگه هم نشد برم...من قبول بشم شیرینی تو یکی رو حتما میدم...
اونم حتما..میریم یا بچه ها عشق و حال و صفا...
هنوزم هستم سر قولم دیگه...قبول بشم میریم..

من چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

سلام .. هنوز که سیستمت خرابه .. ای باباااا

سلامممم عزیز...

اره تا امروز جمعه هنوز خراب بود..امروز درستش کردم...

تو خوبی؟؟ چرا وبلاگت باز نمیشه؟؟

بهاره جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

سلام ژیگولوی ژیگول خودمون ! تنها ژولیده ی دونیای وبلاگستان!! :دی
آقا عصبانی نباش بی خیال دیگه ! خدایی این کامیت اینجوری نباشه خودت تحمل نمی کنی! می ری ویروسی چیزی میندازی به جونش! عادت کردی بهش دیگه! این الان مونسه توئه ! کم غر بزن به جونش !
شیکارچی هم که شدی ! :دی قتل و اینا نکنی یه وقت ها !!

سلامممممممممممممم بهار خانومیه عزیز...خندههه...
عصبانی نیستم دیگه...اونشبی یخورده هارت و پورت کردم حساب کار دستش بیاد کامی خان..:دی
من تحمل میکنم با هر مکافاتی هست..ولی عمرا این داداشم تحمل نمیکنه سر ۳ روز باز یه ویروسی چیزی میندازه به جونش یوخت دلمون نگیره..:دی
نهههه...قتل و فقط نمیکنم..:دی

بهار شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://baharane.parsibox.com

نمی دونستم اینجا چند تا بهار داره وگرنه آدرس وبلاگمو از همون اول میزاشتم

ااااا...اره دیگه یه دونه دیگه بهار خانومم داریم...با اون اشتباه شد..ببخشید..اره دیگه واسه اشنایی هم که شده بود ادرستو باید گذاشته بودی دیگه..به هر حال مرسی...

نگین شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام علی جونم
خوبی ؟
پسر من قبلا هم این حرفو بهت زده بودم
یادته ؟ (نیش)
گفته بودم که نصف حرفای وبلاگت تو اینه که کامی خرابه
ببین اینو بده یه آبنبات بگیر (نیش) چطوره ؟
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
معلومه تو با این کامی چیکار میکنی اینقدر ویروسی میشه ؟
اههههههههههههههههههههه
یه دفعه میبینی منفجر شد خیاله همه رو راحت کرد (خنده)
هوارتا بوسسسسسسسسسسسسس

سلامممممممممممممم نگین خانومی گلم...
مییسی...
ارهههه...چه جورم..:دی
نههه...۲ تا ابنبات میگیرم یکیشم میدم به تو ..:دی
من کاری نمیکنم به خداا...این داداش گرام میرن تو سایتای که یخورده مورد اخلاقی دارن..بعد هیچی دیگه...:دی
ایشالا..ایشالا..اول از همه خیال خودم راحت میشه...:دی
هوار هوارتا بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس...

شازده کوچولو شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://shazdekoochooloo8668.persianblog.ir

سلام
ژیگولو جان
همینطوری رد میشدم گفتم اگه اجازه بدین لینکت توی وبلاگم بذارم

سلامممممممممممم شازده کوچولو جان...
مرسییی..خوشحال میشم عزیز..منم با اجازه لینکت میکنم..ممنون...

سایه سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ق.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir

سلام
حالا چرا اینقدر عصبانی؟
خوبی؟
ببخشید یه مدت بی معرفت بودم.
شاد و موفق باشی

سلامممم عزیز...
نه زیاد نبوده...:دی
مرسییییی..تو خوبی؟/
نه عزیز..اینا چه حرفیه..ههمون مشکلاتی داریم..ولی به یاد هم هستیم...
مرسییی..تو هم...

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

اوکی...مرسی...

شازده کوچولو پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.shazdekoochooloo8668.persianblog.ir

سلام ژیگولو خان
ممنون که تشریف اوردید به ستاره ی ما
باز هم بیا
در ضمن قالب شما هم بسی زیباست

سلامممممممممممم شازده کوچولو عزیز...
خواهش...
چشم...
مرسیییی..نظر لطفته...

یاس پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://myrules.blogfa.com

من نمیدونم به خدا این خطوط اینترنت یزد چه مرگشه!!!!!
کامی من تهران هیچ کوفتی نیمگیره تا میاد اینجا ویروسه که از سر و کول کامی جان بالا میرن.
ایشالا زودی درست بشه

مرگشههه..مرگه بی درمون..:دی
کلا روابطشون احتمالا خیلی خیلی خوبه خطوط اینترنت و این ویروسا..:دی

مرسی یاسی جان...ممنونم...

گیلاس (منظ) پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ

میگم نمیشد حالا روی یه پست دیگه pause میشد؟؟!!
ما اعصاب نداریمااااا
چشمک

خندههههههههههههههه...

فردا شب ایشالا پلی میشه...:دی

اوه اوه تو که اعصاب نداشته باشی وضعیت قرمزه دیگه...فراررررررررر...

بوس..(چشمک)...

پت!!!!!!!! جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلام عزیزم خوفی چگارمی کنی

سلام...

مرسییی...بد نیستم..شما خوبی؟؟

مرسی اومدی عزیز...خوشحالم کردی...

منا شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
سری به من نمیزنی؟
بعد یه عالمه مدت اومدم و منتظر حضورت هستم

سلام گلم...
مرسی...
چرا دیگه..میزنم...
چشم..حتما...ممنونم مرسیییییییی...

پت یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

سلام....
نمیدونم... تا حالا پیش نیومده بود کامنت دونیم کسی رو اذیت کنه!..... بچگی کرده! :))
تو هم که آپ نمیکنی هنوووووووووووز!

سلام عزیز...
منم نمیدونم...:دی...منو یخورده کرد...اذیت و البته کردا...:دی
اره بابا..بخشیدمش..:دی
نیدونم..حسش نیست یخورده...

من یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

ای بابا هنوز که عصبانی هستید !!

نه عصبانیت که خیلی وقته تموم شده..جاشو داده به بی حسی و ت ن ب ل ی...

تو خوبی عزیز؟؟

مرجان دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام بر باقلوا جون :دی نه ببخشید سلام بر ژی ژی جون (سووووووووووت)

حالت خوبه ؟
برو بابا توام همش کامیت خرابه یا امتحان رد میشی ((= همون بهتره خودتو بسپری دست منو گیگیلی رنده ات کنیم با پیاز و گوشت چرخی قاطیت کنیم باهات ژیژلِت درست کنیم ((=
غشششششششششششششمولک

چه خبرا ژیژک ؟

قربونت
بای فهلند

سلاممممممممممممممممم خانوم خانوما...

مرسی بد نیستم..تو خوبی خانوم ناپیدا؟؟
خندهههههههه..من در اختیار تو اون گیگیلی شیطونم دربست...هرکار دوست دارین بکنین شما دوتا...
: دی مولک...

خبر خاصی نیست..سلامتی..تو کجایی؟؟ چرا نمینویسی..دلم واسه اون نتیجه گیریای اخلاقیت تنگ شده..واسه اون شیطونیات..اگه یه جایی مینویسی منو خبر نکنی خیلی نامردیا...

بازم بیا اینطرفا..خوشحال میشم مرجانی...
فهلا عزیزم...

پت!!!! سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام منم خوبم یه وقت به من سر نزدی ها به روزم بدووووووووووو

خداروشکر که خوبی...سلاممممم...

میام..حتما...

منا سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

مرسی داداشی که تولد عسلم رو تبریک گفتی
اگه یک هزارم عشقی که بهش دارم رو درک میکرد این تولد رو براش بهترین روز زندگیش میکردم
حیف که باورم نداره و ازم دوره
جون ابجی برام دعا کن که باورم کنه

خواهش میکنم عزیزم...
ای بابا...چرا درک نمیکنه..من به جای اون بودم گلی مث تو دوسش داشت فقط درک میکردم...
ایشالا که درست میشه همه چیز عزیزم..ایشالا...ناراحت نباش...دعا هم چشم.حتما...

باران چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام داش علی
خوبی؟
مشکلت حل شدههههه؟نکنه نیومدی هنوز ادامه داره ها<
باید نتیجه رو بهم بگیا
برام دعا کن امتحان دارم
بای

سلامممم ابجی خانومی عزیزم...
مرسییی...
نیدونم..نههه..ارههه..نیدونم..:دی
نتیجه چیو؟؟
چشممم حتما عزیزم..ایشالا که موفق باشی..دعاتم میکم حتما عزیز...
فعلا...

نوشی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

یه احساسی بهم دست میده هی میام این پستو میبینم بابا اسرع وقت خیلی وقته تموم شده ها...دل تنگیم بسیار

سلاممممممممممممممممممم نوشی جون...اخیییی..شرمنده به خدا...حسش نبود..کار زیاد دارم..نمیدونم..ولی امشب حتما حتما دیگه مینویسم یه چیزی...
منم همینطور به خدا...خیلی زیاد...

سامیه چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.tintinior.persianblog.ir

اوه چه عصبانی ... خدا به خیر کنه ..
راستی سلام .. خوبی بی وفا؟

ســــــــــــــلام سامیه جان...

نه بابا..عصبانی نیستم دیگه...حسش نبود که بنویسم...
سلام..:دی

من بی وفام؟؟نه به خدا...اره خوبم.بد نیستم..تو چطوری؟؟

دوست پاییزی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ

سلام
کجایی پس؟؟ چرا دیگه آپ نمیکنی؟؟
امیدوارم که خوب باشید

سلاممم دوست جون...
همینجاهام...حسش نبود چند وقتی...
مرسی..خوبم...بد نیستم...
ممنونم از به یاد بودنت..

بهاره پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

این شکاره شکارت کرد یه آبم روش !

کجا رفتی؟!‌نکنه تو جنگلای آمازون رفتی دنبالش گم شدی حالا؟!

سلام بهار خانومی...

خندهههههههه...:دی..اره فک کنم..خودمم ویروس تنبلی گرفتم...

همینجاهام...اره فچ کنم...ولی فک کنم حالا دیگه پسدا شده باشم..:دی

سمیرا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.goldgirl.blogsky.com

سلام
همه با معرفتها......مرسی که اینقدر به من سر میزنی حالمو میپرسی خلاصه حسابی مارو چوب کاری میکنی.......
از دست ویروس هم زیاد قاط نزن ..خودش به نوعی موهبته

سلاممم سمیرا جان...حالا چرا میزنی عزیزم؟؟ اخه وبلاگ خودمم من نیومدم چند وقته...به قول خودت چوب کاریمون نکن..همیشه به یادتم..میام عزیزم بهتم سر میزنم...

موهبت که نمیدونم هست یا نه..ولی هست دیگه..پیش میاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد