سوت...

ســـــــــــــــــــــــــــلام سلامممم سلاممممممممم...

من هزارتا سلامم بکنم ایندفعه دیگه بازم کمه فک کنم...

خوبین؟ خوشین؟ خوش میگذره؟

 

چیکار میکنین با امتحانا..کشتی میگیرین حسابیا..آره؟؟ ایولللل...

راستشو بگین توو این مدت وقتی میومدین اینجا هی با این پست ناهنجار عصبانیت روبرو میشدین چقد فحشم میدادین؟؟

خب دیگه..تا یه هفته بعد از اون پست کامی جان همچنان پنچر بودن بعدشم که دیگه ویروسشون به بنده منتتقل شد و دچار یه نوع تنبلی حاد گشتیم تا الان که دیگه در خدمتیم...

خب از کجا شروع کنم و چی بگم؟؟ توو این مدت خیلی کارا کردم و از اینا...

اول از گوشی خریدنم بگم...

اره دیگه بعد کلی رنج و مشقت و مرارت(درست نوشتم؟) و اینا از دست اون گوشی عهد قلقلک میرزایی رهایی یافیتیم خودمان را و ۵ شنبه هفته گذشته یعنی قبل از تاسوعا عاشورایی رفتم یه ن وک ی ا ۵۶۱۰ گرفتم...سری جدید نوک یاست و به نظرم باحال اومد...خلاصه منم که خرید کردنم کلا اینجوریه که همون لحظه اول از یه چیزی خوشم اومد و به دلم نشست میخرمش از همون مغازه..دیگه هم حوصله پرس و جو ۳۰۰ تا مغازه قیمت گرفتن و اینکارارو ندارم...کلا خریدام اینجوریه..شکر خدا تا حالا یادم نمیاد ضررم کرده باشم...حالا اگه شد عکسشم میزارم اینجا...خلاصه که اینجوریاست...۳۲۴ هم قیمتشه اینجا البته...این از گوشی خریدنمون...

دیگه اینکه...ما همچنان داریم امتحان شهریمون رو میدیم...دو دفعه با اجازتون رد گشتیم...دو هفته پیشی هم که یخبندون شد امتحان نگرفتن..اینهفته هم که بازم به خاطر سردیه هوا اتوبوس قراضشون یخ بسته بودو بازم امتحان نگرفتن...اینم بگم که یادتونه چند وقت پیشا میگفتم امتحان تپه رو بدم دیگه بقیش حله؟ ولی من الان و در این تریبون حرفمو تگذیب میکنم به شدت..حاضرم ۱۰ دفعه دیگه امتحان تپه رو بدم ولی با اون اتوبوس پکیده نرم امتحان شهری بدم...خدایی داغونه ها..باورتون نمیشه هر دو دفعه ای که رد شدم به خاطر خرابیه اتوبوس بود...خلاصه که اینجوریاست و ما همچنان الافشیم به شدت...حالا باز رفت واسه دو هفته دیگه یعنی ۱۶/۱۱...ایندفعه دیگه هرجور شده باید قبول بشم که دیگه حوصلم داره سر میره ها...دعام کنین...

خب اینم از پایه یک گرفتن ما...

دیگه ترش اینکه...هومممممم؟؟؟

خدایی برف و بارون حال کردین..ایوللللللللل خدا جون دمت گرم..حال دادیا اساسی...با همه سختیاش و خرابیاش و مشکلاتش ولی باحال بود توو این ۲۰ روز ۱ ماه گذشته...مزه یه زمستون واقعی رو چشیدیم بعد از چند سال...خیلیا کفری و عصبی بودن هنوزم هستنا..زیاد میبینم من  مردمو که دارن دری وری میگن و کلا میترسن از این هوا..ولی به نظرم دیوونه ان..هوا به این باحالی..خدا جون دمت گرم..خیلی خیلی شکرت...این هوا و این برف و بارونات نعمت بزرگیه..بازم بده بیاد...

دیگه اینکه...

اول یه عرض تبریکی داشته باشم خدمت دوست خیلی خوبم... سمی خانوم...اول بهمن تولدش بود..بهت تبریک میگم تولدتو عزیز..ایشالا که همیشه شاد باشی و موفق پیروز...

دوم اینکه یه عرض تسلیت خدمت اون یکی دوست عزیزم...نسی خانوم..که دو تا از دوستاشو توو ۲ روز پشت سر هم از دست داد...ایشالا که با خوندن این حالت بدتر نشه...تسلیت میگم بهت عزیز...ایشالا که دیگه از این اتفاقات ناگوار پیش نیاد واست...

خب...دیگه چی؟؟

دیگه اینکه بلاخره بعد سرما خوردنای شدید شبا تو این اتاقم از سرما لک لک(لک لک نه ها...لک لک..با کسره خونده بشه) لرزیدنام بلاخره عزممان را جزم نمودیم رفتیم یک عدد بخاری خریداری نمودیم و راحت گشتیم تازه انگار فهمیدیم اوه اوه..خیلی هم خوب شده است هوای اتاقمان و ما میتوانستیم خیلی زودتر از اینها این کار رو میکردیم و خودمان را شبها در این اتاق از سرما سیاه نمیکردیم...و در این زمان است که زندگی شیرین میشود...

اولش از همه جای این خونه سردتر بود این اتاق بنده یعنی میرفتم بیرون تو حیاط تازه گرم میشدم..ببین دیگه چی بوده این اتاق...ولی الان دیگه همچین گرم شده که نگو..بابام میاد بعضی وقتا تو اتاقم میگه ایوللل..ادم بخواد توو این خونه همه جاش گرم بشه باید بیاد اتاق تو...و ما این یک دفعه رو بسی شانس اوردیم...تازشم این مخمل داداش با زیرکیه هرچه تمامتر سعی داشت که بخاریه خوچکلمان را از چنگمان بقاپد که ما با تلاش هرچه تمامتر و چند عدد خالی بندی دست عوامل مزدور و (همان مخمل داداش) را از دسپرد به بخاریه خوچکلمان کوتاه نمودیم...و همین اینک بسیار خرسندیم..هر کی هم الان به ما گفت ظالم خودشه...اصلندشم...

 

دیگر چه بگوییم..از دست عزیزن که گله ای نیست ور گله ای هم هست دگر حوصله ای نیست...اوهه ببخشید یهو جو گیر شدم رفتم تو ترانه و اینا...

چند روزیست که این شوهر عمه مان...همون پسر خاله سابق که البته با حفظ سمت قبلی شد شوهر عمه مان  یک عدد پیکان عهد تیرکمون شاه خریداری نومده اند..ای میخندیم ای میخندیم ...جای همگی خالی..این بشر کلا کاراش و خودش همه چیزش فیلمه و کر کر خنده...چنان پیرمردی حال میکنه که بیا و ببین...بیچاره این عمه ما..هرچند در و تخته بهم جور امده اند...خلاصه که شب اولی میخواست ماشینشو بزاره پارکینگ..حالا یکی نیست بهش بگه اخه ماشینی که از خودت سنش بیشتره دیگه پارکینگ گذاشتن میخواد..دم در پارکینگمونم یخ بسته و همچنان هم هست همون یخا..خلاصه آی سر سره بازی میکنه شبا با این ماشینش...درب پارکینگ ما که اشهد خودشو خونده فک کنم تا حالا چند دفعه..خلاصه که همینجوریش سوژه خنده بوده این بشر حالا دیگه کامل شده...

دیگه اینکه بر اثر سرما و یخ بستگی و اینا چندتا خسارت جانی و مالی هم به ما خورده...

۱- دو عدد  ماهی عید نوروز خریده بودیم به اسرار مخمل داداش و ما که هیچ امیدی به زنده موندشون نداشتیم میگفتیم میمیرن اینا بعد سال تحویل..ولی خداییش ماهیای باحالی از اب در اومدنو همچنان زنده بودن تا حالا...تو حوض بودنو واسه خودشون حال میکردن..اینسری از اول سرماهای شدید که شروع شد اب حوضمن یخ بسته و دیگه هم اب نشده تا حالا...فچ کنم ماهیای بیزبونمون مردن دیگه ایندفعه...گریههههه...

۲-ناودون یه قسمت از پشت بوممنون یخ زده و بعد یکی دوروزی که هوا بهتر شد و برفای پشت بوم اب شدن چون نتونستن از ناودون در برن از در و دیوار سقف اتاقمون در اومدن و کلا نابود کردن اتاقو...چون این اتاقمونم بلا استفاده بوده بهشم سر نزده بودیم کلا شده بود دریاچه ای واسه خودش...

۳- درخت نارنج دوست داشتنیه من هم از سرما خشک شد بیزبون...

واسه شادیه روح از این قبیل رفتگان ما همچنین تسلای داغ دیدگان این فاجعه فاتحه مع الصلوات(نمیدونم درست نوشتم یا نه)...

 

خببب...دیگه چی بگم؟؟

اهان ۵...۶ ماه پیشی یه ایرانسل واسه یکی از کاگرای بابام خریدم که چون از کشور همسایه بودن ایشون سند مبایل خورد به نام بنده..بعد ۲ ماه یه خط جایزه ایرانسله اومد در خونمون...و ما هم بیخیالش بودیم تا تقریبا یه ماه پیشی...بعد دیگه یه شب اس ام اسا به هیچ وجه سند نمیشد منم یهو یادم اومد ایوللل ایرانسلو دارم...خلاصه که یه گوشی دست دومم توو خونه داشتیم سیم کارتو انداختم توش و ایولللل..حالی بردیم ازش..ولی خدایی با همه مزخرف بودنش یه خوبیاییم داره ها..یکیشم که من کشفش کردم اینه که با این خط میشه به تلفن ثابتایی که کلا قطع شده هم زنگ زد... ...

اینم از ماجرای ایرنسل ما...

 

خب دیگه خیلی وراجی کردم...عقده شده بود فک کنم همش یه جا شده بود..

توو این چند وقته به جز یکی دو جا دیگه تقریبا به همه دوستان خوب و عزیز و با معرفتم خیلیخیلی کم سر زدم...من واقعا شرمنده ام..ولی باور کنین همیشه به یاد همه شماها هستم..دوسستون دارم و خیلی خیلی دلتنگتونم همیشه...میام خونه های قشنگتون...ولی شاید زود به زود دیگه نتونم بیام...ببخشین دیگه خلاصه...

خوب و خوش و همیشه سلامت باشین..مواظب خودتون باشین..فعلا..یا حق...

 

پی نوشت همین الان...عکس گوشیمو گذاشتما..ولی قاطیه این پرشین گیگ..یکی منو راهنمایی کنه که کجا عکس اپلود کنم...

 

پی نوشت چند دقیقه بعد همون الانه...

به راهنمایی گیلی جونم  عکسه بلاخره اپلودش کردم..مرسیییی...

نظرات 29 + ارسال نظر
گیلاس (منظ) جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

اول بگم اووووووووووووول

اره دیگه اولی...قهرماننننن...:دی

پت جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

سسسسسسسسسسسلام!
از کجا بنویسم!؟ اصلا یادم رفت چی نوشته بودی!

سلاممممممممممممممممم...
چه عجب اسمتو نوشتی؟؟ :دی

خندهههه...همین سلامت کار همشو میکنه خیالت راحت...مرسییی...

پت جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

امیدوارم زودتر پایه ۱ بگیری و یه شیرینیه اساسی بدی!
حیف درخت نارنج.... حالا اگه خرمالو بود که بیشتر غصه میخوردم... نارنجو دوست ندارم خیلی! :دی

مرسییی..من بگیرمش..شیرینی اساسی هم میدم...
اره طفلی..ولی فک کنم زیاد یخ نزده باشه..امیدواریی هست هنوز...
من نارنج و بیشتر دوست دارم..توو عید عطر بهار نارنج هوش از سر ادم میبره...

پت جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

ماهیا هم ممکنه یخ زده باشن! میتونی با سبزی پلو بخوریشون شب عید! ایشششششششششششششش

وایییییییی ماهیا رو نگو...زنده ان هنوزززززززز...خوشحالیممممم...:دی

ضایع شدی :دی :دی

سامیه جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.tintinior.persianblog.ir

هوراااااااااااااااااااااااا!! سلااااااااااااااام!!
دوست جونم بودی ... حالا شدی دوست ۴۰چراغیه من ... از این به بعد خیلیا رو باید خبر کنم .. اینجور مواقع!! برم ببینم بعد از عصبانیت چی واسمون آوردی!!

سلامممممممممممممممم سامیه جان...
ایولللللللللللللللل...اره عزیز...۴۰ چراغو عشقست..یادت نره پس دیگه ها..:دی...

باشه گلم..:دی

سامیه جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ http://tintinior.persianblog.ir

گوشی مبارکــــــــــــــــــــــــ!!
اتاق منم همیشه سردترین جای خونمونه!!
بیچاره اون دوستت .. چه جوری ۲تا از دوستاشو از دست داد؟؟
بیچاره اون درختت ..
اوخی خب ماشین ماشینه دیگه ...
منم دیگه برم .. منم مرسی!!

مرسیییییییییی سلامت باشی...
اره..اتاق منم همینجور بد..به جا یخچال همیشه ازش استفاده میکرد مامانم..ولی یکی دوماهی هست خوب شده..با بخاری..:دی
اره طفلی...یکیشون گاز گرفتگی اونیکیشم تصادف..خیلی غم انگیزه...
درخته هم اره گناه داشت..البته فک کنم هنوز زنده است...
اره فک کنم..:دی
منم مرسییییییییییییییی که میای پیشم عزیز..خوشحالم میکنی واقعا...

نوشی جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلامممم ایندفعه بی لنگه کفشششششش
گوشی نو مبارک هوارتااااااااااااااااااااااااااا
خیلی قشنگههه ایشالا به دل خوش
ایشلا یه اتوبوس نیمچه قراضه بیفته بهت که قبول بشی....بابا چقده دنگ وفنگ داره!!!من موندم باز با این همه چچرا راننده های پایه ۱ انقده بد میرن...تو گرفتی خوب رانندگی کنییااااا

سلاممممممممممممممم نوشی جونم..ایولللل خداروشکر..:دی :دی...
مرسیییییییییییییییی هوارتا...
ممنونم چشمای قشنگت قشنگ میبینه عزیز...
اره ایشالا..:دی..اره بابا ادمو کچل میکنه...یادشون میره حتما..:دی...چشممممممممم قول میدم...

دنیای خصوصی خصوصی من جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.aarmita.blogfa.com

سلام خوبی چه عجب نوشتی بخاریت و گوشیت مبارک ایشالا این دفعه هم امتحان اتوبوس سواریت را قبول می شی موفق باشی بازم بنویسی ها باز نری حاجی حاجی مکه

سلاممم عزیز...مرسی..تو خوبی؟؟
خواهش میکنم..:دی..ممنونم مرسییییییییییییی...
ممنونم..ایشالا...
چشمم حتما..:دی

مرجان جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام ژیژک ؛)

تو هنوز روده ات درازه همچنان ؟ بابا اینهمه برف اومد هوا سرد شد چرا روده تو دراز تر شده (گریه) ما که شنیدیم اجسام :دی توی سرما منقبض میشن حالا این وسط روده تو برعکس عمل کرده دیگه نیدونه ((= نکنه تو از جنس پلاستیکی ؟
غششششششششششششششششمولک

الهی من بمیرم واسه اون ماهی هاتون که الان توی حوض یخ بسته ان :( میگم ژی ژی کاش یخ حوض رو میشکستی درشون میاوردی :(

ژیژی من فهلن نمی نویسم (سووووووووووووووت)
ای بر دماغ آدم دروغگو لعنت ((=

من وبلاگ که ندارم ولی موقتا وبلاگ یکی از بچه ها دستمه و اونجا می نویسم :)
امین رو میشناسی ؟ نیمکت رو چی ؟ غریبه چی ؟
بابا اینجا می نویسم دیگههههههههه (گریه )

اینجا : www.myonlyseat.blogsky.com

تصمیم نداشتم خبرشو به بچه ها بدم ولی بعضی هاشون اومدن اونجا سر زدنو یافتن و یه عده گله گذاری که خبر ندادی و اینا ، تازشم گفتی اگه بهت نگم نامردم :| (غشمولک) این شد که بهت گفتم ......
حالا اگه یکی بیاد این کامنت منو بخونه میگه با تو پارتی بازی کردم ... خدا به من رحم کنه ...... آیییییییی مرگ بر گیگیلی ((=

قربونت
بای فهلند :)

سلاممممممممممممممممممم مرجانی...
ارهههه چه جورم..چند وقت بود ننوشته بودم رودم کش اومده بود..:دی :دی
نه من جنسم خوبه..خارجیه..هرکی بده راضی بوده..:دی
چشمولککککک...

خدا نکنهههههه..گریه نکن یه خبر خوب بدم بهت...ارههه زنده ان هنوز هر دوتاشون..:دی..ایوللل..ماهیای ما قوی ان..ماشالا البته..:دی

کتک میخوای که نمینویسی..شاخت میزنه وبلاگ؟؟؟؟

الان که دیگه خوشسبختانه..:دی..مرسییی..میام میخونم عزییز...

نخیرممممممممم نامرد نیستیییی..:دی
مرسیییی که بهم گفتی عزییز...

نه من یواشکی تایید میکنم کسی نخوونه...:دی

فدات..فعلا...

بیژن جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.ritajoon.blogfa.ir

منتظر باش تا من بیایم و منتظرم که تو بیایی
.
.
.
.
برگشتم

به سلامتی....خوب کردی برگشتی...

گیلاس (منظ) جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااام
نخیرم! با سلام کردن حل نمیشه! تو ایندفعه هر چی کتک بخوری کمه!!!!
زبووووووووووووووووووووون
من هنوز موندم تو مرارت رو میخواستی چه جوری بنویسی!!! مثلا با کدوم ر ؟؟؟؟!!
گوشیت هزار بار مبارک باشه!! اصلا روزی یه بار دکتر برام تجویز کرده بیام گوشیه تو رو تبریک بگم (: :دیییییییی
البته اصلا گوشیت خوب نیستااااا!!! مخصوصا رنگشش!!! اییییییییشششش!!! گوشی فقط باید صورتی باشه! اینو بهت انداختن!!!!
:دییییییییییییی
زبوووووووووووووووووووب
بووووس

من فک کنم تو نباید پایه یک بگیری!! حالا اینجوری نیگام نکن!!! خب به من چه! از ۳ دفعه هم گذشت! قسمت نیست دیگه!!!
( به نظرت چند تا مثل من برای تضعیف کل روحیه آدم کافیه؟؟!!)
دعا میکنم که ایشالا قبول بشی
چشمک

دیگه ترش اینکه..
آره حال کردیم:دییییییییییی
کلا یه سری آدما نشستن که به همه چی گیر بدن! بیخیل دادا! این تعداد اصلا نظرشون اهمیت نداره!!!! هوا گرم میشه میگن چرا گرمه! سرد میشه میگن چرا سرده!! ایییشششش
بیام بزنمت؟؟؟؟؟!!
دیگه اینکه ... به من چه!
خب... دیگه!!
واقعا زودتر از این به فکرت نرسیده بود که میشه با یک عدد بخاری ! فقط یک عدد بخاری هوای سرد رو گرم کرد؟؟!!! فک کنم توی سرمای اتاقت ذهنت یخ بسته بود که به فکر بخاری نبودی!!!!!
چشمک
بووووس
الان من به مخمل داداش حسودیم شد!!! چونکه ...
هوووم!!

غشششششششششششش
یعنی حال کردم با این شوهر عمه پسر خاله!!
خیلی کارش درسته!!! شدیدا عاشق شدم الان!!!
باز اینجوری نیگا کرد!! من به زن و بچه اش چی کار دارم!! اگه وقتشو زیاد کنی بیشتر میخندم! ممنون میشم! همین!

دلم بلای ماهی کوکشولو ها سوخت! چلا زودی یخ رو نشکستین که نجاتشون بدین!! گناه داشتن حیوونکی ها!!
ناژژژژژی!!!
دلم برای درخت نارنجت هم سوخید!! اونم گناه داشت!!! حالا یه برنامه بریز برای روز درخت کاری دست در دست
هم دهیم به مهر یه درخت دیگه بکاریم!

این قضیه تلفن ثابت قطع شده و اینا رو نفهمیدم چی شد!! یعنی چی اونوقت؟؟!!

تو هم خوب و خوش باشی و سلااااااامت
مواظب خودت خیلی باش
چشمک
بووووووس

خواهش میکنم! !!! این ۲ کلام که دیگه تشکر لازم نداشت عجیجم!
بوووووس
قلبوووونت




سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم... :دی..

اوه اوه..نزن حالا..بسه دیگه...حل میشه..حالا تو یه امتحانی بکن...:دی
خندههههههههههههه..خودمم نیدونم والا...:دی..
مرسیییییییییییییییییییییی..چه دکتری بوده این دکتر که تو رو هی به زحمت میدازه خب با این تجویزاش...
خندهههههههههههه..اره دیگه کلاه سرم گذاشتن نامردا..:دی...

میگیرمممممممممممم..۳۰ بارم بشه میگیرم من اخرش..:دی..مرسییییی...

اره دقیقا.راست میگی...هرچی میشه دارن غر میزنن.اصلا خوشم نمیاد از اینجور ادما...

واسه چی بزنیم حالا..؟؟ :دی
نهه دیگه زودتر از این به فکرم نرسیده بود..:دی :دی...بخاری اصن چیه بابا...تازه کشف شده فک کنم.:دی

مخمل داداش کجاش حسودی داشت الن؟؟ :ئی :دی
اهاننن..:دی

ای دختر شیطوننننننننننننن..اره بابا کر کره خنده ان این دوتا با این کاراشون..:؛دی

ماهیا زنده ان هردوشون عزیزم..ارههههههههههه..:دی
شما دلت نسوزه عزیزم..درخت نارنجه هم یکمی سرما خورده خوب میشه ایشالا...:دی


حالا این قضیشو بعدا بهت میگم درست حسابی متوجه بشی..:دی

چشمممم.تو بیشترررررررررررر...
بوووووووووسسسسسس...

نه گلم..خیلی هم لازم داشت..مرسی...
بوس..فعلا...

شهرزاد شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام علی ژیگولیییییییییییییییییییییه گل گلاب:
صلوات بفرستین ....
ژیگولو خان وارد میشوند....!!!
بابا این کامیت ما رو کشته.....
خوبی عزیزم؟؟؟؟
مبارک گوشی و بخاریت....
گوشیه قشنگی؛کلا نوکیا یه چیز دیگسسس...ایشالا به شادی ازش استفاده کنی گلم...
فکر نمیکنم که ماهی هاتون مرده باشند....چون آب از رو یخ
زده زیر آب گرم...
ولی زمستون خوبی داشتیم به معنای واقعی زمستون بود...
من که عاشق سرما و زمستونو برف و بارونم.....تو هم انگاری این طوری..؟؟؟؟؟!!!
ایشالا این پایه یکتم بگیری راحت شی...
امیدوارم که همیشه خوش و سرحال باشی عزیزم....
فدای تو
یا حق!!!!

سلامممممممممممممممم شهرزاد خانومیه عزیز...
الهم صلی علی محمد و ال محمد...:دی
ای شیطوننن...
منو که خیلی وقته کشته...کفت پنجمیم..:دی..
مرسی گلم..اره خوبم..تو چطوری؟؟
مرسیییی ممنونم...
مرسییی عزیزم.اره قشنگه..مممنونم...
ارهه رست فک کردی.هوز زنده ان..
ارههههه دقیقا..حال نمودیم...
اره دیگه...خیلی حال میده...
ایشالا...
مرسییی ممنونم..تو هم همیطور عزیزم..
فدات..فعلا گلم...

شهرزاد شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام ژیگولیییییییییییییییییییییه گل گلاب:
صلوات بفرستین ....
ژیگولو خان وارد میشوند....!!!
بابا این کامیت ما رو کشته.....
خوبی عزیزم؟؟؟؟
مبارک گوشی و بخاریت....
گوشیه قشنگی؛کلا نوکیا یه چیز دیگسسس...ایشالا به شادی ازش استفاده کنی گلم...
فکر نمیکنم که ماهی هاتون مرده باشند....چون آب از رو یخ
زده زیر آب گرم...
ولی زمستون خوبی داشتیم به معنای واقعی زمستون بود...
من که عاشق سرما و زمستونو برف و بارونم.....تو هم انگاری این طوری..؟؟؟؟؟!!!
ایشالا این پایه یکتم بگیری راحت شی...
امیدوارم که همیشه خوش و سرحال باشی عزیزم....
فدای تو
یا حق!!!!

هادی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.iran0711.blogfa.com

سلام وبلاگ عالی دارین من لینکتون کردم شما هم میتونید لطفت کنید.ممنون

سلاممم هادی خان..مرسی از لطفتون.چشم در اولین فرصت..

پرشیلا شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام خوبی؟
ممنون که اومدی
هنوز آپ نکردم اما اگه بیای خوشحال می شم
یا علی....

سلامممممممممممممم پرشیلا جان...چشم حتما..در اولین فرصت میام عزیز...
فعلا..یا حق...

بهاره شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

به به آقا ! گفتیم حالا بعد این شکار با یه ماده شیری چیزی بر می گردی !! چیکار کردی پس؟! رفتی شکار گوشی موبایل؟!
خیلی مبارک.عکسشو دیدم.قشنگ بودم و خوشم اومد منم.آخه منم قراره گوشیمو عوض کنم.اما کلا من سونی اریکسون حال می کنم.یعنی اولا که موبایل نداشتم فک می کردم گوشی یعنی نوکیا ! و خوبه البته.اما یه جورایی الان بیشتر با سونی اریکسونم.یه چیزاییش راحت تره.استفاده کرده باشی،مقایسه کنی خودت می دونی چی می گم.
امتحان شهری هم خودتو ناراحت نکن.می قبولی ایشالا! پیکان شوهرعمه و بخاریتم مبارک !
اینجا بودی چی می گفتی! اینجا برف می یاد چه جوووور ! ما غربیم آخه خودت حساب کن شما وسط کویر!!! سرما ندیدین!!!‌:دی البته بی انصافی نباشه.من خودم یزد زندگی کردم (گفتم قبلا) و اونجاها به خاطر خشکیش اتفاقا خیلی سرد می شه.خوبه الان به هرحال بخاری خریدی.لوله ایناشو چک کن گاز نده یه وقت.خلاصه واظب خودت باش خطرناکه ! ژیگول ژیگولی!!! :)

سلاممم بهار خانوم...نه بابا ما شکارامون بر عکسه..:دی
مرسی عزیز...ایولللللللللللل مبارکه...
من با دوتاییش حال میکنم..یه چیزایی از نوکیا واقعا خیلی عالیه که عمرا سونی نداره یه چیزایی هم از سونی داره که اون نوکیا نداره..کلا در حد همن...دوتایشونم باحالن..هرچی خریدی مبارک باشه ایشالا...
مرسیییی عزیز..ایشالا...
ممنونم...
سرما که به خدا سرمای کویر به قول خودت مذخرفه...خشکه..استخونه ادمو میترکونه..خیلی سرماش بده...چشمممممممممم اطاعت میشه..مواظبم خفه نشم..:دی
ممنونم به یادمی...مرسییییی...

اقلیما شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام
شه طوری یا نه؟؟؟
خوفی؟
شه عجبا!!!
من می دونم تو اصلا واسه ی گوشی خیلی پرس و جو نکردی!!!!
خوب هم گوشی نو مبارک هم بخاری!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممممممممممممممم اقلیما جان...
خوفم مرسییی...
عجبی نیست...هستیم در کنارتون...
من یه دفعه ازت پرسدما..حالا دیه ضایمون نکن دیگه..:دی
ممنونم مرسی عزیز...
تو هم عزیزم...
فعلا...

باران شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ

کلی نوشتم پاک شد
گریهههههههههههههههه
برمیگردم

سلاممم گلم.عب نداره عزیزم..گریههه نکن.....بوس...

دوست پاییزی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
چه عجب!!
اول اینکه گوشی جدید مبارک
دوم اینکه انشالله این سری قبول میشید
سوم اینکه خوش به حالتون بخاطر سرما
چهارم هم بخاری جدید مبارک
پنجم هم تسلیت بخاطر ماهی ها و درخت نارنج عزیزتون

امیدوارم که این ویروس کامی و ویروس تنبلی از خونتون رخت ببنده بره....
شاد باشی

سلامممممممممممممممم دوست جون عزیز...
:دی...
ممنونم مرسیییی...
ایشالا..مرسی...
اره انگاری..اونجا هوا سرد نمیشه؟؟
ممنونم مرسی عزیز...
اینو باید پس بگیری..هردوشون زندان..هم ماهیا هم نارنج...:دی

ایشالاااااااااا..:دی
ممنون..تو هم عزیز...

زری دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ق.ظ http://respina00.blogfa.com

سلام خوبین

چه خبره اینجا


راستی من یه اپ کوچولو دارم من که گفتم همیشه همینه ............... زندگی و زندگی

سلاممم عزیز...مرسی..تو خوبی؟؟

چی چه خبره..هیچ خبری نیست...

ارهه.مرسییی..خیلی قشنگ بود..اودم و خوندمش...

ش سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

جانم؟؟

شکسته بال سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.shekastebal.blogsky.com

سلام صد هزار تا سلام
خدا نگهداره پدر ومادر مخترع ایرانسل رو . بالاخره نمردیم و دیدیم ایرانسل یکی رو شاد کرد.
به دنیای کوچولوی ما هم سفر کن تا لااقل یکی منو شاد کنه
مواظب خودت باش

سلاممممممممم...
اره..این یه مورد کارش خیلی خیلی شادمان کرد..:دی
چشم عزیز..میام به دیدنت...
چشم.شما هم...مرسیییییی...

نوشی سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

جونه من یه بیست روز دیگه کامنتا رو جواب بده

خندهههههه..نه نمیزارم به بیست روز و اینا بکشه نوشی جون..:دی

منا چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

سلام داداشی خوبی؟
گوشیت مبارک
اون عکسه که از گوشیت گذاشتی قبل و بعد رژیمه دیگه نه؟
خدایی به گوشیت چه رژیمی دادی انقدر باربی شد؟
ایشالله تو اون امتحان کذایی هم قبول شی
ولی خدایی شغل قحطیه که میخوای راننده اتوبوس و کامیون شی؟
ایشااله یه بار واست یه شعر میذارم از همونایی که پشت کامیونا و اتوبوسا میذارن
تو هم پشت اتوبوست بنویسش
خوش باشی داداشی
بازم میام

سلاممم منا جان..مرسی گلم..تو چطوری عزیز؟؟
ممنونم مرسییی...
خندههه.اره توو رژیم بوده..نه خب کشو عکس دومی بازه لاغرتر به نظر میاد دیگه...
ایشالاااا...
فعلا که دارم گواهیتامشو میگیرم..تصمیم واسه این شغل قطعی نیست هنوز..ولی کلا دوست داشتم فعلا اومدم دنبال گواهینامه پایه یک...
نه بابا..من راننده هم بشم از اون کلاس بالاهش میشم..نه این قدیمیای جک و جواتی...:دی
ممنونم مرسی عزیزم.تو هم خوش باشی همیشه...
مرسییییییییی...

سایه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

به به سلام
میبینم که حسابی رو ما رو سفید کردی (آخه هر کی میاد وب من میگه این چه وضعشه و چه پستای طولانی و ...)
از این به بعد اگه کسی گله کرد میگم مراجعه شود به جیگولو!
دیگه اینکه
بس خوشنودیم از خرسندیه شما
بعدش اینکه گوشیه نو مبارک باشه!!!
خوش باشی
دارم پستتو می خونم

سلام عزیز...
خندههههه..از این نظر..ارهههههه..اره بابا بفرستش اینجا ببینه طولانی چیه به تو گیر ندن هی..:دی

مرسییی...
ممنونم مرسی...
تو هم همیشه خوش باشی...
میسی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.bagheniloofara.blogsky.com

سلام
احوال شما
شما میتونید به من کمک کنید که یه وب قشنگ بسازم؟؟
یعنی ساختم تما میدونم چرا یه جوری آدرسش و میدم برو ببینین کلی بخند اگه دلت خواست بهم بگو چی کار کنم.باشه؟ .خصیص که نیستی؟؟راسی خیلی با حالی وبلاگتم قشنگه/یادت نره برو کلی بخند.یا حق.

سلامممم..
مرسییی...
نمیدونم..کاری از دستم بر بیاد حتما...
نه خصیص نیستم..میام هر وقت وقت کنم و نت باشم...ممنونم عزیز..نظر لطفته..چشم..یا حق...

شهرزاد جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام ژیگولیهههههههههه گل گلاب:
خوبی عزیزم؟؟؟کجایی خبری ازت نیست؟؟؟
بدو بیا آپمممممممممممممم؛بدو بدو....
مواظب خودت باش...
فدای تو
یا حق!!!

سلاممممممممممممممممم شهرزاد خانومی عزیز...
مرسی خوبم..هستم همینجاها...
چشمم خانومی..هر وقت که نت باشم و وقت کنم حتما حتما میام خونه قشنگت عزیز...
تو هم مواظب خودت باش گلم...
خدا نکنه..یا حق..فعلا...

میلی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

سلاااااااااااااااام ژیگی جوووووووونم دلم برات خیلی تنگ شده !!!

کجای بااااا !! راستی گوشیه جدید مبارک خوشمله :دیی

فهلا !!

سلاممممممممممممممم سحر خانومی عزیزم..منم همینطور...

همینجاها..هستم...مرسیییییییییییییی...

فهلا گلم...

پرشیلا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

خدا هفت آسمان باز را ساخت
ولی مردم قفس را آفریدند....
به روزم ......بیا......منتظرما
یا علی......

چشمممم..حتما..میام عزیز...

یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد