جمعه لعنتی...

سلام به همه گلای عزیزم...

 

خوبین ایشالا؟؟

 

منم بد نیستم..فقط خیلی خیلی دلم گرفته...جمعه هست دیگه...کاریش نمیشه کرد...

 

ای دی اس الم باز قطعه چند روزیه...فردا وصلش میکنم و میام اپ میکنم...کامنتای با محبت تک تکتون پیشم محفوظه و جاش امنه امنه..خیالتون راحت...فردا ایشالا همشو جواب میدم و یه اپم میکنم..ایشالا...

 

دعا کنین واسم..دلتنگ همتون هستم...فعلا...

نظرات 16 + ارسال نظر
پروانه عاشق جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://parvanevar.mihanblog.ir

سلام
امشب دل من خیلی گرفته اخه میدونی منتظر فردا هستم
یه فردا
اگه دوست داشتی بهم دلداری بدی یه سر پیشم بیا
خوشحالم میکنی
منتظرم
www.parvanevar.mihanblog.ir

سلام..ایشالا که بهتر باشین...چشم حتما...مرسی اومدی...

بهاره شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

دعاااا....دعااا ! خدایا ژیگولوی ما را به ما بازگردان !!

امیدوارم خوب شی زودی.خودمم خوب نییستم این روزا...البته من دیگه کی خوب بودم...؟!

مرسیییییییییییییییی از دعات بهار خانوم...

ایشالا تو هم خوب بشه حالت و همیشه هم خوب بمونی گل خانوم..مرسی میای پیشم..مرسییی...

باران شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم داداش غریبههههه...
من داداچ علی خودمو میخوامممممممممم...خیلی این داداچ علی غریبست:گریههههههههههههههههه
علی خودتو باید عوض کنی
بزار امتحانام تموم شه میام کتکت میزنم از این حال بیرونت میارم
برا امتحانام دعا کن
برمیگردم احتمالن سه شنبه اینا

سلامممممممممممممممممممممم ابجی باران جونم...منو بیخود غریبه نکن..من هیچوقت غریبه نمیشم تا تو غریبم نکنی...

این داداش علی شما غریبه نیست یخورده خل میشه بعضی وقتا شما به دلت بد راه نده خودش خوب میشه...
اخه کی با من عوض میشه؟؟ با یه علی ...بیخیال..من خودمو درست میکنم..:دی
ایوللللللللللللللل کتک باران خانوم...منتظرم..:دی :دی...
چشم عزیزم..همیشه دعات میکنم باور کن..به یادتم همیشه و دعاتم خیلی میکنم عزیز...
منتظرتم گلم...

نوشی یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ

منم دلم گرفته

سلاممممممممممممممم نوشی عزیز..نمیدونی چقد دلتنگتم عزیز..خدا نکنه دلت گرفته باشه...مواظبش باش نگیره...

منا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام داداش چه حال چه خبر خوبی؟

سلامممم منا جان..مرسی عزیز خوبم.تو چطوری حالت خوبه؟؟

سایه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

ناراحت نباش جمعه ها همشون واسه همه لعنتای لعنتین!!
دو نقطه دی

واسه چی لعنتین؟؟ :دی :دی

مرجان یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ژی ژیه لوس و ننر :دی
معلومه کجایی پسر ؟ یکی بزنم پس کله ات ؟ ((=

زودی بیا ... باقلوا هم یادت نره :دی اصن باقلوا ها رو بفرست دیگه خودت لازم نیس بیایی ((=

سلاممممممممممممممم مرجان جونم...:دی...لوس و ننرم اون گیگیلیه نه من..:دی..الفرارررررررر...

اره بزن تا من بگم کجام.:دی

چشمممم..به روی چشم...خندهههههههه...ایول باقلوا مهمتر از ژ یگو میباشد!!!..:دی

دوست پاییزی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
وااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی اینجا چه خوشگل شده...

راستی خیلی خوشحالم که هم ماهی هاتون زنده هستند هم نارنجتون...

سلاممممممممممممممممم دوست عزیزم...

مرسییییییییی...چشاتون خوشگل میبینه..:دی

ارههه منم خیلی خوشحال شدم دیدم زنده ان..مخصوصا ماهیا...

نوشی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

قالب نو مبارکککک
مرده او بع بعیم!!!!خیلی گوگولیه!

مرسییییییییییییی نوشی جان...

خندههه..اره باحاله...

بهاره دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

قالب نو مبارک !

بدجوری دمغم این روزا.دلم فقط می خواد به دوستام سر بزنم...خوبی که تو ژیگولوی من؟! :)

ممنونم مرسی...

اخیییی..چرا بهار خانومی؟؟ چی شده؟؟
منو خیلی خیلی خوشحال میکنی میای پیشم گلم...

اره گلم خوبم...تو چده..به من بگو حرفاتو عزیز..درد دل کن..در اینجا به روت بازه همیشه...گوش شنوا هم هستم..

sepideh دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://aarmita.blogfa.com

سلام زود بیا دیگه

سلام سپیده جان...

چشممم...

مرضیه دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ

weblog e ghashangi dari.vali azoon ghashang tar ghaleb e weblogete .aslan safa dade be paget!

salam marziye jan..merc aziz..are kheyli in ghalebo doosesh daram manam...khoshhalam ke khoshet omade...mamnoon oomadi...

باران دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

سهلاممممممم داش علی بیمهرفت غریبه....ایشششششششش
میگما قالب نو مبارک یه قالب جدیدم من میخواممممممممممممممممممممممم
ماماننننننننننننننننن:دی
میخوام باهات حتما حرف بزنممممممممم
منتظرم

سلاممممممممممممممممممممممم ابجی باران جونم...حق داری دلخور باشی و شاکی عزیزم..ولی به خدا خیلی وقتم کم شده..دیگه مث اونوقتا نت نمبتونم بیام...ولی باور کن با تمام وجودم به یادت هستم همیشه..منم دلم تنگ شده برات...بیا حرف بزنیم دیگه..هر وقت هستی بگو...
ممنونم مرسییی گلم...
اخیییی..کاش من خودم بلد بودم واست میساختم عزیزم..

منم منتظر خبرت هستم...

عسل تلخ سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://malangbanoo.persianblog.ir

من آپ کردم,یه تک پا میای ؟

بههههههههههههههههه ملنگ بانو...عیال نیما خان...چه عجببب...

اره اومدم...

عسل بابا سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سللللللاااااممم

خوبی؟ می دونم خیلی بی معرفتم و کلی وقت نبودم ولی شروع کردم آرشیو ها رو تند و تند می خونم!! آپ هم هستم مثلا!!

جمعه ها رو جدی نگیر... واسه همه همینطوره...

دلم تنگ شده بود ... موفق باشی...

سلاممممممممم عسلل خانومی کم پیدا...

ممنونم مرسی..تو چطوری؟؟
نه بی معرفت نیستی..خب وقت نکردی دیگه...ایولللل که اپی..میام حتما...

اره فک کنم..جدیشون نمیگیرم..ولییه وقتایی جمعه ها بد جوری جدی میگیرن...بیخی..:دی

منم همینطور باور کن...تو هم عزیز...

نوشی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
دلم باز نشده
اومدم ببینم دلت در چه حاله؟؟؟
برات امشب یه عالمه دعا می کنم

سلام نوشی...
اااا..چراااا؟؟

دل منم نیدونم..گاهی بازه بازه..گاهی گرفته اس...
مرسیییییییییییییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد