قبول میشویم...

ســـــــــــــــــــــــــــلام...سلامممم..سلااااااااااام...یه سلام گنده به همگی...

خوبی ایشالا؟؟

اره دیگه..تا حالا دیگه همگی فهمیدین که من میگم فردا میام اپ میکنم خیلی فردام زودی بشه میشه ۳...۴ روز...شماها به دل نگیرین..

خب چه خبرا؟ ما رو نمیبینین خوشحالین؟؟

اول از چی شروع کنیم؟؟

 

 

بهدش اینکه باز ما امروز خوشحاللللل میشویمممممممممممممممم...اره دیگه..امروز بعد از دو جلسه رد شدن از امتحان شهری قبول شدم و بسی شادمان گشتیم......آی حال داد..آی سرما خوردیم توو اون بیابون شهرک ازمایش...خدایی من موندم چرا اینهمه ادم میریم امتحان میدیم یکیمون صدامون در نمیاد بگیم بابا اخه هر هفته اینهمه پول میگیرین حداقل یه سالن درست کنین اونجاادم از سرما خشک نشه...نمیکنین به جهنم..حداقل حداقلش یه wc بسازین ادم نترکه از صبح کله سحر تا ۱...۲ بعد از ظهر...والا به خدا...با یه حساب سر انگشتی میشه گفت اینا هر هفته از ۱۲۰ نفر امتحان میگیرن هر نفرم ۱۱۰۰۰ تومن ول میگیرن..میشه ۱۳۲۰۰۰۰...هر هفته هم همینه دیگه...تو کل سال ببین چه پولی جمع میشه...بعد یه دستشویی نداره اونجا..واقعا  چی میتونه بگه ادم...

تازشممم..یه سید هم دم درش داره اونجا...اتوماتیک وار پول میگیره از بچه ها...میگه دعاتون میکنم...

خلاصه که از ۴ مرحله ۳ تاشو رد کردیم و یکشنبه هفته بعدم خدا بخواد میرم واسه چهارمیش امتحان فنی...بعدشم میرم واسه مرحله پنجم یعنی دادن شیرینی...ایشالا اگه خدا بخواد باز بد شانسی نیارم...

 

خب..دیگه چی بگم..اهان...اون دفعه ای گفته بودم ماهیامون و درخت نارنجمون مردن..الان تکذیب میکم حرفمو...اصن کی همچین حرفی زده بود..اینقده خوشحال شدم دیدم ماهیامون زنده ان هنوز بی شرفا که نگو...۳ متر پریدم هوا وقتی دیدم هنوز زنده هستنو دارن واسه خودشون بازی میکنن...درخت نارنجمون هم خشک شده ولی نه همش...یه قسمتیش...

 

دیگه چی بگم...خب دوست دارم روده درازی کنم حالا چرا میزنین؟؟؟ای بابا..سالی یه بار ما اپ میکنیم خب روده هست دیگه..هی دوست داره کش بیاد......

 

بچه ها از گوشیم یه چیزی بگم؟؟؟

بگم؟؟

هیچی نگم بهتره...دلم خینه از دستش اخه...

به کسی نگینا...اولین پنجا هو شیش دهی بوده که روز ششم ال سی دیش سوخت...شانس منو دارین که.....حالا هم چون سری جدید گوشی بوده هیچیش گیر نمیاد...انداختم کناره خونه همون گوشی غراضه قدیمیمو استفاده میکنم..البته  با تعداد متنابعی فحش که هم خودم میدم و هم ملتی که من با اون گوشیه باحالم بهشون زنگ میزنم یا زنگم میزنن..ای حال میده...ای -حال میگیره..خلاصه هیچ غلطه ناشناخته ای نیست که این گوشیه نکنه...دلتون بسوزه که هیچ کدومتون ندارین از این چیزا تو دست و بالتون...

حالا اگه شانسم یه چیزی تهش هنوز مونده باشه فردا برم ببینم فلتشو از دبی قرار بوده واسم بیارن..ببینم اگه اورده باشن و مشکل از فلت بوده گوشیم درست میشه..اگه نه که همچنان باید خین به دل بمانیم...

خب اینم از این...

دیگه شی بگم...نیدونم والا دیگه..ولش کن بسه همینقد واسه امشب..

 

فقط اینکه میدونم خیلی از دوستان به خاطر اینکه نمیرسم برم بهشون سر بزنم دیگه یا نمیان یا کمتر میان...من هیچ توقعی به خدا از هیچکس ندارم...بیان من خیلی خیلی خیلی بی اندهزه خوشحال میشم به خاطر اومدنشون و اگرم نخواستن..یا نتونستنو نیومدن هیچ اشکالی نداره..منم همیشه به یاد همگیه شماها هستم و هر وقتم بتونم میام بهتون سر میزنم و خودمو خوشحال میکنم...فقط یه تشکر ویژه دارم از اونایی که با نرفتنای من به وبلاگاشون بازم میان و بهم سر میزنن همیشه...همتون واسم ارزشمندین ولی وقتی این معرفتای بی دریغتون رو میبینم واقعا خوشحال میشم با تمم وجودم که چنین دوستای خوبی دارم...

ممنون از همه گیتون......

خب دیگه...همین...خوش باشین همگی همیشه...فعلا...یا حق...

نظرات 33 + ارسال نظر
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.iranmaxim.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

خودم میدونم!

پت چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

پس شیرینی افتادیم دیگه؟! :دی

آره! خودتونو انداختین دیگه!!!! :دی

پت چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

ببخشید! یه ۴-۵ وعده ای باید شام و ناهار و شیرینی بدی!

نه!!!! انصافا تو چند وقته یه لقمه نون خشک هم نخوردی؟؟!! چترو یه جوری باز کردی اون سرش نا پیدا!!!!

سروناز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام ژیگولو خان خوبی
یه چیزی اول بگم؟
من اولممممممممممم
هورا
می دونی خیلی اسمت رو دیدم و شنیدم
فکر کنم دوستای مشترک زیادی داریم
فکر کنم یه بار به نیمکت ما هم اومدی
درسته؟
خب دوستیم؟؟

سلام سروناز جان
خوبم! تو چطوری عزیزم؟!
آره! متاسفانه باید بگم که تو اووولی!!!!!
یعنی من انقدر معروف بودم و خودم نمیدونستم؟؟؟!!! ایول!
آره فک کنم!
دوستیم ! بـــــــزن قدش!!!!

ستاره چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.meykade-ava.blogfa.com

سلامممممممم
خوبی ؟
میبینم که اولین نفر هستم
خوشحالم از این بابت
راستش چند وقتی هست که میخوام بیام گفتم شاید دیگه اپ نمیکنی
اما الان که اومدم میبنم نه فعالانه کار میکنی
موفق و شاد باشی

سلااااااام
مرسی! تو چطوری ستاره جان؟؟!!
گریهههههههههههه!! آره تو هم اولی!!!!
احتمالا منم خیلی خیلی خیلی خوشحالم که همه اول شدن!!!! گریهههه
اتفاقا شما هم فعالانه اول میشین!!!! چه جالب!
من سرم بره در وبلاگم بسته نمیشه!!!! :دیییی
سلامت باشی :دییی

عسل بابا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام

خوبی؟ خوش می گذره؟

قالب نو مبارک. خیلی با مزه شده!

تبریک می گم! چقدر عالی! 3 مرحله ش رو گذروندی! منم شینیلی می خوام هاااا!!

چرا گوشی ت اینجوری شد آخه! زیاد غصه نخور. ایشالا که زودتر درست بشه.

موفق و خوب و خوش باشی.

سلام عسل خانوم گل
خوبم! شکر خدا خوش هم میگذره!
مرسی! چشمات بامزه میبینه :دیی
ممنون! آره دیگه ۳مرحله اش پشت سر گذاشته شد! خان چهارم مونده!!
یه شیرینی دادم به پت! برو بزن تو گووشش! چشمشو دربیار ازش بگیر!! من که نمیتونم این همه شیرینی بدم جانم!!

گوشیم زیادی خارجی بود قر فرنگی اومد برام!!! ایشالا درست میشه!!
تو هم موفق باشی

نیلوفر چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.bagheniloofara.blogsky.com

سلام
وای چقدر با حالیِِ. ممنون که اومدی سر زدی چقدر راهنمایی کردی ممنون .اما فکر نکنی چون نیومدی من دیگه نمیام سر بزنم نه من یزره پرو تشریف دارم. راستی تبریک میگم بالخره موفق شدی5

سلااام
باحالی از خودته عزیزم!!! خواهش میشه!!!
این حرفا چیه! شما ها همتون لطف دارین! دوشتای خوبی دارم:دییی
مرسی!! این امتحانش مثل این بود که بخوای زمین بایر رو با گاوآهن شخم بزنی!! خیلی اذیت کرد ولی بالاخره موفق شدممم!!

نسی جوون چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

به نام خدا
سلاااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممم
خوبیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالبه جدید مبارک..............
خیلی نازههههههههههههههههههههههههههههههه
عینه منه:خندههههههههههههههههههههههههههه
تبریک میگم:|
گوشیتم ان شاالله درست میشه:دی
تقصیره خودته با همه چیز کشتی میگیری:خندههههههههههه
این همه روده درازی نکن:خندهههههههههههههههههههههه
فعلاناااااااااااااااااااااااااااااا
کله گندههههههههههههههههههههههه

مگه یه نسی جه میدونه نمی دونه دیگه :خندهههههههههههه
یا حق!

بسمه تعالی!!!
سلاااام نسی جووونم
خووووبم! تو چطوری عزیزم؟؟!!
مرسیییی
ای بد نیست!
تو مگه نازی؟؟!!!! خودتو زیاد تحویل نگیر حالا!!
ممنون
ایشالا که درست میشه!! نشد تو هیچ کاری نیست!!
ایندفعه گمونم کشتی کج گرفتم :دییییییییییی
روده درازی نکنم چی کار کنم؟؟؟!!! :دیییییییی
قربونت

خندهههههههه
یا حق

sepideh چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://aarmita.blogfa.com

سلام بابا پشتکار تبریک می گم قبول شدنت را توی امتحان شهری
راستی هنوز من عکست را ندیدم

سلام!
آره دیگه!! مرسی ممنون!
عکس منو میخوای ببینی که چی اونوقت؟؟!! من تصویر ندارم کلا!!!

عسل تلخ چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

اول

میگم حالا خوبه آخر نیستی !! اونجوری خیلی ضایع بود! باز الان میشه هضمش کرد!!!

عسل تلخ چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://malangbanoo.persianblog.ir

بابا دمت قیژ که اومدی.والله آقا نیستن که سلامتون رو بهشون برسونم(رفتن شهر واسه عیال شامپو حنا بخرن) و خوب اصلآ نمی دونن که من آپ کردم و قراره سورپریز شن که پایه های زندگی مون مستحکم شه.(من که اینجا هم دارم روده درازی می کنم که!)

همیشه به یادتونم والا!
عسل خانوم این آشغالا رو بذار کنار!! هم ریزش موت خوب میشه هم آقا به جای این همه در به دری میشینن کنار عیال صفا میکنن!!
آهان!! پس داری فوندانسیون زندگی رو قوی میکنی!!
کلا رودت درازه! آقا برگشتن سفارش میکنم قیچیش کنه!

عسل تلخ چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://malangbanoo.persianblog.ir

در مورد موال من صدرصد موافقم با شما.
بعدشم موبایل عین دنیا به هیشکی وفا نکرده٬ناراحت نباش داداش.
چرا لینک من در بالای لینک همسرم نیست بعد از یه عمر ؟

یکی به گوش صاحبش هم برسونه که اونا هم موافق بشن!!!
تو بگو چی به کی وفا کرده که این دومیش باشه آبجی!!
انشاالله شما هم میایید بالای همسرتان!!!

مرجان چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ژیژک جونم :)
موبالکه گواهی گرفتنت هوراااااااااااااااااااااااااااا باقلوا
باقلوا

باقلوا بده ((=
حالا میری تو جاده ؟ تصادف نکنی بی ژی ژی بشیم :(
خدا نکنه :دی میخوای گیگیلیو باهات بفرستم ها :دی

گواهی گرفتی عوضش گوشیت یه مرگیش شده ((= برو اینو هم بفروش واسه خرت پالون بخر (غشمولک)

وای ایندفعه به جون گیگیلی حرفهای خیلی بدی بهت زدم

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررر :دی

سلاااام مرجانی جووونم :)))
مرسیییییییی!! دست گیگیلی رو بگیر بیا بریم بیابون گردی!!
شیلینی هم نیمیددددددددددم
نیمیدم!!:دی
نیمیخوااام!!
خدا نکنه! زبونتو گاز بگیر!!! ژی ژی صاحب داره میاد زبونتو با همون وردنه ورق میکنه ها!!!
نــــــــــه! هر چی میکشم از همون گیگیلی میکشم!!! یه ۲ روز پیش خودت نگهش دار ما راحت باشیم!
:دیییییییی
باشه!!اما بعدش خرمو هم میفروشم یه چفت برای دهن تو میخرم که انقدر حرفای بد بد به من نزنی!!!!! غشمووولک
خیلی بد بود!! الان من ناراحت شدم باید بیای مهذرت بخواااای!! زبوووون
بدو برو تا گیگیلی رو نکشتم!!

ابوذر اکبری پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://boghzebaroon.persianblog.ir

سلام وقت به خیر و شادی
یه شعر تهی تا برخوانیش و سرشارش سازی ....... شاد شاد و شاد تا هماره

اوکـــــی!!

اقلیما جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام سلام
خوفی؟
1-آفرین باریکلا!!!
2-دستشویی چیه دیگه؟ پول خرج این جور جاها کنن؟؟
3-حسودی اونا زندن؟
4-هی فیس گوششیتو دادی،حالا بکش!!!
5-خواهش میکنم.همین جا از طرف همه ی دوستدارانت می گم که هیچ کی ازت توقعی نداره،به کارت ادامه بده
6-خوش باشی
7-فعلا بای تا های

سلام سلاممم اقلیما جان عزیزم...
خوفم میسییی...
چیو افرین باریکلا؟؟اهان..باشهه.مرسیییی...
دستشویی دیگه..همون موال خودمون...
نخیرمممم.خیلی هم خوچحالممممم...
گریههههههههههه..من فیسم کجا بود اخه که بدم اقلیماااا...
جدی اینو میگی یا داری متلک میگی ایا؟؟؟
تو هم همیشه ایشالا خوش باشی عزیز...
فعلا گلم...

نوشی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

هیپ هیپ هورا
موجه مکزیکیمو می بینی؟؟؟
بابا بیا برو سونی اریکسون بگیر این نوکیا ها به درد نمی خورن!!!
ولی وب ایشالا درست شه حیف ه گوشی نو و ...داغ دلت تازه شد؟؟آخی
خوب دستشویی بیابونی می زدی؟!!!!!
آخ جون شیرینی می خوریم !!!!!
میگما هنوز این لینک منو نذاشتی؟:دی

این که بیشتر شبیه موج افغانیه !!!! بیشتر تمرین کن موفق میشی!!
:دییییییییی
خیلی هم به درد میخورن! اگه سونی اریکسون بود که همین چند روز هم کار نمیکرد!!
آره! ایشالا درست میشه!! ... نــــــــــــــه!! اصلا هم تازه نشد!! (سوووت)
این یه قلمو شما زحمتشو بکش!!!
نه!! شما همه رژیم دارین و شیرینی نمیخورییین!!
میذارم !! امشب حتما حتما میذارم!!

بنفشه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ

قبلا این سعادت رو داشتیم که یه دوست با وفا داشته باشیم
اما دریغ و درد
دیگه نه سری نه زنگی نه اسمس




هرچند که دیگه .............
خیالی نیس

بنفشه جان واقعا شرمنده عزیزم!! باور کن به یادتم ولی مشکلات زندگی کمر آدمو میشکونه!!!
مهذرت میخوام عزیم!!!
حالت خوبه؟؟!!
هم سر میزنم! هم زنگ ! هم اس ام اس!! حتما حتما!!

اینجوری نه دیگه!!!
خیلی با معرفتی!!

نگار جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.nazdelak.persianblog.ir

به به سلام به ژیگولو عزیز حالت چطوره؟دلم برات تنگ شده بیا یه سری بزن.یکم تحویل بگیر.منتظرتما

به به!! سلااام عزیزم
چشم! هم سر میزنم هم تحویل میگیرممم!!

شهرزاد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلاممممممممممممممممم ژیگولیه گل گلاب:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
بابا این جا چه قدر عوض شدهههههههههههه!!!
مبارکهههههههههههههه!!!!!
تبریک برای قبول شدن.....تبریک تبریک....مبارک....
دوبل و سوبل باید به ما شیرینی بدی.....
حال کردی از روی دلایل علمی بهت گفتم که ماهی هاتون زندن زنده بودند؟؟؟؟!!!!
زدی گوشی رو ترکوندی؟؟؟؟؟نوکیا کار کردن باهاش یه نموره سخته و خیلی ناز داره....بعضی ها میگن که در حد یه کامپیوتره....
یه خورده مهربون باش با گوشی بیچاره با این کامیت که نمیسازی لااقل با گوشی بساز....
آپممممممممممم بدو بیا بدو بدو....
برای درخت نارنجتونم متاسفم از تاثیرات سرماست دیگه...
باید با یه کیسه میپوشوندیدنش....
مواظب خودت باش....
فدای تو...
یا حق!!!

سلامممممممممممممممممممممم شهرزاد خانومیه عزیزم...
مرسییی.تو خوبی گلم؟؟
اره دیگه...دکوراسیون عوض کردیم رفت...خشل شده...
مرسییییییی...
مرسیییی..ممنونم واقعا.مرسییی...
شیرینی هم چشمم حتما..نیدم..:دی...چرا میدم حتما حتما...
واسه چی دوبل و سوبل ایا؟؟ باشهههه..:دی
اره دلایلتو حال نمودم..:دی
نه بابا کار کردنش اتفاقا راحته باهاش...ولی این سریش که من خریده بودم اگه دیده باشی واقعا ظریفه..حالا منم از گل نازکتر بهش نگفتما..بیشعور نمیدونم چه مرگیش شد..:دی
من مهلبون بودم باهاششش..:دی...گریههه...
چشمممم حتما حتما میام..
اره میدونم..
نه بابا خیلی بزرگ بود درختش..تو هیچ کیسه ای جا نمیشد که...
چشمم.تو بیشتر باش...
قربون تو..مرسیییی..فعلا گلم...

گیلاس جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اووووووووووووووووول!!
غششششششششششش

: دی :دی :دی :دی

اره اصن تو خودت اول اولایی...

سایه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

سلام
هنوز عید نشده رفتی لباس نو گرفتی و پوشیدی!!!
عجب تغییراتیااا
از بس هی به خودت تغییرات دادی چشم خوردی و گوشیت سوخت!!!
اونم غصه نخور حل میشه.
اما دیگه تو این بازار خراب گوشی که از چین گذشته حالا این هندیای (آدمک سبز) خنگولی گوشی میزنن... بهتر از این نمیشه.
اما درست میشه.
دیگه اینکه دو نقطه دی
شاد و سالم و خوش باشی.

سلاممممممممممممم عزیز...
اره دیگه چه کنیم...:دی حساب روز و سال و ماه دستمون در رفته فک کردم عید شده...
(عینک دودیه)..:دی
:دی...با اینکه به چشم و اینا اعتقادی ندارم ولی خدایی فک کنم این گوشیم که چشم خورد سوخت...
اره ایشالا حل میشه..:دی
اره والا...ولی اخه این لعنتی به اسم اصلی هم خریدم..نمیدونم والا...
:دی..

مرسییی..تو هم عزیز...

مریم شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

من جزو اون گروهم که سر نزنی بازم میام :)
سلام...چطوری؟
تبــــــــــــــــــــریک :)
تو اومدی یاد من؟
حس می کنم اومدی...مطمئن نیستم...
مدرسم دیر شد...
خوش بای...بابای

ارهه..بیشتر دوستای خوب ناز من جز همین گروهن...
سلام مریمی شیطون..چقد دلم واسه همه شماها تنگه...
خوبم.تو چطوری؟؟
اره من که اومدم..ولی یخورده وقت میشه..تازگیا نیومدم...
ااا..بدو پس...
تو هم عزیز..خوشحالم کردی..مرسیییی...

باران شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام داداش علی خوبی؟
خدارو شکر که قبول شدی و امیدوارم مرحله بعد رو هم قبول بشی و به آرزوت برسی...امیدوارم همیشه موفق باشی
این گوشی بدبختم میزاشتی ۱ ماه از خریدنش بگذره بعد میسوزنودیش و آتیشش میزدی
من یکی هر وقت سر میزنم به خاطر خودم میام نه به خاطر کامنت چون از اولم از این بده بستون بدم میومد
افکارم جمع و جور شد بازم میام

سلام ابجی باران جونم...مرسی..تو خوبی عزیز؟؟
مرسیییییییییییی..اره گلم..مرحله اخرشم دیروز قبول شدم..مرسی گلم تو هم همینطور...
من که میخواستم ۱۰ سال بره..چیکار کنم که شانسمم مث خودمه...
اره..دقیقا..عین خودمی..متنفرم از بده بستونای اینجورکی..کامنتی..
تو ابجیی با معرفت منی..میشناسمت که عزیز..میدونم...
ایشالا بهتر بشی زود زود..قرار بود حرفم بزنیم باهام که دیگه پیدتم نکردم..نگرانتم..مواظب خودت باش عزیز...

باران دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://gharibane-del.blogsky.com

سلام داداشییییییییی گلم
خوبی علی جان؟
میگما وقتی خوندم که مرحله آخرم قبول شدی کلی ذوق کردمممممممممممممممممممم
عزیزم موفق باشی
شیرینی یادت نره
راستی علی منم کمتر میتونم نت بیام ولی به این زودی یه شب که بخوام بیام خبرت میکنم
دلم میخواد با داداچم بحرفم
مواظب خودت باش

سلامممممممممم ابجی باران خانومی عزیز...
مرسی خوبم..تو چطوری گلم؟؟
:دی..
ممنونم مرسییییی...تو هم همیشه موفق باشی...
نه حتما...یادم نمیره..:دی
مرسی عزیزم.منتظرت هستم...
منم همینطور گلم...
چشم..تو هم باش عزیزم...

نیلوفر سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.bahgeniloofara.blogsk.com

سلام
من دوباره اومدم.
ابنبار اومدم بگم آقای بی معرفت با اجازتون من شمارو لینک کردم .اشکالی که نداره؟؟؟

سلام نیلو جان عزیز..

شرمندم کردی به خدا...
باور کن اومدم وبلاگت و دیدم ولی حالم خوب نبود کامنت واست نذاشتم...الانم که این ادرستو اشتباه نوشتی واسم..لطفا یه ادرس درست بزار بیام از خجاللتت در بیام عزیز..ممنونم بابت لینک...
مرسیییی...

binam چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.binam-blog.blogfa.com

سلام

نقد و بررسی وبلاگ (من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم) به قلم صمیم

از همه دوستان وبلاگی ایشون دعوت به عمل میاد در این نقد صادقانه شرکت کنند

ممنون

http://www.binam-blog.blogfa.com/

اومدمو خوندم..خیلی مزخرف بود...

من پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

سلام خوبی ؟/ شما از نیاز خبری نداری ؟؟‌وبلاگ تپه مورچه ؟؟ وبش و حذف کرده ؟؟؟؟ اگه خبری دار ی بهم بگو .. برام کامنت خصوصی بذار. ممنون.. راستی مبارکه قبولیت .

سلام عزیز...

نه متاسفانه...خیلی وقته وبلاگشو بسته..دیگه هیچ خبری ازش ندارم...میل واسش دادم...اف گذاشتم ولی هیچ خبری ازش نشد که نشد..خیلی دلتنگشم...

ممنونم مرسی...

شهرزاد پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلاممممممم ژیگولیههه بی معرفت:
معلوم هست کجایی؟؟؟
به ما که سر نمیزنی؟؟؟تو نتم که نمیای!!!
تو نمیگی من دلم برات تنگ میشه؟؟؟؟:(((
موفق باشی گلم...
مواظب خودت باش..
یا حق!!!!

سلاممممممم عزیزم...
نه معلوم نیست...
میزنم عزیز..دیر به دی البته...
خب منم تنگ میشه و شده..ببخشید...
تو هم عزیز...
چشم..تو هم باش...
فعلا گلم...

من جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

ممنونم که بی خبرم نذاشتی .

خواهش عزیز...وظیفه بود...

نوشی جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
من خوبم
نگرانم نباش
فقط اوضاعم یکم بهم ریخته است امیدوارم درست شه
گوشیت درست شد؟
امتحان چه خبر؟

سلام نوشی جان...
خداروشکر...
کلی نگرانت شده بودم...
ااا..چرا..چی شده؟؟
اره درست شد دیروز...
امتحانم تموم شد رفت دیگه...
مرسی اومدی...

شهرزاد جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامممممممممممممم علی جونم:
خوبی گلم؟؟؟؟
بدو بیا که آپمممممممممممممممم بدو بدو...
ممنون عزیزم...
مواظب خودت باشششششششششش
فدای تو...
یا حق!!!

سلاممممممممممممم شهرزاد خانو گل...
مرسی عزیز...تو خوبی؟؟
اومدم عزیزم...
خواهش گلم...
تو بیشتررررر...
قربانت...
فعلا...

[ بدون نام ] جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام

نقد و بررسی وبلاگ (گیلاس خانومی هستم) به قلم گیلاسی و به درخواست دوستان

از همه دوستان وبلاگی ایشون دعوت به عمل میاد در این نقد صادقانه شرکت کنند

ممنون

http://www.binam-blog.blogfa.com/

آهان پس مزخرف بود؟؟ خوب اینبار تشریف نیارید
در ضمن حذف کردن کامنت راه ساده تری میتونه باشه تا ...

گفتم مزخرف؟؟ خوب گفتم..چون این چرت پرتایی که شما مینویسی هیچیش شبیهه یه نقد در پیتم نیست حتی...اول برو یه کاری یاد بگیر بعد شروع کن...
مطمئن باش که نمیاریم...
نخیر...من فحشم بدن بهم کامنتو حذف نمیکنم واسه چی حذف کنم..؟؟
بهت برخورد گفتم مزخرف؟؟ خنده داره...

صمیم یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ق.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

سلام ژیگولو.خوبی ؟
قبولی تو بخشی مهم از امتحانت رو تبریک میگم.مبارک باشه و ضمنا درخت نارنج و ماهی ها هم که به سلامتی زنده شدن.اونام جای تبریک دارن.
بابت همه محبت هایی که داشتی و داری ممنونت هستم و نمیخوام بخاطر من یا بقیه دوستامون ذهنت رو درگیر چرت و پرت های روانپریشانه کسی کنی.به خودت فکر کن و بذار سیاهی بغض کینه تو قبل همون آدم ها انقدر بمونه تا تمام زندگیشون رو به باد بده.
خوشحالم میبینم روبراهی.دورادور میخونمت همیشه.....

سلام صمیم خانومیه عزیز...مرسی...
مرسی عزیز..ممنونم..یک هفته اس که اخرین مرحلشم قبول شدم و امروز فرداست که گواهینامم بیاد در خونه...
اره منم کلی ذوق کردم ماهیامون چیزیشون نشده بود...
صمیم...گیلاسی..بقیه دوستایی که از ته دلم دوسشون دارم واقعا واسم عزیزین..راست میگی از اولشم نباید درگیر این بیشعور میشدم..ولی از بس توهین کرده بود بهت واقعا طاقت نیاوردم...
اره واقعا همینطوره...
مرسییی عزیز..بخ خدا منم همیشه میام و همه نوشته هاتو میخونم..ولی چند وقتیه که حال خودمو نمیفهممو مث ثابق نمیتونم کامنت بزارم..شرمنده...
مرسی اومدی..یعنی کامت گذاشتی..واقعا خوشحال شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد