عید همگی مبارکککککک...

سال و فال و حال و اصل و نصل و تخت و بخت...

                        بادت اندر هر دو گیتی برقرار و بردوام...

سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش...

                        اصل ثابت نصل باقی تخت عالی بخت رام...

 

سال نو همه مبارک باشهههههههه...

 

( کی گفت دیر شدههه؟؟ اصلندشم دیر نیست...)

۸۶ هم رفت و ۷ روزم از ۸۷ گذشت... لحظه ها و ثانیه ها و دقیقه ها و ساعتها و روزها هفته ها و ماه ها و فصل ها و سالها همینجور در حال گذرند و ما وقتی داریم زندگی میکنیم و سرمون تو کارامون گرمه هیچی نمیفهمیم از گذر زمان و گذر عمرمون و وقتی همچین مناسبتهای میشه مثل عید نوروز اومدن بهار شروع یه سال جدید ادم میفهمه که یه سال دیگه از عمرش گذشت..یه سال بزرگتر شده...یه سال رو با همه خوبیا و بدیا و خوشیا و ناخوشیاش گذرونده و الان که سال جدید شروع شده بازم داره میره یه سال دیگه رو شروع کنه و تا اونجایی که خدا اجازه میده زندگی کنه و این سالها رو بگذرونه و بزرگ بشه... میخوام بگم همه اینا هر سال داره تکرار میشه..همه این تبریک گفتنا..همه این ارزوهای قشنگ و خوبی که واسه همدیگه داریم از ته دلمون هم هست... بیایید ارزوهایی که واسه همدیگه تو شروع هر سال جدید میکنیم و عملی کنیم و اون آرزوها رو به واقعیت تبدیل کنیم..یعنی همه ماها تلاش خودمونو بکنیم واسه خوب زندگی کردن...خوش زندگی کردن...پر بار و موفق زندگی کردن و خیلی چیزای دیگه تو ارزوهامون واسه همدیگه هست...که هم ارزوهامون واسه هم نشه حرف الکی و فقط یه آرزو بمونه و هم اینکه همه ماها بهتر زندگی کنیم..خوب زندگی کنیم و از زندگیامون لذت ببریم راضی باشیم... همه ماها میدونیم که هیچ دلی بی غم نیست..ولی چاره چیه..باید همیشه زانوی غممون بغلمون باشه چشامون تو تنهاییامون خیس باشه غصه خیلی چیزا رو بخوریم؟؟...مخصوصا این نسل ما.. همه هم سن و سالهای خودمون...بیایید این آرزوهایی که اول سال واسه همدیگه میکنیم و نزاریم همینجوری یه ارزو بمونه تا سال دیگش و باز اول سال ۸۸ همین ارزوها رو واسه هم بکنیم و همیشه هم زندگیامون داغون و ناخوش باشه و پر از غم...مسخرم نکنین از این حرفام و نگین برو بابا دلت خوشه..به خدا هر کدوم ماها اگه قول بدیم بهم و بخوایم میشه که بشه..میشه که اونجوری که دلمون میخواد زندگی کنیم..اگرم نشه ما تلاش خودمونو کردیم تلاش کردنم واسه ادم امید و خوشحالی و رضایت میاره... پس یا علی رو بگیم از همین روز هفتم امسال و شروع کنیم خودمونو...من همه این حرفا اول از همه به خودم گفتما...برای هر کاری ادم باید از خودش شروع کنه...من شروع میکنم شماها هم شروع کنین..بیایید همه باهم شروع کنیم که دلامون بهم گرم باشه...رقابتم بشه بینمون...امیدم داشته باشیم همگی...بیااید بهم قول بدیم...همه ماها دوستای خوبی هستیم واسه هم..حالا یکی مث من کمترین درجه رو داره تو خوب بودن واسه دوستاش و یکی هم مثل همه شماها بیشترین خوبیا رو داره واسه دوستاش...بیایید باشیم...همه باهم باشیم...بیااید واسه هم باشیم..بیایید همو تنها نزاریم در هر حالی...بیایید شروع کنیم بچه ها...بیااید تو رو خدا خودمون واسه خودمون یه کاری کنیم...هیشکی واسه ما هیچ کاری نمیکنه...باید خودمون شروع کنیم واسه خودمون یه کاری کنیم...نظر من اینه...من یا علی رو میگم...شماها هم بگین...

خب این از این حرفام که خیلی وقته میخواستم بزنم و الان اول سال جدید بهترین موقعیت بود به نظرم واسه گفتنش..کاش تنهام نذارین...

 

اون هشت نفر و نصفی هم که گفتم رفته بودن کربلا روز اول سال برگشتن حدود ۳ ساعت بعد از سال تحویل... همگی هم صحیح سالم بودن و خداروشکر...نمیدونم اخبار و دیدین اونشب که بمب گذاری کرده بودن تو کربلا یا نه..ولی من دیدم و قلبم یهو نزدیک بود از جاش کنده بشه به خدا..مردم و زنده شدم تا وقتی اسمای فوت شدگان و خوند و یخورده خیالم راحت شد..هرچند اون بیچاره ها هم ایرانی بودن و حتما مث مااها یه چشم انتظارایی داشتن..هرچی هم زنگ میزدیم لعنتی نمیگرفت...خلاصه بعد از ۳ ساعت دلواپسی و نگرانی بی حد بابام زنگ زدو خبر سلامتیشونو داد و من و بقیه فامیل یه نفس راحت کشیدیم...خیلی خیلی خیلی لحظات سختی بود..خداروشکرد که به خیر و خوشی گذشت...خلاصه ۵ شنبه که رسیدن دیگه اول کار بود تازه... تا ۳...۴ روز مهمونداری و بود کارای زیاد.فامیلای ماهم که ماشالا خدا زییادشون کنه...کم نیستن که هر چی میومدن تموم نمیشدن..شب دومی که اومده بودن که دیگه چون شام میدادیم دیگه حدود ۲۵۰ نفری اومده بودن...حالا خداروشکر خونه ما تقریبا بزرگ هستش ولی دیگه همه جا نشسته بودن خیلی شلوغ شده بود..خلاصه همه چی به خوشی خوبی برگذار شد و خوب بود همه چیز..با همه خستگیاش خیلی خوب بود... حالا اینا که از اینور اومدنشون بود...اون ۱۰ روزی که نبودن که دیگه هیچی..اینقده کار ریخته بود سرم که تو ۲۴ ساعت من ۲۰...۲۱ ساعتشو  بیدار بودم داشتم یه کاری میکردم...بابا مامانم بودن و هر کارم کردم وظیفم بوده البته ولی واقعا خسته میشدم...هم خستگی هم مسئولیتش دیگه بدتر...کارای خونه...کارای بانکی بابام اونم اخر سال و این بانکای شلوغ که واسه یه کار کوچیک صبح باید میرفتی بانک ظهر از بانک میومدی بیرون..کارای ساختمونی بابام و خلاصه همه چی باهم شده بود و من یه نفر ادم..البته عموم کمکم بود یخورده..داداشمم که ماشالا هیچی نگم بهتره..ولی اونم به زور دو سه روز اخری که قرار بود بیان کشیدمش به کار..خلاصه که روزای خوبی بود ولی پر لز خستگی...ولی هرچی بود گذشت و همه چی خوب پیش رفت خداروشکر...اینم از این کربلا رفتن اینا...

اینم که روز اول سال نتونستم آپ کنم واسه خاطر همین بود دیگه...خدایی خیلی دلم میخواست یه چیزی بنویسم و همون روزای اول به همگی تبریک بگم ولی نمیشد..خلاصه که ماهی رو هروقت از اب بگیری میگن میمیره ولی تازه هست...

دیگه اینکه دلم خیلی خیلی مسافرت میخواد...ولی نمیشه رفت... کاش ازادتر بودم... بیخیال...

دیگه اینکه هیچی فعلا..همینشم طولانی شده باز فحش میخورم...

 

خب بچه ها...دوستای خوبو عزیزم..اول آرزو میکنم واستون بعدم یا علی رو میگم...دلم میخواد شماها هم بگین و باهم باشیم...

واسه همه شماها دوستای خوبم ارزوی سلامتی دارم..این اول از هرچیزی واجبتره...ایشالا که همیشه خوش باشین و لباتون خندون باشه..ایشالا که امسال سال موفقیت امیزی باشه واسه همه شماها...مخصوصا اونایی که کنکور دارن امسال موفقیت واسه اونا میدونم خیلی مهمه...ایشالا که زحمتاتون به بار بشینه و موفق باشین...سال خیلی خیلی خوبی رو واسه همه شماها ارزو میکنم...از صمیم قلبم و با همه وجودم...

 

از همینجا شروع کنیم...یا علی...

نظرات 17 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://madlen.blogsky.com

گل ها جوابه زمین اند به سلام گرم آفتاب.نه زمستانی باش که بلرزی،نه تابستانی که بسوزی،بهار باش تا برویانی... سال نو مبارک

ممنونم..سال نو تو هم مبارک...

مریم چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.shadmane.blogfa.com

سلام
وب جالبی داری جدی می گم امروز داشتم تو اینترنت پرسه می زدم که گذرم افتاد به وب تو. برام جالب بود شاید به خاطر این که مثل بقیه کلیشه ای نیست .
سرتو درد آوردم به من هم سری بزن
بای

سلام مریم خانوم گل...
ممون نظر لطفته شما...مرسی که اومدی..خوشحالم کردی...
خواهش میکنم اینا چه حرفیه.خوشحال شدم...چشم حتما...

فعلا...

گیلاس چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

یا علی
علی جووونم دستتو بده که تنها نیستی! هر چند هر کسی خودش باید بیشتر بخواد و تلاش کنه ولی تا جایی که بشه کمک به همدیگه رو هستم!! امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن
راستی عیدت بعد هزار سال برای هوارمین بار مبارک
خیلی حرفای قشنگی زدیا!!! یادت باشه!!!
خیلی خوشحالم که خانوادت به سلامت برگشتن.
درسته که خیلی خسته شدی ولی تا باشه از این مدل خستگیا باشه! وقتی برگشتن و رضایتشونو دیدی تبدیل به شیرینی شد!
دیگه اینکه امیدوارم هر چه زودتر یه مسافرت توپ بری که رو حیت عوض بشه! این چند وقته سفر کاری زیاد رفتی ولی تفریحی نوچ!! فکرشو نکن! میری ایشالا!!!

یا علی
بوووس

یا علی...
فدات خانومییی.. میدونم تو یکی هیچ وقت تنهام نمیزاری عزیز...اره دیگه....منم همینو گفتم همونو..:دی

برای هوارمین بار مرسیییییییییییییییی عید تو هم مبارک گلم...

اینو فقط تو میگی..بقیه که نگفتن که..نظر لطفته خانومی...
ممنونم مرسی...
اره دیگه دقیقا هم همینطوره که میگی...
مرسی تره بابا میرم حالا به زودی..:دی...

یا غلی..

هوارتا بووووووس...

فاطمه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام دادا
خوفی عیدت مبارک دادا علی گلم

دادا مرسی از آفت مثل اینکه تازه گذاشته بودی نه

سال نو شما هم همراه خانواده خوبت مبارک
خوشحالم که خانواده خوب و سالم برگشتن و خداروشکر می کنم
نمیدونم چند روزی قبل بود اومدم خوندم نوشته خانواده رفتن کربلا (زیارتشون قبول)
ولی وقتی از تی وی شنیدم که تو کربلا انفجار شده و چند نفری مردن
خیلی دلم آشوب شد گفتم خدایا اتفاقی براشون نیفته ....
بخدا خیلی ناراحت شدم هر چی باشه تو هم برا من یه دوست خوب حساب می شی
ولی وقتی اسمارو دیدم یکم خیالم راحت شد (آخه من که فامیلی تو رو میدونم برا همه نگو از کجا فهمیدی:دییییییییی)
ولی متاسفم برا اونایی که تو این سال جدید و روزای عزیز ...هی روزگار ولش کن
خودت چطوری خوبی الحمدا...؟ چند بار برات آف گذاشتم ولی ازت خبری نشد
همین چند پست قبلیتم برات کامنت گذاشتم برو دنبالش بگرد

خوب دیگه این نظر منم شد مثل نظراتی که قبلنا می ذاشتم یادته؟؟؟؟؟

با اجازه
بای بای

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد
یا حق....

سلاممممممممممم ابجی جون فاطمه عزیز...
ممنونم مرسی..تو خوبی عزیز..عید تو هم مبارک باشه گلم...
من هر هفته دو بار حدودا واست اف گذاشتم همیشه واست ولی هیچ وقت جوابی ازت ندیدم فکر کردم دیگه نتو کلا تعطیل کردی...
اره خدایی خیلی سخت بود و غیر قابل تحمل مردمو زنده شدیم...اره واقعا واسه اون خونواده های داغدار متاسفم خیلی دردناکه...

منم بد نیستم مرسی..منم همینطور به خدا..نمیدونم چرا اینجور میشه اخه...

ندومم..اره یه کامنت بی نام ونشون بود نکنه اون تو بودی...چرا اسمتو ننوشته بودییی؟؟؟

اره خدایی..خیلی دوست داشتم همونوقتشم..بی معرفت تو که دیگه نیومدی که..(غمگین)..اخه ابت نبود ننوت نبود شوهر کردت چی بود تو؟؟

فاطمه بازم بیا پیشم ابجی خانوم..واقعا دلم تنگ میشه واست..

مرسییی... یا علی...

سایه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام
سال نو شما هم مبارک
به قولا ماهیو هر وقت از آب بگیری تازست!

سلاممم عزییز...

ممنونم مرسییی...

قولا دیگه چیه؟؟...

خانومی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام
یا علی ...
واای میدونم اون روز چی کشیدی ... تو کربلا ... بمب ... هیچ وقت یادم نمیره ... منم مثل تو بودم ...
یه خسته نباشی درست حسابی واسه تو ...
میدونم خیلی اذیت شدی کاملا معلوم بود که چقده خسته ای ... خدا قوت ..
منم برات بهترینارو از خدا میخوام سلامتی خودت و خانوادت و همه عزیزان
موفق باشی در لحظه لحظه زندگیت ...

سلام عزیز...
یا علی...
اره خداییی...میدونم..وضع بدی بود واقعا..خداروشکر پدر مادرامون صحیح و سالم برگشتن...
ممنونم مرسیییی واقعا...
ممنونم مرسی عزیز..منم همینطور..ایشالا همیشه شادو سلامت باشی و ارامش داشته باشی و غمگین نبینمت...ایشالا...

بلاتکلیف پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.belataklif.blogfa.com

سلام ... این آپ دیت حتما براتون جالبه ...

این یه نوعه جدیده ...

یه نویسنده ی قدیمی دوباره نوشته ...

شاید گلایه ای از زندگی ولی سخت تر از گلایه ...

یک حقیقت تلخ ...

منتظرت هستم تا جوابی به این حقیقت گویی دهی ...

منتظرت هستم ...

سلام...نمیدونم...

اهان...

اگه وقت کنم چشم..

عسل بابا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام

اااااااااا.... اینجا چقدر خارجی شده! چقدر شکلک ها با مزه ن!

خیلی زشته اگه دونه دونه همه رو امتحان کنم؟


سال نو مبارک! ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی! پر از شادی و سلامتی...

سلاممم عسلی خانوم عزیز...

(عینک دودی) اره بابا..خاریجیکی شدیم رفت بابا..:دی

نخیرررررررر مال خودته همشو اصن باهم امتحان کن...

ممنونم سال نو تو هم مبارک عزیز..مرسیییی تو هم همینطور...

مرجان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ژیژمولک عیدت مبارک دمبت هم سه چارک :دی

خدا رو شکر که مسافراتون صحیح و سالم از کربلا برگشتن و یه عالمه براتون سوغاتی آوردن ژیژی کوفتت بشه سوغاتیها پس منو گیگیلی چی بدجنس ؟

ژیژی باقلوای خونمون اومده پایین باقلوا

سلام مرجان خانوم گل..مرسی ممنون عید شما هم مبارک دمب تو و اون گیگیلی هم سه چهارک..:دی :دی
مرسییی ممننون...تو از کجا سوغاتیا رو دیدی..نکنه این گیگیلیه فضول بهت گفت؟؟:دی...
گیگیلی که عمراا.حالا تو رو یه کاریش میکنیم...:دی

اخ از باقلوا نگو که یه عالمه الان تو خونه داریم.پاشو بیا...:دی

پس یا علی چی شد؟؟ همش تو فکر باقلوا باش تو هم شکموووووو...:دی

آیدا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلاااااامممم
خوووبییییی ؟
مرسیییی ... از دعاهات من کنکوری ککه کلی کیف کردم ... الهی آمین ...
یا علی مدد ...

سلاممممممممم ایدا جان...
مرسی تو خوبی عزیز؟؟
خواهش عزیز..اتفاقا به یاد تو یکی بودم واسه کنکوری بودنت..:دی

مرسییی...

مرجان یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

یا علی ژیژمولک

مرسیییییییییییییی..

یا علی...

نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلامممممممممممممم علی جونم
خوبی گلم ؟
عید خودت مبالک
من که تبریکمو زودتر گفتم
خوبی علی جون ؟
چه خبرااااا؟

سلاممممممممممممممممم نگین خانومی گل...
مرسیی خوفم.تو خوبی؟؟

عید خودت بیشتل مبالکککک...
اره مرسی..تو لطف داشتی داری همیشه به من...
ممنون..اره خوبم..میگذره...
سلامتی خبر خاصی نیست...

نسی جوون سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

به نام خدا
سلام آقا علی؟
خوبییی؟
سال نو مبارک
امبدوارم یال خوبی داشته باشی...
و از همه مهم تر اینه که امیدوارم به این حرفایی که زدی عمل کنی....
و به تمام چیزایی که دوست داری برسی....
دیگه بقیه حرفام و قبلا زدم...
منم آپ کردم دوست داشتی بیا...
این دفعه رو به خاطر تو هم میگیم یا حق هم یا علی!

...
سلامممم نسی خانومی گل...
مرسی عزیز..تو خوببی؟؟

سال نو تو هم مبارک..:دی
ممنون..تو هم همینطور..ایشالا که همه مرضیاتم برطرف بشه و خوب خوب بشی...
ایشالا که عمل کنیم..هممون...
تو هم همینطور ایشالا...
حتما میام عزیز...مرسیییییییییییی..یا علی..یا حق..

پرشیلا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مزده دهید باغ را بوی بهار می رسد

سال نو مبارک
انشاالله که در پناه امام زمان(عج)سال خوبی داشته باشی
التماس دعا

یا علی ....

ممنونم سال نو تو هم مبارک عزیز...
ایشالا شما هم همچنین...
محتاجیم به دعا..چشم حتما...

یا علی...

اقلیما پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام بر ژیگولوی گل!!!!!
احوالاته شما؟؟؟ خوبی؟
دیدم کامنت گذاشته بودی!!
سفر بودم!!! تازه رسیدم.
منم یا علی!!!
سال نوت هم مبارک.همراه با شادکامی.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان گل گلاب..:دی

مرسی..بد نیستم..تو خوبی؟؟
اره اومدم ببینم کجایی چیکار میکنی...
ایوللل به سلامتی ایشالا...
مرسییییی...
ممنونم مرسی واسه تو هم همینجور...
تو بیشترررر...

فعلا عزیز...

maryam پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

http://goospand.wordpress.com وبلاگ جدیدم! صداشو در نیاری .. درخت گره زدی به نیت باز شدن بخت؟! باورت میشه 15 روز از سال 87 گذشت ؟ ( ببخشید لحنم خودمونیه)

او..ایولللللللللللللل مبارک باشه...نه یواشکی جواب میدم صداش در نیاد..:دی

الان شد ۱۷ روز همینجورم داره میگذره...عمرای م هم که رو دور تند گذاشته خدا که زودی تموم بشه احتمالا..:دی

نه اصلا اشکال نداره خیلی هم خوشحال میشم خودمونی بحرفی..منم راحترم...

maryam جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://goospand.wordpress.com

راستی من توی این وبلاگم(گوسپند) لینکت رو اضافه کردم. .. ( همون دختری از جنس بلورم)

مرسییییییییییییی...میدونم عزیز..مرسی ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد