آ مپول...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...سلام سلام...

خوفین؟؟ خب خداروشکر...

 

اول بگم که کامنتاتون پیش من تو همون صندوقچه چیزای با ارزشم پیش من محفوظه خیالتون راحت باشه که نخوردمشون... ولی چون باز اقای داداش زحمت کشیدن و کامپیوتر بیزبون که یه چند ماهی راحت بودو ویروسیش کردن اساسی نمیتونم به کامنتاتون جواب بدم..اومدم چند خط حرفامو بینیویسمو که دلم تنگولیده واستون تا بهدش که اینو درستش کنم بیام جواب بدم و تاییدشون کنم کامنتارو...بدبختی هم اینه اون ویروسی میکنه و قشنگ که داغون شد ایندفعه من با کمک پسر عمه جان باید بزنیم تو سر این کامی بیزبونو خودمون تا درستش کنیم......شیطونه میگه بزنم ناکارش کنما...

بعدش اینکه...

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی و ممنونم به خاطر تبریکاتتون..مرسی واقعا...

 

خب همونطور که گفتم این هی خودش خاموش میشه روشن میشه ریستار میکنه دیگه هیچ ق غ ل ط ت ی نیست که نکنه  من زودی بگم چرت و پرتامو برم...

از ۵ شنبه صبح شروع کنم که اقا ما بعد مدتهای مدیدی رفتیم این دفترچه اماده به خدمت!!! رو پستش کنیم بعد به خاطر مشکل تنفسیم این پزشک معالجم تو فرمش نوشته مشکلمو بعد رفتم پستش کنم گفتن باید فرم درخواست معافی رو پرش کنی و بعدم پست کنی..(بیا یه بارم ما تو زندگی انسان وار رفتار کردیما اینا نزاشتن)خلاصه بخشنامه هم اومده جدیدا اینایی که درخواست معافی میدن اول قبل پست کردن مدارک باید واکسن بزنن..هیچی دیگه ماهم رفتیم فرتی واکسنو زدیم به رگ..اونم دوتا..یکی این بازو یکی اون بازو..بعد اونایی که اونجا بودن هی میگفتن نترسیدی؟؟ چطور بود..چرا میخندی خره؟؟ مام گفتیم بابا بیخیاللللل چیزی نمیشه که...کار نداریم تا شب اینور اونور بودیمو دنبال کارا شب که بیکار شدیم اومدیم بخوابیم دیدیم نع..مث اینکه یه چیزی میدونستن اون بد بختا..آی درد گرفته بود..آی درد گرفته بود.. خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم نچ بهتر نشده هیچ بدترم شده...درد سرتون ندم..به همه اون دردا تب و لرز خفن هم اضافه کنین..دیگه ما از پا افتادیم...عینهو این معتادای تو ترک(حالا من تجربه نکردمافکر بد نکنین..اینطوری که میگن) همه استخونام درد میکردم..شب رفتیم دکتر نسخه اماده گذاشته بود اونجا گرفتیم اومدیم بیرون تازشم ناهمرد یه امپول پنیسیلینم داده بود اونم نوش جان کردیم با اجازتون که هنوزم که هنوزه جاش درد داره خفنننن.. بهدش تا فرداش همینجور اون تب لرز بود دیگه یکم تو روز بهتر بود ولی شبش باز همون اش و همون کاسه...دوباردیدیم نع مث اینکه شوخی شوخی داره جدی میشه..باز به اسرار مهربانانه مامان جان رفتیم دکتر...خدا خیرش بده ایندفعه یه داروهای دیگه ای داد دیگه تا فردا بعد از ظهرش که دیروز باشه کمکمبهتر شدم امروزم دیگه به تشخیص دکتر ژ یگولو از خونه زدیم بیررون دنبال کارو بارامون..ولی ظهر خیلی سردرد داشتیم که اونم بیخیالش شدیم خودش خوب شد تا شب......قصه ما به سر رسید کلاغه بیشنمیدونم چه غلطی کرد رسید..نرسید.....

خلاصه که اینجوریا بود..

 

حالا هم این کامی یعنی داره منو..ببخشیدا بخشیدا روم تو تیفال گلاب به روتون داره جر میده بعدم خودشو... از بس همه غلطی داره میکنه... بقیه سخنها بماند برای بعد..که طبق معمول معلوم نیست کی...

 

مواظبت خودتون باشین تب نکنین مث من بشینن آمپولتون میزننا..گفته باشم...

یا حق...فعلا...

نظرات 16 + ارسال نظر
گیلاس دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

چه عجب!!
سلام علی جوونم
میگما تابلو شدی رفت!!! تولدت بود از ذوقت تب کردی! بی جنبه!!! شایدم تا اسم سربازی اومد و رفتی پستش کنی تا قطعی بشه از ترست تب کردی افتادی گوشه خونه!!!
عجیجم سربازی که ترس نداره! اگه میدونستم انیجوری میشی از اول خودم می رفتم به جات!!
حالا هم دیر نشده ها!!!‌اگه میبینی میترسی بگو من میرم!!
البته شاید دلت برای مامانت تنگ میشه؟ آره؟؟ می خوای بگم مامانت هم باهات بیاد سربازی؟؟؟
حالا خوشحالم که حالت خوب شده! اون تهشم هر چی مونده اگه مواظب خودت باشی زودی خوب میشه!!!

مواظب خودت خیلی باش
این کامی هم بزنش فعلا که کار کنه
بوووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووس
فدات عزیزم

عجبی نیست..واسه زحمت..:دی
سلاممم گیلی خانومی گل...
اااا..جدی میگی...فهمیدی یعنی؟؟ گریههه..:دی
نمیدونم حالا از یه کدومش بوده خلاصه..
خب حالا هم اولش..دیر نشده که هنوز..:دی...نخیرممممممم لازم نکرده خودم میرم...

خندههههههههههههههه..گیلاسیییییییییییییی..وایسا بینم اگه جرات داری...

منم خوشحالم که خوشحالی تازشم..:دی

باشه چشممم...
زدمش...:دی
ماچ..ماچ ماچ..:دی :دی...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس گنده...
خدا نکنه...بوس...

گیلاس دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

راستی علی گفتی کجاتو آمپول زدی؟؟؟

خندههههههههه..

دختر شیطون... تو جاشو چیکار داری بچه...:دی

پت سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام
امیدوارم زودتر بهتر بشی

سلام عزیز...

باهام قهلی؟؟

مرسییی ممنون...

maryam سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سلام سوراخ سوراخ سلام آمپولی چطوری؟ بهتری تو؟ خوفی؟ خوشی ؟ سلامتی؟ حالت شطونه؟ ایشالله شیرینی معافیتو بخوریم البته کله پاچه هم باشه میخوریماااا اصولا من رله م با این چیزا شاد باشی اولویز

سلاممممممممم مریم خانوم گل...
اره مرسیی..اره بهترم خیلی خداروشکر..از سوراخ و امپول و اینا حرف نزن که میکشمتااا...
معاف بشم من یه هفته بهت سه وعده کله پاچه میدم بخوری تپل بشی..:دی
ایولللللللللللللللللل خانوم رله...
ممنون..تو هم...

اقلیما چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام
همون بهتر که دردت بگیره!!
تو با این همه سال سن،با این همه سوات،اصرار و می نویسی اسرار؟؟؟
خوب خوبی؟
آخی نازی پس مثه آبکش شدی!!الهی!!دیدنی شدیا!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممممممممممممممممممممممم اقلیمای عسیسم...
اااا چرااا اخههههه؟؟ من گناهیممم...

خندههههههه..بابا از حواس پرتیمه به خدا...

اییی بد نیستیم خداروشکر....

ارهه..اخیی اره راست میگی تو هم مریض شده بودی..یادمه...ارههه اونم چه دیدنیی..

فعلا عزیز...مرسی از محبتات...

سحر کوچولو شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://little-lady.blogsky.com/

همه جات که سوزن زدن! من حاضر بودم سربازی برم اما آمپول و واکسن نزنم!!!

اره خداییی..گریههههه..خندههههه...

بدبختی اینه اول واکسن میزنن بعد مجبور میشی امپول بزنی بعدشم میبرنت سربازییی..گریههه..:دی :دی

نیمفا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://while.blogsky.com

بهههههههههههههه عجب اهنگی
سلام داچ علی گل

خندهههههههههههههه...

میدونم چقددددرررر این اهنگو دوسش داری واقعا..:دی :دی

علیک سلاممممم خانوم خانوما...

شهرزاد یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام زیگولیه گل گلاب:
خوبی؟؟؟
بابا تو بیخیال این خدمت رفتن شد؛همه جوره بهت زن میدن...
آخی؛؛؛؛چنتا به تو بیچاره آمپولو واکسن دادن؟؟؟
منم مثل تو دست واکسن و آمپول دادن دکترم خوبه...
هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد..دیگه دیگه...
بیشتر مواظب خودت باش...
فدای تو..
شاد باشی و پاینده..
فهلا....
بوووووووووووووووووووووووووووس

سلاممم شهرزاد خانومی گل...
مرسی تو خوبی؟؟
زن میخوام چیکاررررر..:دی :دی
خیلیییی..:دی...ناهمردااا...
سربازی هم طاووسه مگه که من باید جورشو بکشمم؟؟ ایا؟؟

چشمم..تو بیشتررر...
خدا نکنه...
مرسیییی...
فعلا عزیز...
بوووووووووووووووووووووس گنده...:دی

منا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

به به به داداش ژیگولوی خودم
خوبی؟
ای ول به این سیستم تو که همیشه گند میزنه به احوالاتت
واقعا ای ول
خدا بد نده داداشم
چی شده؟
مریضی ایا؟
چه جراتی که رفتی دکتر
من که اگه بمیرم هم نمیرم دکتر از ترس امپول
اصلا امپول میبینم از وحشت حالم بد تر میشه
داداش جان بی معرفت شدی گلم دیگه اون طرفا نمیای
کجاهایی
یه سر به این خواهر مظلوم بی نوا بزن

سلامممم ابجی منا خانومی گلم...
مرسیییی...تو خوبی؟؟
خدایی ایولم داره ها..:دی
چیزی نبود..حل شده خیلی وقته..:دی

اخییی نازی..ای ترسوووو...:دیولی خدایی اینقد ایندفعه ای امپوله رو بد زد که دیگه میترسم منم...

نه عزیزم..به خدا همیشه به یادتم..خب خیلی وقتم کم شده..ولی همیشه به یادتمو هروقت بتونم میام بهت سر میزنم گلم...

اخییی نازیی..چشممم...

بهار دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com

سلاممممممم........




کجاییییییییییی خبببببببببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سالمی؟؟؟؟؟؟
زنده ای؟؟؟؟؟
اخه ادم که با چند تا امپول از حال نمیره که ۱۰۰ روز غایب بشه.....

سلاممم بهار خانومی گل...

نبینم ناراحتیتو عزیز...

همینجاهام گلم...

اره سالمم...

زنده هم فک کنم هنوز هستم اره..:دی

:دی..راستم میگیا...
خب حالا گریه نکن عصبانی هم نباش...

مریم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.maryamsani.blogfa.com

سلام داداشی
خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی
دلم برات تنگ شده
انشالا ببینمت
خیلی مواظب خودت باش
منم دعا کن

سلامممممممممممممممم ابجی جونم...
مرسی عزیزم.تو خوبی؟؟
خواهش عزیز...
منم همینزورر..خیلی زیاددد...
ایشالا...
چشم.تو هم باش خیلی خیلی...

چشمم حتما.همیشه...

مریم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام...
هیییی؟چی شدی؟
الان بهتری؟
خوبی دیگه ؟
تولدتم با تاخیر مبارک :)
ایشاالله یه علمه سال کنار کسایی که دوسشون داری و چیزایی که می خوای بهشون برسی زندگی کنی :)
خوشحالم کردی با سر زدنت :)
خوش باشی...
فعلا خدافظ :)
پ.ن:بعد کنکور جبران می کنم...دعا کن برام...

سلاممممم مریم خانوم گل...
نیدونممم..:دی
اره خوبم...
اره دیگه...
مرسییی ممنون عزیز...
مرسییی..ارزوی قشنگی بود..ممنونم...
خواهش عزیز..دلم تنگیده بود واست...
تو هم عزیز...
فعلا..
چشمم.به روی چشم عزیز..حتما...اگه قابل باشم البته...

سلام همسایه های3 سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://rezatehranii3.blogfa.com

سلام.آپم.منتظرتم دوست من

سلام..اوکی..

افسانه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام ژیگی گلی
کجایی؟ مردیم از بس اومدیم و با سر خوردیم توی این در آهنی بابا کر کره رو بدش بالا خسته شدیم اه

سلام عزیز...

اوخ..ببخشید به خدا..چشممم حتما...حالا عصبانی نباش اینقدر..میترسم خب.:دی

یاس چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://myrules.blogfa.com

کجایی؟ احیانا بلایی که سرت نیومده؟
راستی با کلی تاخیر تولدتونم مبارک:)
خوش باشی
کامپیوترتم بده من واست درست کنم این همه حرصت نده :)

سلام یاسی...
همینجاهام..نه بلا ملا سرم نیومده...
مرسیییییییییییی...
ممنونم تو هم خوش باشی...
ایولل یه فرد خییر پیدا شده..کجا بیارمشششششششش؟؟
:دی :دی

نیلوفر. پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام

خوبی گلم؟
کجایی چرا آپ نمیکنی؟حالت که خوبه؟
کامی جون حالش چطور هنوز خوبش نکردی؟
زودی آپ کن.باشه فعلا بای.

بهههههههههه..چه عجب نیلو خانوم گل...

مرسی بد نیستم..تو چطوری خانوم کم پیدا...
همینجاهام...نمیدونم.. اره خوبم...
کامی حالش خوبه...
چشم...خوشحال شدم اومدی..فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد