می آییم...

سلاممممممممممممممممممممممممممممم خدمت همه برو بچه های باحال و گل...

 

خوبین..خوشین؟؟ سالمین؟؟ دماغتون چاغه..سرحال و سر کیفین؟؟

 

دلم اینهوااااااااااااااا واستون تنگ شده باور کنین...

 

اخه معلومه کجایین شماها؟؟ هرچی میام نیستین؟؟

 

خب خودم میدونم یه عالمه چوب و کتک + دوستان خشمگین ناک اینجا داره انتظارمو میکشه..دیگه لازم به توضیح نیست..بنده سابقه دارم خودم میدونم دیگه اینارو......

یه عالمه اتفاقات جورواجور هی از زمین و هوا واسم میرسید که تا میومد این مخ وامونده ما خودشو جمع و جور کنه باز یکی دیگه پشت سرش میومد..

خلاصه اینجوریا بود که من الان بید شرمنده دوستان عسیسم باشم که هی میومدن اینجا میخوردن به در بسته...

ببخشید دیگه خودتون...

خب حالا اومدم چی بگم مثلا؟؟ نیدونم والا...

اول اینکه اون دفترچه خدمته بود با اون واکسنای نامردش..یادتون کی پستش کرده بودم؟؟

نزدیکه یک ماهه..هیچ خبری ازش نیومده هنوز...مارو گذاشتن توو الافی شدید این نامردا...

اخرش شیطونه گولم میزنه که پاشم برم یه دونه کارت پایان خدمت شیک بخرم داشته باشم اینارم ولشون کنما......

خب اینم هویجوری مهز اطلاع گفتم اگه یه وقت خواستین برین سربازی بدونین این مرحله اولش چقدر طول میکشه...چقده من خوبما نه؟؟

 

دیگه شی بگم؟؟

اهان..در پی اون گواهینامهه بود..که اونور سالی گرفتیمش... خب ما یه از این ماشین گنده ها داریم..از نوع تریلیش... اونهفته ای این شریکمون که راننده اون ماشینه کار واسش پیش اومد من باید میرفتم بار میزدم.. حالا من این ماشین کوشمولواش به زور دنده عقب میرما اونوقت با این ماشین..خلاصه با داداشم رفتیم... از ساعت ۵ صبح تا ۴ بعد از ظهر معطلمون کردن که خب عادیه این معطلی..ولی به هر طریقی بود و با همه شوت بازیامون بارو زدیم..موفقیت کسب نمودیم...... بعدم خیلی ریلکس وقتی میخواستیم بیاییم خونه کنار گذر و اینارو بیخیال گشتیمو درست از وسط شهر با این ماشین گنده اومدیم تا خونه......وقتی رسیدیم خونه و شاهدان مارو مشاهده نمودند همگی دسته جمعی به این نتیجه رسیدن که خدا یه اپسیلون عقل در این کله ما ننهاده است... به به..به به... خب ساعت ۳:۳۰ اینا بود کامیون ازاد بود به من چه اصلندشم...ولی اگه اونجای که من رد شدم یه دونه از هاپوهای محترم!! حضور داشتن خودمو ماشینمو باهم اتیش میزدن اون وسط..دیگه کار به جریمه و اینا نمیکشید...

خلاصه اینم از شوت بازیای ما...

خببب..دیگه شی بگم؟؟

 

اهان..یه ۲۰ روزی هست یکی از اشناها یه نقشه ای داده به ما بکشیم واسش..

اینم اینقدر کارای جورواجور میریزه سرم از صبح تا شب که وقت نکردم اصلا نیگاش کنم بینم زمینش چه جوری هست و اینا...این بنده خدا هم چند دفعه تا حالا اومده دنبالش هر دفعه یه جوری ردش کردیم رفته..خلاصه دیگه یکی دوروزی هست کارام کمتر شد نشستم واسش کشیدم نقشهه رو قرار بود دیشب بیاد بگیره دیگه حتمی دیگه نیومد..نمیدونم قهر کرد بنده خدا و بیخیال شد چی شد..... ولی خداییش نقشه ای که واسش کشیدم به دل خودم خیلی نشسته نافرم...نقشه ای هم که به دل خودم بشینه میدونم حتما چیزه خوبیه.نمیخوام تعریف کنما..اصلا..ولی خودم یه حس خوبی دارم الان.....خدذا کنه اونم خوش بیاد...الته اگه بیاد بگیرتش..میاد حالا..اینم از کار نقشه خونه این بنده خدا...

 

خب دیگه چی بگم نداریم..تموم شد/...البته تموم نشدا ولی دیگه چیز قابل تو جهی نیست..حالا اگه یه چیزی یهویی یادم اومد و دیدم قراره با نگفتنش یهو لال از دنیا برم زودی میام و میگم...

 

خب دیگه فهلا ما بریم...

خداییش دارم میگم..دلتنگتون بودم خیلی خیلی...شرمندتون هستم که نبودم این مدت و بعضیا رو نگران کردم... ببخشید دیگه این داش ژیگولتونو...

 

مراقب خودتون باشین...خوش باشین...فعلا...

 

نظرات 25 + ارسال نظر
گیلاس شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااام علی جووون خودموووون
چه زود از خستگی دراومدی!!!
الان باید در دوران نقاهت باشی!!! چی بهت خوروندن که انقدر زود حالت خوب شد؟؟؟ عجب آدمای نمک نشناسی بودنا!!! حیف شدا!!! من برنامه داشتم!!! گفتم تا یه مدت نیستی از دستت راحتم! یه نفسی میکشم!!! نشد دیگه!! نذاشتی یه قلپ آب خوش از گلوم پایین بره!!!
خب سربازی هم که نمیخوان ببرنت!!! حالا هم که به زور میخوای بری مرد بشی اینا نمیذارن!! لابد یه چیزی دیدن دیگه!!!

آقای مهندس میشه بیای نقشه خونه ما رو هم بکشی؟!!!تو رو خداااا!!!! قول میدیم زود بیایم ببریمشا!!! خیلی آدذمای خوبی هستیم!!! فقط ارزون حساب کن مشتری بشیم!! باشه؟؟
بوووووس
مواظب خودت باش
انقدرم نرو دیگه برنگردی!!!
مردیم از بس جلو پات گوسپند کشتیم!!!

بووووووووووووووووووس
قربووونت

سلاممممممممممممممم گیلی خانومی عزیزممممم...
چه کنیم دیگه ما اینیم..:دی بده؟ میخوای همونجور بمونم؟؟ :دی
خندهههههههههه...خودت بهتر میدونی چی بهم خوروندن و چی گفتن که من حالم خوب شد اومدم...اصن چون نمیخواستم تو یکی نفس رات بکشی من زود خودمو رسوندم..چه پسر خوبیم واقعا..:دی :دی :دی

اره دیگه..دیدی..دیدین تقصیر خودشون بودا من پا پیش گذاشتم خودشون لج کردن...
نخیرممم هیچی ندیدن...:دی

اختیار دارین شوما خانوم..اینجوری که من دیدم شما خودت از هر مهندسی مهندس تری..:دی..مارو خجالت نده اینجوری...
خجالتم نده دیگه...باشه ارزون حساب میکنم...:دی :دی (حالا میگم چی میخوام بهت بعدا)..:دی

ماچچچ..بووووووووس..:دی :دی
چشممم..شما بیشتر...
چشمممم..(در حال سوت زدن)...
خدا نکنه...:دی

بوووووووووووووووووووووووووووووووووس...
فدات...

دختری با چشمانی از جنس الماس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.panizz.blogfa.com

جان من تو پسری؟؟؟؟؟؟!!!!!

خب اره باباجون..من پسرم دیگه...:دی

دختری با چشمانی از جنس الماس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

ببین اگه پسری اصلا بهت نمیادااا...

چراااااااااااا؟؟ بهم نمیاد ایا؟؟

دختری با چشمانی از جنس الماس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

ببین مردم از فوضولی...

ااا خدا نکنه..:دی

ممد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://andarmian.com

پست نویسنده ی میهمان تا ساعاتی دیگر در اندرمیان
شما با زیگول نسبتی داری؟

زیگول دیگه کی بید؟؟

اقلیما دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام
یتا پیشنهاد دارم !!!
یه تعادلی ایجاد کن بین نوشته هات!!!
خوب من چشمم از کاسه اومد بیرون!!
برم بخونم میام نظرمو میگم!!
اوکی؟
فعلا بای تا های

سلام اقلیما خانوم گل...

بوگو...ادای یزدیا رو در نیار بچه..:دی :دی

نیمیتونممممم....

خوب نوشتم که..اهان نظورت طولانی بودنشه؟؟ ایا..:دی

اوووکییی...

فهلا عسیسم...

نیمفا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://while.blogsky.com

سلام
فقط سلام

وایییی چه دختر خوبی..سلام میکنه به عمو...خندهههههههه..

سلام نیمفا جان کم پیدا...خوبی؟؟ چه عجب اینطرفا..راه گم کردین...

سارا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

اول اینکه دوست دارم...ذلم میخواد...میام کامنت میدم

ایوللللللللللللل..لطف میکنین شما..خوئشحالم میکنی..ایولللللللللللللللللللل...مرسییییییییییییی... همیشه از همین کارا بکن...

سارا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

دوم اینکه ایشالله همین امشب بیان کت بسته ببرنت زاهدان بگن همینجا باید ۸سال خدمت کنی =))

خندههههههههههههههههه..اخه چراا؟؟؟ خداروشکر تو رییس این نظام وظیفه نیستی..وگرنه سربازا رو درجا میکشتیشون..نسل پسرا رو منقرض میکردی..:دی :دی

سارا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

بعدشم اینکه من اگه بجای شما و داداچت بودم با کشتی سوت زنان تا خونه میومدم...خیلی رمانتیکه نه؟!

اره واقعا..خیلی خیلیییی رمانتیکه..:دی :دی

سامیــــــــه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.tintinior.persianblog.ir

سلام دوست جونم که هر از گاهی خورشید میشی میری پُشت ابرا!!


اوخ جون ٬چه قد عروسک خوشکل!! میشه منم از این عکسای خوشکل واسه وبلاگ خودمم بذارم؟؟

سلامممممممممممممم سامیه جان گل...تقصیر این ابراست که هش جلو منن..به من چه اصلندشم..:دی

اره که میشه...اصلا داره که اونجا..نداره؟؟

منو سر کار گذاشتیا..میکشمتتتتتتتتت..:دی :دی :دی

دختری با چشمانی از جنس الماس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

لینک من کووووووووووشششششششششششششش؟؟؟؟

اوجایی پسره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اوخ اوخ..ببخشید خب عصبانی نشو..اونروزی سیستم مشکل داشت بعدشم شرمنده یادم رفت..الان لینکتو میزارم عزیز..

همینجاهام..تو خودتم نیستیا...

کوزت چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

با اینکه اولین بارم وهنوز نخوندم ولی فکر می کنم مطالبتون بد نباشه قربونتون از طرف کسی که تنهاست

ای واییی چرا کوزت؟؟ :دی

مرسی که هنوز نخوندین..:دی

مرسییی از لطفت...هیچکس تنها نیست..همراه اول مگه نداری؟؟

شوخی کردما ناراحت نشیا... بیا اینجا با بچه ها هستیم تنها نیستی دیگه...

بهاره پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://eternaldeath.blogfa

سلام خوب می نویسی ولی نمی دونم این مدل نوشتن مد شده؟ کلمه ها حرمت دارن

ای بابا..مگه من یا بقیه که اینجور مینویسن حرمت کلمه ها رو شکستیم؟؟؟

بابا بیخی...

شهرزاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلامم علی جان:
خوبی؟؟/
خوش حالم که سر حالی ...
باباب خلاف..بابا راننده تریلی...
بابا.....
خوب مکار مردمو زودی ببر بده بهشون تا مردم منصرف نشن..بد قولی خوب نیستااا
ژیگولوی ما بد قول نبودااا!!!
در ضمن آپپپپم بدو بیا..
فدای تو
فعلا...
شاد باشی و شادی آفرین...

سلامم شهرزاد خانوم گل...
مرسی..تو خوبی؟؟؟
مرسیییی...
خندهههههههههه...بابا به خدا راننده تریلیی غیر خلافم داریم..:دی
بابا... سانسور شد؟؟؟ :دی
اخرش خودم رفتم دادم بهش نقشهه رو..خوشش اومدذ..:دی
سعی میکنه که بازم نباشه..:دی
ایوللللللللل..چشم حتما...
فعلا عزیز..مرسییی...

مرسیییییییییی...تو هم...

اقلیما پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

با با محض نه مهز!!!!!

گریهههههه..

اقلیما حالا مجبوری اینجوری لبروی ادمو میبری؟؟ خندههههه..

بازم دستمو بگیر ببرم یه پشتی پسلی جایی جلو جم ابروداری کن...

خانوم زیگزاگ جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://Zip-Zigzag.blogfa.com

به به! چه پا قدمی دارم من! چه خوب که اومدی!! راسسی تو آرشیتکتی؟؟

اره دیگه همیشه بیا تند تند اینجا که من تند تند به خاطر پاقدمت بیام اپ کنم..:دی

ایی..یه چیزایی بلتیم...

قوچحال شدیم از پاقدمتو اومدنتو اینا..بازم بیا...

بهار یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://baharane.parsibox.com

خیلی باحالی داداش

اختیار دارین..چشماتون باحاله..اوخ نه ببخشید چشماتون باحال میبینه مارو..باحالی از خودتونه ابجی..:دی :دی

رانا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://paintinggallery.blogfa.com

اموزش نقاشی در اموزشگاه نقاشی رانا با مجوز رسمی از ارشاد

سفارش تابلوهای نقاشی نیز پذیرفته می شود

جانم؟؟

خب به من چه... آیا؟؟

نیلوفر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام

خوبی گلم؟
پسر بد باید حتما باهات دعوا کرد تا یه مطلب ارسال کنی؟
نمیگی نگرانت میشیم؟
زودی آپ میکنیُ باشه گلمُ منتظرما

سلامممم عسیسم...

مرسی خوفم..تو چطوری؟؟

اره فک کنم..خندهههه...
اوخ ببخشید به خدا..درگرم اینروزا شدیدا..ایشالا می اپیم امشب...

چشمممم...

مهتابی خانوم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

کی ایشالله؟

چی..کی ایشالا؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

اه...کجایی مهربون..؟!
بوسسس!!

اوه اوه..اینجوری که تو گفتی مهربون من برم یه جایی قایم شم بهتره..:دی

ااا..این کارای بی تربیتی چیه اینجا جلو اینهمه ادم...خندهههههه...

سارا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

همین جریان می اییم منظورم بود(تیتر نبشتت)...که گفتم کی ایشالله

راستی...منم خوشم میاد از معماری و نقشه کشی و اینا...آخه کارامون یه جورایی شبیه بهمه

اهانننن...امشب اومدم دیگه..اون میاییم هم همون روز اومده بودم دیگه..که گفتم میاییم یعنی امدیممم..:دی

خانوم زیگزاگ پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://Zip-Zigzag.blogfa.com

به به سلام ژیگولو خان! چش آقا! در اولین فرصت یه کاری میکنیم که پا قدمه شمام خوب باشه مثه ماله من!!!

ایوللللللللللللللللللللل.. هر چه سریعتر پس لطفا..:دی :دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ

ای قبون این پسر برم من!
اون چه جوابی بود..هان؟
مردم از خجالت خُ
بگمااااااااااا

یکی بیاد عرق پیشونمیمُ پاک کنه لفطا

ای خدا نکنه...
اوخ ببخشید خب...
اخییی..منم همینطور...خندههههههه...

چی بگی؟؟؟

اخییی بیا عسیسم خودم برات پاکش کنم...

بووووووووووووووس..خوب شد حالا؟؟؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد