بازی...

سلاممممممممممممممممممممم سلام سلام...

 

خوبین؟؟ خوشین؟ خوش میگذره؟؟

چیکار میکنین با امتحانا؟؟ اینطوری که میگن فصل امتحاناست..

خب اول از بازی شروع کنیم...

همون بازیی که ۱۰ تا چیز که خوشم میاد و ۱۰ تا چیزی که بدم میاد و بعدم ۱۰ نفرو دعوت کنیم...

میدونم دیر شده ولی خب ما اینیم دیگه..هیچ کاریمون به ادمیزاد نرفته کلا...

خب من از طرف پانیذ عزیز و خانومی عزیز به این بازی دعوت شدم...مرسی از دوتتون و به یاد بودنتون...

اول اینچیزایی که بدم میاد...(از خیلی چیزا بدم میایدی..ولی الان یادم نمیاد هیچ کدومو...)

۱-از ادمایی که دائم ایه یئس میخوننو نا امیدن...

۲- از ادمای ترسو هم بدم میاد...

۳- از اینایی که تو خیابون با ماشین همه خیابونو میگیرن و با سرعت ۵ کیلومتر در ساعت میرن به شدت میخوام کلشونو بکنم...

۴-از اینکه یه ادم ساده رو گیر میارن و ۷..۸ نفر دورش جمع میشن و الکی بهش میخندن بدم میاد...ادمایی که خودشونم هیچی نیستنا ولی یکی دیگه رو الکی تحقیر میکنن...

۵- از دعوا و مرافه تو سر کله هم زدن جلو یه عالمه ادم علاف هم بدم میاد...

۶-از زیادی شلخته بودنو بی نظمی تو کارا و و اینا هم بدم میاد...

۷- از ادمای کینه ای و اونایی که کینه شتریه تو دلشون هیچ وقت با هیچی پاک نمیشه هم بدم میاد...

۸- از املت...هر گونه آش به جزآش گندم و آش رشته...گوشتی که بهش چربی اویزون باشه...بامیه..بادمجون... و و و...

۹-از ریا کاری و پست فطرت بودن...

۱۰-از اینایی که در هر موردی دخالت میکنن با وجود اینکه در هیچ موردی هیچی حالیشون نیست..

البته هنوزم هستا ولی خب قانون بازی ۱۰ تایی هستش...

حالا از اینایی که خوشم میاد..ایوللل...

۱-ماشین..از هر نوع و مدلش...با هر اندازه...

۲- سرعت...عشق سرعتم...و البته کمی تا مقداری هم قانون شکنی هم دوست دارم...

۳- فضای اینجا و همه دوستای خوبم...

۴-از یه اپارتمان خیلی شیک و لوکس با تمام وسایل و امکانات مد روز(کم اشتهام نه؟)

۵-وبلاگمو...چایی...میز کارم و وسایل نقشه کشیمو...و کار کردنو...

۶-از چک...چَک نه ها..چِک..اونم از اوناییش که مبلغش بالاست و با خط خیلی خوب نوشته شده و امضاشم خیلی خوشمل باشه...

۷-از ادمایی که دیگرانو واقعا میخندونن...

۸-پیتزا...ساندویچ از نوع تند که دهن ادمو اتیش میزنه...

۹-از با وقار بودن و خوشتیپی خانوما یی که جلف نیستن ولی خوشتیپن...

۱۰- از تمام چیزایی که میشه باهاشون خوش بود لذت برد و زندگی کرد...

خب اینم از اینا...

حالا ۱۰ تا دعوتیا..وایی که چه کار سختیه این کار...

گیلاس جونم...صمیم...اقلیما...ابجی مریم..ابجی باران...نگین...هیرودیا...نگار ...نیمفا...خانوم زیگزاگ...

و همه اینایی که اینو میخونن..به خدا خوشحال میشم بازی کنین...

خب این از بازی...

خبرهای کوتاه...

۱- ماهی قرمز بیچارم تو هوای ۲۰ درجه زیر صفر و زیر ۱۵ سانت یخ تو زمستون نمرد ولی چند روز پیش از گرما مرد...ناراحن شدمممم...

۲- به احتمال خیلی زیاد یعنی ۹۹.۹ درصد میرم تا چند ماه دیگه سربازی...کارای معافیم درست نشد...

۳- شهر ما خیلی خشکسالیه ولی دهمون از شهرمون بدتر شده..درختا دارن میمیرن...

۴- چقدر خبر خوب دادم من الان...الفراررررررررررر...

۵- بی معرفت تلفنت قطعه...

۶- دلتنگتون میشم...

۷- دوست دارمممممممممممممممممم...

۸- جمعه ای تولد هیرودیا بود...از همینجا تبریک میگم بهش...تولدت مبارک عزیز...

۹- طفلی پای مونیتور خوابش برد...

۱۰...میگم تا ۱۰ نشه بازی نشه...اینم ۱۰ تا بشه که جمیعا رستگار بشیم...

مواظب خودتون باشین..خوش باشین..فعلا...یا حق...

 

نظرات 34 + ارسال نظر
گیلاس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

اولللللللللللل
آره دیگه؟؟؟

اره عزیزه دلم..اولییی..:دی :دی

بازمن مثل همیشه..گیلی قهرمان میشهه..:دی :دی

گیلاس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

اول بگم که اگه علی بره سربازی ما بدون ژیگولو شی کال کنیم؟؟؟؟

هیشی...بزنین تو سر و کله همو شادی کنین..دلتون شاد باشه مادر..:دی

گیلاس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

دلم برای ماهیا خیلی سوخیت
من حیوون دوست ندارم ! یعنی دارما ولی چون آخرش میمیره دوست ندارم!
اون شهرخشکتونو ول کن بیا با هم بریم استوا یه کم آب بخوریم و برگیردیم! هستی؟؟؟
فقط میشی سرباز فراری!! اونم با یه تغییر چهره حله!!!
منم که دعوت کردی!! هی میخوام تا آخر خرداد آپ نکنم نمیذارین که!!! چشم در اولین فرصت بازی می کنم!!
انقدر دلم میخواد دستم به اون میز کارت و وسایل نقشه کشیت برسه!!! انقدر حال میده همشو تخریب کنم!!!
منم ماشین دوست داااالم دیگه بقیه اش رو نمیگم که خودم بنویسم!!!
خیلییییییییییییی مواظب خودت باش
نمیخواد هم بی خود دلتنگ بشی
اگه راست میگی تند تند بیا بنویس برامون!!
البته اگه راست میگی که دوسمون داریا!!!!
فدااااااااااااات
هوار تا بووووووووووووووووووووووس

منم همینطور..اکشم دراومد واسش...
اره دیگه..دقیقا...پارسال عید این ماهیا رو به زود ابجیم خریدیم..من گفتم ۳ روز بیشتر زنده نیستن..ولی تا الان موندن..ولی اون یکیش هنوز زنده هست..:دی
استوا اب بخوریم؟؟خندهههههه..
اره هستم..هرجا تو باشی منم هستم..:دی :دی :دی
من برم استوا دیگه صد در صد معافم..:دی
اره دیگه..من اصن نصف دلیل بازی کردنم همین بود که تو رو دعوت کنم مجبور بشی اپ کنی...خندهههه...
مرسییی...
ای خرابکاررر..من میزمو از جلو دست تو قایم میکن خرابکارر...
:دی :دی
چشششممم هستم..تو بیشتر خانوم گل...
ااا..چرااا؟؟ میشمممم...:دی :دی
اوه..چه کار سختی..:دی :دی...
اره که راست میگم..پس چی...
قربونت عزیزم...
هوارتا بووووووووووووووووووووووووس...

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
خوبی؟
منم از 9 تا نصفی از مواردی که گفتی بدم میاد.
با موردد 10 هم قسمت دومت خیلی موافقم!!!
تو آخر کار خودتو کردی؟
تو بمری سربازی ما بی تو چی کار کنیم؟؟نه!!
آپم.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان...
مرسییی...
ایوللللللللللللل...بزن قدشش...

اخر من کدوم کار خودمو کردم؟؟؟

همینکاری که تو اون فکر پلیدت میگذره الان..خندههه..اره دیگه..همون خوشحالیی..:دی :دی

اومدم خوندم عزیز...
تو هم خوش باشی گلم.

فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

سلام علی جونم ...

مرسی اومدی بازی عجیجم!!

بیچاره ماهیه ....

خود کشی کرد فک کنم!

الهی ... میری سربازی؟!=((

تلفنه کی قطه؟
کی رو دوست داری؟!!!!!!!!!!!!!!

کی پایه مونیتور خوابش برد؟!!

من شنیدم تا ۳ نشه بازی نشه!!!!!


تو چرا اینقده رمزی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بوووووسسسسس

سلامم پانی خانوم...

خواهششش گلم...

اره خدایی...گلیههه...

نه بابا مگه مایا هم مث ما ادما دیوونه ان..نه بابا از گرما مرد بیزبون...

اره به احتمالا ۹۹.۹ درصد...

تلفن یکی از دوستان...

ماهی رو..:دی :دی

یه بنده خدایی..:دی

جدیدا گفتن تا ۱۰ نشه بازی نشه..بستگی به موقعیت داره..:دی

رمزمم کجاا بوددد..:دی

بوووووس...

پـانـیـذ دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

ژیگولو ..؟؟؟

تو میدونی اگه کامپیوتر رو استند بای کنیم !!
بعدا بعده استند بای روشن نشه....



چی کارش باید بکنم؟؟؟

جونم...

باید بندازی جلو سگ بخورتش..:دی :دی..

پاپیون کوچولو دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

سلام ژیگولو جونم .....
شطوری ؟؟؟
ما رو میشناسی ؟؟؟
نه ؟؟
اره ؟؟
من خواهر پانیذ هستم .....
می تونم بلینکمت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....
تازه من عاشق وبت و خودت هستم ...
اگه دومس داری لینکم کننننننننن...

سلام عزیز...
مرسی بد نیستم...
نه هنوز...
ایوللللللللللللل پارمیس خانوم اره؟؟خوشوقتم...
حتما..اینا چه حرفیه..منم میلینکمت...
مرسیییی...لطف داری عزیز...
حتما...

پت دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قبول نیست! اینا که گفتی عمومیه! کیه که از اپارتمان خوشکل و ... بدش بیاد؟! یا از اتول بدش بیاد؟! آقا قبول نیست!

گریههههه..نه خانوم معلم رفوزم نکن..گریههه....حالا ایندفعه رو قبول کن...:دی

تو خودت بنویس بینم چی مینویسی...

خانوم زیگزاگ سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://Daily.30n.ir

اهم اهم! من اومدم! خانوم خوش قدم!! ببین یه چی بگم؟! اول اینکه مجگرم از اینکه منم دعبت کردی! بعدشم اینکه من از اونجایی که به ده تا قانه نیسسم رفتم تو ابات آس صفه م همه چیو کامل توضی دادم! بعد یه چی دیگه! میشه لینکه منو دٌرس کنی؟ آخه من آدرسم عوس شده!

بههههههههههههه..خانوم خوش قدم...خواهش عسیسم...تو کجا توضیح دادی؟؟ او الان عوضش میکنم عزیز...خوشحالم کردی گلم...

مریم سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://maboodeman.pesianblog.ir

سلام علی جان
جدی می گی که کارت درست شد یا شوخیه؟
امیدوارم جدی باشه عزیز
به هر حال همیشه یادتم

سلام مریم خانومی...

من کی گفتم کارم درست شد؟؟
نه بابا هنوز قطعی نشده هیچی معلوم نیست...


مرسیی..منم عزیزم...

مریم سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

علی جان من اول نظر گذاشتم بعد پستتو خوندم
حالا از چی خوشم میاد:۱.عشقم ۲. عشقم
۳.عشقم.۴عشقم ۵.عشقم ۶.عشقم
۷.رودخونه
۸.آبگوشت
۹.کوهنوردی
۱۰.رانندگی
چیزهایی که بدم میاد:۱.ترسم ۲.دوری
.۳ جدایی ۴.مرگ عزیزان.۵.دوستام راجع به من فکر بد کنن . ۶.لوبیا پلو .۷ (۱آدم که میدونی کیه ).۸.بی پولی(فقر منو میترسونه)
.۹.عشقم دیگه دوسم نداشته باشه
۱۰.از آدم هایی که به ترسم دامن میزنن
(داداشی خود تو جزو دوست داشتنی ترین موجودات عالمی)

ایولللل..از بس باهوشه ابجیم..:دی
اوه ایول.عشق ادم که همه خوشیشه..جز اینا نیست..بعد از اون عشقه نوبت این چیزا میرسه...
اوه..یادم رفت منم بگم..ابگوشوتو بعضی جاها خیلی دوست دارم..:دی

مرسیییییییی عزیزم...نظر لطفته ابجی گلم...

شهرزاد سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

سلامم چه طوری ژیگولی؟؟؟
بازی جالبی بود..
آخییی بیچاره این ماهیهه
دلم سوخت؛وتی یه چیز یه مدت داره مخصوصا حیوون وقتی چیزیش میشه ادم دلش میگیره؛ماهی منم مثل ماهی تو شد...
ای بابا گل بگیرن در این مملکتو تو با این وضع خراب ریت چه طوری می خوای بری سرربازی آخه...؟؟؟؟

همه جا خشکسالی ..بی خیال
اخرش یه چی میشه دیگه..
خوشحال شدم..
مواظب خودت باش گلم..
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلامممم عزیزم...مرسی گلم...
اهرههه...
اره واقعا..اشکم در اومد دیدم مرده شده...
دکترم گفت وضعت خرابه ولی معاف هم قرار نیست بشی...:دی

اره واقعا..ولی ادم میبینه دلش یه جوری میشه دیگه..مث همون ماهیه..اون یه جا مرد فقط این درختا کم کم دارن میمیرن...


چشششمممم...تو هم همینطور عزیزم...
بوووووووووووووس...

شهرزاد چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

سلاممم علی جون:
خوبی؟؟/
علی دیگه پیش من نمیایی؟؟/چی شده؟؟؟
تو بی معرفت نبودی....
آپممم خواستی بیا خوشحال میشم..
فدای تو..
بووووس

سلن شهرزاد خانومی گل..
مرسی تو خوبی؟
میام عزیزم..هروقت بتونم باور کن میام..ولی به همه چه ها کلا یه جوری شده نیتونم زیاد سر بزنم...دلم تنگه همیشه واستون...
الانم نیستم باور کن..همیشه به یادتم عزیز...

چشم عزییززم..حتما...
خدا نکنه...

بووووس...

پـانـیـذ چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

نه.....مگه دوییونم خ؟؟؟


میندازم پیشهخودم نگهش میدارم!!

بووسسس محکم!

کم نه..:دی..خندههههههههه...شوخی کردما..به دل نگیریا دختر...

افرین افرین دخمل خوب...

خندهه..بوسسسسس...

پـانـیـذ!!! پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

میگم تو ادرسه وبت رو بده به اونایی که کاره معافیت رو جور میکنن...خب؟

بعد میگن این اقا صد در صد معافه!!!!!!!!!

ببقشید خب!

میگم مرخصی میشه گرفت؟!

اونجا کافی نت نداره؟

که بیای دلمون نتنگوله؟!!!!!!!!!!

بیا باشه!؟

ببببببببوووووووووووووووسسسس
محکم!!!

که چی بشه مثلا؟؟؟ :دی...ببینن چه دوستای گلی دارم من اره؟؟

خندهههههههه..میبینم واقعا همه جوره مشکل دارم معافم میکنن.:دی :دی

خواهش میشه...

مرخصی که اره میشه گرفت...

نمیدون..هنوز اصلا هیچی معلوم نیست که کجا باشه و کی...

اگه رفتم سعی میکنم زود به زود بیام نت که دلم و دلتون نتنگوله..:دی

چشم...

بوووووووووووووس...

محکم..تو هم یادگرفتی..من کجا گفتم محکم که تو یاد گرفتی؟؟خندههههه...

زری پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://respina00.blogfa.com

سلام خوبین


چه خبر از این دنیا ما که خیلی وقته رفتیم از یاد هاااااااااااااااا

من برگشتم و دارم می اپم بیا ...........

سلام عزیز...مرسی...

نمیدونم منم بیخبرم والا...نخیرم نرفتی از یادها...

حتما عزیزم میام...

پـانـیـذذذ!!! جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://Www.PaNizZz.BloGfa.Com

یکی وبم رو پاک کرد ...
لینکم رو عوض نکن...

من الان اینجا هستم

اهان..من که گیج شده بودم..کاریش نکردم گفتم ببینم چی میشه...

باران شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

چرا فونت خانوم گیلاسی با بقیه دعوتیا فرق میکنه؟

خندههههههههه...

نیدونم والا..

این خانوم گیلاس وبلاگش صورتیه منم اینو صورتی کردم ست بشه باهم..:دی..:دی :دی

صمیم یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ق.ظ

سلام.ممنونم از دعوتت.ولی ژیگول فک نمیکنی این بازیه پارسال راه افتاده بود و خیلی ها هم نوشتن؟ شایدم من باز قاطی کردم و یادم نمیاد چی به چی بوده؟ آرههه؟!

سلام صمیم خانوم گل..چه عجب..سرتون گشته..اینطرفا..خورشید کدوم وری امروز در اومده بودته ایا؟؟

نه خانوم..شما قاطی نکردی..ما عقب مونده ایم حتما...

پـانـیـذ یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

هی من این جا باید بیام هی تو من رو این طوری ضایع کن...اومممم
خب؟؟

اصلا راحت باش عچق من!!:*:*:*:*:*:*:*


....

اوکی!فعلا میبینم که ادرسم رو درست کردم!

بعدشم این که ...

اهان!
اون محکم رو از تو یاد گرفتم!

خ چی کار کنم!خوچم اومد!

الفرررراااااااااااااااااااااااااااررررررررررررر...!!

همین عزیزه دلم!

اها..یه چیز دیگه:
تو چرا همش عذر خواهی میکنی؟؟

همش یه دونه داداش نداریم که!!

:*:*:**:**


:**(بوسه محکم!!!!!!!!!!+خجااالت!)
من تازه اپیدم!

بیا بگو من چه شکلی ام!


منن؟؟ کی ؟؟؟ من کی تو رو ضایع کردم ایا؟؟

من راحتم الان دیگه تو گفتی...:دی

به سلامتی...

ایولللللللللل..اموزنده شدم..:دی :دی..
وایسا بینم..واسه چی فرار میکنی توو..خب تو هم یاد گرفتی خوبه که..:دی..تو هم راحت باش..بگو..:دی

وایی..چه حرفیی میزنیا..کی عذر خواهی کردم؟؟ حتما لازم بوده نمیدونم...

فدات...

اخییی..بچم خجالت کشید...
بوسسسسسسسسس..محکم.:دی..اوخ اوخ.الفرارررر..خندههههه...


تو خوچکلی..ماهی..گلی...خانومی..عزیزی..:دی

فیروزه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://myhome-f.blogsky.com

سلام
اااااااا..من تازه فهمیدم ژیگولو شمائین
فقط بگم که منم از بادمجون متنفرمممممممم
همه عاااااااالم می دونن
فعلا

سلاممممممممممممم فیزوزه خانوم..
ااا...چه جالب واقعا..:دی
ایوللللللللل..:دی
خندهههه...بازم خوبه همه عالم میدونن...:دی..

فعلا عسیس...

پـانـیـذ دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام عزیزه دلم !
اون ادرسم رو یکی حذف کرد!
لینکم رو عوض میکنی؟
www.panizzz.blogfa.com

من که گیج شدم...چشمم حتما پانی جان...

خانوم زیگزاگ دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://Daily.30n.ir

تو About Us تو اون فلشه تو بلاگم توضی دادم! عوس نکردی که تمبل خان!!

اوه..ایوللل اومدم همشو خوندم کلی حال نمودم...:دی

ببقچید خب..عوضش میکنم...

پـانـیـذ سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://Www.PaNizZz.BloGfa.Com

زنده ای هنو؟

با اجازه بزرگترا..آره هنوز یخورده...:دی

تو خوبی؟

پدشیلا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام دوست قدیمی
می بینم که بلاگ اسکای هم پیشرفت کرده
خوشحالم
ممنون که هنوز منو فراموش نکردی
این روزه درگیر امتحانها و درسام بودم اما دوباره برگشتم
بهم سر بزن
یا علی ...

سلام پرشیلای عزیز...
اره بااا..:دیپس چی خیال کردی...:دی
منم خوشحالم..:دی :دی
خواهش عزیز...دوستای خوب هیچ وقت فراموش نمیشن...

ایوللل...موفق باشی عزیز...
چشم..حتما...

یا حق...

منا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

به به به
داداش عزیز ما
والله من این بازی رو ۲ ماه پیش که انجام دادم قانونش ۱۰ تا نبود من یه عالمه نوشتم
سربازی هم مبارک
الا خیلی شادی نه؟
ایشالله خدا قسمت همه بکنه اش خوری رو

سلام منا خانوم گل...
ما بیخبر بودیم...ببخشید...

مبارک داره دیگه این سربازی رفتن؟؟:دی :دی

ارهههههههه خیلیییییییی...

ایشالا..:دی

پاپیون کوچولو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

وای ...این بره دیگه بر نمیگرده .....[:

کجایی تو ؟؟

شرا منو لینک نکردی ؟

نه نه اصراری نیستا ؟!

ماچظظظظ

<:
بیا دیگه !!

پاپیون کوچولو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

وای ...این بره دیگه بر نمیگرده .....[:

کجایی تو ؟؟

شرا منو لینک نکردی ؟

نه نه اصراری نیستا ؟!

ماچظظظظ

<:
بیا دیگه !!

خندهه..چرا برمیگرده..اینه هاش ببینش..:دی

همینجا...

اوخ..ببخشید..امشب میکنم لینک...

نه به خدا یادم رفته بود..وگرنه همنن شبی میلینکیدم...


اوخ این دیگه چه جورش بود..:دی

اومدممم...

پـانـیـذ جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

شانس اوردی علی ! میخواستــم بیام بزنمت !
من ادرسـم درس شد !!
بووووووووووووووووووووووسسسسس:*(محکــــــم !!)

اره دیگه شانس اوردم..شایدم بد شانسی..:دی

ایوللللللللل تبریک...

خندهههههه...:دی..بووس...

پـانـیـذ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

علی دمه دسـتم بودی خفت کرده بودم !! چرا نمیای ؟ خب نمیگی من دلم تنگ میشه واست ؟بیا دیگه عزیزم ...

اوخ..چرااا؟؟
اهان..

اومدم دیگه..خفم نکن من اومدم...

منم دلتنگتونم...

reihaneh شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام خوبین؟تازه با وبلاگتون اشنا شدم خوبه ولی چرا انقد غلط املائی دارین ادم احساس میکنه یه بچه ۶-۷ سله اینا رو نوشنه البته ببخشیدا

سلام مرسی...

خب شما اگه میخونی حس کن همون بچه ۶..۷ ساله اینارو نوشته...همه چی درست میشه دیگه..

خواهش میکنم..:دی

پـانـیـذ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

کتک میخوای؟؟
تنت میخواره .. ایا؟؟؟

کتک؟ کی میخواد بزنه؟؟ :دی

نچ تنم فقط نمیخواره...:دی

پـانـی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

تنت میخواره..نه ؟

اوه اوه اوه..هوا شدیدا ابریه مث اینکه...الفراررررررررررررررررر...

:دی :دی

شهرزاد پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

سلامم ژیگولی:
شطوری؟؟
با هوای گرم یزد چی کار میکنید؟؟
رفتی کمیسیون پزشکی چی کار کنی؟؟؟که ببینی معاف میشی یا نه؟؟؟
ایشالا که جوابش رو هر چی میخوای همین باشه...
گاهی لازمه که آدم خدشو به نشنیدن بزنه؛بیخیال
از دست تو علی؛همه میدونند که تو سر از همه چی در میاری ازت سوال میکنند تو هم بد عنق بازی در می آری خودتو میزنی به نشنیدن..
حالا علی خودمونیم خدایی شوهر عمت برات این دعا رو میکنه؟؟؟
خودمونیم...!!!
من باشم یه چی دیگه بهت میگم..

مواظب خودت باش...
موفق باشی...
حق نگهدارت و توکلت به خدا...

سلامممم شهرزاد جان...
مرسیییییییی...خوفم..:دی
کشتی میگیریم اساسی...:دی
اره دیگه...مرسی...

اره..اگه ادم ذاتش بزاره البته..:دی
نععععععععع..من خیلی هم خوش اخلاقم..:دی :دی..

نمیدونم والا..اره فک کنم میکنه این دعا رو..:دی
چی میگیییییییییییییی؟؟؟ :دی
تو بیشتر...
بازم شما بیشتر..:دی

مرسییی..یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد