سیلام...

سلامممممممممممممممممم خدمت همه برو بچه های خوب و گل...

 

خوبین خوشین..حال و احوالاتتون خوبه ایشالا؟؟

 

خب به سلامتی...

میدونم بد قولم فحشم ندید دیگه زیاد...

۲۰ درصئ تنبلی و ۸۰ درصد عوامل خارجیه دیگه باعث میشه که ژیگول خان بد قول از اب در بیان..شایدم از خاک..:دی..

اول از کجا شروع کنم.؟؟

اهان..کمیسون پزشکیه روز دوشنبه..عجب کمیسونی هم بود...:دی

صبح دوشنبه ساعت ۵.۵ کوبیدم رفتم دم بیمارستان نشستم ..یعنی تو صف نشستم..زودتر از منم اومده بودن..ادم خل تر از منم یعنی پیدا میشه..

بعد کلی وایسادنو سر و کله زدن و له شدن در انبوه جمعیت و اینا بلاخره ساعت ۱۰.۵ صبح دست جمعی به این نتیجه رسیدن که ما باید صبح که اومدیم اسممنونو مینویشتیم رو یه کاغذ که نمیدونم دست کی بوده...عجب بیمارستانی...اسمشو نمیگم ابرشون نره دیگه..ولی جز مجهزترین بیمارستانای ایرانه...سرتونو درد نیارم..اره ننه...خلاصه اون خانوم بد اخلاقه انق...عنق... اخر کار دیگه با جیغ گفت نوبت نمیدیم دیگه شما بعد از ظهر تشریف ببرین مطب خود اقای دکتر...

دیگه هیچی بعد از ظهرش رفتم مطب دکتره..یه ساعتی نشستم نوبتم شد یه عامه هم پول دادم که میخوام کمیسون بشم..

بعد از معایناتم هم که اقای دکتر لام تا کام حرف نزد فقط یه تومار زیر نامه بیمارستان نوشت و مهر و امضا کردو گفت ببر بده بیمارستان..همین..منم فرداش رفتم نامه رو تحویل بیمارستان دادم گفتن جوابش هرچی باشه میاد تا ۷..۸ روز دیگه دم خونتون...حالا جوابش چی بیاد خدا میدونه...

خلاصه که اینم از کار و بار ما...

ولی اگه اونروز بین من اون خانوم بد اخلاقه زشت ایکبیری پنجره فولادی نبود حتما خفش کرده بودم با این حرف زدنش......

والا به خدا...

خب دیگه چی بگم...نمدونم والا چی بگم.. مخم کلا گو.....ه...

تازگیا گوشم کر شده اساسی..کلهمه افراد خانواده و دوستان و اشنایان شاکی هستن اساسی......

خب چیکار کنم..اونا یواش حرف میزنن توقع هم دارن ادم بشنوه چی میگن..تازه خیلی از حرفاشونم همون نشنوی بهتره..جز ضرر هیچی واست نداره...تازشم بنده ۲..۳ سالی مغازه اهنگری کار میکردم هم کور شدم هم کر......

تازه تازه ترش اینکه شوهر عمه گرام امروز دیگه فرمودن تازه مستم هستم...به به..به به...

پرسیده امروز چندمه میگم اوستا مهدی شما هم از دیوونه میپرسی شنبه کیه اخه...خب من چمیدونم امروز چندمه...(قابل توجه که بنده نیم ساعت قبلش تو بنک بودم کلی فیش پر کرده بودم و تاریخ زده بودمو اینا...)

میگه علی اگه دست از این مست و ملنگ بازیو حواس پرتیت برداری دعا میکنم یه زن خوب و خوشگل و پول دار و همه چی تموم گیرت بیاد...حال میکنی شوهر عمه منو...

بنده خدا خودش بچه دار نشده..منو میبینه فک میکنه بچه نداشتشم...

خب دیگه چی بگم؟؟ نیمیدونم والا...فعلا هیچی..خیلی دلم میخواد زود به زود اپ کنم..کاش بتونم...

 

باز این پای مونیتور خوابش برد.....

بیدار شو..الووووووووو...

 

خب دیگه..فعلا من برم.ولی سعی میکنم زود زود بیام اپ کنم...

 

ممنونم از همه دعاهاتون بچه ها..مرسی..من از صمیم قلبم به خاطر داشتن  شما دوستای خوب خوشحالم..

...

پانی من اینجام میخواستی خفم کنی..جراتشو داری بیا......

 

خب دیگه..خوش باشین..مواظبت خودتون باشین..فعلا...

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
گیلاس چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

اووول
خوندمااا
ولی بعدا کامنت میذارم!!!
قابل توجه بعشیا!!!

اره اول شدی...:دی
مرسییییییییییییییییییییی...
اوکی عزیزم...
بعضیا شرمنده هستن تو دیگه نزنشون...گناه دارن اون بعضیا..:دی

محمد فهندژ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید . خدا نگهدار .

اا خداییی؟؟؟

پـانـی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

به به ! سلام عجیجم ! چه عجب بابا ! اخه میخواستم خفت کنم چون که من دکوراسیون اتاقمو عوض کردم بعد این فیشه ماله اینترنت که باید به کیس وصل بشه نمیرسه ! من به خطره تو هی میام این کیس رو در میارم میذارم ش بیرون فشیو وصل میکنم کمر درد میگیرم . شیش متر اونطرف تر میشینم . میام وب جناب عالی شما هی اپ نکن ! والا الان خودمم نمیدونم چند تا کامنت دارنم! ولی اچکال نداره ! معلومه ادمه بد قلی هسسی!بوس !

حالا این رو بخون .... الان میام کامنت میذارم باست!

دوست دارم هوارتااااااااااااابوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسس محکم !!

سلاممم پانی جون...
خب دیگه خوبه که کلی هم ورزش کردی تازه توو این مدت که هی فیشو وصل میکنی باز قطع میکنی..:دی..خب ببقشید چیکال کنم کارا زیاده کم میام نت...

خندههه..نخیرممم...:دی

باچه..:دی

میسیییی..:دی
اوخ خیلی محکم بود..:دیمرسیییی..:دی بوس...

اقلیما جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
خوفی؟
ایشالله همونی میشه که میخوایی!!
کوری و کریت دواش پیشه منه!!من میدونم تو چته!!! نه داش؟
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاممم اقلیما جان...
مرسی تو چطوری ؟؟

ایشالا..مرسی عزیز...

خندههه..چمه من؟؟؟ خانوم دکتر کی وقت میدین بیام بگی چمه؟؟ :دی

تو بیشتر...

فعلا...

گیلاس جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااام دوباره علی جووونم
ولی من میدنم که ۸۰ درصد تنبلی و ۲۰ درصد عوامل خارجی!! نگو نه که دعوامون میشه!!!
خب اسم بیمارستان رو میگفتی آبروشون بره! آدمای مزخرف!!! اگه دستم بهشون برررسه!!! علی ناراحت نباش خودم میام قلم پاتو میشکونم معاف بشی!!!
هر چی جوابش اومد زودی بیا در گوشم بگوووو

خالی نبندددد!!! هر حرفی به نفعت باشه اونو میشنوی بقیش رو هم میگی نمیشنوم!!!!!برای ما دیگه فیلم نیا اینجااا!!! گریه میکنمااااا
زود به زود آپ کن دیگه چیزی نمیگم...
از بس روده درازی میکنی خوابش میبره دیگههههه
پانی رو خودم خفه میکنم اگه از این غلطا بخواد بکنه!!!
قربووونت برم
مواظب خودت بااااش
بوووووووووووووووس

سلامممممممممممم گیلی خانومی گلم..
نهههههههههه...:دی
ایوللللللللللللللل بدو بیا عسیسم...از دنیا معافم نکنی یه وقت دیگه هر کار دوست داری بکن...:دی
چشممممم...:دی

خندهههههههههه..نخیرم اینجور نیست...:دی
گریه نکنننننننننن...
چشممممممممممممم...
اهان که اینطور..پس دیگه روده درازی نمیکنم اگه خوابش برد من میدونم و اون..:دی

اوخ اوخ..نههه دست نگه دار به اعصابت مسلط باش خب..:دی
خدا نکنه عزیزم...
چشم..تو هم باش...
بووووووس...

باران جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

ایشاالله خیر و صلاحت پیش بیاد

مرسی باران ابجی باران...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد