سرباز مملکت...

سلام به همگی... 

 

سرباز مملکت در خدمت شماست... 

 

دیروز اومدم مرخصی میان دوره...تا شنبه هستم... 

 

فعلا عید فطر رو به همه تبریک میگم...فردا یه اپ درست حسابی میکنم ایشالا... 

 

خیلی خیلی دلم واسه اینجا و دوستای با معرفتم تنگ شده بود... 

 

 

 

 

عید سعید فطر مبارک 

 

 

راستی... 

 

فردا تولد عزیزم هستش... 

 

 از همینجا از صمیم قلبم بهش تبریک میگم ۲۰ سالگیشو...   

ایشالا که ۲۰۰ سال صحیح و سالم زنده باشه زندگی کنه و خوشبخت باشه... 

 

عزیزم گلم..ماهم...عسلم... تولدت مبارک...

نظرات 16 + ارسال نظر
اقلیما جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام.خوبی!!!
آیا من اول میباشندم؟!!!
تبریک میگم این دوران خجسته رو بهت سرباز اسلام!!!
عیدت مبارک.
فعلا بای تا های

سلاااام اقلیما جان..اره مرسی خوبم...

از نظر کامنتی اره اولی...چون دیگه کسی هم زیاد نمیاد به ژ یگولو سر بزنه..فک کنم اخریشم باشی خودت..:دی

مرسیییی..:دی

ممنونم عید تو هم مبارک عزیز...

فعلا اقلیما جان...

باران جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

داداشی تولد عزیزت مبارک
ایشالله همیشه زنده و سلامت باشه

مرسیییییییییییییییی...

ممنون تو هم سلامت باشی و خوش همیشه...

نسیم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ http://niazenasim.blogfa.com

سلام اگه میشه منو با اسمنسیم(پیشرو)بلینکید و بهم بگید با چه اسمی بلینکمتون...
یاعلی

سلام...

چشم..حتما..مرسی

یا حق...

بهار شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ


نه که خودت میای سر میزنی.....
هزار بار اومدم آپ نبودی.... تازه سر هم میزنن همه.... من مطمئنم....
سرباز بد....

من میام به خدا هر وقت بتونم..الان که سربازیم ولی همیشه در همه حال به یاد همه دوستای با معرفتو خوبم هستم...

مرسیی ممنون واقعا..خب حالا بسمه دیگه نزنم..اخخخخ...

مریم یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

منم این چند روزه هی به خودم می گم دانشجوی مملکت
ایشاالله خوش بگذره سربازی بهت
برگردی با کلی دستای خوب و موندگار

ایولللللللللللللللللللل دانشجوی مملکت..:دی

چرا همه بهم میگن خوش بگذره یا میپرسن خوش گذشته؟؟ایا؟؟

دستای و خوب و ماندگار؟؟ اهان..حتما دوستای خوب و ماندگار میخواستی بنویسی...مرسی به هر حال...
تو هم ایشالا موفق باشی خیلی زیاد دانشجوی مملکت..:دی

به تو چههههههههههه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ق.ظ

سرباز ملمکت
حالا این عزیز کیه هاننننننننننننننننننننننننننننن؟

(عینک دودی)...:دی

به تو چهههههههههههههههه..:دی..:دی..:دی..:دی

نیکو دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام ژیگولوخان
خوبی ؟
میخواستم بگم کم پیدایی ؟دیدم نوشتی رفتی سربازی مبارکه خوش می گذره ؟
عیدتون هم مبارک یه تولد بود نمی دونم تولد کیه ؟اما بهش تبریک میگم ارزوی خوشبختی سلامتی براش دارم تعطیلات هم خوش بگذره
شاد باشی

سلام..

مرسی اره خوبم تو خوبی؟
اره دیگه..سربازی فقط خوش میگذره..:دی
مرسی..مرسی مرسی..:دی..

ممنون واقعا...
تو هم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
بالاخره اومدی.حالتون چطوره؟خوبید؟
به به آقای سرباز.از سربازیت بگو کجا خدمت میکنی خوش میگزره؟
الهی چرا کسی منتظر نیست اشتباه فکر میکنی.
در ضمن همین که عزیزت همیشه منتظرت ارزش زیادی داره.
راستی منم تولد عزیزت رو به تو و به عزیزت تبریک میگم.

سلام..
ار اومه بودم..رفتم باز الان اودم فردا اینجا هستم باز ۲۰ روز میرم ایندفعه دیگه اموزشی تمومه...
باشه حالا تو این پستم مینویسم...سربازی فقط خوش میگذره..:دی
نمیدونم والا...راست میگی..دوستای با معرفت مث تو هم زیاد دارم..خداروشکر...
اره واقعا...
مرسیییییییی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

یادم رفت اسمم و بنویسم. نیلوفرم.

ایوللل..

چه خوب شد نوشتی اسمتو نیلو..وگرنه باید ۲ ساعت فک میکردم اخرشم نمیفهمیدم که این کامنتو نوشته...مرسی

منا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

به به
چشم ما روشن
پس شماهم از این عزیز دلها رارید ماخبر نداریم
حالا دیگه یواشکی یواشکی؟؟؟///
کلک
ببینم حالا سرباز کچلی یا با مو؟//

:دی...
شما که ماشالا چشماتون روشن هست بانو..:دی
چه کنیم دیگه..فک کردی فقط خودت تنهایی داری.:دی
نه حالا یواشکی نیست که..:دی
خودتی..:دی

سرباز کچل محکم...:دی

باران شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام داداشی
یک هفته از رفتنت گذشت
چه دیر گذشت

اخییی الهییی..تو هم مث من روزا رو میشمری..

دلتنگ نباش ابجی...تموم میشه این سختیا...

زری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ق.ظ http://respina00.blogfa.com

سلام خوبین


هردوشون مبارک باشه ...........

سلام مرسی...خوبم...

ممنونم مرسی...

باران پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

دلم خیلی خیلی گرفته و ناراحتمتو این دنیای مجازی هم نمیزارن راحت باشم

اخییی الهییی..

کدوم نفهمی باز این ابجیه منو ا ذیت کرده من خودم خفش کنم؟؟؟

بگو کی فقط..خودم حسابشو میرسم ناراحتم نباش دیگه...

باران پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

داداشی ۲۱ روز تا مرخصیت موندهچقد دیر میگذره ها

سلااامممممممممم ابجی خانوم...

بیا اینم داداشت..اومدم دیگه..:دی...

فردا(جمعه) رو اینجا هستم...

پونی خانوم پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://poni.blogsky.com

سلام
شما جزو با سابقه های بلاگ نویسی هستی!!!
من شمارو نمیشناختم
با تبادل لینک موافقی؟

سلام...
نه بابا...من اصلا نویسندگی بلد نیستم که..:دی...لطف داری شما...

حتما اره..خوشحال میشم...

سارا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://alone-cowgirl.blogfa.com

مبارک.

مباااررکککککککککک بیا اینجا سارا خانوم کارت داره..:دی...


مرسی عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد