۱۲۳...نقطه...هویجور الکی

سلام علیکم جمیعا... 

 

چه حال چه احوال؟؟ خوبی هستین همگی ایشالا؟؟ 

 

(خدا بگم چیکارت نکنه اون اس ام اسه رو انداختی سر زبونم به همه میگم..سلام خوب هستین چرا......

 

هی هرشب میخوام یه چیزی اینجا بنویسم صفحمو سیاه کنم ولی هرشب یه کاری چیزی پیش میاد نمیشه..امشب دیگه الان کلی ع ا زممو جزم کردم اومدم اینجا... 

 

حالا موندم چی بنویسم... 

 

کلا مخم هنگه شدید... 

 

امشب...هیچی ولش کن... 

 

من ۱۲ روزه اومدم مرخصی ۸ روزشو تو انواع مکانیکیای مختلف بودم تا شب... 

 

یعنی این داداشه نمیه محترمه بنده نمیدونم چیکار به سر این رخش بیقرار من اورده بود نمیدونم..فقط اینو میدونم هرچی هر جاییشو من درست میکنم بازم یه جای دیگش همچنان صدا میده و خرابه... 

 

خلاصه که این از کار مهم من در این مرخصی پر بار و لذت بخش... 

 

خب دیگه شی بگم؟؟ 

 

اهان بزار اینم بگم تو دلم نمونه یهو غمباد بشه... 

 

... 

 

الان حدود دوساعت بعدشه که اون جمله بالا رو نوشتم..ولش کن اینم حوصله ندارم فعلا بنویسم ازش 

حرف دختر عموم بود که با ازدواجش روح روان واسه من یکی که نداشت هیچ..کلهم فامیل و دوست اشنا هم به اشتباه بودن این ازدواجش یقین دارن..خلاصه اوضاعیه..حالا میگم یه وقت که حوصله این ژ یگولو تنبل اومد سر جاش... 

 

 

امشب فال حافظ سرچ کردم ...بعد الکی همینجور زدم رو فال یه فال واسم گرفت... 

 

معنیش چی میشه ایا؟؟ 

 

 

دوش رفتم به در میکده خواب آلودهآمد افسوس کنان مغبچه باده فروششست و شویی کن و آن گه به خرابات خرامبه هوای لب شیرین پسران چند کنیبه طهارت گذران منزل پیری و مکنپاک و صافی شو و از چاه طبیعت به درآیگفتم ای جان جهان دفتر گل عیبی نیستآشنایان ره عشق در این بحر عمیقگفت حافظ لغز و نکته به یاران مفروش                 خرقه تردامن و سجاده شراب آلودهگفت بیدار شو ای ره رو خواب آلودهتا نگردد ز تو این دیر خراب آلودهجوهر روح به یاقوت مذاب آلودهخلعت شیب چو تشریف شباب آلودهکه صفایی ندهد آب تراب آلودهکه شود فصل بهار از می ناب آلودهغرقه گشتند و نگشتند به آب آلودهآه از این لطف به انواع عتاب آلوده

 

 

اینم از فال بدون نیت... 

 

 

خوش باشین و ایام بر وفق مرادتان.. 

 

ووووییی چه ادبی گفتما...نه؟؟ 

 

فعلا..یا حق...

نظرات 6 + ارسال نظر
گیلاس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ




سلام علیکم خوب هستین؟


این رخشت رو بنداز جلو گربه بخورش! هی ۱۲ روزه الکی سره کارت گذاشته!!!

نههه..اصلا هم خوب نیستم در این مورد خاص...:دی...

نه دیگه الان خیلی رخش شده..بی قرار بی قرار... نازیییییی..:دی

گیلاس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

این فالتم حافظ میگه: شام زیاد خوردم. فعلا خسته ام مجبورم دری وری تحویلت بدم!!!

ایولللللللللللللللل..پس اینو گفته حافظ تو این شعرش اره؟؟

ایولل..مرسی بهم گفتی واقعا...:دی

مرسییییییییییییییی گیلی خانوم گل گلاب عسیسم...

بوووووووووووووووووووووووووووس..:دی

بانوی بهار دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ

علیک سلام...مرخصی خیلی خوش میگذره هااااا...ای بابا این رخش بنده خدا از دست خودت و داداشیت آرامش نداره
دختر عموت چی شده؟خوب واضح میتوضیحیدی
من که اصلا بلد نیستم حافظ معنی کنم حتی فال شب یلدامم بیمعنی موند
فعلا سرباز مملکت

سلاممم...آرههه خیلیییییییی..:دی نه دیگه ارامش واسه رخش خوب نیست..ارامش داشته باشه دیپرس میشه...

چیزی نشده عروس شده بنده خدا..:دی..حالا میتوضیحم واسه شماها درس عبرت بشه.:دی
مرسی ممنون واقعا زحمت کشیدی...:دی

فعلا...

آیدا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلااااام
چه خوچحال شدم دوباره چیدات کردم

سلااام آیدا جان...

ااا جدی..منم خوچحال شدم بسییی...

مریم سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلاممم :)
خوبی؟ :)
خوب شد گفتی ۱۲ روز مرخصیرو.وگرنه فک می کردم خدمت مقدس سربازی رو در خونه انجام می دی.
درست شد دندونم :) الان یکم جاش درد می کنه که اونم خوب می شه :)
امتحانم گرفته نشد :)
اون برنامه هم نتونستم نویسمش هنوز...اگه نشد بی خیالش شم...
ممنون بابت دعاهات :)

سلااام مریمی...
مرسی بد نیستم تو خوبی؟
خندهههه..چش نداری ببینی یه ۲۰ روز ما اومدیم مرخصی..ای ناهمرررددد..:دی
ایوللل به سلامتی...اره ایشالا زود خوب میشه..منم دندونام خراببههه..گریهههههههه...
خب حخدارشکر اینیکی رو واقعا..:دی
نه دیگه اگه تو مریمی مینویسیش..باید بنویسیش...
خواهش عزیز...

پتی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ http://0351h.blogfa.com

سلام..
این عکس کنار صفحه میرچماق یزد نیست؟..
همشهری هستیم ما آیا؟

سلاااام...

چرا دیگه خود خودشه..:دی

ایوللللللللللل اره دیگه همشهری هستیم...

خوشحال میشووومممممممممم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد