۱۵

سلامممممممممم...

حالم بهتره...شما خوبین؟...

احساس میکنم یه عالمه حرف دارم واسه گفتن یه گوش بیکار میخوام که بفهمه چی میگم...نمیدونم شایدم حرفی نباشه ها...

ولی نه احساسم به من دروغ ق نمیگه...حرف دارم واسه گفتن...

یه جفت گوش شنوا و بیکار میخوام...

الان سردم شد...اخه هم کولر روشنه هم پنکه ...نمیخوام هیچ کدومو خاموششون کنم ...

فکر کنم امشب دارم چرت مینویسم (یخورده از همیشه بیشتر )...

ولی نه چرت نیست اینا...حقیقته...

شما ها هیچ وقت سردتون میشه؟

چیکار میکنید سردتون که میشه...؟

الان داشتم به این فکر میکردم که اگه من اینبارم این درس وامونده ریاضی رو بیفتم چی کار باید بکنم ...بهش که

فکر میکنم حالمو بهم میزنه...از درس خوندن زده شدم...

کاش یه چهار واحد درسای تخصصی معماریمو داشتم...با اینکه میدونم خیلی از شبامو باید به خاطر پروژه اخر ترم بیدار میموندم ولی خیلی حال میداد...واقعا روحیم عوض میشد...

اخه این ریاضیم شد درس؟

یکی بیاد منو از دست این ریاضی نجات بده...

ولی این تابستونی استاده خیلی سخت گیر بود ...میگفت هرکی به جلسه اخر این کلاسا برسه پاس میکنه درسو...منم رسیدم به جلسه اخرش...

شماها میگید پاس میکنم ایا؟؟؟

فردا هم باز جمعه هستش ...

نمیشد مثلا ماهی یکبار جمعه میشد...خیلی خوب بودا ...نه؟؟؟

خوب بود دیگه...

خوب دیگه هیشکیم پیدا نشد باهاش حرف بزنم...

برم دیگه...

خدایا تو رو جون هرکی دوست داری درصد دلگیریه این جمعهه رو کمش کن...تازه حالم بهتر شده...آره قربونش...هرچی تو کردی...

فعلا...بایتون...

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ق.ظ http://setarehu.blogfa.com

اولللللللللللللللل
برمیگیردمممممم

اره قهرمان شدی...دی*

پس چرا برنگشتی؟...

... جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

خدا این جمعه ها رو از ما نگیره...

خدا هرچی جمعه هستو بده به تو...ما نخواستیم...

مـــــاهـــــان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.alimahan-wow.blogfa.com

سلام خوبی گلم؟ وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم
~~~~~~~~#~~~~~~~~~~~~~~~~###~##
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~~~~##########
~~~~~~~~###~~~~~~~~~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~#~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~~#~~###~########
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~##~###~~#####
~~~~~@@~~|~~~@@@~~~~~##~###~~~##
~~~~@#@@@@@@@@@@~~~~~##~######
~~~~@########@@@~~~~~~~##~#####
~~~~~########@@~~~~~~~~~##~####
~~~~~########@~~~~~~~~~~~##~###
~~~~~########@~~~~~~~~~~~~~#~##
~~~@@######@@@@~~~~~~~~~~~~
خوشحال میشم به کلبه عشق من هم سر بزنی

موفق باشی[بوسه][گل]

نظر لطف شماست...

باشه...میام

نیاز جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://akvarium2000.blogfa.com

سلام...
خوشحالم که بهتر شدی....
اگه گوش شنوا و بیکار میخوای در خدمتگذاری حاضرم....خوشحال میشم اگه بتونم کاری کنم....
جمعه ها دلگیره ولی سعی کن خودتو سرگرم کنی که یادت بره...سعی کن به دلگیر بودنت فکر نکنی..اینجوری اتو ماتیک وار یادت میره چه حسی داشتی.....
اینقدر حرص درسو نخور وقتی تموم شد خندت میگیره که چرا این فکرارو میکردی...این حرفو از من قبول کن که مادر بزرگتم و همه این مراحلو طی کردم پسر جان ۰(چشمک)
موفق باشی

سلام...
مرسی...
مرسی ممنونم...اره میخوام...
ادم تو اوج خستگی و کار هم یادشو یه چیزایی میاد که نباید بیاد...ولی ادم که بیکار نباشه خیلی بهتره قبول دارم...
حرصشو نمیخورم فقط اعصابمو به هم میریزه...
اره اونو که حتما...مادر بزرگ...(چشمک)

گیلاسی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ق.ظ

تو دوران امتحان یا زمانی که به امتحان فک میکنی نا خداگاه یه طوری ناخوش میشی....
کن وقتی سردم بشه دوست دارم یه پتو بکشم روم و بخوابم...امتحان کن خیلی حا لمیده......کلا خوابیدن تتو دو تا جو متفاوت خیلی باحاله....
تابستون مسخره ایه..همه تابستونا مسخره اس...
چرت و پرت؟ نه اینا حرفای که تومیزنی و خوندن یا ننخوندنشم اختیاریه...... مهم خودتی....
بهش فک نکن فقط بنویس بزار خالی بشی..... جواب میده !!!

آره...دقیقا...
آره گیلاسی چند بار امتحان کردم خیلی حال میده...
اونروزا که بچه هم بودم تابستونو دوست نداشتم...ازش بدم میومد چه برسه به حالا...
اره...میدونم...یه چیزی گفتم همینجور...
باشه...حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد