ها... چیه خب؟؟

سیلاممممممممممممممممممم..سیلام سیلام... (اوخ الان باز دوستان میان میگن حرمت کلمه رو شکوندم...

سلاممممممممممممم...

چه حال چه احوال؟؟ خوبین خوش میگذره؟؟؟

خب به سلامتی...

 

همین اول بگم که..

از اینکه دیر به دیر میام می اپم خودمم خیلی ناراحتم..ولی از یه جهت دیگه حس میکنم نوشته هام هر چند از اولم چیز به درد بخوری نبوده ولی الانه دیگه حس میکنم همش شده مث هم.نمیدونم والا... ..

خب شی بگم؟؟

امشب دعا کمیل بودم...یه جلسه خوانوادگی داریم دور هم جمع میشیم یه دعا کمیل هم میخونیم...بد نیست خوبه... امشب نمیدونم امشب نظری چیزی داشتن یه اخونده هم دعوت کرده بودن روضه بخونه... یعنی خدایی اوج اعتماد به نفسو باید تو این قشر زحمت کش!!! دیدو یاد گرفتا......تازشم اینقده هم متلک به این خانوما گفت که چرا حرف میزنن که نگو......

تازه تازشم اش رشته هم پخیته بودن خردیم...اونایی که دوست دارن جاشون خالی......

دیگه همین چیزا دیگه... تازه ۱ ماه پیشی توو دعا قبلی خونه پسر خالم اینقد محکم دعا رو خوند این پسر خالم که بلند گو سوخیت...داییم خوچحال شد...

از همه اینا گریه اورترش این بود که بنده از دست بچه های وضول فامیل واسه گوشیم کد گذاشتم که همینجوری سرشونو مث گوسپند میندازن پایین میرن تو گوشی ادم وضولی ضد حال بخورن..به هدفمم رسیدما..ای حال کردم آی حال نمودم... ولی این پسر دایم اینقد کد وارد کرد اینقد گوشیه ارور داد که بعدشم که خودمم کد درست و وارد میکردم ارور میداد زبون بسته... دیگه یه ساعتی بیخیالش شدم بعدش که کد رو وارد کردم باز شد... کلی شادمانی نمودم واسه خودم...

خالا تو این گوشی هم هیچی نیستا ولی خب یه وسیله شخصی بید گوشی خوهشم نمیاد کسی بخواد ف ض و ل ی کنه... البته نه هر کسیا..کَس داریم تا کَس..

 

اینم از این کارای ما...

خب دیگه شی بگم؟؟

اهان بلاخره بعد اینهمه وقت جواب نظام وظیفه واسه خدمتم اومد...

اول تمام اون مدارکی رو که فرستاده بودما پس فرستادن فقط روش یه مهر زده بودن که مشخصات شما در رایانه ثبت گردید درخواست شما انجام شد..منتر دعوتنامه برای شورای پزشکی باشید...

این دعوتنامشم بعد ۶..۷ روز دیروز اومد... تا ۱ ماه وقت دارم..باید برم بیمارستان پیش نمیدونم چندتا دکتر..

خدایا این دیگه چه کاری بود مارو گرفتارش کردیا...من میخوام برم سربازیییییییییی...

خدا دید بد فرم نشستین شماها رفتن منو ببینین و به کله کچلم بخندین داره ضد حال میزنه بهتون...ایول خدا جون دست درد نکنه......

خلاصه که همچنان الافیم...

 

دیگه شی بگم؟؟ باز حرفام یادم رفت من...

من باز ویارم گرفته.من دیگه این ماشینو نیمیخوااااامممممممم...

من یه ماشین سفید میخواممممممممممم...یه ماشینی که ظهر وقتی یه سادت تو افتاب میمونه یه جایی وقتی میری میشینیی توش مث تنور باشه و تو که میشینی تو ماشین جزغاله بشی تا خونه...

اصلندش من زانیتا میخوام...زانیتای سیفید...

یه بند خدایی هست از اشناها بنده خدا به زانتیا میگه زانیتا...کلی میخندیم بهش..خودشم باهامون میخنده...

خلاصه که از من میشنوی ماشین مشکی نخرررر عییزه من...جزغاله میشی مث من..حالا از من گفتن بود...

ولی کلا اگه دست خودم بود و زیادی پول داشتم ۶ ماه یه بار ماشینمو عوض میکردم..من نمیتونم یه مدت طولانی یه ماشینو نیگر دارم...

خلاصه که یه زانیتا سیفید بیا با ماشنم عوضش کنم...ثواب داره مادر دل جوون مردم شاد میشه......

خب دیگه مخم تعطیله دیگه چیزی یادم نمیاد..برم بهتره...

راستی جهت اطلاع...

صندوق ذ خ ی ره  ارزی تهشو در اوردن اقایون...دیگه خیال خودشونو راحت کردن... هیئت امناشم منحل کردن اقای قشنگ خان رفت پیکارش... هییی خداااا...

خب دیگه..مواظبت خودتون باشین..بچه های خوبی باشین تو سر و کله همم نزنین اروم بشینین بازیتونو بکنین تا من برگردم......

فعلا..یا حق...

نظرات 14 + ارسال نظر
گیلاس جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

سلااام علی آقای گل!
چه عجب بالاخره آپ کردی!!!
شربازی نرفتی و اینی! دو روز دیگه که سربازی بری که دیگه هیییچ!!
با اجازه بعدا خدمت میرسم نظر میدم!
الان فقط حس خوندن بود!!!
بووووووووووووووووووووووس
قربووونت

سلاممممممممممممممممممم گیلاس جون عسیسم...
خجالت..:دی...
آی گفتی..دارم تمرین میکنم وقتی رفتم سربازی دلت نگیره میبینی اپ نکردم..:دی :دی..(بار من خودشیفته شدم)..:دی
مرسییییییییییییییییییییییی...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس گنده...
فدات عزیزم...

دختری با چشمانی از جنس الماس جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.panizz.blogfa.com

ای جان قبوناون زانتیات برم من!!
خوبی ؟معلومه خوچ میگذره!!!
بووووووووووووووووووووسسس

نههه..من از زانتیا بهترماااا..:دی :دی

مرسی بد نیستم...

بووووووس...:دی

خانوم زیگزاگ جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://zip-zigzag.blogfa.com

به به! میبینم که باسه باره دٌیٌم هم همچنان پا قدممون خوب بود همچینی! خُ ببین! اول بگو ماشینت چیه!؟ اگه خوب بود من زانیتا سفیدمو میارم که با هم عوس کنیم!! خُ؟

سلاممم..اره خب..شما همیشه بیا که منم تند تند اپ کنم تو هم هی خوشحال بشی که پا قدمت خوب بوده..ببین چقدر فایده داره..:دی

ااا.مگه تو زانیتا سفید داری؟؟ ایوللل...بیا با پژو ۴۰۵ من عوس کنیم پس... خُ... :دی

دختری با چشمانی از جنس الماس جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.PaNizZ.Blogfa.Com

اخـه کـودوم خـری خـانـواده رو خـوانـواده مینویـسه؟!!!!!!!
اخــه پسره خـوب....تو درس نداری میری دعای کمیل بخونی؟!
هـمینو بـگـو دیـگه!ایـنـقد بـا خـانوما گـشتـی٬ شبـیه دخـمـلا مـنویسی!!!!!
اش رشته دوس نـدارم مـن...!!!
یعنی چی؟؟
کـلا پـچـر خالت فــچ کنم جو گیر شده بود!!بوس بوس!!
گوشیت نوکیاس؟
نوکیا رو بیشت از ۵ بار بشتر اشتب وارد کنی...قات میزنه!بـنده در هنگ نـمودن دیگران....استادم!!
با گوشیه زبون بسته یخودمم این کارر کردم!!!


الـــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــی...
داری مــیـری سر بازی؟!
قبون اون کله ی کـچلت برم من؟!

زانیتا....کلی خندیدم....!!!!

عـجـــیجم ..اون پولداراشم....
هر شیش ماه ماشین عوض نمیکنن!!!

اوکی...قل میدم دختره خوفی باشم...
------------------------------
ولی جانه من دست از این خصوصی بازیا بردار!
هر وخ میام....۰ نظر!

ای بیتربیتتتتتتتتتتتتتت...اینجوری نوشتم ببینم شماها حواستون جمع هست یا نه...

نه دیگه درس ندارم دیگه..تازه اگرم داشتم حالا چه ربطی بهم داره این دوتا ایا؟؟ :دی

نخیرممممممم..خانومم کجا بود باهاش بگردم..حرف واسه پسر مردم به این خوبی در نیار بیخورد...:دی..:دی
خب ندادم بخوری که. حالا..:دی
چی یعنی چی؟؟
اره..:دیبوس وسه من بود یا پسر خالم یا هیچکدوم؟؟ :دی
اره نوکیاس...۵۶۱۰...
ایوللل پس تو هم مث پسر داییمی؟؟ خندههههه..الفراررررررررررر...

اره دارم میرم سربازی..دلت بسوزه..:دی :دی
ایولللل...

خب من بشم پولدار هر ۶ ماه عوض میکنم..حالا بین..:دی

تو حالاشم دختر خوفی هستی ماشالا..:دی

وقت نمیکنم جواب بدم به همین ۵ تا کامنتم خب..:دی..از بس سرمون گرفتاره مادر...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ


بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آمدمممممممممممممممممممممم...

گریههه نکنننننننننننننننن...

فحشش ندهههههههه..:دی :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

:دی..:دی..

این اسمتم مرحمت کنی این بالا بنویسی بدتر نیستا...:دی

اقلیما یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

اصن تو ناراحت نباش
کسی ناراحت نیست که کی میایی!!کی میری!!می دونی که چی میگم؟!!
چشه آخونده رو خودم در میارم!!صب کن!!
آره جون خودت توش هیچی نیست!!تو گفتی ما هم باور کردیم!!
بد نگذره!!خدا رحم کرده حامله نیستس این ویارته!اگه بودی چی بود؟
برادر زاده ی منم میگه:زانه تیا!!
فعلا بای تا های

باشه اصلا دیگه من ناراحت نیستم..:دی
خندههههه..اره میدونم چی میگی بانو...:دی

خنندههههههههههههههه...ایولللل...آی جات خالی بود..این اخونده یَک گیری بود که نگو...

خب نیست دیگه..باور کن..:دی :دی( سوت)...

خندههههههههههه..اره خداییی.:دی

این زانتیا هم ابروش رفته دیگه..به درد نمیخوره..:دی

فهلا عزیزم...

نگین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

من با تو قهرم ژیگولو ؟
اصلا باهات قهرم علی
خیلی بی معرفتی
گوشیت چشه ؟
قطعه ؟
به من نگو بی معرفت که احوالتو میگیرم ولی نمیرسن !!
لطفا اگه قطعه وصلش کن
دلم واست تنگ شده ژیگولو
تو که نیومدی تو وبم
میدونی من نت کم میام که
نمیتونم
حالا بازم اینکه من چند وقته تو وبت نیومدم ببخش
به خدا من شرمنده همه شما هستم
ولی میام
تا یه ۲ ماه دیگه آزادتر میشم میتونم خیلی بیشتر بیام
قربونت برم ژیگولو
میگم بیا ماشین رو به جای اینکه واسه خودت عوض کنی واسه من عوض کن
تو رفاقت این کارا خوبه خوب :دی
بعدم اینکههههههههه
دلم میخواد معاف نشی بری سربازی من بخندم :))))) =))
التماس دعا .... توی این مجالس واسه منم دعا کن
یه گوشی پیچیده بگیر که کسی نتونه باهاش کار کنه
گیج بشن
باور کن خیلی خوبه :))
خیلی دلم برات تنگ شده
خیلیییییییییی زیاد
حالا تو باز بی معرفتی کن
اصلا ودست ندارم ژیگولو :(

هوارتا بوسسسسس

نهههههههههههههه..چرا قهرییی؟؟ گریهههههههههههههه...
گوشیم چیزیش نبود..خطم یه ۱۰ روزی قطع بود...
.. وصلش کرده چند روزیه عزیز...

نه من نمیگم تو بی معذفتی.ولی منم نیستم به خدا...تازه وبتم اومدم خانوم خانوما...
منم خیلی خیلی خیلی دلم تنگت شده بود عزیزم..باور کن نگین خانومی..

دشمنت شرمنده باشه گلم..هر وقت بیای قدمت رو چشم...
شما کلاستون بالاست..به ماشین در پیتیای ما نمیخوره کلاستون بانو..:دی
خندهههههههههههه...ای دخمل بد..باشه واسه خنده تو میرم حالا..:دی..:دی
چشممم..محتاجیم به دعا...همیشه همه دوستامو دعا میکنم عزیز...
این گوشی ساه هست ولی پیچیده.. خیلی دوسش دارم لعنتی رو..:دی

منم همینطور عزیزم..خیلیییییییییییییی...


هوارتا بوووووووووووس...

نگین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ

اخخخخخخخخخخخخ جون
همین الان یکی فرستادم اومد

خندههههههههه..اره اومد..منم گرفتمش پسش فرستادم..البته با جواب...:دی..

مرسیییییییییی...

پت سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

به سلامتی عازم سربازی هستی در نهایت!

بدبختی فعلا اینه که در نهایتش هنوز معلوم نیست..

درگیر کارای معافیم فعلا...

معلوم نیست هنوز...

پــــانـــیــذ پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.panizz.blogfa.com

چطوری ؟
نمیای بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسییییی..

چرا میام عزیزم...

شهرزاد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ

سلاممم علی جون:
خوبی؟؟؟
با این که گوشی یه وسیله ی شخصی صد رد صد قبول دارم ؛من اصلا کسی این اجازه رو به خودش نمیده دست به گوشی من بزنه؛گوشی یه وسیله ی شخصیههه فرقی هم نداره کسی با کسی...
به به ؛به سلامتی بالاخره این جوابت اومد؟؟؟
نه دیگه؛هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد...
طفلک خوب نمی تونه بگه زانتیا نخندیدن بهش گناه داره...
معلمه که آدم تنوع طلبی هستیااا
زانتیا هم ماشین خوبیه؛اگر خریدی پیشا پیش مبارکت باشه...
شما که حتما باید ماشین رنگ روشن بگیرید خود به خود تو شهر شما ادک جزغاله میشه وای به حال اینکه رنگ مشکی هم بپوشه...
یعنی واقعا قبلا مخت تعطیل نبود؟؟؟

فداتشم..
مواظب خودت باش؛نوشته های تو هم هیچ وقت تکراری نمیشه چون روزمرگی و یه جور خاطراتتو می نویسی پس تکزازی نمیشه...
اگر احساس کردی که تکراری شد برای خودت یه شعری؛دست نوشته ای چیزی بنویس بعد از چند پست...
فدای تو
یا حق!!!

سلاممم شهرزاد خانومی گل...
مرسی تو خوبی عزیز...
ولی فضول توو فامیل ما به وفور یافت میشه...:دی
اره اومد..:دی
اره احتمالا...
به اون که نمیخندیم..به زانیتا میخندیم..:دی
به شدت..:دی
زانتیا شاید بخرم ولی از نوع اتاق قدیمش..:دی:دی
اره دیگه..
خندهههههههه..چرا بوده و همچنانم هست..:دی
خدا نکنه...
مرسی گلم نظر لطفته عزیزم...
اره راست میگی..حتما...
قربانت عزیز...

یا حق...

مریم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.ir

سلا داداشی گلم
خوبی عزیزم
چه خبر؟
تووووو این دعای کمیل منو که دعا میکنی؟
داداشی گلم انشالا کارای سربازیتم درست میشه
مواظب خودت باش

سلامم ابجی مریم جونم...
مرسی تو خوبی فداتشم؟؟
سلامتی گلم...

خب اره که دعذ میکمنم...من همیشه دعات کیکنم عزیزم...

درست شد..:|

چشم گلم.تو هم باش...

پـانـیـذ یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

میگم اگه گیر دادن واسه معافی ...
خب ...

روز و شب بشین کف پاهات رو سوحان بزن ..

صد در صد معافی
یک در یکه
بوسس
فدات شم من...

کی گیر داده؟؟

ممنون از این همه تفکراتت پانی..:دی

کار ما از اینحرفا گذشته..ولی معاف بی معاف...:دی

بوووس...

خدا نکنه گلم...بوس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد