از روز مادر تا روز پدر...

سلامممممممممممممممممممممممم به همه دوستای گلم...

 

خوبین خوشین؟؟

 

چه عجب اینطرفا..راه گم کردین...خیلی خوش اومدین...

 

خب دیگه روز مادر اپ کردم الانم روز پدر..اگه این وسط اپ میکردم مادر و پدر دعواشون میشد زندگی ترش میشد خیلی بد میشد اونوقت...

اصلندشم این اپ نکردنا هیچ ربطی به تنبلی ژ یگولو نداره ها...یه وقت از این فکرای بد بد نکنینا..افرین...

 

ولی خداییش تو این ۲۰ و چند روز اینقدر گرفتار بودم که حد نداره...هم گرفتاریای روزمره هم گرفتاریای ذهنی...خلاصه که دلم واسه اینجا و شماها دوستای گلم یه ذره شده بود...

 

خب امروز روز باباها بود...باباهای زحمت کش و قلبا خیلی خیلی مهربون که شاید خیلیاتون نشون ندیدن مهربونیی که تو قلبتونه رو...

 

 

روزتون مبارک

 

بابای خودم ...که خیلی دوست دارم و واقعا واقعا مدیونتم همیشه..روزت مبارک...

یه فاتحه هم همه بخونیم واسه باباهیی که پیش بچه هاشون نیستن و رفتن پیش خدا...به همه اونا هم تبریک میگم و میگیم روزشونو...

 

خب اینم از تبریکات روز پدر...

 

دیگه اینکه تیر ماه هست..اول اینکه ۹ تیر روز تولد وبلاگم بود...ژ یگولو ۲سالش شد

بعدش اینکه کلا من این تیر ماه رو خیلی دوست میدارمش با این گرمای کُشندش...

بعد ترش اینکه ۱۹ تیر سالگرد فوت پسر عموم بودش..البته نهمین سالگرد فوتش... این قسمت تیرماه رو دوست ندارم اصلندشم...

 

بعد بعدترش اینکه ۱۶ تیر دوباره رفتم واسه کمسیون پزشکی...از صبح تا ظهر معطلمون کردن و اخرشم هیچی به هیجا...

ظهر که شد اسممو خوندن و گفتن اقای علی محمد......... فرزند هادی اعزام به خدمت...معاف از رزم...گفتم حالا که معاف نشدم این معاف از رزمم نمیخوااااممممممم...گفتن حالت خوش نیست اگه یه وقت افتادی مردی میشه معافت کرد اونوقت به دردت میخوره چرا نمیفهمی..خب منم فهمیدم دیگه...خلاصه که اینجوریا شد دیگه...

نامه اعزام به خدمتم هم دیروز اومد در خونه...به سلامتی ۱۸/۶ دیگه رفتنی هستیم...

اصولا میگم اینجور موقع ها بدیی خوبیی حلال کنین...من باید بگم بدیی بدیی حلال کنین دیگه خلاصه ببخشید به بزرگواریه خودتون...

 

خب دیگه چی بگم؟؟

این چند روزه هم حالم خیلی بد شده بود راستی... یعنی روز یکشنبه و دوشنبه مردم از درد استخونام...از جام تکون نمیتونستم بخورم...دیگهه الان کمکم بهتر شدم..دکترم که نرفتم اصلندشم...بعد عید تاحالا این دفعه۳ هست که اینجور میشم... نمیدونم چمه...البته ایندفعه از فامیل ما ۷۰ درصدشون اینجور شده بودن البته شدتش کم و زیاد بود...خلاصه که اینجوریا بود...

حالا یه ادم عاقل به من بگه این تیرماه رو واسه چی دوست داری؟؟؟ والا...

 

دیگه اینکه هیچی..فعلا هیچی...سعی میکنم دیگه اینقد طولانی نشه نبودنم تا ۵۰ روز دیگه که باید برم...

 

از همه اونایی که  بهم گفتم بی معرفت مستقیما به خودمو غیر مستقیم هم تشکر میکنم واقعا بابت لطفشون..ولی باور کنیت بی معرفت یستم و سعی میکمنم نباشم...دلم همیشه پیشتونه...حالا شما باور نکنین...ممنونم ازر همه اونایی که همیشه و در همه حالی به یاد من هستن و میان..مرسی واقعا...

 

خوش باشی..فعلا..یا حق...

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
گیلاس پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ

چیه خانومی گلم؟؟

چرا اینجور میکنی تو؟؟ گریه نکن دلم گرفت اااا...

بووووووووووووووس محکم...

هادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام بر توی عزیز و امید وارم روز شما ر هم مبارک گفته باشن
ایشالا که حالتون خوبه ؟نه؟ آخه یه چیزایی در مورد کمسیون پزشکی خوندم و از این چیزا
ایشالا همیشه تندرست باشی هم خودت و هم عزیزانت.
وبلاگ زیبایی داری .فعلا ژیگول خان

سلام هادی خان..

مرسییی..نه مشکل مهمی نیست.ممنون از اومدنت...

مرسی..فعلا...

مریم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

خب چرا دکتر نمی ری؟ :(
که چی بشه؟ :(
غصه ی همه رو باید بخورم؟ :(
چرا معاف نشدی خب؟ بی تربیتن.ولشون کن...می ری سربازی خوش می گذره...من رفتم :)
چه عجب آپیدی :)
خوش باشی :)

دکترم برم واسه چی؟؟ دکتر زیاد رفتم خُ
چی که چی بشه؟؟ :دی
نه خدا نکنه دلت غصه دار بشه مریمی...
اره خیلی هم بیتربیتن اصلندشم..:دی
ای نامرد چرا صبر نکردی باهم بریم خُ...گریههههههه...
اره واقعا..چه عجب اپیدم..خودمم همینو به خودم گفتم..خجالتم کشیدم تازه..:دی
تو هم خوش باشی عسیس...

مریم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.maboodeman.persianblog.ir

سلام
به سلامتی بری و برگردی
منم روز مردو بهت تبریک میگم

سلام عزیز...

مرسییی...

ممنونم...

مریم جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

سلام :)
خوبم...مرسی.ممنون :)
خواهش می کنم.واسه معرفت داشتن که تشکر نمی کنن که :)
آره...به تو هم می خوره مثه این 3 تا جمله باشی :)
پارسال نتایج سراسری 9 مرداد اومد.امسالم همین روزا احتمالا...آزاد هم که وسط شهریور...
دعا کن برام :)
می بینم که اول هم شده بودم :)

سلام مریمی...
خداروشکر...
چذرا ئدیگه تشکر میکنن و قدردانی هم باید بکنن..معرفت اینروزا کم پیدا میشه اخه...
مرسی...
وایی یادم رفت بیام ببینم چیکار کردی..:دی...
چیکار کردی حال؟؟:دی

چشم حتما..دعات کردم..واسه همه کنکوریا...
اره اول شده بودی..:دی
مرسی اومدی...

نیلو.....پر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ http://man-pm.blogfa.com/

خب اینم که دیگه روز مادر بود ...
در کل ممنون از تبریکت مرسی خوش حالم کردی

من که نفهمیدم چی شد...

خواهش میشه...

پت یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://pato0mat.blogfa.com

روز مرد مبارک

دعوت به بازی شدی که به این شکل که هر فکری درباره لینکات می کنیی که به نظرمون چه جورین بنویسیی و بعد چند تا رو انتخاب کنی و اونا هم این بازی رو ادامه بدن وای چه باحاله
برای متوجه شدن این بازی به من سر بزن اما بازی رو باس انجام بدی فراموش نشه

مرسی...

اهاننن این بازی رو میگفتیی..خندهه..خب اپ نکردم که بازی کنم دیگه..حالا هروقت وقت شد بازی میکنم...

عسل بابا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

سلااااااااام

خوبی؟

خودم شرمنده شدم از بس هی نیومدم اینجا و اومدم و بی صدا رفتم و ...

نه! سربازی نه! دوست ندارم! راستی رزم چیه؟ وا! خب نمی دونم دیگه!

سلااااممم عسلی...

مرسی تو خوبی؟؟

دشمنت شرمنده عسلی..اینا چه حرفیه..هر وقت دوست داشتی بیای منو خوشحال میکنی خیلی زیاد...

خندهه...سربازی اره..:دی..منم دوست ندارم خو..:دی

رزم نمیدونم چیه خودمم..:دی

منا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام داداش جان
واله ما فک کردیم شما ما رو فراموش کردین گفتیم مزاحم نشیم
وگرنه که ما بی معرفت نیستیم
روز پدر هم با یه هفته تاخیر مبارک

سلامم منا جان...
اختیار دارین اینا چه حرفیه..من هیچوقت دوستامو فراموش نمیکنم..هیچوقت...
شما بیمعرفت نیستی عزیز..سرت گرمه با نومزدت..خندههه...

مرسیی عزیز...

خانومی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

علی کجایی تو
چرا نرفتی دکتر
۲۰ مرداد بود تهرانت ؟ یادت که نرفته

همینجام..

نه یادم نرفته عزیز...نگران نباش...

نسی جوون شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

به نام خدا
سلاااااااااااااااااااااااممممممممم جیگرییییییییییییییییییی
خوبیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هییییییییییی علییییییییییی سرو کلم پیدا شدددددد
گفتم شماها از دست نسی هیجوری خلاص نمیشین
باز که پرحرفی کردی تو جیگرووووووو
اومدم اعلام وجود کنم فعلاناااااا
بعدا بازم میام:دی
منم آپ کردم خواستی بیا نخواستی هم بیااااااااااااا
یا حق!

...

سلاممممممممممم جیگرم خودتی..:دی
مرسیی بد نیستم..تو خوبی؟؟

ارههههههه..نبودی چند وقت جات خیلی خالی بود...
خدا نکنه خلاص بشیم..:دی :دی

من که کار همیشگیمه جیگرووووو..:دی
خیلی خوب کردی...
خوشحالم میشم به شدت...:دی

باشه میام..:دی
فعلا عزیز..یا حق...

غریبه یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.real-story.blogfa.com

سلام عزیز
از اینکه در مدتی که نبودم اومدی و بهم سر زدی و سر افرازم کردی ممنونم
مشکل کنکور حل شد
وبلاگم رو به روز کردم
اگه پست جدیدم رو بخونی خوشحال میشم
امیدوارم دنیا به کامت باشه

سلام...
کی؟؟
مرسی...

اگه وقت شد حتما...

باران سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

داش علی فعالیتت کم شده ها
میگما منم تبریک میگم روز پدر رو .و روز اقا رو برا خودت
ایشالله خیره هر چی پیش میاد
بهتر که رفتی فسمت دفتری

اره میدونم ابجی باران..

مرسییییی...
ار ایشالا خودشم خیر نباشه عاقبتش خیر باشه ما راضی هستیم...

قسمت دفتری کجاست دیگه؟؟ایا؟

به تو چه من کیم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

تو هنوز این آهنگ رو وبلاگته

نمی دونستم آبجیتو اینقد دوست داری
یا عاشق این آهنگ بودی؟ آیا؟

خندههه..اتفاقا خیلی به من ربط داره که تو کی هستی..:دی

خندهه..اره دیگه هنوز هممیشه..میمونه هم تا خودت بیای عوضش کنی...

خب معلومه دیگه..از ایده هم بیشتر تازه...
هم این اهنگه رو دوست داشتم هم ابجیمو خیلی بیشتر...

مرسی که هنوزم هستی بعضی وقتا...

شهرزاد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

سلامم:
خوبی؟؟؟
من دیگه به تو نمیگم بی معرفت چون از بی معرفتم اون ور تری...
روز پدر هم مبارک با تاخیر به مقدار زیاد..
مواظب خودت باش رفتی خدمت خودتو یک موقع نکشی!!!!!
کارت درست و تکلیفت روشن...
خوشحال شدم..
مواظب خودت باش پسر..زندگی بیشتر از اینها ارزش داره هااااا یکم به فکر سلامتیت باش...
فدای تو..
حق نگهدارت باشه..

سلامم شهرزاد خانوم گل...
مرسی بد نیستم تو خوبی؟؟
اوه اوه..مرسی..نظر لطفته به هر حال..هرچه از دوست رسد نیکوست..شما فحش بده..:دی

باشه مواظبم..:دی
اوهوم...
زندگیه من هیچ ارزشی نداره بعضی وقتا فک میکنم...نمیدونم والا...

خدا نکنه...

مرسی که فراموشم نکردی هنوز...

پت شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://pato0mat.blogfa.com

سلام به روزی چرا خبر نمیدی ها
روزتان مبارک

راستی چرا بازی رو انجام ندادی ها
به روزم بدو تا سرد نشده

سلام..به ماهم به روز نیستم که..:دی
مبارک بوده تموم شده.:دی مرسییی...

کدوم بازی؟؟؟
میام ایشالا...

بهار دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ق.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com

اصلن معلومه تو کجای؟؟؟؟؟؟

هیچ حواست هست چه دیر به دیر آپ می کنی؟؟؟؟؟؟
تیر هم که تموم شد....
میگم می خوای بیا واسه مرداد هم یه پست بزار و برو تا شهریور ... ها؟؟؟؟؟
راستی بهت تبریک میگم که معاف نشدی... اونم معاف پزشکی... چون اگه معاف میشدی تا آخر عمرت هر جا میرفتی چوب این معافی پزشکی رو می خوردی.. سربازی رفتن بهتر از معاف پزشکی شدنه.....
دیگه اینکه... من بخدا همیشه میام اینجا ها!!!! نگی بم بی معرفت.. اما انقدر تو دیر دیر اپ می کنی ادم دست و دلش به کامنت نمیره...

نه اصلن معلوم نیست من کجام الان..:دی
چرا میزنییی حالا...
اره حواسم هست..عذاب وجدانم دارم تازه به خاطر اپ نکردن...
چشممم..:دی..
اره راست میگی..خودمم اگه حالم بد نبود نمیخواستم معاف بشم..اونم پزشکی..ولی خدایی حالم بد بود که رفتم دنبالش..یعنی اولشم چون دکترم واسم دفترچمو نوشت آسم دارم مجبور شدم درخواست معافی بدم...

مرسیی تو خیلی لطف داری بهم معرفتتم ثابت شده هست...
راست میگی...
ولی سعی میکنم زودتر بیام اپ کنم...
مرسی که اومدی...

ارمغان دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.asheghooone.blogfa.com

salam azizam weblage khili ghashangi dari yadet nare be manam sar bezan

مرسی..قشنگی از خودته عزیز...:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد