زندگی چیه ؟؟؟

سلااااااام به همه...خوبین

من که اینجا از گرما دارم خفه میشم...نمیدونم خدا یادش رفته جهنمش کدوم وری هستش گیر داده به اینجا هی اتیش اینجا را زیاد میکنه هرچیم میشینیم باهاش صحبت میکنیم بلکه یکم دلش به حال ما بسوزه یخورده همچین با ما مهربونتر باشه ...

میبینیم نهههههههههه فایده نداره ولی خب چی کار میشه کرد خداس دیگه همین یدونه هم که بیشتر نیست باید هرچی میگه بگیم چشم...خب این از این...

هوممممم دیگه چی میخواستم بگم...

اهاننننننن...میدونید من بعضی وقتا همچینی یه نموره قاطی میکنم مثل الان علتشم اگه شماها میدونید منم میدونم...قاطی کردن الان منم درباره یه چیزه دوست داشتنی واسه خیلیا و یه چیز شدیدا نفرت انگیز و چندش اور برای خیلیای دیگه هست...و اونم چیزی نیست به جز ؛زندگی؛ یعنی من تو این معنا و مفهوم این زندگی گیر میکنم...

میخوام بدونم این زندگی که میگن چی هست اصلا...زندگی خوب چیه زندگی بد چیه اصلا زندگی بد یا خوب داره یا نه من هیچ تعریفی از زندگی ندارم یعنی دارما ولی بعضی وقتا مثل الان خیلی چیزا قاطی میشه نمیفهمم ...مثلا من میخوام بدونم یکی میگن خوب زندگی میکنه چه جوری زندگی میکنه ؟؟؟

اینم میدونم که قسمت عمده زندگی و ساختن اون دست خود ادما هست (به نظر من البته)یعنی هرجور که به این زندگی نیگا کنی زندگی هم البته با یکمی تغییر به همون سمت پیش میره حالا اون یکمی تغییره میتونه در جهت همون نگاه تو به زندگی باشه یا میتونه مخالفش باشه ...

یا مثلا یکی یه مدت میچسبه دنبال یه کاری بعد تو اون کاره به دلایل مختلفی شکست میخوره بعد میشینه با یکی صحبت میکنه(اینجا من اصلا منظورم یه کار خاص یا یه شخص خاصی نیست)و اون طرف مقابل بعد از کلی حرف زدن در جهت امید واری و دوست داشتن تو که با اون صحبت میکنی و به نوعی درد دل میکنی با اون شخص و البته که شایدم حرف درست و به جایی میزنه میگه اینا را ولش کن بابا بچسب به زندگی این چسبیدن به زندگی یعنی چه من میخوام بدونم مگه تا الان که داشته اون کاره رو میکرده و حالا یهو تو اون کاره شکست خورده زندگی نبوده؟ خب اونم زندگی بوده دیگه...ایا باید ادم تو یه کاری که شکست میخوره یا موفق نمیشه اون روش زندگیشو به کل عوض کنه یا ادم خودش باید عوض بشه تا زندگیش تغییر پیدا کنه...اصلا لزومی داره که زندگیه تغییر پیدا کنه یا نه...حالا واسه هرکدوم از این سوالها که تو ذهن من بود و اینجا نوشتم خودم دو سه تا جواب واسشون دارما ولی گیجی من در این مورد به خاطر اینه که نمیدونم کدوم جوابا درسته و ایا  جواب واسه همه ادما یه جوره یعنی نسخه همه یکیه؟؟؟

و در کل میخوام بدونم تعریف هرکسی از زندگی چیه...خیلی واسم جالبه بدونم ...

خب دیگه خیلی چرت و پرت گفتم ولی خب باید میگفتم این حرفارو اخه خیلی وقته ذهنم درگیرشه...

خب دیگه ما رفع زحمت کنیم...دوستون دارم...بای

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://maryam-1.blogfa.com

سلام ....
وبلاگ زدی ؟؟
ای ول بابا ... البته لازم بود برا اون انجمنمون ....
بالاخره هر کی باید یه جایی برا نگهداری اسناد داشته باشه ... دیگه ما که جای خود داریم ..
ببین زندگی رو فعلا بی خیال .. کارای مهم تری داریم ... بعدا سعی میکنیم یه جلسه هم درباره ی اینکه زندگی کلا چیه و خوبش چیه .. بدش چیه بذاریم ..
اما حالا نه !!!!

سلامممممممم...
اره دیگه...
اره دیدم لازم شد گفتم اینجا را درست کنم (نیش)...
من بی خیالم... اره باید بعدا یه جلسه بذاریم...
خیلی مرسی که بهم سر زدی...

... یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

عزیزم تو این همه زندگی کردی حالا بزار زندگی یکم تو رو بکنه....

عزیزم زندگیه داره منو میکنه به شدت...دی*

... یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

فک کن من امتحان دارم...

اونوقتی که اینو نوشتی من داشتم شدیدا فکر میکردم...الانم که دیگه تموم شده ایشالا به خیر و خوشی...

... یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

این یعنی ۸ ماه من زندگی کارم حالا زندگی داره من رو میکنه شدید..

آدمای منحرفم نخونن من چی نوشتم..

گدوم زندگیی جرات کرده تو رو .........!!!؟؟
اره راست میگه...
ایشالا که ادم منحرف اینجا نداریم...

... یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ

زندگی یعنی اون چیزی که باعث لذتت بشه..

چیزی که بتونه شادت کنه..

کسی که بتونی باعث شادیش بشی..

اره اینم هست...کاملا موافقم...

نیما دینگالیگا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

اولندش که نی شون!

نیشششششش...

نی شون...

نیما دینگالیگا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

بعدشم زندگی واسه هر کس معنای خودشو داره...خوب زندگی کردن هم نسبیه!!...ولی بخوایم قضیه رو پیچیده نکنیم به نظر من کسی خوب زندگی میکنه که شاد زندگی کنه...پس باید طوری زندگی کنه که همیشه شاد باشه...همون طور که حتما میدونی که یه نفر ممکنه کلی پولدار باشه و غمگین و اصلا هم از زندگیش لذت نبره!....باید همه چیز واسه زندگی خوب توی تعادل باشه که متاسفانه همیشه خود آدم دنبال یه بهونه ای میگرده تا دنیا رو به کام خودش تلخ کنه!

اره تا اونجایی که بشه ادم باید شاد زندگی کنه...

اون بهنه هم که قربونش برم زودی خودشو نشون میده...

نیما دینگالیگا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

یادم رفت بگم!...چون همیشه در طول تاریخ مرغ همسایه غاز بوده این مرغ هعمسایه غالبا از شاد زیستن آدمی جلوگیری به عمل میاره!...ولی بازم میگم:زندگی یعنی شاد زیستن!

سعی خودمو میکنم...مرسی

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

ببین ژیگولو !!! جواب سواللات رو عین پست قبل بده اینکه کاری نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان دارم اینکارو میکنم...

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

زندگی هم ....... هر چی ساده بگیریریش راحت تری...بهترین تعریف همینه...

اره دقیقا...یخورده از اون قاطی بودن که در میام میبینم تمام حرفای شماها درسته...مرسی...

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

اها ...من فک کردم دفعه قبل می دونستی و داری الکی می پرسی...احتمالا دفعه قبل چون تاییدیه داشته فهمیدی !!! خوب ببین تو همون جای که اپ می کنی یه جا هست که نوشته یادداشت های منتشر شده...رو اون کلیک کن .... بعد یه صفحه میاد که نوشته ردیف و عنوان و از این حرفا..اخر همون صفحه سمت چپ اخرین مورد نوشته نظرات .... یه عددی هم داره که تعداد کامنتهاته..اونجا رو اون عدد کلیک کن بعد خودتمی بینی که چطوری میشه به کامنتها جواب داد ...فقط یادت باشه حتما ثبت کنی جوابتو.... (:*

ممنون از راهنماییات گیلاس...مرسیییییی...

عاطفه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.titishbala.blogfa.com

ببین همینا که اینا گفتن( همین بالایی هاا) راست میگن

اره...گفتم که یخورده از شدت قاطی بودن کم میشه و فکر میکنم میبینم اره همه اینا یه جورایی راست میگن...
از تو هم خیلی خیلی مرسی که اومدی بهم سر زدی...

پوریا (کرگدن دوره گرد) سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
بابا معمار
بیا این خونه ما رو هم بساز که داره رو سرم خراب میشه !

سلام
(عینک دودی)...
اختیار دارین خونه شما اباده اباده...

مریم سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ب.ظ http://maryam-1.blogfa.com

سلام ....
همین جوری ...
نه اینکه : نوشین " نیست گفتم لااقل بیام اینجا بلکه " نی شون " یه کاری بکنه .....
..
تو میگی این بار " نیشون " چقدر " نوشین " رو نیشون میده ؟؟؟

سلام...
همون جوری(چشمک)...
ایندفعه اگه؛ نی شون ؛ نوشینو نشون نداد پا میشیم میریم دعوا و اعتراض و این حرفا...باشه؟

من میگم ایندفعه دیگه زیاد نیشون میدن...(نیش)

عاطفه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.titishbala.blogfa.com

چرا آپ نکردی؟؟؟؟؟ من آپم

امشب شاید اپ کردم...حالم خوب نیست گفتم ننویسم بهتره...

ع چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
بندهئ هم اخیراً وبلاگی درباره زندگی باز کرده ام.
ممنون میشم ضمن بازدید از اون ، لینک اون رو هم بدین.
http://mirza_notebook.persianblog.com/photos/avator.gif

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد