حوصله ندارم...

سلام...سلام...سلام...صدتا سلام...

اقا همین الانه که من دارم اینجا مینویسم یه بارونی گرفته که بیا و ببین...باحالللللللللل..حالی به حولیه دوباره کلا......اینقده تند میباره که داره شیشه ها رو از جا در میاره...بیچاره این مسافرا...واقعا...اونایی که تو پارکا چادر زدن و تو خواب نازن ییهویی اینجور بارونی میگیره...

یعنیچیکار میکنن تو این لحظه به نظر شما؟؟؟

فحش میدن؟...خوشحال میشن؟...بیخیال و همونجور با چشای پر از خواب پا میشن میرن تو ماشین به ادامه خوابشون میرسن؟...خب هرکسی بنا به اخلاقیاتش یه جور کاری انجام میده دیگه نه؟؟؟بیخیال...

من که از بس مسافرت اینجوری همراه خوانواه و اشناها نرفتم یادم نمیاد و اصلا نمیتونم تصور کنم چه کار میشه کرد در این مواقع...

خداییش دلم لک زده واسه یه مسافرت دسته جمعی...یه ۱۰..۲۰ نفری ادم باحال و اهل مسافرت و گشت و گذار...اخرشم ارزو به دل میمیرم...

راستش از شب سوم عید تا امشب هرشب گفتم امشب دیگه اپ میکنم ولی نمیشه..تا امشب..اینم اگه وسط کار حوصلم سر نره و بیخیال نشم...حالا معلوم میشه تا اخر کار...نمیدونم چرا..ولی اصلا حوصله ندارم..حوصله هیچ کاری و ندارم...دیگه کارایی که خیلی واجبن به زور و دعوا با اقا داییو از این کارا پا میشم انجام میدم..نمیدونم چم شده..خیلی کلافه و بی حوصله شدم...

شبا هیچ کاری ندارما..بیکار میشینم اینجا... ولی دریغ از یه مثقال حال و حوصله واسه نوشتن...طبق معمول همیشه هم تا ساعت ۳ و ۴ صبح بیدارم و خواب نمیرما...همینجور مث دیوونه ها میشینم پای کامی الکی...دیوونه ام نه؟؟؟

خب..هوممم..دیگه چی بگم؟؟ اهان...یه چی بگم بشینین به ریش من بخندین...بی ادبا...

اقا ما هرسال روز اول عید خونه مامانبزرگا تلپیم خانوادگی(خواهش میکنم..خسته نمیشیم)...اول صبح زود (امسال ساعت ۱۰)پا میشیم خونه بابا و مامان بابام...یه دو ساعتی اونجا هستیم و سه چهار نفری که عیدی میدن که عبارتند از یه عمو یه مامانبزرگ یه شوهر عمه همین... والبته بابای خودم...عیدیامونو میگیریم و راه میفتیم به طرف خونه مامانبزگ بعدی..یعنی مامان بابای مامانم...ناهار اونجا هستیم هرسال روز اول عید..خداییش تا مقداری هم خوش میگذره...البته خیلی خیلی هم شلوغ میشیما...اخه نه اینکه کلا همگی خاله ها پر جمعیتن خودشون همهمونم که یه جا جمع میشیم که دیگه هیچی..میشیم اووووووووههه...یه عالمه...خاله اولی ۴تا پسر و ۳ تا دختر البته ۲ تا عروس و دوتا هم داماد اضافه شدن بهشون...خاله دومی ۴ پسر و ۴ تا دختر+ سه تا داماد و سه تا عروس که البته دامادای این خالهه نبودن اونروزی...خاله سومی ۵ تا پسر و ۳ تا دختر+ ۲ تا عروس و یه داماد که عروس و یه دامادش نبودن...دایی اولی ۲ تا پسر...دایی دومی یه دختر یه پسر..مامان منم که یه گل پسرو یه پسر و یه دختر...این از اینا دوباره خاله ها هرکدومشون یه ۴..۵ تا نوه قد و نیمقد دارن که همونی که اول گفتم ..همه مون روی هم میشیم..اووووهههه..۵۰...۶۰ نفر میشیم...حالا این همه ادم..همه هم ماشالا جیغ جیغو خراب میشیم سر این پیر زن پیر مرد مریض احوال...ولی اینقد نفرات اونجا زیاد هست که نمیزارن البته دست به سیاه و سفید بزننا ولی خب...اقا بچه های هم سن و سال من یعنی یکی دو سال بالا پایی زیادیم پسر خاله ها و دختر خاله و یکی دو تا عروس و دامادای خاله ها...روز عیدی ناهار را که کمی تا قسمتیش بابای من و شوهر خالم درست میکنن رو نوش جان فرمووییدیم و (جای شما خالی) تو فکر این بودیم که کا جیم بزنیم واسه استراحت بعد از ناهار که سر کل کل واسه شستن ظرفا شروع شد...عروس سومی خالم که خانوم همین پسر خالمه (لینکش همین گوشه هست)که کاناداس..یعنی امسال رفته...با من کل انداختیم..یکی اون گفت یکی من گفتم..خلاصه درد سرتون ندم چندتا دیگه از بچه ها هم که رو حیاط نشسته بودیم طرف اونو گرفتن و که البته همگی دختر بودنا و اون نامردا پیروز شدن...

دیدیم نع..مث اینکه امسال دیگه چاره ای نیست..نمیشه از زیرش در رفت...خلاصه رک و پوست کنده اعلام نمودیم که یه وقت فک نکنین ما کم اوردیم و از این حرفاو ددلمون میخواد به شماها کمک کنیم..همین... که اونا هم گفتن نه شماها کلا خوبین(خ..ر ..م...و..ن کردن کلا)..

خلاصه نشون به اون نشون که شروع کردیم حالا نامردا (پسر خاله ها)هیچ کدوم پا نمیزارن جولو به این ژیگولوی فلک زده کمک کنن..دیگه اینقده این خاله داد و هوار کردن که مجبور شدن یه چندتاشون اومدن کمک..حالا مگه هرچی میشوری تموم میشه...خلاصه دیگه داداش اینجانب اخر کاریا صداش در اومد گفت ضرفای همسایه ها رو دیگه نیارید ما بشوریم نامردا......

خلاصه به طور نا مشروعی و کاملا غیر قانونی مقادیری متنابعی فیلم و عکس هم دزدکی از اثار مخرب این کار ماها گرفتن که ما که میدونیم همشون از عوامل مزدور بودن ولی خب به هرکدوم گفتیم نکیین اینکارارو زشته همه یه جورایی اینجوریشدن و انگار نه انگار...

خلاصه اینم از اخر و عاقبت کل انداختن اینجانب با عوامل دشمنواسه شستن ضرفا...

نصیحت برادرانه : هیچ وقت با خانوما کل نندازید که هر جور که هست خودشونو پیروز میدون میکنن..حالا امسال نشد سال دیگه...هیچ وقت دست از تلاششون بر نمیدارن که..واقعا عجب پشتکاری...

خب دیگه اینم از این کارو بار روز اول سال نو ما...

باشد تا درس عبرتی باشد از برای ایندگان...

این بارونای بهاری واقعا دیوونه هستن...الان بارون وایساده فقط رعد و برقه...واییییییی من دارم حالا دیگه میرم که بخوام واسه ترسیدن اماده بشم...(چی گفتم)...

خب دیگه بریم...کاری باری؟؟؟

نع..دوباره شروع شد بارونه...من حالا اگه ولم کنن تا صبح اینجا گزارش بارون میدم..خدایی خیلی بارونو دوست دارم خب..دست خودم نیست...

 

خوب و خوش سلامت باشین همگی...

دوستتون دارم..مواظب خودتون باشین...فعلا...

 ********************************************

پ ن : خیلی معذرت میخواما...خودمم میدونستم این رنگ سبز فونتم واسه هیشکی چشم و چال جا نمیزاره..ولی خب دیشب اینقده خسته بودم که نتونستم عوضش کنم پای کامی خوابم برد...

*******************************************

پی نوشت ۲ : ۱۲/۱/۸۶ ساعت ۱۲:۱۶...

هیچ وقت شده یه لحظه به وسیله یکی از اتفاقای معمولی مث صدای زنگ تلفن یه عزیز یا یا یه ایمیل یا یه اف یا هر چیز دیگه اینقده خوشحال بشی که نفهمی چیکار باید بکنی...بعدشم تو اوج خوشحالی تا سر حد جنون ناراحت باشی ؟؟؟ شده ؟؟

حالش زیاد خوش نیست...با اجازه میخواد بره بمیره واسه حتی یه چند ساعتم که شده...فعلا...

نظرات 50 + ارسال نظر
هیرودیا پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ

برای حفظ جایگاه
من اول!

سلام...

ایولللل...

مبارکه...:دی

هیرودیا پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ

خوبه که حوصله نداری اما این همه می نویسی تو ها!
:) مرسی که خبرم کردی دوست من!خوشحال شدم.
پستت رو هم خوندم اما فردا در موردش واست کامنت میذارم!
این رنگ فونت هم جان من عوض کن.select all کردم تا بتونم بخونمش.به فکر این چشمای ضعیف ما هم باش!
بعدا می یام!

:دی...
خواهش میکنم..وظیفه اس...
باشه عزیز هرجور راحتی...
چشمممممممممممممممممم...عوضش کردم...ببخشید معذرت واقعا...
باشه خوشحالم میکنی...

زری پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ق.ظ http://respina00.blogfa.com

سلام خوبین خسته نباشین



بازم خیلینوشتی خوب .......

سلاممممم زری جان...
خوبم مرسی...

این مدلیم دیگه..نمیتون کم بنویسم خب...

فاطمه پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام دادا...چه عجب....
این سرور شهر ما مثل اینکه مشکل داشت از صب پهنای باند نداشتم
دیگه داشتم بلند میشدم شهرمو عوض کنم....
با اجازه فعلن

سلاممممممم فاطمه گلم...عجبی نیست...
خندههههه...این مشکل سرورا هم هر رز نوبت یه شهریه..حالا ایندفعه دیگه به خاطر من ببخشش شهرتو عوض نکن...:دی
فعلا...

خر کوچولو پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.kharekocholo.blogfa.com

من خیلی هم دوست می دارم که آپ کردی خبرم کنی !
من عاشق بارونم ...
بوی موهات زیر بارون
بوی گندم زار نمناک
بوی سبزه زار خیس
بوی خیس تن خاک
جاده های مهربونی
رگای آبی دستات
غم بارون غروب
ته چشمات تو صدات ...

سلامممم..
باشه چشم حتما همیشه خبرت میکنم...
منم عاشقشم..
و چقده عاشق این ترانه بی نظیر ستار...چقدر به موقع بود این چند خط از ترانه..واقعا ممنون عزیز...

دختر آریایی پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو جان .....
میبینم که آپ کردی...
آفرین زرنگ شدی (تشویق)!!!!!!!!!!
بالاخره خوش گذشته...همین که آدم دوره هم باشه و باحال خوش میگذره....

مواظب باش عکسات توی اینترنت پخش نشه...
بعد منم کمکشون میکنم...آبروت میره (خنده)

فعلا...

سلاممممممم نگین جان...
اره دیگه درست میبینی..:دی
مرسییییییی...
اره خوب بود خوش گذشت خدا رو شکر..اره...

همون..گریهههههههه...:دی
وایییییییی مامانننننننننننننننن اینا دست به یکی کردن...:دی

فعلا...

لیلی پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.barbadrafte.persianblog.com

با این رنگ سبزی که نوشتی. من که یه جملم نتونستم بخونم.

سلام...

ببخشید معذرت میخوام..درستش کردم...

samira پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

salaaaaaaaaaaaam
ali man belakhare toonestam biam injaro bekhoonam huraaaaaaaaaaaa:D
in rangi ke entkhab kadi kheili badeeeeee:( khob be moghe bekhabpesar:*
felan

سلامممممممممم سمیرا جان...
ایوللللللللللللل..خوشحالم کردی...مرسی...
:دی..هورااااا...
رنگ فونتمو درستش کردم زود...
خوابم نمیبره خب...:دی

یکی از ما دونفر جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.mehrzadeh.blogfa.com

سلام ژیگولو جان خوبی
دمت گرم که تو نبودن خط هشتم مواظب من و مهرزاد بودی !
مرسی ... !
میگم ها انگاری که این بی حوصلگی تو این بهار لعنتی واگیرداره !
ما هم هیچکدوم اصلا و ابدا حال و احوال درست حسابی نداریم !
تازشم جفتمون هم تحت تعقیبیم ! تو پشت صحنه نوشتیم دیگه حال ندارم بازم بگم !
حالم از عید و بهار و هر چی که مربوط به این مسخره بازی ها بشه بهم میخوره !
حیف زمستون نبود ؟؟ با اون همه بارون های باحالش ..
با اون همه برفهای خوشگلش ...
ای داد بیداد ! چه کنیم دیگه !
فعلا !

سلاممممممممممممممممم..خوبم مرسی...
خواهش میکنم...کاری نکردم..وظیفه بود...
اره خدایی..اصلا ذات این بهار بی حوصلگی توشه...
چه بد..ایشالا حال شما هم خوب بشه و از این بی حوصلگی بیاین بیرون...
همچنان تا امشب ۱۹/۱ ارور میده و باز نمیشه..ولی هروقت باز شد میخونم...
|:...
اره خدایی باروناش که من میمیرم واسش...
برفاش که دیگه هیچی...حالا غصه نخور چشم به هم بزنی میاد زمستونم از راه...
مرسی عزیز..فعلا...

عسل بابا جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com


سلام

منم تو این عید خیلی تنبل شدم! نمی دونم چرا؟!

مهمونی های دسته جمعی که فوق العاده ست! ولی سعی کن دیگه از این کارا نکنی مامان جان!! معلومه که ماها کم نمی یاریم!! :ی

اینجا برف می یومد دیروز! منم کلی دلم واسه اونایی که تو چادرا هستن سوخت!!

سلامممممممممم عسلی خانومی...

میگم که ذات این بهار اینجوریه..ادمو تنبل و بیشتر بی حوصله میکنه...

اره دیگه...سعی که میکنیممم ولی خب میدونی چیه من به خاطر یه نفر که اینکارو کردم..وگرنه عمرا اینکارو میکردم...
شماها که کارتون درسته..اره کم نمیارین:دی...

برففففففف؟؟؟ مگه تو کجایی؟؟؟اره..ولی نه من دلم نسوخت..اخه اونا مسافرت بودن هر جور میشد اونا خوش بودن...

آتش یخزده جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام ژیگولووووووووو.
ببینم شما خجالت نمی کشی با نوشین خانوم کل میندازی؟؟
منم عاشق بارونم.منتها اون شبی که اینجوری بارون می اومد خیلی ترسیدم و از خواب پریدم.
خوش بذگره ه ه...

سلامممممممممممممممم...
چرا الان من اب شدم رفتم زمین..میبینی دیگه نمیبینیم؟ واسه همینه...:دی
اره بارون واقعا دوست داشتنیه..ولی اونشبی هم با اینکه ترسناک بود ولی خیلی حال داد...
به شما هم همینطور...فعلا...

[ بدون نام ] جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

خسته نباشی.....واقعن..ایششششششششششششش

سلامت باشی...واقعا...هیشششششششش...:دی

دختر آریایی جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ژیگولو.....
خوبی؟
دلت که نگرفته؟
آخه امروز جمعه است.....اما نه میدونم نگرفته.....
من امروز نمیدونم چرا ذوق مرگم.....یحتمل چون دیشب خیلی خوشحال بودم!!!!!!آیا به هم ربطی خواهند داشت؟؟
یا امشب یه مهمونی داریم که کلی میخندیم؟؟
یا من میخوام بمیرم؟؟
کدومش؟

اومدم اینجا مثل اینکه چرت و پرت بگم....
راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوا اونجا از بی شعوری در اومد.؟؟

فعلا...

سلامممممممم نگین جان...
خوبم مرسی...
نه زیاد نگرفته بود...
اره دیگه نگرفته بود...
ذوق مرگی کلا خیلی خوبه....اره دیگه به هم ربط دارن دیگه...
به این مهمونی امشبتم ربط داره...نه دیگه چرت و پرت قرار شد نگی...
همون دوتای اولیش..خوشحالیه دیشبت و مهمونیه امشبت...

نه عزیز اینا چه حرفیه..خوشحالم کردی بازم بیا حرف بزن دوست داشتی...
اره دو سه روز بعدش از بی شعوری در اومد..ولی الان داره گرم میشه و این یه نوع دیگه بی شعوریه..:دی

مرسی...فعلا...

زیتون جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
این فونته که سبز نیست عوضش کردی !
خوش میگذره؟
آره بارووووووونمنم دوست دارم امشبم چه بارونی اومد .ما که تو خیاون بودیم بدون چتر !
ول خیلی حال داد اولین بارونی بود که امسال زیرش موش آب کشیده شدیم :دی

سلاممممممم ایدا جان...
اره دیگه فرداش عوضش کردم...
ای بد نمیگذره...
وایییییییییی خیس شدین خیلی دیگه..حالا مواظب باش حالشو بردی سرما نخوری...:دی

فعلا...

م یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

آقا نصف بیشتر جمعیت یزد مال فامیلهای شماست انگاری ;)
حالا بگو ببینم با عیدیات چیکار کردی ؟
با این فامیل پر و پیمون حتما داری پولا رو پارو میکنی هان؟

سلامممممممم مریمی...
اره دیگه اگه فامیلای دورمونم حساب کنیم همون نصف یزد باهم فامیلیم..:دی
هیچکار هنوز..گذاشتمش همینجا زیر کیبوردم..:دی
اره خیلیییییییی...بگم چنده خندت میگیره..خدایی...
ولی عیدی ارزشش به مادی بودنش نیست..به یادگاری بودنشه به نظر من...

پرشیلا یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.pershila.persianblog.com

سلام
تو می دونی چطوری می تونم تو وبلاگم عکس بزارم؟
حتما بهم بگو باشه
یاحق...

سلاممممممممم...
اره پرشیلا جان..ولی خب یخورده کار داره و توضیح..باید باشی تا بهت بگم...
حتما..تو بیا تا من بهت بگم...
حق نگهدارت...

نیلوفر یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام گلم
آره مسافرت بودم ، مشهد الانم اومدم
مرسی که سر زده بودی
نخوندم هنوز گفتم بیام اول سلام کنم
می خونم میام باز

سلامممممم نیلو خانومی...
اهان..خوبه..خوش به حالت..خوش گذشته؟ زیارت قبول...
خواهش میکنم...
اهان باشه مرسی عزیز..تو لطف داری...
باشه عزیز..هرجور راحتی...
مرسی..فعلا...

[ بدون نام ] دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟
دوستی گفت : من دیگران را به سلامی با هم آشنا می کنم.
تو به نگاهی.
من به دروغی دیگران را از هم جدا می کنم .
تو با مرگ............[گل]

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ *****
________xxxxxxxxx______xxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxx کلبه عشقمون اپه xxxxxxxx
______xxxxxxعباس و نگین منتظرتنxxxxx
_______xxxxxxxxدوستت دارم xxxxxxxx
_________xxxxxxxxعباسمxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست خوبم [گل]



سیزده بدر خوب رو برات ارزو میکنم [گل]



ارزوی بهترین ها رو واسه شما دوست مهربونم در سال جدید خواستارم [گل]



وب با مثمایی دارید زیبا و با محتوا [گل]



امید وارم پله های ترقی رو روز بر روز با موفقیت طی کنید انشاالله [گل]



اما مواظب باش نیفــــــــــــــــتـى ( شوخی منو به بزرگی خودت ببخش) [چشمک]





من اپم منت بزار و سرافرازم کن و با حضورت کلبمو نورانی کن [گل]




تا دیداری بعد در پناه خدای عشق پیروز باشی [گل][بدرود][گل]

سلاممممممممممممم نگین جان...
اره خدایی درسته این جمله...

مرسی از این همه وقتی که واسه گذاشتن این کامنتای زیبا و پر از محبتت میزاری..ممنونم واقعا...
مرسی..منم همینطور..ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی تو هم...
مرسی عزیز..نظر لطفته...
ایشالا با کمک شما دوستان...
باشه مبازبم..:دی(نه خواهش میکنم راحت باش)...
چشممممممممممم..حتما میام و زحمت میدم...اومدم بازم میام...
مرسی عزیز..تو هم موفق باشی و پایدار...

نگین دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.iloveyouabbasm.blogfa.com

عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟
دوستی گفت : من دیگران را به سلامی با هم آشنا می کنم.
تو به نگاهی.
من به دروغی دیگران را از هم جدا می کنم .
تو با مرگ............[گل]

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ *****
________xxxxxxxxx______xxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxx کلبه عشقمون اپه xxxxxxxx
______xxxxxxعباس و نگین منتظرتنxxxxx
_______xxxxxxxxدوستت دارم xxxxxxxx
_________xxxxxxxxعباسمxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست خوبم [گل]



سیزده بدر خوب رو برات ارزو میکنم [گل]



ارزوی بهترین ها رو واسه شما دوست مهربونم در سال جدید خواستارم [گل]



وب با مثمایی دارید زیبا و با محتوا [گل]



امید وارم پله های ترقی رو روز بر روز با موفقیت طی کنید انشاالله [گل]



اما مواظب باش نیفــــــــــــــــتـى ( شوخی منو به بزرگی خودت ببخش) [چشمک]





من اپم منت بزار و سرافرازم کن و با حضورت کلبمو نورانی کن [گل]




تا دیداری بعد در پناه خدای عشق پیروز باشی [گل][بدرود][گل]

[ بدون نام ] دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

در مورد پی نوشتت: آره شده! (بغض)

راستی! من تنبل نیستممممم!!! :ی

اره واسه خیلیا این وضعیت پیش اومده...بغض نکن دلم میگیره...
اره بابا میدونم..شوخی کرده بودم...(چشمک)...

یاس دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://myrules.blogfa.com

منم توی بارون اونجا بودم.و البته خواب.
سال نویی رو خوب آغاز کردیدا خدایی این نشون میده شما انسان کاری هستید:D
کاش همونطوری خوشحال میموندید و ناراحتی در پیش نمیومد.
سال خوبی داشته باشید.

اااااا چه جالب...خواب؟؟؟
اره دیگه..هم کاری هم قوی...:دی
خب بلاخره روزگاره دیگه..خوشی داره نا خوشی هم داره...ایشالا که واسه تو و من و دوستان بیشتر خوشی باشه...
مرسی عزیز...

محمد دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://0o0.blogsky.com

درست می بینم؟!!

چی رو درست میبینی ؟ ایا ؟؟؟

دختر باران سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

سلامممممممم داداش علی عزیز و مهربونم خوبی داداشی؟؟؟
ممنون بابت لطفت و نظراتت داداشی منم دلم برای تو و همه بچه ها تنگ شده بود اما خونه بابا بزرگم به اینترنت دسترسی نداشتم نتونستم بیام دیشب که اومدیم خونه خسته بودم و خوابم برد و امروز که نظرات و افتو خوندم خوشحال شدم و اومدم ازت تشکر کنم بابت همه محبتات
امیدوارم سال بعد بتونی با 30 نفر بری سفر تا خوشحال بشی و یه مسافرت توپ بری هر چند که خونه بابا بزرگت فکر کنم بهت خوش گذشته کلی(خندهههه)تو رو گذاشتن ظرف بشوری نامردا(عصبانی شدم)تو راست میگی تو کل کل با خانوما همیشه اقایون بازنده هستن(خنده)اخه من خودم خانوم هستم و جنس اونا رو بهتر میشناسم
داداشی بازم میام و بهت سر میزنم الان خسته هستم و میخوام برم حموم کنم و بعد بخوابم
مواظب خودت باش
شاد باشی و شاد بمونی
فعلا خدانگهدارت باشه
راستی جریان زنگ تلفن و پ.ن اخرت چیه؟
چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟(گریههههه)

سلاممممممممممم باران خانومیه گلم...خوبم عزیزم..تو خوبی؟؟؟
خواهش میکنم ابجی گلم...میدونستم نیستی و مسافرتی...
مرسی عزیز..ایشالا...خودتم باید باشی تا خوش بگذره...اره اونجا هم خوب بود..خوش گذشت...
اره نامردا(بغض):دی(الان من خودمو لوس کردم واسه ابجی قشنگم):دی...دیگه تو عصبانی شدی اونا حساب کار خودشونو کردن...:دی
اره دیگه هرچی بگی اونا یه چیزی دیگه ای دارن که بگن بازم...:دی
اره عزیزم برو استراحت کن..تو هروقت بیای منو خوشحالم میکنی...
تو هم خیلی مواظب خودت باش...
مرسی عزیز...
فعلا..یا حق...
چیزه مهمی نبود عزیز..الان خوبم..ناراحت و نگرانم نباش...

هدیه سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.toranjestan77.blogfa.com

سلام
خوب توقع داری این همه متن تایپ کنی خوابت نبره؟
ولی متن جالبی بود ارزش نوشتن داشت...موفق باشی
بای تا های

سلاممممممم...
این تایپ کردن که مشکلی نداشت..عادتی هستم...
مرسی دوست خوبم...نظر لطفته...
تو هم موفق باشی و شاد...
فعلا...

فاطمه سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ

گریهههههههههههههههههه


می فهمممم

باز تو گریه کردی؟؟؟

میدونم میفهمی...

نیاز سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام..خوبی؟؟...
ممنونم بابت این همه مدت که اومدی و من نبودم....
ببخشید نگرانت کردم....
امیدوارم همیشه شاد باشی دوست خوبم...

سلام نیاز جان..مرسی بد نیستم...
خواهش میکنم عزیز...
اره خدایی نگرانت شده بودم...خواهش میشه...
تو هم همینطور عزیز..شاد و موفق...مرسیییییییی...

نیما دینگالیگا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

سلام...چظوری جینگولیه خودم؟....سال نوت مبارک مجددا!...میبینم که از این بارون وحشی ها یزد هم اومده!اینجا رو به روی خونه ما ملت چادر زده بودن و آب همه جا رو برده بود ولی اینا اون تو مونده بودن!از این ضد آبا بود انگار ولی بازم بلاخره آب میره توش که..ضمنا ما معمو.لا در جدال با خانوم ها سعی میکنیمبا تقلب هم شده پیروز بشیم

بهههههههه...سلام اقا...خوبم نیما خان..تو خوبی؟
خواهش میکنم مرسی..سال نو تو هم مبارک...اره دیگه..وحشیه وحشی..و البته دوست داشتنی...حندهههههه..اره ضد اب بوده..و لی بارونه واسشون ضد حال بوده..:دی
اره نیما میدونم..اینارو همینجوری واسه دلخوشیه خانوما گفتم..هیششششش پیش خودمون بمونه البته...:دی :دی

نیما دینگالیگا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

دیدی آخرش این سمند جا موند؟!..داغون شدیم رفت داداش

اره دیدم..هی گفتی تا باورش شد..:دی..
خدا نکنه اقا... ::دی

ریحانه سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

امسال کلا از هر چیزی که از آسمون به سمت زمین بیاد بدم میاد ... چه چامد چه مایع .. کلا !!! بارونم آخه ذوق کردن داره ؟؟ :-&


این مورد آخرت منو حسابی تو فکر فرو برد .. به نظرم باید بیشتر استراحت کنی :دی .

سلام ریحان خانوم...اااا زرنگی..اومدم وبتو خوندم..رفتی شمال حالو هولاتو کردی حالا اینجور میگی...:دیاره ذوق کردن داره اونم چه ذوق کردنی...

خندهههه...چشم خانوم دکتر...

ریحانه سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

پست قبلیتم الان خوندم ... ممنون !

اهان...
خواهش میکنم وظیفم بود دعا کردن واست...

هیرودیا چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
مرسی ژیگولی جون!
مرسی که یاد من هستی.
خوبم و سعی میکنم بهتر باشم!کار دیگه ای نمیشه کرد که!

سلاممممممممم هیرودی جان...
خواهش میشه...
من همیشه به یاد دوستای خوب و گل و نازنینم هستم...
اره سعی بکن..خوشحالم خوبی..همیشه خوب و خوش باش...اره دیگه...

نگین چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ق.ظ http://iloveyouabbasm.blogfa.com

زندگی قشنگه اگه با تو باشه ... [گل]



مرگ قشنگه اگه برای تو باشه ...[گل]



دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه ...[گل]



من قشنگم اگه با تو باشم ...[گل]



اما تو ... تو ...[گل]



هرجور که باشی قشنگی.....[گل]





[گل](اگر من زندگی بودم،تا ابد برای تو باقی می ماندم...)[گل]




____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
___xxxxx دوستت دارم عباسمxxxxxx
_____xxxxxxx بی نهایت xxxxxxxxx
______xxxxxxxxباصداقتxxxxxxxx
_________xxxxxxتا قیامتxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______ _______xxxx
______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_x

اول سلام بعدش خوبی ؟؟
من اپم و بلاگت ماه بود حرف نداره
دوست داشتی منت بزار سرافرازم کن شادم کن
منتظرتم دوست مهربونم و امیدوارم شاد باشی و
موفق در پناه خدای عشق [گل][گل]
امروز تولد منه خوشحالم کنید و به کلبه عشقم سر بزنید [گل][گل][گل]
مر30 از محبتتون و منتطرتونم .[گل][گل]
همیشه شاد باشی........................[گل]

[گل](¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨خوشحالم کنید و شماهم ¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)[گل]
[گل](¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨میهمان جشن ما باشید¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)[گل]
[گل](¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.؛*منتظرتونم نازنین *´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)[گل]

سلاممممممممممم نگین جون...

واقعا ممنون بابت این کامنتای قشنگت...

خوبم مرسی..تو خوبی؟
اومدم بهت سر زدم..تولدتم مبارککککککک باشه عزیز...خواهش میکنم نظر لطفته...خواهش میکنم..خوشحال میشم..اومدمو بازم میام حتما...
مرسی تو هم ایشالا شاد باشی و عمر با برکتو شادی داشته باشی...
خواهش میشه...
تو هم عزیز...
چشمممممممممممممم حتما..اومدم...بازم میام..همیشه..بازم ممنون...

عاطی چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://dokhtare-tehrooni.persianblog.com

ژیگولو خان سلام!
مرسی که سر زدی! من نمیدونم شما کدوم شهر هستین!!!! ولی خوب اگه بدونم حتماْ اونجام میام تا زیباییاش رو ببینم!
در مورد پستت منم تا ۴-۵ سال پیش مثل تو آرزوی یه سفر دست جمعی داشتم ولی الان ۴ ساله که ۱۰-۱۲ تا سفر خانوادگی رفتیم و اصولاْ خیلیم خوش گذشته و جای شما خالی و ایشالله قسمت شمام بشه و این حرفا !
قدر پدر بزرگ مادربزرگاتو بدون که نعمتای بزرگین من که همین ۴ سال پیش ۲ تاشونو از دست دادم و ۲ تای دیگرم اصلاْ ندیدم چون قبل از تولد من فوت شدن ولی بعد از مرگشون تازه به ارزششون پی بردم خدا برات نگهشون داره!

سلاممممم عاطفه جان...
خواهش میکنم...نمیدونی؟ من یزدم..خوشحال میشم بیای به شهر ما...فقط تو عید خیلی خوبه هواش..دیگه کمکم رو به گرم شدنه هوا...
ولی اون ۴ فصل بودن روزاش هست همچنان...
مرسی عزیز..ایشالا...
مرسی عزیز..اره تا اونجایی که بتونیم قدرشونو میدونم.همیشه یهشون سر میزنم..اره خدایی نعمتای خیلی بزرگی هستن...

عاطی چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://dokhtare-tehrooni.persianblog.com

بعدم اینکه ظرف شستن و کارای این چنینی باعث میشه در آینده هم خودت هم خانومت رنج کمتری رو در یادگیری و یاد دادن متحمل شین پس بیشتر تمرین کن و کمتر غر بزن!
آخر هم اینکه همیشه این خانوما هستن که تو کل کل و شرط بندیا پیروز بی چون و چران و خوبه که به این نتیجه رسیدی!
مرسی
بایD:

خندههههه...اره خدایی..به نکته خوبی اشاره کردی الان...نه من غر نزدم که...:دی
اره دیگه..نتجه مهمی رسیدم...|:
خواهش..فعلا...

هدیه چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.toranjestan77.blogfa.com

سلام دوستی
مرسی که سر زدی
هروقت اب کردی خبرم کن...خوشحال میشم بهت سر بزنم
راستی هفته وحدتت هم مبارک

سلامممممممم...
خواهش میکنم...
چشممممممم حتما...مرسی عزیز..منم خوشحال میشم بیای اینجا...
مرسی عزیز..به تو هم مبارک ایشالا...

پوپک چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://popak-85.blogfa.com

سلام چطوری ژیگولو خان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیدات نیست بهم سر بزن خوشحال میشم

سلاممممممممممممم..خوبم..تو خوبی؟؟؟
من که هستم..شما کم پیدایی..باشه چشم حتما میام و بهت سر میزنم...

نیاز پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

کجایی پسر؟؟؟همه چیز رو به راهه؟؟؟

من اینجاممم...ای بد نیست...نه زیاد بده نه زیاد خوب..ولی خدا رو شکر...

عسل بابا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://man-o-babayi.blogfa.com

آهای تنبل انگده نخواب... پاشو بیا آپ کن!!!


(بر گرفته از کامنت خودت در کامنت دونی وبلاگ ما! با اندکی تغییر و تصرف!)

:ی :ی

تنبل....گریهههههههه..:دی

چیزی که عوض داره گله میگن نداره دیگه..همینه اره؟؟:دی

باشه امشب میخوام اپ کنم..ایشالا...

پت پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

سلام خوبی؟
ای بابا.... اولش که کلی حال کردم دیدم ۴ تیر یه نشون عیدی میگیری..... بعدش که دیدم ظرفارو شستی دیگه داشتم ذوق مرگ می شدم!‌ خب به نظرم با عیدیات یه ماشین ظرفشویی سیار بخر..... بعد دیگه هیچچچچچ وقت نمی خواد که ظرفارو خودت بشوری!
دیگه؟
آهان.... خب بعدش این پایین به وجد اومدم بعدش دوباره دپرس شدم.... فکر کنم شدم عین بارونای بهار.....
بازم دارم بنویسما... ولی الان دیگه خسته شدم!
خب.....
آهان....
عیدیم کو؟ :O نکنه می خواد عیدی ندی؟ بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن..... ای بابا.....
پس فعلا

سلاممممممم..مرسی اره خوبم..تو خوبی؟
ااااااا دختر تو چقده با هوشیا..ایوللللللللللل..اره باید همینکارو بکنم...ولی عیدیام به اون حدا نیست که اخه..باشه باید چند سال جمع کنم..ولی بلاخره میخرمش..:؛دی:دی
اره اگه اینطوری شدی عین بارون بهاریا شدی...
اهان..خسته نباشی پس...
عیدیت پیش من محفوظه..مطمئن باش...نه من عیدیتو میدم...
فعلا...

م پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://roozanehayam.blogsky.com

علی جان سلام
خوب میدونی که آدما افکار متفاوتی دارن و برداشتشونم از زوایای زندگی به طبع متفاوته
اینم نظر من بود که البته شایدم یه روزی تغییر کنه
کم پیدایی ...
شاد باشی دوست من و البته عاشق ;)

سلام مریمی جان...
اره خب..هرکسی نظرش فرق داره با یکی دیگه سر یه موضوع...
ایشالا که تغییر کنه اگه اینجوریه..از خدا میخوام تغییرش بده..اخه اینجور خیلی بده...
نه من هستم...زیر سایتون...
مرسی..تو هم... ایشالا نظرت تغییر کنه راجع به عشق...

دختر باران پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.dostevagheyi2006.blogfa.com

داداشی سلام
آپم بیای خوشحال میشم
(گل)
مواظب خودت باش
شب بخیر

سلامممممممممممممممم ابجی خانومیه گلم...
اومدم..مرسی...
(بوس)...
تو هم عزیزم خیلی مواظب خودت باش...
شبت خوش...

[ بدون نام ] جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ق.ظ

خوب سر زدیم اینجا که خبری نبود(نگاه)(نییش)

نه خب خبرم میشه حالا کم کم..عجله نکن...

نگ جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

...

نگار جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://khalse.tk

سلام...
اولا اون اوج گرفتن و جفت شیش اون چیزی که فکر کردی نبود عزیز
تو اون جفت شیش کلی حرف بود...
.................
..........اگه اهل تخته باشی..می دونی جفت شیش چه قدر معنی داره...
..........
..........
........
..........................اوج؟
نمی دانم...
هرچه بخواهی به خودت بر میگرده...
.............

سلاممممممممممم نگار جان...چه عجب..راه گم کردین خانوم خانوما...

من اونجا هم گفتم منظورم خوشحالیه تو نبود ولی خب درستم نمیدونستم منظورت چیه که دیروز فهمیدم...

نه اهل تخته نیستم...ولی الان دیگه میدونم...
...
.....
..........

این نقطه ها هم که میدونم هم خیلی حرف توشه و هم هیچی نیست شاید...
اره اوج...
کاش میدونستی...
اره میدونم..مرسی...

الهه تنهایی شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://myheaven.blogsky.com/

سلامممممممممممممممممممممممم
خوبی ؟ چرا اینقده بی حوصله شدی؟؟؟ ولی خودمونیم تو بی حوصلگیت خوب نوشتی هاااااااا

منم همینطور. خوشحالم کردی سر زدی. بازم به تو !!!
دوست خیلی بامعرفتی هستی.

بازم بهم سر بزن

سلاممممممممممممممممممممممممممم الهه گلم...
خوبم مرسی..تو چطوری عزیزم؟؟؟
مرسی عزیز...چشات خوب میبینه...:دی

خواهش میکنم...من همیشه به یادتم عزیز...
مرسی عزیز...

چشممممممممم..همیشه میام عزیز..نگی هم میام...
خیلی خوشحالم کردی...

نیلوفر شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

ممنونم از دلداریت علی جان

خواهش میکنم نیلو جان...ایشالا که حالت بهتر شده باشه...

مونیکا شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام چطوری؟
خداییش این چه فکریه؟از کجا دراوردی؟بارونه دیگه لابد یه کاری می کنن عجب توام حال داری بچه.
در ضمن بنده اصولن نشده اونطوری خوشحال وشم اام فکر کنم ذوق مرگیده بشم چه می دونم زینگگگگگگگگگگگ از شماره ۴۴۵۵۶۶۶۵۶۴ بپرس
خوش باشی

سلام مونیکا جان..خوبم..تو چطوری؟؟/
خداییش همینجوری خودش خطور کرد دیگه..به من چه..حالا چرا دعوام میکنی خب..ای فکر دیوونه دیگه غلط بکنیبیای..خوب شد..دعواش کردم..:دی
چرا اونوقت..نه خودت باید بگی چرا...
تو هم عزیز...

نیاز شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ

تو چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جان؟؟؟ چشمممممممم امشب...

نیاز شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

راستی تو به چه حقی از ۴۸ کامنت فقط به یکی جواب میدی؟؟؟من اعتراض دارم...مونیکا یه چیزی بهش بگو....گریه....از ۹ فروردین تا حالا اپ نکردی تنبل خان...

راستش میدونی نیاز جان..این سرعت اینترنتم خیلی اذیت میکنه چند روزه..امروز ظهری اودم جواب بدم و اپ کنم که نشد..یه دونه رو جواب دادم بعدم دی سی شدم دیگه هم وصل نشد..اره قضیه این بود..وگرنه خودت میدونی که من هیچ وقت هیچ کامنتی رو بی جواب نمیزارم...

اعتراش الان وارده..:دی
وای چغلی منو به مونیکا نکن من میترسم..:دی
امشب چشممممممم حتما...
مرسی نیاز جان به یادمی...

نگین یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://iloveyouabbasm.blogfa.com

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
عشق فراموش کردنی نیست بلکه بخشیدنیه .
عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردنیه .
عشق دیدنی نیست بلکه حس کردنیه .
عشق جازدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادنه .
و عششششششششششق یه دنیا حرف نگفته عاشقه .....
سلام من که از وبلاگت خیلی خوشم اومد...
و مطلباش خیلی توپ بود...
خوشحال میشم به وبلاگ من هم یه سر بزنی...
اپ کردم دوست دارم با حضور مهربونت کلبه عشق ما رو نورانی و گرم کنی مهربون پس بدون واسه رسیدنت ثانیه شماری میکنم همیشه سبز باشی و عاشق ...
خدانگهدار دوست من ...

سلامم..

منونم بابت کامنتت...

من میام که بهت سر میزنم..ولی یه چند وقتیه شما کم پیدایی..

خوش باشی و موفق عاشق...فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد