سر گمشده کلافه!!!

سلام...

بدون هیچ حرف دیگه ای...

هرکی سر این کلافه سر در گم منو پیدا کرد خواهشا لطف کنه و بیاد بهم بده...

من که دیگه از پا در اومدم از بس دنبالش گشتم و هرچی هم بیشتر گشتم و دویدم دنبالش بیشتر گمش کردم...

نمیدونم...

سر کلافه همه مث من اینقد سر در گمه و دارن صاحاباش دنبالش میگردن...یا فقط واسه من اینجوره ایا؟؟؟

شما میدونین؟؟

شماها سر کلافه زندگیتون کجاست؟؟

دست کیه؟؟ دست خودتونه..یا دست یکی دیگست...یا مث من اصن رفته گم و گور شده واسه خودش؟؟؟

به خدا احساس نیست این گمشدگیه سر کلافه من..نیاید بهم بگید تو فک میکنی گم شده...نه فک نمیکنم..واقعا گم شده...همش باید بدوئم دنبالش...ادمم خب منم چیکار کنم..خب بعضی وقتا دیگه خسته میشم...اونوخ کار دیگه ای که نمیتونم بکنم که میام اینجا عوض اینکه ۴ تا چیز خوب بنویسم(که از اول عمر اینجا فک نکنم نوشته باشم...عمرا...)میام این حرفارو میزنم...

کلافه جان عزیزپدرمو داری در میاری حالا دیگه..ولم کن دست از سرم بردار..چی میخوای از جونم اخه؟؟

راستی تازه با نوشتن اینا همین الان یهوی یه چیزایی به ذهنم رسید که الان حوصله ندارم دیگه بنویسم..تو پست بعدی مینویسم...

خب این از کلافه و سرش و تهش و از این حرفا..بیخیال من دیوونه ام...

و اما موضوع مهم اینکه امروز ساعت از ۱۲ شب گذشت یه روز دیگه هم گذشت و تاریخ عوض شد و شد چندم؟؟؟

اره..۱۹ تیرماه...ایولللللللل...

طبق اخبار کمی تا قسمتی موثقی که خودم کشفش کردم البته امشب...

امروز تولد دوتا از بهترین دوستای زندگیم هست...اره...نیاز خانوم عزیز و فاطمه خانوم گلم...

واقعا واقعا میگم این دوتا دوست همونجور که خیلی هاتونم خودتون میدونین بهترین دوستای منن...و البته شماها...

واقعا خوشحالم روز تولدشونه...از همین جا و از صمیم قلب بهتون تبریک میگم..به هردوتون..فاطمه عزیزم و نیاز خانوم گل و مهربون...ایشالا که تو زندگی هرچی که نه ولی بیشتر اونچیزایی که میخوایین رو بدست بیارین و همیشه همیشه موفق و شاد و سلامت باشین ایشالا...

یه عالمه ارزوی خوب و دعای خیر که البته اگه قابل باشیم و خدا قبول کنه واستون میکنم و یه سبد گل مریم هدیه میکنم بهتون...

امیدوارم همیشه موفق باشین و خوش و سلامت...

خب دیگه اینم از این...کوچکترین کاری بود که ماتونستم واسه دوستای گلم انجام بدم...

 

خوش باشین..مباظب خودتون باشین..فعلا..یا حق...

 

پی نوشت ۱ : ۲:۱۶بامداد...۲۱/۴

توجه توجه...

اونایی که صمیم رو میشناسن و به وبلاگش سر میزنن میدونن که چند وقتیه واسه بعضیا فیل تره...من از همینجا اعلام میکنم ایشون همین امروز یعنی دیروز یخورده ادرسو عوض کردن..اینم ادرس جدیدشه...http://alisa50-50.persianblog.com/

 

پی نوشت دوم : ۰۰:۵۵  بامداد...۲۳ /۴ / ۸۶...اتاق ژ یگولو خان...

امشب قرار بود حتما حتما اپ کنم و به چندتا از بچه ها قول داده بودم...ولی متاسفانه هرچی به این مخ وامونده فشار وارد اوردم چیزی از توش در نیومد..خیلی حرف واسه گفتن دارما..ولی خب تکراریه فک میکنم و همون روزمرگیا...میخوام یه موضعی رو پیدا کنم دربارش حرف بزنم..مخم شبی کشش جم و جور کردن افکارمو نداره...ایشالا فردا حتما اپ میکنم...فقط گفتم تو این پ ن بگم که زیاد بد قولی نشده باشه...خوش باشین..فعلا...

نظرات 41 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

اولم آیا؟

بلهههههههه..اولی...

فک کنم دفعه اولم هست که میای...به هر حال خوش اومدی و ممنون...

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

آهان اول نیستم :ذی باشه


خوب منم میگم تفلدشون مبارک

بعدشم چه خوب با کلافگیت کنار اومدی ها :ی

چرا دیگه اولی شما...

ممنونم مرسی...

اره خیلی..:دیولی خداییش کنار میام باهاش...

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

فک کنم کمی بگردی سر کلافت رو پیدا میکنی.

دست خودت بود مگه یادت نیست؟

اره هنوزم باید بگردم انگاری...بلاخره پیداش میکنم..یعنی باید بکنم...

بعضی وقتا هست..ولی در میره نامرد...:دی

صمیم سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ق.ظ http://alisa5050.persianblog.com

سلام ژیگول جان.دیوووووووووووووووووونه!!!تو شوخی منو جدی تلقی کردی؟که گفتم دیگه نمیام و ناراحت شدم و ....راستش الان که گفتی یهویی یادم اومد که راست میگی.ولی عزیز دلم من واقعا سرم تو اون دوره شلوغ بود.و حافظه قراضه منم که معرف حضورت هست!!!!!به هر حال شرمنده و خودم هم میدونم اشتباه یا مسبب این دلخوری که حق هم داشتی خودم بودم.یک قریلیون بار (گیلاس!) ممنونم که بهم گوشزد کردی و امیدوارم دیگه تکرار نکنم.از ملایمت و نرم انتقاد کردنت خیلی چیزا حالیم شد.مرسی جناب و تا کانمت فوری بعدی یه خداحافظی گرم و مهربونانه!!!!!!
پ.ن.
ضمنا با اون کلافی که گفتی میشه یه کلاه ببافی از طرف من بذاری رو سرت؟!!!!!!!!

سلامممممم صمیم جان...خواهش میکنم مرسییییییییییی...:دی
شرایط خوبی نبود تو هم مث همیشه شوخی نکرده بودی اخه خدایی شبیه جدی بود بیشتر...میدونم عزیزم..دیشبم بهت گفتم که میدونم تو سرت چقده شلوغه..کار و زندگی و علی ..:دیخندههه اختیار داری شوما...دشمنت شرمنده عزیز دل من خواهش میکنم اینا چه حرفیه...خواهش میکنم عزیز..اگرم چیزی گفتم منم معذت میخوام...به هر حال خوشحالم حل شد همه چی...کامنت فوری!!!ایولللللل..:دی..مهربونانه های تو صمیم واقعا هم هست..ممنونم...

پ.ن.
من که بلت نیستم کلاه ببافم که اخه..خودت باید زحمتشو بکشی من فقط زحمت سر گذاشتنشو میکشم..:دی

نیاز سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ق.ظ

ممنونم علی جان....خیلی خیلی ممنونم....شرمنده کردی...ایشالا جبران کنم.....

خواهش میکنم خانوم خانوما...قابل تو رو اصلا نداشت...دشمنت شرمنده...ممنونم عزیز...

باران سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلام داداش علی
این کلافه سر درگم؟؟؟؟هممون گمش کردیم منم که گمش کردم اگه پیدا کردی راهکارشو نشون منم بده
تولد اون دو تا دوست عزیزت رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه دوستای خوبی واسه هم باشین
فعلا یا علی

سلامممممممم ابجی خانومی گلم...
اره همون...اره خیلیامون گمش کردیم..ولی نباید نا امید بشیم..من که همچنان دارم دنبالش میگردم...چشممم به تو هم میگم چیکار بکنی...
ممنونم و مرسی عزیزم...من تو این دنیا یه عالمه دوست خوب دارم و یه چند تایی هم ابجی عزیز...یکیشون خودتی...
فعلا عزیز...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

دوباره اولم؟!

نه ایندفعه دیگه از سومم رد شدی نمیتونیم تقلبی هم بکنیم دیگه..:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

خیلی بعید میدونم البته..... اما خب اگه هستم دوم! :دی
کلاف هر جا که بخوای میبریش..... چون ماله تو هست باید خودت کنترلش کنی...... گاهی به نظر میاد که از دست آدم در میره...... اما اگه بخوای خودت به دستش میاری..... منم گاهی کلافم گم و گور میشه اما دوباره پیدا میکنمش..... بله! می فرمودم.... کلاف ها معمولا چند دسته هستند..............
تولد نیاز خانم و فاطمه جان هم مبارک باشه..... سالهای سال شاد و سلامت و موفق زنده باشن.....
موفق باشی

خندهه..اره همون بعیده ایندفعه...همون باشه دومی تو...:دی
اون که اره..من با این سر کلافه که هی از دستم در میره مشکل دارم و گمش میکنم...میخوام ولی اونم از من چموشتره..ولی پیداش میکنم...خندهه..اره شما بفرمود...(تو مایه های همون متشاشع خودته..:دی)...
ممنون...ایشالا...
تو هم عزیز...

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

یا علی گفتیم و لینک آغاز شد =))

من گرافیک کامپیوتر میخونم

ایوللللللللل...پس یا علی...

به سلامتی..ایشالا موفق باشی...خیلی عالیه...

نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

مال منم گم شده...ژیگول جان بی زحمت این سر کلاف ما رو پیدا کردی قلش بده بیاد تا تهران...البته اگه کلافی بمونه :)))
تولد دوستای گلمونم مبارک...

نه بابا...پس مال تو هم گم شده؟؟چشممم حتما..البته اگه اینطرفا گمش کرده باشی...نه اینقده این کلاف زندگی گنده هست که تهش میمونه بازم...
اره شدیدا...مبارک...

ارغوان سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.harfayetanhayi.persianblog.com

سلام دوست من خوبی؟ ممنونم که لطف کردی و بهم سر زدی. یه مدت درگیر امتحانام بودم اگه بهت سر نزدم به حساب بی معرفتیم نذار. امیدوارم همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه.فعلا..........یا حق

سلام ارغوان جان...مرسی خوبم...خواهش میکنم عزیز...نه عزیز میدونم بی معرفت نیستی..ایشالا موفق باشی تو امتحانات...ممنونم مرسیییییییی ...تو هم همینطورقعلا...یا حق...

شهرزاد سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ

سلامممممممممم علی آ قای سردر گم:
ماله همه همیشه گمو گوره !!!!!!!!!!
من اگه پیداش کردم یه قلی میدم شاید رسید بهت؛؛؛؛؛؛؛؛تو هم اگه ماله منو پیدا کردی یه قلی بده شاید تا تهران رسید!! همه همیشه سردر گمه نمیدونن چی کاره حسنن!!!!!!!
راستی حالت چطورهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظبه خودت باش!
فعلن

سلاممممممممممم شهرزاد جان عزیز...
اره انگاری..بیشتر بچه هایی هم که اومدن اینجا میگن گمه کلافشون...
مرسیییییییییییییییی...چشمم منم اگه مال تورو پیداش کردم خودم میارم واست تهران..قلش نمیدم یه وخ وسط راه یهو تموم میشه..:دیاره دقیقا..:دی
حالمم بد نیست..بهترم خیلی...البته گاهی بدتر میشما..ولی در کل شکر خدا...
چشممم حتما..تو هم همینطور...
فعلا عزیز...

مریم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
انشالا سر کلافتو پیدا کنی
اداشی جونم
دعام کن
بای

سلاممم عزیز دلم...
ممنون..ایشالا...
جونم عزیزم...
چشممم..همیشه...
فعلا عزیز...

صمیم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://alisa50-50.persianblog.com

سلام خان خان جان!
بلاخره دست به کار شدم و آدرسم رو کمی عوض کردم.ممنون میشم یادت بمونه ما رو !!!!جان!!خوشم میاد بکشمت و سر به سرت بذارم.
ضمنا علی محمد میدونی چطوری میشه کل آرشیوم رو منتقل کنم؟منتظرتم.

سلامممممممممم صمیم گل...
ایوللللللللل به سلامتی عزیز...اختیار داری خانوم خانوما..تو قله قافم بری من هستم باهات...خندهههههه..خوب کاری مییکنی..تو هر کار دوست داری بر سر من بیار..صمیم خانوممممم...
متئسفانه نه صمیم جون..خودمم دارم میگردم یکی رو پیدا کنم ازش بپرسم..اخه منم میخوام یه تغییر کوچولو تو ادرسم ایجاد کنم...حالا اگه زودتر از خودت فهمیدم چه جوریه حتما بهت خبر میدم عزیز...
میام پیشت..الان میام...

فاطمه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

فک کردم نظر دادم
سلام دادا
خوفی؟؟چطوری؟؟؟

دادا الان اینجا زلزله اومد من داشتم با لت میحرفیدم(نیش)

مرسی داد جونم مرسی ژیگولو خان
نمیدونم چه جوری تشکر کنم
شرمندم کردی
مرسییییییییییییییییی

کلاف؟؟ پیداش کردم باشه برات می فرستم(نیش)
ببین گربه باهاش بازی نمی کنه دیدی؟؟؟

شاد باشی
یا حق... داداااااااااااااا

اااا شه جالب..:دی
سلامممممم فاطمه خانوم گل..
خوفم..مرسی...

زلزله؟؟؟جدی که نمیگی؟؟ بابا من قلبم ضعیفه نترسونم...

خواهش عزیزم..وظیفه ام بود...قابل نداشت...
تشکر...همین که خودت اومدی بزرگترین تشکره..در ضمن من اینقدر تشکر به تو بدهاکارم و شرمنده تو هستم با زحمتام که دیگه اینا هیچی نیست...

ممنونم..اگه به تو باشه میدونم سه سوته پیداش میکنی واسم..میشناسمت که..:دی
اره دیدم..:دی

تو هم شاد باشی و موفق..فعلا عزیز...
یا حق فاطمه جاااااااانننننن...

عسل بابا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام داش علی!! :ی

با کلاف می شه خیلی کارا کرد! چرا یه پلیور باهاش نمی بافی؟ هم گرمه هم نرم! هم از دستش راحت می شی! چی؟ بلت نیستی ببافی؟ خوب بده من برات ببافم! هان؟ بلت نیستم؟ چرا بابا حرفه و فن راهنمایی تنها فایده ش همین بود!! :ی

تولد نیاز جون و فاطمه جون هم مبارک باشه خیلی!!

خوش باشی...

سلاممممممم گلم..عسلی خانومی...(ابجی کوچولومم بهم میگه همیشهه داش علی)..:دی

اون که اره...من که بلد نیستم اخه...:دیاره خیلی خوبه ولی من بلد نیستم که اخه...گریههههه...
ایولللللل بلدی..هنرمند..اره خوبیش واسه شماها این بود و واسه ماها هم لامپ وصل کردن...:دی

مرسی ممنون اره شدیدددد....

تو هم عزیز...ممنونم...

سانیا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام بیا پیش من!!!

سلاممم...

باشه...

مریم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://maboodeman.persianblog.com

سلام
داداشی جونم بغل
دلم برات یه ذره شدم بوس
بلاگمو آپ کردم بیا گل

سلاممممم خانوم خانومی گلم...
بغل محکممم...
منم همینجور عزیزم...بوسسس...
اومدم عزیزم...

هیرودیا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

کلاف من هم گمشده!
خیلی وقته!

عینهو خود من...کاش پیداشون کنیم زود..اینجوری خیلی بده..

خیلی دلم تنگ بود هیرودی جان...ممنونمم...

مرجان چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی جونکم

باز خوبه تو کلافت گم شده ........... کلافه منه فلک زده که هست مثله آینه دق روبرومه اما پر از گره کوره ........ خوش به حاله تو که چشمت به کلاف نمی افته که اشکت دربیاد

باز بی خوابی زد به سرت چرت و پرت بافتی ؟ آهان فهمیدم کلافت کجاست !!!!!!! با کلافت این چرت و پرتها رو بافتی که به خورده منو گیگیلیو بچه های مردم بدی (نیشمولک)

سلامممممم مرجان گلکم...


اینم حرفیه..شاید من که گمش کردم بهتر باشه..ولی هرکسی یه جور..تو هست فقط ایینه دقه به قول خودت من نیست..نیدونم...

اره دیگه..:دی
خندههههههههههه..شایدم...نیشمولک/...

مرجان چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

راستی قالبه جدید مبارک........... وبلاگت زشت تر شده که !

وای .........الفرارررررررررررررررررررررررررررر

گیگیلی باز آتیش کردی ؟ بدو تا گیر نیافتادیم بدوووووووو

قالب جدید نیست..همونه فقط سفید شده همین...نارنجی رو عشق است فقط..درستش میکنیم حالا...

خندههه..تو گیگیلی همش در حال فرار باشین...

باز من میام در خونتونا..وایسین بینم...

آرامیس چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــام

اولش بگم که تولد دوستاتون مبارک مخصوصا نیاز که نمی دونم چرا وبلاگش نیست !

دومش بگم باور کن ما تو زندگیم.ن همه کلافون گم شده غافل از این که سر کلاف تو دستمونه یکی باید بلد باشه وبدونه که کمکمون کنه به هر حال من روزی هزار بار از خودم حالم به هم میخوره که چرا نمی شه به هیــــشکی اعتماد کرد !!

وقتی سرت رو رو شونه های کسی میگذاری که دوستش داری بزرگترین آرامش دنیا رو تو خودت احساس میکنی و وقتی کسی که دوستش داری سرش رو رو شانه هات میذاره احساس می کنی قوی ترین موجود جهانی



آپ زدم ممنون میشم تشریف بیارید

سلامممممممممممممم ارامیس جان...
ممنونم عزیز جان...هست که وبلاگش..مورچه ای در باد...

اره اینجورم میشه گفت...اره دقیقا..این حرفتو قبول دارم که باید یکی کمکمون کنه...باید حالت از این دنیا و نامرداش بهم بخوره نه از خودت...

قشنگه...

میام حتما..ممنون خبر کردی و اومدی...مرسیییی...

فاطمه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

دادا میدونی کلاف زندگیت چرا گمشده؟؟


منم یه مدت گمش کرده بودم...ولی پیداش کردم...یه کم طول کشید ....ولی الان دستمه....
اول گم شد ...پیداش کردم دیدم که وای پر از گره کور....نشستم از سهل ترین گره که تنبلی خودم بود به باز کردن...بعدیش خودش باز شد ...اونم به دنبال اون...بعضی هاش واقعن سخت بودن...جونمو گرفتن ولی باز شدن...یهو دیدم باز چرخ زندگیم تو دست خودمه...زندگی منو اداره نمی کنه ...بلکه من اونو اداره می کنم....
ببین...لذت ببر...نفس بکش...زندگی کن...ببخش...مهربان باش...واز همه مهمتر شاکر و شاد باش...
حتمن شنیدی میگن شکر نعمت...نعمتت افزون کند...
ببین سر کلافت دستته...جایی نیست ولی چون گرهاش زیاده داری از صورت مسئله فرار میکنی...شروع کن...ببین کدوم گره آسونتر باز میشه...بازش کن ..یهو می بینی کلافت باز و تو داری ازش برا زندگیت پلیور می بافی...
دادا محمد علی برعکس همیشه این حرفام اصلن شوخی نبود...

تو یا علی بگو ببین چی می بینی
تا حالا دیدی فاطمه دروغ بگه(نیش)

یا حق....

نمیدونم...

من هی پیداش میکنم ولی باز در میره لعنتی...
اره وقتی هم پیدا هست کلافم پر از گره های کوره...اخه بعضی گره ها لعنتیا بد جور کورن..و دیگه اینکه شاید من بلد نیستم بازشون کنم نمیدونم..ولی دارم سعی خودمو میکنم...من خیلی وقتا دست خودم نیست اداره زندگیم.خیلی عوامل داره که نمیتونم دست خودم بگیرمش...تو خیلی عالیه..منم همه سعی خودمو دارم میکنم خودم اداره زندگیمو در دست بگیرم نه این که زندگی منو اداره کنه...
لذت؟؟ من چند ساله دیگه نتونستم به معنای واقعیه کلمه لذت ببرم..نفسم که نصفه نیمه...بخشیدن فقط تو زندگیم هست زیاد..همه جوره...مهربونو هم که سعی میکنم باشم...شاد نمیتونم باشم..ولی شاکر همیشه هستم..همیشه باور کن تو بدترین لحظه های زندگیم شاکر بودم من..من هیچ وقت ناشکری نکردم...
اره..باید همین کارو بکن..گره های کورشو باز کنم..همه گره هاشو...
اره...یه پلیور حسابی...
علی محمد! نه محمد علی..:دی
متوجه جدی بودن حرفات بر عکس همیشه شدم عزیز..کاملا...

من یا علی رو گفتم..ولی بازم چشم..یا علی...
نه خدایی ندیدم...

یا علی...

بنفشه جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام
منزل نو مبارک
چقدر اینجا عوض شده
باز من یه چند روزی نبودم همه چیز عوض شد بدون اینکه خبری به من بدی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
شیرینی ها رو هم که تنها تنها خوردی........نوش جونت

منم به نیاز و فاطمه عزیز تبریک میگم
ببخشید که دیر شد چون چند وقتی بود به نت دسترسی نداشتم
امیدوارم که ارزوهای خوبتون یکی بعد از دیگری تحقق پیدا کنن
آرزومند آرزوهایتان



ژیگو راستی یادم رفت بگم:
عصصصصصصصصصبانیییییییییییییییییییییی

باز تو از چیزی خبر نداشتی اومدی داد و بی داد راه انداختی؟

سلامممم عزیزم...
مرسی نو که نیست که همونه با یخورده تغییرات...

اره سفید شده...
اینکه اینجا تغییر کرده که خبر مهمی نبود هنوز میخوام اساسی تغییرش بدم اونوقت بیای شیرینی بخوری..چیزای و کسای دیگه هم که عوض شدن به خدا منم خبر نداشتم تا دیروز...
نه دیگه چرا تنها تنها..بفرما..من که گفتم میارم واست..(چشمک)...

من از طرف اونا..ممنونمممم...:دی
نه اشکالی نداره..میدونم خیلی سرت شلوغه اینروزا و گرفتاری...مرسییییییییی...منم همینطور...


چی رو؟؟
عصبانییییییییی هم نباش...خواهشا...
من دادو بیداد نکردم که اخه عزیز...فقط گفتم چند کلمه اونم اروم...معذرت میخوام...

عسل بابا جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ

دوباره سلام

می گم کاش این کامنت دونی ت یه جا داشت که ما هم پاسخ پاسخ تو رو می دادیم!!

می دونستم آبجی خانومت بهت می گه داش علی!! واسه همین منم گفتم! :ی


حرفه و فن ماها مشترک بود...یعنی کتاب ما و پسرا یکی شد! نتیجه اینکه منم بلتم مدار ببندم! فقط نمی دونم چرا یه بار تو مدرسه فیوز رو پروندیم!! :ی :ی یادش به خیر!!

چرا آپ نمی کنی؟


سلامممممممممممم عسلی خانومی...

اره دیگه نداره..باید به بلاگ اسکای پیشنهاد بدم اینو..حالا تا بزاره این سیستمو تو کامنت بزار در پاسخ به کامنت قبلی من خودم میفهمم دنباله همون کامنت قبلیه...

ایوللللللل چه خوب یادت مونده...مرسیییییییییییییی...

ماها نه مشترک نبود فرق داشت کتابا...واسه دخترا فک کنم بافتنی بود و گلدوزی و خیاطی از اینا...
ایوللللللللللل مهندس...:دی..همون مشکل از فیوز مدرسه بوده که پریده..:دیاره خدایی یه خاطره هایی میمونهه واسه ادم که میگه یادش به خیر..من از همون کتاب حرفه و فن بود که رفتم معماری خوندم..اولین نقشیه ای که کشیدم مال همون سال بود..از همه بچه ها بهتر کشیدم کلا نقشه کشی رو دوست داشتم اون سال دیگه تصمیمو قطعی کردم و رفتم معماری خوندم...یادش واقعا به خیر...

اپم چشمم...یا امروز یا شب...حتما..

ممنونم عزیز...

نگین جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام علی جونم...
خوبی پسرم؟؟
چه خبرا؟
امروز جمعه است هاااا....
به یادتم....
نبینم امروز دلت گرفته باشه....
تولد نیاز بوده...؟؟
من نمیدونستم....
تفلد تو کیه آیا؟
مرسی که آدرس جدید صمیم رو دادی....
کلاف رو پیدا نکردی...
گشتم نبود...نگرد نیست...والا....
اما اگه پیداش کردی به منم آدرسشو بده...

سلاممممممم نگین خانومی گلم...
خوبم..می سی...
سلامتی عزیز...
اره امروز جمعه بود...
ممنونم...میدونم به یادمی منم جمعه ها که میشه بیشتر به یادتم...
نه خدا روشکر نگرفت دلم امروز...
اره هم نیاز هم فاطمه...
اخی..الان فهمیدی دیگه...
من؟؟ گذشت که یادت نیست ایا؟؟
خواهش میکنم...
نمیدونم..شاید نه هنوز...
ایوللل..اینو خوب اومدی...والا...
چشممم حتما عزیز...

مرجان جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اک من ( این کای تصغیر رو باید یه جوری می چشپوندم به ژی ژی که اینجوری در اومد . ولی منظورم کوچیک کردنت نیستا ! از روی لطف و احسان و محبت و ایناست . همون مهر و محبت . نیشمولک)

دلم واسه ۶۰ من آپیدنت تنگولیده (غشمولک)

شاد باشی

سلاممممممم مرجان جان خانومی...
کاملا فهمیدم خانوم خانوما منظورت چی بود..ممنونم...از این همه لطف و مهربونیت...مرسییییییی...

اخییی..امشب ایشالا می اپم...چیشمولک...

تو هم...

... شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام جیگر....
چجوری؟؟؟
نخوندم واسه همین فک کنم نظر ندم بهتر باشه فعلا...

حالا میام سر فرصت میزنیم تو سرو کله هم...
فعلا همین سلام رو قبول کن تا سر فرصت بیام ...

یا خداااااااا...
یعنی من این سه نقطه رو درست میبینم؟؟؟
یعنی این سه نقطه همون سه نقطه سمیه هست که من میشناسم؟؟؟

سلامممممممممم...
بیا ارهههه..باهات کار دارم اساسی..چنان بزنیم تو سر کله هم که نگو...
همینم قبول دارم ولی به شرط اینکه زود بیایی...

واییی...هنوزم باورم نمیشه...

نگین شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام علی جونم..
خوبی؟
مرسی که اومدی پیشم...
من فقط از دوستام خواستم که تنهام نذار...
معلوم نیست هممون تا کی باشیم ولی باشیم...دستتونو بدین به دستم...تا اخرش...
پیشم باشین...تنمهام نذارین...یعنی میشه؟
مرسی که درکم کردی...
نظرت خیلی آرومم کرد...جدی میگم...
ممنونتم....
راست میگی....اصلا حواسم به تفلدت نبود...(خنده)

فعلا...

سلام نگین خانومی عزیزم...
خوبم..شکر...
خواهش عزیز...
فهمیدم خودمم..
من دستم تو دستته..تا اخر اخرش...اینو مطمئن باش نگین...
اره که میشه..پس چی..من خودمو میگم از طرف من خیالت راحت..هستم باهات تا اخرش...
خواهش عزیزم...
خوشحالم.خداروشکر...
خواهش... وظیفه اس...

:دی..ایولللل...خندههه...

فعلا عزیزم...

صمیم یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ق.ظ http://alisa50-50.persianblog.com

ممنون خان خان جان!زیادی تحویل بگیری من بی جنبه بازی در میارم ها!!!!!!!ولی انگار نه انگار کسی منو به جا آورد.اکشال نداره.ممنون بازم و شاد باشی مستر کلاف!!

سلام صمیم بانو...
خواهشش وظیفه اس...اختیار دارین بانو..اینا چه حرفیه...:دی
نیدونم..چرا یکی از بچه ها به جا اورده بود..:دی..مشکل از منه احتمالا..:دی
خواهش..میسیز صمیم...چشمولک...

مرجان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام ژی ژی اکه من

خب میدونی ؟ خدا به منو گیگیلی ، به جوونیه منو گیگیلی رحم کرد که هر چی به مخت فشار آوردی واسه آپیدن چیزی ازش تراوش نکرد !!!!!!!!!!! خندهههههه

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سیلامممم مرجان خانومی...

خندههه..نه نمیدونم بگو...(این الان شده تیکه کلام مد روز؟؟)
خندهههههههههه...شایدم...اوه اوه بابا جونای مملکت..:دی

من دیگه دنبالتون نمیکنم فرار نکنین بیخود..من همونجا در خونتون نشستم برسین اونجا مچتونو گرفتم...:دی

نیاز یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

ای بابا اینجا هنوز اپ نشده؟؟...میخوای خودم بیام اپ کنم؟؟...یادته تپه مورچه دو روز یه بار اپ بود؟؟یادش به خیر!

نه هنوز..امشب اگه خدا بخواد و اقا دایی دی: یاری کنه اپ میشه ایشالا...اره بیا اپ کن اینجارو هروقت دوست داشتی نیاز جان..به خدا جدی میگم..خیلی خوشحال میشم...بیا اگه حرفی چیزی داری اینجا بنویس چند وقت یه بار یا هر وقت که دوست داشتی...اره یادمه..واقعا هم یادش به خیر..کاش یه روز دوباره شروع کنی نیاز...

ولی این پیشنهادو جدی الان من گفتم..بهم بگو اگه موافقی..من خوشحال میشم...

سایه یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.ghamnameyesayeh.persianblog.com/

سلام
خوبید شما؟؟؟
این کلافه که میگیدو خیلیا گم کردن
من فک کنم شاید زمانی که از همه چیز سیر شدیم
از عشق
از پول
از ....
بعد از اون شاید بتونیم کلافمون رو تو ذات پاک خداوند پیدا کنیم
اگه عمری باقی بمونه

سلام سایه جان عزیز...
مرسی...
اره دقیقا...میدونم...
اینم حرف قشنگی بود..اره شایدم اینطر باشه؟؟ ولی از عشق که نمیشه سیر شد که..میشه؟؟

بنفشه یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
اومدم حالت رو بپرسم بازم نگی بیخبرم گذاشتی
چطوری؟

دلم برات تنگ شده
حالم بهتر بشه زود زود میام پیشت
خیلی خسته‌ام خیلی
فعلا
خوش باشی گلم

سلامممممممممم بنفشه خانوم گلم...
ممنونم..من نگران حال توام که میگم بی خبرم نذار عزیزم...
من بد نیستم..خودت خوبی؟؟

منم خیلی خیلی زیاد...
تو حالت بهتر بشه هر وقتی دوست داشتی و عشقت کشید بیا عزیزم...
میفهم..میدونم..کاملا درک میکنم..میدونم حالتو...ایشالا که بر طرف بشه زود..زیاد سخت نگیر اتفاقای دور و برت رو بنفشه جان...
فعلا عزیز...
تو هم عزیزم..مواظب خودت باش خیلی...

آیدا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://zeytoonparvardeh2008.blogsky.com

سلام علیکم دوست قدیمی ...
کجایی ژیدات نیس به مام که دیگه سر نمیزنی ... یه زمانایی میگفتی که من منتظرم کنکورتو بدی بیای بنویسی بیام بخونم ... اما حالا دیگه نیومدی (گریه)
پسر خوب فک کردین همه ی این آدمایی که میبینی کلاف زندگیشون تو جیبشونه ؟ نه بابا فک کنم همه کلافا گم و گوره تقریبا ... کلا زندگی همینه باید هی بگردی هی هم پیداش نکنی ... چاره ای نیس ...

سلامممممم آیدا خانوم گل...
منم همینجاهام..بهتم سذر میزنم..اتفاقا اپتم خوندم..همونی که خیلی طولانی نوشتی..فقط وقت نکردم واست کامنت بزارم ببخشید دیگه...خب درسته دیگه..الانم اومدمو خوندم فقط کامنت نذاشتم که میام حتما...ناراحت نباش..بازم میام دوست عزیم..ایدا خانوم گل...
نه..میدونم همه این ادما حداقل بیشترشون..هم نسلای خودم سر کلافشون گمه..بعضیاشون ک دیگه اساسی گمه...نیدونم..ولی باید پیداش کرد نمیشه که همش گم باشه که...
ممنونم اومدی...منم اومدم ولی گفتم که مامنت نتونستم بزارم که بفهمی که اومدم..ولی بازم چشم...

√ҰâŞâmįη دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام ژیگولو خان
من نمی دونم چرا همیشه فک میکردم تو دختری !!‌:دی

اومدم بهت بگم همین ( خجالت )

من بهت مدیونم یه عالمه :دی آخه اون روزا که گیلاسی رفته بود من دنبالش میگشتم پیداش نمی کردم تو کمک کردی یافتمش !!‌:دی البته تلاش های خودمو تشویق خانواده مم بی تاثیر نبود |: :دی
بعدشم آقاهه بد قولی کردیاااا
قرار بود امروز آپ کنی ولی نکردی اشکالی نداره حالا خودتو ناراحت نکن!!‌:دی
خوش باشی !‌
.

سلام یاسمین جان...
اولیش نیستی تو..یه چند نفر دیگه هم قبل از تو همین فکرو کردن..نیدونم والا...

اها..مرسی...(خجالت واسه چی..اشتباهه..پیش میاد)...

مدیون؟؟واسه چی..اهان..خوشحالم تو یه کاری کمک کردم و به درد بخور بودم..اون که اره..:دی

اره میدونم بد قولی کردم.اخه حوصله ندارم..نیدونم چرا...
ناراحتم..ولی نمیدونم چرا دست و دلم به نشتن نمیره...

ممنون.تو هم عزیز..بازم بیا اینطرفا..خوشحالم میکنی.
راستی این نوع نوشتن اسمتو واقعا دوست دارم..هرجا میبینم کامنتاتو حال میکنم...

√ҰâŞâmįη دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

چشم آقاهه حتماْ بازم میام !‌
تو ام خیلی منو خوشحال کردی که اومدی
فک نمی کردم الان بیدار باشی :دی

ممنون نظر لطفته
خدا رو شکر اولین نفر نبودم واسه ارتکاب این جرم !‌ بچه ها قبلاْ از خجالتت در اومدن انگار :دی

بعد ترینش اینکه بله چرا که نه لینکتو میذارم خیلیم خوشحال میشم!!

بعضی وقتا پیش میاد آدم دست و دلش به نوشتن نمیره منم نیدونم چرا ؟؟؟‌:دی
اخه میدونی؟‌‌:دی
خوش باشی آقاهه!!‌
همین الان جواب بدیااااا :دی
.

سلامممممم خانومه..:دی..نه خانومی بیشتر بهت میاد...
مرسییی...
من کار همیشگیمه تا اونوقت بیدار موندنم...:دی

خواهش...
خندهه..اره انگاری...

ممنون...منم میزارم با خوشالیت..:دی

اره دقیقا..اما امشب میخوام یه چرتو پرتایی بنویسم...؟دی
خندهه..اخه میدونی؟؟:دی
ممنونم..تو هم عزیز...
الان جواب دادم..:دی

نگین دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولووووووووووووووو.....
خوبی عزیزممممممممممممم؟؟

مرسی از جوابی که دادی...خب من خیالم از باباته تو راحته...
مرسی....
ملت همه گیر دادن آپ کن....نمیشهههههههههه...
نمیتونم............
حسش نیست.........
ذهنم در هم و برهمه............
قدرت فکر کردن ندارم خب....

راستی....
تو چرا‌ آپ نمیکنی؟تنبل....زود باش خوب...
توی وبلاگ یکی دیدم نوشته بودی دلم گرفته...چرا ژیگولو؟
چرا باز دلت گرفته....
اتفاقی افتاده...امروز نه جمعه است نه هیچی...
چرا علی جون دلش گرفته....
منتظر خبرتم هاااا....

فعلا...

سلامممممممم نگین خانومی گل...
خوبممم مرسییی...

خواهش میکنم..اره راحت باشه خیالت از بابت من..بیخ ریشتم..:دی
خواهش...
عینهو من...اصلا دستم به نوشتن همون چرت و پرتای همیشگیمم نمیره..ولی امشب یخورده بهترم میخوام بنویسم...
میفهممت نگین جان...
کاملا میفهمم چی میگی...
خیلی بده..درست مث این چند روز گذشته خودم...

چی؟؟
گفتم که عین خودت بودم..بی حوصله و ذهن درهم بر هم...
ای وایی..دیدی؟؟ :دی..دیشب بود..دلم بد جور گرفت یهو..الان بهترم..یعنی خوبم...نگران نباش...
نه همینجوری یهو دلم گرفت..اتفاقی نیافتاده...
اینم خبر..خوبم نگران نباش عزیزم...

فعلا..ممنون به یادمی...

شهرزاد دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام ژیگولی جان:
وبلاگ درست کردم خوشحال میشم به منم سربزنی!!!!
اینم ادرسشه:rzshhrzd.blogsky.com

سلاممممممممممم شهرزاد خانوم عزیز...
ایوللللللللللل مبارکه عزیز..ولی این ادرسی که دادی که باز نمیشه واسه من که اخه...
ولی پیدات میکنم و میام حتما...
ممنون خبر دادی...

یاسی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلام
به به! سرت هم که حسایس شلوغه! پس دیدی من چقد همیشه درست فک می کردم؟ خلاصه ما می فهمیم کی داره فیلم بازی می کنه! تولد دوستات مبارک!

سلام یاسی خانوم...
دستت درد نکنه یاسی..دستت درد نکنه...من چه فیلمی بازی کردم؟؟ من مگه نگفتم بچه های وبلاگ نویس دوستای خوبم هستن و کممم نیستن..من کی به تو دروغ گفتم..من فیلم بازی نکردم هیچوقت..حالا تو گیر دادی از اول تا حالا به من دیگه نمیدونم چرا...
ممنون...

یاسی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
به به! سرت هم که حسابی شلوغه! پس دیدی من چقد همیشه درست فک می کردم؟ خلاصه ما می فهمیم کی داره فیلم بازی می کنه! تولد دوستات مبارک!

جواب دادم پایینی..یه بارم سند میکردی میومد واسه بازیگر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد