بارون میخوام...

پی نوشت پنجم...نگین خانومه دیگه...

 

ســـــــــــــــــــلام علیکم...

احوالات دوستان خوبست ایشالا؟؟ به سلامتی و خوشی...

اینجانب ژیگولو خان بد قول  میباشم...اومدم امشب اپ کنم دیگه...

هیچ بهونه ای هم دیگه ندارم...بهونه قبلیام همش تموم شده..کامی خره خداروشکر هنوز مرگش نشده تو این چند روز..اینترنتم حالش بد نیست...فقط چیزی که هست اینست که ژیگولو خان یریزه همچین بفهمی نفهمی زرنگ تر از حد معمول شدن...دروغم نگم هرشب بودم تو نت فقط اینقده بیحال و حوصله و از خودم بیزار بودم که دیدم همون دست به نوشتن نزنم خیلی بهتره..همینجوریش چی هستم که دیگه بخواد حالمم خراب باشه و از خودم خسته...البته دیشب اپ کردما ولی اینجا نه...

خب دیگه چی بگم؟؟

اول اینکه اخه اینچه جور فصل پاییزیه؟؟ هین؟؟ شماها شاکی نیستین؟؟ فصل پایزی که بارون نیاد به درد عمش میخوره بیشتر..راستی عمه پاییز میشه کی؟؟

من بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارون میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخوام...گریه...نقطه سر خط.

ولی دمش گرم این حاج اقاهه تو مسجد کلی دعا کرد بارون بیاد فچ کنم حاج اقا هم مث من دلش بارون میخواستهحاجی دمت گرم...حاجی با صفایی...حاجی ما مخلصیم......(بابا ما مسجدی نیستیم این دو شبو رفتیم همچین یه حالی به مسجده بدیم و یه حالیم به خودمون..اخه هرچیزی ادم یهویی دلش میخواد..این دوشبو دلم خواست یهویی برم احیاء...)...

بعدش اینکه مث اینکه ما اگه بریم بنز الگانسم بخریم باز باید بریم پیش این برو بچه های باحال میکانیکی مدرن به قول خودشون...اقا پرایتو رد کردیم رفت که از مکانیکی رفتن راحت بشیم ولی اینم باز باید بریم...از اول که این ماشینه رو گرفتیم دیدم روغن ریزی داره ها ولی خب مشکل مهمی نبود گفتیم درستش میکنیم...ولی این این مکانیکیه نیست اشناییم خیلی دوست دارن همینجوری الکی مارو بدونن...یه شنبه از ساعت ۱۱ تا دم افطار اونجا بودم هیچی به هیچی...فرداشم از صبح تا ظهر...بعد دیگه دم دمای ظهر به این نتیجه رسیدن که سرشون شلوغه اقایون...و گفتن برو شنبه اول وقت بیا دوباره...اشتغال زایی میکنن واقعا این مردان خدا واسه من همچین که نگو...حالا باز از شنبه کار داریم ما..همشم نصف روز بیشتر کار نداره ها...

اینم که از رخش بی قرار ما..ولی اینیکی خداییش بی قراره لعنتی...هرچند خدا الاغک خودشومیشناسه بهش شاخ نمیده ولی خب یه کوچولو ایندفعه دیگه شاخش داده...فچ کنم فچ کرده خرش با جنبه شده...مث ادم ماشین میرونه...ولی زهی خیال باطل خدا جون...چیه چرا اینجوری نیگا میکنیین؟؟ ما با خدا دوچت دوچتیم..اینجوری

ولی باز دلم الان یه ماشین دیگه میخواد..اینم دلمو داره میزنه دیگه..من باید برم نمایشگاه ماشین بزنم و یا کار کنم توش که هر روزی یه ماشینی زیر پام باشه روحیه ام خسته نشه...(بابا ظریف..لطیف..)

خدایا یه ۱۰تا گونی پول پلیز...بزار به حساب..بنویس همونجا رو یخ...

خب دیگه چی؟؟

دیگه چیزی یادم نمیاد...خسته نباشم من واقعا..کلا من چند وقتیه حافظه ام خیلی دقیقه ماشالا مث ساعت کار میکنه..البته مث این این ساعت چینیا یخورده پس و پیش و جلو دنباله..طور دیگه ایش نیست...

هی میبینم اونقت تا حالا یه چی میخوام بگم عقده شده ها...یادم اومد..من تا تو هر پستم یه گیری به این کامی ندم روزم شب نمیشه..بیشعور صداش قطعه دو روزه...فچ کنم کار بابامه ایندفعه دیگه...اخه بابام بعد از افطار به سرعت نور سیگارشو بر میداره میپره پشت کامی(بابام میگه من به خاطر سیگار افطار میکنم وگرنه اگه میگفتن ۲۴ ساعتم روزه میگرفتم)...اره دیگه خلاصه دل و روده کامیه بدبخت و میاره جلو چشمش....البته کامی جون احمق ما حقشه...میخواد ادم باشه..به من چه اصلندشم.......

دیگه اینکه یه عالمه حرف دارم ولی یادم نمیاد...اصلن چرا من باید زیاد بنویسم..ایندفعه رو کوچولو مینویسم ببینم چه شکلی میشه اصلن...

راستی چقد این کارمندای زحمتکش بانک خسته میشن اینروزا خدایی...ساعت ۹ میان ساعت ۱۲:۳۰ دیگه خسته شدن دارن میرن خونه هاشون..حالا کاش باز تو این ۳ ساعت کار میکردن...دیروز رفتم بانک از دم در بانک صف شروع شده بوده ماشالا اقای کارمندم که نمیدونم کدوم گوری تشریف داشتن نبودن..مردمم الاف و سرگردون هی پاچه همو میگرفتن تو صف...خلاصه ایشالا خدا لعنت کنه باعث و بانیشو...

دیگه اینکه یه ۱۰ روز دیگه از ماه رمضونم تموم شد...افتاده تو سرازیریش...(ستاد دلداری دادن به روزه داران)

خب دیگه رفع زحمت کنیم...هرچند منزل خودمونه تشریف داشتیم حالا ولی خب

 

خوش باشین..التماس دعا...یا حق...

 

پی نوشت ابل : ۱۵مهر ۸۶...۲۰ :۱بامداد...

خیلی از بچه ها پرسیدن این اسبه که بعد اون خره گرفتم چیه...

گفتم اینجا بگم راحتر باشه...

یه پژو ۴۰۵ هستش...رنگ مشکی

نظرات 36 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

اره که اوللللللللللل باران خانومی عزیزم...میسی...

نگین چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

اولللللللللللللللللل

سلام نگین خانوم...

این پی نوشت پنجمه ها...اونلی فور یو...(چشمک)...

نایب اول شدی..:دی

نگین چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

بذار بخونم بیام نظر بدم

باچه عزیز...:دی

نگین چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

نههههههههههههه
اول نشدممممممممم
گریههههههههههههههههههههههه
من اول میخواممممممممممممم
میگم ماشین چی خریدی گل پسر؟
مبالکههههههههه...شیرینیش کووووو؟
میگم حواست به بابات باشه...شیطونی نکنه یه وخ (خنده)
خوب یه ماشین سالم بخر...از همین روغن سوزی شروع میشه تا میرسه به موتور سوزوندن (نیش)
بارونم میخرم برات..خوبه؟(نیش)
میگمممم نکنه توام داری آلزایمر میگیری؟
خندهههههههههه
هوارتا بوسسس

...
:دی...
گریه میکنه دختره گنده..خجالت بکش...اصلا مهم نیست خانوم خانوما..چشمک..
این سوالیه که خیلیا پرسیدن..تو پی نوشت مینویسم و عکسشم میزارم...زشته...:دی
ممنونم..شیرینی هم به روی چشم...
خندههههه...باچه...
نه ماشینیش سالمه..روغن سوزی نداره..واشر موتورش خرابه روغن میریزه هرجا وایمیستی ابرریزی میکنه...
ارههههههه خوبهههههههه..من همی الان میخواممممممم نگینننننننننننننننننننن من بارون میخواممممممم..:دی
حالا..(در حال سوت زدن)...
خندهه...
هوارتا بوسسسس...میسی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

سلامممممممممممممممممم
می بینم که اکتیو شدی!

سلاممممممممممم خانوم خانوما...
شه کنیم دیگه..:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

خب..... کامی که خوبه.... خداروشکر.....
روزه هم که داره تموم میشه.....

...اره خوبه هنوز فعلا اگه خدا بخواد...خداروشکر...

اره دیگه داره تموم میشه..اخراشه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

میگم حالا که داری میگی٬ بگو دوگونی..... یکیش هم به حساب من! :))

من گفتم ده تا گونی که..نکنه صفرش رو نذاشتم..به هر حال گفته بودم ۱۰ تا گونی..باشه میگم ۱۱ تاش کنه همشم تراول حمل و نقلش راحت باشه..خوبه؟؟:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

همش تراول باشه بهتره که حمل و نقلش راحتتر باشه پیلیز! :دی

باشه دیگه..چشممممممممممم..:دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

اینجا هنوز شکلک نداره!
منم اعصاب معصاب تعطیلم.....
فعلا!

گریهههههههههههههه...
میدونم...
حالا قهر نکن میخرم واسش..بازم بیا اینطرفا..:دی..میسی..

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ

به به! سلام !
من از اون موقع تا حالا ( زمانش رو خودت تخمین بزن! دامنه اختیاراتت زیاده!) اینو خوندم! بعد شونصد ساعته میخوام یه نظری لطف کنم بدهم! ولی چون کر کره مغزم رو سر شب کشیدم پایین هیچی از بالا به دستم دستور نمیرسه که تایپ کنم! علی الحساب اینو داشته باش تا بعدا برگردم!!
با این چیزی که تعریف کردی که دیگه هیچی نمیتونم بگم! بسی شگفت انگیز شدم!!!
پس فعلا میرم فردا میام..
قربونت مهربون جونم!


سلام خانوم خانوما...
چشم..خنده..خب؟؟
گیلاس خانوم شما هرچی اینجا بنویسی خوبه و ارشمنده..راحت باش و هرچی دوست داری بنویس..واسه همینشم ممنونم و مرسییییییییییییییییی...
اخییی...
اها..باشه عزیز...
بوس...

مهدیه(گور پدر زندگی) پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.khabzadegan.persianblog.ir

وااااااااااااااااااااااای تو چرا اپ میکنی من دو قرن بعد متوجه میشم:))
هنوز هیشی نخوندم. اومدم عرض ادب. بعد دوباره میام عرض خداحافظی. کلاسم دیر شد برم.
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

نیدونم مهدیه خانوم...:دی
اشکال نداره عزیز..هروقت دوست داشتی بخونش..ممنونم عزیز..مرسیییییی...
بدو بدو کلاست دیرت نشه...
فهلا...

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام ژیگولو جون خودم...
ما خوبیم! شما چطوری؟!! خانواده خوبن؟! خوشن؟! سلام برسون..

دروغ میگیا!!! یه شبش مطمئنم نبودی!!!!
اونجا را هم دیدیم که آپ کریدن! ولی گذاشتیم در خلوت خودتان بمانید و راحت باشید با خدایتان... ما که فضول نیستیم!
خیلی پاییزه خوبیه! مثه تابستون میمونه من دوسش دارم! بارون بیاد همش خیس باشیم که خوف نیست! من مثه این گربه ها از خیس شدن فراریم! اگه برام چتر میاری و نمیگی این سوسول بازیا چیه منم دعا میکنم بارون بیاد تو خوشحال بشی!!!
حاجی مسجدی شدی و زیرش میزنیا!!!!!! (الان این فحش بود!!) (سوت)
من خودمو کشتم و هزار تا پست این ور اون ور رو خوندم یه سری هم به همسایه ها زدم و همه جا رو زیر و رو کردم ولی آخر نفهمیدم بعد پرایت چی گرفتی!!!!
خیلی از این روحیه ماشینیت خوشم میاد! خودمم همینجورم!!! تنوع !! واااااااای!

این بانک رو اینجوری کردن که زیاد تو صف باشی روابط عمومیت خوف بشه! در راه گسترش هم نوع دوستی این کارو میکنن!! بنی آدم اعضای یکدیگرند......
تو که همش تو سربالایی سرازیری هستی! برا من از اول تا آخرش راه شوسه بوده! از اینا که همش صافه!! هیچ تفاوتی هم اول و آخرش نکرده!
ما فعلا تشریف داریم! خونه داداشمون هم مثه خونه خودمونه! جون داداش راحتیم!! شما هم اگه فکر میکنی زیاد زحمت دادی برو بعدا بیا! ..
شاد باشی بوووس

سلاممم گیلی خانومی گکلم...
خداروشکر...منم بد نیستم..اونا هم خوبن..:دی..حتما.بزرگیتونو میرسونیم...

نخیرم بودم..ژی امم دادم جواب ندادی..شایدم دی سی شده بودی اونوقت تو..نیدونم.به هر حال..

اختیار دارین عزیز..اینا چه حرفیه..ممنونم...
من پاییزو از تابستون بیشتر دوسش دارم...چشممم خانوم خانوما..چترم واست میارم..تو دعا بکن فقط بارون بیاد چترش با من...
خندههه..نه بابا...:دی..چشمک...
خندهههه..اخیی..اخه من هنوز بروز ندادم به هیشکی که چی گرفتم.الان دیگه همه مشتاق شدن بدونن حتما میگم تو پی نوشتم..زشته اخه..
اره بابا..اصن خوشم نمیاد یه ماشین و چند وقت پشت سر هم داشته باشم.دقیقا..تونع..بزن قدش دوباره..:دی

ارخه والا..بخوره تو سرشون این همونوع دوستیشون..خیلی هم روابط عمومی قوی میشه خدایی..اونم چه روابط عمومی باحالی...اوه اوه...:دی


ایولللللللل به تو که اینقد خوب بوده..ما یخورده سربالایی داشت اگه دروغ نگیم...
شما صابخونه ای خانوم خانوما...باشه من هستم حالا همین دور و اطراف.:دی
ممنون..تو هم عزیزم..بوس...

نسی جوون پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام...خوفییییییییی؟
بلاخره اپ کردم....
می خونم شب نظر میدم....
یا حق!

سلاممممممم نسرین خانومی...مرسی بد نیستم...
ایولللللللللللللللللللللل به تو...اومدم خوندمش عزیز...کار خوبی کردی...
اوکی..هروقت دوست داشتی بیا...
فعلا...

اقلیما پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

سلاممممم
خوفی؟
حقته ماشینت خراب می شه!!
واست اف گذاشتم.
فعلا بای تا های

سلاممممممممممم اقلیما خانومی گل...
ممنون مرسی...
اینم هست..:دی
دیدمش مرسی...منم هرشب میزارم تقریبا واست...
فعلا عزیز...

دوست پاییزی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام
ممنونم از لطفت..
بارونم میاد ایشالا..یه کم تحمل کن..
راستی ماشین جدیدت چی هست؟؟ نارنجیه؟؟
عکسشو بزار ما هم ببینیم :)
ای بابا از دست این کارمندای تنبل ..

میگم منو که بچه ها از هفته پیش داشتن دلداری میدادن :)

اس ام اس زدن میگن:
حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد..دیدی چه زود تموم شد :)) ( ستاد دلداری دادن به روزه داران)

میری مسجد ما رو هم دعا کن

سلامممممممم دوسا عزیزم...
خواهش عزیز...
ایشالا..اره هنوز خیلی وقت داره که بارون بیاد..مخصوصا اینجا...

ماشنمم تو پی نوشت نوشتم..نه نارنجی نیست..گریهههههههه...
چشم حتما میزام ماشین زشتمو...
والا...

خندههههه..قبول باشه خانوم خانوما...

اره واسه منم اف گذاشتن دلداری دادن همینجوری..:دی

محتاجم خودمم..ولی همیشه دعاتون کردم و میکنم..چشم...

باران جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

سلامممممم سلامممممم سلاممممممم داداشی خودم
خوبی علی؟
دکتر رفتی؟
چی شد؟چی گفت؟ ها
ماشین چی خریدی؟پرایدمشکیتو فروختی چی گرفتی؟
آپتو خوندم ولی اصلا حالم خوب نیست هیچی از حرفات تو ذهنم نمونده فقط پام درد میکنه...امروز از رو میز افتادم پایین...
الانم یه انگشت پام درد میکنه و با قسمت پایین ران پام
فعلا هنگ کردم..برمیگردم...



سلاممممممممممم سلاممممممممممممممممم سلاممم ابجی باران عزیز خودم...
خوبم عزیزم.مرسی...
نه هنوز..پنجشبه جمعه که تعطیل بود..همون دوشنبه که وقت دارم میرم دیگه..تو هم برو من میرم عزیز حتما...
نوشتم تو پی نوشتم..پژو ۴۰۵ مشکی...
اهان..اشکال نداره عزیز...
اخیییییییییی از رو میز؟؟ چرا اخه..دختر خوب حواست کجاست اخه تو..ببین ببین چه بلای سر خودش میاره..وای واییی...اوه اوه.الان بهتری؟؟ خیلی نگرانتم..بیشتر مواظب خودت باش عزیز...
باشه عزیز...

باران جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

سلامممممم سلامممممم سلاممممممم داداشی خودم
خوبی علی؟
دکتر رفتی؟
چی شد؟چی گفت؟ ها
ماشین چی خریدی؟پرایدمشکیتو فروختی چی گرفتی؟
آپتو خوندم ولی اصلا حالم خوب نیست هیچی از حرفات تو ذهنم نمونده فقط پام درد میکنه...امروز از رو میز افتادم پایین...
الانم یه انگشت پام درد میکنه و با قسمت پایین ران پام
فعلا هنگ کردم..برمیگردم...

شیرین جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.shirinlife.blogfa.com

سلام
ممنونم داداش گلم
آفرین. به زورم شده بیا بنویس که دل ماها تنگ نشه! حالا ماشین جدیدت مگه چی هست؟ بگو که ما از اونا نگیریم! چشمک!

سلام شیرین خانومی عزیز...
خواهش گلم...
چشممم عزیزم..منم دلم براتون تنگ میشه...
نه شما حتما بگیرین..خویه..:دی
تو پی نوشت میگم...چشمک..

نگین شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام سلام علی جونم
خوبی؟
خسته نباشی با این پینوشت پنجمت (خنده)
خوبی؟
ببین نمیدونی صحنه ای که میخواستم بخورم زمین چخده خنده دار بود
خودم هم ترسیدم هم خندم گرفت (غشششش)
راستش زورم میاد مواظبه خودم باشم (نیش)
کجایی باز؟
بیا دیگه

سلاممممممم سلام نگین خانومی گلم...
مرسی بد نیستم...
خندههه..خواهش.ممنون...
بد نیستم..مرسی عزیز...
من باید بیام تو رو بزنمت که حال نداری مواظب خودت باشی دختر...اصلندشم خنده نداشته...

همینجالها..دیشب بعد از مدتها سر شب ساعت ۱۲ و اینا بود خوابم برد نتونستم بیام نت...چ
الان اومدم...چشمممم...

صمیم یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ق.ظ

سلام....

سلامممممممممممممم خانوم خانوما..صمیم خانوم عزیزم...خوبی مهربون؟؟
چقد ساکت؟؟

قهر نکن باهام عزیز..میدونم تقصیر مننهه نیودم خیلی وقته...

تو بخند و حرف بزن منم میام..من همیشه میام...
خودمو تحویا نمیگیرما اشتباه نشه..تقصیر خودمو گردن گرفتم...

دوست پاییزی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیز
به روزم
خوشحال میشم بیای[گل]

سلامممممم خانوم خانوما...
به به..
میام..مرسی خبر دادی...

نگین یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

میگم ژیگولو
اگه ماشینت خیلی آبروریزی میکنه
مامیش کن
خندهههههههههههههه
الفففففففففففرارررررررر

جانم نگین جون...
خب...
چیش کنم؟؟؟
ما که نفهمیدیم چی گفتی..مامیش دیگه چیه؟؟
کرمونی گکفتی اینو؟؟؟

وایسا بینم..کجا فرار میکنی تو...

یاسی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

دلت بشوزه ما امروز بارون خوشمل داشتیم!:دی
مرسی علی جان که یاد منی! ایسالا بارون بیاد شمام کیف کنین! ماشن نو هم مبارکه! کی میشه منم پولدار شم ماشین نو بگیرم:)

ااا..نامردا دلمو میسوزونین..گریهههههه...:دی خوش به حالتون..
خواهش عزیز...ایشالا..ممنونم...ممنونم مرسییییییییی...
ایشالا بهترینشو میگیری به زودی عزیز..ایشالا...منم کیف میکنم خدایی..

ممنونم اومدی...

بهاره دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

ور دار ببر جای دیگه.ماشینت رو می گم.بعضی ها به جای اینکه هوای مشتریای ثابتشون رو داشته باشن (حالا که تو آشنا هم هستی گویا!) دیگه انگار مطمئنن اینا از دستشون نمی رن،‌بی خیال می شن!! ببر جای دیگه زودی کارتو راه بنداز معطل اینا نشو.و البته مبارک باشه! :)
در مورد مسجد می دونم چی می گی.گاهی همچین آدم یه حال و هوایی می ده که می ره توی مود معنوی.من خودم اول رمضون اینجوری بودم و چقدر به آدم آرامش می ده.
ببین ژیگول یه اصل تربیتی! می دونی به بچه که فحش بدی دیگه اون بچه هم همش لج می کنه همون کار بده رو می کنه.تازه دیدی فحشم داد! اینقد به این کامی فحش نده! یهو می بینی روشنش می کنی می گیرتت به باد فحش و کتک!!!
تازه ماله تو خوبه! یکی از دخترای کلاسمون (مدرسه) دیروز تعریف می کرد کامش ویروسی شده.اونم چه ویروسی؟! (ویروس نه.جن گرفتتش!) یهو روشنش می شه!!!‌فک کن! می گفت یه بار رفته بودن مسافرت.بعد سه روز بر می گردن می بینن کامپیوتر روشنه و داره برای خودش آهنگ پخش می کنه!!!!!!!! ( لال شه هرکی دروغ می گه! عین همین بخدا!)
خلاصه همه گرفتارن! ناشکری نکن!!! :))

سلاممممم بهار خانوم عزیز...
اهاننن ماشینو میگی..نه اینا اشنا که هستن اره..ولی خیلی باهم شوخی داریم و کلا خوششون میاد معطلم میکنن..دو روز اونجا شده بودم شاگردشون انگاری..بد نبود کلی دعوا هم میکردیم مسخره بازی..ولی حرفتو قبول دارم...ممنونم مرسی عزیز...
اره..دقیقا...خیلی به ادم ارامش میده اونوقت...خیلی و این خوبه...
او..اصل تربیتی..خندههههههه...اینم هست یهو دیدی همین کارم کرد..این کامیه من یکمی الاغه ازش بعید نیست..:دی...
نه باور میکنم راست میگی..من یکی دوروزی کامیه پسر خالم پیشم بود با اینکه مثلا سالم بود من خاموش کرده بودم رفته بودم خوبیدم صبح پاشدم دیدم روشنه باز..گفتم حتما اشتباه کردم خاموشس نکردم..دوباره خاموشش کردم رفتم بیرون شب اودمک دیدم باز روشنه..بعدش کاشف به عمل اوردم که اره...تا تلفن زنگ مینه روشن میشده..:دی...
نه ناشکری نمیکنم..خدایا شکرت...:دی
ممنون بهاره جان...

نگین دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ژیگولو جونم
خوبی؟
این بازی رو زودی انجام میدی هاااااااااا
نکنی خودم میکشمت (نیش)
۴۰۵ مشکی خوشمله که
حالا یه عکس ازش بذار ببینیم
مامی نمیدونی چیه؟
بچه رو مامی میکنن ندیدی؟

سلاممم نگین خانومی گلم...
مرسی بد نیستم...
چشمممم اگه حسش بیاد شاید همین امشب اپیدم...:دی
اوه اوه..حالا که میخوای تو بکشیم پس من نمیکنم..:دی
اره خوشمله..فقط همیشه باید تمیز باشه...
باشه فردا میزارم...
نه نمیدونم چیه...بگو دیگه واسم...

سحر سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ق.ظ http://shym.blogsky.com

سلام ژیگولووووووو جونم!!

بالا و پایین خره به حرفت کردم :دیییییی

وبلاگه جدیدمه تحویل بگیر :دیییییی

منتظرتم!!

تاتا

سلاممممممممممممممم خانوم خانوما...
خوبی؟؟

افریننننننننننننننن گل خانومم..افرین..کار خوبی کردی . بسی خوشحالم کردی...مبارک باشه عزیز...

گرفتیم خانوم خانوما...

قشنگه...مبارک باشه...

فعلا عزیز...

بهاره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

آره اینم باز زنگ تلفن روشن می شد! :))

چه خبره؟! به بازی دعوت شدی؟!! چه به موقع اومدم!‌ آقا لطفا ما رو دعوت کنید مرسی!!!

:دی...اره دقیقا..پیشرفتس اینجور سیستما دیگه خیلی خیلی...

خبری نیست..سلامتی عزیز جان...
اره نگین به بازی دغوتم کرده...
چشمم حتما خانوم خانوما..فردا شب خودم مینویسم و دعوتم هستی از الان...

نسی جوون سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

این همه نوشتم پاک شد:گریههههههههههههههههههه
مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییی:گریه (چقدرم دلم واسه مامانم تنگ شده هاااااااااا:خجالت)
سیلاممممم........
خوفیییییییییییییییی یا بهتریییییییییییییییییییی؟
تو رو خدا ببخش دیگه من اصلا دسترسی به نت نداشتم:خجالت اونم از نوعه اساسیش:خندههههههههههه
نیس بچه درس خونم از وقتی دانشگاه باز شده همش سرم تو کتابه....(دماغم دراز شده):خندههههههههههههه
البته چون دانشگاه تو شهره خودمون نی یکم واسم سخته....
امروزم دیگه پیچیندمااااااااااا:خندهههههههههههههههههه
راستی بابت کامنت خیلی ممنونم دوست جوونی و همچنین بابت لینک کردن...
نیس وبلاگم مشکل نداره هنوز وقت نشده قسمت لینکش و درست کنم که بتونم لینکتون قرار بدم ولی سره فرصت اینکار و انجام میدم....
ای بابا چیزی نگم بهتره.... فقط این و بدون که خیلی بد بازیم دادن... محکم کبوندنم زمین.... خیلی تحقیر شدم... به همه چیم توهین کردن.... زیاد مهم نی....
چون از اول مجبورم که بسازم....
بخونم نظر بدم دیگه:خجالت:دی

اخییییی..اشکال نداره حالا خانوم خانوما...گریه نکن..
اهان..پس بگو این گریه ها واسه چیه؟؟:دی...اخییی..حالا عید فطر نزدیکه میتونی بری شهر خودتون ببینیش و دلتنگیت تموم بشه..خجالتم نداره اصلا...
سلامممممممممممممم گل خانوم..:دی
بد نیستم..ممنونم.مرسی عزیز...
خواهش میکنم عزیز..اینا چه حرفیه...قدمت سر چشم..هروقت تونستی و دوست داشتی بیا..خوشحال میشم...
ایولللللللللللللل دخمل درس خون..موفق باشی...
خندهههه...
اره خداییش سخته..واسه پسرا سختهشما که دیگه دختری و حق داری هرچی بگی...
ایولللل..خندههههه...
خواهش میکنم دوست خوب و عزیزم...قابل نداشت اصلا...
ایشالا..هروقت تونستی بزار..اصلا اشکال نداره..
خدا میکوبوندشون زمین همچین که نفهمن از کجا خوردن عزیز...غصه خیلی خوردی معلومه و حقم داری ولی دیگه بسه..خدا جوابشونو میده..هم اینجا و هم اونجا..مطمئن باش نسرین...
مهم که هست..ولی میگم که بسپارشون به خدا..دیگه هم غصه نخور...
ایشالا خیلی خیلی بهترشو میسازی و موفق میشی...ایشالا...
خواهش عزیز..مرسی ممنون اومدی...

نسی جوون سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

اول از همه ای ولللللللللللللللللللللللللل
مبارکککککککککککککککککککککک
شیرینی می خوام:دی
یالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ولی پرایتو بیشتر دوست دارم تا ۴۰۵:سوت
منم تو این چند شب که اهیا بود همش مسجب بودم و کار می کردم...
شاید باورت نشه تو این همه سال بار دوم بود که طلبیده شدم برم مسجد تا خوده سحر کار کنم...
باورم نمی کنم.... ولی تو تونستم خودم و سبک کیدم:دی
نیس سنگینم:دی:خخندهههههههههههههه
چه جالب تو عشق ماشینی من عشق گوشی موبایلم:دی
خدا یه صبری بهت بده....
دوست جوونی اگه کمی دیر میام شرمنده دیگه(‌اصلا اومدن و نیومدنم زیاد فرقی نمی کنه:خندهههههههه)
نیس کسی من و تحویل نمیگیره خودم به خودم فاز میدم(آخر اعتماد بنفسم):دی
ولی هر وقت بتونم بیام نت زودی میام:دی
شب خوش....
یا حق!

خندهههه..اره خانوم..تو اصن اولی..بیستی..همه چی باهمی شما.:دی
ممنونم مرسی عزیز...
شیرینی هم به روی چشم..حتما...
خندههه...
ایوللل...خوش به حالت...قبول باشه ایشالا که حتما هم هست..خوش به حالت...اره ادم سبک میشه واقعا..میدونم چی میگی...
خندهههه...
من اره عشق ماشینم.البته گوشی مبایلم هستما ولی کمتر...
ایشالا..:دی
دشمنت شرمنده عزیز...چرااا..خیلی هم فرق میکنه..فرقش اینه منو خوشحال میکنی وقتی میای اینجا عزیز..واقعا میگما..ممنونم واقعا...
اونای که تحویل نمیگیرن عقلشون نمیرسه..:دی...
ممنون و مرسی واقعا نسرین عزیز...خوشحالم میکنی..

شبت به خیر...
حق نگهدارت...

هیرودیا چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://mysanctum.persianblog.ir

همچنان باران نمی خواهم!
وبلاگم به روز شد!
تاریخ به روز رسانی:
روز چهارشنبه، 18 مهر، 1386 ، در ساعت 1:30 !

سلام هیرودی عزیز...
من همچنان باران میخوام...
ایولللللل...
امروز دیگه..حتما میام...ممنون خبر دادی...

باران چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام علی جووونم داداشی خوبی؟
ممنونم که به یادمی
هنوز زندم متاسفانه
فعلا....

سلاممممممممممممم باران خانومی عزیزم...
ممنون بد نیستم...
باز گفتی متاسفانه بچه..میام میزنمتا...
خداروشکر...همیشه باشی و سالم باشی ایشالا عزیزم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

الان میبینم همه اول شدن و فقط من چند وقته اول نشدم!
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووللللللل
ای آقا!! شما هم که بدتر از ما ماه نامه یا شایدم سالنامه منتشر میکنید!!!
خدا رو شکر کامپیوترت درسته! وگرنه معلوم نبود چی کار میکنی! شاید به قرن نامه میرسید!!
نکنه رفتی سربازی و خبری ازت نیست!!!!!! ای نامرد!! بدون خداحافظی؟؟!!! نمیگی این آبجی کوچیکه گوشه خونه دق میکنه؟؟!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...........

از کم سعادتیه منه دیگه گیلی خانومی...
شما همیشه اولی خانوم خانوما...معلومه تو کجایی اصلندشم...من باهات قهرم...هوم...
نه استاد ما هنوز به گرد پای شما هم نمیرسیم...:دی
گفتم که به پای تو نمیرسیم هنوز..چشمک...
نه هنوز نرفتم...من بخوام بمیرمم اول به تو خبر میدم خیالت راحت باشه...

خدا نکنه ابجی کوچیکه ناز خودم..گل خانومی...
مواظب خودت باش..بیشترم بیا اینطرفا..

مرجان چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام بر ژی ژی جونه منو گیگیلی :)

منم دلم بارون میخواد .. به به زمستون .. بشینیم کنار بخاری چای و قهوه بخوریم .. شیر کاکائو هم باشه بد نیست :دی

ژی ژی گفته بودم تو بهتره ماشبن نخری ... الاغ داشته باشی بهتره ... دنبال منو گیگیلی هم بیا با هم بریم الاغ سواری

الفرارررررررررررررررررررررررررررر

باقلوا یادت نره

الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سلاممممممممممم مرجان خانومی گلم.چه عجب..این طرفا؟؟

ایولللل...ایولللللللللل اینو خوب اومدی...قهوه و چایی و شیر کاکائو..میچسبه..زیر کرسی...:دی

اینم ماشین نیست که اخه عزیز..الاغه وحشیه...باشه حتما میام دنبالتون..اماده باشیم من اودم...
باقلوا هم میارم..فرارم نمیخواد بکنی...:دی

ممنون اومدی عزیز...

مرجان چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

راستی ژی ژیو ! :دی

به یه بازی دعوتت کردم ..زود باش پاشو بیا وبلاگم میبینی :)

جان ژی ژی...

ایوللل بازی...چشممم..الان میام...مرسیییییییییییییییییییی...

گیلاس(منظ) چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

نهههه!! علی اون بی اسمه من بودم!!!! به خدا اشتباه چاپیه! من اسم نوشته بودم!!!!!! به نام فاطمه نزنشششش!!!!!! ( گریه)
خاک بر سر همه اینا!!!!

اااااااااا تو بودی گیلی؟؟
اها..نه خب فاطمه خیلی وقته نیومده..اون هروقت میومد بعضی وقتا اسمش نمینوشت فک کرم اونه..به هر حال مهذرت...

گریه نکن...

شهرزاد چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام ژیگولی جونننننننننن:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخش که این چند وقته یه مقدار بی معرفتی کردم!!!
یه مقدار گرفتتاری و بعد هم این فیلما و بعد از فیلما هم کارای خودمون دیگه وقتی نمیموند که روی این صندلی بشینمو به دوستای خوبم سر بزنم....
تا به خودت میجنبی افطارههههههه!!!!
به هر حال شرمنده عزیز.......
اپممممممممممممم
بدو بیا بدو بدو....
اومدیااااااااااااااا
منتظرم...
مواظب خودت باش
فعلا....................

سلامممممممم شهرزاد خانومی گل...
خوبم مرسی عزیزم...
خواهش میکنم عزیز.اینا چه حرفیه...معرفت شما ثابت شده اس...
اره دیگه ماه روضونی ادم وقت کم میاره..منم شبا اگه نمیتونستم بیام که هیچ وقت دیگه فرصت نمیکردم بیام...
خواهش..دشمنت شرمنده...
ایوللل..

چشم حتما عزیز...
چشم اومدم...
چشممم تو هم باش...
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد