چقدر من هر شب اپیدم...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام بر دوستان گرام و عزیزم...

خوبین خوشین خوش میگذره..اوضاع احوال خوبه...؟؟؟

 

دقیقا همه دیگه متوجه هر شب اپ کردن من شدین دیگه اره؟؟

به سلامتی و خوشی ایشالا..مبارکی و میمنت..شادی خوشحالی و تندرستی ایشالا...

اقا میگن حرف پیش یه بیتربیتیی میکنه تو ریش...حالا شده این کار من...البته خدارو شکر من که ریش ندارم...

اولند اولدنش که من الان در عصبانیت شدید به سر میبرم... چرا ؟؟

چرا نداره دیگه..از دست این داداشم...اقا ورداشته جمعه دو هفته پیشی عضو یه سایت از این فیل تر شکنا..این پر و  کس یا...بعدم نمیدونم چیکار کرده که کار نداریم.نصب کرده روو کامی...بعد من که نمیدونستم خودشم که ماشالا خیلی ای کیو...اقا اینو نصب کرده بود ما یه ۱۰ روزی اساسی سر کار بودیم...گفتم که ای دی اس الم خرابه ها..خراب نبود نگو این دادشم برداشته اینو نصب کرده بود بعد مسنجر و هر سایتی رو که میخوای باز کنی با ای دی اس ال که وصل هستی حتما باید با اون فیل تر شکنه باز میکردی...من که نمیدونستم خودشم که نمیدونست که چه بلایی سر کامی اورده..بعد ۱۰ روز که اینجانب کشفیات به عمل اوردم فهمیدم چی به چیه...بعد یه روز فقط درست بود منم خوچحاللل..بعد اومدم به داداشم گفتم اخه ادم هوشیار..قضیه اینو اینو اینه..تو هم ۱۰ روزه هم خودتو و هم منو گذاشتی سر کار پول ای دی اس ال دادیم باز دوباره پول تلفونم باید بدیم...اقا گفته اهاا..راستم میگیا..حالا درستش میکنم که اصلا به اون فیل تر شکنه هم دیگه نیازی نباشه..باز فرداش جناب برداشته از بیخ و بنیاد نیست و نابودش کرده..دوباره همون اش و همون کاسه...عمرا وقتی با ای دی اس ال وصل میشم نه هیچ سایتو وبلاگی رو باز میکمنه و نه مسنجرو...ادمم که ذاتش نمیزاره با اینترنت معمولیا وصل میشم باید دوباره پول تلفنم بدم...ما همه اینکارارو کردیم که دیگه تلفون اشغال نشه و پول قبضم ندیم ولی حالا بدتر شده پول هردوتاشو باید بدیم..گریههههه...نمیدونم لعنتی چی بوده که اینجور بر سر کامی اورده..ویندوزو حتی عوض کردم دوباره نصب کردم ولی فایده نداره که نداره..دیگه نمیدونم باید چیکار کنم..ای خدااا..کی رو من الان خفه کنم یعنی به نظرتون؟؟

داداش ای کیو رو.؟؟ خودمو؟؟ کامی رو؟؟ اون سایت فیل تر شکنه بیشعورو؟؟ ای دی اس ال رو؟؟ هاننن؟؟ کیو بزنم له کنم راحت بشم الان من به نظرتون...

خب این از جریانات کامی و داداش ای کیو و ای دی اس ال...

حالا هی بیای بگین من تنبلم..اخه من کجام تنبله..بچه به این زرنگی...

حالا باز فردا باید اینو پشت کنم ببرم شرکت ببینم چه خاکی باید بریزم تو سرش...همش باشد این کامی زیر بغلم باشه در راه شرکت..اصلندشم میرم طلاقش میدم مهرم حلال جونم ازاد(درست گفتم؟)..

خب دیگه چی بگم..اهان..

فردا واسه سومین دفعه دارم میرم تپه اموزش رانندگی...دفعه اولی به کل نا امیدم کرد..منم هم هم قاطی کرده بودم هم گرمم شده بود نمیفهمیدم چیکار دارم میکنم دنده ها رو بد جا میکردم..ولی دفعه بعدش انگار معجزه شده بود...اقاهه که یاد میده تو کفم مونده بود..هی نیگام میکرد میگفت بینم خودتی؟؟خولاصه کلی هم من حال کردم و هم اون.من به خاطر درست انجام دادن همه اونایی که بهم گفته بود خوشحال بودم..میگه استعدادت خیلی خوبه..میگفت من به جای افسره بودم دو دفعه دیگه میومدی قبولت میکردم..حالا فردا باز میرم پیشش..البته اینقده یکشنبه ها شلوغه که باید صبح بعد نماز راه بیفتم برم اونجا تلپ بشم که زودتر نوبتم بشه..سه شنبه هم برم امتحان بدم..واسه اولین دفعه هست..میدونم قبول نمیشم..ولی خب ترس ادم میریزه واسه دفعه های بعدی ادم راحت تره......

خب اینم از جرایانات امتحان پایه یکم...

دیگه چی بگم؟؟

راستی اهنگ روو وبلاگموشنیدین؟؟ نمیدونم یهو چی شد الان یادم اومد بپرسم ازتون...چه طوریه به نظرتون..من خودم خیلی دوسش دارم.....

دیگه اینکه شرمنده خیلیا رو نگران کردم..ببخشید...

بازم معذرت به خاطر نرفتنم به وبلاگاتون تو این مدت..باور میکنین همیشه به یاد همه شماها هستم..؟؟حتمی اونایی که میان و کامنت نمیزارن..حتی اونایی که اصلا نمیان هیچوقت...به یاد همه دوستای خوبم هستم همیشه.کم و کاستیای منو ببخشین دیگه خودتون...مرسی...

خب دیگه برم...خوش باشین و موفق..فعلا..یا حق...

 

نظرات 15 + ارسال نظر
باران شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

میدونم اول نمیشم با حضور خانومای گرام
ولی خوب بد نیست واسه دلخوشی بگم اول
پس سلام و اول

سلاممم باران خانومی گلم...عزیزم...
اولی خانوم خانوما...اصلا تو صابخونه ای اینجا..خونه خودته بدون تعارف...

فدات گلم..مرسی از اینکه به یادمی و میای پیشم..ممنونم عزیزم...

مرجان شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام ژیژخان :دی

خب کچل جون لابد به خاطر اون فیلتر کنه پروکسیت فعال شده و باید بری غیر فعالش کنی :)

برو توی قسمت اینترنت آپشن ، بعد هم کانکشنز ، بعد کانکشنتو انتخاب کن و کلید ستینگ رو بزن ، توی کادری که باز میشه علامت تیک رو از جلوی پروکسی بردار و اپلای رو بزن تمام

انکارو بکن ببین درست نمیشه ؟ اون فیلتر شکن بی تربیت رو هم آن اینستال کن .... بعد هم به خاطر این دردسرها خودتو بکش سقط کن بلد نیستی گیگیلیو بفرستم ((=

سلامممممممممم مرجان خانومی گل...

ممنونم از راهنماییات عزیزم..مرسی...ولی درستش کردم همونشب..تقریبا همین کارزایی که تو گفتی رو کردم..مرسیییی عزیزم...

نه نه بلدم بلدم.گیگیلی رو فقط نفرست تنها پیش من...خندهههه..حالا بازم خودت باهاش باشی میشه یکاریش کرد..تنهاییی اگه بفرستیش درجا خفم میکنه..:دی...

[ بدون نام ] یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ق.ظ

آهان! پس که اینطور!
به نظرم برای محکم کاریم که شده٬ دادشتو کامپیوتر و ای دی اس ال و مخابرات و همه رو بکش که دیگه کسی دسته گل به آب نده! اینطوری کار از محکم کاری عیب نمیکنه که!

سلام..
اره اینطور...
اره راست میگی..ایولللللللللل...پیشنهاد خوبی بود..ممنونم...:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ق.ظ

پایه یک قبول شدی شیرینی یادت نره!

چشممم خانوم خانوما..به روی چشم...

بنفشه دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
من برگشتم
حالم خوبه
فقط یه کمی دلم گرفته
زود بیا

سلامممم بنفشه جونم...
به سلامتی عزیزم...
خداروشکر...
اخییی..اره خب حقم داری...ایشالا غم اخرتون باشه...
چشم خانوم خانوما..دیروز خدمت رسیدم..مرسی گلم...

من سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://who-iis-who.blogfa.ir

عجب.. بخاطراین آهنگ خوشگله هم که شده می آم اینجا ..
خوشمان می آید !!

سلام عزیز..

مرسی گلم... تو لطف داری...
خوشحالم که خوشتان میاید..:دی...

بهاره سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

نه بابا این کامپیوتر تو از خودمونه!! این قضیه ی فیلتر شکن برای منم پیش اومده بود.یه پروکسی بود اسمش بود...آلترا سلف...یه همچین چیزی.نصب می کردی همه جا رو باز می کرد.منم تو کف! سریع دانلودش کردم.بعد هم هی دعا بود که به جون سازنده هاش می فرستادم.بعد یه مدت دیدم اوضاع همچین ریخته بهم.تا باز نمی کردی فیلتر شکن رو هیچ جا باز نمی شد.بعد یه مدت با همون هم باز نمی شد!!‌حالا فحش و نفرین و تهدید بود که می فرستادم به جد سازنده ها!!
ولی مشکل من با یه بار فرمت کلی کردن حل شد.هر چند بعد از اون هر دو هفته یه بار به دلایل مختلف دیگه باز مجبور به فرمت شدم!!
می گم ببین بیا این کامپیوترامون رو بدیم به هم؟ اینا دلشون پیش هم گیر کرده لابد.من می دونم.این مرضه عشقه !!

تو مگه گواهینامه نگرفتی؟ الان دوباره می ری تپه تمرین برای چی؟!

سلام بهاره خانومی گل...

اره اره..همین وامونده هست..همین التورا نمیدونم چیچی..منم همین بود..داداشم نصبیده که هرچی میخواد باز بشه..همینطورم شد..ولی بازم یه مشکلایی داشت واس همین زد پاکش کرد ولی وقتی پاک شد دیگه هیچی رو باز نمیکرد..حتی مسنجرو..خلاصه با هزار مکافات و یه ویندوز عوض کردن درست شد...

خندههه..اره فک کنم..بیا دستشونو بزاریم تو دست هم دلشون شاد بشه مارو اینقد نچزونن نامردا...کی بریم مهزر؟؟

ایین نامه رو امتحان داده بودم..دیروزم تپه امتحان دادم هنوزم دو مرحله دیگه داره تا بشه گواهینامه پایه یک...
اره اینجوریاست...

بهاره سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ق.ظ http://2khtare-khorshid.blogfa.com

راستی من آهنگی نمی شنوم.کو اصلا؟! نمی بینم که play هم بکنم. نکنه داشتی آپ می کردی خودت آهنگ گوش می دادی فکر کردی ما هم می شنویم؟!!!! بیا این کامپیوترامون رو طلاق بدیم برن اعصاب جفتمون راحت می شه بخدا !!!

ااا..چرا نمیشنوی ایا؟؟
ببین حتما بعد از اینکه قسمت نظرات روئ باز کردی میخوای گوش کنی حتما؟؟ اره؟؟ اول که وبمو باز میکنه وقتی صفحه بالاست پخش میشه..البته تا وقتی صفحه بالا باشه و کامنتدونی هم باز نشده باشه...
نه بابا..دیوونه هستم و خل و چل.ولی نه دیگه اینقد بهار جان..:دی

هنوز عقدشون نکردیم طلاقشون بدیم؟؟ زشته که..:دی

صمیم سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

حالت خوبه؟

سلام صمیم جونم...
خوبی؟؟

حال من؟؟ اره خوبم عزیزم...نگرانم اگه هستی احیانا نباش گلم..بادمجون یزد افتم بیاره چیزیش نمیشه...

کله پوکه۱:مینـــــــــــــو سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.shitoona.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام داداش علی اٌشــــــــــــــــــــلم

خوفی داداشی؟
خوش میگذره؟(راستی اعیاد گذشته رو بهت تبریک میگم)
به جان خودم من مینـــــــــوم

روح که نیستــــــــم(نیشخند) دستامو ببیـــــــــن
(این دستمو نه.....))

من الان در حاله خجالت کشیدن به سر میبرم(خجالت)شرمنده داداشی اینقدر دیریــــــدم

آخه اتفاقایی افتاده بود تو این چند ماه که کلی حالم گرفته شد(ناراحن و فسرده بودم)البته الان از فسردگی خارج شدم
وایــــــــــــــــــــی داداشی چقدر بــــــــــزرگ شدی(ماشالله هزار ماشالله)
من میگم داداشی گزینه 5 رو له کن
تاهزه میگن ای دی اس ال از پفکم خوشمزه تره(منم میخوام)آخه وقتی با این کارتا وصلیده میشی مدام قطع میشه(یا همون دی سی خودمون)(گریـــــــــه)اما داداشی من خودم ای دی اس ال نمی خوام آخه تو این دی سی شدن یه چیزایی نهفته ست ......اصلنم اعصابت خورد نمیشه.....اینطوری میتونی صبورتر شی(فک کنم)(البته دروغ که حناق نیس گلو آدمو بگیره)

داداشی ناراحن نباش اگه جای من بودی چیکار میکردی اومده رو کامی 600تا بازی نصبیده طلفکی کامی نیتونه نفس بکشه.صبح که کامی و میروشنم شبش اصولن صفحه ش بالا میاد فکــــــــــرکن
حالا هی ناشکری کن خٌـــــــــب!!!!!ای الهی این یاهو بترکه اه دو ساعت دارم یه فیلم ازش
dl
میکنم
یه فیلم 2 دقیقه ی 1 ساعت طول میکشه آیا؟!!!!!!!حیف که میخوام فیلم بچه داداشمو ببینم وگرنه عمرا وامیستادم(مثلا این تهدید بوداااااا)نیس خیلی تهدید سرش میشه واسه این میگم
سرعتم 50ست فکــــــرکن تا فردا صبح باید یه لنگه پا وایسم تا این سیو شه اه
میگم داداشی هی میری امتحان میدی الهـــــــــــــــــــــــــــــــی ایشالله میگرییش
aaaaaaaaaaaaa
یعنی این همه من حرفیدم(نیشخند)نیس چند وقت بود ندیده بودمت داداشی واسه همینه زیاد حرفیدم یه وقت فک نکنی خدایی نکرده من پر حرفم هــــــــــــا

خٌب دیگه من برم ناهار
اینم واسه خودش
dl
کنه تا من بیام(نیشخند)
مواظب خودت باشی داداشی
فعلا(گل) (گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

بهههههههههههههههههه..سلامممممممممممممممممم مینو خانومی گلم...هیچ معلومه تو کجایی دختر؟؟ بابا نگرانت شده بودم خیلی زیاد...اینروزا اتفاقا خیلی به یادت بودم..خداییش یه غیبتی هم پشت سرت کردم بزار همین الان به خودتم بگم..یه دفعه فقط با خودم گفتم این مینو هم بی معرفت بود..دیگه نیومد...ببخشید دیگه..شرمنده...
من خوبم..تو چطوری عزیزم؟؟

اینهمه مدت کجا یودی؟؟ چرا دپرس و افسرده..بمیرم من.اخه واسه چی..چی شده بود مگه گلم؟؟

منم هی داداشم با اینکه مثلا بزرگه بازی رو کامی نصب میکنه منم هی پاکش میکنم..:دی...

مرسی عزیزم..ممنونم..ایشالا...

خیلی خهوب کردی حرف زدی واسم..حرف زدنتو دوست دارم گلم..هر وقت خواستی و دوست داشتی و هرچقدر که دلت خواست واسم حرف بزن منم میخونم و خوشحال میشم عزیزم...
برو عزیزم...

چشم..تو هم مواظب خودت باش.بازم بیا حرف بزن..ئلم تنگیده بود واست...
فعلا عزیزم....
هوارتا گل...

باران چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

خوببببببببببببب اول از همههههههههه خودم بهت تبریک میگمممممممممممممممممممممممممممم
پایه یک مبارککککککککککککککککککککککککککککک
بوقققققققق بوققققققققق بوقققققققققققق
دستتتتتتتتت دستتتتتتتت دستتتتتتتتتتتتتتت
همه حالا رقصصصصصصصصصص رقصصصصصصصصص رقصصصصصصصصص
لطفا با ریتم خونده بشه:دی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

منونممممممممممممممممممممممممممممم...
مرسی ابجی باران خانومیه عزیزم..ممنونم...

بابا ایوللللللللللللللل چه شلوغش کردیا..مرسییییییییییییییی...

نگین چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام علی جونم
خوبی ؟
میدونم از دستم ناراحتی که چرا زیاد نمیام
ولی نمیشه
تو میدونی من چقدر نسبت به قبل عوض شدم
یعنی خودم نه
کارام
بیشتر شده
وقتم کم میاد
امشب تصمیم کبری گرفتم برم با خدا یه صحبتی بکنم که به ساعات شبانه روز اضافه کنه
امشبم خیر سرم کاری نداشتم
همین الان اومدم خونه (۱۰:۵۳ شب) .... گریههه..من خوابم میومدم
من خسته ام
نقشه کشیدم بخوابم امشب
الان خوابم..میبینی ؟ دارم تو خواب واسه تو کامنت میذارم
خنده
غششششش
خوب غر زدن بسه
خوبی تو ؟
کی باید امتحان واسه پایه ۱ بدی ؟
دلت بسوزهههههه
من بابام پایه یک داره...ولی به عمرش ننشسته (نیش)
هر ۳تا داییم هم پایه ۱ دارننننننن (زبوننننننننننننننننن)
ببین من یه راه واسه راحت شدنه تو سراغ دارم
تو برو سراغ داداشت اونو بکش
کامپیوترو بسپار دسته من !!
خودم خرد میکنم
الان اعصابم در حدیه که کاملا آمادگی واسه اینکار دارم هاااا !!!
حالا فکراتو بکن
جدا تو اگه منو نداشتی میخواستی چیکار کنی ؟
میگم آهنگ وبلاگت منو یاده فیلم سلطان قلبها میندازه
(احیانا ماله همونم نیست؟)
من بهتره برم تا بیشتر سوتی ندادم
هوارتااااااااااااا بوس واسه علی جون

سلامممم نگین جون خودم...
مرسی عزیزم..تو خوبی؟؟
نه عزیزم..عصبانی واسه چی گل خانوم..گفتم که معرفت شماها واسم ثابت شده هست..تو گه دیگه هیچی خانوم خانوما...
اره میدونم عزیزم.میدونم چقد کار و بر ریختی دور خودت توش گم شدی که حتی نگینم فرصت نمیکنه نگین رو ببینه..چه برسه به من..:دیایشالا سلامت باشی همیشه گلم...
حالا ۳صحبت کردی با خدا ایا؟؟ نتیجشو اول از همه به خودم بگیا..(چشمولک به قول مرجان جون)...:دی
ماشالا تو کاری نداشتی و این موقع شب اومدی خونه..شبای که کار داری کی میرسی خونه ایا؟؟
خسته نباشی عزیزم..زود یه چیزی بخور و بدو برو بخواب گلم...
منم بد نیستم..خوبم عزیزم..مرسی..
امتحان؟؟ نوشتم تو پستم..نصفشو دادم..دلم اصلندشم نسوزید..:دی..چون بابای خودمم داره عین بابای تو..گذاشته طاقچه خونه نیگاشم نمیکنه..:دی
داداشمو..باشه..ولی چیکار میخوای با کامیم بکنی ایا؟؟ میخوای صحبت دوستانه باهاش بکنی؟؟:دی
خندههه...
اره به خداها..ماییم و همین یه دونه نگین خانوم گل...
سلطان قلبها..نیدونم..یادم نیست اهنگشو..شایدم همون باشه...
مرسییییییییییی که امدی گلم با اینهمه خستگیت..

مرسییی..هوارتا بوی واسه نگینم...

باران چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

اولللللللللل سلام
دوماااااا اون اقا میگن حرف پیش یه بیتربیتیی میکنه تو ریش منو کلی خندوند الانم که چشام میافته بهش خندم میگیره
این اون وقت یعنی چه:دی
بابا این داداشتم زورش به این کامی بدبخت رسیده//اونم کامی که بچه علی هست:دی
این آهنگه هم قشنگه ولی نیدونم چرا من این اهنگا با مزاجم سازگار نمیشه؟آیا تو میدونی شرا؟
بازمممممممممممم تبریکککککککککک...بابا پایه یک...بابا اوستای پایه یک.......
دیگه پلیز زود بیا بنویس
منتظرمممممممممممما


سلامم خانوم گل..باران خانومی عزیزم...
خندههه...:دی
حالا تو چت یه شب بهت میگم..الان نمیشه گفت..:دی
نمیدونه دیگه..بچه مظلوم گیر اورده هر کار دلش میخواد بر سرش میاره...
منم نگفتم که حکمه همه باید دوست داشته باشنکه...:دیخب سازگار نیست دیگه..شما خوش سلیقه این خانوم خانوما..
مرسییی عزییزم...خجالتم نده گلم..ممنونم مهربونم...
چشممم خانوم خانوما...
چشم...

نوشی چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

به به اقای با معرفت زنده هستن!خوب هستید شما؟؟؟
امتحان نه خبر؟؟؟:دی
می دونم یکی از اونایی که همیشه به یادشونی من هستم:))

سلاممم عزیزم...
ببخشید به خدا که دعوتت رو هنوز انجام ندادم گلم..بازییه مشکلیه..نیاز به فک داره که با این مخ قاطیه من فعلا نمیشد..معذرت میخوام به خدا..قصد بی ادبی نداشتم عزیزم...

امتحانم دادم..:دی

خب اینکه مسلمه نوشی عزیز...اره دیگه...همیشه...باور کن...
مرسی و بازم معذرت عزیزم...

بنفشه شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

میبینی من دلم دلش گرفته تاقچه بالا میزاری


یاش خیالی نی
ماکه خراب رفیقیم
ما که از همه خوردیم
باشه
از تو هم میخوریم
نوش جونمون
ما دم نمیزنیم
شما شاد باش

ما کی باشیم تاقچه بالا بزاریم بنفشه جون...

اره ما شادیم..چه جورم...
مگه من چیکار کردم که از منم میخوای بخوری خانوم خراب رفیق؟؟ بی انصافی نکن بنفشه خانومی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد