دیگه دیگه...

سلام...

نه اینجور نه ها...اینجور...:

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...

جیگولو خان بارد میشبد...

نه اینکه خیلی هم مهمه بارد شدن یا نشدن جیگولو...

خب دیگه..چه خبرا..خوبین خوشین..سلامتین...دماغتون چاقه؟؟

ایشالا که همیشه خوب و خوش باشین..

منم هیچی..همینجاهام...

یه هفته اس میخوام بیام اینجا جیغ بزنم بگم بلاخره تموم شدددددددددددددددددددددددد...من قبولللللللل شدمممممممممممممممممممم همشو..ولی هیچ جوری نشد که بشه دیگه..الان جیغامو زدم...

اره دیگه خلاصه بعد ۶ ماه دوندگی البته نه به طور مداوم...یکشنبه هفته پیش اخرین امتحانوم یعنی امتحان فنی رو قبول شدم و گواهینامه رو تحویل دادمو اومدم از سر جلسه بیرون...

کلی خوشحال گشتیم که قبول شدیم هی هر هفته دیگه نباید حرص بخورم اوه امتحان دارم...

خب این که از این...

به سلامتی حالا دیگه واقعا داریم میریم تو کار خدمت.فردا بعد عمری برم دفترچه ای که ۲ ماه دارم پستش میکنم و هنوزم نکردمو پست کنم تا معلوم بشه کی شماها قراره از دستم راحت بشین یه نفس بکشین از دستم اونم از نوع راحتش..

اره دیگه رفتنی باید رفت و اینا..آه ه ه ه ه ه ..گریههههه...:دی

ولی فک نکنین من میرم دیگه رفتما..نع..من هرجور باشه هر وقت بشه میام اینجا...بیخود زیادی بال در نیارین واسه خودتون بزن بکوب راه بندازین... گفته باشم...

خب اینم از این...

دیگه شی بگم؟؟

اهان بزار چارتا فحشم به این کارواشیه بدم یخورده راحت بشم مادر...

موضوع از این قراره که ما این ابو طیاره رو ۵ شنبه ای که دیگه از شدت کثیفی داشت میترکید رو بردیم کارواش...اقا چشمتون روز بد نبینه...اونجایی که همیشه میرفتم که دوبار رفتم هر بار شلوغ تر از قبلش..رفتم یه جا که تازه افتتاح شده بود..اونجا هم یه ۳ ساعتی معطل شدم ولی خب بلاخره موفق شدم...حالا مثلا این کارگراش اومدن خودشیرینی کردن واسم اساسی ماشینمو شستن...

مرتیکه بیشعور اب گرفت توو درای ماشین داغون کرد همه چی رو رفت پی کارش...

قفل یه طرف که کلا از کار افتاد..شیشه بالابر اینطرفم که روز اولی قاطی کرده بود...اینگده خندیدم...داشتم میرفتم واسه خودم همینجوری دوتا دستام بعد عمری رو فرمون بود یهو دیدم ویززززز... شیشه اومد پایین... ای واییی این چرا دیوونه شده اینجوری..خلاصه اقا ما بساطی داشتیم تا شب با این شیشه..هی میکردیمش بالا دوباره تا یه دست انداز میافتادم خودش میومد پایین...به سلامتی فرداشم که دیگه اصلا پایین نیومد...کلیده سوخت فک کنم از بس خودش اومد پایین من کردمش بالا...

خلاصه که تقصیره منه ا.....ه که این بی جنبه رو بردمش کارواش تا مث اون یارو کثیفه نباشه...همه بهش بخندن...حالا تقصیر ماشین بیزبونم نیستا..تقصیره اون یارو کارواشیه هستش که مثلا اینجور واسم اساسی شستتش که دیگه کثیف نشه... از همه بدترش اینه که ۶۰۰۰ تومن پول کل کارواش دادم ۳۰۰۰ تومن این مرتیکه به زور انعام گرفت...

حالا ۳۰۰۰۰ تومنم باید احتمالا برم قفل و شیشه بالابر و بدم درست کنن.. کلا کارای من خیلی در همه موردی بی ضرر و خوب پیش میره.. حسودیتون میشه میدونم ولی چاره ای نیست باید به حسادت خودتون نسبت به اینهمه شانس و اقبال من کنترل کنین و حسادت نورزین که خیلی کار بی تربیتیی هست...

اینم از این..

خب دیگه... بسه دیگه واسه امشب..یه بارم پست کوتا بنوویسم ببینم چی میشه..

خوش و خوب و سلامت باشین همگی دوستای گلم...فعلا..یا حق...

 

پی نوشت همین الان...یعنی دو دقیقه بعدش...

نه مث اینکه واقعا کوتاه نوشتم اینیکی رو حالا که خودم دیدم کاملشو...صلوات...

 

پی نوشت ۲- ۲۰ دقیقه بعدش..:دیتقدیم به تو :

میدونی هر بار که پلک میزنی من نفس می کشم؟ پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم

 

پی نوشت ۳ : فردا ۲۹ بهمنه...روز عشق ما ایرانیا...اینجوری که میگن البته... به هر حال تبریک میگم کلا..هرچند دوتا عاشق واقعی هر روز روز عشقشونه...

 

پی نوشت ۴ : راستی گوشیمم درست شد دیروز..ال سی دیش سوخته بود لامصب..شانس اوردم بود ال سی دیش...یه ۶۰ تومنی تو گلوش گیر بود بیشرف...

 

پی نوشت ۵ : دیروز مامانم واسه ابجی کوشولوم یه مانتو گرفته بود واسه جایزه اش که معدلش شده ۲۰..وایی وقتی پوشیده بود یه خانوم کوچولویی شده بود بیا و ببین..میخواستم بخورمش مخمل داداشو.. حالا بعدا عکسشو میزارم شما هم ببینین من راست میگم دیگه...

پی نوشت ۶..خدا رحم کرد یکی این پی نوشتو اختراع کردا..وگرنه معلوم نبود من این حرفایی که هی یادم میادو کجا باید میزدم تا خدای نکرده از نگفتنش زبونم میخ در نیاره...

فهلا...

نظرات 24 + ارسال نظر
گیلاس یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

:دیییییییییییییی
خوندم ولی حس کامنتیدنم نمیاد
فعلا همینو داشته باش!!

:دی :دی :دی :دی :دی...

مث خودم که واست کامنت گذاشتم..:دییییییی..ایولللللللللل... حضورت باعث افتخارمه عزیز...
مرسیییییییی...

پت دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

میگم از این بعد به جای پی نوشت پست بنویس! به صرفه تره!

خندههههههههه...اینم حرفیه ها..:دی ...چشم..

پت دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

راستیییییییییییییییی گواهینامه ات مبارک! پایه یک شدی! :)

مرسییییییییییییییی...

اره دیگه..الان پایه یکم..:دی

پت دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

واقعا ۹ هزار تومن برای یه کارواش خرابکار دادی؟! بابا مایه دار!!!!!!!!!

اره بابا...

نگو بابا مایه دار..من وضعم خیلیم خرابه..:دی بگو بابا ........... اره دیگه همون...

سایه دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ق.ظ http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

سلام
قبول میشی و میای اونم بدون شیرینی؟
وای وای
کاری نکن وقتی رفتی سربازی با بچه ها بیایم اینجا مجلس شادی کنون راه بندازیما (دونقطه دی)

سلامممممممممممممم سایه جان عزیز...
اوه..ببخشید...شیرینی هم میدیم خانوم خانوما...چشممم حتما....

اوه اوه...پس باید یه شیرینی حسابی بدم..:دی
:دی

نوشی دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

مبارکهخیلی خوشحال شدم
میری سربازی؟؟؟؟
اونطوری که خیلی دلتنگ میشم که!!!!:((((((
برای گوشی هم کلی خوچحال شدم

مرسی عزیز...ممنونم...
اره تا ۲..۳ ماهه دیگه البته...
فدات...دلت تنگ نشه...شماها اگه ژیگولو رو فراموش نکنین ژ یگولو رفتنی نیست...هزار بارم که بره سربازی یاز برمیگرده همینجا... پیشه دوستای خوبش...
میسی...





تو بهتری عزیز؟؟؟

بیتا دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام .
مطالبش جالبه ولی رنگ فونتت و بک گراندت آدم رو منصرف میکنه . اگه عوضش کنی خوشگلتر و جذاب تر میشه . ممنون

سلام...

چرت و پرتای روزمرمه...فک نکنم جالبم باشه..نمیدونم...
مرسی از پیشنهادت..ولی عاظق این رنگم...نارنجی...قالبمو که به هیچ عنوان عوض نمیکنم..ولی فونتمو ایشالا ایندفعه عوضش میکنم..
منم ممنون...

مرجان دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

جا داره یکی بزنم پس کله ات که هم دیر به دیر آپ میکنی هم دیر به دیر کامنتها رو تایید میکنی (دنننننننگ ! صدای برخورد ماهیتابه به کله ژی ژی )

سلام ژیژمولک :)
حال خوبه ؟ باز اون الاغو بردی بشوریش مرد دیگه بیچاره (((= نزن ژی ژی جون گیگیلی نزن غلط کر...د...م

فرار میکنما ؟ :دی

ژی ژی کاش عکس آبجی کوشولوتو گذاشته بودی :) الللهی :-*

یه بار دیگه بابت قبول شدنت تبریک میگم :)

بابای فعلا

خندهههههههه..اوه...اخخخخ..نزنننن..:دی میگیرم این گیگیلتو به باد کتکا..:دی(اخخخخخخخخخخخ)...:دی

سلامممم مرجان خانومی...
مرسی خوبم...چه کنیم دیگه..الاغه ضد ابه اخه.خارجیه بابا..:دی
نزدم..کههههه...خدا نکنه..ااا...

نعععععععع...فرار نکن جون من..تازه پیدات کردم...

میزارم عکسشو حتما...

ممنونم مرسییی عزیز...

فعلا عزیزم...

بنفشه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

سلامممممممممممممم
چطوری یا؟

اولا که مبارک باشه
دوما مبارک خواهرت باشه
سوما برو زودتر اونو درس کن تا سرما نخوردی و یا گرما نمردی
چهارما رنگ نوشته هاتو عوض کن چشمم در اومد تا خوندمش
پنجما من که با تو قهرم تو معلومه کجایی؟

سلامممممممممممممممممممم بنفشه خانومی عزیز...
مرسی...

مرسی ممنونم...
بازم ممنونم...
میرم حالا..اینقده کار هست که به این چیزا نمیرسم فعلا..:دی...
خدا نکنه...
قهری؟؟ من که هستم..شما ننه امنه شدی دیگه به ما بد بخت بیچاره ها محل نمیزاری...

من همیشه به یادتمو میام پیشت عزیز...

نیلوفر سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.bahgeniloofara.blogsk.com

سلام
خوبی؟
ممنونم که اومدی بالاخره موفق شدی ،که بیای.راستی ممنونم که لینکم کردی.بازهم سر بزن خوشحال میشم .

سلام نیلو جان عزیز..مرسی تو خوبی؟؟

من خیلی وقت پیش اومدم که..خواهش عزیز...خواهش میکنم قابلی نداشت...

چشم حتما عزیز...

پرشیلا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.pershilae.persianblog.ir

سلام خوبی ؟؟؟؟؟؟؟
چقدر وبت خوشکل شده........
منتظرتم................بیااااااااااا
یا علی ....

سلاممم پرشیلا جان عزیز...مرسی تو خوبی؟؟
مرسیییییی...چشات خوشکل میبینه...
چشم..میام...
یا حق...

منا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ

قبول باشهههههههههههههههههههههههه
نه یعنی مبارک باشهههههههههههههههههههههه
به سلامتی مال شما هم یه ساله س یا دائمیه؟

چی قبول باشه منا جان؟؟؟
خندههه..اهانننننننن..مرسییییییییییییییییییییییییییی ممنونم...
دائمیه دیگه..۵ ساله هست...

اقلیما پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام
خوفی آیا؟؟
خودت نمی تونستی بشوریش؟؟چی؟ها؟آها جیبت درد میکرد!!!
زیادی باد کرده بوده!!!
مبارک باشه قبول شدی!
می دونم توی شوق برای خدمت کردن به وطن داری می سوزی.
با پینوشت دومت حال کردم
خوب دیگه خوش باشی
فعلا بای تا های

سلامممم اقلیمای عزیز...
مرسی بد نیستم...
چرا میتونستم...ولی اب خیلی خیلی زیاد مصرف میشد ۱-..۲ - اینکه موتور ماشینو میخواستم بشورمش که دیگه مجبور شدم ببرمش کارواش...خیلی خیلی هم جیب درد گرفتم..هنوزم یادم میاد درد میگیره...
مرسی ممنونم...
ارهه الان خوب درکم کردی...:دی
میسی.قابل نداشت...
ممنونم..تو بیشتر...
فعلا عزیز...

سپیده جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://aarmita.blogfa.com

سلام خوبی تبریک واسه گواهینامه واسه ماشینی که شستی و خراب شد
ال سی دی موبایلت خواهر کوچولوت

سلام عزیز...مرسی..تو خوبی؟؟

مرسی مرسی مرسی مرسی...:دی

دوست پاییزی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم از تبریکت..
شرمنده چند وقتیه منم سرم شلوغه و کم میام نت..
خیلی خوشحالم که قبول شدید..خب چرا مرحله ۵ رو اجرا نکردید؟؟؟ مرحله شیرینی دادن رو میگم

خدمت هم که انشالله خوش بگذره..که میگذره..
میگم این یارو چه بلایی سر ماشین اورده که شیشه اش اینجوری شده =))
واقعا سفت شسته که دیگه کثیف نشه!!
این پی نوشت دومت چه جالب بود..
ببینم این روز عشق ایرانیا بالاخره کی بود؟؟؟
یکی میگه ۲۹ بهمن یکی میگه ۶ اسفند..مگه تاریخ نداره؟؟
منم حرفت رو قبول دارم که دو تا عاشق واقعی باید هر روزشون روز عشق باشه..
آخییی من انقده خوشم میاد اینجوری خواهر کوچولوت رو دوست داری..حس میکنم پسرا خیلی این جوری نیستن..برام جالبه..
منم خواهر کوچیکم رو خیلی دوست دارم نفس منه..البته بزرگه رو هم خیلی دوست دارم اون عشق منه..
الانم که باعث شده من خاله بشم دیگه خیلی بیشتر دوسش دارم. :)
خب کامنت من از پست تو طولانی تر شد :) کلی درد و دل کردم...برم تا کتک نخوردم..

شاد باشی

سلام عزیز...
خواهش...
دشمنت شرمنده اینا چه حرفیه...
مرسی ممنونم..اونم اجرا میکنیم..چشم.:دی

ایشالا..مرسی...
اب گرفت همه جاش اینم سوخت...
اره محمک شستتش..:دی
مرسی...
همون ۲۹ اسفنده دیگه...
ایوللل...
من خیلی خیلی دوسش دارم..پسرا اینجوری هستن ولی بروز نمیدن...کار اشتباهی هم میکنن..
ایوللل..خدا واسه هم حفظتون کنه ایشالا...
خندههه..اره ایول..دستش درد نکنه واقعا تو رو خاله کرد..:دی
مرسییی..خیلی خیلی خوشحال شدم که کلی درد و دل کردی.من دوست دارم..ممنونم...

ممنونم.تو هم شاد باشی همیشه...

دلتنگ دلتنگی های آسمان شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://herkunft.blogspot.com/

"....قطاری که نزدیک و نزدیکتر می آید.
هارمونی یکنواخت چرخها,
چرخهایی که سالهای سال
نقطه تلاقی این دو خط موازی را
در دور دستها جسته اند....."


"تلاقی" آخرین دستنوشته "دلتنگ دلتنگی های آسمان" در انتظار نگاه گرمتان است!

مرسی...

منیژه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://MANIJE.PERSIANBLOG.IR

مطمئنی همه چیز رو گفتی؟..... یه موقع زاییدن زن همسایتون یادت نرفته باشه!.... یا تصادف سر کوچه با عباس آقا!.... اصلا تو چرا نگفتی اول ابتدایی اولین دیکتت رو چند شدی؟!‌((: .... چرا دیگه سر نمی زنی به من ژیگولوی پوست کلفت؟

خب اره دیگه..:دی
تصادف زن همسایمون با عباس اقا؟؟ نه اگه تصادف کنن میام میگم شما خیالت راحت باشه...:دی

اول ابتدایی کسی دیکته نداره که..من ۲۰ شدم دیکتمو..

سر زدم بهت که..خب ادرستو باز گم کرده بودم..ولی ایندفعه دیگه جایی یاداشت کردم که دیگه گم نشی..تند تند اپ کن ژیگولو هم تند تند میاد...

... دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام...
چطوری؟.
مارو نمیبینی خوشی؟.
خوشگل کردی دوباره؟.
خبریه؟.

سلام...
تو همونی که من فک میکم ایا؟؟
اگه همونی که نع..اصلندشم خوش نیستم..تو معلومه کجایی؟؟؟؟
چه کنیم دیگه..نه خبری نیست...
تو خوبی؟

یوسف دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

رفتی خدمت مقدس از عکسای کچلیت هم بذار..! ;))

حتما حتما...

اسمتو زیاد دیدم اق یوسف...مرسی اومدی...

... سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

چرا اسم شما ژیگولوه؟؟؟؟
اسم جالبی نیست... میدونین که؟؟؟؟

اره اسمم همینه..

نه نمیدونم...

مهسا کوچولو سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://little-lady.blogsky.com/

سلام.
میشه من و دوستمو هم بازی بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازشم ما دخترای خیلی خوبی هستیم.

سلاممم مهسا خانوم...
بازی؟؟ ایوللل کجا بازیه...اره بابا همه تو بازی هستن..شما هم بیایین...
اونکه معلومه...:دی

نگین سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلامممممممممممم علی جونم
خوبی ؟
تبریکککککککککککککککک
واسه گواهینامت
شیرینی بده زود باش
همه رو دعوت کن یه جا
تبریک میگم گلم
ماچچچچچچچچچ
چه خبرررررررررررررر ؟
دلم تنگولیده بود
بی معرفت تو که دیگه شمارمو داری لااقل اس ام اس بزن
آخ جوننننننننننننننن
مگه اگه اونجا بودم کلی میخدیدم بهت با این شیشه ماشین
راستی حال کامیت خوبه ؟ خراب نیست انشاا.... ؟
بخوای بزنی فرار میکنم هااااااااااااا
نمیبینمت علی جون
خواهرت اولین بارش بود مانتو میپوشید ؟

سلاممممممممممممممم نگین خانومی...
مرسی خوبم...
مرسیییییییییییییی...
اهان واسه گواهینامه..یادم رفته بود..:دی
اوه شیرینی؟؟ شیرینی دیگه چی بید؟؟:دی :دی
اگه همه بیایین یه جا منم قول میدم شیرینی بدم..مردونه مردونه..تو همه رو یه جا دعوت کم ..شیرینیش با من...
مرسی..ماچ ماچ...:دی
سلامتییی...اگه گیر بیاد لباته.:دی
من بیشترررررر...
اخه وقتی هم میزنم که بازم سرت شلوغه جواب نمیدی که...البته بیشتر وقتا جواب دادیا..بعضی وقتا ندادی..چسشممم بیشتر میزنم..:دی
چی اح جوننننننننن؟؟؟ایا؟
اره خدایی اگه بودی میخندیدی بهم..یک کارایی میکرد این شیشیهه واسه خودش که نگو...
نه فعلا که گوش شیطون کور دندشم نرم حالش خوبه...
برا چی بزنم؟؟؟
نمیبینیم؟؟؟؟ مگه من نامرییم؟؟
نه واسه مدرسه یپوشید از این فرمیا..ولی این یه چیزه دیگه بود..جالب شده بود..
مرسی نگین عزیز...خوشحالم میکنی وقتی میای...

... چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

نگفتی چرا این اسم رو انتخاب کردی؟؟؟؟؟

خب ازش خوش اومد انتخاب کردم دیگه..بهتر از شماست که بی اسم باشم اینجوری...

ابهام جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ

شولام
زیگول خوفی
هان ؟

سلام...
ژ یگول..نه زیگول...اره خوفم...
هان ؟؟

ببخشید شوما؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد