به شدت قاطی پاتی نبشتممممم...

سلام...

سلامممممممممم...

 

ای بابا دارم میگم سلامممممممممم...

 

نامرده هرکی جواب نده...

 

از همین اول بگم این پستو هرچی دم مغزم و دستم اومد نوشتم و خودمم اگه فردا مثلا بشینم بخونم نفهمم چی نوشتما...گفته باشم...

 

من کویرم ای خدا با حسرت یک قطره آب
یه عمره که دریا رو از دور میبینم تو سراب
بهار برام یه اسمه ،  یه اسمه کهنه تو کتاب
حرف من با آسمون چرا میمونه بی جواب ...

اهان ببخشید داشتم گوگوش گوش میکردم الان خیلی تو حس بودم متوجه نشدم برنامه شروع شده...

خب دیگه شه خبلا..خوفین خوشین؟؟

باشین دیگه... باشه؟؟ افرین دخترا و پسرای گل و گلاب...

از احوالات اینجانبم اگه خواسته باشین دوریی نیست جز ملال شما و اینا... سربازی هم نرفتیم این اول نامه ها رو یاد بگیریم که..حالا میریم ایشالا یاد میگیریم..هرچند اجباری هم اجباریای قدیم..۲۴ ماه خدمت میکردن بعد ۳ دفعه میومدن مرخصی... از باباهاتون...و از بابای باباهاتون بپرسین بهتون میگن که من راست میگم......

حالا گفتم نامه یاد یه نامه پسر خاله بابام که واسه خاله بابام نوشته بود افتادم... یعنی همون قدیم ندیما که بنده خدا خدمت بوده یه نما مینویسه واسه مادرش اونم که سواد نداشته خلاصه میگردن یه با سوات توو ده پیدا میکنن نامه رو بخونه..حالا اون پسر خالهه هم کجا خدمت میکرده ؟..ارومیه..اذربایجان غربی..خلاصه اصل نامه به دست ما نرسید ولی یه جای باحالش این بوده که اون اقا باسواته هم که نامه رو میخونده یه جاشو که اینجور نوشته شده بوده که //من در اذربایجان غربی خدمت میکنم// اون اقا با سواته میخونده در اذربادنجان غریب...خاله بابای ماهم که همین که اسم غریب به گوشش میخوره شروع میکنه گریه و زاری شیون و از این کارا که ننه بچم گفته غریبههه..اییی خدا..گریههههه... اینم از خاطره قشنگ من...

 

خب چی میخواستم بگم اصلا یادم رفت رفتم تو کار اجباری و اینا..نه اینکه این شتر سربازی ما نزدیکای خونمونه اصلا هوش حواس واسه ما نذاشته که هر شب باید کابوس ببینیم....حالا یکی بگه اخه تو کی شب میخوابی که دیگه بخوای کابوسم ببینی..الان دیگه پیشرفته شدم ۴..۴.۵ میخوابم ۶ و ربع با لگد بیدارم میکنن ...دیگه خلاصه اینکه وقت نمیشه اصلا خواب و کابوس و از اینچیزا بینیم.اره داش..

تازه نازشم اینگده پیشرفته شدم که دیگه اصلندشم خوابم نمیبره و هر روز سر وقت میرم اونجا سر خیابون منتظر افاغنه محترم میمونم تا تا تشریف فرما بشن و ما منتقلشون کنیم به سر کار...تشبیقم کنیددددددد...

اهان داشتم میرفتم از احوالاتم واستون بگم که دیگه رفتم تو کار خاطره و و اینا دیگه یادم رفت الانم باز یادم میره..

۱- دندون درد خفن داره میکشه مارو...میدونم تقصیره خودمه...بچه که زدن نداره که...هرچی با خودم میشینم صحبت میکنم محترمانه و غیر محترمانه هیچ رقمه نمیتونم راضیش کنم که ا...غ (با عرض پوزش البته)هرچی دیرتر بشه هم الان داری درد میکشی هم درست که میکنه دردش بیشتره و هم اینکه بعد از همه اینکارا یه جیب درد خفنم باید بگیری...شماها بهش بگین شاد بهع حرف شماها گوش کرد...

۲- ببخشیدا ببخشیدا روم به تیفال..من نمیدونم چرا اینجور شدم اخه..این خون بدنه من فچ کنم خیلی زیادی شده..اخه از همه جای بدنم داره میزنه بیرون...بینی...حلق... غیره!!! تازشم دکترا هم هیچی نوفهمن...بازم معذرت نه همه دکترا البته...به من چه..من دیگه دکتر نمیرمممممممم..(خب نرو به درک چرا جیغ میکشی حالا) اینا داشتم الان با خودم محترمانه صحبت میکردم اینجوری.....بیخیال بابا...

۳- خوابم میادددددددددد...

دیگه هم اگه بخوام بگم تا صبح باید بگم..اخه کلکسیونم بنده...همه جور مرضی یافت میشه تو من..

هرکی هم الن بگه من مریضم خر خرشو میجوئممممممم...

الان درصد خشانت و فقط داشته باشین حالشو بیرین...

 

اها یادم اومد...یه چیز جالب...واسه خودم البته...۴ عدد ( واحد مو چیه) شاخه...نمیدونم خلاصه اینا موی سفید درست در وسط سرمان یافت کردیم فهمیدیم که اهم اهم..حالا دیگه بچه نیستی احتمالا و داری بزرگ میشی...هم خوشمان امد هم ناخوشمان امد... اگه به داییام برم موهام نمیریزه ولی سفید میشه به سرعت..اگه اینوری به عموهام برم موهام سفید خیلی دیر میشه ولی میریزه و کچل میشم و دیگه مویی نمیمونه که بخواد سفید بشه...از این فک و فامیل ماهم هرچی کور و کچلی و مرض داشتن هی تند تند به ما میرسه..اخه اینم فامیل شد ما داریم...(اوخ دوباره خشانت شدم)

حالا هروز به مناسبت این ۴ تا شاخه موی سفید میشینم موی سفید گلپا رو گوش میدم ابراز احساسات  میکنم باهاش...

 

اقا این برنامه رادیویی استانی ما صبحا یه برنامه داره که اسمش نسیم صبحه..یعنی چند ساله که این نسیم صبح پخش میشه..اونوقتا که من دبستان میرفتم تو ماشین شوهر عمم بعضی وقتا بودم یعنی میبردمون من یادمه این نسیم صبح پخش میشد از رادیو...خیلی وقت بود اصلا برنامش جور نمیشد که گوش کنم بعد تو این یه ماهی که اینارو میبرمشون سر کار هر روز صبح زود بیدارم تو ماشین ناچارا گوش میدم ان برنامه رو...یعنی خدایی کرکر خنده هست این برنامه..اونوقتا اینجور نبودا خیلی خوبتر بود ولی الانه اینقده این مجریش که یه خانومی هست سوتی میده که ادم میمیره از خنده اخه دیگه بعضی وقتا من به جای اون خجالت میکشم..بعد یه اقایی هم هست گزارش گره مثلا همیشه در سطح شهره من نمیدونم چقدر این شهر ما سطح داره اخه..خلاصه اون گزارش گره دیگه باحالتر از این مجریه هستش...دوتایی مسابقه سوتی و خرابکاری گذاشتن خلاصه..به هیچی دیگه هم که ادم نخنده به این دوتا نمیشه نخندید..اقا این گزارش گره هر روز صبح یهو میزنه تو کار ورزش کردنو اینا بعد مثلا داره ورش میکنه با اون گزارش گریش مثلا انرژی میده و حس ورزش به وجود میاره تو شنونده ها...با یه صدایی که از ته چاه میاد میگه ورزش کنید..ورزش ..سلامتی..نشاط...ورزش خیلی خوب میباشد..۱..۲..۳...یعنی من مرده این برنامه شاد و پر انرژی اینا هستم که هر روز صبح کله پزی اینا اجرا میکنن...یعنی به معنای واقعیه کلمه..ایفتیضاح...

 

دیگه چی بگم؟؟

اوه اوه..الان چوباتونو میبینم که گرفتین تو دستتونو اماده این تا بزنین لهم کنین از بس حرف زدم امشب..

خب چیکار کنم میترسم یهو عقده بشه اینا بعد واسه اینده ام خوب نیست...ایشششش.....چرا درک نمیکنین اخه منو...

 

خب دیگه بریم...(نه حالا بودی)...

عصبانی نوشت :  اخه من چه جوری به این داداشم حالی کنم که بابا جوننننن..این اتاق من اتاق منه...چار دیواری اختیارییی..یه جای خصوصیه..اخه چرا وقتی من نیستم تو با ۸...۹ تا دیگه نره غول پا میشی میای اینجا تو اتاق من؟؟؟ اخه یه برنامه حسابداری ریختن رو کامپوتر نیاز به اینهمه ادم داره ایا؟؟؟ نه شماها بگین داره ایا؟؟؟

نمیزارن ادم خون خودشو کثیف نکنه که اخه..

 

ممنون نوشت..: مرسی و ممنونم واقعا از بچه هایی که اومدن اینجا و یا علی رو محکم گفتن و نا امیدم نکردن...واقعا دلمو گرم کردین..مرسیییییییییی...

 

خب دیگه بریم...مباظبت خودتون باشین...یا حق...

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
گیلاس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

به به !!
بـــــه بــــــــه علی آقا یه تکونی به خودشون دادن!!
می خونم و برمیگردم!!
بووووووووووووس

خیلیییی ممنونم..:دی

نیسیییی...

بوووووووووووووووووووس...

گیلاس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

اولش یه دونه از طرف من بزن تو گوش داداشت که خیلی اعصابمو ریخته بهم!!!!!
من از گوگوش خوشم نیمیاد!!! زبوووووون
خیلی هم پسر بدی هستی تازه!!! هزار سال از اون موقعی که گفتی دندونت درد میکنه گذشته و هنوز نرفتی دکتر!!!
پسر بد بد بـــــد
اگه نری دکتر ما باهات قهر می کنیم!!!
خب اینم از دعوا!!
با خاطره تان هم بسی حال کردیم!!! این مربوط به چند سال پیش میشه؟؟ جوونیهای خودت؟؟
خیلی خوشم اومد از اون موهای سفیدت!!! پدر جان به خودت فشار مضاعف نیار! من که جای بچه شما هستم هم هزار تا موی سفید دارم! آقا تازه بزرگ شده برامون!! هه هه!!

شترققق..بیا زدم..:دی
گریههههههه..چراااا؟؟ خوشت بیاد دیگه..:دی
خب یادم میره یه مدت که درد نمیکنه ولی باز دردش که شروع میشه یادم میاد...
من پسر خوفیممم..:دی
اوه اوه.نهههههههههههه خیلی خب قهر نکن فقط میرم دکتررر...
ملسییی..:دی
ماهم از حال کردناتن حال کردیم..حدود ۳۰ سال پیش..:دی
اره جوونیای خودم..:دی
فشار مضاعف نمیارم..تو هم الکی واسه خودت خوشحال نباش که هزارتا موی سفید داری..اگه راست میگی به حرفایی که زدم گوش کن و عمل کن...
بووووس...

گیلاس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

اه اه!!
صبح همون گوگوش رو گوش بدی هر چی باشه بازم بهتر از این چرت و پرتای رادیوه!!! خوب به استقباله افغئنیا میریا!!!
تازشم بذار اینجا بگم آبروت بره!!! یادته به من قول داده بودی یه کلیپ افغانی بهم بدی؟؟؟
از وقتی به دنیا اومدی نامرد بودی!!!

قربووونت
شاد شاد باشی همیشه!!
و البته سالم!!
ناشکری هم نکن! انقدر هم عیب روی خودت نذار!!
هم کچل میشی هم مو سفید! حالا ببین!
بوووووووووووووووس

اخه اگه ظبط (درست نوشتم ایا؟) ماشین درست بود که خب مرض نداشتم که رادیو گوش بدم که..از سر ناچاریه...
اره با نشاط و روحیه اون اقا گزارشگره..:دی..۱-۲-۳...:دی
نگووووو..ابرومو بردیی...
نخیرمم.خب من یادم نبود کجا دیده بودم خب...حالا ایشالا فردا..:دی
:دی..:دی..:دی...
تو بیشترررر...
بازم تو بیشتررررررر...
ناشکری نمیکنم..شوخی بود..اون عیبا هم هست دیگه..باشه چشم...
:دی...
بوووووووووووووووووووووووس هوارتا...

دوست پاییزی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
وای اینقده نوشتی که ادم یادش میره چی میخواست بگه...
خوبی؟؟ عید خوش گذشت؟؟
این دندون درد همونیه که قبلا هم در موردش نوشته بودی؟؟
ای وااااااای چقده بیخیالی
من الان چند ساله که به رادیو گوش ندادم...
باور میکنی؟؟
تلویزیون هم همینطور..اصلا علاقه ندارم..
البته گهگاهی فیلم دانلود میکنم میبینماااا ولی کلا خیلی علاقه به تلویزیون و رادیو ندارم..

شاد باشی

سلام عزیز..

خندهههه...:دی...
مرسی خوبم..تو خوبی عزیز.؟؟ عیدم بد نبود خوب بود..گذشت...
ارههه..خود خودشه...
:دی...
من اصلا رادیو گوش نمیدادم..چون ظبط ماشین خرابه دیگه از سر بیکاری و حوصله سر رفتگی گوش میدم...
اره باور میکنم...
ایوللل.خیلی هم خوب...

تو هم عزیز..مرسی از لطفت...

بهاره یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://2khtarekhorshid.com

به به سلام ژیگول خان ژیگولو !

عیدت خیلی مبارک.و ببخشید که دیر اومدم.
منم کنکوری ام خیر سرم مثلا.درس که نمی خونم ولی خیلی ها مواظبن کارای دیگه هم نکنم!‌ (سر زدن به وب و اینا.آخه نیست فک می کنن از درس میندازتم!!!)

بابا مو سفید شده ! بابا سفید برفی !!‌ پیر ! مراد !!‌شیخ !!!!‌ ایول آقا ! خیلی تبریک می گیم پیدا شدن اولین موهای سفید رو.واقعا کلاس داره ! یکی بودش، تک تک موی سفید تو ریشش پیدا شده بود، ریشش رو نمی زد دیگه !‌:))

ژیگول جان نمی دونستم رادیویی هستی.وگرنه بهت یه برنامه معرفی می کردم تووووپ !‌عااااالی ! محشر !!!‌اصلا یه بار بشنوی تا آخر عمرت شنونده می شی ! به دوستای خودت هم می گی !!‌ (‌حالا تا نشونی دلیل این همه تبلیغ رو نمی فهمی.وبعدش هم می گی چه از خودراضی!!:D)
پنج شنبه شب ها از ساعت نه و نیم تا ده و نیم شب.موجش رو هم نمی دونم !!!‌:D نه وایسا !‌لینکش رو می دم از اینجا برو بخون ساعت و موجش رو گوش کن یه بار !
اینه : http://zigzagmag.net/article/default.aspx/15
گوش کنیا !!
راستی دیدی آدرسم عوض شده؟!‌ .com شدیم رفت !!‌:))
لینکم رو درست کن لطفا.

سلامممممممم بهار خانومی گل...

عید تو هم مبارک عزیز..خواهش میکنم..ممنونم که اومدی..خوشحالم کردی عزیزم...

اره این مامانا و بزرگترا فقط فک میکنن این نت مشکل داره و جلو اینو که بگیرن دیگه توو کنکور اولی تو..:دی...

خندههههههههه..:دی...
اون یکی کی بوده ایا؟؟؟:دی...

رادیویی اصلا نیستم اینم صبحا از سر بیکاری و چون ظبط ماشین خرابه گوش میدم دیگه..واییی مرسییییییییی حتما سر میزنم و گوش میدم عزیز..ممنونم واقعا گلم...

الان اره دیدم عزیزم..مرسییی..مبارک باشه خانوم خانوما...
چشمم..حتما...

hrgdl یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام خوبی؟
آهای یالله پاشو برو دکتر این ژیگولوی ما رو اذیت نکن!! و گرنه خودم میام میبرمتا!!!
خوش به حال افاغنه!!!
نه بابا کی کارت داره،بگو.
داداشتو بیار خودم باهاش صحبت میکنم!!
خوب دیگه خوش باشی
فعلا بای تا های

سلامممممممممممم اقلیما جان عزیز...مرسییی.تو خوبی عزیز؟؟

اوخخخ..چشممم..ترسیدم از تهدیدات..چشممم.میرم...:دی

چرا خوش به حالشون ایا؟؟

حالااا..نکنه یکی کار داشت..

بیا باهاش صحبت کن..اگه این صحبت حالیش میشد که خوب بود بابا...

نو هم همینطور عزیز/...

فعلا گلم...

بهار دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

ُسلام شیرینی....
خوبی....
سال نووت مبارک گل پسر قند عسل...
می دونم منتظرم نبودیا اما شرمنده که یه چند وقتی بی مهری کردم
راستش دمت گرم بابا...
پدرم داره در میاد...
البته پدر دهنم منظورمه... چون عینهوی اوسکولها دارم همه پستات رو می خونم...
اخه خیلی بامزه ای...
گفتم بخونم ببینم چیا می تونم راجبت کشف کنم...
اول اینکه خیلی با مزه و با نمک تشریف دارین... این از تعریف
دوم اینکه دیکتت خیلی ضعیفه... غلط املاییات سر به فلک میکشه... ینی غوغا کردی...اینم از ایراد(البته روم سیاه ها...می بخشی که جسارت شد)
سوم اینکه هنوز تموم نکردم خب...
تموم شد میام خبر میدم...
خداییش طوماری هستش ها واسه خودش...
اما قریحه نویسندگیت خوبه...
من کم دیدم پسری که بتونه با کلمات بازی کنه و شرح و بسط بده حرفشو... اما تو واقعن می تونی و به نظر من اگه نظرممهم باشه این خیلی عالیه... من واقعن تشویق می کنم این ذوقت رو... این واقعن یه هنره...
حالا پررو نشی ها!
برم بخونم باقی ماجراها رو بعدن میام راجبه همین اخری هم می نویسم...
فعلن شر رو کم میکنم...

بهههههههه..سلام بهار خانوم گل...
مرسی خوبم تو خوبی؟؟
سال نو تو هم مبارک گل دختر شیرین عسل...
اتفاقا خیلی منتظرت بودم و هی با خودم میگفتم کو پس این بهار خانوم...پس چرا دیگه نیومد...جدی میگما...
خدا نکنه..پدرت در میاد دم من گرم باشه که چی؟؟؟
دست شما درد نکنه دیگه..هرکی پستهای منو بخونه اوسکوله یعنی؟؟؟ :دی :دی
خندههه..نظر لطفته بهار خانوم...
حالا چیا کشف کردی ایا؟؟
اووو...مرسییی...بامزگی از خودته..:دی
به خدا سوات موات دارما..یه عالمههه..ولی حوصله دقت کردن و درست نوشتن اصلا ندارم..واسه همینه که اینقد غلط دارم..زیادم بهم گفتن بچه ها ولی بازم همون اشو همون کاسه..نه بابا اینا چه حرفیه..اتفاقا خیلی هم خوشحال میشم یکی عیبهامو بهم بگه...
تموم شد بقیه کشفیاتتتم واسم بگو..
خندههههه...
جدی میگی بهار یا داری سربه سرم میزاری؟؟ بابا دارم ذوق میکنما..:دی...
نظرت خیلی مهمه..خیلی..جدی میگم من به نظر دوستام اگه منو دوست خودت بدونی خیلی احترام میزارم...
ممنونم واقعا..یعنی چه جوری بگم...خوشحال شدم که اینقد دقت داری و وقت گذاشتی..این خیلی واسم با ارزشه..حتی اگه همه نوشته هامم بد باشه ولی اینکه تو اینقدر دقت داری خیلی واسم با ارزشه..مرسییییییییی...

نع..پروو نمیشم...
منتظرتم...
اختیار داری اینا چه حرفیه..همش خیره...

گیلاس دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

فهمیدی نامرد کیه؟؟
من بودم که یادم رفت سلام کنم!!
سلااااااااااااام
بوووس

نامردا نامردن دیگه..:دی :دی

نخیرممممممممممممممممممممممممممم...

سلام عزیز دلم...

بووووووووووووووووووووس محکم...

نرجس سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

به به جناب ژیگولو خان
خوبی؟
هنوز در کار حمل و نقل به سر می برید... خدا قوت برادر!!!!؟

بههه سلامممم نرجس بانو..مرسی..تو خوبی؟؟
اره..مرسییی..ما در همه کاری به سر میبریم.یه اچار فرانسه واقعی و زنده...:دی

خانومی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

سلام علیییییییی
چرا نگفتی دندونت درد میکنه الان اینجا خوندم شوکه شدم
الهی بمیرم کلی اذیتی الان
آخه چــــــــــــــــــــــرا نمیری دکتر من چی بگم بهت اگه نری دکتر دیگه باهات حرف نمیزنم گفته باشم
گـــــــــــــــــــــــــریه

سلامممم خانومی عزیز...
خب این خیلی وقته درد میکنه بعضی وقتا زیاد بعضی وقتا کم...چیز مهمی نبود خب..اخه شکه شدن داره این دیگه...
خدا نکنههههه..نزن اینحرفا رو...
خب خوشم نمیاد از دندونپزشکی...ولی دیگه باید برم..چشممم میرمم همین فردا پسفردا..تهدید نکن فقط تو..مرسییی...

گریه نکن نگرانم نباش دیگه خانومی..من هیچیم نی..
بوس...

بهار چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com

واااااایییی
پدرم اسفالت شد بچه ( خلاصه ای از پدرم در اومد و گلاب به روتون دهنم اسفالت شد)
چقدده می نویس تو... چشام در اومد...
اما بالاخره تموم شد.... هورا
میگما... فکر کنم خودتم تا حالا دوره نکردی این کتابتو!!!!
راستشو بخوای همش دارم فکر می کنم چی کار میشه واست کرد.... البته پر رو نشی ها... اما اگه کمتر ترشی بخوری و انقد تو این جاده ها رفت و امد نکنی و با افاغنه معاشرت نکنی و این کامی لامصصب رو هم عوض کنی و یه کم خوش قول بشی و هی نیای بگش الان خوبم الان بدم و اینا... حتمن یه چیزی میشی... اینو جددی دارم می گما...
خیلی نوشتنت خوبه... داشتم می خوندم داشتم به این فکر می کردم که اگه اینا یه کتاب بشه بدون اینکه ویرایش بشه عجب چیزی میشه... اگه ناشر بودم یا بابام ناشر بود یا چه می دونم ازین پولدار خفنا بودم حتمن روت سرمایه گذاری میکردم... حیفه همش خاک و خل بخوری....
دست به قلمت خیلی خیلی خوبه....
اینا اصصن محض تعریف نیست...
خلاصه اینکه بالاخره تموم شد.... اهان ... اینو قبلش گفتم....
می خواستم واسه دونه دونه پستات کامنت بزارمو چیزایی که بنظرم باید می گفتم رو بگم ...
اما دیدم اگه اینگارو کنم حتمن خل میشی هی باید بری تو پست های عهد بوقت کامنت بخونی....
واسه همین دیگه همه رو سانسور کردم...
دیگه...
همین دیگه....
راستی...
بابت موی سفیدت هم تسلیت... ما که خیلی وقا=ته کلمون پر شده ازین برفایی که میاد رو سر ادم میشینه....
سختیه روزگاره دیگه داداش....
راستی... من عشق ۱۸ چرخ دارم... می خوام برم پایه یک بگیرم... خیلی خلم نه؟؟؟
باز خیلی حرف زدم...
فیلن بای بای....

پی نوشت:‌اینم از ادرس وبلاگم... پس از مطالعه متون شما شما تائید شدید.....(‌چه تحویل می گیرم خودم)

سلاممممممممممممم بهار خانوم... احوال شما؟
خندهههههههههه...پدرم اسفالت شد اره؟؟ :دی :دی
خب اخه چرا میشینی همه این چرتو پرتا رو یه جا میخونی اخه؟؟
ایوللللللللللل...خسته نبیده باشی...
ایولللل..اینو خوب اومدی.نع دوره نکردم...
واییی..یعنی اینقد وضعم بده که داری اینهمه فکر میکنی ببینی چیکار میشه واسم کرد؟؟ نا امید شدی ازم؟؟
خندههههههه..اهان باشه..ترشی رو کم میخورم...ولی تو جاده رو نمیتونم قول بدم..افاغنه هم دست من نیست که...از بالا دستور میاد..
:دی دیگه چی بود؟؟اهان..کامی لامصب هم که چشم چالش نزنم یه چند وقتیه ...ونی بازی در نیاورده..:دی..خوش قولم که دارم سعی میکنم بیشتر بشم..:دیچه چیزی میشم؟؟
بهار سربه سرم میزاری؟؟ یا جدی داری اینارو میگی؟؟ بابا من قلبم ضعیفه ها یهو ذوق میکنم پس میفتما...:دی
بدرون ویرایش اون غلطای املاییشم باشه مثلا باهاش اره؟؟ خندهههه..یه کتاب جک میشه اونوقت..
ممنونم ..نمیدونم والا...
خانوم خانوما..شما اینقدر لطف کردی و وقت گذاشتی اگه هر پستی هم دونه دونه کامنت میزاشتی من با کمال میل میرفتم و دونه دونه میخودنم مث الان لذت میبردم که یه نفر اینقدر توجه و لطف داره به منو نوشته هام...
اخیییی..نبینم سختی روزگار غمگینت کنه..من که بیخیال اینچیزام..همشم یه جا سفید بشه کاملا برفی هم بشه عین خیالم نی..:دی

جدی اینو میگی بهار؟؟؟؟ واییییییییییی ایولللللللللللللللللل..
خوشم اومد عشق ۱۸ چرخ به قول تو...بزن تو کارش..بیا شریک میشیم یه دونه از ازون خوشگلاشو میخریم صفا میکنیم...
نه اصلا..ایوللل خوشم اومد....

من خوره حرف گوش دادن و خوندنم..هرچی دوست داری بیا اینجا واسم حرف بزن..

ایولللللللللللل..مرسییییییییییییییییی...خیلی خووچحالیم که مورد تایید قرار گرفتیم بلاخره..:دی

ممنون به خاطر همه چیز...

حدیث پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://vaksan.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااام چطوری همسایه .
اومدم عید دیدنی و وب دیدنی ببخشید یه 10 یا 15 روزی دیر شد اخه سرم شلوغ بود داشتم نوه مو شوهر می دادم زنمم مرد دیگه وقت نکردم زود تر خدمت برسم یه زن خوبم برام پیدا کن .
خوب حالا من چی بهت بگم اخه؟
یعنی خدارو خوش میاد منه بد بخت بیچاره رو اینطوری بذاری تو کف . یعنی این درسته که اپ کنی و به من خبر ندی؟
نه خداییش درسته؟
خیلی وبلاگت قشنگ و جالب و دوست داشتنی شده .
دیگه شیطون نشو هر وقت اپیدی به من بگو بیام ببینم.
راستی تو هم که داری اش خور میشی عیبی نداره خودتو ناراحت نکن عزیز چشم رو هم بذاری تموم میشه من خودم تجربه دارم.
فعلا بای.

سلامممم..مرسی خوبم...
مرسییییی...عیب نداره...همین که اومدی خودش خیلی خوبه...ممنون...
زن خوبم واستون پیدا میکنم..فقط احیانا نمیخوای خاک اون مرحومه خشک بشه بعد؟؟ :دی
نیدونم.هرچی دوست داری...
اوه اوه..ببخشید..حالا اپ من چیزه مهمی هم نبودا...:دی
لطف دارین شما...ممنون...
چشممم حتما...
اره...نه بابا کی خودشو ناراحت میکنه...ما که هر جور باشه تو مملکت الافیم..این دوسالم اینجوری..فرقی نمیکنه...:دی
فعلا...

مریم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

ژیگولو جان.. دلبندم.. واحد مو " تار " ه راستی دیدی گوگوش چقدر مسخره میخونه؟ من زنم.. ای خیلی بدبختم.. خیلی مسنم.. شک میکنم به آدم شک میکنم توی سرش میزنم و دق میکنم کیو کیو بنگ بنگ النگ و دولنگ یه دونه آهنگ باحال نخونده که به پای " غریب آشنا " ش برسه .. ژیگولو میره سربازی.. دور کلاش قرمزی شاد زی مهر افزون

جانم عزیزم...اهان..خب..مرسییی..خندهههههه..
گوگوش خوبه..هرجوری میخواد بخونه..ولی راستم میگی..اون قدیما خیلی باحالتر میخونده..این غریب اشناش که دیگه هیچی..محشره....

من اصلا کلاه ندارممممممم..گریههههههه..خندهههههههه..:دی

ممنونم از اومدنت..تو هم همینطور..میسییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد