همین...

سلام...... سلاممممممممم...سلام...

من دوست دارم سلام که میکنم این نیشم مث این نیش این یارو کله زرده اینجوری باز باشه... خوشتونم نمیاد نیاد...

 

حال و احوالات دوستان و سروران گرامی خوب هست ایشالا...؟؟

خب به سلامتی...

راستش اومدم اپ کنم ولی این مخ واموندم نمیتونه تمرکز کنه امشب و کاملا قاطیه... هرچی زور میزنم نمیشه...(بابا جون زورای خوب منظورم بود...)..یک اشفته بازاریه تو این مخ ما امشب که نگو...یعنی به ۲۰..۳۰ مورد مشغله ذهنی داره باهم فکر میکنه..بچم بیش فعال شده باز...

حالا چون تا اینجا اومدم و به عزیزم هم قول دادم اپ کنم امشب این چند خطو مینویسم تا این مخ بیش فعال ما ارومتر بشه بعد...

 

  تازشم هنوزم دندونپزشکی نرفتم همچنان و دارم درد میکشم خفن... دلتون بسوزهههه...

 

خب دیگه دارم چرت پرت میگم..برم بهتره...

خوش باشین..فعلا... برمیگردم..شاید فردا شب...

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
گیلاس جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://monzo.blogsky.com



سلااام علی آقای گل
چون دوست داری این شکلی بشی منم این شکلی سلام کردم!
الان باید قهر کنم که دندون پزشکی نرفتی؟؟؟
خیلی حسووودی!!! اون ۲۰-۳۰ مورد رو نگفتی که ذهن ما هم در گیر بشه؟؟ از فضولی بترکیم؟؟؟ نمیتونی ببینی مخمون قاطی نیست؟؟
زبووووووووووووووووووووووووووووووون

خوش به حال عزیزت که یکی انقدر دوسش داره و ...
فردا منتظرم ببینم توی سرت چه خبره!!!
شاد باشی عزیزم
قربونت
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلاممممممممم گیلی خانومییییییییی...
فدات خانومیییییییییییی...
نعععععععععع...قهر نکن گریه میکنم...
ما اینیم دیگهه...:دی
آلهههه...
خدا نکنه...
:دی :دی...

فداش بشم من... :دی
هنوز فردا نشده...:دی

ممنون..تو هم همیشه شاد باشی گلم...
فدات..
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

آمیتیس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.salin-amitis.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
من این نیشو خیلی دوست دارم........

سلااااااااااااااامممممممم...

ایوللللللللللللللل...

بزن قدش...

بهار یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ق.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com

آخی ....
سلام آقای داستایوفسکی...
خوب بیدی بچه پیش فعال؟؟؟؟
بابا منور فرمودین اومدین اونورا....
بابا خواستیم یه بوفالویی ماموتی سر ببریم دیدیم نسلش منقرض شده.....
بچه جان اگه نری دندونپزشکی فردای روز مجبور میشی بری از ریشه درش بیاری....
اونوقت میشی علی بی دندون....
...
راستی ... میبینم که یکی دو روز دیگه می خوای بازم بدنیا بیای....
بچه تو خجالت نمی کشی هر سال هرسال بدنیا میای؟؟؟ نه واقعن زشته واسه یه پسر به سن و سال تو هر سال یه کار و تکرار کنه....
بهر حال خواستم پیش پیش تولد پس فردات رو بت تبریک بگم....
البته ایشاللا اونروز میایم انقد شلوغ می کنیم که چشم امریکا کور شه....
پس تا سه شنبه....

:دی...
سلام..:دی...
اره خوب بیدم...
خواهش میکنم..وظیفم بود..کلی خوشحال شدیم خونتونو پیدا کردیم...
همون یه گاو سر میریدینم ما قبول داشتیم..:دی :دی
اره فچ کنم..ولی چه کنم که نه وقت دارم نه فرصت..:دی(بابا مشغله)..:دی...میرم حالا دیر نمیشه...
........افتاده تو قندون اره؟؟:دی :دی

ارههه..:دی

نوچ..تازشم کلی هم حال میکنم هرسال هی به دنیا میام..نه اینکه خیلی هم تحفه هستم..
خب دیگه باشه از سال دیگه میگمش که دیگه از اینکارا نکنه...:دی

مرسیییییییییییییییی ممنونم عزیز...
اره دیدم..مرسییی..چشمشو زدی کور کردی اساسیا..ممنونم مرسییییییییییییییییی..

فعلا...

اقلیما یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
به دلیل نبودن هیچ کامنتیُ بنده اولم!!! یاللله جایزمو بده!!
خوبی؟
خوش می گذره؟
بی خبر اپ کردی؟!!
عیبی نداره!!منم اپم.
خوش باشی.
دکتر هم برو.
فعلا بای تا های

سلامممممممممممم اقلیما جان..
بووووس..اینم جایزههه..:دی...
مرسی بد نیستم..میگذره دیگه...

اپ نکردم که یه کوچولو هویجوری الکی نبشتم..:دی
ایولللل..
تو هم عزیز..مرسیی..

چشم میرم...
فعلا عزیز...

بنفشه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام
چطوری؟
خوشه میگذرونی؟


ببخشید که دیر به دیر میام
البته تو که عادت کردی به این تنبلیای من اما بازم

دلم برات تنگولیده

سلامممم بنفشه خانومی عزیزم...
مرسی خوبم...
اییی..میگذرونیم...

خواهش میکنم اینا چه حرفیه...
تنبلی نیست عزیز..حال و روزتو خوب میدونم چه جوریه..مرسی که به یادمی..

منم همینطور عزیز..خیلی زیاد..مواظب خودت باش گلم...

بهار دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ق.ظ

سلااااااااااااااااامممممممممممم
کی گفته؟؟؟؟؟
من گفتم؟؟؟؟
من کی گفتم دوست ندارم کامنت بزاری؟؟؟؟؟
اصصن چرا همچین فکری کردی؟؟؟؟؟
ها؟ ها؟‌ها؟ ها؟
بیام بندازمت تو گونی تا تنبیه بشی؟؟؟؟؟

سلامممممممممممممممم بهار خانوم...
اخه تو جواب کامنتات گفته بودی جای افراد ذکور نیست.گفتم به منم بگی اگه دوست نداری کامنت نذارم...
تو هیچ وقت اینو نگفتی بنده خودم حدسیات زدم واسه خودم...
ااا خب بچه که زدن نداره که خب چرا میزنی حالا...

تو گونی؟؟ نوچ..:دی

سلام همسایه‌ها دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.به من هم سر بزن و نظر یادت نره دوست گرامی

حتما..!!! دیگه امری باشه...:دی

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ

شمارش معکوس آغاز می شود...
۱۰


اوه اوه..نترکم..:دی...

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

۹
.
.
.
.
۸


گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

۷
.
.
.
.
۶

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

۵
.
.
.
.
۴

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

۳
.
.
.
۲
.
.
.
۱

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

خندههه...

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ...

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

تولد... تولد...تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن که هزار سال زنده باشیییییییییییییییییییییییی

سووووووووووووووووووووووت
کففففففففففففففففف
بووووووووووووووووووووووس
جییییییییییییییییییییییغ
دست دست
علی برقص
بوس بوس بوس
تولدت مبارک

ساعت وبلاگت عقبه!! الان ساعت ۰۰:۱۰ بامداد سه شنبه ۲۷ فروردین ۸۷ میباشد
۲۴ ساله شدی بابا بزرگ مهربون!!!

ایولللل جشن تولده اینجا..:دی..
هرچی تو زنده ای منم باشم..بیشترشو میخوام چیکار..:دی

:دی..مرسییی...
بوس بوس بوووووووووووووووس...

میرقصیمم...آاااا..خوبه؟؟ :دی.من بلت نیستم برقصم که..:دی
مرسیی ممنونم عزیزم...

اره عقبه...
اره انگاری ۲۴ ساله شدیم رفت...:دی..
مرسییییییییییییی عسیسم...بوووس..

گیلاس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ


متاسفم که پیر شدی!!!!
جیییییییییییییییییییییییییییییغ

تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررک

چلا نلاحنی؟؟
نخیرممممممممممم..پیر نشدممم...
اااااااا گوشم کر شد چرا جیغ میکشی دختر...


میسیییییییییی..بوووووس...

بهار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.bicharedel.blogfa.com





تولد.... تولد... تولدش مبارک....
بدو برو شمعا رو فوت کن.....
که صد سال زنده باشی.....
بابا جان حداقل این تولیده می اومدی یه اپی می کردی دلمون واشه جناب داستایوفسکی عصر....
...
بهر حال تولدت خیلی مبارک...
امیدوارم یه روز بالای نردبون ترقی ببینیمت .....
امیدوارم امسال سال پر از موفقیتی برات باشه و همه ارزو هات تو این سال از زندگیت براورده بشه....

خندهههه..:دی..
مرسییییییییی...
الان یه چیزی مینویسم واسه این تولده...
خندههه..مسخرم نکن خب..ااا...

ممنونم مرسی بهار خانومی..چند روز پیشم تبریک گفته بودی واقعا مرسی از به یاد بودنت..
ایشالا همون بالا همو میبینمیم...:دی
ممنونم مرسی...

نگین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام ژیگولو جونم
خوبی ؟
دلم برات تنگ شده بود گلم
حالا ما نفهمیدیم تولد تو گذشت یا نشده هنوز
جونه من بیا و راستشو بگو
حقته
هر چی درد بکشی حقتهههههه
وقتی چاره داره
خودت نمیخوای
بکششششششششششش

پ.ن : برو دکتر دیگه !!

سلاممم نگین خانومیه عزیز... چه عجب اینطرفا...
مرسی بد نیستم..تو خوبی؟
منم همینطور عزیزم...
امروزه تولدم عزیزم..۲۷ فروردین..تو چرا حرفمو باور نمیکنی اخه؟؟؟؟
این راسته راستشه دیگه...
چی حقمه؟؟
اهان درد دندونو...همه بهم همینو میگن اتفاقا..:دی...میگن حقمه..:دی..گریههههههه...
چیو بکشم؟؟ دندونو یا دردو؟؟ :دی :دی

میرویم...

عسل چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
خیلی دوس دارم بدونم قضیه دندونت چیه؟
بعدش هم میخوام بدونم عزیزت کیه که خوش به حالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی من اولین بار اومدم اینجا

سلامم عسل (احتمالا) خانوم...:دی

قضیه دندون اینه که خیلی مختصر و مفید اینه که درد میکنه در حد مرگ حدود ۳ ماهه..منم نمیدونم با کی و چی لج کردم که نمیرم درستش کنم...:دی
البته لج نکردما..نمیدونم چرا نمیرم درستش کنم..ولی خیلی درد کشیدم و همچنان هم دارم میکشم...

عزیم هم عزیزمه دیگه..:دی..حالا میگم...( چشمک)...:دی

ایوللللللل..خوشحالم نمودی..
شما ادرس نداری مزاحمتون بشیم؟؟
به هر حال خوشحال شدم..بازم بیایین از این ورا..مرسییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد